Itsenäisiä naisia

Anonyymi

Monet naiset ovat niin itsenäisiä, että he eivät sovi avioliittoon. Ja jos menisivätkin avioliittoon, niin siitä seuraisi paljon vaikeuksia, koska olisi kaksi kapteenia. Moniko mies on valmis sellaiseen avioliittoon? Kaikki naiset vain eivät sovi avioliittoon.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole kapteeni, on muu arvo :D

    • öhm, miksi kummankaan täytyisi edes olla kapteeni, niinku?
      tai miksei kaksi kapteenia sit muka voisi olla ja elää yhdessä?
      ja onko olemassakaan avioliittoa/mitätahansa parisuhdemuotoa _ilman_ vaikeuksia?

      • Anonyymi

        Jos on diktaattori itse, niin on silloin välittömästi valtakunnan korkein hallitsija ja kaikki kenraalit ovat joko sotamiehiä tai lattiasiivoojia, ja omat kaverit ovat uusia kenraaleja :D
        - Suomeenkin olisi hyvä tulla sotilasvallankaappaus ja minä diktaattoriksi, tietystikin :D


      • Anonyymi

        ei olekkaan vaan nainen on kapteeni ja mies on komentajakapteeni eli mies on suhteessa komentaja ja päällikkö ja nainen kometajan ja päällikön apulainen eli vara komentaja tai vara päällikkö


    • Anonyymi

      Hieman vanhakantainen ajatusmalli minusta tuo ettei itsenäinen nainen sovi avioliittoon. Itsenäisiä pitäisi ollakin kaikkien sukupuoleen katsomatta. En minä ainakaan halua olla riippuvainen miehestä enkä kyllä halua minusta riippuvaista miestä. Itsenäiset ihmiset osaavat tehdä parisuhteissa kompromisseja niin, että molemmilla on hyvä olla. Eihän parisuhteen ole tarkoitus ollakaan sellainen, että toinen sanelee ja toinen toteuttaa. Totta ettei kaikille naisille ovi avioliitto, kuten ei kaikille miehillekään. Mutta ajattelen, että silloin ei ole kyse itsenäisyydestä vaan esim. joustamattomuudesta tai haluttomuudesta sitoutua kehenkään.

      • Anonyymi

        Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni oikea malli on kapteeni ja perämies, jotka toimivat samaan suuntaan yhdessä.


    • Itsenäisyys ja sovittelukyky ovat asioita, jotka voivat aivan hyvin olla samassa henkilössä. Jos taas henkilössä vaikuttaa itsenäisyys ja määräämishalu, tilanne on vaikea. Tuskin löytyy partneria,

      Pätee sekä miehiin että naisiin. Ei eroa sukupuolella.

    • Anonyymi

      "Ehkä olen vanhanaikainen, mutta mielestäni oikea malli on kapteeni ja perämies, jotka toimivat samaan suuntaan yhdessä."
      No miksi sitten nainen ei voisi olla se kapteeni? Eikö miehisyytesi kestä sitä? Eipä ole kummoisellakaan pohjalla jos ei.
      Omalta osaltani tiedän etten sopisi minkäänlaiseen sitovaan parisuhteeseen. En olisi onnellinen enkä tyytyväinen eikä olisi mieskään. Olen oman elämäni kapteeni enkä tarvitse perämiestä. Eikö ole hyvä että naiset jotka tiedostavat tämän eivät alun alkaenkaan ala parisuhteisiin? Mielestäni on. Säästyy paljolta harmilta ja mielipahalta.

      • Anonyymi

        Pidän oikeana mallina kapteenia ja perämiestä. Eihän laivassa eikä lentokoneessakaan ohjaamassa ole kuin yksi. Itse olen niin itsenäinen, että voisi olla vaikeaa luovuttaa päätösvalta toiselle. Ehkä juuri siksi olenkin ollut lähes aina yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän oikeana mallina kapteenia ja perämiestä. Eihän laivassa eikä lentokoneessakaan ohjaamassa ole kuin yksi. Itse olen niin itsenäinen, että voisi olla vaikeaa luovuttaa päätösvalta toiselle. Ehkä juuri siksi olenkin ollut lähes aina yksin.

        Lisään viellä, että neuvonantaja tietysti voi olla, mutta kapteeni tekee päätöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään viellä, että neuvonantaja tietysti voi olla, mutta kapteeni tekee päätöksen.

        Eipä tee kukaan kenraalikaan jos johdossa on diktaattori, se on heti kenraalilta pää poikki jos sanoo halkaistua sanaakaan tai diktaattori edes kuulee sellaista sanottavan hänestä jossain ;D

        Sellainen on diktaattori, ja kenraaleitahan aina riittää, tulokkaita :D


    • Anonyymi

      Minulle itsenäisyys on positiivinen piirre. Itsenäisyys ei ole synonyymi itsepäisyydelle, joustamattomuudelle ja kompromissikyvyttömyydelle. En kyllä huolis mitään muuta, kun itsenäisen miehen. Kuka haluaa sellasen tossun, jolle ei tarvii kokata viikon ruokia valmiiksi jos "mamma" ei satu olemaan kotona. HYI HITTO!

      Kahden itsenäisen aikuisen liitto kiitos. Ei mitään laivaa, joka harhailee sinne tänne, kun ns. kapteeni ei tiedä lainkaan minne ohjaisi.

      • Anonyymi

        Parisuhteessa samaa mieltä oleminen tai taito tehdä kompromisseja on hyvästä. Olisiko itsenöisessä naisessa tuo taito hieman heikompi? Etenkin, jos on elänyt pidempään yksin?
        Kun katsoo pitkiä suhteita, usein mies on se, joka mukautuu ja antaa naisen päättää. Vaikka osaisikin tehdä naiselle kolmen viikon ruoat matkalle mukaan


    • Anonyymi

      On sekä naisia että miehiä jotka eivät sovi avioliittoon.
      Avioliitto kun oikeasti on 2 ihmisen suhde, jossa elää toiselle.
      Lisäksi siinä luonnostaan tulee pikkusia poikia ja tyttöjä joilla pitäisi olla hyvä iskä ja äiskä.
      Kaikista ei ole semmoiseen.
      Jotkut tekevät uraa ja ovat yksinäisiä lopulta. Toiset pelkäävät ja ovat yksinäisiä lopulta. Kolmannet eivät halua lapsia ja lakkaavat olemasta lopulta.

      Avioliitto on yhteisö. Siinä pitäisi rakkautta riittää koko porukan kesken.
      Huolehtia toisistaan ja olla toistensa kavereita koko elämänsä.

      • Anonyymi

        Mutta miten sovellat sitten diktatuurin parisuhteeseen, sitähän on nähtykin, mutta entä jos diktaattori olisikin sellainen erittäin hyvä naisten rakas ja heitä suojeleva kaikkia ex-miehiäkin tappaen?

        Tämä oli mielenkiintoinen pointti, mikä tuli ilmi tuosta kirjoittelija "viinamiehestä", piirre että todellakin ei uskalla liikkua ulkoilmassa oikein päivän valolla, vaan menee yökerhoihin etsimään naisystävää yönhämärissä niistä kerhoista itselleen.

        Minulla taas on sellaista että: mieluiten tutustun naisiin päivänvalossa, ja yökerhoihin menen jos menen, viettämään mukavaa iltaa ja pelaamaan uhkapelejä, joissain kerhoissa voi olla "kellaripelejäkin", laittomiakin, mihin voi osallistua tietyllä maksulla :D

        Mutta yleensä yökerhoihin mennään viettämään mukavaa iltaa hyvissä olosuhteissa, ja kaikilla on hauskaa, eikä hipuloimaan heti tyttöjä kuten on "viinamiehen" suunnitelma aina...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1846
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1153
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      925
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      837
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      789
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      734
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      710
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe