"Seksistä tullut rasittava askare vessanpesun ohella"

Anonyymi

129

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aistivani hieman itsesääliä tässä kirjoituksessa?

    • Itse makuuhuoneen pulleana perussonnina en hyväksy tällaista tuomiota, vaan viittaan YK:n päivään ja ihmisoikeuksiini.

      (Reps)

      • Lisäkommentti

        Jalkavaimoni pesee vessan.

        (Hihitystä)


      • Anonyymi

      • Funeau kirjoitti:

        Lisäkommentti

        Jalkavaimoni pesee vessan.

        (Hihitystä)

        En muuten kommentoisi typeryyksiä, mutta nyt on pakko ulostaa, että anonyymi ei taida olla penaalin terävin kynä. Onhan meillä toki terotin. Siten muokataan, halusi tai ei.

        Sitten loppukevennykseksi pieni triviakysymys.

        -Missä paikassa tehdään eniten väkivaltaa/surmia suhteutettuna asukasmääriin?

        Kaisa sieltä takaa tiesi ihan oikein. Keskipohjanmaalla.


      • TimoSimilä kirjoitti:

        En muuten kommentoisi typeryyksiä, mutta nyt on pakko ulostaa, että anonyymi ei taida olla penaalin terävin kynä. Onhan meillä toki terotin. Siten muokataan, halusi tai ei.

        Sitten loppukevennykseksi pieni triviakysymys.

        -Missä paikassa tehdään eniten väkivaltaa/surmia suhteutettuna asukasmääriin?

        Kaisa sieltä takaa tiesi ihan oikein. Keskipohjanmaalla.

        "Kaisa sieltä takaa tiesi ihan oikein. Keskipohjanmaalla. "

        Olen joskus kuullut Helsinkiä ja Kokkolaa vertailtavan siten, että siinä missä helsinkiläisillä on Korkeasaari, niin kokkolalaisilla on Pietarsaari. Ruotsiksi Jeppis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ole rahaa peliessä pelata pelejä, olet tavallinen Turkunainen Mummon -nussija.

        https://www.youtube.com/watch?v=0S13mP_pfEc

        Hengenvaarallisia aineita millä edes itse käsdittelet tutteleitasi, eli noniin takkejasi: lukee myrkyn merkit on ja suositeltava on käsitellä hansikkaita.


    • Joskus vanhaan hyvään aikaan korkeakulttuureissa parisuhteessa harrastettiin seksiä vain sukujen liittämiseksi toisiinsa ja jälkeläisten aikaansaamiseksi. Seksuaaliset himot hoidettiin ihan muualla. Tätä vaihtoehtoa kannattaisi vähintään punnita.

      • Anonyymi

        Haluat siis, että vaimosi hoitaa seksuaaliset himonsa vaikkapa naapurisi kanssa sinun ollessa töissä?

        Mies toki saa hoitaa seksuaaliset himonsa nuorempien ja kauniimpien naisten kanssa jos oma on vanha kurttu.


    • Anonyymi

      Kyllä seksi ruman naisenkin kanssa työstä käy

    • Anonyymi

      Yllätys että tuossakin artikkelissa naiset taas "tietävät" että asioista pitää puhua, hohhoijakkaa.

    • Anonyymi

      Pitää mennä pesulle kun mies laukee vatsalle.

    • Anonyymi

      Kannattaa riipaista aina kännit, kun tietää että mies on panotuulella. Niin minäkin teen. Ainoa huono puoli siinä on se, että alkoholisoituu ajan kuluessa. Alkoholin määräkin kasvaa viikko viikolta, millä määrällä jaksaa miehen jyystöä.

      • Hemmetti, viinamies on sulle se oikee.


    • Anonyymi

      Seksi on mukavaa ja ihanaa. Minulla ihana mies joka haluaa lähes aina.

      • Anonyymi

        Ai jaa......


      • Anonyymi

        Kaljan kylmänä, kanankoipia ja broilerin päälle, pirtua, käydä vieraissa, piereskellä.


    • Anonyymi

      Sanoisin, että parisuhdeseksi olisi paljon parempaa, jos naiset ottaisivat itse vastuun omasta orgasmistaan.



      "Kaksi kolmesta kokee kyselyn mukaan joutuvansa joustamaan omista seksuaalisista mieltymyksistään kumppaninsa mieltymysten vuoksi vähintään silloin tällöin. Miehistä lähes viidennes kokee joustavansa säännöllisesti. Naisista vastaava osuus on yhdeksän prosenttia."

      • Anonyymi

        Onhan sellainenkin parisuhde sitten tavallaan jos toisistaan täysin tuntemattomat ihmiset ajattelevat vaikka iltalehdissä näkemiään kuvia, esimerkiksi: Donald Trumpilla on salainen parisuhde johonkin... iltalehdessä näkemäänsä kuvaan tai vaikka Onnenpyörijän Sara Sieppiin, parisuhde sekin silloin on. Etäinen parisuhde.


      • Mitä tarkoitat tuolla "ottaisivat vastuun omasta orgasmistaan"?

        Sehän voi tarkoittaa vaikka sitä, että kertoo kumppanille, mitä haluaa ja mistä tykkää ja opastaa tätä koskettamaan oikealla tavalla. Ja jatkona tälle se voi tarkoittaa myös sitä, että jos kumppani ei kaikesta tästä huolimatta osoita kiinnostusta naisen tyydyttämiseen, tällainen suhde joko lopetetaan tai muutetaan seksittömäksi kaverisuhteeksi, ja etsitään sellainen kumppani, jonka kanssa seksistä myös saa tyydytyksen. Tai sitten se voi tarkoittaa sitä, että orgasmi hoidetaan itsetyydytyksellä, mutta mikäli näin on, niin sittenhän ei varmaan kannata seksiin vaivautua.

        Joten kertoisikot tarkemmin, minkälainen vastuun ottaminen sinulla oli tässä mielessä?


      • Nainen39vee kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla "ottaisivat vastuun omasta orgasmistaan"?

        Sehän voi tarkoittaa vaikka sitä, että kertoo kumppanille, mitä haluaa ja mistä tykkää ja opastaa tätä koskettamaan oikealla tavalla. Ja jatkona tälle se voi tarkoittaa myös sitä, että jos kumppani ei kaikesta tästä huolimatta osoita kiinnostusta naisen tyydyttämiseen, tällainen suhde joko lopetetaan tai muutetaan seksittömäksi kaverisuhteeksi, ja etsitään sellainen kumppani, jonka kanssa seksistä myös saa tyydytyksen. Tai sitten se voi tarkoittaa sitä, että orgasmi hoidetaan itsetyydytyksellä, mutta mikäli näin on, niin sittenhän ei varmaan kannata seksiin vaivautua.

        Joten kertoisikot tarkemmin, minkälainen vastuun ottaminen sinulla oli tässä mielessä?

        En oo tuo tyyppi, joka alun pitäen sanoi noin, mutta heitänpä tähän ketjuun näkökulmaa, kun on kerrankin asiallinen ja mielenkiintoinen ketju.

        Vastuun ottaminen omasta orgasmistaan voisi naisillekin tarkoittaa tekoja, eikä pelkkiä sanoja. Mielihaluista voidaan tottakai ja kuuluukin keskustella, ja sitten niitä voidaan yhteisymmärryksessä toteuttaa. Mutta joskus ainakin tällainen meikäläisentyyppinen mies haluaisi, että nainen päästäisi sisäisen kiimanarttunsa irti ja toteuttaisi omalla liikehdinnällään ja miestä hyödyntämällä juuri ne otteet ja liikkeet, jotka saavat kiiman huippuunsa. Elikä nainenkin voisi välillä ottaa tilanteet haltuunsa.

        Seksi jossa mies toteuttaa ensin naisen halut (jotka on siis keskustelemalla ja tunnustelemalla selvitetty) ja sen jälkeen omat halunsa, on pidemmän päälle ainakin minusta helvetin tylsää. Tällaisesta pidemmästä suhteesta on kokemusta. Nainen tykkäsi seksistämme mutta minusta se alkoi maistua puulle, kun toinen ei vaan estoisuuttaan tai mitä lie saamattomuuttaan koskaan osannut päästää kiimanarttuaan irti.


      • Thymallus kirjoitti:

        En oo tuo tyyppi, joka alun pitäen sanoi noin, mutta heitänpä tähän ketjuun näkökulmaa, kun on kerrankin asiallinen ja mielenkiintoinen ketju.

        Vastuun ottaminen omasta orgasmistaan voisi naisillekin tarkoittaa tekoja, eikä pelkkiä sanoja. Mielihaluista voidaan tottakai ja kuuluukin keskustella, ja sitten niitä voidaan yhteisymmärryksessä toteuttaa. Mutta joskus ainakin tällainen meikäläisentyyppinen mies haluaisi, että nainen päästäisi sisäisen kiimanarttunsa irti ja toteuttaisi omalla liikehdinnällään ja miestä hyödyntämällä juuri ne otteet ja liikkeet, jotka saavat kiiman huippuunsa. Elikä nainenkin voisi välillä ottaa tilanteet haltuunsa.

        Seksi jossa mies toteuttaa ensin naisen halut (jotka on siis keskustelemalla ja tunnustelemalla selvitetty) ja sen jälkeen omat halunsa, on pidemmän päälle ainakin minusta helvetin tylsää. Tällaisesta pidemmästä suhteesta on kokemusta. Nainen tykkäsi seksistämme mutta minusta se alkoi maistua puulle, kun toinen ei vaan estoisuuttaan tai mitä lie saamattomuuttaan koskaan osannut päästää kiimanarttuaan irti.

        Hmmm..
        Ehkä joku muu sana kuin kiimanarttu olisi parempi.


      • Thymallus kirjoitti:

        En oo tuo tyyppi, joka alun pitäen sanoi noin, mutta heitänpä tähän ketjuun näkökulmaa, kun on kerrankin asiallinen ja mielenkiintoinen ketju.

        Vastuun ottaminen omasta orgasmistaan voisi naisillekin tarkoittaa tekoja, eikä pelkkiä sanoja. Mielihaluista voidaan tottakai ja kuuluukin keskustella, ja sitten niitä voidaan yhteisymmärryksessä toteuttaa. Mutta joskus ainakin tällainen meikäläisentyyppinen mies haluaisi, että nainen päästäisi sisäisen kiimanarttunsa irti ja toteuttaisi omalla liikehdinnällään ja miestä hyödyntämällä juuri ne otteet ja liikkeet, jotka saavat kiiman huippuunsa. Elikä nainenkin voisi välillä ottaa tilanteet haltuunsa.

        Seksi jossa mies toteuttaa ensin naisen halut (jotka on siis keskustelemalla ja tunnustelemalla selvitetty) ja sen jälkeen omat halunsa, on pidemmän päälle ainakin minusta helvetin tylsää. Tällaisesta pidemmästä suhteesta on kokemusta. Nainen tykkäsi seksistämme mutta minusta se alkoi maistua puulle, kun toinen ei vaan estoisuuttaan tai mitä lie saamattomuuttaan koskaan osannut päästää kiimanarttuaan irti.

        Joo, no tästä en ole eri mieltä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hmmm..
        Ehkä joku muu sana kuin kiimanarttu olisi parempi.

        Vai siveelliseksi tässä pitäisi ryhtyä.

        Kyllä se on niin, että minkä kiimaisempi, niin sen parempi.

        Keksi ite parempi termi kuvaamaan kunnolla kiimaista, sopivasti tuhmaa sekä pienesti pervoa naista. Myönnän että termi viittaa enemmän muiden nisäkäslajien naaraisiin, mutta jotenkin se on täydellisen kuvaava sille naistyypille joka on omaan makuuni. Eläimiähän me kuitenkin ollaan.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Vai siveelliseksi tässä pitäisi ryhtyä.

        Kyllä se on niin, että minkä kiimaisempi, niin sen parempi.

        Keksi ite parempi termi kuvaamaan kunnolla kiimaista, sopivasti tuhmaa sekä pienesti pervoa naista. Myönnän että termi viittaa enemmän muiden nisäkäslajien naaraisiin, mutta jotenkin se on täydellisen kuvaava sille naistyypille joka on omaan makuuni. Eläimiähän me kuitenkin ollaan.

        Totaalisena yhden miehen kiimanarttuna olen samaa mieltä. Toki naisia on erilaisia, joku tahtoo olla prinsessa, joku on se kiimanarttu ihan luonnostaan😂

        Tosin epäilen että kiimanarttua himoavista miehistä 95 % on vähän väärällä radalla, voi tulla pihtaavaa taviseukkoa ikävä jo sen yhden illan jälkeen. Et kovat on puheet ja pienet teot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisena yhden miehen kiimanarttuna olen samaa mieltä. Toki naisia on erilaisia, joku tahtoo olla prinsessa, joku on se kiimanarttu ihan luonnostaan😂

        Tosin epäilen että kiimanarttua himoavista miehistä 95 % on vähän väärällä radalla, voi tulla pihtaavaa taviseukkoa ikävä jo sen yhden illan jälkeen. Et kovat on puheet ja pienet teot.

        No, sinun onneksesi jää vielä se 5 % meistä miehistä.

        Parisuhteen muodostuksen ikuinen pulma on tainnut olla se, että miten vastaavanlaisen libidon omaavat kohtaisivat.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        No, sinun onneksesi jää vielä se 5 % meistä miehistä.

        Parisuhteen muodostuksen ikuinen pulma on tainnut olla se, että miten vastaavanlaisen libidon omaavat kohtaisivat.

        Jäähän ne 5%. Useimmat niistä taitaa tosin olla niitä vieraissa juoksevia perheenisiä ja tässä iässä varsinkin miesten kunto alkaa jo olla täysin laiskistunut, hyvä kun sohvalta pääsee nousemaan ilman että tulee pieru.

        On tosi harvinainen mies ainakin, joka ei pihtaa yhdeltä naiselta. Itse en käsitä vaihtelunhalua, tappi tahi lovi se on kaikilla, eipä juuri väliä, kunhan ei ihan täysin eri kaliiberia.

        Itse en ole koskaan kyllästynyt kehenkään seksuaalisesti. Ainoastaan miehen haluttomuuteen ja se kyllästys lopettaa suhteen kun seinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäähän ne 5%. Useimmat niistä taitaa tosin olla niitä vieraissa juoksevia perheenisiä ja tässä iässä varsinkin miesten kunto alkaa jo olla täysin laiskistunut, hyvä kun sohvalta pääsee nousemaan ilman että tulee pieru.

        On tosi harvinainen mies ainakin, joka ei pihtaa yhdeltä naiselta. Itse en käsitä vaihtelunhalua, tappi tahi lovi se on kaikilla, eipä juuri väliä, kunhan ei ihan täysin eri kaliiberia.

        Itse en ole koskaan kyllästynyt kehenkään seksuaalisesti. Ainoastaan miehen haluttomuuteen ja se kyllästys lopettaa suhteen kun seinään.

        Mikä on se tämä ikä, jossa tilanne tuo? Varmasti riippuu tapauksesta ja siitä kuinka päästää itsensä lössähtämään.

        Itse olen jo varttuneemmalla iällä ja mieskunto sekä halut edelleen samalla tasolla kuin 20 kesäisenä, tosin niin on puntarin lukematkin. Koskaan en ole naiselta pihdannut, ei kuulu tapoihin tuollainen.

        Ei puutu kuin se himokas nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisena yhden miehen kiimanarttuna olen samaa mieltä. Toki naisia on erilaisia, joku tahtoo olla prinsessa, joku on se kiimanarttu ihan luonnostaan😂

        Tosin epäilen että kiimanarttua himoavista miehistä 95 % on vähän väärällä radalla, voi tulla pihtaavaa taviseukkoa ikävä jo sen yhden illan jälkeen. Et kovat on puheet ja pienet teot.

        5% kuuluva mies sitten täälläkin, kolme pitempiaikaista kiimanarttunaista ollut ja monta muuta tavallista, tavallisia en enää halua, kiimanarttuja vaikea löytää joiden kanssa elämä on todella paljon mukavampaa.


      • Anonyymi
        Nainen39vee kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla "ottaisivat vastuun omasta orgasmistaan"?

        Sehän voi tarkoittaa vaikka sitä, että kertoo kumppanille, mitä haluaa ja mistä tykkää ja opastaa tätä koskettamaan oikealla tavalla. Ja jatkona tälle se voi tarkoittaa myös sitä, että jos kumppani ei kaikesta tästä huolimatta osoita kiinnostusta naisen tyydyttämiseen, tällainen suhde joko lopetetaan tai muutetaan seksittömäksi kaverisuhteeksi, ja etsitään sellainen kumppani, jonka kanssa seksistä myös saa tyydytyksen. Tai sitten se voi tarkoittaa sitä, että orgasmi hoidetaan itsetyydytyksellä, mutta mikäli näin on, niin sittenhän ei varmaan kannata seksiin vaivautua.

        Joten kertoisikot tarkemmin, minkälainen vastuun ottaminen sinulla oli tässä mielessä?

        Olen alkuperäisen kommentin tekijä.

        Tarkoitin siis, että naiset voisivathuolehtia myös itse, että saavat sen orgasmin, vaikka omalla kädellä., tai jollain välineellä. Tietysti naiset voisivat myös kertoa kuinka saavat sen orgasmin.

        Moni mies tasapainoilee luonnottomissa asennoissa yrittäessään kiihottaa naisen klitorista seksin aikanaa. Otetaanpa vaikkapa takaapäin-asento. Luontevasti mies pitää naista lantioista kiinni ja panee menemään, mutta kiltti ja kunnollinen mies huolehtii myös naisen orgasmista, joten hänen pitää yrittää saada käsi jotenkin naisen reiden ympäri klitorikselle. Se saattaa jotenkin onnistua, jos edessä on seinä, johon nojata. Naiselle oman klitoriksen sormeilu kuitenkin onnistuisi helposti.

        Nainen voisi myös miehen lauettua helposti sormettaa itsensä orgasmiin. Itse ainakin joskus saatan runkkailla loppuun, jos nainen on jostain syystä saanut kyllikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisena yhden miehen kiimanarttuna olen samaa mieltä. Toki naisia on erilaisia, joku tahtoo olla prinsessa, joku on se kiimanarttu ihan luonnostaan😂

        Tosin epäilen että kiimanarttua himoavista miehistä 95 % on vähän väärällä radalla, voi tulla pihtaavaa taviseukkoa ikävä jo sen yhden illan jälkeen. Et kovat on puheet ja pienet teot.

        Yleensä mies pihtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen alkuperäisen kommentin tekijä.

        Tarkoitin siis, että naiset voisivathuolehtia myös itse, että saavat sen orgasmin, vaikka omalla kädellä., tai jollain välineellä. Tietysti naiset voisivat myös kertoa kuinka saavat sen orgasmin.

        Moni mies tasapainoilee luonnottomissa asennoissa yrittäessään kiihottaa naisen klitorista seksin aikanaa. Otetaanpa vaikkapa takaapäin-asento. Luontevasti mies pitää naista lantioista kiinni ja panee menemään, mutta kiltti ja kunnollinen mies huolehtii myös naisen orgasmista, joten hänen pitää yrittää saada käsi jotenkin naisen reiden ympäri klitorikselle. Se saattaa jotenkin onnistua, jos edessä on seinä, johon nojata. Naiselle oman klitoriksen sormeilu kuitenkin onnistuisi helposti.

        Nainen voisi myös miehen lauettua helposti sormettaa itsensä orgasmiin. Itse ainakin joskus saatan runkkailla loppuun, jos nainen on jostain syystä saanut kyllikseen.

        Eli tarkoitat, että jos mies nauttii yhdynnästä, niin nainen osallistuisi tähän, mutta jos nainen nauttii klitoriksen stimulimisesta, mies ei osallistuisi siihen, vaan naisen pitäisi hoitaa sekin itse? Kertoisitko vielä, miksi nainen sitten osallistuisi yhdyntään lainkaan? Tai seksiin yleensäkään, jos se tähtää vain miehen orgasmiin, ja sen jälkeen nainen "hoitelee" itse itsensä? Samahan se sitten on masturboida itsekseen, niin asia hoituu vähemmällä vaivalla.

        Vaihtoehtoinen malli olisi se, että ymmärrettäisiin seksin olevan muutakin kuin yhdyntää. Suuseksiä voi harrastaa puolin ja toisin, ja jos nainen kerran saa helpommin klitorisorgasmin, mies voisi ensin antaa joko nuolla tai sormettaa naiselle orgasmin ennen kuin lähdetään tuottamaan miehelle orgasmia yhdynnällä. Toki järjestys voisi olla päinvastainenkin, mutta toisaalta naisen ennen yhdyntää saama orgasmi myös takaa paremmin sen, että hän on riittävän kostea ja usein klitorisorgasmin jälkeen se yhdyntäorgasmikin voisi onnistua, joten mikäli vaikka samanaikaista orgasmia havitellaan, sekin voisi ehkä onnistua. Plus että joskus miehet ovat raportoineet, etteivät oman orgasminsa jälkeen jaksa enää tehdä mitään, joten senkin vuoksi kannattaisi hoitaa se naisen osuus ensin.

        Ikävä sanoa, mutta tällaiset "nainen voisi itse hoidella itsensä" -tyyppiset jutut kuulostavat vain huonon ja itsekkään seksin synonyymeiltä. Seksi on kanssakäymistä, molemminpuolista sellaista, ja kyllähän sitä toivoisi, että se osattaisiin nähdä vähän laajemmin kuin penis-vagina -kontaktina.


    • Anonyymi

      Vetäsin pytystä yhden sinkunmäärän seksiä. Toisesta en laita vielä. Kypsyttelen. Rillataa.

    • Anonyymi

      Nainen on kuin pesukone joka toimittaa vain tehtävänsä, siis: mutta nyt kun talvio lähestyy kuin haukio, pitää vesi-pesu-vedenpitoaine talvitakkiin ja pesukone taas pyöriminään kohta, vedenkestävyys-vaha-aine talvitakkiin josta tulikin jo pikimusta kun auringonpolttamat haalistumat poistin värjäämällä uudelleen hieman.

    • vaikea uskoa et kukaan alkujaankaan alkaisi parisuhteeseen henkilön kanssa, joka ei saa "viisaria värähtämään".
      sitä taas, miksi halut sitten on hävinneet olisi syytä pohtia, niin itsekseen kuin kumppaninkin kanssa..
      ja tuollainen kiristäminen, mitä tuossa esimerkkitapauksessakin oli, on väärin monellakin tapaa. jos kumppani laistaa yhteisen kodin hoitamisesta, ellei saa siitä "palkkioksi" seksiä, niin ei ole ihmekään et toinen osapuoli alkaa pitämään seksiä vain yhtenä kotitöistä... mut silloin tulisi osata avata suunsa, nostaa kissa pöydälle ja sanoa sille kumppanille mikä, omasta mielestään, mättää. ja uskaltaa myös kertoa mistä pitää, molempien!
      jos sen toisen kanssa uskaltaa jo nussia, niin miksei sitten uskaltaisi myös tutkia ja tutustua hänen kehoonsa (ja omaankin siinä samalla), ja myös puhua seksistä eikä vain "suorittaa" sitä?

      • Anonyymi

        "jos sen toisen kanssa uskaltaa jo nussia, niin miksei sitten uskaltaisi myös tutkia ja tutustua hänen kehoonsa (ja omaankin siinä samalla), ja myös puhua seksistä eikä vain "suorittaa" sitä?"

        Sellaisiakin naisia löytyy jotka eivät puhu siitä mistä puute vaikka kysyisi.
        Minä en häpeile kysyä naiselta suoraan mistä tykkää, oli uusi tuttavuus tai jo tuttu, jotkut kauhistelevat miten tuollaisia kyselet, jotkut vastaavat suoraan mikä onkin hyvä juttu.
        Kysyn silti aina, kauhistelevat naisetkaan eivät ole potkaisseet ulos sängystä, muutenkin on mielenkiintoista nähdä miten nainen suhtautuu suoriin kysymyksiin. :)


    • Naisethan saa orgasmeja raiskauksenkin aikana..

      Ns. "herrasmies" ei naista kiinnosta seksuaalisessa mielessä.
      Naista kiinnostaa vaan se luotettavuus..


      :D

      • saako? tota en tiennytkään,

        toisaalta niitä voi saada myös nukkuessaan, tosin silloin on yleensä syynä kova pissahätä..

        siks vähä outoa et niitä tuntuu olevan sit niin jotenkin vaikeeta tuottaa sille kumppanille (saati itselleenkään, naisen siis..)
        haaveillaan jostain tajunnanräjäyttävistä orgasmeista, mut ollaan niiin häveliäitä ettei uskalleta itte kokeilla ja tunnustella miten sellaisen saa..
        tai sit kuvitellaan olevansa koviakin panosonneja ja seksijumalia, mut se "ylhäällä ja keskellä" pitäisi si joka kerta erikseen kädestä pitäen opastaa.. :D


      • m.wurst kirjoitti:

        saako? tota en tiennytkään,

        toisaalta niitä voi saada myös nukkuessaan, tosin silloin on yleensä syynä kova pissahätä..

        siks vähä outoa et niitä tuntuu olevan sit niin jotenkin vaikeeta tuottaa sille kumppanille (saati itselleenkään, naisen siis..)
        haaveillaan jostain tajunnanräjäyttävistä orgasmeista, mut ollaan niiin häveliäitä ettei uskalleta itte kokeilla ja tunnustella miten sellaisen saa..
        tai sit kuvitellaan olevansa koviakin panosonneja ja seksijumalia, mut se "ylhäällä ja keskellä" pitäisi si joka kerta erikseen kädestä pitäen opastaa.. :D

        Lukasin tosta jonku jutun tässä lähiaikoina..
        Sen takia nää raiskausjutut on niin sekavia.

        Niillä uhreilla on pelon ja sydäntä tykyttävän kiiman tunteet... Jonka takia ne uhrit sitten tuntee pikkasen syyllisyyttä kun ovat ehkä hieman nauttineet siitä tilanteesta.

        Ihan loogista... Ei ne luolamiehetkään ruvennu mitenkään pelleilemään vaan kävivät tiputtamassa pommit suoraan vihollisen luukusta sisään..

        Herrasmiesmäisyys ja naisen kunnioittaminen menee liian pitkälle..
        Ei osaa naida oikein.

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Lukasin tosta jonku jutun tässä lähiaikoina..
        Sen takia nää raiskausjutut on niin sekavia.

        Niillä uhreilla on pelon ja sydäntä tykyttävän kiiman tunteet... Jonka takia ne uhrit sitten tuntee pikkasen syyllisyyttä kun ovat ehkä hieman nauttineet siitä tilanteesta.

        Ihan loogista... Ei ne luolamiehetkään ruvennu mitenkään pelleilemään vaan kävivät tiputtamassa pommit suoraan vihollisen luukusta sisään..

        Herrasmiesmäisyys ja naisen kunnioittaminen menee liian pitkälle..
        Ei osaa naida oikein.

        :D

        lueskelimpa itsekin sit lisää, sen jo tiesinkin et nainen voi kostua jo mahdollisen raiskauksen uhasta.. mikä sekin voidaan käsittää kiihottumisena,
        ja oman kehoni reaktioista parhaiten tietävänä; olen kokenut kiihottuneisuutta vastaavaa tuntemusta jopa mielestäni hyvin vastenmielisiä henkilöitä kohtaan, tai hyvin vastenmielisiä (seksuaalisia) tekoja kohtaan... mikä ei kuitenkaan tarkoita et oikeasti pitäisin tai haluaisin jotain sellaista. keho reagoi kuten se reagoi, ei sille aina itse mahda mitään. voihan tuota esimerkiksi hikoilla runsaastikin vaikkei olisi yhtään kuumissaan. ja kuulemani mukaan myös penis saattaa välillä elellä ihan omaa elämäänsä, kantajansa mielentilasta riippumatta..

        mitä taas tähän ei-pakotettuun-yhtymiseen tulee,
        nii ne on pitkälti makuasioita nää makuuasiatkin.. joku haluaa nussia niin et seinät ryskää, joku toinen taas haluaa helliä pitkään ja hartaasti, ja kolmas taas näitä molempia vuoron perään.. (se olis vaan tietty hyvä, jos meinaa yksiavioisessa suhteessa elellä, nii löytää se yhteinen sävel näihin hommiin..) :D


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        lueskelimpa itsekin sit lisää, sen jo tiesinkin et nainen voi kostua jo mahdollisen raiskauksen uhasta.. mikä sekin voidaan käsittää kiihottumisena,
        ja oman kehoni reaktioista parhaiten tietävänä; olen kokenut kiihottuneisuutta vastaavaa tuntemusta jopa mielestäni hyvin vastenmielisiä henkilöitä kohtaan, tai hyvin vastenmielisiä (seksuaalisia) tekoja kohtaan... mikä ei kuitenkaan tarkoita et oikeasti pitäisin tai haluaisin jotain sellaista. keho reagoi kuten se reagoi, ei sille aina itse mahda mitään. voihan tuota esimerkiksi hikoilla runsaastikin vaikkei olisi yhtään kuumissaan. ja kuulemani mukaan myös penis saattaa välillä elellä ihan omaa elämäänsä, kantajansa mielentilasta riippumatta..

        mitä taas tähän ei-pakotettuun-yhtymiseen tulee,
        nii ne on pitkälti makuasioita nää makuuasiatkin.. joku haluaa nussia niin et seinät ryskää, joku toinen taas haluaa helliä pitkään ja hartaasti, ja kolmas taas näitä molempia vuoron perään.. (se olis vaan tietty hyvä, jos meinaa yksiavioisessa suhteessa elellä, nii löytää se yhteinen sävel näihin hommiin..) :D

        Ei voi. Kyllä kalu elää ihan vain mielen mukaan. Se on sitten eri asia, että haluaako asiaa myöntää varsinkaan ääneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi. Kyllä kalu elää ihan vain mielen mukaan. Se on sitten eri asia, että haluaako asiaa myöntää varsinkaan ääneen.

        nii että siis yölliset seisoskelutkin voisi siis tulkita niin, että se sikeässä unessa kuorsaava mies haluaa seksiä..?


      • m.wurst kirjoitti:

        lueskelimpa itsekin sit lisää, sen jo tiesinkin et nainen voi kostua jo mahdollisen raiskauksen uhasta.. mikä sekin voidaan käsittää kiihottumisena,
        ja oman kehoni reaktioista parhaiten tietävänä; olen kokenut kiihottuneisuutta vastaavaa tuntemusta jopa mielestäni hyvin vastenmielisiä henkilöitä kohtaan, tai hyvin vastenmielisiä (seksuaalisia) tekoja kohtaan... mikä ei kuitenkaan tarkoita et oikeasti pitäisin tai haluaisin jotain sellaista. keho reagoi kuten se reagoi, ei sille aina itse mahda mitään. voihan tuota esimerkiksi hikoilla runsaastikin vaikkei olisi yhtään kuumissaan. ja kuulemani mukaan myös penis saattaa välillä elellä ihan omaa elämäänsä, kantajansa mielentilasta riippumatta..

        mitä taas tähän ei-pakotettuun-yhtymiseen tulee,
        nii ne on pitkälti makuasioita nää makuuasiatkin.. joku haluaa nussia niin et seinät ryskää, joku toinen taas haluaa helliä pitkään ja hartaasti, ja kolmas taas näitä molempia vuoron perään.. (se olis vaan tietty hyvä, jos meinaa yksiavioisessa suhteessa elellä, nii löytää se yhteinen sävel näihin hommiin..) :D

        Tollanen vähän viittaa siihen että tykkäät mutta pääkoppa pistää hanttiin..
        Silloin kun se on liitoksissa johonki ilmiöön niin se on todennäkösesti oikeaa kiihottumista.

        Jos kaveri on hereillä ja sillä rupeaa seisomaan niin se ajattelee jotain taikka se on nähny jotain. :D


        No ei välttämättä niin että seinät ryskää... :D

        Mutta niin että naiselle tulee sellanen tunne että hänellä ei ole enään valtaa..
        Rölli tekee namuille ihan mitä lystää..

        :D

        Kannattaa erottaa ne tasa-arvo hömpötykset sieltä makuukammarista...
        Makkarissa mennään eläinkunnan sääntöjen mukaan.

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tollanen vähän viittaa siihen että tykkäät mutta pääkoppa pistää hanttiin..
        Silloin kun se on liitoksissa johonki ilmiöön niin se on todennäkösesti oikeaa kiihottumista.

        Jos kaveri on hereillä ja sillä rupeaa seisomaan niin se ajattelee jotain taikka se on nähny jotain. :D


        No ei välttämättä niin että seinät ryskää... :D

        Mutta niin että naiselle tulee sellanen tunne että hänellä ei ole enään valtaa..
        Rölli tekee namuille ihan mitä lystää..

        :D

        Kannattaa erottaa ne tasa-arvo hömpötykset sieltä makuukammarista...
        Makkarissa mennään eläinkunnan sääntöjen mukaan.

        :D

        älä sä tule mulle miesselittämään mun kehollisia tuntemuksia ja mielenliikkeitä. :D
        ne kun ei aina ole yhtä yksioikoisia mitä putkiaivot luulee :D

        ja joo, ei seinät ryskää jossei sängyssä ole sellasta päätyä ku hakkaa seinää vasten,

        ja makuukammarissa tahi missä hyvänsä sopivassa kohteessa kannattaa tosiaan unohtaa mitkä hyvänsä hömpötykset ja oletukset, ja niinku mennä vaan tilanteen ja fiiliksen mukaan.
        (soveliaan ja suostuvaisen partnerin/partnerien kanssa toki...)

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tollanen vähän viittaa siihen että tykkäät mutta pääkoppa pistää hanttiin..
        Silloin kun se on liitoksissa johonki ilmiöön niin se on todennäkösesti oikeaa kiihottumista.

        Jos kaveri on hereillä ja sillä rupeaa seisomaan niin se ajattelee jotain taikka se on nähny jotain. :D


        No ei välttämättä niin että seinät ryskää... :D

        Mutta niin että naiselle tulee sellanen tunne että hänellä ei ole enään valtaa..
        Rölli tekee namuille ihan mitä lystää..

        :D

        Kannattaa erottaa ne tasa-arvo hömpötykset sieltä makuukammarista...
        Makkarissa mennään eläinkunnan sääntöjen mukaan.

        :D

        En nyt tiedä mitä sä yrität selittää..jotain raiskausten hyväksymistä..?

        Kyllähän heteromiehilläkin saattaa alkaa jöpöttämään kun katselevat homopornoa yms..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Lukasin tosta jonku jutun tässä lähiaikoina..
        Sen takia nää raiskausjutut on niin sekavia.

        Niillä uhreilla on pelon ja sydäntä tykyttävän kiiman tunteet... Jonka takia ne uhrit sitten tuntee pikkasen syyllisyyttä kun ovat ehkä hieman nauttineet siitä tilanteesta.

        Ihan loogista... Ei ne luolamiehetkään ruvennu mitenkään pelleilemään vaan kävivät tiputtamassa pommit suoraan vihollisen luukusta sisään..

        Herrasmiesmäisyys ja naisen kunnioittaminen menee liian pitkälle..
        Ei osaa naida oikein.

        :D

        Tuollaisiin raiskauksen aikaisiin orgasmeihin en usko yhtään....


      • blade83 kirjoitti:

        Tuollaisiin raiskauksen aikaisiin orgasmeihin en usko yhtään....

        ite ku tuosta googlettelin, nii löysin mm. tän:
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaiettu-tabu-raiskauksista-miksi-uhrin-keho-reagoi-kiihottumalla/a2914869-51f0-3be0-93a4-39cdb0b96940

        mut siis joo, neljä prosenttia..

        ja huomionarvoista myös tämä:
        "Ihmisen seksuaalinen kiihottuminen voi viimeisimpien tutkimusten mukaan olla fyysisen ja henkisen kiihotuksen yhdistelmä tai vain jompaakumpaa näistä. Kiihottumisella ei siis välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen halukkuuden tai nautinnon kanssa."


      • m.wurst kirjoitti:

        ite ku tuosta googlettelin, nii löysin mm. tän:
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaiettu-tabu-raiskauksista-miksi-uhrin-keho-reagoi-kiihottumalla/a2914869-51f0-3be0-93a4-39cdb0b96940

        mut siis joo, neljä prosenttia..

        ja huomionarvoista myös tämä:
        "Ihmisen seksuaalinen kiihottuminen voi viimeisimpien tutkimusten mukaan olla fyysisen ja henkisen kiihotuksen yhdistelmä tai vain jompaakumpaa näistä. Kiihottumisella ei siis välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen halukkuuden tai nautinnon kanssa."

        Uskon kyllä sen, että raiskauksen aikana nainen voi kostua ja sitten jopa kiihottua kun on antautunut tilanteelle.. Riippuu varmaan olosuhteistakin.
        -Mutta sitten jos mennää orgasmiin, niin kun tuo on naisille muutenkin lähestulkoon mahdotonta yhdynnässä, niin se, että raiskauksen aikana saisi orgasmin on epäilyttävää..
        Välillä kun lukee naisten juttuja, niin tulee ajatus, että tietääköhän nämä itsekkään edes mikä se orgasmi edes oikeasti on. Ei se ole mikään vilunväristys, jos joku imee vähän nänniä. . SÄ voit katsoa vaikka tuhannen tuntia pornoa ja et sä nää koskaan naisen saavan orgasmia yhsynnässä, jos paljon muutenkaan.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        nii että siis yölliset seisoskelutkin voisi siis tulkita niin, että se sikeässä unessa kuorsaava mies haluaa seksiä..?

        Kyllä. Mies näkee unia aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mies näkee unia aiheesta.

        Juuri niin...Miehet harrastavat useinkin seksiä unissaan.


      • blade83 kirjoitti:

        Uskon kyllä sen, että raiskauksen aikana nainen voi kostua ja sitten jopa kiihottua kun on antautunut tilanteelle.. Riippuu varmaan olosuhteistakin.
        -Mutta sitten jos mennää orgasmiin, niin kun tuo on naisille muutenkin lähestulkoon mahdotonta yhdynnässä, niin se, että raiskauksen aikana saisi orgasmin on epäilyttävää..
        Välillä kun lukee naisten juttuja, niin tulee ajatus, että tietääköhän nämä itsekkään edes mikä se orgasmi edes oikeasti on. Ei se ole mikään vilunväristys, jos joku imee vähän nänniä. . SÄ voit katsoa vaikka tuhannen tuntia pornoa ja et sä nää koskaan naisen saavan orgasmia yhsynnässä, jos paljon muutenkaan.

        on se mahdollista, mut vaatii oikeanlaisen asennon ja hyvät kiihotukset/halukkuuden..
        ja orkkujakin on vähän erilaisia.. riippuu kuinka pitkään jaksaa jatkaa,

        mut tota, porno on aina enempi tai vähempi näyteltyä, asennot sen mukaan mistä saa parasta lähikuvaa jne.. ei sillä oo juurikaan tekemistä todellisuuden kanssa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Mies näkee unia aiheesta.

        mut se tuskin tarkoittaa et siihen sais sit niinku hypätä päälle ratsastamaan..

        unilleenkaan kun ei mitään juuri itse mahda.. (joku tietynlainen unenvaihe oli sellanen et siihen pystyis ittekki tietoisesti jotenki vaikuttamaan sen just sen hetkisen unen juoneen, niinku.. mut mää olen tähän mennesä vaan pystyny havahtumisen jälkeen jatkamaan samaa unta..)


      • m.wurst kirjoitti:

        on se mahdollista, mut vaatii oikeanlaisen asennon ja hyvät kiihotukset/halukkuuden..
        ja orkkujakin on vähän erilaisia.. riippuu kuinka pitkään jaksaa jatkaa,

        mut tota, porno on aina enempi tai vähempi näyteltyä, asennot sen mukaan mistä saa parasta lähikuvaa jne.. ei sillä oo juurikaan tekemistä todellisuuden kanssa,

        Kyllä sillä tekemistä paljonkin todellisuuden kanssa kun se on todellisuutta..Siinä ihmiset panevat ja ainoastaan miehet saavat orgasmin. Et sä nää naisten koskaan saavan, et myöskään amatööripornossa. Hassua ettei naiset saa koskaan pornossa, mutta raiskatessa muka saavat:D...Ihan paskaa nämä jutut.
        Netissäkin kaikki naiset saavat orgasmeja kun sä luet näitä palstoja, mutta kun käytäntö on edessä, niin veikkaampa, että on hiljasempaa oikeasti useimmilla.
        -Jos joku asia naisissa on ollut pettymys, niin yksi on juurikin tuo nihkeys saada O ja etenkään yhdynnässä. Tääkin on vaan asia mitä harva uskaltaa sanoa ääneen.


      • blade83 kirjoitti:

        Kyllä sillä tekemistä paljonkin todellisuuden kanssa kun se on todellisuutta..Siinä ihmiset panevat ja ainoastaan miehet saavat orgasmin. Et sä nää naisten koskaan saavan, et myöskään amatööripornossa. Hassua ettei naiset saa koskaan pornossa, mutta raiskatessa muka saavat:D...Ihan paskaa nämä jutut.
        Netissäkin kaikki naiset saavat orgasmeja kun sä luet näitä palstoja, mutta kun käytäntö on edessä, niin veikkaampa, että on hiljasempaa oikeasti useimmilla.
        -Jos joku asia naisissa on ollut pettymys, niin yksi on juurikin tuo nihkeys saada O ja etenkään yhdynnässä. Tääkin on vaan asia mitä harva uskaltaa sanoa ääneen.

        no ne pornot mitä mää oon nähny, nii kyllä niissä naiset voihkii ja vinkuu minkä kerkiää..
        mikä uskoakseni merkkaa sitä nauttimista ja jopa orgasmia (tai no, ainakin esittää sitä..)
        miesnäkökulmastahan suurin osa pornosta on tehty, ja miehille suunnattu, et eipä kai niissä ole tarkoituskaan pyrkiä realismiin. nykyään toki on enemmän vaihtoehtoja.. jos haluaa pornoa katsoa..

        ja minen muista tiiä, mut omalla kohallani iän ja eri (edes niiden muutaman) seksikumppaneiden tuoma kokemus sekä kunnollinen tutustuminen siihen toiseen osapuoleen on tuonut sitä varmuutta ja uskallusta heittäytyä täysillä tilanteeseen, jolloin orgasmin saaminenkin on helpompaa. en minäkään joskus parikymppisenä päässyt kui omin käsin onneen..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        no ne pornot mitä mää oon nähny, nii kyllä niissä naiset voihkii ja vinkuu minkä kerkiää..
        mikä uskoakseni merkkaa sitä nauttimista ja jopa orgasmia (tai no, ainakin esittää sitä..)
        miesnäkökulmastahan suurin osa pornosta on tehty, ja miehille suunnattu, et eipä kai niissä ole tarkoituskaan pyrkiä realismiin. nykyään toki on enemmän vaihtoehtoja.. jos haluaa pornoa katsoa..

        ja minen muista tiiä, mut omalla kohallani iän ja eri (edes niiden muutaman) seksikumppaneiden tuoma kokemus sekä kunnollinen tutustuminen siihen toiseen osapuoleen on tuonut sitä varmuutta ja uskallusta heittäytyä täysillä tilanteeseen, jolloin orgasmin saaminenkin on helpompaa. en minäkään joskus parikymppisenä päässyt kui omin käsin onneen..

        Joo vinkuminen ja voihkiminenhan on selvä merkki orkusta!! Hyvä!!!!

        Jossei pillu kouristele, orkku ei ole aito, tiedoksi vaan.

        Varmaan miehet alkais kehittään vähän sänkytaitojansa, jos naiset lopettaa teeskentelyn.👌


      • m.wurst kirjoitti:

        no ne pornot mitä mää oon nähny, nii kyllä niissä naiset voihkii ja vinkuu minkä kerkiää..
        mikä uskoakseni merkkaa sitä nauttimista ja jopa orgasmia (tai no, ainakin esittää sitä..)
        miesnäkökulmastahan suurin osa pornosta on tehty, ja miehille suunnattu, et eipä kai niissä ole tarkoituskaan pyrkiä realismiin. nykyään toki on enemmän vaihtoehtoja.. jos haluaa pornoa katsoa..

        ja minen muista tiiä, mut omalla kohallani iän ja eri (edes niiden muutaman) seksikumppaneiden tuoma kokemus sekä kunnollinen tutustuminen siihen toiseen osapuoleen on tuonut sitä varmuutta ja uskallusta heittäytyä täysillä tilanteeseen, jolloin orgasmin saaminenkin on helpompaa. en minäkään joskus parikymppisenä päässyt kui omin käsin onneen..

        Voihkiminen ja orgasmi on tietysti kaksi eri asiaa.. Nainen voi nauttia seksistä muttei todennäköisemmin pääse orgasmiin saakka..
        Itse kyllä aistin feikit orgasmit hyvin helposti.. Katselin tuossa naisten masturboimistakin nyt tämän asian myötä hakusanalla female orgasm ja sielläkin oli 90%:sti pelkkää feikkiä...
        Joutuu ihan oikeasti metsästämään materiaali naisen AIDOSTA orgamista, jos sä haluat sellasen nähä... Tottakai feikit uppoo moneen urpoon ja sitten nämä on onnensa kukkuloilla ns. kovia panomiehiä.
        -Jos voisin luoda naisen uudelleen, niin panostaisin merkittävästi tuohon orgasmi herkkyyteen..Aitoon kovaan orgasmiin ja lisäks muokkaisin geenimanipulaatiolla naiselle ejakulaatio rauhasen..Yhtä ison kuin miehen eturauhanen on.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Voihkiminen ja orgasmi on tietysti kaksi eri asiaa.. Nainen voi nauttia seksistä muttei todennäköisemmin pääse orgasmiin saakka..
        Itse kyllä aistin feikit orgasmit hyvin helposti.. Katselin tuossa naisten masturboimistakin nyt tämän asian myötä hakusanalla female orgasm ja sielläkin oli 90%:sti pelkkää feikkiä...
        Joutuu ihan oikeasti metsästämään materiaali naisen AIDOSTA orgamista, jos sä haluat sellasen nähä... Tottakai feikit uppoo moneen urpoon ja sitten nämä on onnensa kukkuloilla ns. kovia panomiehiä.
        -Jos voisin luoda naisen uudelleen, niin panostaisin merkittävästi tuohon orgasmi herkkyyteen..Aitoon kovaan orgasmiin ja lisäks muokkaisin geenimanipulaatiolla naiselle ejakulaatio rauhasen..Yhtä ison kuin miehen eturauhanen on.

        Orgasmissa vapautuu paljon energiaa. Keho ei aina ole halukas sitä luovuttamaan miehenkään mieliksi.

        Oletko tutustunut tantrisen seksin perusteisiin?

        Tantrisessa seksissä laukeaminen on sivuseikka ja sitä suorastaan pyritään välttämään kummallakin sukupuolella. Seksin pääpaino on kehoenergioiden yhteensulautuminen, eroottinen yhdessäolo.

        Itse nautin seksuaalisesta kanssakäymisestä ilman orgasmipaineita, mutta miehet eivät ymmärrä tätä. Ovat olleet lähinnä niin sekaisin tilanteesta, että homma mennyt täysin överiksi yrittämiseksi. Myöhemmin on tainnut vähän hävettää....

        Eivät edes ymmärrä sitä, ettei kahden erilaisen tuntevan olennon energiat nyt välttämättä heti vaan "loksahda paikoilleen".


      • Wwuwuw kirjoitti:

        En nyt tiedä mitä sä yrität selittää..jotain raiskausten hyväksymistä..?

        Kyllähän heteromiehilläkin saattaa alkaa jöpöttämään kun katselevat homopornoa yms..

        En...

        Ja se jöpötys johtuu siitä kun kyseinen henkilö kiihottuu homostelusta. :D
        Kyseinen henkilö saattaa pelästyä sellasta tuntemusta ja yrittää kieltää sen..

        Sama homma naikkosten kanssa..


      • m.wurst kirjoitti:

        ite ku tuosta googlettelin, nii löysin mm. tän:
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaiettu-tabu-raiskauksista-miksi-uhrin-keho-reagoi-kiihottumalla/a2914869-51f0-3be0-93a4-39cdb0b96940

        mut siis joo, neljä prosenttia..

        ja huomionarvoista myös tämä:
        "Ihmisen seksuaalinen kiihottuminen voi viimeisimpien tutkimusten mukaan olla fyysisen ja henkisen kiihotuksen yhdistelmä tai vain jompaakumpaa näistä. Kiihottumisella ei siis välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen halukkuuden tai nautinnon kanssa."

        Asiallinen linkki.

        "Tällainen fyysinen kiihottuneisuus kumpuaa ihmisen autonomisesta hermostosta, joka säätelee samalla tavoin myös esimerkiksi hikoilua, ruoansulatusta ja sydämen sykettä."


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        ite ku tuosta googlettelin, nii löysin mm. tän:
        https://www.uusisuomi.fi/uutiset/vaiettu-tabu-raiskauksista-miksi-uhrin-keho-reagoi-kiihottumalla/a2914869-51f0-3be0-93a4-39cdb0b96940

        mut siis joo, neljä prosenttia..

        ja huomionarvoista myös tämä:
        "Ihmisen seksuaalinen kiihottuminen voi viimeisimpien tutkimusten mukaan olla fyysisen ja henkisen kiihotuksen yhdistelmä tai vain jompaakumpaa näistä. Kiihottumisella ei siis välttämättä ole mitään tekemistä seksuaalisen halukkuuden tai nautinnon kanssa."

        Kova pelko pistää "kiihottumaan" niin kuin miehillä saattaa seisoa hengenvaarallisessa tilanteessa. Itse nautinnon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Sairasta edes ruveta arvuuttelemaan saavatko kaikki uhrit orgasmeja kun raiskataan koska joku sekopää nautti siitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vinkuminen ja voihkiminenhan on selvä merkki orkusta!! Hyvä!!!!

        Jossei pillu kouristele, orkku ei ole aito, tiedoksi vaan.

        Varmaan miehet alkais kehittään vähän sänkytaitojansa, jos naiset lopettaa teeskentelyn.👌

        ai että minäkö en tietäisi minkälainen oma orgasmini on.. :D
        pornossa sitä pillun kouristelua olisi vaikeampi edes nähdä, sikskai ne voihkii.. eihän mieskään juuri koskaan laukea naisen sisään, vaan tämän vatsalle tai jopa kasvoille..
        että se nyt varmasti tulee katsojille selväksi et äijältä tuli. :D


      • blade83 kirjoitti:

        Voihkiminen ja orgasmi on tietysti kaksi eri asiaa.. Nainen voi nauttia seksistä muttei todennäköisemmin pääse orgasmiin saakka..
        Itse kyllä aistin feikit orgasmit hyvin helposti.. Katselin tuossa naisten masturboimistakin nyt tämän asian myötä hakusanalla female orgasm ja sielläkin oli 90%:sti pelkkää feikkiä...
        Joutuu ihan oikeasti metsästämään materiaali naisen AIDOSTA orgamista, jos sä haluat sellasen nähä... Tottakai feikit uppoo moneen urpoon ja sitten nämä on onnensa kukkuloilla ns. kovia panomiehiä.
        -Jos voisin luoda naisen uudelleen, niin panostaisin merkittävästi tuohon orgasmi herkkyyteen..Aitoon kovaan orgasmiin ja lisäks muokkaisin geenimanipulaatiolla naiselle ejakulaatio rauhasen..Yhtä ison kuin miehen eturauhanen on.

        vähän on miesselittämisen makua taas..
        reilut sata vuotta sittenhän ei edes tiedetty et nainenkin voi saada orgasmin, ei miehet eikä naiset itsekään.. jos nyt joku onnistui sellaisen saamaan niin se oli "hysteerinen kohtaus" ja häveliääseen ja mieskeskeiseen seksielämään turhautuneita naisia pidettiin hysteerikkoina, joita hoidettiin mm. klitorishieronnalla, jotta nämä saisivat sen "kohtauksensa" ja paranisivat..
        lisäks olen jostain lukenut et hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit ainakin) voi heikentää naisen kykyä saada orgasmeja.

        en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää..

        sit niinku voisin omalta kohdaltanikin sanoa, et minun tulemiseeni pakkomielteisesti suhtautuva partneri ja sitä kautta taas seksin muuttaminen "orgasmin suorittamiseksi" ei ainakaan lisäisi nautintoa ja mahdollisuutta saada. suorituspaineet ei ole koskaan hyväksi seksihommissa.


      • m.wurst kirjoitti:

        vähän on miesselittämisen makua taas..
        reilut sata vuotta sittenhän ei edes tiedetty et nainenkin voi saada orgasmin, ei miehet eikä naiset itsekään.. jos nyt joku onnistui sellaisen saamaan niin se oli "hysteerinen kohtaus" ja häveliääseen ja mieskeskeiseen seksielämään turhautuneita naisia pidettiin hysteerikkoina, joita hoidettiin mm. klitorishieronnalla, jotta nämä saisivat sen "kohtauksensa" ja paranisivat..
        lisäks olen jostain lukenut et hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit ainakin) voi heikentää naisen kykyä saada orgasmeja.

        en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää..

        sit niinku voisin omalta kohdaltanikin sanoa, et minun tulemiseeni pakkomielteisesti suhtautuva partneri ja sitä kautta taas seksin muuttaminen "orgasmin suorittamiseksi" ei ainakaan lisäisi nautintoa ja mahdollisuutta saada. suorituspaineet ei ole koskaan hyväksi seksihommissa.

        Se, että aikoinaan ei edes tiedetty naisen orgasmista vaan alleviivaa sitä faktaa, et se on todellisuudessa enempikin harvinaista kuin tavanomaista!
        -Kuitenkin netissä ja mediassa luodaan kuvaa, että kaikki naiset saavat ja sitten siitä on sitäkautta jo tehty naisille suorituspaine ja ikäänkuin häpeä olla saamatta...Tämän takia naiset ovat alkaneet feikkaamaan ja myös miehiä on alettu syyllistämään asiasta ja näin koko seksistä on onnistuttu luomaan naisen orgasmin ympärillä pyörivä nihkeä suoritus puolen tunnin esileikkeineen....Valtavat valmistelut, että pääsee panemaan.
        -Varmaan paras osoitus tästä on se, että ihmiset menettävät mielenkiintonsa koko seksiin ja kuten tutkimukset osoittavatkin, niin joka toinen pariskunta harrastaa seksiä vain kerran/kk tai vähemmän.

        -E-pillerit heikentävät naisella seksihaluja ja orgasmiherkkyyttä, koska ne estävät aivolisääkkeen erittämän lutenisoivan hormoonin erityksen ja sitäkautta nämä naisen luontaiset kiimapäivät...Useimmiten estrogeenitasot jäävät e-pillereillä myöskin luomutilaa alemmalle tasolle.. Toinen hormooni mihin nää e-pillerit naisilla vaikuttaa on testosteroni..Se laskee ja sillä on vaikutuksensa naisen haluun, kostumiseen, sekä klitoriksen kokoon, sekä orgasmiherkkyyteen heikentävästi.
        -En suosittele naisille e-pilereitä missään nimessä...Minipillerit sisältävät vain progesteronia, mikä on vähemmän naisen omaa hormonitoimintaa sotkeva lääke.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        vähän on miesselittämisen makua taas..
        reilut sata vuotta sittenhän ei edes tiedetty et nainenkin voi saada orgasmin, ei miehet eikä naiset itsekään.. jos nyt joku onnistui sellaisen saamaan niin se oli "hysteerinen kohtaus" ja häveliääseen ja mieskeskeiseen seksielämään turhautuneita naisia pidettiin hysteerikkoina, joita hoidettiin mm. klitorishieronnalla, jotta nämä saisivat sen "kohtauksensa" ja paranisivat..
        lisäks olen jostain lukenut et hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit ainakin) voi heikentää naisen kykyä saada orgasmeja.

        en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää..

        sit niinku voisin omalta kohdaltanikin sanoa, et minun tulemiseeni pakkomielteisesti suhtautuva partneri ja sitä kautta taas seksin muuttaminen "orgasmin suorittamiseksi" ei ainakaan lisäisi nautintoa ja mahdollisuutta saada. suorituspaineet ei ole koskaan hyväksi seksihommissa.

        Näin on.

        Kahden viimeisimmän partneriehdokkaan kanssa juuri tällainen show pystyssä.

        Onhan se miehen egolle kai jonkinlainen palkinto saada himoamansa nainen laukeamaan.

        Tuo liika yrittäminen vaan tuntuu tosiaan henkisesti ja fyysisesti hyvin epämiellyttävältä. Kaikkea pitäisi kokeilla heti, tyyliin pornoelokuvissa nähdyt liikkeet kymmenen sekunnin jaksoissa😒👎 Ensimmäinen seksikerta yhdessä voi olla todella stressaava härö kokemus.

        Itse ymmärrän tämän aikuisena naisena, en halua tuomita suhdetta tuhoon, jos asiat eivät suju kuin loppuun harjoiteltu tanssi tai mies menee seinillä...😕mutta näillä miehillä tainnut olla vähän suuret odotukset tämän naisen suhteen..mies kun tiesi 7 vuoden selibaatistani.

        Todennäköisesti haukkuu minut frigidiksi koska en saanut hänen käsittelyssään enkä vaivautunut edes teeskentelemään,.niin varmaan tuntee epäonnistumista ja häpeää. Ja menee sen naisen luo joka voihkii ja vinkuu pillu kuivana😂😂👌

        Kokeilin hormoniehkäisyn vaikutuksia vuosi sitten, kun olin etäsuhteessa. Halut loppuivat ja pillu turposi ja sen väri muuttui. Tulin myös emotionaalisesti erilaiseksi, kun haluan itseni tuntuvan. Tuntui mahtavalta taas, kun olin lopettanut ja sain olla oma itseni.

        Toinen, minkä olen huomannut vähentävän seksuaalihalukkuutta, on makean syönti. Tämä puhtaasti oma kokemus, mutta olen herkkä tekemään havaintoja omasta kehostani. Olen kuitenkin huomannut, että jos syön pientä annosta suuremman määrän sokeria (patukka/suklaalevy), niin ihoni alkaa haista vähän hiivalle ja alapäästä katoaa tunto.

        Anteeksi, en tiennyt että olet nainen, en palstaile niin paljoa, että kaikki ovat tuttuja💋


      • m.wurst kirjoitti:

        vähän on miesselittämisen makua taas..
        reilut sata vuotta sittenhän ei edes tiedetty et nainenkin voi saada orgasmin, ei miehet eikä naiset itsekään.. jos nyt joku onnistui sellaisen saamaan niin se oli "hysteerinen kohtaus" ja häveliääseen ja mieskeskeiseen seksielämään turhautuneita naisia pidettiin hysteerikkoina, joita hoidettiin mm. klitorishieronnalla, jotta nämä saisivat sen "kohtauksensa" ja paranisivat..
        lisäks olen jostain lukenut et hormonaalinen ehkäisy (e-pillerit ainakin) voi heikentää naisen kykyä saada orgasmeja.

        en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää..

        sit niinku voisin omalta kohdaltanikin sanoa, et minun tulemiseeni pakkomielteisesti suhtautuva partneri ja sitä kautta taas seksin muuttaminen "orgasmin suorittamiseksi" ei ainakaan lisäisi nautintoa ja mahdollisuutta saada. suorituspaineet ei ole koskaan hyväksi seksihommissa.

        Jos tämä on edelleenkin näin, niin kyllä on karua:

        "en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää.."

        Mikä näitä ikiaikaisia asenteita edelleen ylläpitää?


      • blade83 kirjoitti:

        Se, että aikoinaan ei edes tiedetty naisen orgasmista vaan alleviivaa sitä faktaa, et se on todellisuudessa enempikin harvinaista kuin tavanomaista!
        -Kuitenkin netissä ja mediassa luodaan kuvaa, että kaikki naiset saavat ja sitten siitä on sitäkautta jo tehty naisille suorituspaine ja ikäänkuin häpeä olla saamatta...Tämän takia naiset ovat alkaneet feikkaamaan ja myös miehiä on alettu syyllistämään asiasta ja näin koko seksistä on onnistuttu luomaan naisen orgasmin ympärillä pyörivä nihkeä suoritus puolen tunnin esileikkeineen....Valtavat valmistelut, että pääsee panemaan.
        -Varmaan paras osoitus tästä on se, että ihmiset menettävät mielenkiintonsa koko seksiin ja kuten tutkimukset osoittavatkin, niin joka toinen pariskunta harrastaa seksiä vain kerran/kk tai vähemmän.

        -E-pillerit heikentävät naisella seksihaluja ja orgasmiherkkyyttä, koska ne estävät aivolisääkkeen erittämän lutenisoivan hormoonin erityksen ja sitäkautta nämä naisen luontaiset kiimapäivät...Useimmiten estrogeenitasot jäävät e-pillereillä myöskin luomutilaa alemmalle tasolle.. Toinen hormooni mihin nää e-pillerit naisilla vaikuttaa on testosteroni..Se laskee ja sillä on vaikutuksensa naisen haluun, kostumiseen, sekä klitoriksen kokoon, sekä orgasmiherkkyyteen heikentävästi.
        -En suosittele naisille e-pilereitä missään nimessä...Minipillerit sisältävät vain progesteronia, mikä on vähemmän naisen omaa hormonitoimintaa sotkeva lääke.

        no tottakai se on harvinaista jos edes naiset itse eivät ole tienneet (eikä tiedä kaikki vieläkään) millä tavalla sen saavuttavat!

        ja niinku sulle naisen pitäisi olla orgasmiherkkä ja vieläpä voimakkailla orgasmeilla, mut esileikkiä et silti jaksaisi harrastaa.. että ei muutako pukille vaan ja naisessa on vika jos ei se laukea...?

        ja joo, olen nuorempana feikannut itsekin ja liioitellut saamaani nautintoa...
        kuten jo jossain tuolla ylempänä totesin; se on tuntunut jollekkin olevan jo liian vaikea löytää se "ylhäällä ja keskellä" ja ainakin siinä pysyminen.. niinku jumalauta! siinä on ihan selkeästi tuntuva ja näkyvä se klitoris ja silti tyyppi hinkkaa siitä sen vierestä!

        niin et ei se ihme oo jos mielenkiinto seksiin hiipuu jos toinen ei A) tiedä mitä tekee ja B) edes kuuntele taikka seuraa opastusta, tai suhtautuu kaikkeen muuhun kui itse panemiseen nihkeänä suorittamisena.

        lisäks noin niinku ainakin pidemmässä parisuhteessa olis hyvä muistaa myös se muu läheisyys ja leikkisyys ja kiusoittelu. se uuden partnerin tuoma kiima ja huuma ku ei välttis riitä kovin pitkälle..
        ja vaikkei aina saisikaan orkkua, tai ainakaan tarpeeksi monta, niin on siinä silti se kumppanin lämpö, iho ja tuoksu ja maku ja kaikkee, ne minkä puute ainakin mulla sit taas laimentaa itsetyydon tuomaa nautintoa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.

        Kahden viimeisimmän partneriehdokkaan kanssa juuri tällainen show pystyssä.

        Onhan se miehen egolle kai jonkinlainen palkinto saada himoamansa nainen laukeamaan.

        Tuo liika yrittäminen vaan tuntuu tosiaan henkisesti ja fyysisesti hyvin epämiellyttävältä. Kaikkea pitäisi kokeilla heti, tyyliin pornoelokuvissa nähdyt liikkeet kymmenen sekunnin jaksoissa😒👎 Ensimmäinen seksikerta yhdessä voi olla todella stressaava härö kokemus.

        Itse ymmärrän tämän aikuisena naisena, en halua tuomita suhdetta tuhoon, jos asiat eivät suju kuin loppuun harjoiteltu tanssi tai mies menee seinillä...😕mutta näillä miehillä tainnut olla vähän suuret odotukset tämän naisen suhteen..mies kun tiesi 7 vuoden selibaatistani.

        Todennäköisesti haukkuu minut frigidiksi koska en saanut hänen käsittelyssään enkä vaivautunut edes teeskentelemään,.niin varmaan tuntee epäonnistumista ja häpeää. Ja menee sen naisen luo joka voihkii ja vinkuu pillu kuivana😂😂👌

        Kokeilin hormoniehkäisyn vaikutuksia vuosi sitten, kun olin etäsuhteessa. Halut loppuivat ja pillu turposi ja sen väri muuttui. Tulin myös emotionaalisesti erilaiseksi, kun haluan itseni tuntuvan. Tuntui mahtavalta taas, kun olin lopettanut ja sain olla oma itseni.

        Toinen, minkä olen huomannut vähentävän seksuaalihalukkuutta, on makean syönti. Tämä puhtaasti oma kokemus, mutta olen herkkä tekemään havaintoja omasta kehostani. Olen kuitenkin huomannut, että jos syön pientä annosta suuremman määrän sokeria (patukka/suklaalevy), niin ihoni alkaa haista vähän hiivalle ja alapäästä katoaa tunto.

        Anteeksi, en tiennyt että olet nainen, en palstaile niin paljoa, että kaikki ovat tuttuja💋

        no worries :)

        on vaan jotenkin niin käsittämätöntä tämä miesselittämisen tarve naisen kehon tuntemuksista ja orgasmista..
        oletin sinutkin mieheksi,

        mut joo, mulla ei ole hajuakaan miltä miehen orgasmi tuntuu, ja onko sekään aina edes samantuntuinen.. tai edes siitä miltä tuntuu kun jalkovälissä on enempi ulospäin suuntautuvia osia :D
        silti täällä miesoletetut saarnaa naisen seksuaalisuudesta niinku parhaimmatkin asiantuntijat..

        ja niin, itsekin oppinut vasta iän myötä ja nykyisen kumppanini kanssa oikeastaan sen, et ei seksi aina ole täydellistä suoriutumista, siinä saa olla myös hieman kömpelyyttä sekä erityisesti leikkimielisyyttä mukana.. joskus on voinutkin tuntua siltä, ettei nyt hommat sujukaan vaikka on jo vaatteet riisuttu, sit ollaan joku tovi makoiltu alasti sängyllä vitsaillen ja höpötellen ja sit vähän kutitellen, joskus ollaan päädytty seksiin asti, joskus taas ei...


      • blade83 kirjoitti:

        Se, että aikoinaan ei edes tiedetty naisen orgasmista vaan alleviivaa sitä faktaa, et se on todellisuudessa enempikin harvinaista kuin tavanomaista!
        -Kuitenkin netissä ja mediassa luodaan kuvaa, että kaikki naiset saavat ja sitten siitä on sitäkautta jo tehty naisille suorituspaine ja ikäänkuin häpeä olla saamatta...Tämän takia naiset ovat alkaneet feikkaamaan ja myös miehiä on alettu syyllistämään asiasta ja näin koko seksistä on onnistuttu luomaan naisen orgasmin ympärillä pyörivä nihkeä suoritus puolen tunnin esileikkeineen....Valtavat valmistelut, että pääsee panemaan.
        -Varmaan paras osoitus tästä on se, että ihmiset menettävät mielenkiintonsa koko seksiin ja kuten tutkimukset osoittavatkin, niin joka toinen pariskunta harrastaa seksiä vain kerran/kk tai vähemmän.

        -E-pillerit heikentävät naisella seksihaluja ja orgasmiherkkyyttä, koska ne estävät aivolisääkkeen erittämän lutenisoivan hormoonin erityksen ja sitäkautta nämä naisen luontaiset kiimapäivät...Useimmiten estrogeenitasot jäävät e-pillereillä myöskin luomutilaa alemmalle tasolle.. Toinen hormooni mihin nää e-pillerit naisilla vaikuttaa on testosteroni..Se laskee ja sillä on vaikutuksensa naisen haluun, kostumiseen, sekä klitoriksen kokoon, sekä orgasmiherkkyyteen heikentävästi.
        -En suosittele naisille e-pilereitä missään nimessä...Minipillerit sisältävät vain progesteronia, mikä on vähemmän naisen omaa hormonitoimintaa sotkeva lääke.

        Noissa minipillereissäkin on eroja...Toiset häiritsevät omaa hormonitoimintaa enemmän kuin toiset.
        Kannattaa valita sellainen minipilleri, mikä ei estä ovulaatiota...Jos ovulaatio tulee, niin se kertoo siitä, että oma hormonitoiminta on käynnissä, vaikka kyllä nämä kaikki hormonaaliset ehkäisymenetelmät aina häiritsevät omaa kemiaa.

        -Jos olisin nainen, niin lähtisin liikkeelle kuparikierukalla!
        Saattaa yksilöllisesti lisätä vuotojen määrää ja kipuja...Toisaalta se ei sotke omaa hormonitoimintaa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Noissa minipillereissäkin on eroja...Toiset häiritsevät omaa hormonitoimintaa enemmän kuin toiset.
        Kannattaa valita sellainen minipilleri, mikä ei estä ovulaatiota...Jos ovulaatio tulee, niin se kertoo siitä, että oma hormonitoiminta on käynnissä, vaikka kyllä nämä kaikki hormonaaliset ehkäisymenetelmät aina häiritsevät omaa kemiaa.

        -Jos olisin nainen, niin lähtisin liikkeelle kuparikierukalla!
        Saattaa yksilöllisesti lisätä vuotojen määrää ja kipuja...Toisaalta se ei sotke omaa hormonitoimintaa.

        Kuparikierukka on vihoviimeinen värkki tungettavaksi sisälle..Mutta sinähän oletkin mies,et tiedä miltä se tuntuu.
        On se kumma ettei niitä miesten hormonaalisia ehkäisyjä VIELÄKÄÄN saada markkinoille. Teillä kun tuo hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisilla.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Asiallinen linkki.

        "Tällainen fyysinen kiihottuneisuus kumpuaa ihmisen autonomisesta hermostosta, joka säätelee samalla tavoin myös esimerkiksi hikoilua, ruoansulatusta ja sydämen sykettä."

        Kostuminen ja huulten turpoaminen selittyy tuolla.

        Jos mulla seisoo aamusella niin se ei tarkota että oon mitenkään kiihottunu.
        Parempi käydä kusella eka. :D

        On se aika kummallista että orgasmi tulee raiskauksen aikana mutta normihommissa se ei tule millään..

        Ja se tuntuu naisesta pahalta ja pelottavalta että se onnistu sillon..


        Sama juttu jollain raivo heteromiehellä... Jos se homoseksi kiihottaa niin kyseisellä herralla saattaa pistää vihaksi..

        Ainahan teikäläiset vetoaa siihen että homoviha johtuu kaappihomoudesta. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Kostuminen ja huulten turpoaminen selittyy tuolla.

        Jos mulla seisoo aamusella niin se ei tarkota että oon mitenkään kiihottunu.
        Parempi käydä kusella eka. :D

        On se aika kummallista että orgasmi tulee raiskauksen aikana mutta normihommissa se ei tule millään..

        Ja se tuntuu naisesta pahalta ja pelottavalta että se onnistu sillon..


        Sama juttu jollain raivo heteromiehellä... Jos se homoseksi kiihottaa niin kyseisellä herralla saattaa pistää vihaksi..

        Ainahan teikäläiset vetoaa siihen että homoviha johtuu kaappihomoudesta. :D

        Se neljä prosenttia saatiin siis jonkun amerikkalaisen tutkimuksen tuloksena..Voi tosiaan olla, että vastaajat eivät edes tienneet mitä orgasmi on..

        Muistan kun nuorena yksi tyttö selitti että orkku tarkoittaa kostumista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuparikierukka on vihoviimeinen värkki tungettavaksi sisälle..Mutta sinähän oletkin mies,et tiedä miltä se tuntuu.
        On se kumma ettei niitä miesten hormonaalisia ehkäisyjä VIELÄKÄÄN saada markkinoille. Teillä kun tuo hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisilla.

        "On se kumma ettei niitä miesten hormonaalisia ehkäisyjä VIELÄKÄÄN saada markkinoille. Teillä kun tuo hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisilla."

        -En usko, että miehille soveltuvaa hormonaalista ja toimivaa ehkäisymenetelmää KOSKAAN saadaan markkinoille..
        Olet väärässä tuossa kun sanoit, että miesten hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisten.. Ei todellakaan. Nuo ehkäisyvalmisteiden sisältämät pienetkin määrät hormooneja ajaa miehen oman testosteronin tuotannon alas...Tää on se ongelma noissa! Säätelyjärjestelmä ja takaisinkytkentä LH:n eritykseen on miehillä niin herkkä, että synteettisiin hormooneihin perustuvat ehkäisymenetelmät eivät tule koskaan olemaan vaihtoehto miehille.


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        mut se tuskin tarkoittaa et siihen sais sit niinku hypätä päälle ratsastamaan..

        unilleenkaan kun ei mitään juuri itse mahda.. (joku tietynlainen unenvaihe oli sellanen et siihen pystyis ittekki tietoisesti jotenki vaikuttamaan sen just sen hetkisen unen juoneen, niinku.. mut mää olen tähän mennesä vaan pystyny havahtumisen jälkeen jatkamaan samaa unta..)

        Se että mitä sille mielen tahtomalle kalulle voi nainen tehdä, niin onkin ihan toinen asia. Mutta olisin kyllä harvinaisen onnellinen, jos joskus heräisin vartalotyynylle ruiskimisen sijaan päällä hyppivään naiseen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Se neljä prosenttia saatiin siis jonkun amerikkalaisen tutkimuksen tuloksena..Voi tosiaan olla, että vastaajat eivät edes tienneet mitä orgasmi on..

        Muistan kun nuorena yksi tyttö selitti että orkku tarkoittaa kostumista...

        Funtsin myös naisille tarkoitettua seksikirjallisuutta..
        Ja naisten omia fantasioita..

        Menee kyllä aika yksiin jonku raiskauksen kanssa..


        Se mies on aina joku kiimanen villimies... Saattaa olla herrasmies päivällä mutta sillä on sellanen pimeä puoli.

        Ja "raiskaus" fantasia taitaa olla niitä yleisimpiä naisten fantasioita..

        Perusidea on se että mies on ryökäle ja niin vahva ja kiimanen että se ottaa mitä haluaa ja naista viedään niinkuin mollamaijaa.

        Nainen tarvitsee sen miehen polttavan himon häntä kohtaan.. Sen takia on tärkeää himoita sitä sun naarastas tasaseen tahtiin.


      • Thymallus kirjoitti:

        Jos tämä on edelleenkin näin, niin kyllä on karua:

        "en tiedä vaikuttaako sit yltiösiveellinen ja häveliäs menneisyys, vaiko vielä nykyäänkin valitettavan yleinen käsitys seksuaalisuudestaan ja kehostaan nauttivasta naisesta "huonona naisena".. et välttämättä monikaan nainen ei sit uskalla edes itsekseen ottaa selvää mikä toimii ja mistä tykkää, tai edes peilin kanssa katsoa et miltä se oma pillu näyttää.."

        Mikä näitä ikiaikaisia asenteita edelleen ylläpitää?

        tietämättömyys, kaksinaismoralismi, se häveliäisyys, mikälie..


      • blade83 kirjoitti:

        "On se kumma ettei niitä miesten hormonaalisia ehkäisyjä VIELÄKÄÄN saada markkinoille. Teillä kun tuo hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisilla."

        -En usko, että miehille soveltuvaa hormonaalista ja toimivaa ehkäisymenetelmää KOSKAAN saadaan markkinoille..
        Olet väärässä tuossa kun sanoit, että miesten hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisten.. Ei todellakaan. Nuo ehkäisyvalmisteiden sisältämät pienetkin määrät hormooneja ajaa miehen oman testosteronin tuotannon alas...Tää on se ongelma noissa! Säätelyjärjestelmä ja takaisinkytkentä LH:n eritykseen on miehillä niin herkkä, että synteettisiin hormooneihin perustuvat ehkäisymenetelmät eivät tule koskaan olemaan vaihtoehto miehille.

        Kuulostaa aika pahalta..

        Ei helevetissä. :D

        En ala syömään mitään nappeja jotka heikentää mun mieskuntoa.


      • m.wurst kirjoitti:

        tietämättömyys, kaksinaismoralismi, se häveliäisyys, mikälie..

        Seksuaalisuudesta nauttiminen on vähän eri asia kuin ympäri kaupunkia pantavana oleminen..

        Voihan sitä harrastaa..
        Ei se kuitenkaan kovin tervettä ole..


        Ja meillä miehillä on sellanen biologinen juttu että kulunu tavara on hieman vastenmielinen..
        Ei ole hirveän kivaa jos omaa vaimoa on kaikki pannu.. :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Funtsin myös naisille tarkoitettua seksikirjallisuutta..
        Ja naisten omia fantasioita..

        Menee kyllä aika yksiin jonku raiskauksen kanssa..


        Se mies on aina joku kiimanen villimies... Saattaa olla herrasmies päivällä mutta sillä on sellanen pimeä puoli.

        Ja "raiskaus" fantasia taitaa olla niitä yleisimpiä naisten fantasioita..

        Perusidea on se että mies on ryökäle ja niin vahva ja kiimanen että se ottaa mitä haluaa ja naista viedään niinkuin mollamaijaa.

        Nainen tarvitsee sen miehen polttavan himon häntä kohtaan.. Sen takia on tärkeää himoita sitä sun naarastas tasaseen tahtiin.

        fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D

        ja miehet ei sitten fantasioi "ottavansa" naisen?

        ja mustakin jo vahvasti vaikuttaa siltä et sää koitat tässä koko ajan jotenkin vääntää asiaa niin et nainen kuin nainen _haluaisi_ tulla raiskatuksi (missä vaan, milloin vaan ja kenen toimesta tahansa...), niinku pohjimmiltaan.. ja se olis sitten aina naisen syy (tai Naisten!)
        raiskaaja pääsis ku koira veräjästä jos se vaan kertois lukeneensa "Naisen unelmia".


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Seksuaalisuudesta nauttiminen on vähän eri asia kuin ympäri kaupunkia pantavana oleminen..

        Voihan sitä harrastaa..
        Ei se kuitenkaan kovin tervettä ole..


        Ja meillä miehillä on sellanen biologinen juttu että kulunu tavara on hieman vastenmielinen..
        Ei ole hirveän kivaa jos omaa vaimoa on kaikki pannu.. :D

        mites luulet että minä naisena suhtautuisin joka vitun perässä juoksevaan mieheen? :D
        varsinki ku selityksenä on sit aina se "biologinen tarve levittää siementään..."

        biologiset tarpeet sitä on naisellakin.

        vaikken nyt ittekkään tarkoita sillä joka mulkun perässä juoksemista.. :D


      • m.wurst kirjoitti:

        fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D

        ja miehet ei sitten fantasioi "ottavansa" naisen?

        ja mustakin jo vahvasti vaikuttaa siltä et sää koitat tässä koko ajan jotenkin vääntää asiaa niin et nainen kuin nainen _haluaisi_ tulla raiskatuksi (missä vaan, milloin vaan ja kenen toimesta tahansa...), niinku pohjimmiltaan.. ja se olis sitten aina naisen syy (tai Naisten!)
        raiskaaja pääsis ku koira veräjästä jos se vaan kertois lukeneensa "Naisen unelmia".

        Ihan perusmoodilla jos mentäis niin mies vain ottais naisen...

        Nyt vaan tullu sellaset hömpötykset eteen...

        Pitää hakea kukkapuska ja itkeä..
        Tunteilua, lässytystä ja itkua päivästä toiseen.
        Kunnioitetaan niin paljon että ei kehtaa painaa menemään niin että pussit paukkuu.

        Ei kestä hermot. :D

        Tollasia "lesbo"pariskuntia näkee paljonki... Varsinki Helsingissä..


        Näitä tutkimuksia ynnä muita voi käyttää oppimateriaalina.
        Kohella naista naisena siellä sängyssä ja muutenkin..

        Nainen tulee sitten marmattamaan että pitää saaha lisää kun se oli niin hekumallista.


      • m.wurst kirjoitti:

        fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D

        ja miehet ei sitten fantasioi "ottavansa" naisen?

        ja mustakin jo vahvasti vaikuttaa siltä et sää koitat tässä koko ajan jotenkin vääntää asiaa niin et nainen kuin nainen _haluaisi_ tulla raiskatuksi (missä vaan, milloin vaan ja kenen toimesta tahansa...), niinku pohjimmiltaan.. ja se olis sitten aina naisen syy (tai Naisten!)
        raiskaaja pääsis ku koira veräjästä jos se vaan kertois lukeneensa "Naisen unelmia".

        "fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D "

        Hmm. Ja millaisia naisia pornossa on? Niitä, jotka joko himoitsevat miestä tai sellaisia jotka syttyvät nollasta sataan siinä ajassa mitä nyt pornopätkässä kestää siirtyminen jostain hyvin arkipäiväisestä tilanteesta hydrauliikkaan.

        Valtavirtaporno ei todellakaan ole sitä, että miehet "ottaisivat" naisia, koska sitähän vaaditaan jo oikeassa elämässä.

        Siinä suhteessa pornoon kannattaa suhtautua varauksella, että joitain asioita tehdään vain, koska niitä on helppo tai yleensäkään mahdollista kuvata.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Funtsin myös naisille tarkoitettua seksikirjallisuutta..
        Ja naisten omia fantasioita..

        Menee kyllä aika yksiin jonku raiskauksen kanssa..


        Se mies on aina joku kiimanen villimies... Saattaa olla herrasmies päivällä mutta sillä on sellanen pimeä puoli.

        Ja "raiskaus" fantasia taitaa olla niitä yleisimpiä naisten fantasioita..

        Perusidea on se että mies on ryökäle ja niin vahva ja kiimanen että se ottaa mitä haluaa ja naista viedään niinkuin mollamaijaa.

        Nainen tarvitsee sen miehen polttavan himon häntä kohtaan.. Sen takia on tärkeää himoita sitä sun naarastas tasaseen tahtiin.

        Niissä raiskauksfantasioissa nainen on itse ohjaimissa..
        Monet johtavissa asemissa olevat henkilöt esim tykkäävät alistamisseksistä..Mikä ei tarkoita, että kuka vain voi mennä piiskan kanssa perseelle ymd..

        En nyt edelleenkään tajua mikä sun pointtis on, elllei sitten se raiskausten laillistaminen..

        Se mitä yksi nainen/mies haluaa ei käy yksiin kaikkien naisten/miesten kanssa.


      • scrg kirjoitti:

        "fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D "

        Hmm. Ja millaisia naisia pornossa on? Niitä, jotka joko himoitsevat miestä tai sellaisia jotka syttyvät nollasta sataan siinä ajassa mitä nyt pornopätkässä kestää siirtyminen jostain hyvin arkipäiväisestä tilanteesta hydrauliikkaan.

        Valtavirtaporno ei todellakaan ole sitä, että miehet "ottaisivat" naisia, koska sitähän vaaditaan jo oikeassa elämässä.

        Siinä suhteessa pornoon kannattaa suhtautua varauksella, että joitain asioita tehdään vain, koska niitä on helppo tai yleensäkään mahdollista kuvata.

        no mää oon itte kattonu pornoa viimeksi joskus ennen vuotta 2010,
        et sikäli vähän huono vertaus tuossa, ku mulla oo hajuakaan minkälaista se on nykyään..
        mut muistelisin et varsin varmoin ottein niissä miehetkin toimi, eikä kovinkaan hellästi ja rakastavasti naista pidelleet..
        et sikäli se ei mulle vastannut todellisuutta, ellei todellisuus sitten olisi tarkoittanut tosi huonoa seksiä.. :D


      • blade83 kirjoitti:

        Noissa minipillereissäkin on eroja...Toiset häiritsevät omaa hormonitoimintaa enemmän kuin toiset.
        Kannattaa valita sellainen minipilleri, mikä ei estä ovulaatiota...Jos ovulaatio tulee, niin se kertoo siitä, että oma hormonitoiminta on käynnissä, vaikka kyllä nämä kaikki hormonaaliset ehkäisymenetelmät aina häiritsevät omaa kemiaa.

        -Jos olisin nainen, niin lähtisin liikkeelle kuparikierukalla!
        Saattaa yksilöllisesti lisätä vuotojen määrää ja kipuja...Toisaalta se ei sotke omaa hormonitoimintaa.

        Jos olisit nainen, niin varmaan mielelläsi nussisit vain neitsytätmien kanssa ilman kortsua..


      • blade83 kirjoitti:

        "On se kumma ettei niitä miesten hormonaalisia ehkäisyjä VIELÄKÄÄN saada markkinoille. Teillä kun tuo hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisilla."

        -En usko, että miehille soveltuvaa hormonaalista ja toimivaa ehkäisymenetelmää KOSKAAN saadaan markkinoille..
        Olet väärässä tuossa kun sanoit, että miesten hormonitoiminta on vähemmän sekaista kuin naisten.. Ei todellakaan. Nuo ehkäisyvalmisteiden sisältämät pienetkin määrät hormooneja ajaa miehen oman testosteronin tuotannon alas...Tää on se ongelma noissa! Säätelyjärjestelmä ja takaisinkytkentä LH:n eritykseen on miehillä niin herkkä, että synteettisiin hormooneihin perustuvat ehkäisymenetelmät eivät tule koskaan olemaan vaihtoehto miehille.

        Siis onhan sellainen jo kehitetty, mutta ei ole markkinoille laitettu..kas kun siitä saattaa tulla sivuvaikutuksia..😄


      • m.wurst kirjoitti:

        fantasiat ja kirjallisuus nyt on eri asia kui todellisuus,
        eihän pornokaan vastaa todellisuutta.. :D

        ja miehet ei sitten fantasioi "ottavansa" naisen?

        ja mustakin jo vahvasti vaikuttaa siltä et sää koitat tässä koko ajan jotenkin vääntää asiaa niin et nainen kuin nainen _haluaisi_ tulla raiskatuksi (missä vaan, milloin vaan ja kenen toimesta tahansa...), niinku pohjimmiltaan.. ja se olis sitten aina naisen syy (tai Naisten!)
        raiskaaja pääsis ku koira veräjästä jos se vaan kertois lukeneensa "Naisen unelmia".

        Käsittämätöntä että nää täällä selittää naisten orkkuuden harvinaisuutta sillä ettei sitä pornossa näytetä..

        Siis oikeesti, ei voi kuin päätään pyöritellä.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ihan perusmoodilla jos mentäis niin mies vain ottais naisen...

        Nyt vaan tullu sellaset hömpötykset eteen...

        Pitää hakea kukkapuska ja itkeä..
        Tunteilua, lässytystä ja itkua päivästä toiseen.
        Kunnioitetaan niin paljon että ei kehtaa painaa menemään niin että pussit paukkuu.

        Ei kestä hermot. :D

        Tollasia "lesbo"pariskuntia näkee paljonki... Varsinki Helsingissä..


        Näitä tutkimuksia ynnä muita voi käyttää oppimateriaalina.
        Kohella naista naisena siellä sängyssä ja muutenkin..

        Nainen tulee sitten marmattamaan että pitää saaha lisää kun se oli niin hekumallista.

        Teitä varten on maksulliset.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niissä raiskauksfantasioissa nainen on itse ohjaimissa..
        Monet johtavissa asemissa olevat henkilöt esim tykkäävät alistamisseksistä..Mikä ei tarkoita, että kuka vain voi mennä piiskan kanssa perseelle ymd..

        En nyt edelleenkään tajua mikä sun pointtis on, elllei sitten se raiskausten laillistaminen..

        Se mitä yksi nainen/mies haluaa ei käy yksiin kaikkien naisten/miesten kanssa.

        * piiskan kanssa perseelle läiskimään, yms.


      • m.wurst kirjoitti:

        no mää oon itte kattonu pornoa viimeksi joskus ennen vuotta 2010,
        et sikäli vähän huono vertaus tuossa, ku mulla oo hajuakaan minkälaista se on nykyään..
        mut muistelisin et varsin varmoin ottein niissä miehetkin toimi, eikä kovinkaan hellästi ja rakastavasti naista pidelleet..
        et sikäli se ei mulle vastannut todellisuutta, ellei todellisuus sitten olisi tarkoittanut tosi huonoa seksiä.. :D

        En minäkään ole seuraillut, onko tapahtunut jotain muutosta viime aikoina. 80-luvulla naisella oli karvaisia, ei enää. 80-luvulla myytiin oikein VHS-videoita, nyt mainoksia niin kuin kaikessa nettisisällössä, joten ei kannata panostaa sitäkään vähää vain kaikki on enemmän amatöörimaista. Siinä nähdäkseni kehityskulku karkeasti.

        Totta, ei ole hellyyttä. Mutta ehkä sen voi ajatella miesten fantasiana siitä, että jokin pitkä lämmittely ei tarvitsisi olla osa seksiä. Nainen vaan voisi olla halukas ja mies haluttu silloin kun miestä huvittaa. Hellyys hellyytenä ja seksi seksinä.

        Mutta naisilla (ei välttämättä jokaisella tai aina) on raiskausfantasioita. Ja ainoa selitys minkä naiset niille osaavat antaa on se, että ne nyt on vaan fantasioita ja korostaa ettei niiden oikeasti haluta toteutuvan. Ok. Mutta mikähän sitten on selitys näille fantasioille?


      • scrg kirjoitti:

        En minäkään ole seuraillut, onko tapahtunut jotain muutosta viime aikoina. 80-luvulla naisella oli karvaisia, ei enää. 80-luvulla myytiin oikein VHS-videoita, nyt mainoksia niin kuin kaikessa nettisisällössä, joten ei kannata panostaa sitäkään vähää vain kaikki on enemmän amatöörimaista. Siinä nähdäkseni kehityskulku karkeasti.

        Totta, ei ole hellyyttä. Mutta ehkä sen voi ajatella miesten fantasiana siitä, että jokin pitkä lämmittely ei tarvitsisi olla osa seksiä. Nainen vaan voisi olla halukas ja mies haluttu silloin kun miestä huvittaa. Hellyys hellyytenä ja seksi seksinä.

        Mutta naisilla (ei välttämättä jokaisella tai aina) on raiskausfantasioita. Ja ainoa selitys minkä naiset niille osaavat antaa on se, että ne nyt on vaan fantasioita ja korostaa ettei niiden oikeasti haluta toteutuvan. Ok. Mutta mikähän sitten on selitys näille fantasioille?

        selitystä minen tuohon osaa antaa..
        en tiedä miten muut naiset ajattelee,

        mulla ei oo raiskausfantasioita, en nyt ala kovin tarkoin yksityiskohdin fantasioitani esittelemään, ne on nii intiimiasioita ne..
        mut eniten niissä toistuu jonkinlainen suojelun ja turvallisuuden ja kosketuksen tarve, harvemmin niissä edes on yhdyntää tai juuri muutakaan seksiksi luettavaa, enempi semmosta herkkää ja hellää tota.. aistillisuutta. (se kai on ehkä sanallisesti lähinnä..)


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Ihan perusmoodilla jos mentäis niin mies vain ottais naisen...

        Nyt vaan tullu sellaset hömpötykset eteen...

        Pitää hakea kukkapuska ja itkeä..
        Tunteilua, lässytystä ja itkua päivästä toiseen.
        Kunnioitetaan niin paljon että ei kehtaa painaa menemään niin että pussit paukkuu.

        Ei kestä hermot. :D

        Tollasia "lesbo"pariskuntia näkee paljonki... Varsinki Helsingissä..


        Näitä tutkimuksia ynnä muita voi käyttää oppimateriaalina.
        Kohella naista naisena siellä sängyssä ja muutenkin..

        Nainen tulee sitten marmattamaan että pitää saaha lisää kun se oli niin hekumallista.

        oha se niiii rankkaa :D

        ei voi vaan sanoa menevänsä paskalle että räplääppä akka ittes märäks sillä aikaa..

        ja saattaa joutua jopa keskustelemaan kumppanin kanssa, jopa useamman sanan lauseilla :D

        ja ehkä jopa kohella sitä naista myös ihmisenä!1 niinku kauheeta! mihi tää maailma o menosa?!1 :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Siis onhan sellainen jo kehitetty, mutta ei ole markkinoille laitettu..kas kun siitä saattaa tulla sivuvaikutuksia..😄

        joo, muistelisin lukeneeni et sivuvaikutuksina voi esiintyä mm. päänsärkyä, haluttomuutta, mielialavaihteluja, painonnousua, aknea..

        niinku, daa! XD
        ompa paha! naisten pillerit on ollu käytössä jostain 60-luvulta samoilla sivuvaikutuksilla,
        ja välttis kaikkia vaikutuksia edes tiedetä vielä..

        "mut ku miks miehen pitäs ku miehen ei oo pakko niinku.. yhyhyy.. akkahan se voi paksuksi tulla.. yhyhyy.. mut sit se kynii niitä elatusmaksuja yhyhyy.."

        niinku oikeesti, kamoon äijät! :D


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Käsittämätöntä että nää täällä selittää naisten orkkuuden harvinaisuutta sillä ettei sitä pornossa näytetä..

        Siis oikeesti, ei voi kuin päätään pyöritellä.

        niin tai sillä ku sitä ei oo lekurit sun muut tutkijat vielä älynneet olevan olemassakaan ku varsin lyhyen aikaa, saati sit tavalliset ihmiset..

        "mutku senhän täytyy johtua siitä ku se on niin harvinaista niinku.. ja sit jos raiskattuna saa nii sillonhan naisten täytyy niinku oikeestaan nauttia raiskatuksi joutumisesta ja oikeestaan kaikki naiset haluaa joutua raiskatuksi koska raiskausfantasiat.."

        en aina ymmärrä en,


      • m.wurst kirjoitti:

        selitystä minen tuohon osaa antaa..
        en tiedä miten muut naiset ajattelee,

        mulla ei oo raiskausfantasioita, en nyt ala kovin tarkoin yksityiskohdin fantasioitani esittelemään, ne on nii intiimiasioita ne..
        mut eniten niissä toistuu jonkinlainen suojelun ja turvallisuuden ja kosketuksen tarve, harvemmin niissä edes on yhdyntää tai juuri muutakaan seksiksi luettavaa, enempi semmosta herkkää ja hellää tota.. aistillisuutta. (se kai on ehkä sanallisesti lähinnä..)

        Googlettamalla löytyy tutkimuksia, jossa on esitetty aika paljonkin erilaisia teorioita, miksi näitä raiskausfantasioita on. Henkilökohtaisesti kenenkään vaan on hyvin vaikea perustella miten tällainen fantasia käy yhteen sen kaiken muun kanssa mitä itsestä annetaan ulos.


      • m.wurst kirjoitti:

        oha se niiii rankkaa :D

        ei voi vaan sanoa menevänsä paskalle että räplääppä akka ittes märäks sillä aikaa..

        ja saattaa joutua jopa keskustelemaan kumppanin kanssa, jopa useamman sanan lauseilla :D

        ja ehkä jopa kohella sitä naista myös ihmisenä!1 niinku kauheeta! mihi tää maailma o menosa?!1 :D

        No ei sitä jaksa joka asiasta alkaa tunteilemaan..

        Sitten eukko haukkuu psykopaatiksi kun en ole itkevää sorttia. :D


        Tottakai kohellaan ihmisenä mutta pitää se ny joku tolkku olla..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niissä raiskauksfantasioissa nainen on itse ohjaimissa..
        Monet johtavissa asemissa olevat henkilöt esim tykkäävät alistamisseksistä..Mikä ei tarkoita, että kuka vain voi mennä piiskan kanssa perseelle ymd..

        En nyt edelleenkään tajua mikä sun pointtis on, elllei sitten se raiskausten laillistaminen..

        Se mitä yksi nainen/mies haluaa ei käy yksiin kaikkien naisten/miesten kanssa.

        Tottakai on ku onhan ne sen omia fantasioita..

        Fantasia mörökölli ei satuta jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo vinkuminen ja voihkiminenhan on selvä merkki orkusta!! Hyvä!!!!

        Jossei pillu kouristele, orkku ei ole aito, tiedoksi vaan.

        Varmaan miehet alkais kehittään vähän sänkytaitojansa, jos naiset lopettaa teeskentelyn.👌

        Juuri niin silloin kouristelee nautinnosta se elää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on.

        Kahden viimeisimmän partneriehdokkaan kanssa juuri tällainen show pystyssä.

        Onhan se miehen egolle kai jonkinlainen palkinto saada himoamansa nainen laukeamaan.

        Tuo liika yrittäminen vaan tuntuu tosiaan henkisesti ja fyysisesti hyvin epämiellyttävältä. Kaikkea pitäisi kokeilla heti, tyyliin pornoelokuvissa nähdyt liikkeet kymmenen sekunnin jaksoissa😒👎 Ensimmäinen seksikerta yhdessä voi olla todella stressaava härö kokemus.

        Itse ymmärrän tämän aikuisena naisena, en halua tuomita suhdetta tuhoon, jos asiat eivät suju kuin loppuun harjoiteltu tanssi tai mies menee seinillä...😕mutta näillä miehillä tainnut olla vähän suuret odotukset tämän naisen suhteen..mies kun tiesi 7 vuoden selibaatistani.

        Todennäköisesti haukkuu minut frigidiksi koska en saanut hänen käsittelyssään enkä vaivautunut edes teeskentelemään,.niin varmaan tuntee epäonnistumista ja häpeää. Ja menee sen naisen luo joka voihkii ja vinkuu pillu kuivana😂😂👌

        Kokeilin hormoniehkäisyn vaikutuksia vuosi sitten, kun olin etäsuhteessa. Halut loppuivat ja pillu turposi ja sen väri muuttui. Tulin myös emotionaalisesti erilaiseksi, kun haluan itseni tuntuvan. Tuntui mahtavalta taas, kun olin lopettanut ja sain olla oma itseni.

        Toinen, minkä olen huomannut vähentävän seksuaalihalukkuutta, on makean syönti. Tämä puhtaasti oma kokemus, mutta olen herkkä tekemään havaintoja omasta kehostani. Olen kuitenkin huomannut, että jos syön pientä annosta suuremman määrän sokeria (patukka/suklaalevy), niin ihoni alkaa haista vähän hiivalle ja alapäästä katoaa tunto.

        Anteeksi, en tiennyt että olet nainen, en palstaile niin paljoa, että kaikki ovat tuttuja💋

        Makean syönti ei ole minulla vähentänyt tai sitten se on tapahduttava just ennen naimista että vaikuttaa.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Seksuaalisuudesta nauttiminen on vähän eri asia kuin ympäri kaupunkia pantavana oleminen..

        Voihan sitä harrastaa..
        Ei se kuitenkaan kovin tervettä ole..


        Ja meillä miehillä on sellanen biologinen juttu että kulunu tavara on hieman vastenmielinen..
        Ei ole hirveän kivaa jos omaa vaimoa on kaikki pannu.. :D

        Minulla ihan samat tuntemukset miehestäni ei saa olla liian käytetty.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että mitä sille mielen tahtomalle kalulle voi nainen tehdä, niin onkin ihan toinen asia. Mutta olisin kyllä harvinaisen onnellinen, jos joskus heräisin vartalotyynylle ruiskimisen sijaan päällä hyppivään naiseen.

        No nyt tajuan noi vartalotyynyt.
        Aikaisemmin ihmetelly et mv...??


      • scrg kirjoitti:

        Googlettamalla löytyy tutkimuksia, jossa on esitetty aika paljonkin erilaisia teorioita, miksi näitä raiskausfantasioita on. Henkilökohtaisesti kenenkään vaan on hyvin vaikea perustella miten tällainen fantasia käy yhteen sen kaiken muun kanssa mitä itsestä annetaan ulos.

        Se on vaan osa naisten alistumis-fantasia kirjoa..

        Vaikea se on jollain feministi miestenvihaajalla myöntää että haluaa oikeasti olla se alistuva murmeli miehelle.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Noissa minipillereissäkin on eroja...Toiset häiritsevät omaa hormonitoimintaa enemmän kuin toiset.
        Kannattaa valita sellainen minipilleri, mikä ei estä ovulaatiota...Jos ovulaatio tulee, niin se kertoo siitä, että oma hormonitoiminta on käynnissä, vaikka kyllä nämä kaikki hormonaaliset ehkäisymenetelmät aina häiritsevät omaa kemiaa.

        -Jos olisin nainen, niin lähtisin liikkeelle kuparikierukalla!
        Saattaa yksilöllisesti lisätä vuotojen määrää ja kipuja...Toisaalta se ei sotke omaa hormonitoimintaa.

        Jotkut saa orgasmia kotona ja kylillä.
        Toiset ovat aika seksipetoja sitten.


    • jorma 23cm. Tytöt tykkää...

    • Noh, vielä tuohon aloitukseen. Kyllähän miehet pitävät kermajäätelön nuolimesta, miksi siis kossit eivät sovella sitä nykyaikaan ja nuolisivat herkkupiirakkaa?

      Valtavan pitkän elämäni aikana se on kuitenkin viimeistään taannut naiselle orgasmin.

      Ja pojat, voi pojat, kun naisenne on tyytyväinen. Te saatte ihan mitä haluatte. Jopa mokkapiirasta.

      • Tarkoitin siis ihan mokkaruutuja nompparellilla, en sitä, mitä te pervot ajattelitte.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen aloitus ja varmasti totta. Miehenä sanoisin, ettei seksiä kannata ikinä harrastaa vain toisen mieliksi velvollisuudesta, koska siinä vain rikkoo helposti itsensä ja se tekee maailman ihanimmasta asiasta likaista. Tuossa tapauksessa ero on oikea ratkaisu, jos ei ole lapsia. Lapsekkaille pariskunnille sanoisin, että molemmilla oikeus käydä vieraissa, jos muuten tulevat toimeen keskenään.

    • Anonyymi

      Säälittävää räpellystä. Yksinkertaisesta asiasta tekemällä tehdään turhan vaikea.

      Ompa kumma, ettei halua panna puolisonsa kanssa, vaikka kaiken muunkin jakaa. Taitaa olla pelkkää laiskutta ja häpeää omasta kehosta.

      En tuomitse, mutta ihmiset käyttää enemmän aikaa paskalla käymiseen kun naimiseen, muista hommista puhumattakaan🤔 Jokainen tietenkin tekee mitä haluaa. Itelle kelpaa aina, eikä tarvi olla edes "hyvää seksiä". Tärkeämpää itse akti, kun tulos. Mutta jotkut tykkääkin enemmän esim syömisestä ja nukkumisesta, kun panemisesta. Täytyis olla sopiva pari, ettei tarvi kärvistellä.

      Täs on ollut itellä onkelmia, kun miehillä ollut huonompi potenssi. Luulisi, että ajatus rakastelusta lievittäisi stressiä ja antaisi muuta, mieluisampaa ajateltavaa. Mut aina ollut jotain muuta. Itseäni tämä on loukannut syvästi, ettei puoliso halua. Saanut ikäviä haukkujakin, kun kehtaa haluta seksiä eikä vaan kiltisti odottele toivossa eläen "sopivaa hetkeä". Olen saanut myös kommentin "mitä jos vaikka vetäisit käteesi". Kaikkeen muuhun noilla miehillä on toki ollut aikaa, yhdessäoloonkin, eivätkä millään ole halunneet lopettaa suhdetta, mikä on itselleni täysi mysteeri.

      Ite haluan aina, joka päivä ja kaikissa elämäntilanteissa, riippumatta, onko partneri kovassa iskussa vai alamäessä ulkonäöllisesti. Tai onko ulkoisia paineita, väsymystä, sairautta... Olen tästä kiitollinen, ei halut uupahda pienestä, kuten vanhuudesta tai sairaudesta. Vielä kun löytäisi suhteen jossa miehelläkin olisi vähän tyhjempi pää ja täydet kassit😂😉

      • Tainneet naiset tehdä asiasta niin nihkeän suorituksen puolentunnin esileikkeineen ettei miehiäkään enää nappaa koko homma..
        Juuri eilen luin tutkimuksen missä todettiin, että 5vuoden parisuhteissa 50%:lla pareista seksiä oli kerran kuussa tai vähemmän...Voitko kuvitella... Joka toinen pariskunta elää käytännössä seksittömässä parisuhteessa.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Tainneet naiset tehdä asiasta niin nihkeän suorituksen puolentunnin esileikkeineen ettei miehiäkään enää nappaa koko homma..
        Juuri eilen luin tutkimuksen missä todettiin, että 5vuoden parisuhteissa 50%:lla pareista seksiä oli kerran kuussa tai vähemmän...Voitko kuvitella... Joka toinen pariskunta elää käytännössä seksittömässä parisuhteessa.

        En halua kuvitella tuollaista suhdetta. Käsitän sen ystävyytenä. Ilman seksiä suhde on joko ystävyyttä tai taloudellinen järjestely. Ellei ole erikseen yhteisesti sovittu selibaatista esim raskauden vuoksi, niin en olisi päivääkään uskollinen.

        Viimeisin kommentti jonka sain koskien haluani miestä kohtaan meni näin:

        Kysyin mieheltä, miksi hän vielä otti yhteyttä, koska ei kuitenkaan halua tavata. Mies sanoi, että halusi ottaa yhteyttä ja kysyi ettenkö itse enään halua häntä? Vastasin, että haluan. Tilanne oli vähän kireä, joten sanoin että tulin märäksi, kun ajattelin häntä, mihin hän vaan vastasi:" Olet aina märkä". Eikä mitään sen jälkeen, keskustelu loppui siihen👌 Kun seuraavan kerran lähetin miehelle kuvan itsestäni lemmikin kanssa parin päivän päästä, hän ei kommentoinut minua mitenkään, vain lemmikkiä ja sanoi olevansa kiireinen. Turha enään soitella mulle.

        Kaikki naiset eivät vaadi samppanjalounaita eivätkä puolen tunnin kielipesua kostuakseen, mutta heidät miehet kokevat joko huoriksi tai uhaksi omalle seksuaalisuudelleen ja valitsevat poikkeuksetta sen "kunnon naisen" . 7 vuoden aikana ollut vain tämä yksi mies ja hän tiesi sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua kuvitella tuollaista suhdetta. Käsitän sen ystävyytenä. Ilman seksiä suhde on joko ystävyyttä tai taloudellinen järjestely. Ellei ole erikseen yhteisesti sovittu selibaatista esim raskauden vuoksi, niin en olisi päivääkään uskollinen.

        Viimeisin kommentti jonka sain koskien haluani miestä kohtaan meni näin:

        Kysyin mieheltä, miksi hän vielä otti yhteyttä, koska ei kuitenkaan halua tavata. Mies sanoi, että halusi ottaa yhteyttä ja kysyi ettenkö itse enään halua häntä? Vastasin, että haluan. Tilanne oli vähän kireä, joten sanoin että tulin märäksi, kun ajattelin häntä, mihin hän vaan vastasi:" Olet aina märkä". Eikä mitään sen jälkeen, keskustelu loppui siihen👌 Kun seuraavan kerran lähetin miehelle kuvan itsestäni lemmikin kanssa parin päivän päästä, hän ei kommentoinut minua mitenkään, vain lemmikkiä ja sanoi olevansa kiireinen. Turha enään soitella mulle.

        Kaikki naiset eivät vaadi samppanjalounaita eivätkä puolen tunnin kielipesua kostuakseen, mutta heidät miehet kokevat joko huoriksi tai uhaksi omalle seksuaalisuudelleen ja valitsevat poikkeuksetta sen "kunnon naisen" . 7 vuoden aikana ollut vain tämä yksi mies ja hän tiesi sen.

        Mä en tajua miks ihmiset menevät parisuhteeseen runkkaamaan....
        On ihan kylmä fakta, että miehille ei todellakaan riitä kerta kuussa ja harvemmin edes kerta viikkoon ja mä en tajua kun se muija on siinä vieressä, niin miksei sitä voi panna...Mutta eihän se jo toinen on a-seksiaali, niin minkäs teet. Harmi vaan, että miehet ensin kusetetaan avioliittoon, tehdään lapset, sitoutetaan taloudellisesti ja sitten heittäydytään haluttomiksi.
        -Ja mitä paskaa se onkaan tulla torjutuksi viikosta toiseen....SEksiä saatana kerran kuussa ovulaation aikaan..Kelaa vähä. On ku joulua odottelis.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en tajua miks ihmiset menevät parisuhteeseen runkkaamaan....
        On ihan kylmä fakta, että miehille ei todellakaan riitä kerta kuussa ja harvemmin edes kerta viikkoon ja mä en tajua kun se muija on siinä vieressä, niin miksei sitä voi panna...Mutta eihän se jo toinen on a-seksiaali, niin minkäs teet. Harmi vaan, että miehet ensin kusetetaan avioliittoon, tehdään lapset, sitoutetaan taloudellisesti ja sitten heittäydytään haluttomiksi.
        -Ja mitä paskaa se onkaan tulla torjutuksi viikosta toiseen....SEksiä saatana kerran kuussa ovulaation aikaan..Kelaa vähä. On ku joulua odottelis.

        No jätä kaikki hommat akkas hoidettavaksi.

        Sanot vaikka, et oot a-sairaseläkeläinen etkä pysty enään kotitöihin.

        Jossei tykkää panemisesta, niin voi kai käyttää sitten aikansa muuhun, esim paskahuusin pesemiseen ja kakaroitten hyysäämiseen.

        Ottaisin eron ja mieluummin runkkailisin pornoa 55 tuumaisesta tvstä yksiöni rauhassa.

        Saatana rakastaa!


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Mä en tajua miks ihmiset menevät parisuhteeseen runkkaamaan....
        On ihan kylmä fakta, että miehille ei todellakaan riitä kerta kuussa ja harvemmin edes kerta viikkoon ja mä en tajua kun se muija on siinä vieressä, niin miksei sitä voi panna...Mutta eihän se jo toinen on a-seksiaali, niin minkäs teet. Harmi vaan, että miehet ensin kusetetaan avioliittoon, tehdään lapset, sitoutetaan taloudellisesti ja sitten heittäydytään haluttomiksi.
        -Ja mitä paskaa se onkaan tulla torjutuksi viikosta toiseen....SEksiä saatana kerran kuussa ovulaation aikaan..Kelaa vähä. On ku joulua odottelis.

        Noin varmaan jos ainoa syy parisuhteeseen on seksi. Naisen seksuaalisuuden voimakkuus vaihtelee kausittain. Toisinaan haluttaa ihan joka päivä, toisinaan vain ovulaation aikana. Lapsen saamisen jälkeen seksihalut ovat yleensä matalalla ( ei kuitenkaan aina, eikä kaikilla). Yleensä kuitenkin seksihalut palautuvat. Painostaminen tai haluttomana seksiin suostuminen ei auta eikä nopeuta asiaa.


      • blade83 kirjoitti:

        Tainneet naiset tehdä asiasta niin nihkeän suorituksen puolentunnin esileikkeineen ettei miehiäkään enää nappaa koko homma..
        Juuri eilen luin tutkimuksen missä todettiin, että 5vuoden parisuhteissa 50%:lla pareista seksiä oli kerran kuussa tai vähemmän...Voitko kuvitella... Joka toinen pariskunta elää käytännössä seksittömässä parisuhteessa.

        ja tuolla ylempänä motkotat naisten orgasmikyvyttömyydestä,

        "Tainneet naiset tehdä asiasta niin nihkeän suorituksen puolentunnin esileikkeineen ettei miehiäkään enää nappaa koko homma.."

        miksiköhän...

        se nyt vaan yleensä naisen koneisto vaatii enemmän hehkutusta käynnistyäkseen..


      • Anonyymi

        Jeps, runkkailu ja iso taulu tv ei vie paljoa tilaa, varsinkin jos erossa suosiolla jättää akan hoidettavaksi eropesän koko valkomaalatun kotiirtaimiston. Sillä saa muuten hyvin eron sujumaan, kun niin tekee, saa olla rauhassa pari kuukautta, kun ämmä kuvittelee päässeensä erossa niskan päälle.

        Sitten vaan sen kerran viikossa nuoria huoria panemaan, se tulee vuodessa yhtä kahden viikon perhelomaa huomattavasti halvemmaksi.

        Saatana rakastaa!


      • Anonyymi

        Jeps, runkkailu ja iso taulu tv ei vie paljoa tilaa, varsinkin jos erossa suosiolla jättää akan hoidettavaksi eropesän koko valkomaalatun kotiirtaimiston. Sillä saa muuten hyvin eron sujumaan, kun niin tekee, saa olla rauhassa pari kuukautta, kun ämmä kuvittelee päässeensä erossa niskan päälle.

        Sitten vaan sen kerran viikossa nuoria huoria panemaan, se tulee vuodessa yhtä kahden viikon perhelomaa huomattavasti halvemmaksi.

        Saatana rakastaa!


    • Paljon on surullista parisuhdetta tässäkin maassa.

      • Anonyymi

        Se on varallisten ongelma kun ei ole rakkautta eikä seksiä..... noniin paraskin sanoja jos on itsellä rahaa ja jotain toisten uhkapelejä hallinnoi ja kerää rahat peleistä itselleen :D


    • Anonyymi

      Kyllä se kiltti mussukka vetää puoleensa ja on vetänyt alusta asti. Se että on kiltti, kunnollinen ei tee ihmisestä vähemmän kiihottavaa. Asiat ei oo niin mustavalkosia ku kuvittelet. Olemus voi olla silti sellanen "pahapoika" ja ulkokuori muiden silmissä muuta mitä tää kiltti mussu on kotona 😉

    • Anonyymi

      Seksiä pitää harrastaa ja siinä sitten miehen mällit voi lentää naisen pääle joten ei sen pitäisi olla mikään ongelma naisille.

      • Minä en huoli kallista tavaraa hukattavaksi päälleni.


    • Anonyymi

      Hektori kuin Vektori kuin Massachetsin yliopiston pääsykokeissa..... tälläkin muusikolla voi olla hauskoja lauluja. JA hahha noniin kokonaan mustaksi pukeutunut tuo tv-ohjelmassa.

    • Anonyymi

      Minusta on paras kun sekstaatte sitä ennen kyllästätte sukupuolielimen niin kuin mä . Ei tuu tauteja kun silikonilla viikko on annettu olla . Ei kuitenkaan naisten sairauksia niin kuin silikoni rinnoista . Tämä on vain suojausta eteenpäin ...

    • Anonyymi

      Ainoa kunnon mies on ollut ukko Nooa. Nimestä päätellen sekin joku mamu.

    • En jaksa vanhaa aloitusta ja linkkiäkään käydä läpi, mutta joo...

      Varmaan k&k-miehen kanssa jokalauantainen saunan jälkeen pimeässä peiton alla miehen tyydyttyminen saattais olla naisena itsellekin rutiinia... jopa vessaan vois vaihdella tuoksuja ja piurtää peiliin vaikka jotain kivaa...mutta "panolauantai" kuullostais tuomiolle.

      Mun ysk kaveri on eroamassa ja jankuttaa mulle itkuvirsissään sitä, että miten hyvät puitteet hän on naiselle tehnyt.. mitä ja viddua.. ei puhu sanallakaan ikinä siitä, että miten paljon hän ihmisestä välittää.... ei jaksais kuunnella sitä patonkia mitä se jankkaa, mutta mitäpä se mulle kuuluu? Kuunnellaan jos on aikaa...

      • Anonyymi

        Siihen saattaa olla omat syynsä, ettei siinä vaiheessa enää sydäntä avata. Mitä väliä puhua omasta välittämisestä, jos toinenkaan ei välitä.


    • Anonyymi

      Niin... Ne fiksut ja miellyttävät nykyajan kuohitut miehet... :D

      • Anonyymi

        Mitpä sinä mummo muista kostuisitkaan.


    • En ihan osta tuota tulkintaa.
      Haluttomuuteen parisuheessa on tosi paljon erilaisia syitä. Stressi, epätasaiselta tuntuva kotitöiden jako, fysiologiset ongelmat, edellisten parisuhteiden traumat..
      Aina pitäisi pystyä puhumaan, jos seksin suhteen on kohtaanto-ongelma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2749
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      15
      2002
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1536
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1536
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1266
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe