Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. eipä+taida+Suomessa+joutua+vuosiksi+linnaan+edes+todellisesta+raiskauksesta,+minkä+siis+voisi+todentaa+uhrin+kehosta+löytyvillä+jäljillä,+sivullisilla+todistajilla..muistelisin+myös+et+vastentahtoisesta+yhdynnästä+jää+erilaiset+jäljet+vaginaan,+mitä+jos+nainenkin+olisi+ollut+"mukana"+ja+halukas,+vagina+tosin+voi+kostua+raiskaustilanteessakin+(kehon+puolustusmekanismi+pahemmilta+ruhjeilta+välttymiseen)+mutta+vaikea+kuvitella+et+pakottamistilanteessa+nainen+olisi+kaikkein+vastaanottavaisimmassa+asennossa,+taikka+oikea+raiskaaja+toimisi+kovinkaan+hellävaraisesti..+(ellei+uhri+sit+ole+tiedottomassa+tilassa,+mut+ellei+vagina+ole+kiihottunut+ruhjeita+ja+jälkiä+tulee+eri+kohtiin+kui+kiihottuneeseen)mut+siis+niinku,+tuskimpa+ketään+ilman+tutkimatta+tuomitaanja+jos+ei+ole+muuta+kui+sana+sanaa+vastaan,+niin+tod.+näk.+siitä+mitään+tuomiota+tule.ja+kuten+jo+aiemmin+totesin,+valitettavasti+kieroja+ihmisiä+on+aina,+mulla+ei+siihen+ole+mitään+sen+parempaa+ratkaisua+esittää+kui+mitä+jo+aiemmin+sanoin.+et+seksihommiin+vain+luotettavan+henkilön+kanssa,+mikä+ei+sekään+valitettavasti+poista+sitä+et+se+luotettavana+pitämäsikin+tyyppi+voi+osoittautua+kusipääksi.sitä+kun+on+ittelläkin+yks+omistushaluinen+ja+mun+rajoja+kunnioittamaton+kumppani+menneisyydessä,+niin+saatan+olla+vähän+oma+lehmä+ojassa+tässä..mut+mites+kaikki+te+tästä+vaahtoavat+miesoletetut,+montako+perätöntä+raiskaussyytettä+on+tullut?
  2. ehei,kuten+sanoin+että+useimmilla+(okei+siinä+tein+virheen,+et+elossa+pysyminen+koskee+kaikkia,+ei+useimpia)+eläimillä+lisääntyminen+on+elämäntehtävänä+siinä+määrin+et+laji+pysyy+elinvoimaisena.+monilla+laumoissa+elävillä+ei+kaikki+laumanjäsenet+hanki+jälkeläisiä,+vaan+elävät+puolustaen+laumaa+ja+sen+reviiriä,+auttavat+ravinnon+hankinnassa+ja+poikasten+kasvatuksessa..meillä+ihmiseläimillä+lajin+säilymisen+kannalta+tarpeellinen+lisääntyminen+ylittyy+enemmän+kui+reilusti,+ja+se+kun+ei+yhdellekkään+eläinlajille+ole+hyödyksi+että+niitä+on+liikaa,+muilla+eläinlajeilla+kuitenkin+useimmiten+luonto+jotenkin+kompensoi+runsasta+(liiallista)+sikiävyyttä+(taudit,+petoeläimet,+ravinnon+&+juomaveden+rajallisuus).+et+itse+asiassa+ihmislajin+säilymisen+kannalta+syntyvyyden+pitäisi+laskea+reilusti..joten+miksen+minä+voisi+kantaa+korttani+kekoon+ihmiskunnan+hyväksi+jättämällä+lisääntymättä?+(on+siihen+paljon+muitakin+syitä,+mutta+tässä+taas+yksi+lisää)työn+teosta+taas..+niin+kauan+ku+sitä+tosiaankin+täytyy+perse+ruvella+tehdä+ja+työnantajat+repii+voittoa+työntekijöiden+selkänahasta,+nii+eipä+paljo+napostele.ei+ihmistäkään+ole+luotu+"tuotantoeläimeksi".