Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
23
Kommenttia
2164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nii..🤔
Mää taas näkisin et monelle on tärkeää (tärkeintä) se omien jälkeläisten saaminen. Eikä siinä, omien geenien siirtäminen eteenpäin nyt on valtaosalle elollisista se elämän ykkösprioriteetti, ja onhan muksut myös kivoja,
Mut mulla ei oo koskaan ollu mitenkään suuren suurta tarvetta lisääntyä, ja mun suku jatkuu kyllä sisarusten lapsissa (tosin ei ihan minun geeneillä, mut olishan siinä omassakin jälkikasvussa puolet jonkun muun..)
Eikäpä mulla oo myöskään mitään "ämpärilistaa", eikä suureellisia haaveita, ainakaan toteutettavissa olevia..
Mää en sillai tee suunnitelmia kovin pitkälle, tai ainakaan varsinkaan sellaisia mihin sisältyis muita ihmisiä koska sillon joutuu melkeenpä aina pettymään,
Joku toinen ihminen tossa lähellä, ainaki sillontällön olis toki kiva, mut ei mulla tällä hetkellä siihenkään oo suurensuurta tarvetta (ainakaan mihinkään vakituiseen juttuun)
En minä tiiä mitä elämältä haluan🤷 elossa oleminen ja pysyminen on välillä jo kova sana🤔
21.07.2023 16:56
Mää ehkä koen ikävän joitain entisiä rakastettuja kohtaan, jotka ovat siis jääneet tärkeiksi ihmisiksi suhteen päättymisen jälkeenkin (ainakin muistoissa ellei muuten), ehkä ennemmin niiden yhdessä vietettyjen hetkien kautta, tai muistojen niistä..
Että onko mulla sitten ikävä henkilöä vai niitä yhteisiä asioita ja tilanteita🤔
Voin kyllä myös kaivata henkilön fyysistä läsnäoloa, tuoksua ja sen semmoista,
Kuolleen läheisen ikävä mulla tuntuu niinku olis tyhjä kohta sielussa tai mielessä. Se ei ole niin aktiivista enää, mutta silloin kun sen taas muistaa niin tavallaan tuntuu kuin ajatus putoaisi kuoppaan ja rinnassa tuntuu myös, niinku sydän putoais
21.07.2023 16:28
Öri öri😛
Ihan mesta paikka silti,
20.07.2023 23:54
No metukkaa on jääkaapissa, kannus- ja kaiservurstit tehdään matelijoista ja sammakoista
20.07.2023 23:34
No mut, mää en ole mies enkä Tampereelta,
Ja vihje mun kotikaupunnista tai mennä ohi🙃
20.07.2023 23:28
Huutia.
20.07.2023 21:56
Miten mää nään tossa sun otsikossa et "veni vidi vici"
Mut pakkohan ei ole kui maksaa veroja ja kuolla (sitte aikanaan)
Tosin on mullaki niitä "pitäs sitä ja tätä ja tota" mitkä nyt ei välttämättä ihan toimivan arjen perusjuttuja ole,
Mut mää oon päättäny et hoidan ne ehkä sit syksyllä🤔
20.07.2023 21:53
Aika hyvä arvaus, kyllähän mansella on aina paikka mun sydämessä,
Mut vaikka Tampereellaki on mää, nii ookkonää?😉
20.07.2023 21:41
Ja jottei nyt ihan menis saksanmaalle kaikki, nii tämä jäi hyväksi korvamadoksi euroviisuista,
https://youtu.be/aqtu2GspT80
Allright!
20.07.2023 21:34
Bändin kokoonpano on sittemmin vähä muuttunut, laulaja ja pari muuta.. mut edelleen ihan rokrok,
https://youtu.be/2xcVaD0MIi0
Ja aiemman solistin uudemmat kuviot, ja rokrok👍👌🤘,
https://youtu.be/yNXMs_y7n9c
20.07.2023 21:15
Tää kappale tuli mulle tutuksi jo 2000-luvun alkupuolella ku sain cd-levyn missä oli olevinaan Rammsteinin kappaleita (netistä poltettuna tottakai), myöhemmin vasta selvis et tää ja yks toinen kappale ei ollut Rammsteinia (tosin sillä toisella kappaleella on Till Lindemann vierailevana solistina)
https://youtu.be/687hMHuCqYA
Tän musiikkivideon näin ekaa kertaa tänä keväänä ku nostalgisista syistä taas tätä biisiä kuuntelin, aika hieno on kyllä ja erikoinen idea
20.07.2023 20:56
Mutta tiesithän et festarit on hyvä (teko-)syy pukeutua sillai miten ei muutoin uskaltaisi/kehtaisi,
Mää olen nähnyt festareilla lukuisat määrät pikachuja ja yksisarvisia, en mää silti väittäisi et kaikki suomalaiset on..
Yksien festarien leirintäalueella juoksi vastaan mies yllään pelkkä hämähäkkimiesnaamio/päähine, kulkuset vaan "kilahdellen", mut en oo sen jälkeen missään muualla törmännyt spidermäniin munasillaan (tai muutenkaan)🤷
20.07.2023 18:52
Näinpä.
Ainakin tällai kevyemmissä aiheissa on kyl välillä huvittavaakin ku tän päivän tiktok-sukupolvi "keksii' jotain mikä on tiedetty jo vähintäänki ysikyt-luvulla..
Mut ehkä ne nuissa tärkeemmissäkin asioissa, jos ei tän päivän, nii huomisen penikat jo tietäis ja osais paremmin🤔 toivottavasti,
20.07.2023 17:56
Jos se on se Ruokolahen leijona..🤔
https://youtu.be/xyn5yNMB0Tg
20.07.2023 17:47
😂
Mut eikö se oo yks Suuri Suomalainen Sankaritarina..🤔
Sisua saatana!
(eikä ollu naapurin Greta vielä sanomassa Jussille et kui sää kehtaat..)
20.07.2023 17:38
Ja miksei myös käyttäisi😁 rehellistä työtä tekevä ihminen niinku,
Muistelin itekki et redneck/punaniska viittaa ulkotöissä auringon paisteessa palaneeseen niskaan🤔
Vähä niinku Suomessakin oli suo kuokka ja se yks Jussi
20.07.2023 17:16
Vai oliko tässä kyse naisten jalitsusta🤔
No ei se, voisin mää silti kattoo em. syistä😅
20.07.2023 16:58
Miks mää nään ton otsikon vaan et "huomenna alkaa muunmuassa jalkapallo"🤔
Ei mulla muuta tähän aiheeseen, vois tietty tsekata kellä pelaajista on kivoimmat pakarat, mut enmäätiiä jaksaako/huvittaako/viittiikö edes sitä
20.07.2023 16:55
Niin nii😁
Jos nyt lähtis omaa mielipidettä tosta, varsinkin niinku ulkonäöllisesti mitä tulee white trashista ekana mieleen, nii jotenki semmonen et tavallaan on haluttu/pyritty panostaan (näyttävään) ulkonäköön mutta moni asia on silti rempallaan ja pielessä ja se mitä on panostettu on tod.näk. vedetty huolella överiksi
Jokseenki niinku niin,
Nuo alotuksen kuvat oli enempi just punaniska- tai hillbilly- tyylisiä
20.07.2023 16:50
Aa, tota alkuperää en tiennytkään🤔
20.07.2023 16:32
58 / 109