Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toljanter
profiilit
Toljanter
Toljanter
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
6
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+nyt+on+provojen+provolla+kovat+piipussa.+Montakohan+viinilasillista+upposi+naamaan+tuon+syvällisen+sanoman+suoltamisen+aikana+siellä+komentobunkkerissasi?
Jossain+vaiheessa+inhosin+sua+mutta+kyllä+tuo+tunne+on+vaihtunut+syvään+sääliin+miesressukkaa+kohtaan...
07.05.2022 18:19
Artsi+puhuu+asiaa+taas+kerran:)+
Mitään+syytä+suuttumisiin+ei+mulla+ole+ja+sama+pätee+myös+mun++Arieliin:)
07.05.2022 18:14
Tuo+tauti+onkin+silleen+ikävä+ja+arvaamaton+että+kukaan+ei+voi+tietää+kuinka+pahana+se+iskee.+Mukava+kuulla+että+vointi+menee+parempaan+suuntaan:)
30.04.2022 16:55
Tuo+linkkisi+rakkaani...+Sulla+on+tajuttoman+hyvä+muisti,+se+on+meidän+YHTEINEN+biisi...♡♡♡
Mukavaa+vappua+kaikille:)
29.04.2022 18:32
Noh,+tokko+edes+huomasit+mikä+on+avaukseni+aihe...
Jos+Ukrainan+hätä+on+sinulle+merkityksetön+asia+niin+voisit+häipyä+treffipalstoille+mainostamaan+itseäsi.+Se+jos+mikä+osoittaisi+kuuluttamaasi+huomaavaisuutta+muita+ihmisiä+kohtaan.
08.04.2022 19:07
Olet+oikeassa+Artsi.+Linkkini+osoittaa+selvästi+kuinka+"suurvallan"+sotilaallinen+kyvykkyys+riittää+ainoastaan+siviilien+surmaamiseen+turvalliselta+etäisyydeltä,+mies+vastaan+miestä+on+tullut+turpiin+kait+liiankin+paljon...
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4
08.04.2022 18:53
Jos+rakkaani+kokee+sinun+lähentelysi+oksettavana+ja+sanoo+mulle+että+olet+viimeisin+mies+maailmassa+joka+saa+hänet+innostumaan+niin+uhkan+kokeminen+ei+tosiaankaan+ole+käynyt+mielessäni:)
~Toljanter~
19.03.2022 19:15
Öööö...
Säädyllinen+täti++kuulostaa+nyt+hiukkasen+säädyttömältä:)
Ja++olenhan+vannonut+rakkauttani+tuolle+hupsulle+Arielille+samoin+kun+hän+on+tehnyt+mulle.++Sitä+pitäisi+ihan+KAIKKIEN+kunnioittaa.+Tarkoitan+sua+sympaattinen+vanha+täti+ja+myös+kaikkea+muuta+kuin+sympaattista+mopopoikaa+jonka+käytös+on+ala-arvoista...
19.03.2022 16:58
Onhan+nämä+ajat+kamalan+ankeat.+Työn+tekemistäkin+häiritsevät+kun+ajatus+meinaa+väkisellä+karata+vaikkapa+pommisuojiin+Ukrainassa:(
Onnekseni+saan+jakaa+näitä+vaikeita+aikoja+maailman+suloisimman+naisen+kanssa+yhdessä...♡♡♡+
Jokainen+voi+arvailla+ketä+tarkoitan,+mikään+ylläri+se+ei+varmaankaan+kellekkään+ole:)
18.03.2022 18:54
Olen+täysin+samaa+mieltä.+
Omassa+kuplassansa+elelee+nämä+mielensä+pahoittajat+joille+palsta+on+koko+elämä.+Jossain+muualla+elämä+on+taistelua+elämästä...
17.03.2022 18:35
Nyt+Kittie+piristyt+ja+katse+positiivisella+mielellä+tulevaisuuteen.+Yksin+et+ole+siinäkään+mielessä+että+myös+täällä+palstalla+sulla+on+useitakin+ystäviä...
06.03.2022 20:42
Tämäkin+palsta+on+täynnä+trollitehtaiden+disinformaatiota.
Minkä+takia+Suomi24+ei+toimi+lupaustensa+mukaisesti+eli+poista+tuon+sonnan+palstalta?
05.03.2022 20:31
Se+olisi+suljettu+välittömästi+ilman+tuota+ydinsodan+uhkaa.
05.03.2022 18:43
Anonyymi+tuossa+yllä+kirjoitti+täyttä+asiaa.+
Menee+vähintäänkin+pikkaisen+tunteisiin+urhealla+Ukrainan+pressalla+kun+on+keskellä+kaaosta,+ilman+yöunia,+tappajien+ykköskohteena+ja+näkee+kuolleita+siviilejä+joiden+joukossa+on+myös+lapsia+ja+naisia.
Nyt+Venäjä+rikkoo+sitten+lupaamiaan+tulitaukoja+jotka+lupasivat+alueille+joista+siviilit+pitäisi+päästä+pois+pommitusten+alta.+Miten+sivistyneiden+valtioiden+tulisi+suhtautua+valtioon+joka+ei+noudata+mitään+sääntöjä?+Valheita+valheiden+perään+tulee+näiden+suusta.+Länsimailla+olisi+voima+tuhota+Venäjän+sota"mahti"+tosi+lyhyessä+ajassa.+Mutta+kun+siellä+Venäjän+johdossa+on+täysin+järkensä+menettänyt+johtaja+jonka+sormen+painalluksen+alla+on+maailmanloppu+niin+tilanteesta+tulee+täysin+älytön.+Ja+siviilejä+kuolee+joka+päivä...:(
05.03.2022 18:09
Olipa+syvällinen+lause,+mahdoitkohan+itsekkään+ymmärtää+mitä+kirjoitit?
04.03.2022 22:24
Venäjällä+nuo+käsittämättömät+väitteet+heidän+armeijan+puhtoisuudesta+ja+hyökkäyksen+oikeudellisuudesta+voi+mennä+osin+läpi+johtuen+tiukasta+sensuurista+tiedotusvälineistä.+
Täällä+"pahassa"+lännessä+me+sen+sijaan+saamme+nähdä+oikeaa+kuvaa+pommitetuista+sairaaloista+ja+itkevistä,+viattomista+lapsista+keskellä+taistelutannerta.+Mua+oikeasti+oksettaa+kaltaisenne+pellet+jotka+koittavat+puolustella+tätä+barbaarista+hyökkäystä.
04.03.2022 21:51
Heräsihän+se+trollitehdaskin+jo,+voi+teitä+ressukoita:)
04.03.2022 21:36
Omalta+kohdaltani+voin+sanoa+ettää+riidoissa+en+ole+yhdenkään+rekatun+kanssa.+Ariel+on+silleen+erikoistapaus+mulle+että+satun+rakastamaan+häntä...
04.03.2022 21:10
No+varmaa+on+ainakin+se+että+loppuelämänsä+saa+pelätä+pahinta.+Edessä+elämä+bunkkerissa+jossa+on+niin+pitkä+pöytä+mitä+ei+löydy+edes+Ikean+kuvastosta:)
04.03.2022 20:39
Liikaa+on+yhtymäkohtia+Aatuun.++Ihmishengellä+ei+ole+mitään+merkitystä,+puhutaan+sitten+vaikkapa+lapsista+tai+naisista.+Tuo+isku+ydinvoimalaan+oli+osoitus+sen+tason+älyttömyydestä+joka+saa+miettimään+että+mahtaakohan+tuolla+Putinilla+olla+enään+yhtään+sellaista+neuvonantajaa+joka+uskaltaa+puhua+hänelle+järkeä...
04.03.2022 20:33
2 / 7