Onneksi olen syntynyt vaaleilla hiuksilla

Anonyymi

Vaaleat hiukset ovat naisella kaikista kauneimmat. Miehet jaksavat kehua....

259

1617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen iloinen puolestasi. Vaaleat naiset ovat kauniita. Itse valitettavasti olen tumma hiuksinen

      • Anonyymi

        Minäkin olen tummahiuksinen, mutta tyytyväinen siihen. Kaikkea tapahtuu, kun blondi tulee taloon...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen tummahiuksinen, mutta tyytyväinen siihen. Kaikkea tapahtuu, kun blondi tulee taloon...

        :D Älä viitsi...


    • Anonyymi

      Miehenä tykkään vaaleista naisista, niissä on sitä jotain.

    • Anonyymi

      On kyllä kuin joulu, juhannus ja vappusima samassa paketissa näiden kaikkien ihanien stereotypioiden kera se ns ihailu.

      • Anonyymi

        ps 🖕


    • Anonyymi

      Mä taas saan huomiota aina koska mulla on mustat hiukset luonnostaan. Uskon saavani paljon enemmän huomiota täällä Pohjolassa kuin vaaleat naiset, olenhan täällä eksoottinen kun taas vaaleita näkee joka puolella. Tosin olen muutenkin hyvännäköinen.

      • Anonyymi

        Japanissa olet ihan normaali


    • Punapäätkin on...

      • .... Brunetetkin on....


    • Anonyymi

      "Onneksi olen syntynyt vaaleilla hiuksilla
      Vaaleat hiukset ovat naisella kaikista kauneimmat. Miehet jaksavat kehua...."

      No siitähän se sitten elämän onni ja autuus aukeneekin kun ihan miehet tykkää! :D :D :D

      Ihan aito blondi täytyy sanoa.....

      • Anonyymi

        Liikuttavan arvattavaaettä joku rummqn energian enkeli otti esineellistämisprovon tosissaan ja sylki loihe lohikäärme vielä lahovanhan stereotypiankin perään. Sano sinä vielä, että tämä on joku naapurin tepa, niin auna paranee. Harmi kun ittensä kanssa ei voi lyödä vetoa, olisin niin voittanut taas kun näin tämän aloituksen. Suoli ei petä, daaaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikuttavan arvattavaaettä joku rummqn energian enkeli otti esineellistämisprovon tosissaan ja sylki loihe lohikäärme vielä lahovanhan stereotypiankin perään. Sano sinä vielä, että tämä on joku naapurin tepa, niin auna paranee. Harmi kun ittensä kanssa ei voi lyödä vetoa, olisin niin voittanut taas kun näin tämän aloituksen. Suoli ei petä, daaaa.

        tumman*


      • Anonyymi

        En usko, valehtelet😆


      • Anonyymi

        Älä jaksa pilkata blondeja....


    • Anonyymi

      Voivoi..... Ihanks OIKEESTI? 😂😂

      • Anonyymi

        Tottakai. Kalpea pärjää aina, niin ne lumikotkin maastoutuu lumeen. Internetissä kaikki on ihanan totta.


    • Vaikka aidot porkkanapäät, tietenkin, on kauneimpia, niin kyl mä tykkään monenvärisistä.

      Ei se hiustenväri ole mikään kynnyskysymys.

      • Anonyymi

        Osaatko sanoa, mikä se on mikä punahiuksisissa viehättää? Onko se se harvinaisuus ja eksoottisuus, punaisen värin maagisuus, tai jokin assosiaatio mikä niistä hiuksista tulee? Liitätkö punahiuksisiin jotain stereotypioita? Tai ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, mikä se on mikä punahiuksisissa viehättää? Onko se se harvinaisuus ja eksoottisuus, punaisen värin maagisuus, tai jokin assosiaatio mikä niistä hiuksista tulee? Liitätkö punahiuksisiin jotain stereotypioita? Tai ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa?

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.

        Ja sängyn alla 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, mikä se on mikä punahiuksisissa viehättää? Onko se se harvinaisuus ja eksoottisuus, punaisen värin maagisuus, tai jokin assosiaatio mikä niistä hiuksista tulee? Liitätkö punahiuksisiin jotain stereotypioita? Tai ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa?

        Tjaa-a. Miellyttää vaan eniten mun silmääni.
        Mut ehkä just toi: "ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa".

        Ainakaan en noita aitoja punapäitä lokeroi siihen "petollinen nainen" -lokeroon.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.

        Sitä en ole tullut ajatelleeksi. Mulla ei hirveän monesta punapäästä ole sängyssä kokemusta, mutta ei niistä kyllä ainakaan sen suhteen ole ollut pahaa sanottavaa.
        Ei kyllä juuri muistakaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.

        Heh, niin et jos laittaa vähän Garnierin purkista punasta hiuksiin muuttuu sängyssä pedoksi? :D

        Eiköhän toi ole vaan omaa mutua. Punanen sävy on kyllä kaunis, jotenkin eloisa. Punaruskeissa hiuksissakin se punertavuus kun auringonvalossa vaikka tulee esiin, ai että se on lumoavaa. Ja sopii kaiken värisillä silmilläkin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.

        Haha. Luulet vaan.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Tjaa-a. Miellyttää vaan eniten mun silmääni.
        Mut ehkä just toi: "ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa".

        Ainakaan en noita aitoja punapäitä lokeroi siihen "petollinen nainen" -lokeroon.

        Olisi parempi, ettet lokeroisi ketään naisia, etkä myöskään miehiä. Niin on parempi. Lokerot ovat petollisia ja haitaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haha. Luulet vaan.

        Todista vääräksi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Todista vääräksi.

        Vaikeaa. Punapäitä on niin harvassa, ei niitä jokaiselle riitä edes yhden kerran kokeiluun.


      • Anonyymi

        Tykkäätkö myös vihreistä silmistä ja pisamista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö myös vihreistä silmistä ja pisamista?

        Ehdottomasti, etenkin pisamista.

        Bruneteillakin pisamat ovat ihastuttavia.


      • JustJust kirjoitti:

        Tjaa-a. Miellyttää vaan eniten mun silmääni.
        Mut ehkä just toi: "ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa".

        Ainakaan en noita aitoja punapäitä lokeroi siihen "petollinen nainen" -lokeroon.

        "Punapäät ei pääse taivaaseen. "


      • JanK kirjoitti:

        Heh, niin et jos laittaa vähän Garnierin purkista punasta hiuksiin muuttuu sängyssä pedoksi? :D

        Eiköhän toi ole vaan omaa mutua. Punanen sävy on kyllä kaunis, jotenkin eloisa. Punaruskeissa hiuksissakin se punertavuus kun auringonvalossa vaikka tulee esiin, ai että se on lumoavaa. Ja sopii kaiken värisillä silmilläkin.

        Mulla oli joku kymmenisen vuotta purkkipunaset hiukset, kunnes kyllästyin siihen väriin totaalisesti.


      • Frouva kirjoitti:

        Mulla oli joku kymmenisen vuotta purkkipunaset hiukset, kunnes kyllästyin siihen väriin totaalisesti.

        Kuparin sävyjä? Mulla oli nuorempana myös punasen sävyjä. Kirkkaita kuparin ja papayan sävyjä. Tummakin oli vuosia.

        Tyttöilen hetken.


      • JanK kirjoitti:

        Kuparin sävyjä? Mulla oli nuorempana myös punasen sävyjä. Kirkkaita kuparin ja papayan sävyjä. Tummakin oli vuosia.

        Tyttöilen hetken.

        Kaikkia mahdollisia punaisen sävyjä.. mahongista ketsuppiin..


      • JanK kirjoitti:

        Heh, niin et jos laittaa vähän Garnierin purkista punasta hiuksiin muuttuu sängyssä pedoksi? :D

        Eiköhän toi ole vaan omaa mutua. Punanen sävy on kyllä kaunis, jotenkin eloisa. Punaruskeissa hiuksissakin se punertavuus kun auringonvalossa vaikka tulee esiin, ai että se on lumoavaa. Ja sopii kaiken värisillä silmilläkin.

        Aidot punapäät, duh.


      • Frouva kirjoitti:

        Kaikkia mahdollisia punaisen sävyjä.. mahongista ketsuppiin..

        Ootko suoravärejä kokeillut?


      • Palstakamu kirjoitti:

        Aidot punapäät, duh.

        Aika harvassa ovat.


      • JanK kirjoitti:

        Aika harvassa ovat.

        Niin ovat. Mutta ovat sitäkin villimpiä :3


      • JanK kirjoitti:

        Ootko suoravärejä kokeillut?

        Oon. Nytkin on vihreitä raitoja..


      • Palstakamu kirjoitti:

        Niin ovat. Mutta ovat sitäkin villimpiä :3

        Jaa-a, pitääpä joskus testata. 😜


      • Frouva kirjoitti:

        Oon. Nytkin on vihreitä raitoja..

        Vaatii vaalennuksen pohjalle?


      • JanK kirjoitti:

        Vaatii vaalennuksen pohjalle?

        Joo, kampaajalla on raidat laitettu..niiden väriä voi sitten suoraväreillä vaihdella. Ensin oli oranssit.


      • Frouva kirjoitti:

        Joo, kampaajalla on raidat laitettu..niiden väriä voi sitten suoraväreillä vaihdella. Ensin oli oranssit.

        Jei. Tummat muuten hiukset? :)


      • Frouva kirjoitti:

        Joo, kampaajalla on raidat laitettu..niiden väriä voi sitten suoraväreillä vaihdella. Ensin oli oranssit.

        Muuten.. En muista että mun hiusten väriä olis ikinä kehuttu.. on se väri ollut sitten mikä tahansa. Eniten kehuja on yllättäen tullut rastoista.


      • JanK kirjoitti:

        Jei. Tummat muuten hiukset? :)

        Jep.


      • Frouva kirjoitti:

        "Punapäät ei pääse taivaaseen. "

        Punapäät pääsee mihin vaan.

        Sandra Magnus ainakin kävi aika korkealla taivaalla kolmekin kertaa, kerran viihty siellä 134 päivää päivää putkeen. Astronautti kun oli.



        Mä en kyllä ite oo sinnepäin menossa.


      • Frouva kirjoitti:

        Jep.

        Ok👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko sanoa, mikä se on mikä punahiuksisissa viehättää? Onko se se harvinaisuus ja eksoottisuus, punaisen värin maagisuus, tai jokin assosiaatio mikä niistä hiuksista tulee? Liitätkö punahiuksisiin jotain stereotypioita? Tai ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa?

        Tätä olen itsekin välillä miettinyt. Kyllä mä toki itsekin hiuksistani tykkään ja onhan ne punaisiksikin hieman "poikkeavat". En vaan ole koskaan ymmärtänyt osan miehistä melkein fanaattista suhtautumista punaisiin hiuksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätä olen itsekin välillä miettinyt. Kyllä mä toki itsekin hiuksistani tykkään ja onhan ne punaisiksikin hieman "poikkeavat". En vaan ole koskaan ymmärtänyt osan miehistä melkein fanaattista suhtautumista punaisiin hiuksiin.

        Mun suhtautumiseni ei ole millään lailla fanaattista. Silti huomaan kyllä aina gingerit ja nättejä tuppaavat olemaan.

        Ei mikään tietty hiusten väri kuitenkaan ole mulle mikään vaatimus, tai vastaavasti että yrittäisin iskeä jokaisen punapään. Ei tietenkään.

        https://www.youtube.com/watch?v=LEw1IWXvtvg
        (Kotikylän poikii. Tuttuja heppuja sieltä missä ennen asuin.)


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Mun suhtautumiseni ei ole millään lailla fanaattista. Silti huomaan kyllä aina gingerit ja nättejä tuppaavat olemaan.

        Ei mikään tietty hiusten väri kuitenkaan ole mulle mikään vaatimus, tai vastaavasti että yrittäisin iskeä jokaisen punapään. Ei tietenkään.

        https://www.youtube.com/watch?v=LEw1IWXvtvg
        (Kotikylän poikii. Tuttuja heppuja sieltä missä ennen asuin.)

        Ei tietenkään kaikkien ole. Valtaosalle hiukset nyt kuitenkin ovat vain hiukset, väristä riippumatta. Hiukset voivat olla kauniit ja kantajalleen sopivat, olivat ne sitten minkä väriset tahansa. Itse suhtaudun kuitenkin aina vähän varovaisesti sellaisiin miehiin, joille hiukseni tuntuvat olevan jokin magneetti. En tiedä törmäävätkö jotkut blondit tai brunetit tuohon ilmiöön omassa elämässään, mutta ainakin minun tuttavapiirissäni useampikin on sanonut, että tietyntyyppisiä lähestymisiä tuntuu kohdistuvan vain minun hiuksiini. Ensimmäiset muistikuvat tuollaisista lähestymisistä ovat jo jostain teinivuosilta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Punahiuksiset ovat parhaita sängyssä.

        Elokuvissa punapäänaiset ovat hirviöitä. Kokemukseni mukaan he sitä ovatkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elokuvissa punapäänaiset ovat hirviöitä. Kokemukseni mukaan he sitä ovatkin.

        Mulla on kyllä aika erilaisia kokemuksia, mutta kuten sanottu, ei mulla niin laajaa kokemuspohjaa ole että nyt ihan voisin yleistää mihinkään suuntaan.


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Kaikkia mahdollisia punaisen sävyjä.. mahongista ketsuppiin..

        Ketsupilla värjäys tuleekin aika halvaksi.
        Kestikö väri miten kauan? Seuraavaan pesuun asti parin viikon päähän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketsupilla värjäys tuleekin aika halvaksi.
        Kestikö väri miten kauan? Seuraavaan pesuun asti parin viikon päähän?

        Tai seuraavaan vesisateeseen.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Punapäät pääsee mihin vaan.

        Sandra Magnus ainakin kävi aika korkealla taivaalla kolmekin kertaa, kerran viihty siellä 134 päivää päivää putkeen. Astronautti kun oli.



        Mä en kyllä ite oo sinnepäin menossa.

        Ja jos eimiellytä, vaihtaa aina eri värisen peruukin, on vara valita!!


      • Anonyymi
        JanK kirjoitti:

        Heh, niin et jos laittaa vähän Garnierin purkista punasta hiuksiin muuttuu sängyssä pedoksi? :D

        Eiköhän toi ole vaan omaa mutua. Punanen sävy on kyllä kaunis, jotenkin eloisa. Punaruskeissa hiuksissakin se punertavuus kun auringonvalossa vaikka tulee esiin, ai että se on lumoavaa. Ja sopii kaiken värisillä silmilläkin.

        Tinze on punahiuksinen. mehukas


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Aidot punapäät, duh.

        Antaa toisten kadehtia


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Tjaa-a. Miellyttää vaan eniten mun silmääni.
        Mut ehkä just toi: "ehkä punahiuksisista tulee tunne ettei heitä voi lokeroida mihinkään tai mitenkään, tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa".

        Ainakaan en noita aitoja punapäitä lokeroi siihen "petollinen nainen" -lokeroon.

        Samaukko kehuu, ei mitään todellista!


    • Anonyymi

      Kyllä niitä tummahiuksisia kehutaan ihan yhtä lailla, mutta siitähän sinä älynväläys et ole tietoinen kun et heidän elämäänsä elä etkä ole niitä kehuja kuulemassa.

      (Röhönaurua)

    • Anonyymi

      Itse olen myös vaalea nainen ja ihailijoita riittää. Onneksi en ole brunette,, moni mies sanookin pitävänsä blondeista enemmän.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Totta kai sinulle sanotaan sitä mitä haluat kuulla. Minulla on luonnostaan mustat hiukset ja olen aina saanut huomiota enemmän kuin vaaleahiuksiset koska se on paljon eksoottisempaa täällä Suomessa ja Pohjoismaissa. Vaikka vaaleillakin on ihailijoita ihan riittämiin, niin on turha silti luulla ettei muunvärisistä tykätä. Sinä totta kai saat vain tietää niistä jotka pitävät vaaleista, koska eiväthän ne miehet muuten seuraasi hakeutuisikaan. Niistä tummien ihailijoista taas et saa tietää mitään koska ne ovat jossain muualla niitä tummia kiusaamassa.


    • Anonyymi

      Ätmi trollailee. Hiuksia voi värjätä ihan sen värisiksi kuin lystää.

      • Anonyymi

        Mitä niillä miesten kehuilla tekee?


      • Anonyymi

        Jep, ätmi kiukuttelee välillisesti ja kummallisesti


      • Anonyymi

        Värjätty hius on vain huijausta ja värjääminen on ihmisen iholle myrkkyä.

        Hiusvärit sisältävät noin 20–30 eri kemikaalia, joista osa on äärimmäisen herkistäviä ja allergisoivia. Yksi pahimmista herkistäjistä on parafenyleenidiamiini PPD ja sen johdannaiset kuten tolueeni-2,5-diamiini. Suurin osa kestoväreistä sisältää PPD:tä.

        PPD imeytyy ihon läpi verenkiertoon ja voi aiheuttaa ihoärsytystä ja allergiaa.

        Värjäyksen jälkeen päänahka voi kutista ja turvota. Turvotus voi olla niin paha, että silmät muurautuvat umpeen. Vaikeissa tapauksissa voi tulla hengitysvaikeuksia tai jopa rytmihäiriöitä.

        Pahimmillaan hiusväriallergia voi johtaa kuolemaan. Englannissa nainen kuoli vakavaan allergiareaktioon 2012. Pari viikkoa sitten uutisoitiin, että kuolema saattoi liittyä naisen aikaisemmin ottamaan mustaan hennatatuointiin.

        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/02/27/13-tylya-faktaa-hiusvareista



        Ja ätmittelijät ovat itsetunnottomia elämättömiä, saamattomia ihmisraakileita.


    • Anonyymi

      Ootkohan vaan.

      • Taitaa olla Martti kaljuineen asialla. :D


    • Anonyymi

      Minkäs värinen tuhero sulla on?

    • Anonyymi

      No justiinsa.

      Itse olen tyytyväinen, että on aina ollut ihana mies. Eikä mukavista miespuolisista ystävistäkään ole puutetta. Ihan hiustenväristä riippumatta. Se on vaihdellut laidasta laitaan.

    • Anonyymi

      Onneksi en syntynyt lumikengät jalassa

    • Anonyymi

      Minulle naisena riittää, että olen itse itseeni tyytyväinen niin sisäisesti kuin ulkoisesti. En tarvitse siihen muiden kehuja. Toki iloitsen kehuista, mutta vielä enemän iloitsen siitä, että minua arvostetaan omana itsenäni. 😊

    • Anonyymi

      Mää tykkään peilikuvastani, se riittää. Samoin hyvät miessuhteet.

      Sitten on vielä niin, että olen kameleontti. Syntyessä mustat hiukset. Sitten aivan valkoiset ikävuodet 3-6v. Tämän jälkeen tummuivat, kunnes noin parikymppisenä olivat hiekanmustat. Värjäsin niitä ainakin 10 vuotta mustaksi. Kunnes lopetin värjäämisen. Nyt hiukset ovat tumman vaaleat - eli maantienväriset. Olen kovin tykästynyt.

    • Anonyymi

      Pohjoismaalainen nainen on kaunis ja eksoottinen vaaleutensa vuoksi. Ulkomailla myös pidetään vaaleista naisista

      • Anonyymi

        Pohjoismaissa ei ole kyllä mikään eksoottinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjoismaissa ei ole kyllä mikään eksoottinen.

        Kauniita kuitenkin ovat. Jätä siis turhat kommentoinnit pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniita kuitenkin ovat. Jätä siis turhat kommentoinnit pois.

        Täälä saa jokainen kommentoida mitä haluaa - lopeta siis itse muiden sananvapauden rajoittaminen.


    • Anonyymi

      Olipahan aika itsevarma aloitus.....
      Itse mietin vain että onneksi olen syntynyt.

      Ei itse voi tietää muista ihmisistä, etenkään tuntematta, mistä juuri he tykkäävät.
      Ja onneksi ihmiset tykkäävät erilaisista ihmisistä.

      Niin tai näin.
      Tärkeintähän on että itse hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

    • Anonyymi

      Onneksi en ole vaalea. Brunetit ovat paljon mystisemmän, sensuellimman ja tyylikkäämmän näköisiä - sori vaan vaaleat.

      • Anonyymi

        Brunetit on yleensä miehekkäitä kasvoilta ja piirteet kovin raskaan näköiset. Ei sellainen ole sensuellia.
        Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunetit on yleensä miehekkäitä kasvoilta ja piirteet kovin raskaan näköiset. Ei sellainen ole sensuellia.
        Mieheltä

        Höpöhöpö. Kasvojen piirteet eivät ole mitenkään yhteydessä hiustenväriin. Ja vaikka olisikin, niin kyllä se siinä tapauksessa pätee juuri toisinpäin. Vaaleilla länsimaalaisilla naisilla on usein ohuet viivahuulet, ohuet hiukset ja laiha vartalo josta puuttuu naiselliset muodot. Tummuus tekee kasvoista syvällisemmän näköiset ja kiinnostavammat - se on sensuellia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Kasvojen piirteet eivät ole mitenkään yhteydessä hiustenväriin. Ja vaikka olisikin, niin kyllä se siinä tapauksessa pätee juuri toisinpäin. Vaaleilla länsimaalaisilla naisilla on usein ohuet viivahuulet, ohuet hiukset ja laiha vartalo josta puuttuu naiselliset muodot. Tummuus tekee kasvoista syvällisemmän näköiset ja kiinnostavammat - se on sensuellia.

        Suomessakin on paljon vaaleahiuksisia naisia joilla on todella miesmäiset ja raskasluiset kasvot. Jos kasvojen rakenne on miesmäinen, niin sitä ei hiusväri muuta yhtään miksikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Kasvojen piirteet eivät ole mitenkään yhteydessä hiustenväriin. Ja vaikka olisikin, niin kyllä se siinä tapauksessa pätee juuri toisinpäin. Vaaleilla länsimaalaisilla naisilla on usein ohuet viivahuulet, ohuet hiukset ja laiha vartalo josta puuttuu naiselliset muodot. Tummuus tekee kasvoista syvällisemmän näköiset ja kiinnostavammat - se on sensuellia.

        Hahhaha, niin että kasvojen piirteet eivät ole yhteydessä hiustenväriin mutta muu vartalo on? Kuule länsimaisilla naisilla laiha vartalo on niin harvinainen että sitä ei juuri näe. Pullukoita näkee kyllä senkin edestä. Ja hoikassa tai laihassa ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhaha, niin että kasvojen piirteet eivät ole yhteydessä hiustenväriin mutta muu vartalo on? Kuule länsimaisilla naisilla laiha vartalo on niin harvinainen että sitä ei juuri näe. Pullukoita näkee kyllä senkin edestä. Ja hoikassa tai laihassa ei ole mitään vikaa.

        Kyllä näkee, Ruotsikin on niitä täynnä. En ole väittänytkään että siinä olisi mitään vikaa, se ei vasn ole se kaikkein naisellisin vasn ennemminkin tyttömäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näkee, Ruotsikin on niitä täynnä. En ole väittänytkään että siinä olisi mitään vikaa, se ei vasn ole se kaikkein naisellisin vasn ennemminkin tyttömäinen.

        Jos näet laihoja joka puolella niin oisko sun kehonkuva vääristynyt.. Kun maailman väestö pulskistuu niin tavallinen hoikka alkaa näyttää laihalta, vaikka terveysmielessä tuskin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Brunetit on yleensä miehekkäitä kasvoilta ja piirteet kovin raskaan näköiset. Ei sellainen ole sensuellia.
        Mieheltä

        Naurettavaa väittää, että hiustenväri toisi mukanaan tietynlaiset piirteet. Esim. Suomessa brunetit ja blondit ovat ihan samanlaisia piirteiltään, vain hiusten väri vaihtelee. Piirteet ovat erilaiset vasta sitten kun mennään kokonaan toiseen maahan. Ja monissa maissa naisilla on vieläpä paljon feminiinisemmät piirteet kuin suomalaisilla, joilla on tunnetusti aika miesmäiset piirteet noin yleensä verrattuna esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin. Myös monilla mustilla naisilla todella feminiiniset piirteet, kuten pieni nenä, paksut huulet, sirot kasvot ja paljon vähemmän karvoja kuin vaaleilla. Hyvä esimerkki tästä on Lola Chuil. Taas huomataan että väittämä on täysin perusteeton pohjautuen pelkkään mutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa väittää, että hiustenväri toisi mukanaan tietynlaiset piirteet. Esim. Suomessa brunetit ja blondit ovat ihan samanlaisia piirteiltään, vain hiusten väri vaihtelee. Piirteet ovat erilaiset vasta sitten kun mennään kokonaan toiseen maahan. Ja monissa maissa naisilla on vieläpä paljon feminiinisemmät piirteet kuin suomalaisilla, joilla on tunnetusti aika miesmäiset piirteet noin yleensä verrattuna esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin. Myös monilla mustilla naisilla todella feminiiniset piirteet, kuten pieni nenä, paksut huulet, sirot kasvot ja paljon vähemmän karvoja kuin vaaleilla. Hyvä esimerkki tästä on Lola Chuil. Taas huomataan että väittämä on täysin perusteeton pohjautuen pelkkään mutuun.

        Pieni nenä ei ole edes mikään erityisesti feminiininen piirre, eikä useinkaan edes viehättävä. Tietysti nykyaikana tuntuu olevan IN sellaiset plastiikkakirugin typistämät luonnottomat nykeröt, jotka ovat toinen toistensa kopioita. Eikö kukaan arvosta persoonallisuutta enää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa väittää, että hiustenväri toisi mukanaan tietynlaiset piirteet. Esim. Suomessa brunetit ja blondit ovat ihan samanlaisia piirteiltään, vain hiusten väri vaihtelee. Piirteet ovat erilaiset vasta sitten kun mennään kokonaan toiseen maahan. Ja monissa maissa naisilla on vieläpä paljon feminiinisemmät piirteet kuin suomalaisilla, joilla on tunnetusti aika miesmäiset piirteet noin yleensä verrattuna esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin. Myös monilla mustilla naisilla todella feminiiniset piirteet, kuten pieni nenä, paksut huulet, sirot kasvot ja paljon vähemmän karvoja kuin vaaleilla. Hyvä esimerkki tästä on Lola Chuil. Taas huomataan että väittämä on täysin perusteeton pohjautuen pelkkään mutuun.

        Vahvaa leukalinjaa, siis neliömäisiä kasvoja pidetään miesmäisinä, testosteronikin on taustalla. Mutta kuitenkin neliömäiset kasvot ovat hyvin yleiset filmitähdillä, huippumalleilla. Ne ovat fotogeeniset ja niiden omistaja voi olla aika laihakin kasvojen silti säilyessä nuorekkaina, ikääntyvät siis kapeakasvoisia paremmin. Sanotaan että on hyvä luusto, siis vahvat leukapielet.
        https://www.squarejawedwomen.com/page/2/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavaa väittää, että hiustenväri toisi mukanaan tietynlaiset piirteet. Esim. Suomessa brunetit ja blondit ovat ihan samanlaisia piirteiltään, vain hiusten väri vaihtelee. Piirteet ovat erilaiset vasta sitten kun mennään kokonaan toiseen maahan. Ja monissa maissa naisilla on vieläpä paljon feminiinisemmät piirteet kuin suomalaisilla, joilla on tunnetusti aika miesmäiset piirteet noin yleensä verrattuna esim. ruotsalaisiin tai venäläisiin. Myös monilla mustilla naisilla todella feminiiniset piirteet, kuten pieni nenä, paksut huulet, sirot kasvot ja paljon vähemmän karvoja kuin vaaleilla. Hyvä esimerkki tästä on Lola Chuil. Taas huomataan että väittämä on täysin perusteeton pohjautuen pelkkään mutuun.

        Okei oppitunti taas: blondeilla on korkeammat estrogeenitasot joten tätä kautta heillä brunettea todennäköisemmin sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, pienet leukaperät, suippo leuka, kapeat olkapäät, pehmeä iho, vähäinen iho karvoitus, lapsekas käyttäytyminen, leikkisyys
        Eri asia onko kaunein mahdollinen kasvojen muoto, suurella osalla filmitähdistä neliöt kasvot, joihin liittyy testosteroni, esim Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer...sanotaan hyväksi luustoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos näet laihoja joka puolella niin oisko sun kehonkuva vääristynyt.. Kun maailman väestö pulskistuu niin tavallinen hoikka alkaa näyttää laihalta, vaikka terveysmielessä tuskin on.

        Miksi SCR ei kirjaudu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oppitunti taas: blondeilla on korkeammat estrogeenitasot joten tätä kautta heillä brunettea todennäköisemmin sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, pienet leukaperät, suippo leuka, kapeat olkapäät, pehmeä iho, vähäinen iho karvoitus, lapsekas käyttäytyminen, leikkisyys
        Eri asia onko kaunein mahdollinen kasvojen muoto, suurella osalla filmitähdistä neliöt kasvot, joihin liittyy testosteroni, esim Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer...sanotaan hyväksi luustoksi.

        En usko tuohon väitteeseen sitten yhtään. Maailmasta löytyy tummaihoisia kansoja, joilla nuo kaikki ominaisuudet ovat erittäin yleisiä. Ja näyttävät todella feminiinisiltä. Eivät nuo ole mitenkään suoraan yhteydessä vaaleisiin hiuksiin. Tummilla voi estrogeenia ihan yhtä paljon kuin vaaleillakin. Esim. Kiina, Japani Korea... Heillä varmaan eniten estrogeeniä koko maailman naisista ja ovat tummahiuksisia. Hiustenväri ei ole yhteydessä estrogeeniin muutoin kuin evolutiivisen sattuman kautta. On vain sattuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oppitunti taas: blondeilla on korkeammat estrogeenitasot joten tätä kautta heillä brunettea todennäköisemmin sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, pienet leukaperät, suippo leuka, kapeat olkapäät, pehmeä iho, vähäinen iho karvoitus, lapsekas käyttäytyminen, leikkisyys
        Eri asia onko kaunein mahdollinen kasvojen muoto, suurella osalla filmitähdistä neliöt kasvot, joihin liittyy testosteroni, esim Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer...sanotaan hyväksi luustoksi.

        Lopeta siis nuo pseudotietteelliset valheet. Toistatko vain mitä olet lukenut vai osaatko ajatella omilla aivoilla? Miten selität esim. korealaisten äärimmäisen feminiinisyyden mitä tulee noihin kaikkiin mainitsemiisi ominaisuuksiin, paitsi hiustenväriin? Heillä on nuo kaikki muut ominaisuudet, ja vähemmän karvoja heillä on kuin vaikka suomalaisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oppitunti taas: blondeilla on korkeammat estrogeenitasot joten tätä kautta heillä brunettea todennäköisemmin sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, pienet leukaperät, suippo leuka, kapeat olkapäät, pehmeä iho, vähäinen iho karvoitus, lapsekas käyttäytyminen, leikkisyys
        Eri asia onko kaunein mahdollinen kasvojen muoto, suurella osalla filmitähdistä neliöt kasvot, joihin liittyy testosteroni, esim Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer...sanotaan hyväksi luustoksi.

        Tuo karvoituskaan ei aina johdu korkeasta testosteronitasosta, vaan on geneettinen ominaisuus joillain roduilla ja evolutiivinen sopeuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei oppitunti taas: blondeilla on korkeammat estrogeenitasot joten tätä kautta heillä brunettea todennäköisemmin sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, pienet leukaperät, suippo leuka, kapeat olkapäät, pehmeä iho, vähäinen iho karvoitus, lapsekas käyttäytyminen, leikkisyys
        Eri asia onko kaunein mahdollinen kasvojen muoto, suurella osalla filmitähdistä neliöt kasvot, joihin liittyy testosteroni, esim Gwyneth Paltrow, Olivia Wilde, Michelle Pfeiffer...sanotaan hyväksi luustoksi.

        Väärin. Blondius on geneettinen ominaisuus, eukä liity mitenkään estrogeenitasoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Blondius on geneettinen ominaisuus, eukä liity mitenkään estrogeenitasoon.

        Kyllä se niin on. Vaaleus kertoo estrogeenipitoisuudesta. Siksi vaaleat hiukset yleensä tummuvat iän myötä kun estrogeeni laskee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se niin on. Vaaleus kertoo estrogeenipitoisuudesta. Siksi vaaleat hiukset yleensä tummuvat iän myötä kun estrogeeni laskee.

        Höpöhöpö. Mihin perustat väitteesi, missä todisteet?? Vai toistatko pelkästään mitä olet kuullut? Väitätkö tosissasi, että esim. kaksostyöillä, joista toinen on vaalea- ja tounen tummahiuksinen, olisi tummagiuksisella vähemmän estrogeenia?? Mihin perustat tämän? Väitteesi on torta korkeintaan pelkästään VAALEILLA naosiöla, siis pelkästään niillä jotka ovat SYNTYNEET vaaleilla hiuksilla. Syntymästään tummahiuksisiin naisiin tuo ei päde olöenk, koska tummalla hiukset eivät todellakaan iän myötä mitenkään tummu tummasta tummemmaksi. Revi siitä


    • Synnyin mustilla hiuksilla, jotka sitten vaalenivat ihan blondiksi lapsena.. teininä oli vaaleanruskeat ja nyt tummuneet tummanruskeiksi. Siis ilman väripurkkia.. Harmaita odotellessa.

    • Anonyymi

      Hiusten väri ei kerro hiuksista paljon mutta jotain. Mustat hiukset ovat yleensä paksumpia ja terveen näköisiä, valkoiset ohuita alle 0,07 mm paksuja.
      Laittakaa geeliä ja trimmatkaa hammasharjalla itsellenne oikea tyyli.
      https://www.youtube.com/watch?v=50UU3axdL8s

    • Anonyymi

      Mä synnyin kaljuna.

      Nyt on blondatut hiukset n. 8 cm:n maantienharmaalla juurikasvulla, jossa vanhusharmaata seassa. Pitäis käydä kampaajalla ku en ole kohta vuoteen käynyt.

    • Anonyymi

      Pitkät kiharat vaaleat hiukset naisella on just täydellistä ja siniset silmät 🙂

    • Anonyymi

      Blondit on kivoja eikä ne pihtaa. Baarista etsin aina blondi naisia ja tulikin yli sata yhden yön juttua.

      • Anonyymi

        Siihen se sitten jääkin. Muuhun blondeista ei olekaan. Iloisen väriset hiukset houkuttaa miehiä ainoastaan hetken nautintoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen se sitten jääkin. Muuhun blondeista ei olekaan. Iloisen väriset hiukset houkuttaa miehiä ainoastaan hetken nautintoon

        Joo eikös se niin mennyt että miehet eivät ota avioliittoon tai suhteeseen sitä kedon kauneinta.. vaatimattomampi ulkonäkö on turvallisempi valinta monestakin syystä. Himot hyrrää sitten toisenlaisiin naisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eikös se niin mennyt että miehet eivät ota avioliittoon tai suhteeseen sitä kedon kauneinta.. vaatimattomampi ulkonäkö on turvallisempi valinta monestakin syystä. Himot hyrrää sitten toisenlaisiin naisin.

        Hohhoijaa... Ei ole mitään absoluuttista "kedon kauneinta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hohhoijaa... Ei ole mitään absoluuttista "kedon kauneinta".

        No täällä muutkin näyttää laukovan noita absoluuttisia totuuksia siitä mikä naisellista ja mikä taas tyttömäistä kenenkin silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No täällä muutkin näyttää laukovan noita absoluuttisia totuuksia siitä mikä naisellista ja mikä taas tyttömäistä kenenkin silmissä.

        Selvästi jonkun ätmin aloitus ja ilmeisesti vielä sai porukkaa juupas-eipäsväittelyyn. Huh huh. Nainen saa olla vaikka se myrkynvihreä, mitä joku joka tuutista huutaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen se sitten jääkin. Muuhun blondeista ei olekaan. Iloisen väriset hiukset houkuttaa miehiä ainoastaan hetken nautintoon

        Yksi syy miksi pohjoisen miehet suosineet vaaleita naisia, on isyyden varmistaminen. Vaaleiden hiusten ja sinisten silmien yhdistelmä resessiivinen, sinisilmämiehet valitsivat sinisilmänaisia isyytensä varmuuden tähden.
        Miksi miehet ovat vaaleaveriköiden perään./mtv


    • Anonyymi

      Kyllä pitkät mustat, suorat hiukset ruskeilla silmillä on kauneinta naisella. Vaaleat ovat valjuja ja värittömiä.

    • Anonyymi

      Ei täällä Suomessakaan meitä luonnostaan tosi vaaleita, siis hiusten lisäksi myös ihonväri ym. ole ihan hirmuisesti, mutta totta se on, että Suomessa on näkymättömänpi, kun taas ulkomailla huomiota herättää suuresti.

      • Anonyymi

        Tämä pitää varmaan paikkaansa, mutta täälläkin on niitä vaaleiden ihailijoita oma joukkonsa, kuten tästäkin keskustelusta huomaa.


      • Anonyymi

        Globaalisti tämä suomalaisten yleisin kombinaatio maantienväri ja siniharmaat silmät lasketaan myös vaaleaksi, eksoottiseksi. Tumma tukka ja ruskeat hiukset se kaikkein yleisin. Maantieväriä nyt purkistaki, Dusty bronde on kylmä vaaleanruskea,


      • Anonyymi

        Pohjoismaissa eri asteista vaaleahiuksisuutta esiintyy 80 % väestöstä. Vaalean ruskeasta lähes valkoiseen. Siis tavallisista tavallisin, niitä liinatukkia tietenki vähempi, joilla ihan valkoiset luonnostaan. Mutta kaikki nämä vaaleiksi luettavat ovat globaalisti vähemmistöä, erikoisia, siis myös nämä tummanvaaleat.


      • Anonyymi

        Jep, sukulaiseni perheellä on ihan vaaleahiuksinen poika ja lomaillessa Thaikuissa paikalliset vaatimalla vaativat päästä samaan kuvaan ja ihailemaan "viikinkiä".

        Hänestä tulee mimmimagneetti myös. :)


    • Anonyymi

      Oi voi mite naurettava keskustelu. Aikuisetko ihan oikeasti taistelevat siitä kenen karvojen väri on viehättävin :D

      • Anonyymi

        Ehkä keskustelussa haluttiin puhua myös erilaisista piirteistä, sillä aidosti tummahiuksisilla ja vaaleahiuksisilla on luontaisesti myös tietynlaisia hiusväriin yhdistyviä piirteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskustelussa haluttiin puhua myös erilaisista piirteistä, sillä aidosti tummahiuksisilla ja vaaleahiuksisilla on luontaisesti myös tietynlaisia hiusväriin yhdistyviä piirteitä.

        No tummemmilla on usein myös enemmän karvoitusta muualla kehossa. Se taitaa olla ainoa piirre.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tummemmilla on usein myös enemmän karvoitusta muualla kehossa. Se taitaa olla ainoa piirre.

        Höpöhöpö. Esim. Amerikan intiaanit ovat maailman vähiten karvaisimpia ihmisiä. Tummia ihmisiä on maailmasta suurin osa, ja totta kai heistä löytyy myös niitä karvaisia. Mutta se että se liittyisi jotenkin tummuuteen itsessään, ei ole perusteltavissa oleva väite. Mutta niillä tummilla joilla karvoja on, ne toki erottuvat selkeämmin vaaleaa ihoa vasten vaikkei niitä olisikaan yhtään enempää kuin vaaleilla. Lisäksi tummilla on usein selkeästi paksummat hiukset kuin vaaleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Esim. Amerikan intiaanit ovat maailman vähiten karvaisimpia ihmisiä. Tummia ihmisiä on maailmasta suurin osa, ja totta kai heistä löytyy myös niitä karvaisia. Mutta se että se liittyisi jotenkin tummuuteen itsessään, ei ole perusteltavissa oleva väite. Mutta niillä tummilla joilla karvoja on, ne toki erottuvat selkeämmin vaaleaa ihoa vasten vaikkei niitä olisikaan yhtään enempää kuin vaaleilla. Lisäksi tummilla on usein selkeästi paksummat hiukset kuin vaaleilla.

        Et sinä saa itsestäsi yhtään viehättävämpää keksimällä päästäsi jotain huonoja piirteitä vaaleille naisille ja tummille hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tummemmilla on usein myös enemmän karvoitusta muualla kehossa. Se taitaa olla ainoa piirre.

        Muualla kehossa? Tummilla on usein huomattavasti paksummat hiukset kuin vaaleilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä keskustelussa haluttiin puhua myös erilaisista piirteistä, sillä aidosti tummahiuksisilla ja vaaleahiuksisilla on luontaisesti myös tietynlaisia hiusväriin yhdistyviä piirteitä.

        Ehkä jos puhutan eri roduista. Mutta jos puhutaan vaikkapa vaan saman maan naisista, bruneteista ja blondeista niin eivät ne piirteet mitenkään vaihtele. Brunetit ovat kasvoiltaan esim. täällä Suomessa ihan samannäköisiä kuin blonditkin. Samassa perheessäkin usein molempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muualla kehossa? Tummilla on usein huomattavasti paksummat hiukset kuin vaaleilla.

        No ei aasialaisilla ainakaan ole kovin paksut hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä saa itsestäsi yhtään viehättävämpää keksimällä päästäsi jotain huonoja piirteitä vaaleille naisille ja tummille hyviä.

        Sinähän siinä aloitit keksimällä tummille huonoja piirteitä, kuten karvoituksen. En edes keksinyt mitään, sehän on totta että vaaleilla on yleensä paljon ohuemmat hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän siinä aloitit keksimällä tummille huonoja piirteitä, kuten karvoituksen. En edes keksinyt mitään, sehän on totta että vaaleilla on yleensä paljon ohuemmat hiukset.

        No tumma karvoitus yleensä näkyy helposti käsivarsissa. Jos on tummat hiukset, on yleensä tummat karvat muutenkin. Mutta toisaalta on myös niitä naisia joilla on blondit hiukset mutta tummat käsi- ja säärikarvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän siinä aloitit keksimällä tummille huonoja piirteitä, kuten karvoituksen. En edes keksinyt mitään, sehän on totta että vaaleilla on yleensä paljon ohuemmat hiukset.

        Vaalea hius on ohut, mutta vaaleilla on yleensä enemmän tukkaa. Tummilla on vähemmän hiuksia, mutta yhden hiuksen paksuus on suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei aasialaisilla ainakaan ole kovin paksut hiukset.

        On heilläkin aika paksut. Ja vaikkei olisikaan, silti tummahiuksisilla yleisesti ottaen on paksut hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On heilläkin aika paksut. Ja vaikkei olisikaan, silti tummahiuksisilla yleisesti ottaen on paksut hiukset.

        Onko tummat hiukset oikeasti paksummat vai tekeekö se väri vain sen vaikutelman..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tummat hiukset oikeasti paksummat vai tekeekö se väri vain sen vaikutelman..?

        On paksummat, koska yksittäinen hius on kuulemma paksumpi tummilla. Vaaleilla kuulemma on taas enemmän hiuksia, mutta yksittäinen hius on hennompi kuin tumma hius.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paksummat, koska yksittäinen hius on kuulemma paksumpi tummilla. Vaaleilla kuulemma on taas enemmän hiuksia, mutta yksittäinen hius on hennompi kuin tumma hius.

        Mut eikös noi ikään kuin kumoa toisensa.Se kokonaispaksuus näyttää samalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei aasialaisilla ainakaan ole kovin paksut hiukset.

        Monilla aasialaisilla on paksut tummat hiukset.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Monilla aasialaisilla on paksut tummat hiukset.

        Okei, kai tää on sitte katsojasta kiinni, minä kun en näe niiden hiuksia paksuina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tummat hiukset oikeasti paksummat vai tekeekö se väri vain sen vaikutelman..?

        Vaaleilla noin 150 000 hiusta
        Mustahiuksisilla 110 000
        Ruskeahiuksisilla 100 000
        Punahiuksisilla 75 000
        Wiki


      • Anonyymi

        Joo yksittäinen hius, mutta kun puhutaan kokonaisuudesta niin hiusten määrä vaikuttaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut eikös noi ikään kuin kumoa toisensa.Se kokonaispaksuus näyttää samalta.

        No ei. Koska tummalla se yksittäinen hius on kuitenkin sen verran paksumpi, että hiukset ovat kokonaisuutena paksummat vaikka niitä on vähemmän.


    • Anonyymi

      Vaaleat naiset on naisellisempia.

      • Anonyymi

        😂😂😂 Esim. Tarja Halonen?


      • Anonyymi

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        Maailmassa on muitakin kuin latinonaisia. Myös aasialaiset ovat tummahiuksisia, ja tunnettuja tyttömäisestä hoikkuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        Sulla tais mennä nyt vähän sieluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        "Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia"

        Ja moni käy kuumana hoikkiin sääriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla tais mennä nyt vähän sieluun?

        Häiritseekö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla tais mennä nyt vähän sieluun?

        Jotenkin huvittavaa luettavaa, sieluun saakka taisi mennä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja perustelut typerälle väitteellesi ovat? Tässä vain yksi esimerkki erittäin feminiinisestä, mustasta kaunottaresta. https://fi.pinterest.com/pin/518195500873600044/

        Mielipiteitä on joskus vaikea perustella, asia vaan on niin. Yleensä siihen vaikuttaa tiedostamattomat mekanismit. Tässä ketjussahan ei ole mitään oikeita vastauksia, on vain mielipiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteitä on joskus vaikea perustella, asia vaan on niin. Yleensä siihen vaikuttaa tiedostamattomat mekanismit. Tässä ketjussahan ei ole mitään oikeita vastauksia, on vain mielipiteitä.

        Ok. Musta taas naisellisuudessa on monta osatekijää, ettei sitä millään määrittele mikään hiustenväri. Lisäksi on monenlaista naisellisuutta, eikä vain yhdenlaista. Vaaleahan on sellainen iloinen pirteä hiustenväri, ja jos miellät nämä feminiinisiksi ominaisuuksiksi, niin varmaan liität vaaleuden naisellisuuteen. Joku toinen taas voi kokea tummahiuksisen olevan "vaimomatskua", ja liittää tummuuden sitä kautta naisellisuuteen. Että se on sellainen vakava, mystinen, hillitty ja luotettava väri, aikuismainen ja sopii aikuiselle naiselle. Paljon muita naisellisuuden aspekteja ovat vartalo, naiselliset muodot, se kuinka elegantti, sensuelli ja seksikäs nainen on, miten pukeutuu. Itse liitän myös taiteellisuuden naisellisuuteen. Myös ja ennen kaikkea naisellinen käytös, miten käyttää kehoaan, kävelee, puhuu, tietty aistillisuus... Nämä kaikki vaikuttavat hiustenväriä enemmän. Vaalea nainen, joka on poikamainen, sporttinen, suoravartsloinen ym. ei varmaankaan ole pelkän hiustenvärin perusteella naisellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        "Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen 'synnyttäjän vartalo', muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora."

        Mä vähän luulen että naiset kiinnittää enemmän huomiota ns. naisellisuuteen (lantioon, rintoihin) kuin miehet lopulta itse. Joskus oli joku tutkimus että miehet ei pitäneet viehättävänä kardashianin yms. tyyppistä leveää lantiota, ihanne oli kapeampi. Naisilla ja miehillä taas oli tästä eri käsitys, naiset piti itse leveämmästä. Moni mies ei myöskään tunnu kiinnittävän rintoihin lopulta niin paljon huomiota, ja sitten on myös miehiä jotka liittävät naisellisuuteen pitkät hoikat sääret, kun taas joku (ilmeisesti) nainen täällä puhui tikkujaloista negatiivisessa sävyssä. Eli tuskin tarvitsee olla mikään latinatyyppinen ollakseen naisellinen miehen silmissä, jos nyt pelkästä vartalosta puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂 Esim. Tarja Halonen?

        Vaalea hiuksisilla enemmän estrogeeniä, pohjoisessa jääkauden jälkeen miehiä kuoli metsästysretkillä, heillä oli varaa valita, jolloin ko geeni pääsi yleistymään. Etelämpänä hedelmät ym keräiltävä ravinto, miespulaa ei päässyt syntymään, ko geeni ei päässyt yleistymään.
        Evoluutiopsykologia: koska vaaleilla hiuksilla taipumus tunneta iän myötä, miehet tiedostamattaan suosivat vaaleita hiuksia nuoruuden osoittimena. Nuoremmat naiset fertiilimpiä. Pohjoisessa vaatetus peitti muut nuoruuden indikaattorit.
        Naiset 2x miehiä yleisemmin vaaleahiuksisia, evoluutio lienee taustalla, blondi naiset saavat helpommin miehiä, tummat miehet naisten mieleen. Ero ei geeneissä, vaan epigenetiikassa, vaalea hiuksia uuden geenit kytkeytyvät miehillä pois päältä useammin kuin naisilla
        Wikipedia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        Ei naisen lantio ole koskaan suora miehen kroppaan verrattuna, naiset vaan vetävät kaiken överiksi.. Luulevat että pitää olla joku ampiaisvyötäröinen.. Tai jos miehet tykkää paksuista huulista niin niitä täytetään sitten irvokkuuteen asti, sama koskee yli-isoja implantteja ja massiivista takapuolta.. Siis liioitellaan jotain mitä on naisilla yleensä luonnostaankin. Ja sit sekin, kun naisilla sanotaan olevan enemmän rasvaa.. no sitä rasvaa on normaalipainoisella naisella kyllä luontaisesti enemmän kuin normaalipainosiella miehellä, ei sitä tarvita ylipainoon asti että voi puhua naisellisuudesta ja naisellisista muodoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleat eivät ole naisellisempia, vaan tyttömäisempiä. Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen "synnyttäjän vartalo", muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora. Vaaleille länsimaisille naisille kerääntyy monesti vatsan alueelle suurin osa kun he lihovat, kun taas tummille latinonaisille kaikki menee takapuoleen. Tummilla on myös runsaat huulet, mikä on naisellinen piirre toisin kuin vaaleilla, joilla usein ohut viivasuu. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset ovat myös naisellinen piirre. Pelkkää median aivopesua tuo että vaaleat olisivat muka naisellisempia.

        Hiusten väri ja lantion leveys ovat toisistaan geneettisesti täysin irrallisia ominaisuuksia. Suomalaisten omenavartaloisuus, diabetes riski, kolesteroliongelmat liittynevät tuhansien vuosien sopeutumiseen kylmään, energian käyttö ja varastointi poikkeaa etelän ihmisten vastaavasta. Ei ole ilmaisia lounaita. Nykyaika kerää liikaa energiaa läskiksi, jota ei kylmässä sulatella. Ja ruskea rasvakin osa tätä yhtälöä, lisääntyy kylmässä ulkoilemalla, tuottaa lämpöä, auttaa sokeriaineenvaihdunnassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea hiuksisilla enemmän estrogeeniä, pohjoisessa jääkauden jälkeen miehiä kuoli metsästysretkillä, heillä oli varaa valita, jolloin ko geeni pääsi yleistymään. Etelämpänä hedelmät ym keräiltävä ravinto, miespulaa ei päässyt syntymään, ko geeni ei päässyt yleistymään.
        Evoluutiopsykologia: koska vaaleilla hiuksilla taipumus tunneta iän myötä, miehet tiedostamattaan suosivat vaaleita hiuksia nuoruuden osoittimena. Nuoremmat naiset fertiilimpiä. Pohjoisessa vaatetus peitti muut nuoruuden indikaattorit.
        Naiset 2x miehiä yleisemmin vaaleahiuksisia, evoluutio lienee taustalla, blondi naiset saavat helpommin miehiä, tummat miehet naisten mieleen. Ero ei geeneissä, vaan epigenetiikassa, vaalea hiuksia uuden geenit kytkeytyvät miehillä pois päältä useammin kuin naisilla
        Wikipedia

        Vaaleilla hiuksilla taipumus tummeta....
        Vaaleahiuksisuuden geenit kytkeytyvät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen 'synnyttäjän vartalo', muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora."

        Mä vähän luulen että naiset kiinnittää enemmän huomiota ns. naisellisuuteen (lantioon, rintoihin) kuin miehet lopulta itse. Joskus oli joku tutkimus että miehet ei pitäneet viehättävänä kardashianin yms. tyyppistä leveää lantiota, ihanne oli kapeampi. Naisilla ja miehillä taas oli tästä eri käsitys, naiset piti itse leveämmästä. Moni mies ei myöskään tunnu kiinnittävän rintoihin lopulta niin paljon huomiota, ja sitten on myös miehiä jotka liittävät naisellisuuteen pitkät hoikat sääret, kun taas joku (ilmeisesti) nainen täällä puhui tikkujaloista negatiivisessa sävyssä. Eli tuskin tarvitsee olla mikään latinatyyppinen ollakseen naisellinen miehen silmissä, jos nyt pelkästä vartalosta puhutaan.

        Kardashianin lantio on levennetty keinotekoisesti pumppaamalla sinne omaa rasvaa ja poistamalla alimmat kylkiluut. Leveä lantio ja iso perse yhdistyy vahvoihin reisiin. Kardashianin laardipalloperse on kammottavan näköinen kun siitä erkanevat laihat kananjalat. Edestä otettu kuva on tietenkin ultratiimalasimainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashianin lantio on levennetty keinotekoisesti pumppaamalla sinne omaa rasvaa ja poistamalla alimmat kylkiluut. Leveä lantio ja iso perse yhdistyy vahvoihin reisiin. Kardashianin laardipalloperse on kammottavan näköinen kun siitä erkanevat laihat kananjalat. Edestä otettu kuva on tietenkin ultratiimalasimainen.

        Ei sillä kyllä mitkään laihat jalat ole...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea hiuksisilla enemmän estrogeeniä, pohjoisessa jääkauden jälkeen miehiä kuoli metsästysretkillä, heillä oli varaa valita, jolloin ko geeni pääsi yleistymään. Etelämpänä hedelmät ym keräiltävä ravinto, miespulaa ei päässyt syntymään, ko geeni ei päässyt yleistymään.
        Evoluutiopsykologia: koska vaaleilla hiuksilla taipumus tunneta iän myötä, miehet tiedostamattaan suosivat vaaleita hiuksia nuoruuden osoittimena. Nuoremmat naiset fertiilimpiä. Pohjoisessa vaatetus peitti muut nuoruuden indikaattorit.
        Naiset 2x miehiä yleisemmin vaaleahiuksisia, evoluutio lienee taustalla, blondi naiset saavat helpommin miehiä, tummat miehet naisten mieleen. Ero ei geeneissä, vaan epigenetiikassa, vaalea hiuksia uuden geenit kytkeytyvät miehillä pois päältä useammin kuin naisilla
        Wikipedia

        Höpöhöpö. Tätä samaa pseudotietteellistä lätinää taas, ja lähde tietenkin wikipedia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea hiuksisilla enemmän estrogeeniä, pohjoisessa jääkauden jälkeen miehiä kuoli metsästysretkillä, heillä oli varaa valita, jolloin ko geeni pääsi yleistymään. Etelämpänä hedelmät ym keräiltävä ravinto, miespulaa ei päässyt syntymään, ko geeni ei päässyt yleistymään.
        Evoluutiopsykologia: koska vaaleilla hiuksilla taipumus tunneta iän myötä, miehet tiedostamattaan suosivat vaaleita hiuksia nuoruuden osoittimena. Nuoremmat naiset fertiilimpiä. Pohjoisessa vaatetus peitti muut nuoruuden indikaattorit.
        Naiset 2x miehiä yleisemmin vaaleahiuksisia, evoluutio lienee taustalla, blondi naiset saavat helpommin miehiä, tummat miehet naisten mieleen. Ero ei geeneissä, vaan epigenetiikassa, vaalea hiuksia uuden geenit kytkeytyvät miehillä pois päältä useammin kuin naisilla
        Wikipedia

        Sinä kirjoitat noin vain siksi, että olet itse vaalea ja haluat pönkittää itsetuntoasi. Kuitenkin maailmanlaajuisten tutkimusten mukaan brunetit ovat eniten miesten mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä kyllä mitkään laihat jalat ole...

        No kato nyt tuosta vaikka, päärynävartaloisella naisella rasva kertyy luonnollisella tavalla sekä reisiin että perseeseen, ne on samaa kaliiberia sillon keskenään, kokonaisuuus kuten urheilullisella naisella perse ja reidet.
        https://youtu.be/V1xIiPWqen0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kirjoitat noin vain siksi, että olet itse vaalea ja haluat pönkittää itsetuntoasi. Kuitenkin maailmanlaajuisten tutkimusten mukaan brunetit ovat eniten miesten mieleen.

        Niin vielä se, että vaaleampien ihokin on vaaleampi eli d-vitamiini synteesi parempi, jääkauden jälkeisissä oloissa vaaleammat olleet terveempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vielä se, että vaaleampien ihokin on vaaleampi eli d-vitamiini synteesi parempi, jääkauden jälkeisissä oloissa vaaleammat olleet terveempiä.

        Höpöhöpö. Kyllä mustaihoisten oho on kaikkein tervein ja vahvin ja kestää aurinkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Kyllä mustaihoisten oho on kaikkein tervein ja vahvin ja kestää aurinkoa.

        Iho... Vaaleat palavat helposti ja ihon virheet myös näkyvät paljon paremmin. Iho on ohuempi ja heikompi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kardashianin lantio on levennetty keinotekoisesti pumppaamalla sinne omaa rasvaa ja poistamalla alimmat kylkiluut. Leveä lantio ja iso perse yhdistyy vahvoihin reisiin. Kardashianin laardipalloperse on kammottavan näköinen kun siitä erkanevat laihat kananjalat. Edestä otettu kuva on tietenkin ultratiimalasimainen.

        Kukas nyt Kardashianista on puhunut? Hänhän on aivan ääriesimerkki. Ihanteellisempi olisi esim. Jennifer Lopez.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiusten väri ja lantion leveys ovat toisistaan geneettisesti täysin irrallisia ominaisuuksia. Suomalaisten omenavartaloisuus, diabetes riski, kolesteroliongelmat liittynevät tuhansien vuosien sopeutumiseen kylmään, energian käyttö ja varastointi poikkeaa etelän ihmisten vastaavasta. Ei ole ilmaisia lounaita. Nykyaika kerää liikaa energiaa läskiksi, jota ei kylmässä sulatella. Ja ruskea rasvakin osa tätä yhtälöä, lisääntyy kylmässä ulkoilemalla, tuottaa lämpöä, auttaa sokeriaineenvaihdunnassa

        Kyllä tietynmaalaisilla tätä piirrettä esiintyy huomattavasti enemmän kuin muilla. Ainakin jostain syystä tämä piirre on päässyt joillakin roduilla yleistymään. Ehkä täällä Suomessa onkin irrallinen ominaisuus mutta kuitenkin kokonaisuutena sitä esiintyy huomattavasti enemmän joissakin maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tummat ovat naisellisempia. Tummat naiset ovat ympäri maailman niitä joilla on klassisen naisellinen vartalo, eivät vaaleat. Katso esim. latinonaisia, joilla on perinteinen 'synnyttäjän vartalo', muhkea takapuoli, leveä lantio ja ampiaisvyötärö. Vaaleat ovat usein tikkujalkaisia ja vyötärö ja lantio eivät erotu linjakkaasti vaan tuo kohta on lähestulkoon suora."

        Mä vähän luulen että naiset kiinnittää enemmän huomiota ns. naisellisuuteen (lantioon, rintoihin) kuin miehet lopulta itse. Joskus oli joku tutkimus että miehet ei pitäneet viehättävänä kardashianin yms. tyyppistä leveää lantiota, ihanne oli kapeampi. Naisilla ja miehillä taas oli tästä eri käsitys, naiset piti itse leveämmästä. Moni mies ei myöskään tunnu kiinnittävän rintoihin lopulta niin paljon huomiota, ja sitten on myös miehiä jotka liittävät naisellisuuteen pitkät hoikat sääret, kun taas joku (ilmeisesti) nainen täällä puhui tikkujaloista negatiivisessa sävyssä. Eli tuskin tarvitsee olla mikään latinatyyppinen ollakseen naisellinen miehen silmissä, jos nyt pelkästä vartalosta puhutaan.

        Sehän on juuri päinvastoin. Miehet hakevat sitä naisellista vartaloa ja muotoja, kun taas naiset on aivopesty haluamaan olla laihoja. Näin oli jo minun lapsuudessani, kaikki halusivat olla vain laihoja aina ja puhuivat aina siitä kuinka pitäisi laihduttaa ja se oli se yleinen uskomus että se on sitä kaunista... Kunnes sitten miehet kertoivat ettei näin olekaan. En ihmettelekään ettei Kardashianin vartaloa pidetä viehättävänä koska se on luonnoton, mutta Jennifer Lopezin vartaloa kyllä pidetään. Naisellisen vartalon multihuipentuma. Siitä olen samaa mieltä etteivät miehet pidä isoja rintoja niin viehättävinä kuin mitä annetaan ymmärtää. Mutta toki sellainen pitkäsäärinenkin voi olla supernaisellinen, eri tavalla vaan. Ei näistä voi kilistellä, makuasioitahan nämä loppupeleissä on.


    • Anonyymi

      Vaatimattoman näköinen nainen on yleensä ruskee hiuksinen, sellaisen kans voi olla, vaik ei erikoinen olekaan. Vaaleita naisia käydään sitten panemassa.

      • Anonyymi

        Vaatimaton ulkonäkö ei tule hiustenväristä, vaan kasvonpiirteistä. Oikein naurattaa kun lukee näitä yleistyksiä. Yleensä vaaleat ovat muutenkin luonnostaan vaatimattoman näköisiä, koska se todellinen tukan väri on kuitenkin maantienharmaa, ja monet ovat todella kalpeita. Purkista sitten vedetty kirkas vaalea päälle ja sillä sitten ylpeillään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaatimaton ulkonäkö ei tule hiustenväristä, vaan kasvonpiirteistä. Oikein naurattaa kun lukee näitä yleistyksiä. Yleensä vaaleat ovat muutenkin luonnostaan vaatimattoman näköisiä, koska se todellinen tukan väri on kuitenkin maantienharmaa, ja monet ovat todella kalpeita. Purkista sitten vedetty kirkas vaalea päälle ja sillä sitten ylpeillään..

        "Vaatimaton ulkonäkö ei tule hiustenväristä, vaan kasvonpiirteistä"

        "Yleensä vaaleat ovat muutenkin luonnostaan vaatimattoman näköisiä, koska se todellinen tukan väri on kuitenkin maantienharmaa"

        No eihän sen pitänyt siitä tukanväristä tulla sen vaatimattomuuden...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vaatimaton ulkonäkö ei tule hiustenväristä, vaan kasvonpiirteistä"

        "Yleensä vaaleat ovat muutenkin luonnostaan vaatimattoman näköisiä, koska se todellinen tukan väri on kuitenkin maantienharmaa"

        No eihän sen pitänyt siitä tukanväristä tulla sen vaatimattomuuden...

        Ei tulekaan loppupeleissä. Mutta ennemmin se maantienharmaa on vaatimaton kuin tummempi väri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulekaan loppupeleissä. Mutta ennemmin se maantienharmaa on vaatimaton kuin tummempi väri.

        Nämähän on tietysti makuasioita. Kirjoitat aivan kuin olisit tietotoimisto joka antaa oikeita vastauksia.


    • Anonyymi

      Eletäänkö me ihan oikeasti vuotta 2021 ?! 🙄🤦🏻

      • Anonyymi

        Taidan olla ainoa jota ei omat eikä toisten hiukset kiinnosta tipan tippaa. Haaveena olisi kalju mutta epäröin, en ulkonäön vuoksi vaan lähinnä muista syistä.


      • Anonyymi

        Ei eletä.


    • Anonyymi

      Vaaleat naiset on sirompia ja nuorekkaamman oloisia vielä vanhemmallakin iällä.
      Kasvojen kaunis luusto korostuu kun on vaaleat hiukset.

      • Anonyymi

        Voi jeesus näitä typeriä kommentteja...


      • Anonyymi

        Jos kasvot ovat superkauniit, on tumma eduksi, koska kontrasti tuo kasvot voimakkaasti esille. Vaalea sopii sellaisille vähän tavallisemman näköisille ja niille joiden kasvonpiirteet eivät ole eduksi, koska vaalea pehmentää piirteitä ja häivyttää virheitä. Mutta hiustenvärin on käytävä yhteen ihonvärin kanssa, sillä muuten väri kuin väri vanhentaa jos se on väärää sävyä. Vaalea vanhentaa siinä missä tummakin, jos se ei kyseiselle henkilölle sovi. Ei vaalea mitenkään yksiselitteisesti nuorenna. Jos vanhempi nainen vetää hiukset aivan vaaleaksi, voi se myös korostaa voimakkaasti ryppyjä. Monesti vielä länsimaalaiset naiset vanhenevat jo kovin varhain, ensinnäkin koska vaalea iho ei ole niin vahva kuin tumma iho, ja länsimaalaisilla on huonommat elintavat. Geenitkin vaikuttavat. Esimerkiksi kiinalaisilla on luonnostaan muutenkin kireämpi iho kuin länsimaalaisilla valkoisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kasvot ovat superkauniit, on tumma eduksi, koska kontrasti tuo kasvot voimakkaasti esille. Vaalea sopii sellaisille vähän tavallisemman näköisille ja niille joiden kasvonpiirteet eivät ole eduksi, koska vaalea pehmentää piirteitä ja häivyttää virheitä. Mutta hiustenvärin on käytävä yhteen ihonvärin kanssa, sillä muuten väri kuin väri vanhentaa jos se on väärää sävyä. Vaalea vanhentaa siinä missä tummakin, jos se ei kyseiselle henkilölle sovi. Ei vaalea mitenkään yksiselitteisesti nuorenna. Jos vanhempi nainen vetää hiukset aivan vaaleaksi, voi se myös korostaa voimakkaasti ryppyjä. Monesti vielä länsimaalaiset naiset vanhenevat jo kovin varhain, ensinnäkin koska vaalea iho ei ole niin vahva kuin tumma iho, ja länsimaalaisilla on huonommat elintavat. Geenitkin vaikuttavat. Esimerkiksi kiinalaisilla on luonnostaan muutenkin kireämpi iho kuin länsimaalaisilla valkoisilla.

        Esimerkkinä Adriana Lima, hänellä on niin näyttävät kasvot ettei vaalea yksinkertaisesti sovi hänelle, kasvot jäävät huutamaan voimakkaampaa sävyä. Hänen kauneutensa menisi hukkaan vaaleassa värissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kasvot ovat superkauniit, on tumma eduksi, koska kontrasti tuo kasvot voimakkaasti esille. Vaalea sopii sellaisille vähän tavallisemman näköisille ja niille joiden kasvonpiirteet eivät ole eduksi, koska vaalea pehmentää piirteitä ja häivyttää virheitä. Mutta hiustenvärin on käytävä yhteen ihonvärin kanssa, sillä muuten väri kuin väri vanhentaa jos se on väärää sävyä. Vaalea vanhentaa siinä missä tummakin, jos se ei kyseiselle henkilölle sovi. Ei vaalea mitenkään yksiselitteisesti nuorenna. Jos vanhempi nainen vetää hiukset aivan vaaleaksi, voi se myös korostaa voimakkaasti ryppyjä. Monesti vielä länsimaalaiset naiset vanhenevat jo kovin varhain, ensinnäkin koska vaalea iho ei ole niin vahva kuin tumma iho, ja länsimaalaisilla on huonommat elintavat. Geenitkin vaikuttavat. Esimerkiksi kiinalaisilla on luonnostaan muutenkin kireämpi iho kuin länsimaalaisilla valkoisilla.

        Höpöhöpö, se on ihan ihonsävystä kiinni mikä väri sopii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kasvot ovat superkauniit, on tumma eduksi, koska kontrasti tuo kasvot voimakkaasti esille. Vaalea sopii sellaisille vähän tavallisemman näköisille ja niille joiden kasvonpiirteet eivät ole eduksi, koska vaalea pehmentää piirteitä ja häivyttää virheitä. Mutta hiustenvärin on käytävä yhteen ihonvärin kanssa, sillä muuten väri kuin väri vanhentaa jos se on väärää sävyä. Vaalea vanhentaa siinä missä tummakin, jos se ei kyseiselle henkilölle sovi. Ei vaalea mitenkään yksiselitteisesti nuorenna. Jos vanhempi nainen vetää hiukset aivan vaaleaksi, voi se myös korostaa voimakkaasti ryppyjä. Monesti vielä länsimaalaiset naiset vanhenevat jo kovin varhain, ensinnäkin koska vaalea iho ei ole niin vahva kuin tumma iho, ja länsimaalaisilla on huonommat elintavat. Geenitkin vaikuttavat. Esimerkiksi kiinalaisilla on luonnostaan muutenkin kireämpi iho kuin länsimaalaisilla valkoisilla.

        Se on ihan sama vanheneeko aiemmin vai pikkaisen myöhemmin, se on joka tapauksessa väistämättä edessä. Kukaan ei ole siloinen enää 40-vuotiaasta lähtien, ei edes ne nuorekkaimpina pysyneet. Ja jos iho olisikin rypytön ja juonteeton, niin aina se kuitenkin kasvoista näkyy se ikä jollakin tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö, se on ihan ihonsävystä kiinni mikä väri sopii.

        On siitäkin mutta totta kai mitä kauniimat kasvot sitä enemmän tumma väri korostaa niitä kauniita piirteitä koska se toimii kontrastina. Eikö tämä ole ihan järjen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On siitäkin mutta totta kai mitä kauniimat kasvot sitä enemmän tumma väri korostaa niitä kauniita piirteitä koska se toimii kontrastina. Eikö tämä ole ihan järjen mukaista.

        No omasta mielestä niitä kauniita piirteitä voi korostaa vaaleatkin hiukset, riippuen ihonsävystä... joillekin ei tummat sovi sitten ollenkaan ja päinvastoin.


    • Anonyymi

      Itsekästä kehua ulkonäköään täällä. Kiva, että oot tyytyväinen itseesi. Kerron sulle salaisuuden itsevarmat ja itsensä kanssa sinut olevat naiset saavat miesten huomiota painoon ja hiusten väriin katsomatta..

      • Anonyymi

        Ja sinä otat sitten ihan tosissaan, että joku kehuu itseään täällä... mun mielestä aloitus on ilmiselvästi jonkun naisia millintarkasti arvottavan kalervon, joka kirjoittaa tunnin päästä tummista kaunottarista yhtälailla provosointitarkoituksessa. Onko naisten itsetunto todella näin ohuen varassa, että tällainen unelmapupuprojisaatio ym roskaspämmi toimii vielä tänä pvänä.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä otat sitten ihan tosissaan, että joku kehuu itseään täällä... mun mielestä aloitus on ilmiselvästi jonkun naisia millintarkasti arvottavan kalervon, joka kirjoittaa tunnin päästä tummista kaunottarista yhtälailla provosointitarkoituksessa. Onko naisten itsetunto todella näin ohuen varassa, että tällainen unelmapupuprojisaatio ym roskaspämmi toimii vielä tänä pvänä.?

        Naisten itsetunto? Vastasit miehelle itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä otat sitten ihan tosissaan, että joku kehuu itseään täällä... mun mielestä aloitus on ilmiselvästi jonkun naisia millintarkasti arvottavan kalervon, joka kirjoittaa tunnin päästä tummista kaunottarista yhtälailla provosointitarkoituksessa. Onko naisten itsetunto todella näin ohuen varassa, että tällainen unelmapupuprojisaatio ym roskaspämmi toimii vielä tänä pvänä.?

        Naisten itsetunto on hiuskarvan varassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten itsetunto on hiuskarvan varassa

        Kun tottuu että huomiota saa ulkonäöllä eikä juuri muuta tarvitse niin tuleehan siinä paniikki jos jokin sitä ulkonäköä uhkaa - vaikka sitten negatiivinen palaute nettipalstalla. Sanoisin siis että ulkonäköön keskittyvät eniten ne joilla ei välttämättä ole kauheasti muuta annettavaa. Muut taas pskat nakkaa jostain miesten tai toisten naisten mieltymyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tottuu että huomiota saa ulkonäöllä eikä juuri muuta tarvitse niin tuleehan siinä paniikki jos jokin sitä ulkonäköä uhkaa - vaikka sitten negatiivinen palaute nettipalstalla. Sanoisin siis että ulkonäköön keskittyvät eniten ne joilla ei välttämättä ole kauheasti muuta annettavaa. Muut taas pskat nakkaa jostain miesten tai toisten naisten mieltymyksistä.

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      On varmaan paha olla.
      Loppuu säälikin jo.

      - harmaja jo vuosia

    • Se on mahtavaa.

    • Anonyymi

      En syntynyt vaaleilla, vaan äitini päätti ihan itse epädemokraattisesti synnyttää minut.

      Sitä en muista synnyinkö hiuksilla vai ilman,

    • Anonyymi

      Ei värillä väliä kunhan on pitkät hiukset.

    • Anonyymi

      Vaaleat hiukset ovatkin miehellä aivan mahtavat. Huomasin taas tänään kaupungilla kuinka heti piristyin kun näin vaaleahiuksisen miehen. Vaaleat hiukset näyttävät raikkailta ja piristäviltä, valoisilta. Tavallaan ymmärrän siis myös niitä miehiä jotka tykkäävät vaaleista hiuksista naisilla, tiedän sen reaktion. Minusta taas tummahiuksiset miehet ovat yleensä tylsiä ja synkkiä, he eivät kiinnitä mitään huomiota. Vaaleat ovat niin paljon kauniimmat. Toki voisin silti ihastua myös tummaan koska muu ratkaisee kuitenkin. Jos kyseessä on sielunkumppani, sen näkee silmistä. Hiustenväri on silloin toissijainen.

    • Anonyymi

      Vaaleat ovat poikamaisia.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista. Niillähän on nimittän enemmän estrogeenia, eikä ole päästä keksitty juttu.


    • Anonyymi

      Hahhhhhaaahhhaaaaaahhaa 😃😄😆😀

      Ts. naurettava kirjoitus.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Niin, äläpä muuta sano, mutta kyllähän tämä provo jotkut pököpeurat saa pois tolaltaan.



      • JanK kirjoitti:

        Tässä pirtee pörröpää.

        https://youtu.be/w2wrHUQhdfI

        Kehopositiivinen olemus. ;]

        Siit en osaa sanoa. Sanoista en ymmärrä, muuta ku kappaleen nimen, niin pitäis tekstit selvittää enneu kommentoin.

        Gimmassa itsessään mitään vikaa. Sanoja ymmärtämättä veikkaisin (ihan veikkaus), et ku rakkaus ei oo mitään, nii otetaan sit vaatteet veke. Mut tuskin menee ihan noin suoraan.


      • JustJust kirjoitti:

        Siit en osaa sanoa. Sanoista en ymmärrä, muuta ku kappaleen nimen, niin pitäis tekstit selvittää enneu kommentoin.

        Gimmassa itsessään mitään vikaa. Sanoja ymmärtämättä veikkaisin (ihan veikkaus), et ku rakkaus ei oo mitään, nii otetaan sit vaatteet veke. Mut tuskin menee ihan noin suoraan.

        Tässä menee kyllä laulusoundi kaiken edelle!

        Ei oo kyllä punapää.

        Soittajat ois voinu olla rokimpia, tuotanto ois voinu olla vähemmän (senaikaista) modernia, mut laulu (vokaalit siis) on täydelliset.
        Ja joku vielä väittää saksaa epäseksikkääksi kieleksi. Tää laulaa sodasta ja kuulostaa samalla seksikkäältä.


      • JustJust kirjoitti:

        Siit en osaa sanoa. Sanoista en ymmärrä, muuta ku kappaleen nimen, niin pitäis tekstit selvittää enneu kommentoin.

        Gimmassa itsessään mitään vikaa. Sanoja ymmärtämättä veikkaisin (ihan veikkaus), et ku rakkaus ei oo mitään, nii otetaan sit vaatteet veke. Mut tuskin menee ihan noin suoraan.

        Juu, jostain ne sanatkin löytyy. Enemmän kuitenkin ihannenaista meinasin. :)

        Sinut ittensä kanssa on jotenkin vaan viehättävää.




      • JanK kirjoitti:

        Vähän punk henkeen. :)

        Sehän on naisessa plussaa.

        Mites se menikään se mitä sanoit: "tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa"


      • JustJust kirjoitti:

        Sehän on naisessa plussaa.

        Mites se menikään se mitä sanoit: "tietty kapinallisuus ja ilkikurisuus, siis hyvässä mielessä, ja pilke silmäkulmassa"

        Lisäksi toi gimma toimii hyvin äijäköörissä olemalla yks ukoista menettämättä silti tippaakaan naisellisuuttaan.


    • Anonyymi

      Googlettakaa ketkä naiset on valittu maailman kauneimmiksi, sieltä ei montaa vaalea löydy.

      • Sekö tekee ihmisen kauniiksi, mitä jotkut lihavat ukot tai muotitoimittajat päättää?
        Ja toisaalta päätätkö sinä oman makusi sen mukaan mitä jotkut muut valitsevat?

        Minä pidän kauniina ihmistä jota pidän kauniina, en sellaista jonka muotilehdet äänestää kauniiksi. Ja oikeasti ei ne äänestä edes kauniiksi vaan myyväksi, markkinapotentiaaliksi.


      • JustJust kirjoitti:

        Sekö tekee ihmisen kauniiksi, mitä jotkut lihavat ukot tai muotitoimittajat päättää?
        Ja toisaalta päätätkö sinä oman makusi sen mukaan mitä jotkut muut valitsevat?

        Minä pidän kauniina ihmistä jota pidän kauniina, en sellaista jonka muotilehdet äänestää kauniiksi. Ja oikeasti ei ne äänestä edes kauniiksi vaan myyväksi, markkinapotentiaaliksi.

        Tämä. 👍

        Kauniita ihmisiä on niin monenmoisia, kun tarkkaan katsoo kenestä vaan voi löytää kauneutta. Muistan yhden ukon lapsuudessa, jota naapurit aina haukkui kerrostalokompleksissa pelottavaksi ja mettänpeikoksi, mutta minusta sillä ukolla oli kaunis hymy. Hän kuitenkin hymyili aina välillä.

        Jotenkin sen hymyn takia en osannut koko ukkoa edes ajatella pelottavana. Eikä hän koskaan kellekkään mitään varmaan ollut tehnyt, se oli vaan sitä tyypillistä ulkonäön mukaan arvostelua.


      • JanK kirjoitti:

        Tämä. 👍

        Kauniita ihmisiä on niin monenmoisia, kun tarkkaan katsoo kenestä vaan voi löytää kauneutta. Muistan yhden ukon lapsuudessa, jota naapurit aina haukkui kerrostalokompleksissa pelottavaksi ja mettänpeikoksi, mutta minusta sillä ukolla oli kaunis hymy. Hän kuitenkin hymyili aina välillä.

        Jotenkin sen hymyn takia en osannut koko ukkoa edes ajatella pelottavana. Eikä hän koskaan kellekkään mitään varmaan ollut tehnyt, se oli vaan sitä tyypillistä ulkonäön mukaan arvostelua.

        Selainen erakko luonteinen joka viihtyi yksinään ja ei niin välittänyt ulkonäön puunaamisesta.


    • Mistä hyö tietävät, että sulla oli syntyessä vaaleat hiukset? 🤔

      • Niitä ei tarvitse jatkuvasti värjätä, jos on aidot. Monesti hiusten uusi kasvu paljastaa, että ei ole kyseessä aito blondi! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Niitä ei tarvitse jatkuvasti värjätä, jos on aidot. Monesti hiusten uusi kasvu paljastaa, että ei ole kyseessä aito blondi! :)

        Juu, tiedän kyllä, mikä on aito blondi :) Mutta kun aloittaja kehuu, että miehet ihailevat sitä, kun hän on blondina syntynyt, niin ihmettelin, mistä ne tuntemattomat sen erottavat värjätystä blondista. Tietysti jos on riittävän tuttu, niin voi tietää siitä, ettei naisen tarvitse ravata kampaajalla alvariinsa blondaamassa tukkaansa.


    • Mullakin oli syntyessä ihan vaaleat hiukset, sellaiset hennotkin että jäi vauvanmyssyyn nukkapalloina ja päänahkaan tuli kaljuja kohtia. Eli ei kovin vahvat. :D

      Sitten pari kolme vuotiaana olin, kun Vaahteramäen Eemeli, vauhtia oli yhtälailla mutta hiuksetkin oli samanlailla lentoon lähdössä ja yhtä vaaleat. :)

      Vanhemmiten karvaa on kasvanut päähän riittävästi ja ihan vahvaakin hiusta, värikin on tummunut. En nyt enää blondiksi sanoisi, vaikka vaaleaksi vielä luokitellaankin.

      • Mullakin oli vaaleat hiukset ihan pienenä. Nyt ovat tummat paitsi Teneriffalla auringossa vaaleni hetkeksi. Aurinko vaalentaa hiuksia ja voimakkaassa etelän valossa ne näyttävät vaaleammilta.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mullakin oli vaaleat hiukset ihan pienenä. Nyt ovat tummat paitsi Teneriffalla auringossa vaaleni hetkeksi. Aurinko vaalentaa hiuksia ja voimakkaassa etelän valossa ne näyttävät vaaleammilta.

        Joo, kesällä on aina vaaleammat hiukset mitä näin talvella. Sama homma täällä. Kesäisin vaalea. :)

        Ja pari pisamaa nenässä.


      • JanK kirjoitti:

        Joo, kesällä on aina vaaleammat hiukset mitä näin talvella. Sama homma täällä. Kesäisin vaalea. :)

        Ja pari pisamaa nenässä.

        JanK: "Ja pari pisamaa nenässä."

        Minulla ei ole pisamia nenässä. Joskus on finnejä, mutta ei pisamia.

        Muuten Lahti pääsee taas viikonloppuna maailmankartalle Salpausselänkisojen vuoksi. Oletko joskus seurannut kisoja paikanpäältä vai talviurheilu ei kiinnosta ollenkaan?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Ja pari pisamaa nenässä."

        Minulla ei ole pisamia nenässä. Joskus on finnejä, mutta ei pisamia.

        Muuten Lahti pääsee taas viikonloppuna maailmankartalle Salpausselänkisojen vuoksi. Oletko joskus seurannut kisoja paikanpäältä vai talviurheilu ei kiinnosta ollenkaan?

        Onko koskaan ollut pisamia? Vanhemmiten nekin saattaa vähentyä tai tulee ihon kypsyessä kesakoita tai maksaläiskiä. :)

        Pisamageeni voi sammuakin.

        Muksuna oli nenän päällinen ja poskipäillä aika sakeanakin pisamia jo keväällä auringon alkaessa hehhkuttaa. Vähitellen aikuistuessa väheni ja lähti pois, nyt on tosiaan enää muutama pisam tai oikeammin tämän ikäisellä kesakko. :)

        Joo, niin pääsi. Joskus telkkarista on seurattu.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mullakin oli vaaleat hiukset ihan pienenä. Nyt ovat tummat paitsi Teneriffalla auringossa vaaleni hetkeksi. Aurinko vaalentaa hiuksia ja voimakkaassa etelän valossa ne näyttävät vaaleammilta.

        Kummasti se aurinko vaalentaa.

        Vaikka mulla on jo muutenkin vaaleat hiukset (ei blondit), ni kerran Vanhan kuppilan terassilla joku väitti kivenkovaa että olen laittanut raidat hiuksiini.
        No en oo ikinä värjännyt, mut jos on tukka ponnarilla koko päivän, ja useammanki, terassilla auringonpaahteessa, niin ei ne hiukset ihan tasasesti vaalene. Vaalenee silti.


      • JanK kirjoitti:

        Onko koskaan ollut pisamia? Vanhemmiten nekin saattaa vähentyä tai tulee ihon kypsyessä kesakoita tai maksaläiskiä. :)

        Pisamageeni voi sammuakin.

        Muksuna oli nenän päällinen ja poskipäillä aika sakeanakin pisamia jo keväällä auringon alkaessa hehhkuttaa. Vähitellen aikuistuessa väheni ja lähti pois, nyt on tosiaan enää muutama pisam tai oikeammin tämän ikäisellä kesakko. :)

        Joo, niin pääsi. Joskus telkkarista on seurattu.

        Isosiskolla oli pienenä pisamia. Hän oli ja on blondi. Ehkä vaalemmasta olomuodosta johtuen hänellä oli pisamia.

        Itse lähden pian tauolle täältä netistä ja alan puuhaamaan muuta. Törmätään illalla seitsemän jälkeen tai sitten seuraavana päivänä?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        JanK: "Ja pari pisamaa nenässä."

        Minulla ei ole pisamia nenässä. Joskus on finnejä, mutta ei pisamia.

        Muuten Lahti pääsee taas viikonloppuna maailmankartalle Salpausselänkisojen vuoksi. Oletko joskus seurannut kisoja paikanpäältä vai talviurheilu ei kiinnosta ollenkaan?

        Se on kumma miten pisamat on niin ihastuttavia, mut finnit ei niinkään.


      • JustJust kirjoitti:

        Kummasti se aurinko vaalentaa.

        Vaikka mulla on jo muutenkin vaaleat hiukset (ei blondit), ni kerran Vanhan kuppilan terassilla joku väitti kivenkovaa että olen laittanut raidat hiuksiini.
        No en oo ikinä värjännyt, mut jos on tukka ponnarilla koko päivän, ja useammanki, terassilla auringonpaahteessa, niin ei ne hiukset ihan tasasesti vaalene. Vaalenee silti.

        Kiitos tiedosta ja hyvää päivän jatkoa. Itse poistun täältä tekemään muuta! Hyvät iltapäivät! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kiitos tiedosta ja hyvää päivän jatkoa. Itse poistun täältä tekemään muuta! Hyvät iltapäivät! :)

        Samoin, palataan. :)


    • Anonyymi

      No oletkos vähän yksinkertainen??..miehet nyt paahtaa saipaa asiasta kuin asiasta tuostakin kunnes ovat saaneet sen yhden asian mitä haluavatkin ..sitten unohtavat sinut niinkuin ihan minkä vaan väriset hiuksisen naisen..pidäpä itses vähän enemmän naisena siis eli ei kannata nyt tuota asiaa kyl sanoa ääneen!!..ihan turha homma!!ja parempaa itsetuntoa vaan kanssa sulle eli toivottavasti se ei ole hiusten varassa se asia!!opiskelua ja sivistystäkin voi muutenkin hankkia!!..

      • Anonyymi

        Kovin kuumana tuntuu jengi käyvän jostain höpöhöpöprovosta ja mimmitkin käyttäytyy juuri niin surkeasti kuin trollaaja odottaakin.


    • Anonyymi

      Vitsit tää on hauska ketju, voi morjens. Täällä yhdistellään hiustenväri jo luonteeseen, muuhun ulkonäköön, miesten halukkuuteen, huijaamiseen, universumin kauneimpiin ym. Oikeesti hei. Tummahiuksisuus tuo luonteeseen sähäkkyyttä ja temperamenttia. Tunnahiuksiset ovatkin niitä palstallakin miesten kovasti arvostamia justiinoita tai vaihtoehtoisesti intohimoisia, tulisesti rakastuvia, miehiä vaihtavia tai pettäviä kaunottaria. Vaaleahiuksinen ovat herttaisia, kilttiluontoisia ja palstankin miesten arvostamia kaunottaria. Mitä tulee noihin missikisoihin eli missä universum kisoihin, niin niissä Suomi on pärjännyt todella vaaleilla kaunottarilla. Aidosti vaaleita naisia, valeineen piirteineen on vaan todella vähän. Lisäksi kisat järjestetään hieman Helsinki-Utsjoki linjaa kauempana nykyisin ja voittajiin liittyy kauneuden lisäksi paljon politiikkaa. Se nyt vaan on vähän sama kuin suomalaisten euroviisumenestys, kuka tätä pohjoista perähikiää äänestää, paitsi Ruotsi, jotta laivat vielä kukkia Suomen ja Ruottin välillä.

      • Anonyymi

        laivat siis kulkis.


    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti päivän paras oli: "Brunetit ovat lihavia"! 😂😂😂

      • Anonyymi

        Kyllä, aptrolli pistää parastaan dumatessaan vaaleet, ruskeet ja punaisetkin.


    • Anonyymi

      Aivan naurettavaa luettavaa. Afrikkalaiset ja aasialaiset naiset ovat niin paljon naisellisempia kuin suomalaiset naiset kaikella tavalla, niin ulkoisesti kuin käytökseltään ja arvoiltaankin. Te miehet jotka ihannoitte enemmän näitä blondeja suomalaisia naisia ja luulette että nämä ovat jotain naisellisuuden perikuvia, niin ette ole koskaan matkustelleet tai ikinä mitään muita naisia nähneetkään.

      • "Aivan naurettavaa luettavaa. Afrikkalaiset ja aasialaiset naiset ovat niin paljon naisellisempia kuin suomalaiset naiset kaikella tavalla, niin ulkoisesti kuin käytökseltään ja arvoiltaankin. Te miehet jotka ihannoitte enemmän näitä blondeja suomalaisia naisia ja luulette että nämä ovat jotain naisellisuuden perikuvia, niin ette ole koskaan matkustelleet tai ikinä mitään muita naisia nähneetkään."

        Itse matkustelleena naisena voisin todeta kääntäen ihan samaa, eli että esimerkiksi italialaiset ja ranskalaiset miehet ovat keskimäärin enemmän itsestään huolta pitäviä, viehätysvoimaisempia, miehekkäämpiä ja ehkä myös komeampiakin. Suomessa kun yläasteella löyhkäsi landepaukkupoikien ruiskuttama Axe, niin vaikkapa Espanjassa luokkahuoneessa tuoksui ihana miesten parfyymi.

        Mutta ei se komeus tai viehätysvoima sitten loppupeleissä mitään ratkaise. Ranskalaisille on enemmän sääntö kuin poikkeus pitää useita rakastajattaria avioliiton kylkiäisenä, ja italiaanot ovat kovia hokemaan jokaiselle vastaantulevalle turistinaiselle samoja satuja (itselleni kylläkään ei ole näin koskaan käynyt, vaikka olen matkustellut kaikkein eniten eri paikkakunnilla juuri Italiassa, ehkä olen sitten liian ruma jopa gigoloiden yhden illan juttuihin).

        Suomalainen rehellisyys on oikeasti erittäin harvinainen asia muualla maailmassa - varsinkin tuolla mainitsemassasi Afrikassa. Tunnen kyllä opiskeluajoiltani mukavan tansanialaisen naisen, mutta se ei poista sitä asiaa että Afrikka on täynnä romanssihuijareita, myös naispuolisia sellaisia. Ja silloin kun minua haukuttiin 18-vuotiaana neitsyyden takia lesboksi, oli päähaukkuja ranskalainen n**kerinainen. En ole sen koommin kovin herkällä afrikkalaisiin luottanut, niin miehiin kuin naisiinkaan (tuota mainittua tansanialaista lukuunottamatta).


    • Anonyymi

      Ei se mistään hiusten väristä johdu. Jos on joku bimbo blondi niin ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Jos tarkkoja ollaan niin blondi nimitystä käytetään ihmisistä, jotka on värjännyt hiuksensa vaaleiksi. Ja yleensä juuri nämä hiuksiaan värjäävät on niitä bimboja ja näin pilaavat meidän aitojen, ihanien vaaleaverikköjen maineen. Jotta oikeesti selviäisi ihmisten käytös ja ominaisuudet vs. luonne selvittää, pitäisi hiusten värjääminen kieltää. Kukin olkoon sen värinen kuin on luonnostaan. Ei tarttis noiden väripellejen pilata muiden mainetta, turhamaiisuudellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan niin blondi nimitystä käytetään ihmisistä, jotka on värjännyt hiuksensa vaaleiksi. Ja yleensä juuri nämä hiuksiaan värjäävät on niitä bimboja ja näin pilaavat meidän aitojen, ihanien vaaleaverikköjen maineen. Jotta oikeesti selviäisi ihmisten käytös ja ominaisuudet vs. luonne selvittää, pitäisi hiusten värjääminen kieltää. Kukin olkoon sen värinen kuin on luonnostaan. Ei tarttis noiden väripellejen pilata muiden mainetta, turhamaiisuudellaan.

        "Ja yleensä juuri nämä hiuksiaan värjäävät on niitä bimboja"

        Hohhoijjaa mitä yleistystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkkoja ollaan niin blondi nimitystä käytetään ihmisistä, jotka on värjännyt hiuksensa vaaleiksi. Ja yleensä juuri nämä hiuksiaan värjäävät on niitä bimboja ja näin pilaavat meidän aitojen, ihanien vaaleaverikköjen maineen. Jotta oikeesti selviäisi ihmisten käytös ja ominaisuudet vs. luonne selvittää, pitäisi hiusten värjääminen kieltää. Kukin olkoon sen värinen kuin on luonnostaan. Ei tarttis noiden väripellejen pilata muiden mainetta, turhamaiisuudellaan.

        Ei mulla ole ainakaan mitään vaaleita naisia vastaan, muuta kuin tuollaisia aloittajan kaltaisia itseään kehuskelevia vastaan. Sellaisia jotka luulevat että koko maailma pyörii heidän ympärillään. Kuka sellaisia jaksaa? T. Tumma nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja yleensä juuri nämä hiuksiaan värjäävät on niitä bimboja"

        Hohhoijjaa mitä yleistystä...

        Niinpä! Aito vaaleahiuksinen aito ihminen ja samoin vaikka brunet on bruneina aitoja ihmisiä.

        Värjääminen kertoo ailahtelevuudesta ja/tai epävarmuudesta.
        Värjääminen on jopa epäterveellistä kun kemikaalit imeytyvät ihon läpi verenkiertoon, siinä sitä on bimboille bimbottelijoille ajateltavaa.

        Vaaleahiuksinen nainen on sellainen joka varastaa ekana mun huomion missään ja hiustenväri ei ole silti määräävin tekijä ihmisessä.

        -mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä! Aito vaaleahiuksinen aito ihminen ja samoin vaikka brunet on bruneina aitoja ihmisiä.

        Värjääminen kertoo ailahtelevuudesta ja/tai epävarmuudesta.
        Värjääminen on jopa epäterveellistä kun kemikaalit imeytyvät ihon läpi verenkiertoon, siinä sitä on bimboille bimbottelijoille ajateltavaa.

        Vaaleahiuksinen nainen on sellainen joka varastaa ekana mun huomion missään ja hiustenväri ei ole silti määräävin tekijä ihmisessä.

        -mieheltä

        Eipä ne meikkien ja deodoranttien yms. kemikaalit ole yhtään sen terveellisempiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne meikkien ja deodoranttien yms. kemikaalit ole yhtään sen terveellisempiä.

        Ja kumpiko sukupuoli käyttääkään enemmän meikkejä? ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kumpiko sukupuoli käyttääkään enemmän meikkejä? ;D

        No siis jos valittaa hiusväreistä niin kannattais valittaa sitten myös meikkaavista naisista ja miehistä jotka laittavat dödöä joka päivä. Se oli se pointsikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla ole ainakaan mitään vaaleita naisia vastaan, muuta kuin tuollaisia aloittajan kaltaisia itseään kehuskelevia vastaan. Sellaisia jotka luulevat että koko maailma pyörii heidän ympärillään. Kuka sellaisia jaksaa? T. Tumma nainen

        Et voi olla tosissas, että otat jonku trollivertin höpötyksestä moiset kierrokset? 😅


    • Anonyymi

      Eräs vaaleahiuksinen nainen on varastamassa sydämeni.
      Ja olin päiväkoti-ikään asti vaaleahiuksinen poika sinisin silmin, nyt vaaleabrune ja hazel.

      • Anonyymi

        Sydämen voi varastaa kuka vaan, ja sillä ei ole mitään tekemistä hiusten värin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämen voi varastaa kuka vaan, ja sillä ei ole mitään tekemistä hiusten värin kanssa.

        Herrat pitävät vaaleaveriköistä ja tilanne on omalta osaltani päivänselvä kun vaaleahiuksiset naiset kiinnittävät huomioni kaikkialla ensimmäiseksi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Herrat_pitävät_vaaleaveriköistä

        -sivusta mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herrat pitävät vaaleaveriköistä ja tilanne on omalta osaltani päivänselvä kun vaaleahiuksiset naiset kiinnittävät huomioni kaikkialla ensimmäiseksi.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Herrat_pitävät_vaaleaveriköistä

        -sivusta mieheltä

        Vaaleahiuksisilla on enemmän estrogeenia. Siitä johtuu blondien suosio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleahiuksisilla on enemmän estrogeenia. Siitä johtuu blondien suosio.

        Mikä biologinen suosio? En ole tuollaista havainnut. Brunetit Pohjolassa selvästi suositumpia. Samoin esim. Aasiassa on yleisesti ihanteena mustat hiukset ja vaalea iho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä biologinen suosio? En ole tuollaista havainnut. Brunetit Pohjolassa selvästi suositumpia. Samoin esim. Aasiassa on yleisesti ihanteena mustat hiukset ja vaalea iho.

        On tehty kautta aikain laajojakin tutkimuksia. Blondit naiset ovat niiden mukaan suosituimpia maailmanlaajuisesti. Saavat jopa parempaa palkkaa.


    • Anonyymi

      Ehkä ? Suunsa avatessa voi paljastua jotain, joka iskee jarrun päälle.

    • Anonyymi

      Kauneusihanteet ovat pitkälti myös kulttuurisia, eivätkä vain evolutiivis-biologisia. Sen huomaa esim. siitä, kuinka paljon ne ovat ajan saatossa vaihdelleet. Se että joku väri olisikin yleinen kauneusihanne, ei tarkoita juuri mitään. Jos kauneusihanteisiimme ei lapsesta saakka vaikutettaisi median ym. ja kaiken muun välityksellä, emme välttämättä tiedä kuinka erilaisia ne olisivat.

    • Anonyymi

      Minä tulin tupeen kanssa 🤔

    • Minä taas olen tyytyväinen siihen, että olen syntynyt tummaveriköksi. Joskus yläasteella halusin värjätä hiukseni blondeiksi, ja parikymppisenä päädyin lopulta siihen että otin vain blondit raidat. Nykyisin värjään hiukseni aina ainoastaan ruskeanpunaisiksi, enkä värjäisi enää blondeiksi.

      Makuja on onneksi monia. Tylsäähän se olisi, jos kaikki haluaisivat olla vain vaaleahiuksisia.

      • Anonyymi

        Sama, mäkään en haluaisi olla vaalea. Ei vaan ole minun tyyliäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, mäkään en haluaisi olla vaalea. Ei vaan ole minun tyyliäni.

        Elämässä on pikkasen isompiakin asioita (ja mielenkiintoisempia) kuin joku hiusväri...


    • Anonyymi

      Apteekkarinaiselta tabletteja, käy ostamassa, hassu vähän sanonta mutta noniin... jos särkee päätäkin niin uusi pilleri.

    • Anonyymi

      Vieläkö tämä hölmö provo jaksaa huudatuttaa huonoitsetuntoisia pimuja? 🙈

    • Anonyymi

      Höpöhöpö. Jos olisit oikeasti tyytyväinen itseesi ja hiuksiisi, et tulisi sitä tänne kaikille mainostamaan. Taidat nähdä pelkkää unta. Olet vain kateellinen siitä että tummat eksoottiset naiset saavat Suomessa enemmän huomiota.

      • Anonyymi

        Mitäpä siitä? Ulkomailla on ihan toisin, maassa kuin maassa.


    • Anonyymi

      Minun lapseni aikoinaan syntyi onneksi sinisenä!

    • Anonyymi

      Kyllä he kehuvat tummiakin. Se riippuu tyypistä. Ja on makuasia. Joitakin ei edes kiinnosta muut kuin tummat. Itse olen luonnonvaaleahko. Onko sinulla vaaleus tuubista vai luonnostaan?

      • Anonyymi

        Tärkeintä on omat luonnollinen hiusväri, olkoon se minkä värinen tahansa. Ja se, että hoitas hiuksiaan hyvin. Värjätyt ja vaslennetut hiukset ovat huonokuntoisen peruukin näköiset, jotka eivät kaunista ketään.


    • Anonyymi

      Minkäs värinen tuhero?

    • Anonyymi

      Minä tulin sammalenvihreillä.

    • Anonyymi

      Harvoin näkee vaalea hiuksista vauvaa. Mulla oli pikimustat hiukset vauvana. Sisaret oli kaljuja.

    • Anonyymi

      Eniten tykkäisin mustista hiuksista, mutta vaaleat ovat.

      • Anonyymi

        Niin ja kehuja otan vastaan mielelläni, mutta muista asioista kuin ulkonäöstä.


    • Onneksi olen syntynyt tummilla hiuksilla,
      Kun ne jo harmaantuukin kivasti

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe