Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m.wurst
profiilit
m.wurst
m.wurst
Vapaa kuvaus
Aloituksia
20
Kommenttia
1942
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miltä+tuntuu+kun+et+enää+kuulu+siihen+miesten+eniten+himoitsemaan+ikäryhmään+eli+20-29-vuotiaisiin?"
-err,+miks+mun+pitäs+olla+miesten+eniten+himoitsema?+niinku+monikossa?+mitä+mää+niillä+kaikilla+tekisin?
"Miltä+tuntuu+kun+joka+kerta+kun+katsot+peiliin+on+taas+uusia+ryppyjä+naamassa?"+
-sehän+riippuu+kuinka+usiasti+sinne+peiliin+kattoo..+ite+ruukaan+irvistellä+ja+tirsotella+peilin+edessä+että+kaikki+rypyt+ja+juonteet+oikeen+korostuu,
"Miltä+tuntuu+kun+painovoima+on+kaltaisellesi+kurpalle+ongelma+ja+rinnat+ja+perse+eivät+ole+enää+yhtä+hyvässä+kunnossa+kuin+nuorempana?"
-suunnilleen+sammoilla+kohilla+nuo+on+edelleenkin,+tosin+perse+on+kasvanu+ja+tissit+kutistunu..
"Miltä+tuntuu+vanheta+nainen?"
-mää+oon+ottanu+samanlaisen+asenteen+ku+Pirkka-Pekka+Petelius,+et+mitä+vanhemmaksi+mää+tulen,+nii+sitä+vähemmän+jaksan+enää+välittää+mistään+sovinnaisuuksista+ja+kaikesta..
Kahvia,+pullaa+ja+persettä!
06.06.2019 14:55
Jee+tissejä!
https://youtu.be/0f25ZeDIzek
06.06.2019 11:44
Jee+tissejä!
https://youtu.be/0f25ZeDIzek
06.06.2019 11:43
Miten+linnut+laulaa+aamuyöllä..
Talitintti+sanoo+et+"Pimp-piä+ku-tit-taa.+Pimp-piä+ku-tit-taa.."
Ja+varis+vastaa+et+"RAAAVI+RAAAVI+RAAAVI."
*
äidiltä+joskus+kuulin+tämmösen,
06.06.2019 10:09
Uskonpuhdistus+ja+vääräuskoiset+Helvettiin?
Minun+puolestani+kaikki+uskonnot+tulisi+kieltää,+mutta+kun+sekin+olisi+taas+vain+yksi+fundamentalismin+muoto.+"Sinä+uskot+vääriin+asioihin.+Et+saa+uskoa+niihin.+Sinun+täytyy+uskoa+siihen+mihin+Minä+uskon..."
Meillä+on+jo+maailmansivu+täynnä+esimerkkejä+miten+siinä+käy.
Ja+ehkä+kaikkia+takapajuisimpia+uskomuksiakin+pahempaa+on+ollut+kaikki+"ihan+hyvässä+tarkoituksessa"+tehdyt+ristiretket+ja+käännytykset.
Sun+tolkun+kanta+siis+on+se+et+naisten+tulisi+saada+päättää+itse+pukeutumisestaan+ja+elämästään+(paitsi...)?
02.06.2019 17:28
"Jospa+länsinaiset+yhdistäisivät+voimansa+ja+äänekkäästi+vaatisivat+vaikka+täydellistä+burkhakieltoa+ja+länsitapojen+omaksumista+eurooppaan+tuleville+musliminaisille+sillä+varmaan+olisi+vaikutusta+mutta+ei+ne+sitä+tee,+miksiköhän?"
Siten+niin+lisää+kieltoja.
Minä+en+hyväksy+takapajuisia+tapoja+ja+uskomuksia,+mutta+en+myöskään+usko+että+niitä+millään+pakkokeinoilla+saadaan+kitkettyä.
Burkhakielto+olisi+taas+vain+yksi+uusi+yritys+ruotia+miesten+käytöstä+naisten+kautta,+sitähän+on+nähty+jo+pitkälti+historiassa+et+miten+siinä+käy..
"Kytätäämpä+naisia+vielä+vähän+lisää..."+
Minä+en+myöskään+ymmärrä+sitä+kynnysmatto-meininkiä,+mitä+Suomessa+on+viime+aikoina+ollut.+Suurmoskeijahankkeet+ja+kaikki..+Mut+eikö+siellä+ollut+Sipilä+etunenässä+toivottamassa+kaikki+tulijat+tervetulleiksi?+Mut+se+Suomalaiseen+yhteiskuntaan+kotouttaminen+sitten+vähä+jäi..
Mutta+tuota.+Miten+musliminaiset+olisi+Minulle+uhka+kollektiivisella+tasolla?
Onko+länsimaisen+naisen+elämä+juuri+sen+vapaampaa?+En+millään+muotoa+tarkoita+että+se+olisi+lieventävä+seikka+muslimeiden+harjoittamiin+vääryyksiin,+"Että+kyllä+länsimaissakin..."+
Mutta+eikö+myös+täällä+kytätä+kenen+kanssa+kukakin+naisoletettu+riiustelee?+Eikö+kommentoida+pukeutumista+&+muuta+ulkonäköä+paheksuvasti,+jopa+seksuaalista+häirintää+oikeuttavana+seikkana?+Eikö+halveksuta+"liian+miesmäistä"+käytöstä+&+ulkonäköä,+"kun+ei+enää+haluta+olla+Naisia/miellyttää+Miehiä"?
02.06.2019 12:12
Lisää+kieltoja+ja+sääntöjä+siis?+
Länsimaalaisen+naisen+pukeutuminen+on+toki+näennäisesti+vapaampaa,+mutta..
Pukeutui+nainen+sitten+kui+Marilyn+Monroe,+Kikka+tai+rekkamies,+niin+Aina+siitä+löytyy+valittamista+mikäli+nettipalstojen+miesoletettuja+on+uskominen.
02.06.2019 11:20
No+kuvitellaampa+tilanne+et+tänne+tulisi+kymmeniäsatojatuhansiamiljoonia+naisia+eri+puolilta+Aasiaa,+jolloin+naisia+olisi+enemmän+kui+miehiä.+En+mää+siltikään+näkis+et+suomalaismiesten+ja+näiden+eksoottisten+kaunotarten+liitot+olis+minulta+pois.+Ei+miehet+kollektiivina,+eikä+edes+yksilöinä+ole+mulle+mitään+velkaa.+Ja+jos+vaikkapa+kävis+vielä+niin,+et+puolisko+rakastuisi+toiseen+ihmiseen+(kansallisuudesta+ja+sukupuolesta+riippumatta)+niin+tottakai+se+vituttais+ja+hajottais+pitkään.+Mutta+kun+Hänkään+ei+ole+minun+omaisuuttani.+Jos+hän+ei+haluaisi+minun+kanssani+enää+olla,+niin+mitä+minä+siihen+voisin?
02.06.2019 09:54
Niin+että+pelkästään+naisten+ratoksi+ja+naisten+toimesta+on+Suomeen+oikein+rahdattu+pakolaismiestä?
Osa+ehkä+onkin+elintasopakolaisia,+ja+minusta+parempi+olisi+et+ne+oikeastikin+turvapaikkaa+tarvitsevat+olisi+löytäneet+sen+lähempää+kotimaataan.
Noin+niinku+mulle+on+yks+lysti,+mitä+etnistä+taustaa+kenenkin+puolisko+edustaa.+Miten+se+olis+multa+pois?
01.06.2019 22:36
Ovatko+miehet+siis+kehityksessään+lähempänä+muita+eläinlajeja?
Hyvin+monilla+eläinlajeilla+on+myöskin+varsin+tavallista+ettei+kaikki+urokset+(ei+myöskään+kaikki+naaraat)+pariudu+eivätkä+lisäänny.
Mikä+lopulta+on+ihmiselle+luonnollista?+Kytätä+mustasukkaisena+omaisuutensa+perään?
Vai+pitää+koko+kylää+perheenään?
01.06.2019 22:25
"niiden+naaraita"?
Tää+on+se+lähtökohtainen+ongelma.
Naiset+niin+usein+edelleenkin+nähdään+miesten+ja/tai+yhteisönsä+omaisuutena.
Osaatko+sanoa+miksi+se+on+ongelma?
01.06.2019 22:05
Se+oli+kyllä+täysin+käsittämättömän+kammottavaa+mitä+ne+raiskaajat+teki+sille+tytölle+siellä+bussissa.
Moniko+muu+eläinlaji+tekisi+lajikumppanilleen+samoin?
Moniko+ihminen+tekisi+toiselle+eläimelle+samoin?
Ja+kaikki+vain+siksi+että+tyttö+oli+liikkeellä+mieshenkilön+kanssa+joka+ei+ollut+hänen+aviomiehensä,+eikä+lähisukulaisensa.
01.06.2019 22:02
Mitäs+niitä+antiikin+aikojen+tosiseikkoja+nyt+olikaan..?+Ainakin+se,+et+nainen+ei+tule+raskaaksi+jos+ei+saa+orgasmia..+Naisen+kehossa+irrallaan+vaelteleva+kohtu+sekä+lähinnä+istumista+varten+suunniteltu+naisen+keho+taisivat+olla+tuoreempia+oivalluksia..
Tuo+MGTOW-liike+perustuu+mun+nähdäkseni+aika+pitkälti+Pohjois-Amerikkalaiseen+pariutumiskulttuuriin,+missä+kai+pohjimmaisena+ajatuksena+on+edelleen+mies+perheen+elättäjänä.+Ja+vaikka+nykyaikana+useimmat+naisetkin+osallistuvat+kodin+ulkopuoliseen+työelämään,+monet+vanhat+"perinteet"+elävät+edelleen,+kuten+saatanan+kallis+kihlasormus,+huomenlahjat,+miehen+järkkäämä+romantiikka+aina+yltiöpäisen+suureellisesta+kosinnasta+joka+syntymäpäivän,+ystävänpäivän,+vuosipäivän,+nimipäivän,+kissanristiäispäivän..+muistamiseen,+mahdollisimman+kalliilla+lahjoilla+tietysti.
Tuolta+pohjalta+olen+kovasti+ihmetellyt+sitä+narinaa+kun+suomalaiset+naiset+eivät+ole+tällaisia+"perinteisiä"+kotirouvia.
01.06.2019 20:56
Alkaa+olla+jo+lähellä+ääri-muslimien+sekä+Intian+joukkoraiskaajien+toimintaa..
Sikäli+pidän+ihan+kannatettavana+esimerkiksi+MGTOW-liikkeen+pyrkimystä+irti+perinteisestä+miehen+mallista+ja+roolista,+mut+sitä+en+ymmärrä+miksi+sitäkin+tunnutaan+pitävän+jotenkin+naisten+syynä..
Ja+mitä+tän+palstan+miesoletetuilta+olen+lukenut,+et+nimenomaan+se+perinteisen+miehen+roolin+muuttuminen+onkin+vain+vihervassarisuvakkitelaketjufeminatsien+propagandaa..
Ota+näistä+nyt+selvää,+tosin+ainoa+asia+mikä+on+varma,+on+se+et+oli+syy+mikä+hyvänsä,+niin+se+on+naisten+syytä.
01.06.2019 20:27
Eräs+iäkkäämpi+sukulaiseni+sanoi+hyvin+tuosta+jossittelusta.+Hänen+puolisonsa+kuoli+varsin+lyhyessä+ajassa+sairautensa+toteamisesta+ja+hoitojen+aloittamisesta.+Kun+tämä+sukulaiseni+oli+sit+ollut+sairaalassa+hakemassa+puolisoltaan+jääneitä+vaatteita+ja+koruja,+mieli+täynnä+ajatuksia+siitä+et+veikö+nämä+hoidot+puolison+niin+huonoon+kuntoon+ettei+selvinnyt,+olisiko+ilman+hoitamista+elänyt+pidempään..+Hoitaja+oli+hänelle+sanonut,+että+jossittelu+ei+kannata.+Se+ei+tilannetta+muuta+ja+aiheuttaa+vain+lisää+mielipahaa.
Tää+sukulainen+oli+sit+lastensa+kanssa+asiaa+pohtinut,+ja+tullut+siihen+tulokseen+et+tarpeeksi+pitkälle+jossittelemalla+päätyisi+siihen+ettei+hän+olisi+koskaan+edes+tavannut+puolisoaan,+eikä+heidän+lapsiaankaan+olisi+olemassa.
Olen+pahoillani,+mutta+ihmettelin+vain+jyrkkää+suhtautumistasi+tähän.+Toisaalta+ymmärtäisin+kantasi+nyt+myös+siltä+puolen,+ettet+toivoisi+kenenkään+muun+joutuvan+samaan+tilanteeseen.
En+toivoisi+minäkään,+mutta+maailma+ei+ole+täydellinen.+Enkä+usko+että+kukaan+aborttiin+päätynyt+on+sitä+kevein+sydämin+tehnyt.
01.06.2019 14:41
Ellen+nyt+ihan+väärin+muista,+nii+eiks+sulle+oo+tehty+abortti?
Ja+noin+niinku,+eiks+oo+aika+ristiriitasta+sanoa+et+"Lapset+tarvitsee+tunnollisen+kasvattajan."+Jos+kuitenkin+kannattaa+ehkäisy-+ja+aborttioikeuden+poistamista?
31.05.2019 23:25
Tässon+pari+varsin+mielenkiintosta+artikkelia+aiheesta,+oon+nämä+tänne+aikasemminki+linkittäny,+mut+kertaus+on+opintojen+äiti..
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/seksin_luonnonhistoria_20_minuutissa
https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/parisuhdeseksi_syntyi_myohaan
31.05.2019 14:45
meh,+änärit+pitäköön+tunkkinsa,
nää+jätkät+kuitenki+voitti+_nämä_+kisat!
27.05.2019 09:01
musta+vaikuttaa+et+sää+tunnet,+tai+pyrit+tutustumaan+vain+tietyntyyppisiin+naisiin..
(vähä+niinku+vast'ikään+luin+amerikkalaismiehestä+joka+oli+someen+tehnyt+miehille+suunnatun+"humoristisen"+oppaan+naisten+luonteenpiirteistä+perustuen+siihen+minkälaiset+kynnet+heillä+on..+yllätys+yllätys+listasta+puuttuivat+kokonaan+ne+täysin+luonnolliset,+lakattomat,+geelittömät,+akryylittomat,+koristeettomat,+lyhyet+kynnet..+ja+yllätys+yllätys,+jokainen+"kynsityyppien"+mukaan+eritelty+nainen+oli+enemmän+tai+vähemmän+hankala+luonne,+miehen+mielestä..)
stereotypiat+on+toki+kivoja,+mut+vielä+kivempaa+on+avata+silmät,+ja+avata+ne+sitten+vielä+uudelleen.
ei+kaikki+naiset+meikkaa,+eikä+juokse+kalliiden+statussymbolien+ja+viimeisimpien+ruokavillitysten+perässä.
tosin+itsekin+voisin+olla+hieman+hämmentynyt+jos+tarkoitus+olisi+ollut+olla+tutustumassa+toiseen+kaffekupposen+äärellä+ja+toinen+kiskaisee+sumpit+ykkösellä+alas..
sää+vaikutat+aika+rationaalisesti+ajattelevalta+ja+hyvinkin+suoralinjaiselta+tyypiltä,
eikä+siinä+sinällään+mitään+pahaa+ole,+mut+noin+niinku+jatkuva+käytännöllisyys,+suorituskeskeisyys+ja+hyödyn+tavoittelu+ja+ajankäytön+maksimointi+voi+olla+aika+rasittavaa..
ei+kaiken+tartte+aina+olla+järkevää+tai+hyödyllistä
välillä+voi+hyvinkin+pohdiskella+kivien+alla+asustelevien+otusten+sielunelämää,
26.05.2019 16:19
eipä+täsä+enää+mitään+jaksa,
järjestelin+kivikokoelmaa,+siivosin+vessan,+katoin+jääkiekkoa,+nukahdin+kesken+pelin,+menkat+alko,+juilii+ja+vihloo,+normiperus,
25.05.2019 22:30
86 / 98