tasa-arvoradikaali

tasa-arvoradikaali profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Feministit ajavat naisten asiaa, miesliike miesten asiaa. Minä ajan tasa-arvoa.

[email protected]

Liittynyt 6v sitten
3 aloitusta · 163 kommenttia
Kiitos+sinulle.+Rakkaus+todellakin+lähtee+itsensä+rakastamisesta.Minullekin+ihmisiin+tutustuminen+on+helppoa.+En+näe+miesten+ja+naisten+välillä+kielimuuria,+kun+molemmat+haluavat+kommunikoida+keskenään.+Avoimena+ihmisenä+huomaan+usein,+että+myöskään+monilta+naisilta+ei+löydy+halua+siihen.+Uskon,+että+kyse+on+ennen+kaikkea+persoonasta.Keskinäinen+ymmärrys+on+todella+tärkeää.+Koetko,+että+toiset+ovat+tulleet+sinua+vastaan?+Olet+varmasti+ainakin+itse+tullut?
Voin+vakuuttaa,+että+ongelma+on+paljon++syvemmällä+kuin+miesten+itsetunnossa.+Tämän+ymmärtäminen+on+vielä+alkeellisella+tasolla+Suomessa.Täällä+on+vallalla+ajatus,+että+jos+mies+jää+yksin,+hänessä+on+oltava+vikaa.+Monesti+naiset+ovat+ensimmäisenä+leimaamassa+nämä+miehet+luusereiksi,+ja+monet+miehet+laulavat+samassa+kuorossa.Totta+kai+se+nakertaa+itsetuntoa,+jos+mikään+ei+riitä.+Ei+kukaan+voi+kuvitella,+ettei+työttömälle+olisi+isku,+kun+mikään+hakemuksista+ei+tuota+tulosta.+Seuraa+noidankehä,+jossa+työttömyys+vaikeuttaa+työnsaantia.+Monia+miehiä+kohdellaan+seuranhaussa+juuri+tällä+tavalla:+naiset,+joiden+sanotaan+olevan+empaattisempia,+lyövät+lyötyä.Sitten+kun+mies+purnaa,+eipä+ihme,+hänelle+sanotaan,+että+ei+tuollainen+ruikuttaja+ketään+ansaitsekaan.+Täällä+kortit+on+jaettu+täysin+epäreilusti,+ja+se+on+täysin+totta,+ettei+miehen+kunnollisuus+ratkaise,+vaan+päinvastoin,+heikentää+hänen.+mahdollisuuksiaan.Minun+itsetuntoni+on+kunnossa.+Jos+joku+tulee+sanomaan+minulle,+että+olen+ATM,+koska+en+ole+seurustellut,+sillä+ei+ole+mitään+vaikutusta.+Sen+sijaan+en+hyväksy+sitä,+että+tätä+samaa+hoetaan+niille,+joihin+se+voi+oikeasti+koskea.Olen+sanonut,+että+trollaus,+vihapuhe+ja+negatiivisuus+eivät+edistä+mitään.+Aloittamani+positiivisuusketju+ei+saanut+miehiä+sanomaan+naisista+hyvää.+Vaikka+miehet+eivät+tietenkään+ole+mitään+pyhimyksiä,+näen+täällä+monien+viestien+takana+epäreilusti+kohdellun+ihmisen,+joka+vain+haluaa+parempaa.