Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Toljanter
profiilit
Toljanter
Toljanter
Vapaa kuvaus
Lisää vapaa kuvaus.
Aloituksia
6
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi+hyvä+uutinen!
Letkun+nieleminen+ei+kyllä+tunnu+kivalta+toteuttaa...
29.06.2021 19:32
Muistaakseni+tein+teille+palstan+kivoille+naisille+voikukista+sellaisia+söpöjä+pantoja+päänne+koristeiksi:)
Ihmettelen+muuten+vielä+tänä+päivänäkin+sitä+miksi+voikukka+on+niin+aliarvostettu,+roskakukka.+Mun+silmissä+se+on+tavattoman+kaunis+mutta+koska+se+on+niin+yleinen+niin+siinä+se+arvo+taitaa+mennä...
Onneksi+myöskään+minun+ei+tarvitse+enään+salata+ihastumastani,+rakastumistani...
29.06.2021 19:07
Niin...
Arielini+on+mulle+kaikki+kaikessa+ja+rakastan+häntä+yli+kaiken...♡♡♡♡
Joten+se+siitä+arvailusta+liittyen+ongelmiin+suhteessamme.
Mitä+tulee+noihin++ns.+tyrkyllä+oleviin+naisiin+ja+niihin+yllättäen+pomppaaviin+peukutuksiin:+Kuvio+on+tuttu+ja+toistunut+jo+useammin+palstalla.+Joku+ei+vain+voi+sietää+mun+ja+Arielin+suhdetta+ja+käyttää+sitten+kaikki+keinot+saadakseen+säröä+ja+epäilyksiä+suhteeseemme+.+
Palsta+on+tehnyt+minusta+kamalan+epäluuloisen+ja+epäileväisen+jokaikisen+viestin+suhteen+mikä+kohdistuu+minuun+tai+Arieliin.+Tuo+minusta+"kiinnostunut"+henkilö+kirjoittaa+esimerkiksi+ihan+samoilla+nuoteilla+kuin+nimimerkki+"tukkirekka"...
Oli+miten+oli,+kuulun+Arielille...♡♡♡♡
27.06.2021 19:06
Joo+huomassin+tuon+s+uhteesa+jutun..
Lienet+uusi+palstalla+tai+sitten+äärettömän+tyhmä+kun+et+tiedä+että+suhteemme+on+todellisuutta...
ps.+Mitä+jos+opettelisit+kirjoittamaan,+ilman+kaatokänniä+homma+toimii+paljon+paremmin;)
25.06.2021 21:09
Kovasti+kovistellaan+palstalle+kirjoittavia+mukavia+naisia.
Minkä+ihmeen+takia+viaton+höpöttely+saa+aikaan+uhkailua+ja+muuta+sontaa?
Ei+vaan+ymmärrä,+tsemppiä+palstan+urheille+naisille+ja+mukavaa+juhannusta+kaikille:)
25.06.2021 19:40
No+joo,+tässä+ollaan+nyt+pilven+reunalla+ihan+ilman+kenenkään+delaamisia:)
Mukavaa+kesän+odotusta+kuitenkin+vielä+Tintulle,+Kittielle+(kiva+kun+sait+söpön+koiran),+Ilmannimelle,+Artsille+ja+kaikille+muillekkin.
09.06.2021 19:02
Tietenkin+suostun...♡♡♡
Siellähän+me+olemme+yhdessä+saman+pilven+reunalla+kuten+olemme+olleet+jo+niin+monet+kesät+tätä+ennenkin...♡♡♡
09.06.2021 17:39
Voi+sua+pikku+Ressu,+oot+söpö+kun+suutut;)
22.05.2021 20:20
Ehdottomasti+kannattaa+mennä+piikille+Kittie.+
Tuohon+Astraan+liitetyistä+sivuoireista+sen+verran+että+jossain+taisi+lukea+niin+että+e-pillereiden+syöminen+aiheuttaa+kyseiseen+sivuoireeseen+suuremman+riskin+kuin+tuo+rokote.+Eli+piikille+vain+ja+heti:)
22.05.2021 19:48
Olisiko+kyse+juuri+syntyneistä+poikasista+joille+maailma+vaaroineen+on+uusi+paikka...?
22.05.2021 19:41
Hej+må+du+leva,+Hej+må+du+leva,+Hej+må+du+leva+uti+hundrade+år!
+Onnittelut+sulle+Kittie+myös+ihan+suomen+kielellä!
20.03.2021 18:19
Nyt+käy+näköjään+niin+että+9/10+ihmistä+haluaa+ehkäistä+viruksen+leviämistä+mutta+tuo+pieni+kymmenesosa+väestöstä+haluaa+varmistaa+sen+että+me+kaikki+olemme+lirissä+pitkän+aikaa...++
Surullista+nähdä+että+näitä+punaniskoja+liittyen+maskeihin+ja+rokotteisiin+löytyy+sivistysvaltiosta.+Minun+silmissä+kyseiset+ihmiset+ovat+joko+lukutaidottomia+tai+sitten+vähä-älyisiä...
29.01.2021 19:20
Kun+lähtee+ulos+luontoon+niin+näkee+kuinka+ainutlaatuinen+ja+uskomaton+Suomen+talvi+on.+Siinä+hiihdellessä+voi+vaikkapa+hehkutella+mielessään+omaa+hyvää+oloaan.+Minun+tapauksessani+tuo+hyvä+olo+tulee+rakkaudesta+Arieliin...♡♡♡
16.01.2021 20:12
On+jotenkin+kornia+tuo+monien+tahojen+väittämä+salaliittoteoria+jonka+mukaan+THL+ja+STM+välittäisivät+valheellista+tietoa+maskien+hyödyistä.+Siis+kuvitteletko+oikeasti+että+maamme+poliittinen+johto+ja+alan+asiantuntijat+sanovat+juuri+sen+mitä+maskien+valmistajat+haluavat?
Ruotsissa+on+toimittu+haluamallasi+tavoin+eli+maskeja+ei+ole+käytetty.+Suhteutettuna+asukaslukuun+tartuntoja+ja+kuolemia+koronaan+on+heillä+kymmenen+kertaa+enemmän+kuin+meillä+Suomessa.
Viimeisimmän+tiedon+mukaan+maskin+käyttäminen+ei+suojaa+niinkään+itse+maskin+käyttäjää+vaan+paremminkin+muita+tartunnoilta+henkilöiltä+jotka+käyttävät+maskia+ja+sairastavat+koronaa+tietämättään.+Eli+maskin+käyttäjät+eivät+niinkään+suojaa+itseään+vaan+suojaavat+ja+ottavat+huomioon+muut+ihmiset.
Jotenkin+sairasta+tämä+maskivastaisten+levittämä+disinformaatio,+jos+joku+uskoo+juttujanne+niin+joku/jotkut+kokee+kuoleman+viisastelunne+takia.
19.12.2020 19:15
Kerroppas+nyt+suoraan+mies+miehelle.
Oletko+lukutuaidoton+vai+mistä+on+kyse?+Arielini+kertoi+että+sinun+lähentelysi+ahdistaa+häntä.+Kerroin+tämän+jo+aiemmin+palstalla+mutta+jatkat+samaa+peliä.+Ilmeisesti+haluat+että+hän+poistuu+palstalta+takiasi?+
ps.+Tinttu+taisi+miettiä+sopivaa+sanaa+kuvaamaan+sinua.+Ihastuksesi+eli+mun+rakas+taisi+heittää+hyvinkin+osuvan+kuvauksen+sinusta,+sana+on+ILJETTÄVÄ.
16.12.2020 19:51
Minuun+pätee+täysin+sama,+muita+lahjoja+en+tarvitse+A♡r♡i♡e♡l♡i♡n♡i+lisäksi...♡♡♡♡
Lapsena+joulussa+jännäsi+eniten+tulevia+lahjoja+ja+ne+olivat+se+joulun+kohokohta.+Aikuisena+tilanne+on+muuttunut+päälaelleen,+nyt+sitä+saa+joulumieltä+ihan+muista+asioista.+Jos+vaikkapa+antamani+joululahjat+riemastuttavat+saajaansa+niin+hyvä+joulumielihän+siitä+tulee+ilman+muuta:)
16.12.2020 17:35
Tämä+on+myös+kaunis+joululaulu.+Mikään+Antti+Tuiskun+suuri+ihailija+en+ole+mutta+tässä+hänen+herkkä+äänensä+pääsee+kyllä+oikeuksiinsa.
https://www.youtube.com/watch?v=hpJ7HboF6gU
14.12.2020 20:24
Jopa+koronat+jää+ajatuksissa+taustalle+sun+kans+rakas...♡♡♡♡
Olisipa+jo+aatto...♡♡♡♡
14.12.2020 20:19
Tämä+aloittaja+on+selkeästi+sama+pelle+joka+toisessa+aloituksessa+HUUTAA+täysin+päinvastaista+mielipidettä+liittyen+maskien+hyötyihin/haittoihin.
Sinulle+tämä+on+selkeästi+sopiva+aihe+kerätä+huomiota+ja+pelleillä+vakavalla+asialla.+Tekisi+mieli+sanoa+hieman+rumasti+mutta+en+kuitenkaan+alennu+HUUTAMAAN+kuten+sinä+teet.+
Fakta+on+kuitenkin+se+että+löytyy+yhä+vain+lisää+virallista+tutkimustietoa+liittyen+maskien+käytön+hyödystä+koronan+leviämisen+ehkäisyssä.+Vaikka+huudat+täällä+kuinka+isoon+ääneen+niin+faktat+pysyvät+faktoina...
09.12.2020 19:05
Kiva+nähdä+kun+isket+söpösti+silmää+mulle+kultani;)
09.12.2020 17:31
5 / 7