Ketä veikkaat maailman mestariksi
Huomenna alkaa mm jalkapallo
42
442
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaan että kannattaa jättää suosiolla kyseinen rituaali katsomatta
Eb ole vielä tarkemmin perehtynyt joukkueisiin, pois lukien Espanja, niin paha sanoa. Espanjalla on taaskin kova setti, mutta riittääkö se? Puolustuksesta myös uupuu vakionaamaa, niin se on pieni kysymysmerkki miten puolustuksen yhteispeli toimii. Brititkin varmaan ovat kova luu, Norskeilla on myös hyvää porukkaa mukana.
Tarttee viikonloppua vasten alkaa tutkailemaan joukkueita, kun noo pelit tulee vähän hankaliin aikoihin näin Suomessa asuvalle.- Anonyymi
En seuraa jalkapalloa, mutta veikkaan Bresiliaa.
- Anonyymi
En edes tiedä yhdenkään pelaajan nimeä. Jenkeillä oli joku mielipuoli ja narsisti äärifeministilepakko. Halusi saman palkan kuin miehetkin vaikka suoritustaso on 12-vuotiaan pojan tasolla. Käsittääkseni 12-vuotiaille ei makseta mitään.
Arvoisa asiantuntija ryhtyy lässyttäjästä ammattilaiseksi, niin tulee uskottavuutta lätinöille:
https://yle.fi/a/74-20041479- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Arvoisa asiantuntija ryhtyy lässyttäjästä ammattilaiseksi, niin tulee uskottavuutta lätinöille:
https://yle.fi/a/74-20041479Artikkelin kirjoittaja muuttui asiantuntijasta lässyttäväksi ammattilaiseksi että saa uskottavuutta lätinöille? Tä?
- Anonyymi
USA ja Rapinoe voittavat.
- Anonyymi
Kanada! Ja ne mitkään MM-kilpailut ole, ne on potkupallon piirikunnaliset kisat.
- Anonyymi
Kohta suomessakin naiset pelaavat rätit päässä?Nähkääs kun se rasismi?
- Anonyymi
Rasistit kokoontuivat eilen joukolla Helsinkiin! Kellään toisella ihmisjoukolla ei ole "rotu" aina mielessä kun ihmisistä on kyse!
Mulle ihminen on ihminen eikä mikään "rotu".
- Anonyymi
Suomi on joukkuelajien luvattu maa, eli Suomi voittaa... vai oliko se jääkarhupallossa.
- Anonyymi
Naapurin iivoa vaikka
En seuraa jalkapalloa juuri lainkaan, mutta Englanti lienee aika vahva joukkue ja ainahan kisojen isäntämaan joukkueella on yleisössä vahva tuki onnistumiselle. 🙂
En ole seurannut naisten jalista juuri, kun en muutenkaan jaliksesta oo kummoinen seuraaja....
Mutta mun suosikki on aina Hollanti ja jossain olympialaisissa näin, että Usalla oli raikas jalka.
Saksan Lehhmannilla on ainakin ihana istumalihaksisto, kuten varmaan monella muullakin tuolla, mutta se ei välttämättä ole voiton tae....vaikka minulta saa pointseja. :oD- Anonyymi
Kattooko joku muka lutkapalloa?
- Anonyymi
Pitänee katsoa ainakin suomalaisen ottelut. Finaalihan se on tavoitteena suomalaisellakin.
Veikkaan että joku lepakko voittaa.
Muistelen että Saksa vei Suomea EM-kisoissa 100-0, eli vastaan Saksa
- Anonyymi
Veikö valssitanssiin?
Miks mää nään ton otsikon vaan et "huomenna alkaa muunmuassa jalkapallo"🤔
Ei mulla muuta tähän aiheeseen, vois tietty tsekata kellä pelaajista on kivoimmat pakarat, mut enmäätiiä jaksaako/huvittaako/viittiikö edes sitä- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Vai oliko tässä kyse naisten jalitsusta🤔
No ei se, voisin mää silti kattoo em. syistä😅Jalitsu-halli on tamperelaisten jalkapallon kasvattajaseurojen yhteisesti omistama ylipainehalli Tampereen Hervannassa, Ahvenisjärvi 2 -kentällä.
Ahaa, tamperselaistä mustaamakkaraa! Anonyymi kirjoitti:
Jalitsu-halli on tamperelaisten jalkapallon kasvattajaseurojen yhteisesti omistama ylipainehalli Tampereen Hervannassa, Ahvenisjärvi 2 -kentällä.
Ahaa, tamperselaistä mustaamakkaraa!Aika hyvä arvaus, kyllähän mansella on aina paikka mun sydämessä,
Mut vaikka Tampereellaki on mää, nii ookkonää?😉- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
Aika hyvä arvaus, kyllähän mansella on aina paikka mun sydämessä,
Mut vaikka Tampereellaki on mää, nii ookkonää?😉Viimeksi kai 9-vuotiaana kesälomalla Särkänniemessä ja muistan vain että olipa surkea huvipuisto ja mitätön kaupunki siellä.
Ja mies ei puhu "jalitsusta"! Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi kai 9-vuotiaana kesälomalla Särkänniemessä ja muistan vain että olipa surkea huvipuisto ja mitätön kaupunki siellä.
Ja mies ei puhu "jalitsusta"!No mut, mää en ole mies enkä Tampereelta,
Ja vihje mun kotikaupunnista tai mennä ohi🙃m.wurst kirjoitti:
No mut, mää en ole mies enkä Tampereelta,
Ja vihje mun kotikaupunnista tai mennä ohi🙃No paska kaupunni se joka tapauksessa on, vihjattuna or not 😂
randombypasser kirjoitti:
No paska kaupunni se joka tapauksessa on, vihjattuna or not 😂
Öri öri😛
Ihan mesta paikka silti,- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
No mut, mää en ole mies enkä Tampereelta,
Ja vihje mun kotikaupunnista tai mennä ohi🙃Oletko länsi suomesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko länsi suomesta
Johan toi kertoi ylempänä miten on:
kyllähän mansella on aina paikka mun sydämessä,
Mut vaikka Tampereellaki on mää
- Anonyymi
Olen enemmän tissi- kuin peppumiehiä, joten jätän nuo kisat suosiolla väliin.
- Anonyymi
Usasta tulee mestari. Ei mitää jakoa muilla.
- Anonyymi
Katsoin Helma-Marien ensiottelun, näyttävät vaarallisen voimakkaille nuo naisjalkapalloilijat.
- Anonyymi
Oliksiel Sanaanmariini koukkoupolvineen? Koukussa on. Pahasti.
- Anonyymi
Ugandan Pallopojat
- Anonyymi
Sambo kaulanen siellä hikiotsassa riehussamma kentällä ja hilseet jos pästäkin Sampolla tippuu heheheh
- Anonyymi
Aina kun näet Sasmpo Kaulasen kannattaa kunnioittasas nkereiä; Sambooo-.- eteläafrikkalaisten kunniamerkillä, ja kumartaa...
- Anonyymi
Kai Suomi voittaa tällä kertaa
- Anonyymi
Pääasia, että lepakko Rapinoe tippui.
- Anonyymi
Samaa lajia on myös Ruotsin Hurtig.
- Anonyymi
Onhan nuo Japani ja Hollanti parempia kuin muut, ihan selvästi.
- Anonyymi
Jo heidän ensimmäisen pelin nähtyäni toivoin, että Japani voittaa mestaruuden. Heidän peliä on ilo katsoa. Suurin heikkous on heidän pieni koko. Joukkueena pelaavat loistavasti.
- Anonyymi
Tulin hyvälle mielelle että woke-USA putosi Ruotsille rangaistuspotkuilla, ja supernarsisti Megan Rapinoe epäonnistui rankkarissa :DDD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131394Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2521326- 1051095
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1201046- 65687
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä167655- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505- 71483