Vapaa kuvaus

Aloituksia

20

Kommenttia

1942

1. "Miltä+tuntuu+kun+et+enää+kuulu+siihen+miesten+eniten+himoitsemaan+ikäryhmään+eli+20-29-vuotiaisiin?"-err,+miks+mun+pitäs+olla+miesten+eniten+himoitsema?+niinku+monikossa?+mitä+mää+niillä+kaikilla+tekisin?"Miltä+tuntuu+kun+joka+kerta+kun+katsot+peiliin+on+taas+uusia+ryppyjä+naamassa?"+-sehän+riippuu+kuinka+usiasti+sinne+peiliin+kattoo..+ite+ruukaan+irvistellä+ja+tirsotella+peilin+edessä+että+kaikki+rypyt+ja+juonteet+oikeen+korostuu,"Miltä+tuntuu+kun+painovoima+on+kaltaisellesi+kurpalle+ongelma+ja+rinnat+ja+perse+eivät+ole+enää+yhtä+hyvässä+kunnossa+kuin+nuorempana?"-suunnilleen+sammoilla+kohilla+nuo+on+edelleenkin,+tosin+perse+on+kasvanu+ja+tissit+kutistunu.."Miltä+tuntuu+vanheta+nainen?"-mää+oon+ottanu+samanlaisen+asenteen+ku+Pirkka-Pekka+Petelius,+et+mitä+vanhemmaksi+mää+tulen,+nii+sitä+vähemmän+jaksan+enää+välittää+mistään+sovinnaisuuksista+ja+kaikesta..Kahvia,+pullaa+ja+persettä!
  2. "Jospa+länsinaiset+yhdistäisivät+voimansa+ja+äänekkäästi+vaatisivat+vaikka+täydellistä+burkhakieltoa+ja+länsitapojen+omaksumista+eurooppaan+tuleville+musliminaisille+sillä+varmaan+olisi+vaikutusta+mutta+ei+ne+sitä+tee,+miksiköhän?"Siten+niin+lisää+kieltoja.Minä+en+hyväksy+takapajuisia+tapoja+ja+uskomuksia,+mutta+en+myöskään+usko+että+niitä+millään+pakkokeinoilla+saadaan+kitkettyä.Burkhakielto+olisi+taas+vain+yksi+uusi+yritys+ruotia+miesten+käytöstä+naisten+kautta,+sitähän+on+nähty+jo+pitkälti+historiassa+et+miten+siinä+käy.."Kytätäämpä+naisia+vielä+vähän+lisää..."+Minä+en+myöskään+ymmärrä+sitä+kynnysmatto-meininkiä,+mitä+Suomessa+on+viime+aikoina+ollut.+Suurmoskeijahankkeet+ja+kaikki..+Mut+eikö+siellä+ollut+Sipilä+etunenässä+toivottamassa+kaikki+tulijat+tervetulleiksi?+Mut+se+Suomalaiseen+yhteiskuntaan+kotouttaminen+sitten+vähä+jäi..Mutta+tuota.+Miten+musliminaiset+olisi+Minulle+uhka+kollektiivisella+tasolla?Onko+länsimaisen+naisen+elämä+juuri+sen+vapaampaa?+En+millään+muotoa+tarkoita+että+se+olisi+lieventävä+seikka+muslimeiden+harjoittamiin+vääryyksiin,+"Että+kyllä+länsimaissakin..."+Mutta+eikö+myös+täällä+kytätä+kenen+kanssa+kukakin+naisoletettu+riiustelee?+Eikö+kommentoida+pukeutumista+&+muuta+ulkonäköä+paheksuvasti,+jopa+seksuaalista+häirintää+oikeuttavana+seikkana?+Eikö+halveksuta+"liian+miesmäistä"+käytöstä+&+ulkonäköä,+"kun+ei+enää+haluta+olla+Naisia/miellyttää+Miehiä"?
  3. musta+vaikuttaa+et+sää+tunnet,+tai+pyrit+tutustumaan+vain+tietyntyyppisiin+naisiin..(vähä+niinku+vast'ikään+luin+amerikkalaismiehestä+joka+oli+someen+tehnyt+miehille+suunnatun+"humoristisen"+oppaan+naisten+luonteenpiirteistä+perustuen+siihen+minkälaiset+kynnet+heillä+on..+yllätys+yllätys+listasta+puuttuivat+kokonaan+ne+täysin+luonnolliset,+lakattomat,+geelittömät,+akryylittomat,+koristeettomat,+lyhyet+kynnet..+ja+yllätys+yllätys,+jokainen+"kynsityyppien"+mukaan+eritelty+nainen+oli+enemmän+tai+vähemmän+hankala+luonne,+miehen+mielestä..)stereotypiat+on+toki+kivoja,+mut+vielä+kivempaa+on+avata+silmät,+ja+avata+ne+sitten+vielä+uudelleen.ei+kaikki+naiset+meikkaa,+eikä+juokse+kalliiden+statussymbolien+ja+viimeisimpien+ruokavillitysten+perässä.tosin+itsekin+voisin+olla+hieman+hämmentynyt+jos+tarkoitus+olisi+ollut+olla+tutustumassa+toiseen+kaffekupposen+äärellä+ja+toinen+kiskaisee+sumpit+ykkösellä+alas..sää+vaikutat+aika+rationaalisesti+ajattelevalta+ja+hyvinkin+suoralinjaiselta+tyypiltä,eikä+siinä+sinällään+mitään+pahaa+ole,+mut+noin+niinku+jatkuva+käytännöllisyys,+suorituskeskeisyys+ja+hyödyn+tavoittelu+ja+ajankäytön+maksimointi+voi+olla+aika+rasittavaa..ei+kaiken+tartte+aina+olla+järkevää+tai+hyödyllistävälillä+voi+hyvinkin+pohdiskella+kivien+alla+asustelevien+otusten+sielunelämää,