Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+mää+hevosesta+mitään+puhunukkaan,+vaan+siitä+makkarasta..
Kestomakkaroiden+aatelia,+mistä+kaikista+eläimistä+sitten+nykyään+onkaan+tehty,
27.06.2019 16:37
Leijonauros+makoilee+velttona+kun+naaraat+hoitaa+metsästyksen,+sit+ku+saalis+on+kaadettu+tää+läskipää+kömpii+paikalle+häätämään+naaraat+loitommalle+ja+syö+parhaat+palat.
Leijonauros+myös+tappaa+naaraalta+pennut+päästäkseen+itse+parittelemaan+naaraan+kanssa,+tosi+miehekästä+niinku+avuttomien+pentujen+kimppuun+käyminen..
27.06.2019 16:30
Meetwursti+on+mun+voimaeläin,
27.06.2019 16:22
No+no.+Menikö+tunteisiin?
Mää+olen+vain+valitettavan+realistinen,+jopa+hieman+kyyninen.
Mulla+on+mun+näkemykseni+ja+sulla+omasi,+entä+sitten?+Väänsi+tätä+asiaa+vaikka+kuinka,+se+ei+silti+poista+sitä+tosiasiaa+et+kaikki+kuolee,+riippumatta+minkälaiset+puitteet+ja+perhesuhteet+siinä+tilanteessa+on,+lopputulos+on+silti+sama.
27.06.2019 16:20
onk+sun+nimi+ville?
alphaville,+"för+eever+jang+ai+wanttö+bii+för+eeever+jang.."
27.06.2019 13:00
siinä+muutamassa+päivässäkin+ehtii+jo+kuolla,+jos+vettä+ei+ole+saatavilla+niin+sitäkin+nopeemmin,+joten+mitä+väliä+sillä+loppuviimein+on+lojuuko+kuolleena+muutaman+päivän+vai+iäisyyksiä+ennenku+joku+löytää..?
yhtä+kuollut+siinä+on+kumminkin.
jos+kykenee+edes+ryömimään,+niin+voi+päästä+soittamaan+apua+(ellei+kännykkä+oo+kovin+korkeella)+tai+sit+pyrkii+ulos+asunnostaan+et+joku+ohikulkija+soittais+apua+(ellei+ihan+mettän+keskellä+asu).
en+mä+näe+edelleenkään+tuota+kotona+kuolemisen+riskiä+syynä+hankkia+jälkikasvua,
27.06.2019 12:56
kai+se+täytyis+pitää+puhelin+taskussa+vaikka+joku+kävisikin+katsomassa,+ei+siellä+kukaan+kuitenkaan+jouda+joka+hetki+käymään..
ja+kai+lapsettomilla+vanhuksillakin+voi+joku+kotihoitaja/muu+palkattu+avustaja+käydä..
ja+voi+sitä+jo+nuorempanakin+sattua+ties+vaikka+mitä+haaveria+yksin+kotona+ollessa,+asui+sit+yksin+tai+ei..
liukastuu/kompastuu+ja+lyö+päänsä,+vetää+sapuskat+väärään+kurkkuun,+sählää+terävän+veitsen+kanssa,+tulee+tulipalo...
koti+on+vaarallinen+paikka,
27.06.2019 12:27
minun+näkemyksiä+tämän+aloituksen+kommentteihin;
"Entä+jos+Sinun+vanhempasi+olisivat+ajatelleet+samoin?+/+Eivät+olisi+tehneet+Sinua?"
enhän+sitä+sitten+tietäisi,+kun+mitään+Minua+ei+olisi+koskaan+ollut.+ja+vaikka+vanhempani+olisivatkin+harrastaneet+"lapsentekoa"+juuri+sillä+hetkellä+kun+meikäläinen+nyt+sattui+saamaan+alkunsa,+niin+aivan+yhtä+hyvin+siinä+olisi+voinut+saada+alkunsa+joku+muu..+samojen+henkilöiden+(eli+vanhempieni)+lapsi+toki+hänkin,+mutta+ei+Minä.
"Kuka+huolehtii/käy+katsomassa+sua+vanhana..?"
ehkä+muutan+johonkin+"mummujen+kommuuniin"..+ehkä+en+edes+elä+niin+vanhaksi,
jos+lapsia+vielä+siunaantuisikin,+niin+ehkä+hän/he+muuttaisivat+Amerikkaan+tai+Australiaan+tai+Utsjoelle..+
ja+kauhukuvien+maalailu+yksin+kämppään+kuolemisesta+ja+sinne+muumioksi+homehtumisesta+on+mulle+vähän+samaa+sarjaa+ku+tuo+"entä+jos+sua+ei+olisi+syntynytkään?"+en+minä+näkisi+enkä+tietäisi+minkälainen+haiseva+mätäläjä+minusta+siellä+yksinäisessä+kämpässäni+tulisi,+Minähän+olisin+kuollut.
se+vain+et+jos+voisi+sen+lähestyvän+kuolemansa+ennalta+aavistaa,+niin+vaeltaisin+johonkin+metsään+kuolemaan.+ei+jäisi+siivottavaa+eikä+haudattavaa+kellekkään+ku+haaskaeläimet+ja+hajottajat+hoitaisivat+sen+homman.
27.06.2019 10:45
äitinpä+hommat+joo,
ja+sitte+ihimetellään+ku+ei+nainen+halua+seksiä..
24.06.2019 18:40
niinkin+voi+valitettavasti+käydä,
elämme+kertakäyttökulttuurissa
"heitä+pois+ja+hanki+uusi!"
24.06.2019 18:35
ota+mies!+:D
24.06.2019 18:33
lapsuuden+kesäleireillä+ja+myöhemmin+eri+festareiden+leirintäalueella+oon+telttaillu,
viimeisimmillä+festarireissuilla+olin+yksin,+toki+kavereita+oli+omissa+teltoissaan+tai+asuntovaunuissaan.
24.06.2019 18:30
ku+muistaisivat+myös+keräillä+pois+sydämensä+teiden+varsilta,
me+käytiin+juhannuskävelyllä+ja+kerättiin+taas+muutamat+roskapussilliset+roskia+matkan+varrelta.
24.06.2019 17:27
"Onko+täällä+naisia+jotka+tunnistaa+itsensä+kuvauksesta?+jos+on+niin+miksi+ette+panosta+yhtään?+En+minä+odota+mitään+ihmisbarbieta+vaan+sitä+että+ihminen+voisi+ulkonäöllään+tuoda+esille+sen+että+kiinnostaa+pitää+itsestään+huolta+ja+että+hän+voi+hyvin."
1.+Ei+sovi+mun+tyyliin.+
2.+En+tykkää+siitä+miltä+meikit+tuntuu+(joo,+olen+ehkä+liiankin+herkkänahkainen,+mut+jo+kevyt+sipaisu+puuteria+tuntuu,+samoin+kui+vähäinenkin+ripsiväri+saa+silmät+tuntumaan+väsyneiltä+ja+tuhruisilta,+ja+huulipuna..+miten+sen+kanssa+on+niinku+tarkoitus+syödä,+juoda,+olla+muutenkaan+niinku+normaalisti..?)
3.+On+muutakin+tekemistä+ku+pakkeloida,+kiillottaa,+maalata,+tupeerata,+nyppiä,+sheivata..+
ja+rahalle+muutaki+käyttöö+ku+karvojensuoristuskäherrysnyppimisraakaamishärvelit,+naamamaalit+ja+maskit+sekä+kretongit,+krumeluurit+ja+lurexit..
24.06.2019 17:21
Meh,
Mitä+mää+melooneilla+ku+mandariineilläkin+pärjää..?
21.06.2019 08:26
Mjoo,+en+tarkoittanutkaan+tuota+somea+niinku+omakohtaisena+esimerkkinä.+Minen+oo+ku+fasebookissa,+missä+mun+kavereina+on+lähinnä+sukulaisia,+lapsuudenkavereita+ja+entisiä+koulu-+ja+työkavereita.
Mut+kyl+se+niinku+nuoremmille+sukupolville+vaikuttaa+olevan+tärkeää+ja+seurataan+kaikkia+"somejulkkiksia"+ja+ahistutaan+ku+oma+elämä+ei+ookkaan+niin+"kiinnostavaa+ja+erikoista"..+
Ja+jos+nää+somet+sun+muut+olis+ollu+jo+sillon+kaukana+ysikytluvulla,+niin+veikkaampa+et+minäkin+olisin+pyrkiny+olemaan+kaikin+tavoin+"inessä+skenessä"+jamitänäitänyton..
21.06.2019 08:22
Ehkä+noinkin.+Toisaalta+on+mielenterveysongelmia+ollut+silloin+"vanhaan+hyvään+aikaankin"+niistä+ei+vaan+puhuttu,+hulluimmat+suljettiin+laitoksiin+tai+niistä+tuli+"kylähulluja"..
21.06.2019 08:08
Ehkä+ihmisen+mieli+ei+vain+kestä+tätä+nykyajan+oravanpyörää..?
Täytyy+aina+olla+vaan+parempi+ja+tehokkaampi+ja+nopeempi+ja+ajan+hermolla+ja+tienata+enemmän+ja+saada+enemmän+tykkäyksiä+somessa+ja+osata+kaikki+ja+tietää+kaikki+ja,
Minä+haluaisin+muuttaa+metsään+sammalmättään+alle+ja+syödä+juuria+ja+puolukoita+ja+käpyjä..
20.06.2019 13:18
Hevoset.+Hankkikaa+huone!+:D
20.06.2019 10:39
kuulostaa+autismin+kirjoon+kuuluvilta+piirteiltä.
kaverin+pojilla+ollu+vähän+vastaavaa,+nuorimmainen+on+ollut+välillä+kotiopetuksessakin,+ku+saattoi+lähtä+itekseen+pois+luokasta+ja+koulustakin+tai+muuten+vaan+alkoi+tehdä+omiaan+kesken+oppitunnin..
yhellä+mun+veljistä+oli+Touretten+tyyppisiä+oireita+teini-iässä,+päästeli+hassuja+ääniä+tai+vaihteli+puheääntä+kesken+lauseen+ja+niiskutteli+nenäänsä..
mut+ne+on+menny+ittekseen+ohi+ajan+myötä,+en+muista+et+enää+viime+vuosina+olis,+ainakaan+mitään+huomattavaa+ollu..
kaikkihan+sitä+ollaan+erilaisia,+ja+minkälainen+edes+on+"normaali+ihminen"..?
19.06.2019 20:09
83 / 98