Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. eli+sinä+olet+ainoa+vastuullinen+ihminen?ilmeisestikään+tämä+haluamasi+holhous+ei+sitten+myöskään+koskisi+sinua..?
  2. possua+vai+hevoista?
  3. Äreet!+:)
  4. herra..?+:D
  5. itsekin+olen+tuota+kyseistä+sarjaa+jonkin+verran+seurannut,+ja+mielestäni+se+on+(kaiken+sen+läskikauhistelun+ohella)+varsin+hyvä+kuvaus+riippuvaisuudesta.itelläni+on+ihan+lähisuvussa+alkoholismia+(minä+itse+mukaanluettuna)+sekä+huumeriippuvaisuutta..+ja+varsinkin+tämä+yksi+huumeriippuvainen+on+ollut+varsin+taitava+säälin+ja+velvollisuudentunteen+ja+huolenpidon+kautta+saamaan+haluamansa,+eli+rahaa+seuraavaan+"annokseensa".+minäkin+jossain+vaiheessa+lainasin+hänelle+jopa+yli+100+euroa+kerrallaan,+kun+hän+antoi+sellaisen+vaikutelman+että+olisi+tosi+pahasti+kusessa,+ellei+saa+sitä+rahaa+(jolloin+itellä+heräsi+mieleen+kauhukuvat+hänen+joutumisestaan+pahoinpidellyksi,+ellei+jopa+tapetuksi,+jos+ei+pysty+huumevelkojaan+maksamaan..)+ja+pienempiä+summia+pummiessaan+hän+on+väittänyt+mm.+ettei+ole+yhtään+ruokaa,+eikä+ole+syönyt+mitään+pariin+päivään..koskaanhan+hän+ei+velkojaan+maksanut+takaisin+minulle+(eikä+kuulemma+muillekkaan+lähisukulaisille),+sit+itse+vaan+jossain+kohtaa+pari+vuotta+sitten+päätin+et+mun+osalta+tää+hänen+rahoittamisensa+loppuu+tähän.+"ei+oo+ruokaa"+-no+mee+leipäjonoon.+"ei+oo+tupakkaa"+-no+lopeta+röökaaminen.+"ei+oo+rahaa+junalippuun+takas+kotiin"+-no+mitäs+läksit?+ei+ole+minun+vastuulla+sun+elämäsi,+vaikka+samaan+laumaan+kuulutaankin.ja+kyllä+sitä+on+riippuvaisuuteen+taipuvaisena+henkilönä+itsekin+niin+pirun+hyvä+selittämään+hyväksi,+niin+itselleen+kuin+muillekkin,+sitä+miksi+Tarvitsee+vielä+tämän+yhden+"annoksen"..elämä+on,
  6. 58 / 87