Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1725

  1. niinhän+ne+väittää..paremmin+sen+silti+kuulee+kun+ne+ottaa+pois(ja+ku+minä+oon+niin+neuroottinen+ja+epävarma+et+haluan+olla+varma+et+oon+kuullu+esim.+annetut+ohjeet+oikein..)ja+se+huutava+työmaaimuri+ny+piti+sammuttaa+kuitenki,+ettei+tarvi+sen+yli+huutaa,työnantajanhan,+mun+tapauksessa+vuokrafirman,+ne+olis+kuulunu+kunnolliset+suojaimet+sun+muut+kustantaa,+ne+painavat+kuppikuulokkeet+niiltä+olikin..+mut+ku+yhteyshenkilöä+oli+muutenki+toisinaan+vaikee+saada+kiinni+ja+muissakin+asioissa+vaikee+saada+mitä+itse+halusi,+nii+en+sitte+jaksanu+kevyempiä+kuulosuojaimia+kysellä+(tod.+näk.+oisin+saanu+samanlaiset+ku+ne+mitkä+mulla+jo+oli..)
  2. tottakai+katson+muita+ihmisiä,+ja+välillä+myös+mietin+heidän+pukeutumis-/muita+ulkonäkövalintojaan,+itsekseni,+en+ääneen..ja+olen+myös+melkoinen+kyylä+ja+märmättäjä+ollut,+kiitos+kuuluu+ehkä+juuri+vanhemmilleni+jotka+molemmat+tykkäsivät+ääneen+ruotia+erityisesti+naisten+pukeutumista+&+ulkonäköä..+ja+ehkä+myös+kiitos+"ikuinen+laihduttaja"-+äidilleni,+joka+ei+sanojaan+säästellyt+oman+vartalonsa+moittimisessa+ja+hoikempien+naisten+kadehtimisessa,+on+omassakin+kehonkuvassa+vielä+työstämistä.itse+olen+tietoisesti+muokannut+omaa+suhtautumistani+muihin,+pyrin+keskittymään+hyviin+puoliin,+ajattelemaan+positiivisemmin,+mutta+myös+kadehtimatta+ja+itseäni+nollaamatta..ja+tarvitseeko+meillä+enää+ollakaan+yksimielistä+mielipidettä+hyväksyttävästä+naisten+pukeutumisesta,+tai+miestenkään,+ihmisten+ylipäänsä..?+(siis+sen+enempää+kui+kunhan+on+vaatteet+päällä,+ettei+nyt+nakusillaan+olla+toreilla+ja+turuilla..)ja+onko+pukeutumisen+sukupuolittuneisuus+tarpeellista+vielä+nykypäivänäkin?