Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. mulle+on+käyny+monesti+niin+et+ton+lähimmän+liikekeskuksen+liukuovet+ei+meinaa+päästää+mua+ulos..+menevät+kiinni+nenän+edessä+ja+sit+vaikka+kuinka+peruutan+ja+kävelen+uudestaan+siihen,+heilun+ja+tanssahtelen+ja+mitävaikka,+nii+ei+ovet+aukene+ennenku+joku+muu+tulee+samoille+oville..oonkai+sit+niin+vähäpätöinen+ja+huomaamaton+:P
  2. hyi+tosiaan,+ahdistava+näky..+ei+sillä+et+edes+olisin+tonne+menossa.pari+kertaa+käynyt+New+Yorker+tms.+nimisessä+halpavaateketjumyymälässä,+mikä+sekin+on+kai+aika+uusi+täällä+päin.+mut+jo+kauempaa+näkee+miten+huonolaatuisia+suurin+osa+vaatteista+on+ja+viimeistään+koskemalla+huomaa+et+ei+tule+pitkään+säilymään+käyttökelpoisena+eikä+tee+mieli+edes+sovittaa..ja+vaikka+vanha+kirppishaukka+olenkin,+niin+tuolla+tavoin+myllättyä+ja+mytättyä+rättivuorta+ei+juurikaan+ole+tullut+vastaan..itte+oon+viime+aikoina+taas+ryhtynyt+verestämään+vanhoja+ompelutaitoja,+joskus+teininä+tein+aika+paljon+itse+sen+ajan+muodin+mukaista+piukkaa+ja+niukkaa+(napa-)+paitaa+ja+muitakin+trikoopaitoja.+kangaskaupan+jämäpalalaarista+löytyi+monia+iloisenkirjavia+kankaanpalasia+ja+oli+taatusti+yksilöllistä+:)nyt+oon+tehny+jämäpaloista+ja+kierrätyskankaista+pari+hattua+ja+kohta+kaksi+takkia+(toinen+on+kesken,+pitäis+vetoketju+hankkia+ja+uskaltaa+se+ommella+paikoilleen..)