Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
eipä+sinne+kai+olis+ollu+mikään+pakko+mennä+katsomaan..
ja+jos+jotkut+ehkä+tykkääkin+ei+tarkoita+et+kaikki+tykkää,
kummaa+että+tuollaista+saa+nykyaikana+edes+järjestää.
30.08.2019 11:17
niimpä,+täysin+turhaa+eläinrääkkäystä.
kyllä+tapahtumaan+osallistuvat+ihmiset+ovat+mielestäni+täysin+vammansa+ansainneet,+niille+härillehän+tuo+on+vasta+alkusoittoa+tulevalle+kidutukselle
https://www.aamulehti.fi/a/52d43353-8f57-4cba-b8e5-4b9869ea3ef1?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.111569284.1888543494.1567096125-335903701.1510990909
30.08.2019 10:28
kyllä+pelkästään+huvin+vuoksi+lentelyä+olisi+syytä+vähentää,+jopa+lopettaa+kokonaan..
eikä+noissa+kilpa-ajoissa,+suurimpana+varmaan+formulat,+pelkästään+se+niillä+autoilla+ajelu+saastuta.+jollainhan+se+koko+formulasirkus+täytyy+siirtää+kisapaikasta+toiseen,+ettei+vaan+lentokoneilla..+(vai+onko+niillä+joka+kisapaikalla+odottamassa+autot+varaosineen,+varikkohenkilökunta+ja+kaikki?+kuskien+nyt+ainakin+täytyy+matkustaa..)
30.08.2019 10:15
osaa+ne+miehetkin,+ja+näköjään+ihan+hiljattain+ja+kotimaassa+jopa,+enpä+ole+tästä+nähnyt+aloitusta+täällä..
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/76a5653a-b7c3-4e1a-8451-60d3bf478f1e
29.08.2019 19:31
no+johan+on..
korpeaako+tässä+nyt+enemmän+se+et+nuori+ihminen+kuoli+jokseenkin+turhaan,
vai+se+että+kyseinen+henkilö+oli+nainen+ja+kuolema+sattui+varsin+miehisenä+pidetyn+harrasteen+parissa?
mun+puolesta+kaikki+moottoriurheilu+tulis+kieltää,+turhaa+saastuttamista+kaikki.
29.08.2019 19:27
Kuulostaa+paranoidiselta,
Monet+nyt+jäävät+seisoksimaan+tien+tukkeeksi+milloin+mihinkin,+ihan+vaan+ajattelemattomuuttaan.
29.08.2019 16:59
Minkälaisissa+olosuhteissa+olet+tähän+lopputulemaan+päätynyt?
>>Hapuilevat+käsiin+jotain+tavaraa+paniikissa>>
Kaupassa?+Harvempi+sitä+valitettavasti+on+valmis+jäämään+flirttailemaan,+saati+et+välttämättä+pahemmin+edes+tykkää+lähestymisyrityksistä+kesken+jonkun+arkisen+asioiden+hoitamisen,+niinku+ruokakaupassa+käyminen,+riippumatta+lainkaan+siitä+minkä+näköinen+henkilö+heitä+lähestyy.
Se+taas+jos+vieras+ihminen+kovastikin+yrittää+suoraan+silmiin+tuijottaa+koetaan+useimmiten+uhkaavana+eleenä,+tungettelevana+vähintäänkin.+(vrt.+muutkin+eläinlajit+uhkailevat/haastavat+toista+tuijottamalla)
Sitä+en+nyt+ihan+tavoittanut+mitä+tekemistä+huumorintajuttomuudella/tosikkoudella+on+tässä+yhteydessä,
28.08.2019 19:02
Mitä?+Mää+olen+loistava+kertomaan+huonoja+vitsejä,
Jos+naiset+nauraa+hauskalle+jutulle,+niin+nauraako+ne+vitsille+vai+miehelle?
:D
28.08.2019 16:25
No+joo,+voi+ollakin,+mut+silloin+kyseessä+on+kai+lievempi+masennustila.
Kaikki+alakuloisuus+ja+sureminen+ei+tarkoita+että+olisi+välttämättä+vielä+masentunut,+toisaalta+vaikeamminkin+masentunut+ei+välttämättä+makaa+koko+ajan+peiton+alla+märehtimässä+omaa+pahaa+oloaan..
28.08.2019 14:20
Masennus+on+siitä+vittumainen+seuralainen,+et+se+ei+tarvi+varsinaista+(loogista)+syytä+tullakseen+vierailulle+ja+jäädäkseen+asumaan..
Sulla+voi+päällepäin+olla+kaikki+hyvin;+sosiaaliset+suhteet+kunnossa,+raha-asiat+kohdillaan+ja+fyysinen+terveyskin+hyvä..
Ja+silti+masentaa,+vaikka+kuinka+hyvää+tarkoittavat+hokisi+ettei+"pitäisi"..+
Minä+en+sanonut+että+yksinäisen+tai+muunkaanlaisen+ei+"kannata"+masentua..
Ei+sille+voi+mitään,+eikä+se+lähde+"ryhdistäytymällä"+tai+"ottamalla+ittiään+niskasta"..
Mutta+ei+sitä+myöskään+voi+kenenkään+toisen+odottaa+parantavan.
28.08.2019 10:40
Se+olis+hyvä+ihan+jokaisen+oppia,+et+oma+onnellisuus+ei+voi+koskaan+olla+kenenkään+toisen+vastuulla.
Parisuhde+ei+tarkoita+sitä+et+vain+silloin+voisi+tuntea+itsensä+kokonaiseksi,+kumppanin+tehtävä+ei+ole+korjata+ja+eheyttää+ja+parantaa..+Sen+täytyy+lähteä+omasta+itsestä.
Tämä+nyt+näin+niinku+yleisluontoisesti+tähän+ajatukseen;+"Ilman+parisuhdetta+mies+masentuu."
Linkissä+esitelty+henkilö+oli+masentunut+parisuhteen+päätyttyä,+sen+enempää+tuossa+ei+mainittu+johtuiko+masennus+yksin+jäämisestä+vai+kenties+epäonnistumisen+kokemisesta+(parisuhteen+ylläpitämisessä)+vai+jostain+ihan+muusta..
27.08.2019 17:11
Riippuu+siitä+kuinka+pitkältä+ihmisen+historiasta+niitä+perinteellisiä+rooleja+haetaan..+miksi+tyytyä+vain+ns.+"+sivistyksen"+ja+valistuksen+aikaan..?
Monilla+luonnonkansoilla+nainen+on+saanut+itse+päättää+seksikumppaneistaan+ja+elämästään+ylipäänsä,+monilla+myöskin+käsitys+sukupuolesta+on+ollut+laajempi+kuin+ns.+sivistyneillä..
26.08.2019 14:41
Jaa,+kyllä+mää+tiiän+mitä+mani-+ja+pedikyyri+on.+En+vain+ole+koskaan+kokenut+tarvitsevani+sellaisia+ostopalveluina,+osaan+huoltaa+ja+pitää+puhtaana+kynteni+ja+käteni+ja+jalkani+ihan+itsekin+ja+kynteni+on+tarpeeksi+vahvat+ilman+mitään+akryylipäällysteitäkin..
Ja+kun+olen+käytännöllinen+ja+paljon+käsillä+työskentelevä,+kokisin+pitkillä+kynsillä+olevani+lähes+invaliidi.
Ja+mun+nähdäkseni+tuo+jenkkiläinen+kauneus+perustuu+aika+pitkälti+kaikenmaailman+lisäkkeisiin+ja+päällysteisiin..+mulla+on+hyvät+ja+vahvat+ja+terveet+hampaat,+ei+ne+tarvi+mitään+porsliinikuoriloita,+hiuksiakin+riittää+ihan+omiksi+tarpeiksi+(ehkä+vähän+ylikin),+silmäripset+on+tarkoitukseensa+riittävät+(ei+niillä+tarvitse+lakaisemaan+pystyä..)
Tissit+ja+persaus+ei+ainakaan+lisätoppausta+tarvi,
Naamaakaan+ei+tarvi+pistoksilla+paikoilleen+naulita..
Se+mua+kyllä+jaksaa+ihmetyttää,+mikä+tässäkin+ketjussa+ilmi+tuli,+et+naisen+luonnollisuus+ja+käytännöllisyys+ja+mukavuudenhalu+nähdään+jotenkin+"jätkämäisenä"..
26.08.2019 11:36
Mulla+taas+Rammsteinin+musiikki+menee+visuaalisuuden+edelle,
Siis+onhan+niitten+livevedot+näyttäviä,+mut+viimeks+ku+itte+näin+ne+provinssissa,+nii+jäi+se+vaikutelma+et+kiertävän+sirkuksen+leipääntyneet+esiintyjät+siinä+jauhaa+samaa+settiä+keikasta+toiseen..
Valitettavasti,
Tosin+Engel+oli+huikee+sillon.
22.08.2019 21:05
mikä+saa+sinut+ajattelemaan+et+avonaisempi+kaula-aukko+naisella+olisi+nimenomaan+ja+vain+jotain+"viestittämistä"+miehille?
mikä+siinä+rintakehän+ihon+ja+mahdollisen+tissivaon+näkymisessä+kiusaa+juuri+sinua?
jos+on+isompirintainen,+niin+se+tissivako+nyt+valitettavasti+vain+näkyy+vähänkin+syvempään+uurretusta+kauluksesta.+ja+poolopusero+tai+hyvin+pieni+kaula-aukko+taas+itse+asiassa+korostaa+rintojen+kokoa,+
kokonaan+väljä+yläosa+taas+hävittää+kaikki+muut+muodot+ja+saa+kantajansa+näyttämään+tasapaksulta+ja+noh,+paksulta+kaikin+puolin..
ja+korkealle+ulottuva+kaulus+myös+lyhentää+kaulaa,+siis+saa+näyttämään+lyhyemmältä+ja+jos+on+valmiiksi+lyhyt+kaula,+niin+korkeessa+kauluksessa+sit+vasta+onkin+"kaulaton+pökkelö"..
minäkin+pukeudun+juuri+niinkuin+itse+haluan,+sekä+sään+mukaan,+että+sen+mukaan+mikä+minun+silmissäni+näyttää+päälläni+hyvältä.
ja+minä+suosittelisin+taas+sinulle+kyyläämisen+ja+toisten+pukeutumisen+"tarkoitusperien"+pohtimisen+vähentämistä.
22.08.2019 09:57
tottakai+katson+muita+ihmisiä,+ja+välillä+myös+mietin+heidän+pukeutumis-/muita+ulkonäkövalintojaan,+itsekseni,+en+ääneen..
ja+olen+myös+melkoinen+kyylä+ja+märmättäjä+ollut,+kiitos+kuuluu+ehkä+juuri+vanhemmilleni+jotka+molemmat+tykkäsivät+ääneen+ruotia+erityisesti+naisten+pukeutumista+&+ulkonäköä..+ja+ehkä+myös+kiitos+"ikuinen+laihduttaja"-+äidilleni,+joka+ei+sanojaan+säästellyt+oman+vartalonsa+moittimisessa+ja+hoikempien+naisten+kadehtimisessa,+on+omassakin+kehonkuvassa+vielä+työstämistä.
itse+olen+tietoisesti+muokannut+omaa+suhtautumistani+muihin,+pyrin+keskittymään+hyviin+puoliin,+ajattelemaan+positiivisemmin,+mutta+myös+kadehtimatta+ja+itseäni+nollaamatta..
ja+tarvitseeko+meillä+enää+ollakaan+yksimielistä+mielipidettä+hyväksyttävästä+naisten+pukeutumisesta,+tai+miestenkään,+ihmisten+ylipäänsä..?+(siis+sen+enempää+kui+kunhan+on+vaatteet+päällä,+ettei+nyt+nakusillaan+olla+toreilla+ja+turuilla..)
ja+onko+pukeutumisen+sukupuolittuneisuus+tarpeellista+vielä+nykypäivänäkin?
22.08.2019 09:25
minuahan+yritettiin+vihkiä+Internetin+Ihmeelliseen+Maailmaan+jo+yläasteen+ATK-tunneilla+noin+vuonna+1998,
ei+tosin+hirveemmin+kiinnostanu+ku+ei+yhtään+tienny+mitä+siellä+olis+teheny,+vähän+kävin+jossain+kissin+chatissa+ja+oma+kotisivu+piti+tehä+(minkä+osoite+oli+jumalattoman+pitkä+litania+ja+sisältönä+oli+lähinnä+se+joku+tanssiva+tikku-ukko+jamitäniitänytoli..)
ja+ehänmää+koskaan+oikeen+oppinu+et+mitä+netisä+niinku+pitäis+tai+vois+tehä,+exän+kanssa+hankitussa+pöytäkoneessa+oli+netin+aloitussivuna+suomi24+joskus+2000-luvun+alkupuolella,+ku+netin+käynnistymistä+ootellesa+ehti+hyvin+keittää+kaffet+ja+käyä+röökillä..+(hitto+niitä+modeemin+piippausääniä+on+joskus+ikävä!)
nykyään+tuo+älykänny+on+mulle+vähä+niinku+tupakka,+se+kaivetaan+taskusta+heti+ku+on+luppoaikaa+tai+tekemisen/motivaation+puute..
tosin+sovellusten+määrän+oon+pitäny+minimissä,+fb:n,+uutiset,+keskustelupalstat+jne..+katon+selaimen+kautta.
kartta+ja+hsl:n+reittiopas/lipunosto-sovellus+on+tärkeimmät+ja+tarpeellisimmat,+ku+edelleenki+oon+vähän+ummikkona+täällä+pk-seudulla
ja+musiikkitiedostot!+ei+niin+paskaa+hommaa+etteikö+siitä+Rammsteinin+avulla+selviäis,
minen+oo+diginatiivi,+oon+digifossiili
21.08.2019 20:47
äitiys,+korkokengät,+kukkamekko,+punaiset+huulet,+tiimalasivartalo...+miten+ny+kukakin+haluaa+naiseuden+määritellä,
(sitä+paitsi,+vaimostaanhan+tuo+vain+puhui..+hirvee+äläkkä+turhasta)
21.08.2019 17:22
eniten+tykkään+hyvin+vaaleapiirteisistä+naisista,+hiukset+vaaleat+tai+punasävyiset,+kulmakarvat+ja+silmäripset+hyvin+vaaleat,+iho+kalpea+ja/tai+pisamainen.+ehkä+siin+on+jotain+keijukaismaista+eteerisyyttä..
sit+"liian+täydellinen"+ulkonäkö+ei+oikeen+viehätä+tai+edes+"perusnätti",+ennemmin+tykkään+jos+on+jotain+poikkeamaa,+rako+etuhampaiden+välissä+tai+kyömympi+nenä+esims.
pukeutumis-,+meikkaus-,+muun+tyylin+osalta+tykkään+persoonallisuudesta,+luonnollisuudesta+ja+huolettomuudesta,+ettei+ole+liian+"tehty"+lookki.
13.08.2019 13:26
minä+en+ymmärrä+joidenkin+ihmisten+tarvetta+syynätä+ja+kyylätä+muiden+ihmisten+pukeutumista.
varsinkin+naisten+pukeutuminen+tuntuu+olevan+kestoaihe,
milloin+on+liian+paljastavaa,+milloin+liian+vähän+paljastavaa
milloin+on+liian+"miehekästä"+eli+epänaisellista,+milloin+liian+naisellista
milloin+on+muutenvaan+vääränlaiset+rytkyt+vääränlaisen+ihmisen+päällä..
13.08.2019 09:51
80 / 98