Nyt on verikokeet kehittyneet

Anonyymi

Itse teen vaikka salaa verikokeen varmistaakseni että lapset ovat oikeasti mun.

154

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös DNA oteta yleensä limakalvoilta? No saahan sen verestäkin.

      • Aloittaja on joku trolli.


    • Jokin syy epäillä ettei olisi vaiko vainoharhoja vain?

      • Anonyymi

        Saksassa oli vuosituhannen alussa realityohjelma, jossa käsiteltiin pariskuntien äitien uskollisuutta testaamalla onko lapsi luullun isän vai ei. Yli puolessa tapauksissa isä ei ollut se luultu mies. Ei tarvita mitään vainoharhaisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saksassa oli vuosituhannen alussa realityohjelma, jossa käsiteltiin pariskuntien äitien uskollisuutta testaamalla onko lapsi luullun isän vai ei. Yli puolessa tapauksissa isä ei ollut se luultu mies. Ei tarvita mitään vainoharhaisuutta.

        Kyllä tuo kertoo siitä ajasta ja olosuhteista enemmän ja myös parisuhteista, kun mistään muusta. Miksi juuri sulla on syytä epäillä?


      • Helmiina kirjoitti:

        Kyllä tuo kertoo siitä ajasta ja olosuhteista enemmän ja myös parisuhteista, kun mistään muusta. Miksi juuri sulla on syytä epäillä?

        Minusta toi, että saksassakin oli on just sitä vainoharhaa. Pitäshän omat suhternsa ja asiansa paremmin tuntea, ettei tartte lehdistä lukien alkaa epäilemään... Mullakin on varmaan vieraan lapset. 😃


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Minusta toi, että saksassakin oli on just sitä vainoharhaa. Pitäshän omat suhternsa ja asiansa paremmin tuntea, ettei tartte lehdistä lukien alkaa epäilemään... Mullakin on varmaan vieraan lapset. 😃

        Mainittakoon, että minä, joka kirjoitin siitä Saksan ohjelmasta, en ole ketjun avaaja. Sanon edelleen, että ei ole mitään vainoharhaisuutta kohdata elämän realiteetit sellaisina kuin ne ovat.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Kyllä tuo kertoo siitä ajasta ja olosuhteista enemmän ja myös parisuhteista, kun mistään muusta. Miksi juuri sulla on syytä epäillä?

        Kalikka kalahti. Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoon, että minä, joka kirjoitin siitä Saksan ohjelmasta, en ole ketjun avaaja. Sanon edelleen, että ei ole mitään vainoharhaisuutta kohdata elämän realiteetit sellaisina kuin ne ovat.

        Ok, olet eri ano. Mutta edelleen kuulostaa vainoharhalta, jos lähtee epäilemään omaa kumppania siks kun muutkin. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalikka kalahti. Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?

        Ei kalahtanut, kuulostat vaan mun faijalle jolla oli joskus yhtä hourupäisiä juttuja. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kalikka kalahti. Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?

        Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?

        Mun mies. Ei ole pienintäkään virhemahdollisuutta, en ole hareastanut seksiä mitenkäänpäin kuin hänen kanssaan koko yhdessäolo aikanamme.

        Yks mies yks sydän.


      • Helmiina kirjoitti:

        Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?

        Mun mies. Ei ole pienintäkään virhemahdollisuutta, en ole hareastanut seksiä mitenkäänpäin kuin hänen kanssaan koko yhdessäolo aikanamme.

        Yks mies yks sydän.

        Mistä muuten tulee oletus, että naiset ihan yleisesti naisi parisuhteessa tai suhteessa ollessaan ylipäänsä enempää kuin yhtä miestä tai yhden miehen kanssa? Jotenkin mun mielestä kieroutunutta olettaa automaattisesti, että jos jotkut niin kaikki panis ristiin rastiin ja olis pillun vietävissä.


      • Helmiina kirjoitti:

        Mistä muuten tulee oletus, että naiset ihan yleisesti naisi parisuhteessa tai suhteessa ollessaan ylipäänsä enempää kuin yhtä miestä tai yhden miehen kanssa? Jotenkin mun mielestä kieroutunutta olettaa automaattisesti, että jos jotkut niin kaikki panis ristiin rastiin ja olis pillun vietävissä.

        Ja mun kohdallakin on turha alkaa mussuttaa mistään miehen vaihtamisestakaan. En ole silti harrastanut seksiä ristiin rastiin ikinä. Vain sen kanssa, jonka kanssa olen suhteessa tai en edes sen kanssa kun suhde on päätetty päässä ja sydämessäloppuneeksi.

        Seksiä ei tarvi harrastaa edes suhteessa, jos se ei tunnu tarpeelliselle. Ja jos tunteet on loppu, seksikin on loppu. Vaikka sata vuotta putkeen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Minusta toi, että saksassakin oli on just sitä vainoharhaa. Pitäshän omat suhternsa ja asiansa paremmin tuntea, ettei tartte lehdistä lukien alkaa epäilemään... Mullakin on varmaan vieraan lapset. 😃

        Millä tavalla se on vainoharhaa jos "Yli puolessa tapauksissa isä ei ollut se luultu mies. ", eikä tuota ennemminkin voi sanoa oikeaan osuvaksi päätelmäksi.


      • Helmiina kirjoitti:

        Mistä muuten tulee oletus, että naiset ihan yleisesti naisi parisuhteessa tai suhteessa ollessaan ylipäänsä enempää kuin yhtä miestä tai yhden miehen kanssa? Jotenkin mun mielestä kieroutunutta olettaa automaattisesti, että jos jotkut niin kaikki panis ristiin rastiin ja olis pillun vietävissä.

        Suomalaiset naiset ihan käytöksellään on osoittaneet tuollaiset oletukset aika osuviksi. Tutkimuksen mukaanhan suomessa on euroopan löyhätapaisimmat naiset brittimuijien ohella.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ihan käytöksellään on osoittaneet tuollaiset oletukset aika osuviksi. Tutkimuksen mukaanhan suomessa on euroopan löyhätapaisimmat naiset brittimuijien ohella.

        Samat naiset valittaa, että miehet aina pettää.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Samat naiset valittaa, että miehet aina pettää.

        Ne on oppineet että hyökkäys on paras puolustus. kun pettää paljon on viisainta myös hyökätä paljon.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne on oppineet että hyökkäys on paras puolustus. kun pettää paljon on viisainta myös hyökätä paljon.

        Niin tai ehkä pettäminen koeataan oikeutetuksi kun kaikki miehetkin kuitenkin aina pettävät.
        (Kun tarpeeksi hoetaan että kaikki miehet aina pettävät, hokema muuttuu olevinaan todeksi.)


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Niin tai ehkä pettäminen koeataan oikeutetuksi kun kaikki miehetkin kuitenkin aina pettävät.
        (Kun tarpeeksi hoetaan että kaikki miehet aina pettävät, hokema muuttuu olevinaan todeksi.)

        Varmaankin noin. Sillä on hyvä puhdistaa omaatuntoa kun vaikka se oma mies ei olisi pettänyt silti kun "kaikki miehet pettävät" se olisi vain ajan kysymys ja siksi on oikeastaan vain hyvä jos/kun nainen ehtii pettämään ensin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Millä tavalla se on vainoharhaa jos "Yli puolessa tapauksissa isä ei ollut se luultu mies. ", eikä tuota ennemminkin voi sanoa oikeaan osuvaksi päätelmäksi.

        V.. ttu että mä sitten inhoan yleistämistä, kun jotkut jotakin niin aletaan väittää kaikki...

        No ei mulla tuu mieleenkään syytellä sen perusteella jotakuta, kun jossain jotkut toimi jotenkin. Kaiken varalta siis epäillä toisen ilmanmuuta tehneen pahojaan, kun ne muutkin.

        Eikö tilannetta tarttis tarkastella faktojen mukaan, eikä tilastojen ja oletusten? Eli onko muija toiminut niin, että olis aihetta epäilläkin?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Suomalaiset naiset ihan käytöksellään on osoittaneet tuollaiset oletukset aika osuviksi. Tutkimuksen mukaanhan suomessa on euroopan löyhätapaisimmat naiset brittimuijien ohella.

        No miltäs se tuntuu, jos suakin kaiken varalta epäillään vaikka mistä pahanteosta, kun joukko muitakin miehiä teki niin? Ajatteles nyt vähän...


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Varmaankin noin. Sillä on hyvä puhdistaa omaatuntoa kun vaikka se oma mies ei olisi pettänyt silti kun "kaikki miehet pettävät" se olisi vain ajan kysymys ja siksi on oikeastaan vain hyvä jos/kun nainen ehtii pettämään ensin.

        Höpö höpö, en minä ainakaan tee niin. Muakin kumminkin on petetty useamman kerran, lyöty yms. En silti ole alkanut ajattelee, että kaikki miehet varmuuden vuoksi. Riippuu tasan miehestä kuka mitäkin toilailee.

        Rumaa syytellä aiheettomasti.


      • Helmiina kirjoitti:

        V.. ttu että mä sitten inhoan yleistämistä, kun jotkut jotakin niin aletaan väittää kaikki...

        No ei mulla tuu mieleenkään syytellä sen perusteella jotakuta, kun jossain jotkut toimi jotenkin. Kaiken varalta siis epäillä toisen ilmanmuuta tehneen pahojaan, kun ne muutkin.

        Eikö tilannetta tarttis tarkastella faktojen mukaan, eikä tilastojen ja oletusten? Eli onko muija toiminut niin, että olis aihetta epäilläkin?

        "Eikö tilannetta tarttis tarkastella faktojen mukaan, eikä tilastojen ja oletusten? Eli onko muija toiminut niin, että olis aihetta epäilläkin?"

        Yleistäminenhän nimenomaan on faktojen mukaisiin asioihin perustuvia, jos suomalaiset naiset noin yloeisesti käyttäytyisivät kunniallisesti ei heitä tarvitsisi mistään epäillä. Ovat kuitenkin lutkimpia euroopassa ihan tutkitusti niin lähtökohtaisesti on hyvä olla tietoinen mahdollisesta petollisuudesta. Aiheessa pysyäksemme liian sinisilmäinen mies todennäköisimmin saa jonkun jännäjyysterin lapsen elätettäväkseen.


      • Helmiina kirjoitti:

        No miltäs se tuntuu, jos suakin kaiken varalta epäillään vaikka mistä pahanteosta, kun joukko muitakin miehiä teki niin? Ajatteles nyt vähän...

        Niinhän meitä aina epäilläänkin, me K&K miehet saadaan maksaa naisen kaikkien aiempinen jännämiesten kaikista synneistä.


      • Helmiina kirjoitti:

        Höpö höpö, en minä ainakaan tee niin. Muakin kumminkin on petetty useamman kerran, lyöty yms. En silti ole alkanut ajattelee, että kaikki miehet varmuuden vuoksi. Riippuu tasan miehestä kuka mitäkin toilailee.

        Rumaa syytellä aiheettomasti.

        Niin no kyllähän säkin henkisesti petit ex-miestäsi kun lennosta vaihdoit sitten uuteen. Toki mielelläsi itsellesi selität ettei se ollut pettämistä ja kaikki oli jo ohi entisessä liitossa. Oikeastihan se olisi ollut ohi jos olisit jo muuttanut muualle asumaan ja exällesikin olisi ollut sataprosenttisen selvää että teidän liitto on ohitse eikä yhteenpaluu ole mahdollista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Eikö tilannetta tarttis tarkastella faktojen mukaan, eikä tilastojen ja oletusten? Eli onko muija toiminut niin, että olis aihetta epäilläkin?"

        Yleistäminenhän nimenomaan on faktojen mukaisiin asioihin perustuvia, jos suomalaiset naiset noin yloeisesti käyttäytyisivät kunniallisesti ei heitä tarvitsisi mistään epäillä. Ovat kuitenkin lutkimpia euroopassa ihan tutkitusti niin lähtökohtaisesti on hyvä olla tietoinen mahdollisesta petollisuudesta. Aiheessa pysyäksemme liian sinisilmäinen mies todennäköisimmin saa jonkun jännäjyysterin lapsen elätettäväkseen.

        Camoon, eikö sun pitäs suhteessasi olla niin paljon läsnä että tunnet muijasi metkut? Jos sä kunnolla oot perillä asioista ja kiinnostunut naisestasi, sun pitäs myös tietää mitä sen päässä liikkuu ja onko syytä olettaa, että penikoi toisen lapsen.

        Ja mitä semmosen naisen kanssa alkaa perustaa perhettä, jos epäilyttää että se panettaa muilla itelleen lapsen? 🤪

        Liian hätästä touhua, jos ei tiiä tarkemmin voiko toiseen tuossakaan luottaa.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän meitä aina epäilläänkin, me K&K miehet saadaan maksaa naisen kaikkien aiempinen jännämiesten kaikista synneistä.

        Naisvihaindikaattori, kuin Makuanturi joka sijaitsisi kantapäässä, kuin joku tietokoneohjattu anturi joka määräisi mikä maistuu hyvälle ja mikä pahalle, tai kätevämpi jos makuanturi olisi sormenpäässä, silloin ruokaa koskiessa tietäisi maistuuko se hyvälle vai pahalle.

        Ja ohjelmistoa vaihtaen voisi valita minkä ruoan milloinkin itse haluaisi maistuvan hyvälle tai pahalle :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niinhän meitä aina epäilläänkin, me K&K miehet saadaan maksaa naisen kaikkien aiempinen jännämiesten kaikista synneistä.

        Älä nyt viitti Harmis.... 😑

        Pöljiin akkoihin ei tartte tutustua, pätee yhtälailla kun teikäläisen neuvot naisille miesten suhteen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin no kyllähän säkin henkisesti petit ex-miestäsi kun lennosta vaihdoit sitten uuteen. Toki mielelläsi itsellesi selität ettei se ollut pettämistä ja kaikki oli jo ohi entisessä liitossa. Oikeastihan se olisi ollut ohi jos olisit jo muuttanut muualle asumaan ja exällesikin olisi ollut sataprosenttisen selvää että teidän liitto on ohitse eikä yhteenpaluu ole mahdollista.

        Buuh, sillehän olin selittänytkin että ohi on. Ositukset tehtiin pankissa heti kun eroanomus pistettiin vireille. Kummankin allekirjoituksin siis vireillekin jo.

        Kyllä hän tiesi, että ohi on. Olin sen suomeksi sanonut hänelle. Oltiin kämppiksinä, koska etsin itselleni asuntoa ja tein sen löydyttyä kaupat heti, kun myyjä osapuoli ennätti kauppoja tekemään. Ei ole mun syy, jos ei puhetta usko.

        Mitään seksuaalista tms. meillä ei exän kanssa ollut pitkiin aikoihin, kuukausiin koska se suhde oli loppu. Vaikka yhdessä asuttiinkin jokunen aika eropäätöksestä.


      • Helmiina kirjoitti:

        Buuh, sillehän olin selittänytkin että ohi on. Ositukset tehtiin pankissa heti kun eroanomus pistettiin vireille. Kummankin allekirjoituksin siis vireillekin jo.

        Kyllä hän tiesi, että ohi on. Olin sen suomeksi sanonut hänelle. Oltiin kämppiksinä, koska etsin itselleni asuntoa ja tein sen löydyttyä kaupat heti, kun myyjä osapuoli ennätti kauppoja tekemään. Ei ole mun syy, jos ei puhetta usko.

        Mitään seksuaalista tms. meillä ei exän kanssa ollut pitkiin aikoihin, kuukausiin koska se suhde oli loppu. Vaikka yhdessä asuttiinkin jokunen aika eropäätöksestä.

        Ja minä myös kerroin exälle, että kirjoittelen yhden miehen kanssa. Kerroin myös, kun ihastuin, kerroin myös mikä minusta suhteessamme mätti, miksi olen onneton, pyysin myös monta kertaa ennen eropäätöstä puhumaan mun kanssa asioista kokeilla korjata tilanne.

        Mutta kun ei halua, niin ei halua... En minä jää yhtä elämää tuhlaamaan juntturan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvihaindikaattori, kuin Makuanturi joka sijaitsisi kantapäässä, kuin joku tietokoneohjattu anturi joka määräisi mikä maistuu hyvälle ja mikä pahalle, tai kätevämpi jos makuanturi olisi sormenpäässä, silloin ruokaa koskiessa tietäisi maistuuko se hyvälle vai pahalle.

        Ja ohjelmistoa vaihtaen voisi valita minkä ruoan milloinkin itse haluaisi maistuvan hyvälle tai pahalle :D

        ... tuollainen makuanturi-juttu olisi ihan hyvä esim: sormella kun kosketat kuivaa yksinäistä makaronia niin saat sen suussa maistumaan hampurilaiselle tai pippuripihville, aivan samanlaiselle kuin oikea, oli hyvä tuote, eiköhän tehdä sellainen.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ja minä myös kerroin exälle, että kirjoittelen yhden miehen kanssa. Kerroin myös, kun ihastuin, kerroin myös mikä minusta suhteessamme mätti, miksi olen onneton, pyysin myös monta kertaa ennen eropäätöstä puhumaan mun kanssa asioista kokeilla korjata tilanne.

        Mutta kun ei halua, niin ei halua... En minä jää yhtä elämää tuhlaamaan juntturan kanssa.

        Ja kyllä, koen edelleen toimineeni ikävästi, kun viehätyin toisesta miehestä ollessani aviossa. Sittenkin, vaikka kuinka eroaminen oli päivänselvää. Koen että olisin voinut antaa aikaa hänelle tottua eroon ja itselleni myös. Mä kävin sitä eroprosessia vielä ollessani uudessa suhteessa...

        Oletin olevani puinut sen jo pitkän aikaa ennen eroamista, mutta en ollut... Kävin oman helvetin läpi, eikä siinä auttanut mikään...

        Erosin ihmisestä jota rakastin vielä erotessakin ihmisenä... Mutten voinut jatkaa suhteessa, jossa toinen ei halua kuulla, kuunnella, ottaa tosissaan, joka vähättelee minua sysäämällä mut omiin oloihini asioideni kanssa...

        Ja joka pimittää multa asioita, jotka olis voinut tuhota meiltä kaiken..


      • Anonyymi kirjoitti:

        ... tuollainen makuanturi-juttu olisi ihan hyvä esim: sormella kun kosketat kuivaa yksinäistä makaronia niin saat sen suussa maistumaan hampurilaiselle tai pippuripihville, aivan samanlaiselle kuin oikea, oli hyvä tuote, eiköhän tehdä sellainen.

        Miten??? 😃


      • Helmiina kirjoitti:

        Camoon, eikö sun pitäs suhteessasi olla niin paljon läsnä että tunnet muijasi metkut? Jos sä kunnolla oot perillä asioista ja kiinnostunut naisestasi, sun pitäs myös tietää mitä sen päässä liikkuu ja onko syytä olettaa, että penikoi toisen lapsen.

        Ja mitä semmosen naisen kanssa alkaa perustaa perhettä, jos epäilyttää että se panettaa muilla itelleen lapsen? 🤪

        Liian hätästä touhua, jos ei tiiä tarkemmin voiko toiseen tuossakaan luottaa.

        Kylläpä vaan tuossakin kiltille & kunnolliselle raahattiin elätettäväksi jännämiehen pennut:
        Kuka on isä?
        https://www.youtube.com/watch?v=e_Wf9AqauNI
        Isyystestin tulos ratkeaa:
        https://www.youtube.com/watch?v=bbyDOKcURFw


      • Helmiina kirjoitti:

        Ja minä myös kerroin exälle, että kirjoittelen yhden miehen kanssa. Kerroin myös, kun ihastuin, kerroin myös mikä minusta suhteessamme mätti, miksi olen onneton, pyysin myös monta kertaa ennen eropäätöstä puhumaan mun kanssa asioista kokeilla korjata tilanne.

        Mutta kun ei halua, niin ei halua... En minä jää yhtä elämää tuhlaamaan juntturan kanssa.

        Niin mutta tuohan onkin se sun totuus, exän puolelta tilanne voi näyttää ihan toiselta ja tuntea itsensä petetyksi, kokea että sun lähtö tuli ihan puskista ja että olit uuden miehen etsinyt salaa tilalle. Niin ja enpä tiedä, onko sekään kovin mukavaa jos "avoimesti" kertoo ihastuneensa toiseen, ehkä siitä sitten olisi parempi olla tietämättäkin. Ihan helpoin jätetylle varmaan olisi jos ei olisi ketään muita siinä kuviossa vaan voisi selittää jollain "järkisyyllä" eron itselleen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin mutta tuohan onkin se sun totuus, exän puolelta tilanne voi näyttää ihan toiselta ja tuntea itsensä petetyksi, kokea että sun lähtö tuli ihan puskista ja että olit uuden miehen etsinyt salaa tilalle. Niin ja enpä tiedä, onko sekään kovin mukavaa jos "avoimesti" kertoo ihastuneensa toiseen, ehkä siitä sitten olisi parempi olla tietämättäkin. Ihan helpoin jätetylle varmaan olisi jos ei olisi ketään muita siinä kuviossa vaan voisi selittää jollain "järkisyyllä" eron itselleen.

        No mikään ei kyllä salaa tapahtunut, mulla on periaate että jos kerran kehtaan jotain, kehtaan sitten kertoakin sen jotain. Ja kärsin seuraukset sitten siitä.

        Ei mun tarvinut valehdella mitäön, eikä salaa tehdä mitään. Hällä on kaksi kuulevaa korvaa ja mulla suu jolla ääneen puhuin. Mikään ei tullut puskista, aikaa oli yllin kyllin tarttua toimeen. Mutta ei häntä kiinnostanut, kun vasta siinä kohtaa kun muutin pois.

        Tajusi vissiin, että kaikki mitä puhuin on totisinta totta, enkä mä leiki... Eikä mun kanssa leikitä.

        Mä en voi kaikkea tänne kertoa julki, joten otan kaikki syyt niskoilleni vaikka sekään ei oikein ole. Minutkin petettiin monta kertaa, mutta se siitä. Olisin silti voinut toimia nätimmin. Kyllä.



      • Harmaaritari kirjoitti:

        Millä tavalla se on vainoharhaa jos "Yli puolessa tapauksissa isä ei ollut se luultu mies. ", eikä tuota ennemminkin voi sanoa oikeaan osuvaksi päätelmäksi.

        Olen täysin samaa mieltä olisin vain onnellinen jos kaikki lapset testataan.
        Ihan kaikki.


      • Helmiina kirjoitti:

        No mikään ei kyllä salaa tapahtunut, mulla on periaate että jos kerran kehtaan jotain, kehtaan sitten kertoakin sen jotain. Ja kärsin seuraukset sitten siitä.

        Ei mun tarvinut valehdella mitäön, eikä salaa tehdä mitään. Hällä on kaksi kuulevaa korvaa ja mulla suu jolla ääneen puhuin. Mikään ei tullut puskista, aikaa oli yllin kyllin tarttua toimeen. Mutta ei häntä kiinnostanut, kun vasta siinä kohtaa kun muutin pois.

        Tajusi vissiin, että kaikki mitä puhuin on totisinta totta, enkä mä leiki... Eikä mun kanssa leikitä.

        Mä en voi kaikkea tänne kertoa julki, joten otan kaikki syyt niskoilleni vaikka sekään ei oikein ole. Minutkin petettiin monta kertaa, mutta se siitä. Olisin silti voinut toimia nätimmin. Kyllä.

        Yks kysymys, jos sulla on kumppani niin voitko elää huolettomasti ja ilakoiden, jos hän kärsii? Siis voitko olla onnellinen ja elää sivuuttaen kumppanisi onnettomuuden?

        Vaikka näät joka päivä, että hän kärsii ja pyytää apua... Et auta, et kuuntele, rallattelet vaan life is so happy?

        Touhuut salaa selän takana velkaa teille, välttelet puhumista, kosketusta, läsnäoloa? Ja väität että kyllä mä susta tykkään silti vaikka toimin näin?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ne on oppineet että hyökkäys on paras puolustus. kun pettää paljon on viisainta myös hyökätä paljon.

        Voisiko joku pikku harmaaritari jostain yllättäen paukahtaa esiin🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä olisin vain onnellinen jos kaikki lapset testataan.
        Ihan kaikki.

        Etkö sitten ole varma ovatko ne ukkosi vai miksi?


      • Helmiina kirjoitti:

        Etkö sitten ole varma ovatko ne ukkosi vai miksi?

        Vai tarkoititko että kaikki muiden lapset testataan?


      • Helmiina kirjoitti:

        Etkö sitten ole varma ovatko ne ukkosi vai miksi?

        nyt selveni ajattelet asioitasi erittäin kapeakatseisesti sehän asia on selvä.


      • valtakunta kirjoitti:

        nyt selveni ajattelet asioitasi erittäin kapeakatseisesti sehän asia on selvä.

        En ymmärrä? Mihin niitä testejä tarvii, jos tietää kenen kanssa on ne tehnyt?


      • Helmiina kirjoitti:

        En ymmärrä? Mihin niitä testejä tarvii, jos tietää kenen kanssa on ne tehnyt?

        Itseäsi miksi peukutat.🤔


      • Helmiina kirjoitti:

        En ymmärrä? Mihin niitä testejä tarvii, jos tietää kenen kanssa on ne tehnyt?

        Minäkin annoin peukun sinulle.😁
        Eihän nyt itse tarvitse kertoa puolisolle vaikka ne olisi naapurin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Itseäsi miksi peukutat.🤔

        Miks niin luulet? Kukaan ei voi olla samaa mieltä mun kanssa vai? 🤨


      • valtakunta kirjoitti:

        Minäkin annoin peukun sinulle.😁
        Eihän nyt itse tarvitse kertoa puolisolle vaikka ne olisi naapurin.

        Mites se kuuluisa rehellisyys ja luotettavuus, eikö sitäkin vois kokeilla testien sijaan? 😛


      • Helmiina kirjoitti:

        Mites se kuuluisa rehellisyys ja luotettavuus, eikö sitäkin vois kokeilla testien sijaan? 😛

        Testeillä se näkyy onko luotettava kumppani ollut, minulla ei siihen ole mitää esteitä kun olen rehellinen aina ollut.


      • valtakunta kirjoitti:

        Testeillä se näkyy onko luotettava kumppani ollut, minulla ei siihen ole mitää esteitä kun olen rehellinen aina ollut.

        Ei minullakaan ole esteitä, vaikka testattaisi päivittäin. Mutta en mielellään lähtis viemään yhteiskuntaa holhous yhteiskunnaksi enempää. Olis hyvä, että ihmiset ovat rehellisiä koska se on arvoperusta, eikä raippa.


      • Helmiina kirjoitti:

        Ei minullakaan ole esteitä, vaikka testattaisi päivittäin. Mutta en mielellään lähtis viemään yhteiskuntaa holhous yhteiskunnaksi enempää. Olis hyvä, että ihmiset ovat rehellisiä koska se on arvoperusta, eikä raippa.

        Kyllä minä pistän isit lapsille, joilla ei ole, koska sitten on turvallista minä tykkään että holhotaan kun muuten ei käyttäydytä oikein ihmiset kieroutuneesta vääntyy suoraksi kun holhotaan oikeissa asioissa kuin tässä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä minä pistän isit lapsille, joilla ei ole, koska sitten on turvallista minä tykkään että holhotaan kun muuten ei käyttäydytä oikein ihmiset kieroutuneesta vääntyy suoraksi kun holhotaan oikeissa asioissa kuin tässä.

        No se on hyvä, että lapsilla on isät. Kun vaan olis sellaiset mitä turvallisesti isänä voivat pitää.

        Ymmärrän, että ajattelet miehen ja lapsen oikeuksia testillä, eikä se olekaan väärin, kannatan sitä puolta asiassa. Itse silti toivon, että äidit pystyisi ajattelemaan niitä rehellisesti ilman, että olisi pakko yhteiskunnan kustantaa testejä.

        Ja ikään kuin velvoittaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä olisin vain onnellinen jos kaikki lapset testataan.
        Ihan kaikki.

        Olet varmaan sitten valmis myös maksamaan testit koko pesueestasi (reilu 100 euroa per lapsi)?

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan sitten valmis myös maksamaan testit koko pesueestasi (reilu 100 euroa per lapsi)?

        -flowersreally-

        Kaikki lapset tarkoittaa kaikkia Suomenkaan lapsia mutta kapeakatseiset ihmiset eivät sitä ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet varmaan sitten valmis myös maksamaan testit koko pesueestasi (reilu 100 euroa per lapsi)?

        -flowersreally-

        Onhan se halvempaa kuin kelan maksavat elatustuet


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kaikki lapset tarkoittaa kaikkia Suomenkaan lapsia mutta kapeakatseiset ihmiset eivät sitä ymmärrä.

        Ehdotat testejä, niin sinulla on varmasti myös näkemys siitä miten ne kustannettaisiin.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotat testejä, niin sinulla on varmasti myös näkemys siitä miten ne kustannettaisiin.

        -flowersreally-

        Elatustuki lähtee varmasti monelta pois joka enemmän kuin 100€
        Elatus on 158 enimmäismäärä.
        https://www.kela.fi/elatustuki-maara-ja-maksaminen


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sinä Kelan elatustukea jokaisesta lapsestasi?

        -flowersreally-

        En koska olemme ydinperhe. Yritätkö mustamaalata minua?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En koska olemme ydinperhe. Yritätkö mustamaalata minua?

        Eli miten lastesi DNA-testit kustannettaisiin?

        -flowersreally-


      • valtakunta kirjoitti:

        Kaikki lapset tarkoittaa kaikkia Suomenkaan lapsia mutta kapeakatseiset ihmiset eivät sitä ymmärrä.

        Kyse ei ole kapeakatseisuudesta, jos kysyy tarkentavia kysymyksiä. Sinua on joskus vaikea tulkita, että mitä oikeastaan tarkoitatkaan. Eikö silloin ole viisasta kysyä tarkennusta, eikä vain olettaa muita kapeakatseisiksi?


      • valtakunta kirjoitti:

        Elatustuki lähtee varmasti monelta pois joka enemmän kuin 100€
        Elatus on 158 enimmäismäärä.
        https://www.kela.fi/elatustuki-maara-ja-maksaminen

        Kävisi ihan päinvastoin....
        Suuri osa perheiden lapsista on jonkun muun kuin sen "aisurin" siittämä lapsi..
        Tuo aisuri(perheen isä) maksaa näiden lapsien elatuksen, joita luulee omikseen.
        Testien jälkeen hän varmaan vaatisi isyyden purkamista oikeusteitse, koska ei ollutkaan isä ja koska lasten äiti ei varmaan useinkaan tiedä lapsiensa oikean isän henkilöllisyyttä, niin kävisi niin, että valtio joutuisi maksamaan näiden lasten elatusmaksut. = Kyllä tuo pakollinen dna-testaus todennäköisesti lisäisi valtion maksamia elatusmaksuja.


      • blade83 kirjoitti:

        Kävisi ihan päinvastoin....
        Suuri osa perheiden lapsista on jonkun muun kuin sen "aisurin" siittämä lapsi..
        Tuo aisuri(perheen isä) maksaa näiden lapsien elatuksen, joita luulee omikseen.
        Testien jälkeen hän varmaan vaatisi isyyden purkamista oikeusteitse, koska ei ollutkaan isä ja koska lasten äiti ei varmaan useinkaan tiedä lapsiensa oikean isän henkilöllisyyttä, niin kävisi niin, että valtio joutuisi maksamaan näiden lasten elatusmaksut. = Kyllä tuo pakollinen dna-testaus todennäköisesti lisäisi valtion maksamia elatusmaksuja.

        Toisaalta jos meille luodaan täydellinen dna- tietokanta kaikista ihmisistä, niin silloinhan kaikille lapsille voisi löytää sen oikean isän ajamalla lapsen dna-mallin tietokoneelle. Tietokone näyttäisi oikean isän henkilöllisyyden, mikäli tämä on Suomen kansalainen ja testattu.
        100e x 5milj. = 500milj. euroa olisi hintalappu tuon järjestelmän luomiselle Suomessa, mikäli Dna- testin hinnaksi katsotaan 100e.


      • blade83 kirjoitti:

        Kävisi ihan päinvastoin....
        Suuri osa perheiden lapsista on jonkun muun kuin sen "aisurin" siittämä lapsi..
        Tuo aisuri(perheen isä) maksaa näiden lapsien elatuksen, joita luulee omikseen.
        Testien jälkeen hän varmaan vaatisi isyyden purkamista oikeusteitse, koska ei ollutkaan isä ja koska lasten äiti ei varmaan useinkaan tiedä lapsiensa oikean isän henkilöllisyyttä, niin kävisi niin, että valtio joutuisi maksamaan näiden lasten elatusmaksut. = Kyllä tuo pakollinen dna-testaus todennäköisesti lisäisi valtion maksamia elatusmaksuja.

        Elä kuvittele kyllä elatusmaksu tulee sit oikealta isukilta uusperheeseen pakollisesti.
        Pakolliseen dna testeihin viedää isukkeja .


      • blade83 kirjoitti:

        Toisaalta jos meille luodaan täydellinen dna- tietokanta kaikista ihmisistä, niin silloinhan kaikille lapsille voisi löytää sen oikean isän ajamalla lapsen dna-mallin tietokoneelle. Tietokone näyttäisi oikean isän henkilöllisyyden, mikäli tämä on Suomen kansalainen ja testattu.
        100e x 5milj. = 500milj. euroa olisi hintalappu tuon järjestelmän luomiselle Suomessa, mikäli Dna- testin hinnaksi katsotaan 100e.

        Juuri niin
        Muutenkin
        https://www.lansivayla.fi/artikkeli/537188-oikeus-paatti-isyystestiin-vaadittava-nayte-voidaan-ottaa-vaikka-vakisin


      • blade83 kirjoitti:

        Toisaalta jos meille luodaan täydellinen dna- tietokanta kaikista ihmisistä, niin silloinhan kaikille lapsille voisi löytää sen oikean isän ajamalla lapsen dna-mallin tietokoneelle. Tietokone näyttäisi oikean isän henkilöllisyyden, mikäli tämä on Suomen kansalainen ja testattu.
        100e x 5milj. = 500milj. euroa olisi hintalappu tuon järjestelmän luomiselle Suomessa, mikäli Dna- testin hinnaksi katsotaan 100e.

        Sekä olen puhunut tuosta dna:sta pitäisi kaikilta kerätä.
        Rikolliset jäävät kiinni paremmin.


      • blade83 kirjoitti:

        Toisaalta jos meille luodaan täydellinen dna- tietokanta kaikista ihmisistä, niin silloinhan kaikille lapsille voisi löytää sen oikean isän ajamalla lapsen dna-mallin tietokoneelle. Tietokone näyttäisi oikean isän henkilöllisyyden, mikäli tämä on Suomen kansalainen ja testattu.
        100e x 5milj. = 500milj. euroa olisi hintalappu tuon järjestelmän luomiselle Suomessa, mikäli Dna- testin hinnaksi katsotaan 100e.

        Turhia menoja lähtee sitä myöten paljon 2009 isättömiä lapsia oli 20 000 rekisteröity.
        https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/isattomyys-lisaantyy-nopeasti/264295/


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Elä kuvittele kyllä elatusmaksu tulee sit oikealta isukilta uusperheeseen pakollisesti.
        Pakolliseen dna testeihin viedää isukkeja .

        työtön pummi ei maksa elareita. yhteiskunta maksaa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Toisaalta jos meille luodaan täydellinen dna- tietokanta kaikista ihmisistä, niin silloinhan kaikille lapsille voisi löytää sen oikean isän ajamalla lapsen dna-mallin tietokoneelle. Tietokone näyttäisi oikean isän henkilöllisyyden, mikäli tämä on Suomen kansalainen ja testattu.
        100e x 5milj. = 500milj. euroa olisi hintalappu tuon järjestelmän luomiselle Suomessa, mikäli Dna- testin hinnaksi katsotaan 100e.

        Kommenteista puuttuu täysin miehen ja naisen vastuut, ne normaalit vastuut.

        Mies vastaa teoistaan ja on täysin miehen moka jos olisi onnistunut menemään lyhyeen suhteeseen naisen kanssa jolla olisi toisia miehiä. Isyystestin voi tehdä silloin kun lapsi on vielä pieni, turha mussuttaa potaskaa sen jälkeen. Jos tilanteen isyydestä hyväksyy on miehen kestettävä siitä tulevat seuraamukset. Pitää tehdä oikeita harkintoja oikeaan aikaan, turha toisille on vastuuta työntää jos itse olisi mokannut.

        Ei kannata heilua sen paljaan pippelin kanssa jos ei halua ottaa vastuuta mitä sellaisesta touhuamisesta voi seurata. Mies on mies ja sitten ovat nämä ikuiset pikkupojat erikseen:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenteista puuttuu täysin miehen ja naisen vastuut, ne normaalit vastuut.

        Mies vastaa teoistaan ja on täysin miehen moka jos olisi onnistunut menemään lyhyeen suhteeseen naisen kanssa jolla olisi toisia miehiä. Isyystestin voi tehdä silloin kun lapsi on vielä pieni, turha mussuttaa potaskaa sen jälkeen. Jos tilanteen isyydestä hyväksyy on miehen kestettävä siitä tulevat seuraamukset. Pitää tehdä oikeita harkintoja oikeaan aikaan, turha toisille on vastuuta työntää jos itse olisi mokannut.

        Ei kannata heilua sen paljaan pippelin kanssa jos ei halua ottaa vastuuta mitä sellaisesta touhuamisesta voi seurata. Mies on mies ja sitten ovat nämä ikuiset pikkupojat erikseen:)

        AsianVierestä

        Helmiinan kommenteissa vastuu oli mainittu


      • Helmiina kirjoitti:

        Kyse ei ole kapeakatseisuudesta, jos kysyy tarkentavia kysymyksiä. Sinua on joskus vaikea tulkita, että mitä oikeastaan tarkoitatkaan. Eikö silloin ole viisasta kysyä tarkennusta, eikä vain olettaa muita kapeakatseisiksi?

        Kapeakatseista on minusta täysin kun asia ei ole toisella kehittynyt laajemmaksi maailma kuva.


      • Helmiina kirjoitti:

        Kyse ei ole kapeakatseisuudesta, jos kysyy tarkentavia kysymyksiä. Sinua on joskus vaikea tulkita, että mitä oikeastaan tarkoitatkaan. Eikö silloin ole viisasta kysyä tarkennusta, eikä vain olettaa muita kapeakatseisiksi?

        Tarkennusta silloin kun minua itseäni aletaan perhettäni, eiköhän ole kapea katseista kun altaan puhumaan vain minun lapsista.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tarkennusta silloin kun minua itseäni aletaan perhettäni, eiköhän ole kapea katseista kun altaan puhumaan vain minun lapsista.

        Siis aletaan puhumaan vain minun lapsista. Ihan selkeätä kapeakatseista ajatusta kun puhun kaikista kun toinenkin puhuu kaikista lapsista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        työtön pummi ei maksa elareita. yhteiskunta maksaa.

        20 000 isukkia on tuskin työttömiä pummeja.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tarkennusta silloin kun minua itseäni aletaan perhettäni, eiköhän ole kapea katseista kun altaan puhumaan vain minun lapsista.

        Kuten sanoin, sinua on joskus vaike tulkita oikein. Olet myös ennakkoasenteellinen mikä vaikeuttaa keskustelua kanssasi.
        Mutta mukavaa, että jaat ajatuksiasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmiinan kommenteissa vastuu oli mainittu

        Rehellisyys ja luotettavuus, mikä kyl liittyy vastuuseen oleellisesti joo. 😃


      • valtakunta kirjoitti:

        Kapeakatseista on minusta täysin kun asia ei ole toisella kehittynyt laajemmaksi maailma kuva.

        Kysyvä ei tieltä eksy. Omasta mielestäni mulla on ihan hyvänlainen maailmankuva ja särmä.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Rehellisyys ja luotettavuus, mikä kyl liittyy vastuuseen oleellisesti joo. 😃

        Tarkoitan sitä ettei sysää raskautta esimerkiksi vain äidin hartioille. Ja kyllä Suomessa elarit otetaan aina miehen tuloista jos niissä olisi jotain perittävää. Kela voi maksaa ensin mutta perii rahat mieheltä vaikka ulosottoteitse. Tuo 20 000 on luku johon sisältyy varmasti monenlaisia tarinoita, osa ei pysty maksamaan, osa ei halua jostain syystä maksaa jne. Erot ovat usein monimutkaisia prosesseja joista voi joskus jäädä pieni ruskeahko maku suuhun jos ei pysty käymään läpi tapahtunutta.

        AsianVierestä


      • valtakunta kirjoitti:

        20 000 isukkia on tuskin työttömiä pummeja.

        Harvemmin ne säntilliset tyypit vastuutaan pakeneekaan, tuostakin sakista miten moni tietää isyydestään edes?

        Ja kieroimmat vaikka heittäytyy työttömiksi tai varattomiksi, ettei tartte maksaa.


      • Helmiina kirjoitti:

        Harvemmin ne säntilliset tyypit vastuutaan pakeneekaan, tuostakin sakista miten moni tietää isyydestään edes?

        Ja kieroimmat vaikka heittäytyy työttömiksi tai varattomiksi, ettei tartte maksaa.

        Ja lasketaanko lukuun 20 000 myös hedelmöityshoidoilla siitetyt spermanluovuttajien lasten ja kännipanot yms?

        Ulkomaan tuliaiset...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä ettei sysää raskautta esimerkiksi vain äidin hartioille. Ja kyllä Suomessa elarit otetaan aina miehen tuloista jos niissä olisi jotain perittävää. Kela voi maksaa ensin mutta perii rahat mieheltä vaikka ulosottoteitse. Tuo 20 000 on luku johon sisältyy varmasti monenlaisia tarinoita, osa ei pysty maksamaan, osa ei halua jostain syystä maksaa jne. Erot ovat usein monimutkaisia prosesseja joista voi joskus jäädä pieni ruskeahko maku suuhun jos ei pysty käymään läpi tapahtunutta.

        AsianVierestä

        Toki niinkin päin.

        Jep. Selkeetä.


      • Helmiina kirjoitti:

        Kuten sanoin, sinua on joskus vaike tulkita oikein. Olet myös ennakkoasenteellinen mikä vaikeuttaa keskustelua kanssasi.
        Mutta mukavaa, että jaat ajatuksiasi.

        sinun rumakäytös sen aiheuttaa, ei mikään muu.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Toki niinkin päin.

        Jep. Selkeetä.

        Yksi outo juttu Suomen laissa muistaakseni on. Jos mies olisi pienituloinen ja hakisi toimeentulotukea ei elatusvelvollisuuden mukanaan tuomaa menoa katsota laskennassa menoksi. En tiedä miten sitten tuo on mahdollista mutta näin se kai on. Jos mies määrättäisiin maksamaan 300 euroa kuukaudessa ja päätyisi työttömäksi eivät kelan naiset ota huomioon tuota 300 euron maksua...se kun ei ole heidän mielestään meno. Joku mies voisi kysyä et mitä vittua se sitten on, tuloako:)

        AsianVierestä


      • Helmiina kirjoitti:

        Toki niinkin päin.

        Jep. Selkeetä.

        Pitäisi romuttaa koko tukijärjestelmä, jotta ihmiset saataisi ottamaan vastuuta itse ja tekemään päätöksiä sen pohjalta mihin oikeasti on kykyjä, itsellä.

        Ja myös hedelmöityshoidot laittomiksi, jos biologinen isä on kerta välttämättömyys... Tosin ihminen konstit keksii ihan sama miten neroja ideoita täällä kylvetäänkin. 😃


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Pitäisi romuttaa koko tukijärjestelmä, jotta ihmiset saataisi ottamaan vastuuta itse ja tekemään päätöksiä sen pohjalta mihin oikeasti on kykyjä, itsellä.

        Ja myös hedelmöityshoidot laittomiksi, jos biologinen isä on kerta välttämättömyys... Tosin ihminen konstit keksii ihan sama miten neroja ideoita täällä kylvetäänkin. 😃

        ..kyllä jokainen isä on ollut spermanluovuttaja, ei sitä väkisin olo otettu:)

        AsianVierestä


      • Helmiina kirjoitti:

        Kysyvä ei tieltä eksy. Omasta mielestäni mulla on ihan hyvänlainen maailmankuva ja särmä.

        Olen aina puhunut samoin mutta minusta silloin pitää käyttäytyä joka sinulta ei ole onnistunut minua kohtaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi outo juttu Suomen laissa muistaakseni on. Jos mies olisi pienituloinen ja hakisi toimeentulotukea ei elatusvelvollisuuden mukanaan tuomaa menoa katsota laskennassa menoksi. En tiedä miten sitten tuo on mahdollista mutta näin se kai on. Jos mies määrättäisiin maksamaan 300 euroa kuukaudessa ja päätyisi työttömäksi eivät kelan naiset ota huomioon tuota 300 euron maksua...se kun ei ole heidän mielestään meno. Joku mies voisi kysyä et mitä vittua se sitten on, tuloako:)

        AsianVierestä

        Työtön isäkin elättää ydinperheessä lapsetkin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Työtön isäkin elättää ydinperheessä lapsetkin.

        Kyllä, mutta menot lasketaan tuolloin menoiksi, eikös niin?

        AsianVierestä


      • valtakunta kirjoitti:

        sinun rumakäytös sen aiheuttaa, ei mikään muu.

        Juu, olet sitä hokenut usein. Ymmärsin jo. Sinun lapset pois testeistä, heidän isänsä tiedetään ja sinä olet luotettava. Ne muiden äidit, isät ja lapset testiin todisteeksi luotettavuudesta. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi outo juttu Suomen laissa muistaakseni on. Jos mies olisi pienituloinen ja hakisi toimeentulotukea ei elatusvelvollisuuden mukanaan tuomaa menoa katsota laskennassa menoksi. En tiedä miten sitten tuo on mahdollista mutta näin se kai on. Jos mies määrättäisiin maksamaan 300 euroa kuukaudessa ja päätyisi työttömäksi eivät kelan naiset ota huomioon tuota 300 euron maksua...se kun ei ole heidän mielestään meno. Joku mies voisi kysyä et mitä vittua se sitten on, tuloako:)

        AsianVierestä

        Okei, en ole tuollasta tiennytkään. Niin mikä se sitten olisi, baarilasku? Hinta hässimisestä... Tiedä tuota miksi rinnastavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ..kyllä jokainen isä on ollut spermanluovuttaja, ei sitä väkisin olo otettu:)

        AsianVierestä

        Hope so, muuten voi syyttää raiskauksesta, hyväksikäytöstä ja ihmisoikeuksien rikkomisesta. 😛


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Okei, en ole tuollasta tiennytkään. Niin mikä se sitten olisi, baarilasku? Hinta hässimisestä... Tiedä tuota miksi rinnastavat.

        No kyllä hyvästä laukeamisesta pitää se 50 000 euroa maksaa, vähintään. On se vaan niin mukavan tuntuista:)

        AsianVierestä


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen aina puhunut samoin mutta minusta silloin pitää käyttäytyä joka sinulta ei ole onnistunut minua kohtaan.

        😀👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi outo juttu Suomen laissa muistaakseni on. Jos mies olisi pienituloinen ja hakisi toimeentulotukea ei elatusvelvollisuuden mukanaan tuomaa menoa katsota laskennassa menoksi. En tiedä miten sitten tuo on mahdollista mutta näin se kai on. Jos mies määrättäisiin maksamaan 300 euroa kuukaudessa ja päätyisi työttömäksi eivät kelan naiset ota huomioon tuota 300 euron maksua...se kun ei ole heidän mielestään meno. Joku mies voisi kysyä et mitä vittua se sitten on, tuloako:)

        AsianVierestä

        Tuki viidakko meiltä loppuu kun mies ansaitsee yli tietyn summan mutta taas siihen ei pikku palkat riitä ja tukiviidaton ylitte pitää sen verta ansaita ettei ole toisista riippuvaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta menot lasketaan tuolloin menoiksi, eikös niin?

        AsianVierestä

        Öö, yhteiskunta el... Antaa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä hyvästä laukeamisesta pitää se 50 000 euroa maksaa, vähintään. On se vaan niin mukavan tuntuista:)

        AsianVierestä

        Taitaa halvempaa olla onanoiminen. Tai kuittaa vasemmasta kädestä oikealle, kiitos orkusta. 50 donaa, oleppa hyvä. 😃


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuki viidakko meiltä loppuu kun mies ansaitsee yli tietyn summan mutta taas siihen ei pikku palkat riitä ja tukiviidaton ylitte pitää sen verta ansaita ettei ole toisista riippuvaisia.

        Siis pitää tukiviidakon ylitte ansaita.

        Jokainen saa jonkun tuen myös päiväkodissa lapsetkin kun maksaa päiväkoti yhdestä lapsesta n.10 000 vuodessa kunnalle. Ei siis ainoastaan tuo dna jutut kuin vastuuta syystä kaikille eikä tule tipahduksia mahdollista kiertää lakia.

        Ottaako kukaan asiaa huomioon.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis pitää tukiviidakon ylitte ansaita.

        Jokainen saa jonkun tuen myös päiväkodissa lapsetkin kun maksaa päiväkoti yhdestä lapsesta n.10 000 vuodessa kunnalle. Ei siis ainoastaan tuo dna jutut kuin vastuuta syystä kaikille eikä tule tipahduksia mahdollista kiertää lakia.

        Ottaako kukaan asiaa huomioon.

        Siis sysätään ei syystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksi outo juttu Suomen laissa muistaakseni on. Jos mies olisi pienituloinen ja hakisi toimeentulotukea ei elatusvelvollisuuden mukanaan tuomaa menoa katsota laskennassa menoksi. En tiedä miten sitten tuo on mahdollista mutta näin se kai on. Jos mies määrättäisiin maksamaan 300 euroa kuukaudessa ja päätyisi työttömäksi eivät kelan naiset ota huomioon tuota 300 euron maksua...se kun ei ole heidän mielestään meno. Joku mies voisi kysyä et mitä vittua se sitten on, tuloako:)

        AsianVierestä

        Minusta siinä kohtaan ei saa miestä paheksua vaan tukea ylös sieltä.


      • Anonyymi
        Helmiina kirjoitti:

        Taitaa halvempaa olla onanoiminen. Tai kuittaa vasemmasta kädestä oikealle, kiitos orkusta. 50 donaa, oleppa hyvä. 😃

        ..tärkeintä on siis se että raha vaihtaisi omistajaa, heh heh.
        Elämä on. Pitääkö muuten maksaa jotain teostokorvausten mukaisia korvauksia jos ajattelee jotain naista unkatessaan? Käyttää ikään kuin hyväkseen, hmm...kumma ettei tuohon ole vielä puuttuneet:)

        AsianVierestä


      • valtakunta kirjoitti:

        Siis pitää tukiviidakon ylitte ansaita.

        Jokainen saa jonkun tuen myös päiväkodissa lapsetkin kun maksaa päiväkoti yhdestä lapsesta n.10 000 vuodessa kunnalle. Ei siis ainoastaan tuo dna jutut kuin vastuuta syystä kaikille eikä tule tipahduksia mahdollista kiertää lakia.

        Ottaako kukaan asiaa huomioon.

        Niin...Tämä on vanha uutinen...

        https://www.aamulehti.fi/a/23840679

        Todelliset kustannukset päivähoidosta kunnille ovat jotain muuta kuin vanhemmilta perittävät maksut.

        Esimerkiksi Tampereen seutukunnassa päivähoito maksoi viime vuonna keskimäärin 9 318 euroa lasta kohden. Yhden lapsen yksi hoitopäivä maksoi viime vuonna keskimäärin yli 60 euroa kunnalle.


        Asiakasmaksut ovat nousseet tänä vuonna hieman. Elokuusta alkaen päivähoitomaksu voi kokopäivähoidossa olla enintään 290 euroa kuukaudessa lasta kohti. Jos päivähoitomaksua maksaa 11 kuukaudelta, vanhemmat kustantavat yhdestä lapsesta enintään 3 190 euroa eli vain noin kolmasosan kunnan kustannuksista.

        Osa vanhemmista maksaa päivähoitomaksuja tätä vähemmän tulojensa perusteella. Keskimäärin lasta kohden asiakasmaksuja tulee Tampereen seudulla yli 1 600 euroa lasta kohden eli vain puolet siitä, mitä vanhemmat enimmillään yhdestä lapsesta maksavat.

        Tampereen seutukunnat vertasivat päiväkotihoidon kustannuksia kahdeksassa kunnassa viime vuonna.

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paivakotilapsi-maksaa-750-kk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja/f5eedf4d-3fe9-36cf-97c5-426653cca25b

        Ja alennukset...

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511970.html

        Me maksetaan reilut 400 euroa kuukaudessa muksujen hoidosta. Tällä hetkellä.

        Toisaalta halvempaa kustantaa lapsille kunnallinen hoitopaikka, kun pitää vanhemmat työttöminä kotona.. Koska eivät lasten takia pääse töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ..tärkeintä on siis se että raha vaihtaisi omistajaa, heh heh.
        Elämä on. Pitääkö muuten maksaa jotain teostokorvausten mukaisia korvauksia jos ajattelee jotain naista unkatessaan? Käyttää ikään kuin hyväkseen, hmm...kumma ettei tuohon ole vielä puuttuneet:)

        AsianVierestä

        Kysyppäs teostosta! 😊

        Vielä ehtii puuttua siihenkin...


      • Helmiina kirjoitti:

        Niin...Tämä on vanha uutinen...

        https://www.aamulehti.fi/a/23840679

        Todelliset kustannukset päivähoidosta kunnille ovat jotain muuta kuin vanhemmilta perittävät maksut.

        Esimerkiksi Tampereen seutukunnassa päivähoito maksoi viime vuonna keskimäärin 9 318 euroa lasta kohden. Yhden lapsen yksi hoitopäivä maksoi viime vuonna keskimäärin yli 60 euroa kunnalle.


        Asiakasmaksut ovat nousseet tänä vuonna hieman. Elokuusta alkaen päivähoitomaksu voi kokopäivähoidossa olla enintään 290 euroa kuukaudessa lasta kohti. Jos päivähoitomaksua maksaa 11 kuukaudelta, vanhemmat kustantavat yhdestä lapsesta enintään 3 190 euroa eli vain noin kolmasosan kunnan kustannuksista.

        Osa vanhemmista maksaa päivähoitomaksuja tätä vähemmän tulojensa perusteella. Keskimäärin lasta kohden asiakasmaksuja tulee Tampereen seudulla yli 1 600 euroa lasta kohden eli vain puolet siitä, mitä vanhemmat enimmillään yhdestä lapsesta maksavat.

        Tampereen seutukunnat vertasivat päiväkotihoidon kustannuksia kahdeksassa kunnassa viime vuonna.

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paivakotilapsi-maksaa-750-kk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja/f5eedf4d-3fe9-36cf-97c5-426653cca25b

        Ja alennukset...

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511970.html

        Me maksetaan reilut 400 euroa kuukaudessa muksujen hoidosta. Tällä hetkellä.

        Toisaalta halvempaa kustantaa lapsille kunnallinen hoitopaikka, kun pitää vanhemmat työttöminä kotona.. Koska eivät lasten takia pääse töihin.

        Täytyy muistaa, että myös työttömyydestä aiheutuvat lieveilmiöt tulevat maksamaan yhteiskunnalle.


      • Helmiina kirjoitti:

        Niin...Tämä on vanha uutinen...

        https://www.aamulehti.fi/a/23840679

        Todelliset kustannukset päivähoidosta kunnille ovat jotain muuta kuin vanhemmilta perittävät maksut.

        Esimerkiksi Tampereen seutukunnassa päivähoito maksoi viime vuonna keskimäärin 9 318 euroa lasta kohden. Yhden lapsen yksi hoitopäivä maksoi viime vuonna keskimäärin yli 60 euroa kunnalle.


        Asiakasmaksut ovat nousseet tänä vuonna hieman. Elokuusta alkaen päivähoitomaksu voi kokopäivähoidossa olla enintään 290 euroa kuukaudessa lasta kohti. Jos päivähoitomaksua maksaa 11 kuukaudelta, vanhemmat kustantavat yhdestä lapsesta enintään 3 190 euroa eli vain noin kolmasosan kunnan kustannuksista.

        Osa vanhemmista maksaa päivähoitomaksuja tätä vähemmän tulojensa perusteella. Keskimäärin lasta kohden asiakasmaksuja tulee Tampereen seudulla yli 1 600 euroa lasta kohden eli vain puolet siitä, mitä vanhemmat enimmillään yhdestä lapsesta maksavat.

        Tampereen seutukunnat vertasivat päiväkotihoidon kustannuksia kahdeksassa kunnassa viime vuonna.

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paivakotilapsi-maksaa-750-kk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja/f5eedf4d-3fe9-36cf-97c5-426653cca25b

        Ja alennukset...

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511970.html

        Me maksetaan reilut 400 euroa kuukaudessa muksujen hoidosta. Tällä hetkellä.

        Toisaalta halvempaa kustantaa lapsille kunnallinen hoitopaikka, kun pitää vanhemmat työttöminä kotona.. Koska eivät lasten takia pääse töihin.

        Niin olen itse asian tuonut palstalla jo.


      • Helmiina kirjoitti:

        Niin...Tämä on vanha uutinen...

        https://www.aamulehti.fi/a/23840679

        Todelliset kustannukset päivähoidosta kunnille ovat jotain muuta kuin vanhemmilta perittävät maksut.

        Esimerkiksi Tampereen seutukunnassa päivähoito maksoi viime vuonna keskimäärin 9 318 euroa lasta kohden. Yhden lapsen yksi hoitopäivä maksoi viime vuonna keskimäärin yli 60 euroa kunnalle.


        Asiakasmaksut ovat nousseet tänä vuonna hieman. Elokuusta alkaen päivähoitomaksu voi kokopäivähoidossa olla enintään 290 euroa kuukaudessa lasta kohti. Jos päivähoitomaksua maksaa 11 kuukaudelta, vanhemmat kustantavat yhdestä lapsesta enintään 3 190 euroa eli vain noin kolmasosan kunnan kustannuksista.

        Osa vanhemmista maksaa päivähoitomaksuja tätä vähemmän tulojensa perusteella. Keskimäärin lasta kohden asiakasmaksuja tulee Tampereen seudulla yli 1 600 euroa lasta kohden eli vain puolet siitä, mitä vanhemmat enimmillään yhdestä lapsesta maksavat.

        Tampereen seutukunnat vertasivat päiväkotihoidon kustannuksia kahdeksassa kunnassa viime vuonna.

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paivakotilapsi-maksaa-750-kk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja/f5eedf4d-3fe9-36cf-97c5-426653cca25b

        Ja alennukset...

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511970.html

        Me maksetaan reilut 400 euroa kuukaudessa muksujen hoidosta. Tällä hetkellä.

        Toisaalta halvempaa kustantaa lapsille kunnallinen hoitopaikka, kun pitää vanhemmat työttöminä kotona.. Koska eivät lasten takia pääse töihin.

        Sekä selvittänyt noi kustannukset. Toinen onn virheellisesti laskettu kun monin kertaistaa tuon kuin minullakin on monta lasta ja erityislapsi maksaa vielä enemmän.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä minä pistän isit lapsille, joilla ei ole, koska sitten on turvallista minä tykkään että holhotaan kun muuten ei käyttäydytä oikein ihmiset kieroutuneesta vääntyy suoraksi kun holhotaan oikeissa asioissa kuin tässä.

        jos nyt holhousyhteiskuntaan haluttais mennä..,
        nii eikö olis kaikkien kannalta helpompaa ja järkevämpää sit pakottaa kaikki käyttämään ehkäisyä siihen asti et jonkinlainen pätevyys vanhemmuuteen on todennettu?

        ei tarvis dna-testeillä etsiä isiä "isättömille" lapsille elatustukia maksamaan, huostaanotto- ym. lastensuojelutapaukset vähenis.. samoin ku "vahinko" -lapset, abortit...

        mua jaksaa edelleen ihmetyttää, et jollekkin vois edes tulla yllätyksenä se et ilman ehkäisyä panemisesta voi syntyä lapsi..
        niinku mitä ne sit odotti saavansa? taulutelkkarin?


      • Helmiina kirjoitti:

        Niin...Tämä on vanha uutinen...

        https://www.aamulehti.fi/a/23840679

        Todelliset kustannukset päivähoidosta kunnille ovat jotain muuta kuin vanhemmilta perittävät maksut.

        Esimerkiksi Tampereen seutukunnassa päivähoito maksoi viime vuonna keskimäärin 9 318 euroa lasta kohden. Yhden lapsen yksi hoitopäivä maksoi viime vuonna keskimäärin yli 60 euroa kunnalle.


        Asiakasmaksut ovat nousseet tänä vuonna hieman. Elokuusta alkaen päivähoitomaksu voi kokopäivähoidossa olla enintään 290 euroa kuukaudessa lasta kohti. Jos päivähoitomaksua maksaa 11 kuukaudelta, vanhemmat kustantavat yhdestä lapsesta enintään 3 190 euroa eli vain noin kolmasosan kunnan kustannuksista.

        Osa vanhemmista maksaa päivähoitomaksuja tätä vähemmän tulojensa perusteella. Keskimäärin lasta kohden asiakasmaksuja tulee Tampereen seudulla yli 1 600 euroa lasta kohden eli vain puolet siitä, mitä vanhemmat enimmillään yhdestä lapsesta maksavat.

        Tampereen seutukunnat vertasivat päiväkotihoidon kustannuksia kahdeksassa kunnassa viime vuonna.

        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/paivakotilapsi-maksaa-750-kk-kotiaiti-saastaa-suomen-rahoja/f5eedf4d-3fe9-36cf-97c5-426653cca25b

        Ja alennukset...

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005511970.html

        Me maksetaan reilut 400 euroa kuukaudessa muksujen hoidosta. Tällä hetkellä.

        Toisaalta halvempaa kustantaa lapsille kunnallinen hoitopaikka, kun pitää vanhemmat työttöminä kotona.. Koska eivät lasten takia pääse töihin.

        Kuin olen selvittänyt tuon dna:n keräämisenkin moneen otteeseen joten miksi minun pitäisi jaksaa selvittää moneen kertaan noita enää. Se on ikävää jankkaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ..tärkeintä on siis se että raha vaihtaisi omistajaa, heh heh.
        Elämä on. Pitääkö muuten maksaa jotain teostokorvausten mukaisia korvauksia jos ajattelee jotain naista unkatessaan? Käyttää ikään kuin hyväkseen, hmm...kumma ettei tuohon ole vielä puuttuneet:)

        AsianVierestä

        Raha vaihtaa omistajaa on on hyvä oikealle tarvitsijalle.


      • Helmiina kirjoitti:

        Täytyy muistaa, että myös työttömyydestä aiheutuvat lieveilmiöt tulevat maksamaan yhteiskunnalle.

        Muista sekin että huono koulu ei tee työllistettyjä työntekijöitä.


      • m.wurst kirjoitti:

        jos nyt holhousyhteiskuntaan haluttais mennä..,
        nii eikö olis kaikkien kannalta helpompaa ja järkevämpää sit pakottaa kaikki käyttämään ehkäisyä siihen asti et jonkinlainen pätevyys vanhemmuuteen on todennettu?

        ei tarvis dna-testeillä etsiä isiä "isättömille" lapsille elatustukia maksamaan, huostaanotto- ym. lastensuojelutapaukset vähenis.. samoin ku "vahinko" -lapset, abortit...

        mua jaksaa edelleen ihmetyttää, et jollekkin vois edes tulla yllätyksenä se et ilman ehkäisyä panemisesta voi syntyä lapsi..
        niinku mitä ne sit odotti saavansa? taulutelkkarin?

        Minä rakastan holhousta ja se on parempi kun turvallista kun holhotaan oikeissa asioissa.
        Loppuu tukien väärin käyttö.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niin olen itse asian tuonut palstalla jo.

        No haittaako kertaus jotenkin? En ole lukenut kaikkia kirjoituksiasi, joten ohi ovat menneet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sekä selvittänyt noi kustannukset. Toinen onn virheellisesti laskettu kun monin kertaistaa tuon kuin minullakin on monta lasta ja erityislapsi maksaa vielä enemmän.

        Joo, keskiarvojahan ne onkin.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kuin olen selvittänyt tuon dna:n keräämisenkin moneen otteeseen joten miksi minun pitäisi jaksaa selvittää moneen kertaan noita enää. Se on ikävää jankkaamista.

        Älä jankkaa, anna meidän muiden jankata. 😊

        Kun jo kaiken tiedät, niin kattelet vaan sivusta kun me tyhmemmät veivataan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Muista sekin että huono koulu ei tee työllistettyjä työntekijöitä.

        ??????

        Suomessa ei taida huonoja koulutuksia juuri olla. Vähän kysyttyjä korkeakoulututkintoja kyllä, millä ei työllisty. Täällä...


      • Helmiina kirjoitti:

        ??????

        Suomessa ei taida huonoja koulutuksia juuri olla. Vähän kysyttyjä korkeakoulututkintoja kyllä, millä ei työllisty. Täällä...

        Mitä parempi koulu sitä vähemmän vanhemman tukea tarvitaan opiskeluun ja numerot pysyy hyvänä.


      • Helmiina kirjoitti:

        ??????

        Suomessa ei taida huonoja koulutuksia juuri olla. Vähän kysyttyjä korkeakoulututkintoja kyllä, millä ei työllisty. Täällä...

        Minuakin on pyydetty etsimään parempi koulu lapsille.


      • Helmiina kirjoitti:

        ??????

        Suomessa ei taida huonoja koulutuksia juuri olla. Vähän kysyttyjä korkeakoulututkintoja kyllä, millä ei työllisty. Täällä...

        Se minusta taas eri arvostamista minusta kouluja pitää kehittää.
        Minusta on uskomatonta että tytön opettaja harjoittaa koulussa erikseen tuli ilmoitus mutta minä harjoitan esikoista kotona.

        On siis todella eriarvoinen opiskelu kun lapsen oppiminen on opettajan kykyjen varassa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mitä parempi koulu sitä vähemmän vanhemman tukea tarvitaan opiskeluun ja numerot pysyy hyvänä.

        No mä taas tuen mielelläni lapsia koulutuksessakin. Ei koulussa kaikkea välttämättä kyetä antamaan, ilman vanhemman tukea ja osallistumista.
        Mutta toki, koulujen laadussa ja kouluttajissa on varmasti eroja.

        Erityislapset sitten vielä vaatii tukensa, eikä kaikissa kouluissa välttämättä ole kykyä tarpeeksi, eikä valmiuksia.

        Kai nekin on järjestelykysymyksiä loppujen lopuksi. Mutta ehkä sun kannattaakin etsiä parempi koulu, jos nykyinen ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainittakoon, että minä, joka kirjoitin siitä Saksan ohjelmasta, en ole ketjun avaaja. Sanon edelleen, että ei ole mitään vainoharhaisuutta kohdata elämän realiteetit sellaisina kuin ne ovat.

        Asiaa! Näin se on.
        Miksi väistellä ja varoa, kun todellisuus on vahvin todiste.


      • valtakunta kirjoitti:

        Se minusta taas eri arvostamista minusta kouluja pitää kehittää.
        Minusta on uskomatonta että tytön opettaja harjoittaa koulussa erikseen tuli ilmoitus mutta minä harjoitan esikoista kotona.

        On siis todella eriarvoinen opiskelu kun lapsen oppiminen on opettajan kykyjen varassa.

        Onko teilläpäin erityiskoulua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiaa! Näin se on.
        Miksi väistellä ja varoa, kun todellisuus on vahvin todiste.

        On siinä meillä käytännönläheistä porukkaa. Hirveen paljon luottamusta teiltä ei sitten kannata kumppanin odottaa. Too bad.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä rakastan holhousta ja se on parempi kun turvallista kun holhotaan oikeissa asioissa.
        Loppuu tukien väärin käyttö.

        niin, rakastat holhousta kunhan se tapahtuu oikeissa asioissa?

        ja minkälainen tukien väärinkäyttö?
        elatustuista ainakin olet tässä ketjussa puhunut, ja joo ymmärrän kyllä sen pointin jos mies joutuisi maksamaan elatusta lapsesta joka ei edes ole hänen biologisesti..

        mut eikö pohjimmiltaan olisi helpointa ja järkevintä sit tuo minun ehdottamani malli? "isättömiä" lapsia taikka ei-biologisen isän elatusvastuulle tulevia lapsia kun ei silloin edes syntyisi. helpompaa ja tod. näk. halvempaakin se olisi kuin sinun ehdottamasi dna-testaus kaikille...
        jos kerran holhota täytyy, nii miksei samantien sit kunnolla?


      • m.wurst kirjoitti:

        niin, rakastat holhousta kunhan se tapahtuu oikeissa asioissa?

        ja minkälainen tukien väärinkäyttö?
        elatustuista ainakin olet tässä ketjussa puhunut, ja joo ymmärrän kyllä sen pointin jos mies joutuisi maksamaan elatusta lapsesta joka ei edes ole hänen biologisesti..

        mut eikö pohjimmiltaan olisi helpointa ja järkevintä sit tuo minun ehdottamani malli? "isättömiä" lapsia taikka ei-biologisen isän elatusvastuulle tulevia lapsia kun ei silloin edes syntyisi. helpompaa ja tod. näk. halvempaakin se olisi kuin sinun ehdottamasi dna-testaus kaikille...
        jos kerran holhota täytyy, nii miksei samantien sit kunnolla?

        Holhous on siitä hyvä kun se tapahtuu asteittain kuin nyt kerätä pikkuhiljaa dna:rekisteriä ja vastuuton meno koska kaikki ihmiset ei ole samanlaisia kuin minä.
        Holhous on tapahdutta oikeisiin pakkoihin kuin kouluun tuki kun sen puutos todistettu.

        Se että houlhous kun tapahtuu oikein ihmiset oikeinee.


      • m.wurst kirjoitti:

        niin, rakastat holhousta kunhan se tapahtuu oikeissa asioissa?

        ja minkälainen tukien väärinkäyttö?
        elatustuista ainakin olet tässä ketjussa puhunut, ja joo ymmärrän kyllä sen pointin jos mies joutuisi maksamaan elatusta lapsesta joka ei edes ole hänen biologisesti..

        mut eikö pohjimmiltaan olisi helpointa ja järkevintä sit tuo minun ehdottamani malli? "isättömiä" lapsia taikka ei-biologisen isän elatusvastuulle tulevia lapsia kun ei silloin edes syntyisi. helpompaa ja tod. näk. halvempaakin se olisi kuin sinun ehdottamasi dna-testaus kaikille...
        jos kerran holhota täytyy, nii miksei samantien sit kunnolla?

        Tai pitäisi sanoa minä tilanteelle vastuullista ihmistä kuIn minä on aika laaja sana, jos ei tunne.
        Eli vastuullinen ihminen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tai pitäisi sanoa minä tilanteelle vastuullista ihmistä kuIn minä on aika laaja sana, jos ei tunne.
        Eli vastuullinen ihminen.

        eli sinä olet ainoa vastuullinen ihminen?
        ilmeisestikään tämä haluamasi holhous ei sitten myöskään koskisi sinua..?


      • m.wurst kirjoitti:

        eli sinä olet ainoa vastuullinen ihminen?
        ilmeisestikään tämä haluamasi holhous ei sitten myöskään koskisi sinua..?

        Ohan harmaaritarikin kuin mieheni kuin moni muu mutta moni ei ole yleensä, ne jotka väärin tekevät kun äly ei riitä.

        Tottakai Koskee minua myös yhteiskuntaa kuin hoitaa paremmin pojan koulussa.
        Uskotko ettei minua ole syynätty minut on syynätty jo kertaa pelkästä 5 kerta taustasta johtuen mutta kun vastuullistani on jatkuvasti syynätty sen vuoksi kun muut ihmiset ei toimi oikein.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ohan harmaaritarikin kuin mieheni kuin moni muu mutta moni ei ole yleensä, ne jotka väärin tekevät kun äly ei riitä.

        Tottakai Koskee minua myös yhteiskuntaa kuin hoitaa paremmin pojan koulussa.
        Uskotko ettei minua ole syynätty minut on syynätty jo kertaa pelkästä 5 kerta taustasta johtuen mutta kun vastuullistani on jatkuvasti syynätty sen vuoksi kun muut ihmiset ei toimi oikein.

        Siis jo moneen kertaan syynätty.


      • m.wurst kirjoitti:

        eli sinä olet ainoa vastuullinen ihminen?
        ilmeisestikään tämä haluamasi holhous ei sitten myöskään koskisi sinua..?

        Voidaan me kuitenkin sopia niinkin, että olen sitten varmasti ainut koska on niin paljon syynätty jo ja lisää tulee.😁
        Nyt aletaan syynää sitä olenko tarpeeksi tehokas kuntouttaa lastani kuin päiväkoti. Itse hain diagnoosin sitä varten ettei poika tipu tuen piiristä pois.

        Nyt mä keräilen itseäni.
        Oon itseni pitkin poikin tiputellut tänne huoneistoon kun täyty keräillä pois itseni täältä lattialta.
        oho, tuolla mun silmän.
        Mihin tiputin mun...🧠
        Vauh...


      • valtakunta kirjoitti:

        Ohan harmaaritarikin kuin mieheni kuin moni muu mutta moni ei ole yleensä, ne jotka väärin tekevät kun äly ei riitä.

        Tottakai Koskee minua myös yhteiskuntaa kuin hoitaa paremmin pojan koulussa.
        Uskotko ettei minua ole syynätty minut on syynätty jo kertaa pelkästä 5 kerta taustasta johtuen mutta kun vastuullistani on jatkuvasti syynätty sen vuoksi kun muut ihmiset ei toimi oikein.

        no jos ei äly riitä, nii eikö tuo minun esittämäni malli olisi silloin parempi kui ne dna-testit kaikille?

        yksinkertaisesti ei vaan hankittais lapsia ennenku ollaan siihen tosissaan valmiita.
        ei tarvis miettiä kuka on kenenkin (biologinen) isä. (biologisen) äitiyden suhteen taas harvemmin on mitään epäselvyyksiä..

        adoptio- tai sijaisvanhemmuuteen pitää käydä pride-valmennus, miksei sitten biologiseen vanhemmuuteenkin?
        https://pesapuu.fi/toiminta/perhehoito/valmennus/
        eikö biologiset lapset ansaitsisi yhtälailla valmennetut ja osaavat vanhemmat kuin ei-biologiset lapsetkin?
        sijais- ja adoptiovanhemmat käyvät läpi melkoisen syynin jo _ennen_ vanhemmuuteen ryhtymistä. biologisia lapsia voi halutessaan hankkia kuka vaan jolla vehkeet toimii ja kykenee nussimaan..

        siinä sulle holhousta.

        itse pohdin kumppanini kanssa tosissaan sijaisvanhemmuutta erään sukulaislapsen kohdalla jokunen vuosi sitten, tulimme siihen tulokseen että emme ole hänelle parhaat mahdolliset kasvattajat (hän on myös erityislapsi), että hänen on parempi kokeneemman pariskunnan hoivissa missä hän on nyt.

        ja miten muuten koit tuon sinun syynäämisesi? piditkö sen kaltaisesta holhoamisesta? vai koitko sen olevan väärin?


      • m.wurst kirjoitti:

        no jos ei äly riitä, nii eikö tuo minun esittämäni malli olisi silloin parempi kui ne dna-testit kaikille?

        yksinkertaisesti ei vaan hankittais lapsia ennenku ollaan siihen tosissaan valmiita.
        ei tarvis miettiä kuka on kenenkin (biologinen) isä. (biologisen) äitiyden suhteen taas harvemmin on mitään epäselvyyksiä..

        adoptio- tai sijaisvanhemmuuteen pitää käydä pride-valmennus, miksei sitten biologiseen vanhemmuuteenkin?
        https://pesapuu.fi/toiminta/perhehoito/valmennus/
        eikö biologiset lapset ansaitsisi yhtälailla valmennetut ja osaavat vanhemmat kuin ei-biologiset lapsetkin?
        sijais- ja adoptiovanhemmat käyvät läpi melkoisen syynin jo _ennen_ vanhemmuuteen ryhtymistä. biologisia lapsia voi halutessaan hankkia kuka vaan jolla vehkeet toimii ja kykenee nussimaan..

        siinä sulle holhousta.

        itse pohdin kumppanini kanssa tosissaan sijaisvanhemmuutta erään sukulaislapsen kohdalla jokunen vuosi sitten, tulimme siihen tulokseen että emme ole hänelle parhaat mahdolliset kasvattajat (hän on myös erityislapsi), että hänen on parempi kokeneemman pariskunnan hoivissa missä hän on nyt.

        ja miten muuten koit tuon sinun syynäämisesi? piditkö sen kaltaisesta holhoamisesta? vai koitko sen olevan väärin?

        Minun mielestä ei taida ihmisillä olla älyssä vaan koulutuksen puutteesta kiinni, siten että mennään sieltä mitä aita on matalin ja pidetään sen olevan niin älykästä niin älykästä..

        Kyllä dna rekisteröityminen pistää nostaa vastuu, että nähdään että ei vahingossa oman sisaruksen kanssa mennä naimisiin kun isästä ei ole tietoa.
        Isyys on kuitenkin erittäin tärkeä ja sen sukusairaudet kuin äitinkin.

        Meidän syynäys on tarpeeton
        Kyllä tuo syynäys on minusta väärin koska saa tuen kotio puheterapia ja tukiviittomaterapeutti käy kotona ja kun muutenkin on sisaruksia se edestä ettei ole mistään sosiaalisuudesta puutosta eikä voi vedota siihen.

        Eniten minua huolettaa tuossa se vanhemmat ei saa päättää lapsen kasvatuksesta.
        Vaikka taas toisen lapsen kohdalla puhutaan että ottaisin kotikouluun vaikka sen tuen tarve on suurenpi kuin nyt saa koulusta ja lääkärit suositellut mutta pienemmän lapsen kohdalla joudun taas syynäykseen.

        Minusta tuo on rasite kun monta kertaa joka vuosi syynnätään.

        Erityislapsen hoito on minusta kiinni erityisvaikeudesta ja sen alueesta uskon selviävän lapsen puhe puolen kanssa ja kuntouttaa sitä arjessa.

        Minä hain tukea kontoutukseen heti havaitsemisen takia syynä diagnoosi kun tuki tulee mukana diagnoosi vaan varmistaa saa tukea.

        Mutta en minä halua sitä päiväkotiin.


        Minusta sellaiseen taas ei pidä ryhtyä että lapsia tehdä kun on valmiina kun koskaan ei ole aika tehdä.
        Dna vaan toisit isit vastuuseen ja musta kun lähetään vastuuta hakemaan jotenkin ne miehetkin juoksee työtä tekemään.


      • m.wurst kirjoitti:

        no jos ei äly riitä, nii eikö tuo minun esittämäni malli olisi silloin parempi kui ne dna-testit kaikille?

        yksinkertaisesti ei vaan hankittais lapsia ennenku ollaan siihen tosissaan valmiita.
        ei tarvis miettiä kuka on kenenkin (biologinen) isä. (biologisen) äitiyden suhteen taas harvemmin on mitään epäselvyyksiä..

        adoptio- tai sijaisvanhemmuuteen pitää käydä pride-valmennus, miksei sitten biologiseen vanhemmuuteenkin?
        https://pesapuu.fi/toiminta/perhehoito/valmennus/
        eikö biologiset lapset ansaitsisi yhtälailla valmennetut ja osaavat vanhemmat kuin ei-biologiset lapsetkin?
        sijais- ja adoptiovanhemmat käyvät läpi melkoisen syynin jo _ennen_ vanhemmuuteen ryhtymistä. biologisia lapsia voi halutessaan hankkia kuka vaan jolla vehkeet toimii ja kykenee nussimaan..

        siinä sulle holhousta.

        itse pohdin kumppanini kanssa tosissaan sijaisvanhemmuutta erään sukulaislapsen kohdalla jokunen vuosi sitten, tulimme siihen tulokseen että emme ole hänelle parhaat mahdolliset kasvattajat (hän on myös erityislapsi), että hänen on parempi kokeneemman pariskunnan hoivissa missä hän on nyt.

        ja miten muuten koit tuon sinun syynäämisesi? piditkö sen kaltaisesta holhoamisesta? vai koitko sen olevan väärin?

        Niih lapsen kasvattaminen on hyvin vaativaan kun erityislapsesta kyse pitäisi tietää perustiedosta myös syvempää tietoa. Se olisi kyllä kasvattanut kivasti mutta myös erityislapsi voi olla ylös uuvuttava kun vasta tutkitaan mikä sillä on?


      • Helmiina kirjoitti:

        Kuka on sun lapset alulle nainut? Onko tietoa vai mennäänkö arvauksella?

        Mun mies. Ei ole pienintäkään virhemahdollisuutta, en ole hareastanut seksiä mitenkäänpäin kuin hänen kanssaan koko yhdessäolo aikanamme.

        Yks mies yks sydän.

        Helmiina: "Yks mies yks sydän."

        Tuo on hieno kuulla. Itsekin uskon siihen, että kun sormus tulee sormeen ja sitoudutaan niin ei ole muita suhteita.

        Itselläni ei ole vaikeuksia uskoa, että olen isäni lapsi, sillä hänen ulkonäkönsä perusteella minut on monta kertaa tunnistettu ihan itselleni tuntemattomien taholta isäni näköisyyden vuoksi.

        Viikonloppu meni nopeasti ja perjantain vei jokseenkin kokonaan jalkapallopikkujoulut. Onneksi Suomi voitti. Onko teillä kaikki terveitä? Itseeni iski taas kurkkukipu ja nuha?


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Helmiina: "Yks mies yks sydän."

        Tuo on hieno kuulla. Itsekin uskon siihen, että kun sormus tulee sormeen ja sitoudutaan niin ei ole muita suhteita.

        Itselläni ei ole vaikeuksia uskoa, että olen isäni lapsi, sillä hänen ulkonäkönsä perusteella minut on monta kertaa tunnistettu ihan itselleni tuntemattomien taholta isäni näköisyyden vuoksi.

        Viikonloppu meni nopeasti ja perjantain vei jokseenkin kokonaan jalkapallopikkujoulut. Onneksi Suomi voitti. Onko teillä kaikki terveitä? Itseeni iski taas kurkkukipu ja nuha?

        Moikka. 😀

        Minä uskon siihin, minkä yhteiselämä todeksi näyttää. Ratkaisut ja päätökset vahvistaa. Tunteet kertoo.

        Sormus tahi ei, juksata voi! Jos juksata haluaa.

        Sama täällä, ulkonäössäni on vahvasti isäni piirteitä ja nuorena oli vielä enemmän. Samoin kun minun ja miehen lapsilla on yhdennäköisyys ilmeinen meidän kummankin vanhemman ulkonäön kanssa. Miehen vielä enemmän johtuen hänen dominoivemmista piirteistään.

        Jotka on periytyneet lapsillemme vahvasti.

        Kummankin piirteitä hauskasti niin ulkonäössä kun luonteissakin. 😃

        Vähän yskää ja nuhaa tytöillä, mulla fibron kanssa kipuja. Muuten aika ok. 👍

        Taitaa olla pöpöjen kulta aikaa...


      • Helmiina kirjoitti:

        Moikka. 😀

        Minä uskon siihin, minkä yhteiselämä todeksi näyttää. Ratkaisut ja päätökset vahvistaa. Tunteet kertoo.

        Sormus tahi ei, juksata voi! Jos juksata haluaa.

        Sama täällä, ulkonäössäni on vahvasti isäni piirteitä ja nuorena oli vielä enemmän. Samoin kun minun ja miehen lapsilla on yhdennäköisyys ilmeinen meidän kummankin vanhemman ulkonäön kanssa. Miehen vielä enemmän johtuen hänen dominoivemmista piirteistään.

        Jotka on periytyneet lapsillemme vahvasti.

        Kummankin piirteitä hauskasti niin ulkonäössä kun luonteissakin. 😃

        Vähän yskää ja nuhaa tytöillä, mulla fibron kanssa kipuja. Muuten aika ok. 👍

        Taitaa olla pöpöjen kulta aikaa...

        Kiitos viestistäsi. Sittenpä teillä on puoliskollasi varmuus siitä, että lapset ovat hänen, jos ovat samannäköisiä. :) Hyvö asia!

        Kiva, kun ette ole pahasti sairaana. Itse mittasin vähän aikaa sitten kuumetta, sillä alkoi tuntua sairaalta. Tämän päivänkin olen suurimmaksi osaksi ollut makuuasennossa.

        Paranemisiin ja hyvää sunnuntain jatkoa! :)


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi. Sittenpä teillä on puoliskollasi varmuus siitä, että lapset ovat hänen, jos ovat samannäköisiä. :) Hyvö asia!

        Kiva, kun ette ole pahasti sairaana. Itse mittasin vähän aikaa sitten kuumetta, sillä alkoi tuntua sairaalta. Tämän päivänkin olen suurimmaksi osaksi ollut makuuasennossa.

        Paranemisiin ja hyvää sunnuntain jatkoa! :)

        Heh, on se varmuus vaikkei olisi yhdennäköäkään noin paljon. Mutta hyvä kun ovat nätin isinsä näköä saaneet. 😊

        Isyydentunnustuksessa sanoin kyllä, että kaikin mokomin voi ottaa testit. Mutta mies taas oli sitä mieltä ettei ole tarpeen, tuntee mut tarpeeksi hyvin ja luottaa minuun. Mikä kertoo, että meillä on aito yhteys päästä toiseen.

        Huilia vaan, jos meinaa heikottaa. Hyvää sunnuntain jatkoa myös!


    • Anonyymi

      Taas vahvistui päätös pysyä visusti sinkkuna. Jos nyt sinkkuuspäätöstäni milloinkaan olisin epäröinytkään.
      Ei todellakaan ole minkäänlaista halua eikä mielenkiintoa ottaa riipakseni vainohullua.
      Tosin tervepäisiäkin löytyy, mutta taitavat kaikki olla minun ikähaarukassani visusti varattuja. Ihan kamalasti nuorempaa tai vanhempaa en haluaisi.
      Tätäkin palstaa kun lukee, vain vahvistuu entisestään se, että normaalilla terveellä itsetunnolla varustettua MIESTÄ, siis miehen nimen ansaitsevaa, sa hakea kissojen ja koirien kanssa, ainakin Suomesta. Mikä on mennyt suomalaisessa kasvatuksessa pieleen, kun pojista kasvaa itsetunnottomia naisvihaajia? Ei kyetä normaaliin terveeseen kanssakäymiseen naisen kanssa?
      Kyllä täytyy olla äijässä jotain isosti vialla jos omia lapsiaankaan ei voi hyväksyä ominaan! On siinäkin isä!!!! Mitähän noistakin lapsiparoista kasvaa, tuossa kasvuilmapiirissä. Toivottavasti on ainakin päästään terve äiti.

      • Saat palstalta erittäin vinon kuvan. Suurin osa miehistä ei ole naisvihaajia. Eroistakin vain noin 20 % syntyy heidän tahdostaan.


      • Firdawsi kirjoitti:

        Saat palstalta erittäin vinon kuvan. Suurin osa miehistä ei ole naisvihaajia. Eroistakin vain noin 20 % syntyy heidän tahdostaan.

        34%.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        34%.

        Tosin se nyt ei ole mikään naisvihan määrän indikaattori..😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Tosin se nyt ei ole mikään naisvihan määrän indikaattori..😄

        Ajattelin juuri, että milloinkahan Wwuwuwuwuwuw puuttuu keskusteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin juuri, että milloinkahan Wwuwuwuwuwuw puuttuu keskusteluun.

        Väärinkäsitysten välttämiseks lienee syytä mainita, että tämä kommentti ei ole minun kirjoittamani.


      • " Mikä on mennyt suomalaisessa kasvatuksessa pieleen, kun pojista kasvaa itsetunnottomia naisvihaajia?"

        No kyllä ne on naiset jotka on menneet pieleen, miehistä tulee naisvihaajia kun tajuavat naisen petollisuuden.

        "Kyllä täytyy olla äijässä jotain isosti vialla jos omia lapsiaankaan ei voi hyväksyä ominaan! "

        Kyllä ne varmaan omat hyväksyy mutta jos puolet eio olekaan omia niin kyllähän se voi kyrsiä.


    • Ns. aisurius on geeneihin kirjoitettu.

      Koska nainen saa parhaan evotutiivisen tuloksen parittelemalla parhan uroksen kanssa, ja mies parittelemalla mahdollisimman monen naisen kanssa, kummallakin on intessi sivusuhteeseen, mutta ERI syistä.

      Nainen etsii parempaa parittelukumppania, mutta joutuu tyytymään siihen elättäjään, jonka saa, siis ns. aisuriin.

      Tutkimuksessa löydetyt ääripäät ovat Englannin alaluokka ja Sveitsin yläluokka. Edellisessä kolmasosalla lapsista on eri isä, kuin väestökirjaan merkitty, jälkimmäisessä parilla prosentilla. Selitys on se, että Englannin alaluokkalaisille tytöille riittää halukkaita parempaa tasoa olevia tilapäismiehiä paljon, Sveitsin yläluokassa omat puolisot ovat juuri parhaita.

      Naisten taipumus tehdä pysyväiskumppani aisuriksi ja piipahtaa alfamiehen luona on täysin tiedotonta ja johtuu jo vuosimiljoonia sitten vakiintuneesta perintögeenistöstä.

      Sukutaulut, jotka on tehty mieslinjaa pitkin ovatkin geneettisessä suhteessa erittäin epäluotettavia, naislinjaiset taas erittäin luotettavia.

    • Anonyymi

      Tein lapsen miehen kanssa. Olin tuntenut miehen 13 vuotiaasta saakka mut en ollut nähnyt miestä vuosiin kunnes baarissa näin ja iskin kiinni. Ajattelin etten parempaaka löydä ja sanoin miehelle että muuta luokseni kahden seksikerran jälkeen ja sit 4 kk niin olin paksuna.

      • Onneksi olkoon!🌹


    • Anonyymi

      Jos on jotain epäilyä isyyden suhteen, kannattaa tietenkin tehdä.

      • Mahdollisen aisuriuden varmistaminen testin avulla on samanlaista liioiteltua mustasukkaisuutta kuin puolison puhelimen räpläys. Tila kiusaa helvetilisesti sekä itseä että puolisoa, mutta omille mustasukkaisille ajatuksilleen ei voi mitään.


    • Anonyymi

      Kannattaa varmistaa ettei nainen ole pannut jännämiehen kanssa

    • Anonyymi

      Tee vaan.

      Minä ainakaan en ole äiti.

      -flowersreally-

    • Anonyymi

      Taidan olla palstalla ainut jolle riittää lapsen luottamus ja arvostus siihen että olen hänen isänsä. Lapset ottavat paljon elämässä mutta enemmän elämään myös antavat. Pidän kasvatustyöstä, lapsen tukemisesta. Hymyilevät ja onnelliset lapsen kasvot ovat paras palkinto isyydestä, se riittää.

      AsianVierestä

      • Mjoo, kyllä meillä iskä halus että mullakin on luottamus siitä että hän on lasten iskä. Ei pelkälleen lasten luottamus.. Että uskallan jatkossakin nukkua yöni, vaikka miehiä kulkee talon ohitse.

        Haarujeni välissä silti hääri vain oma mieheni. Ilmeisesti nautin itsekin luottamusta, koska en ole joutunut todistelemaan hänen isyyttään. 😃


    • tuollakin näytti olevan isyysjuttu:

      https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000006309153.html

      "Ensimmäinen askel on ottaa yhteyttä oman kotikuntasi lastenvalvojaan, joka auttaa selvittämään, onko lapselle – tässä tapauksessa siis aikuiselle – jo vahvistettu isä.

      Sinun tapauksessasi olennaisinta on se, että lapsi on yli 15-vuotias. Suurin päätösvalta on hänellä: jos hän vastustaa isyysselvitystä, sitä ei tehdä, etkä voisi sellaisessa tilanteessa myöskään nostaa isyyskannetta. Jos hän on avoin ajatukselle, käynnistetään vapaaehtoinen isyyden selvitys. Tarvittaessa tehdään dna-tutkimus."

      Se on kyllä jännä että isä, todellinen tai väärä, joka näissä aina suurin nettomaksaja näyttää olevan täysin oikeudeton jokaisessa vaiheessa, toisilla taas on kaikki mahdolliset valtit.

      Pitäisi olla niin että naiselta joka jossain vaiheessa jää kiinni isyydestä valehtelusta perittäisiin kaikki maksetut lapsilisät, elatusmaksut ynnä muut kaikki takaisin korkojen kanssa.

    • Anonyymi

      Ei sillä ole mitään merkitystä tarvitseeko epäillä vai ei.

      Miehen kannattaa aina tehdä isyystesti vaikka salaa, koska naisiin ei voi ikinä täysin luottaa.

      Ja kun asia on selvitetty voi jatkaa elämää tai pistää hommalle lopun. Tietyissä tilanteissa voi silti joutua äpärän maksumieheksi, mutta ainakin voi sitten tehdä sen mahdollisimman vaikeaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2427
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      178
      1461
    3. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      1241
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1177
    5. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      99
      1159
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1092
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1055
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      1017
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      980
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      72
      911
    Aihe