Murri Christmas

Elikkä mureet joulut,
Miten täälä panee ja menee?
Mulla olis tässä jouluhalko pöydällä ja kinkku uunissa
https://aijaa.com/ot6f7v

16

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Kieltämättä :O Ihan oikeesti, tuon tontun naaman maalauksessa on menty ihan yli. Suoraan tuhtia kamaa Rare Export!


    • Tyydyin ostamaan joulukinkkuviipaleita, kypsiä siis

      • Sekin on hyvä vaihtoehto, Hemuli halus välttämättä kinkun ostaa ja paistaa tälle joulua, nii sitä tässä nyt vahditaan,
        On sillä nyt jo perinteinen sinappihuntu yllä,
        Kinkulla siis☝️


      • m.wurst kirjoitti:

        Sekin on hyvä vaihtoehto, Hemuli halus välttämättä kinkun ostaa ja paistaa tälle joulua, nii sitä tässä nyt vahditaan,
        On sillä nyt jo perinteinen sinappihuntu yllä,
        Kinkulla siis☝️

        Paljonko on kinkulla painoa?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Paljonko on kinkulla painoa?

        Kolme kiloa suunnilleen, semmone luuton "kinkkurulla"


      • m.wurst kirjoitti:

        Kolme kiloa suunnilleen, semmone luuton "kinkkurulla"

        Aikamoinen kinkku, hyvää kinkunhalua vaan


    • Anonyymi

      Muksujen vuoksi exä tulee joulupöytään, mutta enää en anna kaataa mun napaan teqilaa.
      Lähtee ennen iltaysii.

    • Onpa pehmoisen ja pörröisen näköinen jouluhalko. Sillä on suora näkyvyys uuniin, josta nousee ihanat joulukinkun tuoksut. Hyvä jouluhalko toimittaa myös uunivahdin virkaa.

      Hyvä ja tunnelmallista aaton aattoa sinne. ✨🧑‍🎄

      • Kyllä oli hyvä kinkkuvahti, olisi myös ollut kovin halukas ensimmäisenä kinkkua maistamaan😃
        Ei vaan passaa niin suolaista kissalle antaa, heille oli omat herkut,

        Rauhallista pyhien jatkoa


    • En tiedä täällä miten menee, mutta mulla on mennyt vauhdikkaasti. Kun tulin yövuorosta, oli lunta helkatinmoinen valli liittymässä....vauhdilla yli vaan ja nukkumaan hetkeks...sit alki siivoilu tai jatkui edelliseltä päivältä ja sit lumitöitä, kauppaan, lumitöitä ja puita kellariin, söin ja sit huilasin vähän ja taas takas töihin.

      Töissä onneks ei ole kiireitä, mutta siivousvuoro täälläkin...

      Huomenna pitää sit virittää tekopartaa ja punaista relettä niskaan...houhou! :oD

      • No miten meni pukin hommat☺️

        Täältä lumet sulaa kovaa vauhtia pois, vaikka toki lumityöt ehdittiin tehä sitä ennen😃


      • m.wurst kirjoitti:

        No miten meni pukin hommat☺️

        Täältä lumet sulaa kovaa vauhtia pois, vaikka toki lumityöt ehdittiin tehä sitä ennen😃

        Hyvin menivät. Täällä jo asennettu tänään sutoon opetuspoljin ja treenattu sutolla huristelua tytön toimesta. Vähän hskee vielä, mutta kyllä myö jo tielläkin suhattiin muiden seassa. 😁

        Hyvä kun kerkee tekemään lumityöt, ennenkuin lumet sulaa pois. 😝


    • Anonyymi

      Onko tullut jaettua pildee runsaasti tänä vuonna?

    • Anonyymi

      Oih, hän on siinä pötköllään! 😻

      xLiner

      • Kyllä ja "maailman napa" kun on niin tykkää olla aina keskipisteenä😃

        Tuossa hän pötköttää nytkin keskellä pöytää
        Pötkötipöö


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe