Vapaa kuvaus

Tulikettu on suomalaisessa kansanperinteessä esiintyvä myyttinen hahmo; päivällä musta kuin yö ja yöllä hehkuu roihuavan tulen väreissä, sekä maalailee revontulet taivaalle hännän huiskeella. Sopii tämmöiselle mustan huumorin ystävälle ja taidehippimaalarille oikein mainiosti!

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. Kyllä+meitä+lempeitä,+empaattisia+ja+asiallisia+naisia+täällä+Suomen+sisällä+on.+En+tiedä+miksi+meitä+on+niin+vaikeaa+nykyään+löytää+tai+tavoittaa!Netissä+on+toki+helppo+kärjistää+vähän+kaikkea,+mutta+täytyy+sanoa+että+itse+en+tiedä+mihin+kategoriaan+tipahdan+kokonaisuudessaan...+En+polta,+en+juo,+enkä+ole+koskaan+edes+vahingossa+kokeillutkaan+mitään+niistä+vahvempaa.+Luonteeltani+olen,+noh,+vaikea+tiivistää,+töissä+antoivat+lempinimen+"neiti+aurinkoinen",+mutta+eivätpä+täällä+töissä+tiedä+minkälainen+mustan+huumorin+ja+bondage+fetissin+kuningatar+osaan+olla.+Köh,+eli+hyvin+ystävällinen,+positiivinen+ja+kiltti+arkimaailmassa.+Tykkään+leipoa,+harrastan+taidetta,+olen+enemmän+kotihiiri+kuin+seikkailija+ja+konfliktit+tykkään+ratkaista+heti+ja+puhumalla.+Mutta+samalla+olen+hyvin+aistikas,+avoin+uusille+kokemuksille+ja+ihmisille.+Pintakiillolla+tai+materialla+ei+ole+minulle+mitään+merkitystä,+katson+aina+pintaa+syvemmälle+ja+ihmisen+karisma+ja+huumorintaju+on+se+mikä+minun+huomion+saa!Poikaystävän+kanssa+menee+moni+asia+puoliksi+ja+tykätään+yhdessä+tehdä+arkisia+juttuja.+Hän+on+hieman+fyysisesti+aktiivisempi+ja+tykkää+juosta+ulkona+joko+kavereiden+kanssa+tai+itsekseen,+varsinkin+lumilautailemassa+tai+moottoripyörä+reissuilla.+Minä+sillä+välin+puuhailen+ja+askartelen+omia+juttuja,+saatan+leipasta+pullaa+tai+kakkua+koko+poppoolle+kun+tulevat+takaisinpäin.Täysi+luotto+molempiin+suuntiin,+tiedetään+kuinka+hyvin+on+meillä+asiat+kun+toisemme+löydettiin+niin+ei+tarvitse+muualle+haikailla!Huonoimmat+puolet+itsessä+on+joskus+vähän+turhan+rento+ote+asioihin,+jotkut+asiat+pitäisi+vaan+hoitaa+nopsaan+ja+ytimekkäästi+mutta+itselleni+se+on+hankalaa.+Matikkapää+on+kammottava+ja+suuntavaisto+vielä+huonompi,+älkää+pyytäkö+lukemaan+karttaa.+Autoista+en+ymmärrä+mitään,+ei+ole+edes+ajokorttia,+eikä+minusta+kyllä+remonttireiskaakaan+saa,+jää+Ikea+kalusteet+jonkun+muun+rakennettavaksi.+Voin+tarjoilla+juomat+ja+naposteltavaa.+Ehkä+vähän+piiskaa+jos+siitä+tykkää
  2. Sanotaan,+että+etsivä+löytää,+mutta+joskus+mietityttää+että+etsitäänkö+joskus+niin+vimmatusti+että+muututaan+sokeiksi+sille+mitä+siinä+nenän+edessä+saattaa+jo+olla.+Etsitään+aina+vaan+lisää,+kenties+enemmän,+kenties+aina+jotain+parempaa+kera+jos+jonkinlaisten+vaatimuslistojen,+pisteytysten+ja+kriteereiden+kanssa.+On+tilastoja,+mittoja+ja+jyrkästi+vedettyjä+rajoja+-ei+sillä+etteikö+niitä+saisi+olla,+jokainen+saa+jahdata+yksisarvisia++ja+sateenkaarenvärisiä+halinalleja+niin+intohimoisesti+kuin+lystää,+mutta+siinä+saattaa+hyvin+nopeasti+menettää+monia+vaatimattomampia+prinssejä+ja+prinsessoja+jotka+voi+muuttaa+koko+elämän+jos+saisi+tilaisuuden.En+ole+koskaan+etsinyt+parisuhdetta+tai+juossut+treffeillä+jotta+löytyisi+nyt+joku+tuohon+rinnalle,+mutta+elämä+toi+parin+mutkan+kautta+ihanan+ihmisen+tuohon+rinnalle.+Aivan+uskomattoman+ihana+mies+josta+moni+kävellyt+ohitse+eikä+ole+vaivautunut+tutustumaan,+koska+ei+ole+"paperilla"+imartelevin+paketti+(aikoinaan+koulut+kesken+jättänyt+ongelmanuori,+luottamusongelmainen,+ADHD+ja+kärsii+edelleen++ahdistuksesta+joka+puhkeaa+erityisesti+uusissa,+sosiaalisissa+tilanteissa,+työtön,+takaisin+koulun+penkillä+mekaanikon+uraa+jahdaten)+ja+omien+sanojensa+mukaan+ulkonäöltään+hyvin+keskinkertainen,+ei+mikään+kiiltävä+alusvaatemalli+taikka+fitness-uroo,+mutta+aktiivinen,+pitkä+ja+hoikka+blondi.+Ei+pysäyttäisi+ketään+kadulla+jotta+kääntyisi+katsomaan+uudestaan+(kuten+en+minäkään),+mutta+minun+silmään+aivan+mielettömän+viehättävä+mies.+Ihana+hymy,+upeat+silmät,+vahvat+kädet...Mutta+kauneinta+hänessä+on+hyvä+sydän,+lempeys+ja++naseva,+moniulotteinen+huumori!+Aina+läsnä,+aidosti+välittävä+arkitilanteiden+ritari,+joka+jahtaa+jokaista+käännettä+saadakseen+minut+hymyilemään.+En+ole+koskaan+vaatinut+tai+pyytänyt+mitään+muuta+kuin+että+hän+olisi+rehellisesti+oma+itsensä,+vahvuuksineen+ja+heikkouksineen,+enkä+ole+katunut+hetkeäkään.+Paras+suhteen+alku+minkä+olen+päässyt+kokemaan,+melkein+vuoden+tässä+ollaan+käytetty+aikaa+hiljakseen+tutustumiseen+ja+innolla+odotan+mitä+tulevaisuus+tuo!Ja+lisätäkseni,+olen+aina+kokenut+olevani+jokseenkin+näkymätön,+olen+kokonaisuudessa+varsin+vaatimaton+paketti+itsekin.+Perus+duunari,+en+pidä+itsestäni+meteliä,+enkä+arvostele+tai+kärky+huomiota,+minkäänlainen+pintakiilto+ei+kiinnosta+-varmastikin+monen+mieleen+aivan+liian+tylsä,+pulskanpyöreä+naapurintyttö+tai+outo+taidehippi.++Poikaystävän+silmissä+olen+eksoottinen,+jännittävä+kaunotar+ja+hän+jaksaa+mainita+aina+aika+ajoin+miten+onnekkaaksi+itsensä+tuntee+että+löysi+minut,+että+kohtasimme+toisemme+juuri+silloin+ja+sillä+tavalla.Olisi+ollut+monta+pinnallista+syytä+kävellä+ohi,+mutta+molemmat+ojennettiin+käsi+toisillemme+ja+heittäydyttiin.+Pointti+tässä+jaarittelussa+on+se,+että+kohdataan+toisemme+kokonaisina+ihmisinä,+ollaan+armollisia+toisillemme.+Meissä+monessa+on+paljon+arvokasta+ja+kaunista,+viehättävää+ja+huumaavaa+kun+sille+annetaan+mahdollisuus!