Tämä palsta on täynnä hölynpölyä, ja hölynpölytyyppejä, ryhdistäytykää!

Anonyymi-ap

Porukka taitaa olla pääosin jostakin hevonkuusesta kotoisin, Sodankylästä, Kuusamosta, tai Kainuusta, ja jutut sen mukaisia.

Ja joo, sinkkumiehet Savosta elävät työttömyyskorvauksella, ja käyvät päivisin kalastelemassa, ja asuvat vanhempien omakotitalossa vintillä tai jossakin ullakolla, ja haisevat siellä päivät pitkät kotona.

Kaupunkisinkut taas (ja miehiä tietysti suurin osa) asuvat itsemurhavuokrayksiöissään, kesäisin sisällä +35C, ja jääkuutioita perseessä. Päivän kohokohta on pleikka + kylmä kalja, jos ei ole tullut ryypättyä kaikki sossun rahat etuajassa.

No sanomattakin on selvää että nämä tyypit eivät osaa tehdä muuta kuin valittaa, mutta korkeampi matematiikka ja ohjelmointi ei sekään suju. "Sain paskat kortit käteen, jne".

Sinkkunaiset taas ovat pääosin läskejä, ja luulevat olevansa maailman löytö, vaikka painavat enemmän kuin sänky kestää, ja/tai ovat rumiluksia, ja toteavat että "muunsukupuolinen" kuvaa heitä paremmin. Joo-oo, ei se rumuus sentään muuta sukupuolta, totean vain.

Muut palstan naiset, jotka kelpaisivat johonkin, ovat varattuja, mutta pitävät tätä palstaa niin mielenkiintoisena, että sitä pitää lukea harva se päivä. En kyllä ymmärrä miksi.

Enkä kyllä ole seurannut tätä palstaa kauan, riittäköön tältä erää.

103

833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulit kurkistamaan koko Suomen palstaa ja pahoitit mielesi siitä, että siellä todella olikin täydellinen poikkileikkaus koko Suomesta? Ei taida järki päätä pakottaa...

      • Sama tuli mieleen. Ja myös että minkäköhänlainen mörkö siellä kirjottaa kun on noin hirvee tarve alemmuuskompleksissaan omaa surkeeta itsetuntoaan kohentaakseen muita arvostella.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sama tuli mieleen. Ja myös että minkäköhänlainen mörkö siellä kirjottaa kun on noin hirvee tarve alemmuuskompleksissaan omaa surkeeta itsetuntoaan kohentaakseen muita arvostella.🙂.

        No en nyt sano alemmuuskompleksista tai itsetunnosta mitään, paha arvioida muutaman sadan sanan myötä, mutta hiukan tuntuu oudolta, että toinen kuvittelee että jos kurkistaa roskikseen, löytäisi sieltä Iso-Britannian kuninkaan makuuhuoneen. Ei mahdu mun järkeeni, mutta olenkin hiukan omituinen otus.


      • randombypasser kirjoitti:

        No en nyt sano alemmuuskompleksista tai itsetunnosta mitään, paha arvioida muutaman sadan sanan myötä, mutta hiukan tuntuu oudolta, että toinen kuvittelee että jos kurkistaa roskikseen, löytäisi sieltä Iso-Britannian kuninkaan makuuhuoneen. Ei mahdu mun järkeeni, mutta olenkin hiukan omituinen otus.

        No jotenkin on pahaolla itsensä kanssa selvästi kun pitää muita noin ilkeesti arvostella tai no voihan se olla tietysti vaan sitäkin että on vaan kokovartalo mulkku yksinkertaisesti.😄.


      • randombypasser
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No jotenkin on pahaolla itsensä kanssa selvästi kun pitää muita noin ilkeesti arvostella tai no voihan se olla tietysti vaan sitäkin että on vaan kokovartalo mulkku yksinkertaisesti.😄.

        Lieneekö ollut huono päivä kun on turhautunut ja päätti avautua aiheesta?
        Ainoa varma asia avautumnisen lisäksi on se, että henkilöllä oli paha ongelma tulevaisuudessa elämisen kanssa, isi-eläminen, eli meni orpo piru olettamaan asioita. Ei kannattaisi, ei etenkään silloin kun on mahdollista tarkastaa tavara ennen kauppoja. Voi toki pettyä siihen että käärepapaerilupasi paljon, mutta sisällä olikin vain paskaa (palsta), mutta kellekään normaalijärkiselle ja/tai tasapainossa olevalle se ei aiheuta tämän aloituksen kaltaista tarvetta avautumiselle kun kerran ei tarvinut tehdä kauppojakaan. Eli huono päivä?


      • randombypasser kirjoitti:

        Lieneekö ollut huono päivä kun on turhautunut ja päätti avautua aiheesta?
        Ainoa varma asia avautumnisen lisäksi on se, että henkilöllä oli paha ongelma tulevaisuudessa elämisen kanssa, isi-eläminen, eli meni orpo piru olettamaan asioita. Ei kannattaisi, ei etenkään silloin kun on mahdollista tarkastaa tavara ennen kauppoja. Voi toki pettyä siihen että käärepapaerilupasi paljon, mutta sisällä olikin vain paskaa (palsta), mutta kellekään normaalijärkiselle ja/tai tasapainossa olevalle se ei aiheuta tämän aloituksen kaltaista tarvetta avautumiselle kun kerran ei tarvinut tehdä kauppojakaan. Eli huono päivä?

        No itellä ainakin oli sen verran huonompi päivä eilen ettei oikein ollut juurikaan kärsivällisyyttä ihmisille jotka noin arvostelee, haukkuu ja halventaa toisia tuohon tapaan aivan kuin muka ite olisivat yhtään sen erikoisempia, parempia tai kauniimpia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No itellä ainakin oli sen verran huonompi päivä eilen ettei oikein ollut juurikaan kärsivällisyyttä ihmisille jotka noin arvostelee, haukkuu ja halventaa toisia tuohon tapaan aivan kuin muka ite olisivat yhtään sen erikoisempia, parempia tai kauniimpia.🙂.

        Se voi olla palstaväsymystäkin. Täällä tapahtuu sitä kun silkkaa skeidaa roiskitaan joka suuntaan, etenkin aiheetta, mutta myös aiheesta välillä, niin siihen turtuu. Ihan samoin sotilaat turtuvat sotimiseen ja tappamiseen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se voi olla palstaväsymystäkin. Täällä tapahtuu sitä kun silkkaa skeidaa roiskitaan joka suuntaan, etenkin aiheetta, mutta myös aiheesta välillä, niin siihen turtuu. Ihan samoin sotilaat turtuvat sotimiseen ja tappamiseen.

        Joo voi silläkin olla osansa kyllä mutta ei ollut muutenkaan kyllä mikään ihan parhain päivä mutta niitä nyt sattuu silloin tällöin aina päiviä kun vois haistattaa paskat koko maailmalle ilman mitään sen erityisempää syytä muuta kuin että sattuu nyt vaan vituttaan kaikki.😄. Onneks ne on kyllä hyvin harvassa nykyään sellaset päivät kuitenkin eivätkä kestä kuin sen yhden päivän korkeintaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo voi silläkin olla osansa kyllä mutta ei ollut muutenkaan kyllä mikään ihan parhain päivä mutta niitä nyt sattuu silloin tällöin aina päiviä kun vois haistattaa paskat koko maailmalle ilman mitään sen erityisempää syytä muuta kuin että sattuu nyt vaan vituttaan kaikki.😄. Onneks ne on kyllä hyvin harvassa nykyään sellaset päivät kuitenkin eivätkä kestä kuin sen yhden päivän korkeintaan.🙂.

        Mulla oli nuorempana tapana kuunnella sellaisina päivinä kerran tai useammankin Limp Bizkitin Break Stuff, joka kertoo juuri niistä päivistä. Sai kivasti energiaa, mutta samalla alkoi huvittamaan omat tuntemukset juuri sopivasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla oli nuorempana tapana kuunnella sellaisina päivinä kerran tai useammankin Limp Bizkitin Break Stuff, joka kertoo juuri niistä päivistä. Sai kivasti energiaa, mutta samalla alkoi huvittamaan omat tuntemukset juuri sopivasti 😂

        Juu samaa biisiä on tullu kuunneltua samassa tarkoituksessa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu samaa biisiä on tullu kuunneltua samassa tarkoituksessa.🙂.

        Siihen käyttöön oiva 👍 Eikä muutenkaan paska biisi 😁


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Juu samaa biisiä on tullu kuunneltua samassa tarkoituksessa.🙂.

        Saan Pauliina jaaa reeevaaa!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saan Pauliina jaaa reeevaaa!!

        Irwiniä on tullu kuunneltua myös. Oon muuten jopa asunu samassa talossa missä Irwin aikoinaan asui.🙂.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lieneekö ollut huono päivä kun on turhautunut ja päätti avautua aiheesta?
        Ainoa varma asia avautumnisen lisäksi on se, että henkilöllä oli paha ongelma tulevaisuudessa elämisen kanssa, isi-eläminen, eli meni orpo piru olettamaan asioita. Ei kannattaisi, ei etenkään silloin kun on mahdollista tarkastaa tavara ennen kauppoja. Voi toki pettyä siihen että käärepapaerilupasi paljon, mutta sisällä olikin vain paskaa (palsta), mutta kellekään normaalijärkiselle ja/tai tasapainossa olevalle se ei aiheuta tämän aloituksen kaltaista tarvetta avautumiselle kun kerran ei tarvinut tehdä kauppojakaan. Eli huono päivä?

        Mua huvittaa toi sun tyyli...Anteeks et repesin taas...Sivusta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mua huvittaa toi sun tyyli...Anteeks et repesin taas...Sivusta...

        Olepa hyvä vain, pelleilemässähän täällä ollaan. Ja niin kauan kuin huvittaa, mistään syystä, on asiat aika hyvin. Sitten kun alkaa korpeamaan tai jopa raivostuttamaan, on aika vaihtaa kanavaa 😂


    • Aika hyviä havaintoja :D

      • Anonyymi

        Sitä minäkin!

        Ap tiivisti todella hyvin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä minäkin!

        Ap tiivisti todella hyvin!

        Siinä vähän niin kuin tiivistettiin koko palsta. Löysin itsenikin tekstistä.


    • Niin .. no..
      Ei kukaan pakota sinua lukemaan tätä höttöä.

      Tosiasiassa itsekin kaipaan keskustelua enemmän. Innostavaa sisältöä. Mut aina sitä haluta saa..

      Joskus täällä on ihan helmiä aiheina .. useimmiten ei. Mutta mikä parasta, täällä on ihana kaikenkattava palstarakkaus.. enemmän tai vähemmän.
      Mahtavia persoonia ja tyylejä. Olen koukussa. Joten jätä palsta nyt, jos ei miellytä, sillä kohta olet sinäkin koukussa.

      • Tää on tää ikuisuusongelma, tarttis parempaa sisältöä. Mutta joltakulta toiselta. Vaikka se sama lusikka on omassakin kädessä, kuten tuon aloittajankin kohdalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tää on tää ikuisuusongelma, tarttis parempaa sisältöä. Mutta joltakulta toiselta. Vaikka se sama lusikka on omassakin kädessä, kuten tuon aloittajankin kohdalla.

        Niin on. Mä teen aloituksia vain kun siltä tuntuu. Jos on jotakin mielen päällä..mutta kun mä olen liian zen .. 😁


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin on. Mä teen aloituksia vain kun siltä tuntuu. Jos on jotakin mielen päällä..mutta kun mä olen liian zen .. 😁

        Jep, se on ongelma. Mutta sekin on totta, että ns. hyvä sisältö ei ole ihan vaan että heitänpä tuosta jotain shittiä palstalle. Tai joskus on kyllä sekin, mutta ehkä harvemmin.
        Oma fojkus on visoissa ja sellaisessa provokaatiossa, joka taatusti herättää keskustelua, mutta johon en välttämättä itse enää osallistu. Mielestäni on parempi että muut keskustelevat ja minä vain "tarjoan alustan" sille keskustelulle.

        No sä oot kyllä zen, ei kannata sitä harmoniaa arjen turhilla asioilla härkkiä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, se on ongelma. Mutta sekin on totta, että ns. hyvä sisältö ei ole ihan vaan että heitänpä tuosta jotain shittiä palstalle. Tai joskus on kyllä sekin, mutta ehkä harvemmin.
        Oma fojkus on visoissa ja sellaisessa provokaatiossa, joka taatusti herättää keskustelua, mutta johon en välttämättä itse enää osallistu. Mielestäni on parempi että muut keskustelevat ja minä vain "tarjoan alustan" sille keskustelulle.

        No sä oot kyllä zen, ei kannata sitä harmoniaa arjen turhilla asioilla härkkiä 😁

        Ja musta tuntuu, että se mun zen johtuu ihan vain siitä, että olen niin tyhmä..

        Ja tässä viime kuukausina ei ole oikein kerennyt pohdiskelemaan sen enempää arkea kuin juhlaakaan. Työ syönyt kapasiteettini.

        Tänään oli eka päivä paskaduunissani.. vitutti ihan suoraan sanottuna. En muistanut minkä paskasakin kanssa teen töitä...

        No siihen taas tottuu pian. Turtuu.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja musta tuntuu, että se mun zen johtuu ihan vain siitä, että olen niin tyhmä..

        Ja tässä viime kuukausina ei ole oikein kerennyt pohdiskelemaan sen enempää arkea kuin juhlaakaan. Työ syönyt kapasiteettini.

        Tänään oli eka päivä paskaduunissani.. vitutti ihan suoraan sanottuna. En muistanut minkä paskasakin kanssa teen töitä...

        No siihen taas tottuu pian. Turtuu.

        Pikemminkin siitä, että sun kuviot on ns. valmiit, et piittaa paskaakaan mistään muusta. Sen jälkeen ei monikaan asia enää hetkauta ja elämä zenimpi, jos ei välttämättä ihan zen. Noin se ainakin itellä on mennyt kun lopetin tarpeettoman välittämisen mistään.

        En osaa yhtään sanoa tuosta mitään. Ei munkaan duunit aina mitään edes siedettäviä ole olleet, mutta aina on ollut vähintään hyvä porukka kasassa millä jaksaa läpi vaikka harmaan... kivettyneen paskan. Ja nytt tilanne on täysin toinen, vaikkei tässä nyt mistään unelmaduunista voikaan puhua.


      • randombypasser kirjoitti:

        Pikemminkin siitä, että sun kuviot on ns. valmiit, et piittaa paskaakaan mistään muusta. Sen jälkeen ei monikaan asia enää hetkauta ja elämä zenimpi, jos ei välttämättä ihan zen. Noin se ainakin itellä on mennyt kun lopetin tarpeettoman välittämisen mistään.

        En osaa yhtään sanoa tuosta mitään. Ei munkaan duunit aina mitään edes siedettäviä ole olleet, mutta aina on ollut vähintään hyvä porukka kasassa millä jaksaa läpi vaikka harmaan... kivettyneen paskan. Ja nytt tilanne on täysin toinen, vaikkei tässä nyt mistään unelmaduunista voikaan puhua.

        No.. oikeastaan aika moni osastoni ulkopuolinen oli iloinen nähdessään minua. Neljän tyypin kanssa jopa halattiin.

        Kaikki oli ihan äimänä kun kerroin olleeni lomautuksen töissä. Pari läheisempää ystävää kyllä tiesikin siitä.

        Hyvä porukka työyhteisössä on iso asia työssä viihtymiselle. Osastoni poijaat ovat kosseja, joiden päätehtävä on vältellä työntekoa. Ite tekevänä en jaksa kattella moista. Jos olisi mun firma, en maksaisi palkkaa moisesta ollenkaan.

        Olikin kiva olla tuo kolme kuukautta aikuismaisessa työympäristössä. Virkistävää. Harmi, että se homma on kaksivuorotyötä. Muuten olisin jäänyt sinne.

        Tiimi joka toimii.. sulla sentään sellainen.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No.. oikeastaan aika moni osastoni ulkopuolinen oli iloinen nähdessään minua. Neljän tyypin kanssa jopa halattiin.

        Kaikki oli ihan äimänä kun kerroin olleeni lomautuksen töissä. Pari läheisempää ystävää kyllä tiesikin siitä.

        Hyvä porukka työyhteisössä on iso asia työssä viihtymiselle. Osastoni poijaat ovat kosseja, joiden päätehtävä on vältellä työntekoa. Ite tekevänä en jaksa kattella moista. Jos olisi mun firma, en maksaisi palkkaa moisesta ollenkaan.

        Olikin kiva olla tuo kolme kuukautta aikuismaisessa työympäristössä. Virkistävää. Harmi, että se homma on kaksivuorotyötä. Muuten olisin jäänyt sinne.

        Tiimi joka toimii.. sulla sentään sellainen.

        Se on kiva palata kun otetaan ilolla vastaan. Olkoonkin että duuni on hanurista.

        On ollut itelle ihan hyvä palautus arkeen nuo meidän kesäpojat. Ei ne tietty juttuja osaakaan kylmiltään, mutta sittenkin kun jo osaavat, niin se puhelin on paras kaveri jos vartinkin olet vahtimatta 😂
        No ei niitä ollut tarkoituskaan työllä tappaa, mutta semmoset startit ovat minun käsissäni viikkoihin saaneet, että taatusti muistavat. Mitä on kun todella tehdään duunia. Mutta se taas on oma mokani, voisin tehdä duunia iisimminkin.

        En sa nonut että tiimi joka toimii, vain hyvä porukka. Jos tämä tiimi toimisi minun mieleisesteni, niin aika moni asia olisi erilailla, en tosin uskalla arvata mitkä asiat 🤣
        Mutta hyvää oppia sekin, toiset liikkuvat vihjeestä, jotkut pyynnöstä, kolmannet käskystä, neljännet karjaisusta ja viidennet eivät edes tulella uhattuina 😂
        On saanut opetella erilaisia tapoja käsitellä erilaisia ihmisiä niin, että kokevat olevansa ymmärrettyjä ja ehdottoman arvokkaita työyhteisölleen, jolloin asioita tapahtuu viimeistään pyydettäessä. Ja arvokkaita nuo on jokainen, ihmisinä sekä osaamisensa vuoksi, ei tarvitse esittää mitään vaan vain unohtaa omat kiireet ja kuunnella keskittyneesti.

        Tänäänkin omasta mielestäni kolme tuntia aamusta meni ihan hukkaan, koska ne asiat olisi/n voitu hoitaa tunnissakin. Mutta ihmiset haluavat tulla kuulluiksi, ymmärretyiksi, halutuiksi ja arvostetuiksi, niinpä mennään pitkän kaavan mukaan. Vaikka mun kalenteri on periaatteessa täynnä loman eli elokuun alkuun asti eikä sinne pitäisi mahtua mitään. Mutta on pakko mahtua, ne ihmiset.
        Jo nyt tiedän, että periaatteessa en voisi jäädä lomalle suunnitellusti elokuun alusta, vaan lomaa pitäisi siirtää ainakin parilla viikolla jos mitään ylimääräistä ei enää tule ennen sitä. Mutta kun tulee väistämättä. Niinpä minä sylkäisen heinäkuun vikana työpäivänä firman kynnykselle, heitän duunipuhelimen nurmikolle ja katoan firman pihasta vähän helvetin kovaa, noin täysillä.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin on. Mä teen aloituksia vain kun siltä tuntuu. Jos on jotakin mielen päällä..mutta kun mä olen liian zen .. 😁

        Muistan pirpana senkin viestiketjun, että joku tuli jo kirjoittamaan: "Nyt hiljaa". 🤣

        >simiti<


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ja musta tuntuu, että se mun zen johtuu ihan vain siitä, että olen niin tyhmä..

        Ja tässä viime kuukausina ei ole oikein kerennyt pohdiskelemaan sen enempää arkea kuin juhlaakaan. Työ syönyt kapasiteettini.

        Tänään oli eka päivä paskaduunissani.. vitutti ihan suoraan sanottuna. En muistanut minkä paskasakin kanssa teen töitä...

        No siihen taas tottuu pian. Turtuu.

        Odotan kun data kopioituu… ja kommentoin. Noiden kahden työn välissä on olemassa vaihtoehtoja! On mahdollista löytää työ, joka kiinnostaa ja jossa saa arvostusta ja jonka palkka on riittävä. Huonoa tai sopimatonta ei kannata edes hakea! Etsi rauhassa helmeä ja kun löytyy, anna kaikkesi, että työ on sinun. Et voi kun tehdä parhaasi, Elämää voi muuttaa ja vaihtamalla usein paranee… ainakin jos lähtökohta on huono,

        Nyt kun olen kokeillut muuta, on sinun helppo sanoa, että huomasit miten innostuit uudesta urasta ja näet nykyisen paikan lomautukset riskinä jatkossa, ja siksi haluat etsiä uutta. Ja voit sanoa aivan hyvin, että pitkällä jänteellä kovin fyysinen työ olisi silti pienelle naiselle raskas ja siksi ensisijaisesti haet xxx tyypistä työtä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan pirpana senkin viestiketjun, että joku tuli jo kirjoittamaan: "Nyt hiljaa". 🤣

        >simiti<

        No aika hiljaa tässä olen ollutkin. Ei se Rande minua turhaan kritisoi.

        Tässä vaan on palsta jäänyt vähän taka-alalle. On ollut elämää...


      • Citrinella kirjoitti:

        Odotan kun data kopioituu… ja kommentoin. Noiden kahden työn välissä on olemassa vaihtoehtoja! On mahdollista löytää työ, joka kiinnostaa ja jossa saa arvostusta ja jonka palkka on riittävä. Huonoa tai sopimatonta ei kannata edes hakea! Etsi rauhassa helmeä ja kun löytyy, anna kaikkesi, että työ on sinun. Et voi kun tehdä parhaasi, Elämää voi muuttaa ja vaihtamalla usein paranee… ainakin jos lähtökohta on huono,

        Nyt kun olen kokeillut muuta, on sinun helppo sanoa, että huomasit miten innostuit uudesta urasta ja näet nykyisen paikan lomautukset riskinä jatkossa, ja siksi haluat etsiä uutta. Ja voit sanoa aivan hyvin, että pitkällä jänteellä kovin fyysinen työ olisi silti pienelle naiselle raskas ja siksi ensisijaisesti haet xxx tyypistä työtä.

        Kiitos Citris. Varmaan alankin syksyllä katselemaan sitä helmeä. Tää vanha duuni pännii ihan hitokseltaan.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No aika hiljaa tässä olen ollutkin. Ei se Rande minua turhaan kritisoi.

        Tässä vaan on palsta jäänyt vähän taka-alalle. On ollut elämää...

        Nyt en kyllä tarkkaan muista. Mutta olikohan siinä meidän viestiketjussa n. 70 viestiä?

        >simiti<


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No aika hiljaa tässä olen ollutkin. Ei se Rande minua turhaan kritisoi.

        Tässä vaan on palsta jäänyt vähän taka-alalle. On ollut elämää...

        Toki palsta ja oikea elo ovat eri asioita. Mutta kivahan täällä on sekoilla.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kyllä tarkkaan muista. Mutta olikohan siinä meidän viestiketjussa n. 70 viestiä?

        >simiti<

        Jaa.. sulla aivovammaisella on siis hyvä muisti. Niin on minullakin.. mutta tuota en muista.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. sulla aivovammaisella on siis hyvä muisti. Niin on minullakin.. mutta tuota en muista.

        Kyllä muistan. Onhan siitä jo vuosia aikaa. Miten minä aivovammainen voin muistaa tommosen?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muistan. Onhan siitä jo vuosia aikaa. Miten minä aivovammainen voin muistaa tommosen?

        >simiti<

        Noh.. ei se ole vakavaa jos en muista kaikkia käymiäni keskusteluja.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Kiitos Citris. Varmaan alankin syksyllä katselemaan sitä helmeä. Tää vanha duuni pännii ihan hitokseltaan.

        Pänniminen on hyvä motivaattori.


      • Citrinella kirjoitti:

        Pänniminen on hyvä motivaattori.

        On. Todellakin. Motivaattori hyvinkin.

        Moni töissäni ihmettelee miksi en jäänyt pois, kun oli jo työpaikka muualle.
        No syyt, mutta se ei ollut se helmi.
        Nyt ainakin tiedän mitä haen ja millä edellytyksillä.

        Joutunen odottelemaan seuraavaa lomautusta, niin eiku uutta matoa taas koukkuun. Sillä voipi olla, etten vielä uskalla jättää tätä vakiduuniani kokonaan ja hypätä tuntemattomaan. Aina ei vaihtamalla parane.

        No kaikki merkit viittaavat kuitenkin siihen, että vakiduunini loppunee. Pian tai ei niin pian. Sama tuo. Nyt ainakin tiedän, että saan vielä töitä.

        Kiitos sulle paljon. Sä olet antanut minulle enemmän tukea tässä asiassa, kuin arvaatkaan.


    • "(Sinkkunaiset) ovat rumiluksia, ja toteavat että "muunsukupuolinen" kuvaa heitä paremmin. Joo-oo, ei se rumuus sentään muuta sukupuolta, totean vain."

      😁Kieli poskessa tehty aloitus.

      Ei mitään loputonta vakavaa spekulointia tilanteesta, jota tuskin koskaan kohtaa.

      • Anonyymi

        Tartuit sinkkunais kuvaukseen. Miksi et sinkkumies kuvaukseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tartuit sinkkunais kuvaukseen. Miksi et sinkkumies kuvaukseen?

        Tuo lainaamani kuvaus oli hauskasti esitetty ja minulle aivan uusi ajatus. Muutoin aloitus oli tuttua kauraa,


    • Anonyymi

      Hanki lääkkeet oli kyllä niin sakea avautuminen että huh huh

      • Anonyymi

        No mitä, palstan perustasoa joku incel haukkuu naiset pystyyn ja miehet myös tavan vuoksi siinä sivussa. Eipä taida olla paljoa hyödynnettävää tässä(kään)…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä, palstan perustasoa joku incel haukkuu naiset pystyyn ja miehet myös tavan vuoksi siinä sivussa. Eipä taida olla paljoa hyödynnettävää tässä(kään)…

        No mene sitten pois,ihme vinkumista taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä, palstan perustasoa joku incel haukkuu naiset pystyyn ja miehet myös tavan vuoksi siinä sivussa. Eipä taida olla paljoa hyödynnettävää tässä(kään)…

        Ps lasernäkö tietää kertoa myös painoindeksin, et revi siitä ny sitten


    • Olet oikeassa. Täällä on oikein mukava tunnelma ja kivoja keskustelukavereita. Tänäänkin palstalla on ketjuja moneen makuun. On mistä valita.

      Hauskaa, että sinäkin ymmärrät arvostaa palstan viihdyttävää ja virikkeellistä antia. 😀🌸

      ei mulla muuta.... jatkakaa ...

      😂😂😂

    • Anonyymi

      Kehä kolmosen sisällä asuu ihmiset jotka ovat eniten ennakkoluuloisia ja vieraantuneet elämästä kannattaa joskus poistua sieltä.

      • Anonyymi

        Ööh? Syytösten esittäjä on hyvä ja hankkikoon peilin.

        Koulutetuin osa asuu ja elää kehä 1:n sisäpuolella.

        Täällä asuvat Suomen koulutetuimmat – katso oman alueesi tilanne

        Maakunnat koulutustasoindeksin mukaan
        Tunnusluku osoittaa yli 20-vuotiaan väestön perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisen pituuden vuosina henkeä kohti vuonna 2019. Indeksissä yksi vuosi on yhtä kuin 100.

        Uusimaa 472
        Pirkanmaa 391
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/49e6d2ba-7e13-4d06-906e-73e1b421a910

        Ja Uusimaa on pääosin landea, koulutetuin osa asuu ytimessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh? Syytösten esittäjä on hyvä ja hankkikoon peilin.

        Koulutetuin osa asuu ja elää kehä 1:n sisäpuolella.

        Täällä asuvat Suomen koulutetuimmat – katso oman alueesi tilanne

        Maakunnat koulutustasoindeksin mukaan
        Tunnusluku osoittaa yli 20-vuotiaan väestön perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisen pituuden vuosina henkeä kohti vuonna 2019. Indeksissä yksi vuosi on yhtä kuin 100.

        Uusimaa 472
        Pirkanmaa 391
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/49e6d2ba-7e13-4d06-906e-73e1b421a910

        Ja Uusimaa on pääosin landea, koulutetuin osa asuu ytimessä.

        Tulihan se vihreä maaseutupilkka sieltä. Itse vatime tiarrako se siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se vihreä maaseutupilkka sieltä. Itse vatime tiarrako se siellä?

        Maaseutuplikka on tuo joka on ennakkoluuloinen ja eniten vieraantunut elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh? Syytösten esittäjä on hyvä ja hankkikoon peilin.

        Koulutetuin osa asuu ja elää kehä 1:n sisäpuolella.

        Täällä asuvat Suomen koulutetuimmat – katso oman alueesi tilanne

        Maakunnat koulutustasoindeksin mukaan
        Tunnusluku osoittaa yli 20-vuotiaan väestön perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisen pituuden vuosina henkeä kohti vuonna 2019. Indeksissä yksi vuosi on yhtä kuin 100.

        Uusimaa 472
        Pirkanmaa 391
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/49e6d2ba-7e13-4d06-906e-73e1b421a910

        Ja Uusimaa on pääosin landea, koulutetuin osa asuu ytimessä.

        Koulutus ei tee kenestäkään sivistynyttä ja auta ymmärtämään normi elämää. Tuokin jo kertoo että miten ennakko asenteiden olet. Totta kait on kun sinne muuttaa työ ja koulutuksen perässä muualta ihmisiä. Ei ole töitä. Sen takia maaseutu autioituu eikä ole palveluita. Moni asia mistä sknäkin nsutit on valmistettu maakunnissa. Kaikki resurssit koulutus resurssit käytetään sinne ja muualla ihmiset jätetään oman onnensa nojaan. Ei ole palveluita. Samaan aikaan hinta taso nousee pääkaupunkiseudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööh? Syytösten esittäjä on hyvä ja hankkikoon peilin.

        Koulutetuin osa asuu ja elää kehä 1:n sisäpuolella.

        Täällä asuvat Suomen koulutetuimmat – katso oman alueesi tilanne

        Maakunnat koulutustasoindeksin mukaan
        Tunnusluku osoittaa yli 20-vuotiaan väestön perusasteen jälkeen suoritetun korkeimman koulutuksen keskimääräisen pituuden vuosina henkeä kohti vuonna 2019. Indeksissä yksi vuosi on yhtä kuin 100.

        Uusimaa 472
        Pirkanmaa 391
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/49e6d2ba-7e13-4d06-906e-73e1b421a910

        Ja Uusimaa on pääosin landea, koulutetuin osa asuu ytimessä.

        Ja suurin osa oman perheeni jäsenistä on korkeasti koulutettu vaikka maalta ollaankin.


    • Anonyymi

      Noh, noh. Eräs ystäväni asuu Kainuun Ristijärvellä. Vaikka on pieni paikka, niin ei se huono paikka ole.

      Sitäpaitsi sielläkin on Sale.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Luuletko vajakki olevasi jotain parempaa? Katsellaan sitten uudelleen, kun sinullakin on elämänkokemusta.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Stadi...meilläpäin vastaavia keskittymiä löytyy joka metsiköstä, niitä kutsutaan muurahaispesiksi. Murkkujen koulutustasoa en osaa arvioida mutta käsittääkseni ovat monarkismin kannattajia...😁. Kusiais... sori muurahaisia löytyy luultavasti joka lähtöön. Dino S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stadi...meilläpäin vastaavia keskittymiä löytyy joka metsiköstä, niitä kutsutaan muurahaispesiksi. Murkkujen koulutustasoa en osaa arvioida mutta käsittääkseni ovat monarkismin kannattajia...😁. Kusiais... sori muurahaisia löytyy luultavasti joka lähtöön. Dino S

        Asuukos niissä teilläpin esiintyvissä keskittymissä 660000 ihmistä kussakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuukos niissä teilläpin esiintyvissä keskittymissä 660000 ihmistä kussakin?

        Kyllä mä luulisin asukasmäärien tuota lukua lähentelevän, laskemaan muuten en sitten lähe... 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä luulisin asukasmäärien tuota lukua lähentelevän, laskemaan muuten en sitten lähe... 😁

        Kuinka moni niistä maksaa veroja jotta tulonsiirtojen vuo virtaa kaupungeista agraarialueille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka moni niistä maksaa veroja jotta tulonsiirtojen vuo virtaa kaupungeista agraarialueille?

        Paha sanoa kun näyttäisivät täällä elelevät pääosin luontaistaloudessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paha sanoa kun näyttäisivät täällä elelevät pääosin luontaistaloudessa

        Olinkin jo unohtanut maalaisten olevan muurahaisia ja olettavan ihmisistä samaa.


    • Anonyymi

      Hyvät Huomenet.
      Kaikkee hyvää. Kesä, Sekä elämå kutsuu.
      Heipat seuraavaan.
      Lateanyway

    • Anonyymi

      No mitäpä tuosta, sellaisia me ollaan. Välillä vähän parempia, välillä huonompia. Ympäri Suomea. Erilaisilla koulutuksella, ammateilla, työpaikoilla, varallisuuksilla ja tuloilla. Perseen leveydestä ja vatsanympäryksestä nyt puhumattakaan.

      Monen näkökulmasta sinä olet hevonkuusesta kotoisin 😁 Näillä mennään👍

      xLiner

      • Anonyymi

        Minun perseen leveys on 3Km ja vatsani vastaa kahtasataa norsua.

        Vähän on painava olo.

        >simiti<


    • Voi voi. Kuullostaa ihan "Pertsalle, tai Geniolle"

      Kiukuttaa kun kukaan ei pidempään diggaa keskustella omshyväisten kanssa, niin sitten pitää alkaa kiukkuamaan ja varuilta haukuskella kaikki, kun oma mieli on niin paha.

      Voi hellanlettäs setuli, otan osaa, että tuli paha harmitus ja vielä kiukku ,se känkkäränkkä tuli kylään. 😄

      Muistitkin ilmoittaa, että olet vaan "ohikulkumatkalla palstalla ja oitis lähdet "fiksuimpiin" piireihin. 👋🙂 Hei, hei... me juntit, tyhmät, muunsukupuoleiset läskit ja mitä lie sinulle toivotellaan hyvää loppuelämää....taas. 🤣

      • Anonyymi

        Voi Disse. Mitäs me tyhmät juntit tänään tehtäisiin? Haukutaanko vaikka Orpon hallitusta? Minä aloitan. Ihan tyhmiä ovat.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi Disse. Mitäs me tyhmät juntit tänään tehtäisiin? Haukutaanko vaikka Orpon hallitusta? Minä aloitan. Ihan tyhmiä ovat.

        >simiti<

        Mä teen töitä tänään. Viimeinen yövuoro. Ja sitten huomenna teen kotona töitä. :oD

        Voithan sinä toki haukkua hallitusta, mutta mitäpä se mitään muuttaa?
        Kansa on halunnut muutosta Argadian mäelle ja onhan tuo jotain ihan uutta....kyllä mä vielä katselen, että mitä ne saa aikaan....menee tosin vuosi, jopa pari, ennenkuin mitään alkaa näkymään... Mutta luulen, ettei toi hallitus joudu kovin mukavia tekemään, kun edelliset on eläneet velalle. Vai Sipilän hallitus sai jotain tolkkua rahanmenoon ja kaikki muut onkin siitä edestä ottaneet velkaa....


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä teen töitä tänään. Viimeinen yövuoro. Ja sitten huomenna teen kotona töitä. :oD

        Voithan sinä toki haukkua hallitusta, mutta mitäpä se mitään muuttaa?
        Kansa on halunnut muutosta Argadian mäelle ja onhan tuo jotain ihan uutta....kyllä mä vielä katselen, että mitä ne saa aikaan....menee tosin vuosi, jopa pari, ennenkuin mitään alkaa näkymään... Mutta luulen, ettei toi hallitus joudu kovin mukavia tekemään, kun edelliset on eläneet velalle. Vai Sipilän hallitus sai jotain tolkkua rahanmenoon ja kaikki muut onkin siitä edestä ottaneet velkaa....

        Sipulin hallitus oli täysi katastrofi. Lamantekijä.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipulin hallitus oli täysi katastrofi. Lamantekijä.

        >simiti<

        Idiootit luulee valtionvelan olevan sama, kuin yksityisen velan. Sitäpaitsi Suomi lainaa itseltään. Te olette idareita, jotka on oikeistomedian toimesta peloteltu.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Idiootit luulee valtionvelan olevan sama, kuin yksityisen velan. Sitäpaitsi Suomi lainaa itseltään. Te olette idareita, jotka on oikeistomedian toimesta peloteltu.

        >simiti<

        Rahalaitoksilta ne velat on ja kyllä niitä vaan takaisin maksellaan.

        No mutta minusta hyvä, kun jotain uutta tuulta vihdoin tarjolla.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Mä teen töitä tänään. Viimeinen yövuoro. Ja sitten huomenna teen kotona töitä. :oD

        Voithan sinä toki haukkua hallitusta, mutta mitäpä se mitään muuttaa?
        Kansa on halunnut muutosta Argadian mäelle ja onhan tuo jotain ihan uutta....kyllä mä vielä katselen, että mitä ne saa aikaan....menee tosin vuosi, jopa pari, ennenkuin mitään alkaa näkymään... Mutta luulen, ettei toi hallitus joudu kovin mukavia tekemään, kun edelliset on eläneet velalle. Vai Sipilän hallitus sai jotain tolkkua rahanmenoon ja kaikki muut onkin siitä edestä ottaneet velkaa....

        Miten helleenien Argadian provinssi liittyy?
        https://micronations.wiki/wiki/Province_of_Argadia

        T. Arkadianmäki



    • Anonyymi

      Kiitos käynnistä, tervetuloa uudelleen 😁

    • Anonyymi

      Olisi se kyllä huippua olla just vaikka jostain Sodankylästä kotoisin, tai vaikka vielä pohjoisemmasta 🤘

      -Palstahessu

      • Anonyymi

        Nuorgamista ja ätmi? Siinä olisi haastetta.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorgamista ja ätmi? Siinä olisi haastetta.

        >simiti<

        Dinohyvä, ätmit-nimitys on tuttu ainoastaan suomi24-palstan sinkkualueelta ja jokainen ätmittelijä asuu korvessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dinohyvä, ätmit-nimitys on tuttu ainoastaan suomi24-palstan sinkkualueelta ja jokainen ätmittelijä asuu korvessa.

        Kuutio kertaa kuutio, mutkikas matemaattinen tehtävä jonka vastaus on; palikka joka asuu kuutiossa 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuutio kertaa kuutio, mutkikas matemaattinen tehtävä jonka vastaus on; palikka joka asuu kuutiossa 😎

        ...minkä arvo on monikymmenkertainen verrattuna työleiritaloihin periferioissa kun niissä asuu vähänlaisesti työleireistä pitäviä ja siten palvelut ovat köyhänlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...minkä arvo on monikymmenkertainen verrattuna työleiritaloihin periferioissa kun niissä asuu vähänlaisesti työleireistä pitäviä ja siten palvelut ovat köyhänlaisia.

        Vaikea sanoa kun vertailukohtia työleiritaloihin ei löydy, lähen kyselemään ahkerilta ystäviltämme tuolta metsiköstä, niillä kun on tuo työmotivaatio ja ryhmäkuri kunnossa vaikka kusiaisia ovatkin 😁, niillä kun elämä ei rakennu kuutioista tai niissä asuvissa palikoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa kun vertailukohtia työleiritaloihin ei löydy, lähen kyselemään ahkerilta ystäviltämme tuolta metsiköstä, niillä kun on tuo työmotivaatio ja ryhmäkuri kunnossa vaikka kusiaisia ovatkin 😁, niillä kun elämä ei rakennu kuutioista tai niissä asuvissa palikoista

        Kas noin siirtyvät maalitolpat, noin siirtyvät maalitolpat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas noin siirtyvät maalitolpat, noin siirtyvät maalitolpat!

        Hölynpelailussa on omat sääntönsä näköjään jos tolpatkin siirtyilevät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölynpelailussa on omat sääntönsä näköjään jos tolpatkin siirtyilevät

        Se on korven asukkien normihommaa se.


    • Mä menin kerran sodankylän läpi. se oli sellanen postin auto, joka oli puoliksi bussi ja puoliksi jakeluauto. ja sillä mentiin lapin läpi ja se meni sodankylän läpi. yöllä mentiin ja radiosta tuli janus valmusen bussipysäkki. Toinen painajainen oli matinkylä. te ette tiedä mutta sinne ei menny metroo ennen, vaan bussissa sai istua polvet suussa, muistan sen numeronkin 132, siitä se meni vanhan amiksen ohi. ainakin sen biisin mukaan sodankylässä oli seitabaari ja matinkylässä oli tasku-matti.

      • Anonyymi

        On se lahelaisella rankkaa kaikkialla! Tosin, amiksella, tukityöllistyneellä kuntakokeilun tuntevalla läpikäyneellä, baareista pitävällä ja dösiä joukkoliikennevälineiksi kutsuvalla ihmisellä ehkä aina niin että kaikki on paskaa ja vaikeaa.


      • Anonyymi

        Matinkylän metro on tosiaan ihan uusia keksintöjä, bussi vaan oli parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Matinkylän metro on tosiaan ihan uusia keksintöjä, bussi vaan oli parempi.

        No joo, pikkusen liioittelin. Ei se bussi mikään paha ollu. Ja se kauppakeskus siinä metropysäkin päällä, se iso omena on oikee helvetti. Silläkin tilalla oli ennen metsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matinkylän metro on tosiaan ihan uusia keksintöjä, bussi vaan oli parempi.

        Dösä on epämukavin joukkoliikenneväline kun dösä keinuu ja pomppii, jos dösässä lukee kirjaa tai tekee etätöitä, tulee merisairaaksi.

        Metro ja ratikka ovat tasaisia ja vakaita, eivätkä jonoudu kuten dösät jonoutuisivat jos yhden metron tai pikaratikan matkustuskapasiteetti tupattaisiin dösiin, Dösillä aikataulut paukkuu päivittäin, ja jos linjalla on viiden minuutin vuoroväli niin helposti käy niin että ensimmäinen dösä täytyy ja seuraava ajaa tyhjänä.

        Bussi on paskin joukkoliikenneväline.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        No joo, pikkusen liioittelin. Ei se bussi mikään paha ollu. Ja se kauppakeskus siinä metropysäkin päällä, se iso omena on oikee helvetti. Silläkin tilalla oli ennen metsä.

        "Silläkin tontilla joskus metsä"! Ajatella!

        Niin oli joskus moottoriteidenkin alla!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Silläkin tontilla joskus metsä"! Ajatella!

        Niin oli joskus moottoriteidenkin alla!

        Mutta metsä moottoritien ja asutuksen välissä oli ihan kiva. Mun mielestä ei ollut välttämätöntä kaataa. Nyt siinä tilalla myydään turhia tavaroita. Sitten maristaan kun metsää kaadetaan tukeiksi. Mutta se metsä kasvaa uudestaan ja tukit tuo työpaikkoja. Myyntityö ei itsessään ole hyödyllistä, koska asiakas joutuu maksamaan myyjien palkat.


    • Anonyymi

      "Muut palstan naiset, jotka kelpaisivat johonkin, ovat varattuja, mutta pitävät tätä palstaa niin mielenkiintoisena, että sitä pitää lukea harva se päivä. En kyllä ymmärrä miksi."

      Keskustelupalsta on mitä mainioin tapa keskustella muiden kanssa, aina sopivalla hetkellä, ei tarvitse säätää ja miettiä aikatauluja kenenkään kanssa. Eikä koskaan missään voisikaan tavata niin kirjavaa ja erikoista väkeä kuin keskustelupalstalla.

    • Antini tähän ketjuun olkoon se, että itse en ikinä muuttaisi "Tsadiin" (siellä todennäköisesti on nykyään enemmän afrikkalaisiakin kuin siinä isommassa Tsadissa).

      • Anonyymi

        Tsadissa, hihi, hihi, alakoululaisen tasoista huumoria, hihi, hihi. Tsadissa on 17 miljoonaa asukasta, tuollaisen huumorikyvyn omaava sujahtaa sinne kuin omiensa pariin.


      • Anonyymi

        Onpa ankean rajoittunut rasistinen ja asiantuntematon kommentti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ankean rajoittunut rasistinen ja asiantuntematon kommentti!

        Kyllä kyllä, ilmeisesti naisena esiintymällä mies rovosoi enemmän, nääs


    • Palsta voittaa aina mennen tullen paskat telkkari formaatit. 😄

      Mutta rautalapio voittaa palstankin. Jee kaivelin kuopat kivikovaan maahan mäkäräiset samaan aikaan herkuttelivat minulla, mutta sain kun sainkin norjanangervot aidanteeksi istutettua. Nyt täytyy toivoa, etteivät kuukahda. 👍

    • Anonyymi

      No nyt oli asiaa. Paitsi, että varatutkin ovat läskejä.

      • Anonyymi

        No seki, sen päälle, että ne teidän kuplan ulkopuolella olevat, tyhmät, laiskat, läskit , rumat raihnaset ja köyhät, vetää kiltisti yheltä istumalta ne kaikki tarjoilut napaansa, kun tarjolla on-sinne menee kummallisia määriä sontaa, paskan jauhantaa, ja vaikka kolme perhepizzaa ja kerralla. Ei ole puolueella väliä, pohjosesta, etelästä ja mistää muistakaan suunnista huudella. Päätä pyöritellen naureskellen katellaan, kun taas työ meette.. Pörinä on kova. Mutta ette sitä kuule.


    • Anonyymi

      Suurin osa keskustelijoista on naimisissa olevia naisia.

    • Anonyymi

      naimisissa olevia naisia jotka haaveilevat sinkkuudesta.

    • "Täällä laulaa linnut vaan, ne minä ammun ja paistan.
      Hyvä olla on näin kuusessa hevon"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      50
      2101
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      158
      1326
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1220
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      144
      995
    5. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      940
    6. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      885
    7. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      862
    8. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      41
      800
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      792
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      780
    Aihe