sinkkunainen

Anonyymi

kun tapaat kivan sinkkumiehen niin miten aiot napata sen omaksesi ja ottaa siitä tulevan aviomiehesi

74

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        sen uskon kyllä


      • Anonyymi kirjoitti:

        sen uskon kyllä

        Lässyttämällä ne kaikki suhteet alkaa. Pääsääntöisesti.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Lässyttämällä ne kaikki suhteet alkaa. Pääsääntöisesti.

        Joo joskus ei edes itse tajua mitä lässyttää, mutta sitä ei pysty lopettamaankaan. Kunhan lässyttää.


      • Kaikkihan sen tietää, lässyn lässyn kun mieli tekee vällyihin ja/tai jopa kotileikkeihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo joskus ei edes itse tajua mitä lässyttää, mutta sitä ei pysty lopettamaankaan. Kunhan lässyttää.

        Automaatiolla suoltaa sitä mitä toinen tai itse tykkää kuunnella.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Kaikkihan sen tietää, lässyn lässyn kun mieli tekee vällyihin ja/tai jopa kotileikkeihin.

        Naiset ja miehet voivat toimia samalla tavalla eivätkä edes itse usko puheisiinsa, mutta..


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Automaatiolla suoltaa sitä mitä toinen tai itse tykkää kuunnella.

        Se on sisäsyntyistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja miehet voivat toimia samalla tavalla eivätkä edes itse usko puheisiinsa, mutta..

        no itse olen sitten erilainen eli en pahemmin lässytä vaan sanon totuuden eli jos tyttö on söpö niin se on söpö enkä sitä valehtele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no itse olen sitten erilainen eli en pahemmin lässytä vaan sanon totuuden eli jos tyttö on söpö niin se on söpö enkä sitä valehtele

        Kyllä siinä puhutaan aika pehmeitä. Tajuaa sitten vasta myöhemmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ja miehet voivat toimia samalla tavalla eivätkä edes itse usko puheisiinsa, mutta..

        Joo voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä puhutaan aika pehmeitä. Tajuaa sitten vasta myöhemmin.

        no mitä pehmeitä sitten puhut ja sanot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sisäsyntyistä.

        On on.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Joo voi.

        homot ja lesbot puhuu pehmeitä ja heterot taas totta ja sanoo mitä sydän ajattelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no mitä pehmeitä sitten puhut ja sanot

        Sitä mitä toinen tykkää kuulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä mitä toinen tykkää kuulla.

        siitä minä en sitten tiedä mutta itse sanon totuuden


      • Anonyymi kirjoitti:

        homot ja lesbot puhuu pehmeitä ja heterot taas totta ja sanoo mitä sydän ajattelee

        Homona tiedät mitä homot sanoo ja tarkoittaa vai spekuloit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        siitä minä en sitten tiedä mutta itse sanon totuuden

        Vuosien saatossa se totuuskin unohtuu.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Homona tiedät mitä homot sanoo ja tarkoittaa vai spekuloit?

        etkös sinä ollut homoseksuaali ja sanot että homot valehtelee ja puhuu pehmeitä ja heterona sanon naiselle mitä tarkoitan oikeasti eli en valehtele tai puhu pehmeitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkös sinä ollut homoseksuaali ja sanot että homot valehtelee ja puhuu pehmeitä ja heterona sanon naiselle mitä tarkoitan oikeasti eli en valehtele tai puhu pehmeitä

        Mä olen mitä tabula rasa.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Vuosien saatossa se totuuskin unohtuu.

        tuskin jos jollakin naisella on esim nätti hymy niin sadan vuoden päästäkin sillä on nätti hymy


      • Anonyymi kirjoitti:

        tuskin jos jollakin naisella on esim nätti hymy niin sadan vuoden päästäkin sillä on nätti hymy

        Kuolonkankeus voi vähän virnistyksestä vähentää viehätystä.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Kuolonkankeus voi vähän virnistyksestä vähentää viehätystä.

        kai kun nainen joskus kuolee niin häntä odotan taivaassa ja näen taas hänen hymynsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        kai kun nainen joskus kuolee niin häntä odotan taivaassa ja näen taas hänen hymynsä

        Puhut pehmeitä. Kauniita ajatuksia, mitä ihminen tarvitsee jaksaakseen.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Puhut pehmeitä. Kauniita ajatuksia, mitä ihminen tarvitsee jaksaakseen.

        en puhu pehmosia vaan totta


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Puhut pehmeitä. Kauniita ajatuksia, mitä ihminen tarvitsee jaksaakseen.

        Mietin just, että tuo mm. on sitä kaunista mitä
        vastapuoli haluaa kuulla. Sillä ei ole tekemistä sen kanssa, tarkoittaako sitä.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Puhut pehmeitä. Kauniita ajatuksia, mitä ihminen tarvitsee jaksaakseen.

        Pehmeiden puhelussa voi kehittyä mestariksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin just, että tuo mm. on sitä kaunista mitä
        vastapuoli haluaa kuulla. Sillä ei ole tekemistä sen kanssa, tarkoittaako sitä.

        yleensä sanoo totuuden kun sydän puhuu rakkaalleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        en puhu pehmosia vaan totta

        Uskonsa kutaki auttakohon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pehmeiden puhelussa voi kehittyä mestariksi.

        Yyyyym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yleensä sanoo totuuden kun sydän puhuu rakkaalleen

        Mutta näyttäväthän ne lainit hyviltä, sitä voi tehdä monesta syystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietin just, että tuo mm. on sitä kaunista mitä
        vastapuoli haluaa kuulla. Sillä ei ole tekemistä sen kanssa, tarkoittaako sitä.

        Sitä sitäpä sitä. Voi siihen itsekin tukeutua ja haluta uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        yleensä sanoo totuuden kun sydän puhuu rakkaalleen

        Totuus vai hetkellinen höperöityminen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta näyttäväthän ne lainit hyviltä, sitä voi tehdä monesta syystä.

        naisista en tiedä ehkä valehtelevat ja ajattelevat muita miehiä mutta miehet puhuu totta miksi kullallensa valehtelisi


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Sitä sitäpä sitä. Voi siihen itsekin tukeutua ja haluta uskoa.

        Kaikki pehmeä näyttää kivalta joten.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Totuus vai hetkellinen höperöityminen?

        Kyllä järki pruukaa palaamahan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        naisista en tiedä ehkä valehtelevat ja ajattelevat muita miehiä mutta miehet puhuu totta miksi kullallensa valehtelisi

        Bbbbhhh. Minäkin rakastan kumppaniani ja olen siitä hyvin vakuuttunut, että rakastan tavallani. En vain tiedä miten kauan, mihin asti, miten paljon ja onko se ikuisesti totta vai selitystä mielentilalleni, koska haluan pitää hänet elämässäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki pehmeä näyttää kivalta joten.

        Näyttää ja tuntuukin.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Totuus vai hetkellinen höperöityminen?

        kyllä se totuus on kun siihen naiseen on rakastunut niin ei hänen kanssaan muuten olisi niin ei totuutta tarvi valehdella ja totuuden saa sanoa


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Bbbbhhh. Minäkin rakastan kumppaniani ja olen siitä hyvin vakuuttunut, että rakastan tavallani. En vain tiedä miten kauan, mihin asti, miten paljon ja onko se ikuisesti totta vai selitystä mielentilalleni, koska haluan pitää hänet elämässäni.

        Elämä on luopumista. Se on hyvä tiedostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä järki pruukaa palaamahan.

        Eikä sitä pidä päästää karkuhun välilläkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on luopumista. Se on hyvä tiedostaa.

        Niin sen kuuluukin olla.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Niin sen kuuluukin olla.

        Luopua voi maanantaina, perjantaina tai siinä välissä.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Eikä sitä pidä päästää karkuhun välilläkään.

        Mutta sanonta tulookin siinä kohtaa ku oon vahiinko käyny jo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        kyllä se totuus on kun siihen naiseen on rakastunut niin ei hänen kanssaan muuten olisi niin ei totuutta tarvi valehdella ja totuuden saa sanoa

        Totuus tässä asiassa on sitä mihin ihminen haluaa uskoa. Uskominen taas tuo lohtua, toivoa, turvaa ja mielekkyyttä. Luo rakennetta.

        Mihin se totuus hukkuu erotessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sanonta tulookin siinä kohtaa ku oon vahiinko käyny jo!

        Heh, kyllä maailma opettaa, jonsei muuta niin hiliaa kävelemähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luopua voi maanantaina, perjantaina tai siinä välissä.

        Ajaatus on niin mukava että eppäilyttää.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Totuus tässä asiassa on sitä mihin ihminen haluaa uskoa. Uskominen taas tuo lohtua, toivoa, turvaa ja mielekkyyttä. Luo rakennetta.

        Mihin se totuus hukkuu erotessa?

        kuka on sanonut että on hukkunut eli exän kun näkee jossakin niin tietää kaikki mitä on sanonut on silti totta eli hän tietää sen aina ja siksi uuden täytyy olla parempi no en osaa selittää


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka on sanonut että on hukkunut eli exän kun näkee jossakin niin tietää kaikki mitä on sanonut on silti totta eli hän tietää sen aina ja siksi uuden täytyy olla parempi no en osaa selittää

        Johonkin ne totuudet aina tyssää.


      • Ddrrrr. :)


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Johonkin ne totuudet aina tyssää.

        mutta nyt on mentävä nukkumaan silmät menee väkisin kiinni öitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt on mentävä nukkumaan silmät menee väkisin kiinni öitä

        Juu.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Lässyttämällä ne kaikki suhteet alkaa. Pääsääntöisesti.

        Pitää muutes suurimalta osin paikkansa : D. Voisin itse tehdä juuri noin ja tai tehnyt:)


    • Anonyymi

      Näyttämällä silmät, kukaan ei ole perääntynyt sen jälkeen.

      • Näytähän.


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Näytähän.

        Olen hetero.


      • Anonyymi

        Ei ne silmätkään välttämättä mitään kerro. Jos silmien näkemisestä on kuukausia tai jopa vuosia, niin nehän voivat nyt katsella ketä tahansa missä päin maailmaa tahansa.


      • Nyt jäi kyllä vähän kiinnostamaan. Minkä näköiset on silmät, joita kukaan ei ole pystynyt vastustamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne silmätkään välttämättä mitään kerro. Jos silmien näkemisestä on kuukausia tai jopa vuosia, niin nehän voivat nyt katsella ketä tahansa missä päin maailmaa tahansa.

        Hyvin mahdollista. Moni jää kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin mahdollista. Moni jää kiinni.

        Silmiin.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Nyt jäi kyllä vähän kiinnostamaan. Minkä näköiset on silmät, joita kukaan ei ole pystynyt vastustamaan?

        Sellaiset, joista mikään mies ei ole vielä perääntynyt. Miehillä on ollut päätösvalta tulla tai mennä. Aina he palaavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaiset, joista mikään mies ei ole vielä perääntynyt. Miehillä on ollut päätösvalta tulla tai mennä. Aina he palaavat.

        Jaa jaa. Käyvät välillä kuitenkin jossain muualla. Montako heitä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen hetero.

        On täällä varmaan muitakin.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Jaa jaa. Käyvät välillä kuitenkin jossain muualla. Montako heitä on?

        Ei sillä ole mitään väliä. Pääasia, että he toimillaan ovat määrittäneet naisen arvon korkealla ja tiedetään, kuka sanelee ja mitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä. Pääasia, että he toimillaan ovat määrittäneet naisen arvon korkealla ja tiedetään, kuka sanelee ja mitä.

        Niin,
        Varsinkin monissa nuorissa miehissä on se vika, että he hyppäävät vaikka kuinka korkealle joidenkin naisten ominaisuuksien vuoksi, ja niin monta kertaa kun vaan pompotetaan. Eihän siitä hyvä heilu.


      • Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

        Niin,
        Varsinkin monissa nuorissa miehissä on se vika, että he hyppäävät vaikka kuinka korkealle joidenkin naisten ominaisuuksien vuoksi, ja niin monta kertaa kun vaan pompotetaan. Eihän siitä hyvä heilu.

        Oikein hyvä tilanne se, koska eivät tajua kuinka suuren vallan se naisen pään sisällä kasvattaa. Miehet antavat itse työkalut miesten keskuudessa elämiseen. Tietyt kuvat luodaan syvälle ja kun niitä toistetaan, niin ei niitä enää niin vain pois riistetäkään. Niillä mennään loppuelämä kiitollisina.


    • en mitenkään, ei riitä ulkokuori.

      • Anonyymi

        eli et hurmaisi sitä herra oikeaasi vaan annat sen mennä toisen naisen luo ja se eläisi sen naisen kanssa onnettomana ja samoin sinä jonkun muun kanssa miksi et hurmaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli et hurmaisi sitä herra oikeaasi vaan annat sen mennä toisen naisen luo ja se eläisi sen naisen kanssa onnettomana ja samoin sinä jonkun muun kanssa miksi et hurmaa

        ei riitä ulkonäkö


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        ei riitä ulkonäkö

        Mihin? Tuskin vaikuttaa...🤔? Vai mietitkö liikaa, muitten mielipiteitä millainen pitäisi olla? Saako udella ikää ja oletko ikinä seurustellut 🙂😊?


    • Anonyymi

      Mutta niin ihmekös se sitten jos Boeing jutut, lentokoneetkin tipahtelelevat taivailta... jos sytyttimessäkin voi käyttää jotain High-Octane fuel eli jotain lentokeisiin tarkoitettuja polttoaineita.... palaa jo lentoon lähtiessä.

    • Anonyymi

      Tuollaisissa, että miksi ei sitten halua tyttökaveria ja perustaa perhettä, joku puhui sellaisesta... niin voi olla jotain tärkeämpiä asioita hoidettavana kuin sellaisten tekeminen, sillä hetkellä.

    • Haha, kuulostaapa ihanan fyysiseltä. Ihan napata ja ottaa, että niinkö säkkiin napata ja kotiin raahata sekä kahlita patteriin? Alkaa ehkä kuulostaa vähän Dahmer-metodilta, ilman sitä pataan paloittelua toki.

      No mutta, paras metodi näyttää olevan hyvä kombo lempeää kodinhengetärtä ja leikkisää viettelijätärtä, olla oikeassa suhteessa se naapurin tyttö jonka seurassa on helppo olla, hupsutella ja jutella kaikesta mitä mieleen tupsahtaa ilman mitään pelkoa arvostelusta tai vähättelystä ja toisaalta lisätä mukaan ripaus villiä metsän nymfiä jonka kanssa kohdata alastomana ja estottomana, seikkailla läpi monenlaisten fantasioiden!

      Omalla kohdalla tämä ei tosin ole mikään pelitaktiikka vaan ihan sisäsyntyinen mekaniikka. Ennen vain naisten kanssa tullut seurusteltua, mutta ensimmäinen mies johon ihastuin ja tutustuin paremmin ei ainakaan malta päästää minua enää menemään, joten... omalla kohdalla toimii! Avioliitosta tosin en nyt tiedä, liian aikaista sanoa ja kiirehtiä.

    • Anonyymi

      Oli aika mukava juttu kun höpötyksiä lukiessa, oikeasti paransivat, naiset itseäni kun en oikein saanut nukuttuakaan kunnolla kipujen takia.

      Nyt taas huolestuttaa, no ei paljoa tuo talvivaaran juttu, kun uraania yrittävät louhia, mutta niin jos kobolttia, on vieläkin vaarallisempi raskasmetalli kuin uraani, koboltti.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1659
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1066
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      137
      990
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      867
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      866
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      20
      838
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      812
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      739
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      701
    Aihe