Kaikki sanomaan hyvää

Anonyymi

Toivon, että jokainen tätä viestiä kommentoiva nainen tai mies sanoo ainakin yhden positiivisen asian sen sukupuolen edustajista, joista hakee tai on löytänyt seuraa. Mielellään hyviä asioita voi olla useampiakin.

Aloitan itse sanomalla miehenä naisista hyvää.

1. Sydämellinen kiitos kaikille naisille, jotka tuovat hyvää ja kaunista maailmaan. Kaikki hyvä, mitä teette itsellenne ja toisille, säteilee positiivisesti meidän jokaisen elämään.

2. Naisilla on kaunis ja rauhoittava ääni. Laita usein ennen nukahtamista YouTubesta päälle ASMR-videon, jossa nainen kertoo jostakin mukavasta asiasta. Tuntuu hyvältä ja pehmeältä.

3. Unelma siitä, että löytää empaattisen naisen rinnalleen, antaa paljon voimaa. Romantikkona uskon sielunkumppanuuteen ja haluan uskoa siihen, että kun ihmiset kuuluvat yhteen, he myös löytävät toisensa. Sinä siellä jossain, olethan onnellinen.

29

57

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää päivää!

Nyt ei muuta irtoa..

• Viestisi oli kyllä oikein kiva ja positiivinen. 😊

Tuli mieleen se karkkimainos, jossa punasuinen nainen kuiskailee jotain..Jotenkin hypnoottinen..

Miehillä on sexy ääni..
        Lälly
        https://youtu.be/WSEbzxCVKjc

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Viestisi oli kyllä oikein kiva ja positiivinen. 😊

Tuli mieleen se karkkimainos, jossa punasuinen nainen kuiskailee jotain..Jotenkin hypnoottinen..

Miehillä on sexy ääni..
        Lälly

Hyvä, että irtosi. :) Ääni miellyttää puolin ja toisin! (ap)

• Wwuwuw kirjoitti:

Viestisi oli kyllä oikein kiva ja positiivinen. 😊

Miehillä on sexy ääni..
        Lälly

Hassua se ei ole hypnotisoinut mitenkään en edes tykkää siitä mutta ärsytti kovin kun teki siitä namun syömisestä pakon omainen tarve ostaa namia ja katsella perkule nyt se pistää suuhunsa”mulle kans,pliis”
        ”Ei ,ei älä pistä suuhusi” äkkiä kauppaan.

Onneksi toisella kertaa samaa vaikutusta ei tullut😁

• valtakunta kirjoitti:

Hassua se ei ole hypnotisoinut mitenkään en edes tykkää siitä mutta ärsytti kovin kun teki siitä namun syömisestä pakon omainen tarve ostaa namia ja katsella perkule nyt se pistää suuhunsa”mulle kans,pliis”
        ”Ei ,ei älä pistä suuhusi” äkkiä kauppaan.

Onneksi toisella kertaa samaa vaikutusta ei tullut😁

Mä en niin makeesta välitä, joten ..jaa..en tiedä miten se mainos muhun vaikutti. En ees kirkkaanpunaista huulipunaa ole ostanut..

• Kiitos sinulle saada jakaa ihanat ajatuksesi.

• No miehethän ovat rakastettavia luppanoita, välillä vähän sekaisin, mutta juuri se tekee heistä sopivasti mukavan höppänöitä eli mutisteltavia. Ei sille mitään mahda, tosin niin se on ollut aina, ei vain tänään :)

• Maailma ilman miehiä olis sangen tylsä paikka. Jos olis vain naisia, huh huh. :)

Miehissä on mahtavia tyyppejä, ihania ja mukavia. Kaikinpuolin loistohemmoja. Jokunen kehno kaveri ei tätä faktaa muuta.

• Tkukas se siinä! Tervetuloa takaisin!

Miehet ovat enemmäin kuin suola & pippuri.
        Käsittämätöntä, nainen menisi ihan sekaisin ilman miestä!

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tkukas se siinä! Tervetuloa takaisin!

Mies balansoittaa naisen resonanssin.

Tkukas se siinä! Tervetuloa takaisin!

Ajattelin piipahtaa. :)

Kyllä mä näkisin, että miehet on tarpeen jotta balanse pysyy. :)

• Abrakadabra kirjoitti:

Ajattelin piipahtaa. :)

Kyllä mä näkisin, että miehet on tarpeen jotta balanse pysyy. :)

Joo, naisten kanssa naiset hermostuu, miehen kanssa (yleensä) rauhottuu. Pelkästä äänestä :D

Kun miesääni puhuu, minä nukahdan. Käykö sinulle niin? :)

Joo, naisten kanssa naiset hermostuu, miehen kanssa (yleensä) rauhottuu. Pelkästä äänestä :D

Autotreffeille ei miehen kannattane naista viedä, koska kun mies puhuu ja auto tasaisesti hurisee, niin nolointa on kun nukahtaa.

Ei mulle ole tainnut käydä noin, että oisin nukahtanut miehen puheääneen. Mutta kivaa pehmeetä ääntä kyllä kuuntelee mielellään ja vaikuttaa siihen miten jaksaa keskittyä puheeseen. :)

Mä saatan hermostua kyllä kehen vaan, sukupuoleen katsomatta jos tyyppi on "hankala" tai ärsyttävä. :)

Autotreffeille ei miehen kannattane naista viedä, koska kun mies puhuu ja auto tasaisesti hurisee, niin nolointa on kun nukahtaa.

Mun mies puhuu vähän ja harvoin. ;P

Mutta autokyyti kyllä saa uneliaaksi. Jollei kaahata kylkimöyryllä.

• Abrakadabra kirjoitti:

Mun mies puhuu vähän ja harvoin. ;P

Mutta autokyyti kyllä saa uneliaaksi. Jollei kaahata kylkimöyryllä.

Mutta sitten se onkin sitä painavampaa asiaa kun pukahtaa, tietää olla niinku tarkkana kun rupeaa kuulumaan jotain :D

• Anonyymi

Naiset on aivan perseestä. Ei ole mitään hyvää sanottavaa naisista. Naiset ovat aina vihanneet minua. Mieluiten näkisin että joku jännämies hakkaisi naisen oikein kunnolla ja avuton nainen yrittäisi rimpuilla pakoon.

• Noh noh tuhmeli...

Mutta sieltähän myö ollaan tultu, juu het siitä kannaksen takkoo.
        Mie luulen, et siekii murmeli? :)

• Anonyymi

Älä levitä tuollaista vihapuhetta, olet tosissasi tai et. Mikään ei oikeuta toivomaan toisille pahaa.

En tiedä, teetkö myötätunnolla mitään, mutta joka tapauksessa tunnen sitä sinua kohtaan. On omaltakin kannalta terveellistä nähdä toisissa hyvää.

Ihmiset pystyvät tuhansilla tavoilla satuttamaan toisiaan. Tuon kolmannen lauseen ymmärrän puolustuskeinona, mutta en kuitenkaan halua uskoa sen olevan totta. Tuskin kuitenkaan kaikki naiset vihaavat sinua, vaan joku saattaisi tykätäkin, ja ihan kunnolla. Tämä tulee mieheltä, joka ei ole koskaan seurustellut. En näe kaikissa naisissa pahaa, vaan paljon hyvää. (ap)

• Anonyymi

Jos ei ole koskaan saanut naista niin ei ole mitään hyvää sanottavaa naisista. Luulen että suomessa on satoja tuhansia miehiä jotka vihaa naisia.

• Anonyymi

Se on kyllä todella surullista, jos tuohon naisista tykkäämiseen/vihaamiseen pitää liittää tuo ehto. En lähtisi yleistämään tuota. Toki on surullista, jos mies vihaa naisia tuosta tai muista syistä.

• Mutta etkö ajattele, että joku nainen saattaisi haluta rakastaa juuri sinua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä todella surullista, jos tuohon naisista tykkäämiseen/vihaamiseen pitää liittää tuo ehto. En lähtisi yleistämään tuota. Toki on surullista, jos mies vihaa naisia tuosta tai muista syistä.

Rumat ätmi ajattelee naisista pahaa koska ätmit ei saa naisilta rakkautta koskaan. Niin se vaan on koska naiset vihaa rumia ätmejä

• Anonyymi

Tilannepäivitys:

Monet naiset ovat sanoneet miehistä hyvää. Kiitos kaikille. :)

Missä ovat puolestaan miesten hyvät sanat naisille?

Halusin aloittaa tällaisen ketjun, koska palsta on täynnä negatiivisuutta. Ymmärrän miesten turhautumisen, sillä moni hyvä mies ei saa tilaisuutta. On hyvä, että asialle löytyy ilmaisukanavansa, mutta täällä haava vain märkii ja löyhkää trollauksen ja vihapuheen keskellä.

Pidän vertaistuessa tärkeänä toivon antamista. Mikään ei korvaa sitä, että naisten ja miesten väliltä löytyy keskinäistä ymmärrystä. Pidetään sydän avoimena.

• Anonyymi

Kaikista Demiurgin luomuksista nainen on kaunein ja myös vaarallisin miehen sielulle. Naiset ovat täydellisiä ja kauniita kuvissa, tauluissa ja erityisesti miehen haaveissa.

• Anonyymi

Heräämisesi on ollut pitkä ja osittain kivulias. Kerro jotain heräämisprosessistasi.

Nukkuvat eivät ymmärrä sanomaasi, mutta kerro silti.

• Anonyymi

Joskus olet sanonut, että haluat vain olla töissä, et halua romanttosta suhdetta.
      Mihin uskoa. Riippuuko se lääkkeestä vai. ?

• Anonyymi

Minusta naiset on upeita otuksia! Niissä on vaan yksi mutta...

Heitä ei saa päästää liian lähelle...

"Nainen ei ole vielä kelvollinen ystävyyteen" :)

• Tykkään naisyen pepeuista, niissä on vetovoimaa 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      257
      6977
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4564
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      140
      3286
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      159
      2364
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1890
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      173
      1641
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1518
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1514
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      39
      1415
    10. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      35
      1229
    Aihe