Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Täällä laulaa linnut vaan, ne minä ammun ja paistan.
Hyvä olla on näin kuusessa hevon"
03.08.2023 18:12
Joo niinhän siinä oli kun nyt ihan keskityin sen lukemiseen😅
03.08.2023 17:30
Puhuko täällä siis kaikki tai "kaikki" nyt omistusasunnoista?
Siinä tapauksessa varsinkaan En enää lähtis uutta yhteistä hankkimaan..
Oman ehkä jos voittaisin lotossa jos muistaisin edes lotota, ja siinäkin hyvin vahva ehkä kun vuokralla asuminen nyt vaan on hyvin paljon huolettomampaa
Terveisin Köyhä..
03.08.2023 16:53
Eei nyt sentään yöllä😃 niilläkin oli serkkutytön ja vanhempiensa makkarit ne joihin pääsi siitä vaatehuoneesta.
Tuohon muuhun en osaa muuta sanoa kui että tosiaan lapset ovat syyttömiä.
03.08.2023 16:40
Niin no, tää mun erityismulkku kommunikoi siihen tyyliin et "Onks sun pakko hiissata niillä lahkeilla lattiaan?!" Onks sun pakko mässyttää syödessä?!" (enkä kyllä edes mässyttänyt) "Onko pakko kolistella?! Onks sun pakko sitä tätä ja tota..?!"
Ja kun hänen kaverinsa notkuivat meillä joka viikonloppu, niin jos vaikka selailin lehteä näiden kavereiden läsnä ollessa nii "Aina sää vaan luet ja luet!"
03.08.2023 14:48
Ja siis, tuokin hankalampi tapaus oli henkilö jonka kanssa asuin yhteisessä kodissa, tai "kodissa"
Erityisherkkä ihan varmasti, koska välillä jo minun hengitykseni häiritsi; "Mitä sää huokailet?!" Kun hengitin vain syvään🙄
(Erityisherkkä tai Erityismulkku..)
03.08.2023 11:25
Niin no, en minä kyllä itsekään aina käyttäytynyt ihannekumppanin tavoin, kaukana siitä..
Mut varsinkin kun tuota hankalampaa tapausta nyt miettii, niin mikä lopulta tuli ensin.. olenko itse toimillani aiheuttanut ja/tai mahdollistanut toisen käytöksen🤔
03.08.2023 11:09
Mää en tarkoittanut ihan tuota.
Siis tottakai ihmisille muodostuu nämä omat paikat ja omat rutiinit, asui sit yksin tai kimpassa.
Vaan kun se Koko Asunto tuntuu sen toisen reviiriltä, ettei oma-aloitteisesti uskalla tehdä juuri mitään. Kun jos tekee niin tekee sen kuitenkin jotenkin "väärin" tai "väärään aikaan".. Kun siitä on aiemmassa elämässä saanut kuulla. Sellainenkin tapaus oli, jolle pelkkä mun läsnäolo tuntui riittävän häiritsemään Hänen elämäänsä. Mutta poiskaan ei olis silti saanut lähteä🤔🤷🤯
03.08.2023 10:38
Kyllä, se on ikävää.
Ehkä se on ollut vain heikosta itsetunnosta johtuva tunne. Mutta on sitä vittuilua ja urputusta siltä toiselta tullut sen verran, jopa niissä yhdessä hankituissa asumuksissa, että epäilen..
03.08.2023 07:49
Nii.. hauskan tosta lapsena teki se et se oli vähä niinku salakäytävä kahden huoneen välillä, tai sitten siinä leikittiin hippaa tai muuta mikä aiheutti pikkukakaroitten juoksemista ympyrää näitten makkareiden ja olohuoneen läpi että varmasti on ollut vanhemmilla tosi kivaa🙄😃
02.08.2023 21:42
Lapsena joillain serkuilla oli kotona semmonen kahen makuuhuoneen välissä oleva vaatehuone mistä pääsi sinne toiseen makuuhuoneeseen. Hauskaa mut ei ehkä käytännöllistä, ainakaan yksityisyyden kannalta🤔
02.08.2023 21:09
Nainen, 40vee ja sinkku,
Mun kämppä on vaan 23 neliötä nii tänne ei muita sovi ku minä ja mun kissat. Potentiaalisen kumppanin asuntoon en myöskään mielellään koska kokisin sen liikaa hänen reviirikseen ja mulla olis vaikeuksia asettautua ja olla kuin kotonani siellä.
Yhdessä hankittuun🤔 näissäkin on aiemmassa elämässä ollut vastaavia ongelmia kui tuossa edellä, mut jos nyt on Pakko valita joku nii tää.
02.08.2023 20:59
Ota sää ne😃
02.08.2023 20:39
Todennäköisesti kyllä😃
02.08.2023 20:29
Eissaatana😂
Mää oon ihan onnellisesti tippunu kärryiltä näistä nykyajan hapatuksista,
02.08.2023 19:37
"Haistakaa Kaikki V'ttu"
02.08.2023 19:35
Mulle joku 10 vuotta suuntaan tai toiseen on vielä ihan ookoo, riippuu tietty hyvin paljon persoonastakin,
Ja sit siitä miten niinku toiveet ja tavoitteet elämältä muuten kohtaa.. varsinki jos mitään vakavampaa suhdetta haluaa rakentaa.
Itekki haluais ajatella et ikä on vaan numero, mulla ku taannoin oli se yks kolmekymppinen etäihminen. Mut kun hänellä oli vielä toiveissa saada jälkikasvua ja mulla yli nelikymppisenä tämä todennäköisyys laskee kaiken aikaa (puhumattakaan siitä etten varsinaisesti pidä itteeni mitenkään hyvänä äitimatskuna), niin...🤷
Ja sitten kävi niin et tällä kylällä tuli vastaan yks tosi kuuma tyyppi, niin, niin....
Mulle ehkä joku 15-20 vuotta ikäeroa alkais olla liikaa🤔
Tai ainaki sinne nuorempaan suuntaan, ei ihan ehkä jaksais enää mitään kakskytjotain tiktokkaajatubettajaa..
02.08.2023 16:54
Niinhän se toki on, mut kun ne "öljyt" valuu pihalle sitä kautta..
Ja kyllä jotkut menkkakivut tuntuu myös pimpissä
02.08.2023 16:30
Viiva forever!
Eik se ollu spaissareiden biisi joskus🤔
02.08.2023 15:42
Sillä on joka kuukautinen huolto menossa, nii ei huvita leikkiä,
02.08.2023 15:33
54 / 109