Tajusin just että apua, mä rakastan ihmisiä. En voi sille nyt mitään.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Sehän se tärkeintä elämässä
Ihmiset
Ja kaikki erilaisia
Siinä tutkimista riittää En nyt sanoisi rakastan, mutta yleensä piittaan sen verran etten ole ongelmaksi muille.
Mulla filantropia on lisääntynyt iän myötä. Omien kokemuksien kautta alkaa arvostamaan enemmän muita kanssaihmisiä. Elämä on sen verran rankkaa.
- Anonyymi
Tälläinen nyt on vain tällainen matka oman henkilöhistoria antropologiaan. Kyllä tutkittavaa löytyy, mutta jotkut vulgaarit toimintatavat hämmästyttävät ja tekevät varovaiseksi :)
- Anonyymi
Ei juma. Luin ensin, että pakastatko ihmisiä. 😁
Lainaan tähän yhtä suosikki-aforismiani;
"Elämäni ihmisten parissa on auttanut minua ymmärtämään, miksi eläimet mielellään purevat ihmisiä."
Käyköön se vastauksesta kysymykseen,- Anonyymi
Pidän ihmisistä, jotka eivät pidä ihmisistä.
- Anonyymi
Kaikkia muita, mutta en vihreitä tai vasemmistoa äänestäviä.
- Anonyymi
En rakasta ketään eikä kukaan rakasta minua. Oikeastaan vihaan kaikkia ihmisiä just sen takia että minusta ei kukaan tykkää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372092
- 56676
- 40623
- 42490
- 62482
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60480- 45470
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6447Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15440Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23428