Naisen käyttöopas

Anonyymi-ap

Kaikille miehille. Tuntuisi että sille olisi käyttöä kun miehet nyt ei vaan osaa käyttää naista oikein.

24

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiallinen aihe, kyllä jonkinlainen käyttöopas pitäisi miehille saada, jossa ohjeet naisen käyttämiselle.
      Nainenhan on kodinkone, jonka ensisijainen tehtävä on hoitaa kotia, siivota, pestä pyykit, käydä ruokaostiksilla, valmistaa miehelle ruokaa, leipoa, helliä ja hyväillä miestä.
      Sellainen opas, jolla nainen saadaan tekemään nämä asiat, eikä niin, että nainen pyristelee vastaan toteamalla, että mies tekee ne vaan itse, ei ne naiselle kuulu tehdä.

    • Anonyymi

      Ehkäpä joku voisi laatia? Sivuhuomautuksin, ei sitten koske kaikkia naisia.

      Ei kaikki naisetkaan osaa kertoa miehelle miten heitä pitäisi käsitellä. Silkkihansikkain vai rouheammin.

      Pahin vika minkä olen naisena naisissa huomannut, että naiset (ei kaikki) olettaa ihan hirveästi muista ihmisistä ja odottaa, että heidän ajatukset aukeaa silmiin vilkaisemalla. Ei, kyllä täytyy painaa sievä pylly penkkiin ja avata suukkuluuru, kertoa mitä on vailla, ihan ääneen.

      Jasu

      • Anonyymi

        Ja moni mies täälläkin virkkoo, pitää miehenä kysyä. Vaan moniko rehellisesti kyselee, eikä vaan totea että vittu miten vaikee nainen taas, odottaa mutta jotain ihmeitä, emmää jaksa tollasta, kysymättä edes mitä odotetaan.

        Jasu


      • Anonyymi

        Ja yksi huono juttu vielä, olettaminen sukupuolen mukaan. Monesti itse olen törmännyt siihen asiaan, että hyvin moni nainen olettaa minun tietävän mitä hän tarkoittaa puolikkaasta sanasta jo, koska olen nainen. Tämä naiset tietää, naisten solidaarisuus, siskot hei ei vaan toimi kaikkien naisten kanssa. Ei me kaikki tiedetä mitä ajattelet, koska olet rakopylly kuten minäkin.

        Taas pitää vaivautua kertomaan.

        Jasu


    • Legendan mukaan eräskin mies oli vaimolleen huutanut, että ei jumalauta joudunko mä itse tekemään voileivänkin.

    • Anonyymi

      Tätä on kaivattu pitkään. Auttakaa olkaa hyvä. Erityisesti kiinnostaisi tuo Tinttatuuri (vertaa Diktatuuri) ja sen lieveilmiöiden poisto :)

    • Anonyymi

      Persereikä- ja wittuasioille pitää omistaa kokonaan oma lukunsa ;))))))))))))))

      • Anonyymi

        Ja selkeä kuvitus


    • Anonyymi

      Vaadin kirjaan myös liitteen, jossa mainitaan ettei kaikki naiset kuuntele ja tykkää biistä, siksi että haaveilevat solistista eikä siksi että kuvittelevat olevansa laulunsanojen kohde.

      Minä esimerkiksi samaistun laulamieheen, kohteena nainen. En osaa edes kuvitella toisinpäin että joku jäbä laulaisi mulle tätä. :D

      https://youtu.be/WE8-49VC0YY

      Kepeen järkkyä.

      Jasu

      • Lisättäköön vielä että moni myös kuuntelee musiikkia ihan vaan musiikin vuoksi, koska tykkää siitä ja (jokin) biisi kaikkinensa vaan on niinku "korvia myötäilevä"


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Lisättäköön vielä että moni myös kuuntelee musiikkia ihan vaan musiikin vuoksi, koska tykkää siitä ja (jokin) biisi kaikkinensa vaan on niinku "korvia myötäilevä"

        Kyllä vaan, totta. :)

        Mutta nimenomainen biisi on jättänyt usein väärän mielikuvan mm. omalla kohdallani, siksi nostin sen erikoisesti esiin.

        On tullut kommaa, että akat haaveilee laulajasta ja siks kuuntelee biisiä. Aina ei passaa unohtaa et ihmiset ei kaikki ole cis eikä heteroita. Tää oli niinku pointti. Et musiikissakin se voi jäädä unholaan.

        Jasu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan, totta. :)

        Mutta nimenomainen biisi on jättänyt usein väärän mielikuvan mm. omalla kohdallani, siksi nostin sen erikoisesti esiin.

        On tullut kommaa, että akat haaveilee laulajasta ja siks kuuntelee biisiä. Aina ei passaa unohtaa et ihmiset ei kaikki ole cis eikä heteroita. Tää oli niinku pointti. Et musiikissakin se voi jäädä unholaan.

        Jasu

        Eteskin tällä palstalla oletus on herkkään, komea mies siksihän toikin tosta biisistä tykkää ja ei tuu mieleen, että mulle se on mieluinen ihan muusta syystä. Se on mun sielunmaisemaan kuten mun kauheet seksinovellitkin. :D

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eteskin tällä palstalla oletus on herkkään, komea mies siksihän toikin tosta biisistä tykkää ja ei tuu mieleen, että mulle se on mieluinen ihan muusta syystä. Se on mun sielunmaisemaan kuten mun kauheet seksinovellitkin. :D

        Jasu

        Hmm, ehkä toi oletus pätee (jos pätee ollenkaan) sinne teiniaikaan🤔 niinku itekkin kiinnostuin aikoinaan (noin vuonna 1996) Backstreet boyssista kun näin kaverilla niitten julisteen ja siinä oli tosi nätti vaaleatukkainen poika..

        Nyt kun muutama viikko sitten ihan vasiten kuuntelin bäkkäreitä pitkästä aikaa, nii joo nopeemmat biisit meni vielä, mut ne slovarit oli kyl semmosta siirappia et hyhhyi ja karseeta kakkaa,

        Tosin eiks nää poikabändit aikoinaan vähän tehtykin sillai et laitetaan kourallinen nättejä poikia laulamaan söpöjä (tai jopa pikkutuhmia) lauluja rakkaudesta,
        Ja rahaa virtaa ovista ja ikkunoista😀

        Ja EN linkitä tähän bäkkäreitä,
        Viime aikoina mun korvien myötäistä musiikkia on ollu lähinnä ne biisit missä karjutaan sielu ulos ja rummut lyö tiheempää ku sekuntikello, (noin suunnilleen,)
        https://youtu.be/Fi1fCPDt0q8


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Hmm, ehkä toi oletus pätee (jos pätee ollenkaan) sinne teiniaikaan🤔 niinku itekkin kiinnostuin aikoinaan (noin vuonna 1996) Backstreet boyssista kun näin kaverilla niitten julisteen ja siinä oli tosi nätti vaaleatukkainen poika..

        Nyt kun muutama viikko sitten ihan vasiten kuuntelin bäkkäreitä pitkästä aikaa, nii joo nopeemmat biisit meni vielä, mut ne slovarit oli kyl semmosta siirappia et hyhhyi ja karseeta kakkaa,

        Tosin eiks nää poikabändit aikoinaan vähän tehtykin sillai et laitetaan kourallinen nättejä poikia laulamaan söpöjä (tai jopa pikkutuhmia) lauluja rakkaudesta,
        Ja rahaa virtaa ovista ja ikkunoista😀

        Ja EN linkitä tähän bäkkäreitä,
        Viime aikoina mun korvien myötäistä musiikkia on ollu lähinnä ne biisit missä karjutaan sielu ulos ja rummut lyö tiheempää ku sekuntikello, (noin suunnilleen,)
        https://youtu.be/Fi1fCPDt0q8

        Heh, no voin sanoa että osa aikuisoletetuistakin on jääny ajatuksiltaan teinin tasolle. :)

        Ristus, mun korvat meni kahtia!!! :x

        Jasu


    • Anonyymi

      pääseekö käyttö oppaan lukemisen jälkeen sitten ajo kouluun ,

    • Kumma ettei kukaan ole vielä ärähtänyt tuosta sanasta käyttöopas, joka selkeästi tekee naisesta vain objektin, jota käytetään. Odottelen innolla...

      • Anonyymi

        Jännämiehet käyttävät naisia, naiset haluavat tulla jännämiesten käyttämiksi. Luonnollista, oikein ja täysin normaalia. Käyttöoppaalle on tarvetta, sillä kiltit ja kunnolliset miehet eivät osaa käyttää naista oikein.


      • Anonyymi

        Tulin just siihen:)

        Eli:

        V..ttu kun voisi nyt vaan parempi sitten alkas jo sisäistämään, että NAISIA EI KÄYTETÄ, kuin jotain autoa.

        Muuten jonain kauniina päivänä voi vitsi tulla omille näpeille ja siinä on sun maineesi mennyt sitten.

        Kuka muutenkaan kertoo jotain vitsejä jotka on kuin jostain 50-luvulta?? Ootko ap mitä ikäluokkaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulin just siihen:)

        Eli:

        V..ttu kun voisi nyt vaan parempi sitten alkas jo sisäistämään, että NAISIA EI KÄYTETÄ, kuin jotain autoa.

        Muuten jonain kauniina päivänä voi vitsi tulla omille näpeille ja siinä on sun maineesi mennyt sitten.

        Kuka muutenkaan kertoo jotain vitsejä jotka on kuin jostain 50-luvulta?? Ootko ap mitä ikäluokkaa?

        Tulee näpeille tai ei, niin yksin tuollainen ajattelumalli tuottaa herkästi harmeja, puolin ja toisin.


    • Anonyymi

      Montako kertaa teitä naisia mies on kiittänyt kun olette tehneet kotitöitä, ruokaa, pesseet miehen vaatteita ja imuroineetr. Onko ne kumppani miehet kiittäneet koskaan.

      • Anonyymi

        Ei ikinä ole kiitetty kuin ruoasta. Muu on päivänselvää.

        Jasu


    • Anonyymi

      Tässä olisi käyttöoppaan alkua, sopii sekä miehelle että naiselle: Kunnioita toista, kerro toiveistasi (huom. ei vaatimuksista), kuuntele myös. Ole valmis joustamaan.

    • Anonyymi

      Ei miehet käyttöopasta osaisi lukea niin huonosti naisia kohtelevat välillä.

    • Anonyymi

      Naista ei saa kuormittaa liikaa. Kun naisesta alkaa kuulumaan narinaa, käyttö on välittömästi lopetettava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe