MIKÄ PERSKELE SUOMEN NAISIA VAIVAA ?

Monikaan ei käytä edes keslällä naisten vaatteita vaan riehutaan tuulipuvuissa taikka lehmipaimenten farkut jalassa!

https://www.youtube.com/watch?v=9s4oSjAC7wg

Katsokaaps tuosta Venäjän naisia, siellä naiset ovat vielä NAISIA! ja naisten vaatteisiin pukeutuneina! Nuo ovat ilo silmälle, eikä musiikkikaan ole hullumpaa !

Late Lapista.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri samaa kauhistusta olen ihmetellyt. Samalla olen kiinnittänyt huomion näihin NS. miehiin. Kekkuloidaan kuin mitkäkin hipit! Mihin unohtui miehen puvut ja hiustenleikkuut?

      Tämä on lopun alkua, kohta suuri jättipää tuomitsee meidät ikuiseen kidutukseen.

    • Anonyymi

      Late se on silleen , että tanssivaatteet ja ulkoilma ovat eri asioita.

      Kesälläkin on niin kylmä, että pitää laittaa toppaa päälle. Turvallisuussyistä aina jotain vaikeasti riisuttavaa.

      Kun suuret ikäluokat halusi Liittovaltioon ja ottaa kaikki maapallon kurjat ganstat kaduille heilumaan. Naisten pitää nyt olla aina valmiina taisteluun.
      VAATETUS TULEE LISÄÄNTYMÄÄN.

      Aika monet miehetkin haluaa ”EU turvatakuita”.
      Nyt on niiiiin turvallista, että suomalaiset lakkas lisääntymästä kokonaan.

      Jatka vaan sitä kalenterin juutuubin kattomista. Hameet on nyt kulttuurihistoriaa.
      Sinivalkoinen kukkahame on takuulla kielletty.

    • Anonyymi

      miksi suomipoika ei käytä valkosii pikkupöksyjä,ettei jarru(paskallakäynnin rippeet)näkyys tai puheista päätelle ees haisis.

      • Voih tuntematon idaripelle. Mulla ei kalsareita edes ole, koska kusen jaa paskon pentujen naamalle.


    • Anonyymi

      Välttääksemme sinun ja similän, sekä muiden kataistenne, kuolaavia tojotuksia.

    • Anonyymi

      Mikä perskele siinä on kun miehet on aina niin itsekkäitä, muiden pitäisi pukeutua heidän silmää miellyttääkseen... Hohhoijjaa. Kuule katsokaa vaan sitä omaa pukeutumistyyliänne.

      Ärsyttää nuo toisten ulkonäköön puuttuja,, vaikka itse eivät ole sen kummempia. On lihavaa, lihaksetonta, tukatonta, neliönaamaa, pyöreänaamaista miestä. EN MINÄKÄÄN VALITA vaikka suurin osa on silmissäni rumia. En vaadi muuttumaan miltään osin mieleisekseni.

      • Anonyymi

        Tottahan tuokin. Itse pukeudun kollareihin sekä rentoon paitaan. Pahus.

        Joskus jopa ilman mukaan. Aina, siis ihan aina olen vaatinut naiselta pukeutumista kelin mukaan!

        Olen joskus saunassa löystänyt ajattelua. Olen hyväksynyt bikinit, mikäli emme ole tunteneet kovin hyvin.

        Pahus sentään, olenko ahdasmielinen?

        >Similä<


    • kivan näköstä tanssia :)

      mutta näihin pukeutumis- ja ulkonäköasioihin sanosin et en ole esteettisesti velkaa kenellekkään. pukeudun sellaisiin vaatteisiin mitkä minusta itsestäni sekä tuntuu että näyttää hyvälle (minun päälläni, Huom.), missä tunnen oloni mukavaksi ja omaksi itsekseni.

      charmi ja seksikkyys lähtee omasta itsestä, jos ei niitä ole nii ei siihen auta vaikka kuinka pynttäytyisi "lainahöyheniin".

      • herra heppaliha on täysin oikeassa.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        herra heppaliha on täysin oikeassa.

        herra..? :D


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        herra..? :D

        Minä nöyrimmin sir, pyydän anteeksi. Tajuattehan junttimaisuuteni,sir? Tajuattehan. Pyrin mitä nöyrimmin puhuttelemaan teitä, sir paremmin.


      • m.wurst kirjoitti:

        herra..? :D

        Toinen kommenttini

        MRS tahi MS koninraateluliha, en nimimerkistäsi näe suoraan sukupuoltasi, eikä minua kiinnosta katsoa tarkemmin.

        Tämän vuoksi näin sen verran vaivaa (ennen kuin menen tuhoamaan sademetsiä joka henkäisyllä), että kirjoitin kaksi (2) vastausvaihtoehtoa.

        Kumpaankaan en laittanut kiusaamista/pilkkaamista. Tein tän ainoastaan sen takia, koska en tiennyt oletko MR tahi MS, ellet jopa MSS


      • m.wurst kirjoitti:

        herra..? :D

        Mä olen tähän päivään asti luullut että tos sun kuvassa on pipari, mut sehän on metukkasiivu..


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Toinen kommenttini

        MRS tahi MS koninraateluliha, en nimimerkistäsi näe suoraan sukupuoltasi, eikä minua kiinnosta katsoa tarkemmin.

        Tämän vuoksi näin sen verran vaivaa (ennen kuin menen tuhoamaan sademetsiä joka henkäisyllä), että kirjoitin kaksi (2) vastausvaihtoehtoa.

        Kumpaankaan en laittanut kiusaamista/pilkkaamista. Tein tän ainoastaan sen takia, koska en tiennyt oletko MR tahi MS, ellet jopa MSS

        joo, en mää sitä pahalla ottanu :)

        herra meetwursti vaan kuulostaa mun korvaani vähän, no, aikuisviihdehenkilöltä..
        tosin en tiiä oisko rouva tai neiti tuossa yhteydessä sen parempi,
        jos jätetään tittelit pois kokonaan :D

        eikä metukka oo pelkästään hevosta, on siinä vähän porsastakin mukana,
        tai mitä ny millonki..


      • m.wurst
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen tähän päivään asti luullut että tos sun kuvassa on pipari, mut sehän on metukkasiivu..

        joo siinä on pippurimetukkaa, puolitettu oliivi ja suikale kurkkua,


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä olen tähän päivään asti luullut että tos sun kuvassa on pipari, mut sehän on metukkasiivu..

        Voi rakkaani hirviö, ei siinä kuvassa ole kuin Danten 7:n helvetin pääpiru. Älä toki ole huolissasi, näet minut ihan livenänä 21.01. -20 Klo. 23:44


      • m.wurst kirjoitti:

        joo, en mää sitä pahalla ottanu :)

        herra meetwursti vaan kuulostaa mun korvaani vähän, no, aikuisviihdehenkilöltä..
        tosin en tiiä oisko rouva tai neiti tuossa yhteydessä sen parempi,
        jos jätetään tittelit pois kokonaan :D

        eikä metukka oo pelkästään hevosta, on siinä vähän porsastakin mukana,
        tai mitä ny millonki..

        Parhaimmillaan on ollut leikkeleessä 85%


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Voi rakkaani hirviö, ei siinä kuvassa ole kuin Danten 7:n helvetin pääpiru. Älä toki ole huolissasi, näet minut ihan livenänä 21.01. -20 Klo. 23:44

        Mie mikkää hilwiö ole..😥


      • TimoSimilä kirjoitti:

        Parhaimmillaan on ollut leikkeleessä 85%

        possua vai hevoista?


    • Anonyymi

      Aikamoisia haahkoja tuossa videossa ainakin oli. Ei sytyttänyt yhtään.

    • Lapissa on niin paljon sääskiäkin, ettei muuta ku kamopuku päälle ja hirvimettälle.

    • Anonyymi

      Burkhia ja burkineja, tiedät kyllä miksi.

    • Anonyymi

      No mitä luulisit? Naisten vaivat naisia aina vaivaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe