Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mimmiliini1
profiilit
mimmiliini1
mimmiliini1
Vapaa kuvaus
+40-vuotias nainen täältä jostakin...
Aloituksia
0
Kommenttia
53
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikenlaiset+"Sindet"+ja+"löylykauhaperseet"+saa+kyllä+mellastaa,+mutta+tärkeä+ketju,+tärkeästä+aiheesta+ei+saa+olla+suomi24.fi-sivuston+keskusteluissa?+Käsittämätöntä+arvostelukyvyn+ja+empatian+puutetta,+sanon+minä+ja+Me+Too,+myös!
07.01.2018 22:28
Minustakin+on+aika+hämmentävää,+että+joku+tuntee+noin.+Jokainen+kyllä+reagoi+tavallaan,+mutta+silti.+Olisikohan+kuitenkin+kyse,+anteeksi+vain,+siitä,+että+aloittaja+ei+olekaan+päässyt+kokonaan+yli+niistä,+vaan+koittaa+todistella+itselleen,+että+ei+jäänyt+huonoina+mieleen.+Raiskaus+kun+ei+ole+seksiä+koskaan,+vaan+raakaa,+julmaa+väkivaltaa,+missä+uhrilla+ei+todellakaan+ole+minkäänlaista+valtaa+niin+itseen+kuin+tekijäänkään.
07.01.2018 22:05
Onpa+sinulla+yksipuolinen+näkemys+kertomuksesi+perusteella+seksuaalisuudesta!+Seksuaalisuus+on+lisäksi+muun+muassa+sitä,+että+miten+koet+itsesi+miehenä+tai+naisena,+millainen+on+seksuaalinen+suuntautumisesi...Seksuaalisen+nautinnon+kokeminen+ei+ole+tarve,+vaan+seksuaalisen+nautinnon+tavoitteleminen+on+itsekäs+tarve.++Ja,+jos+haluat+tuottaa+jollekin+seksuaalista+nautintoa,+josta+välität,+on+sekin+itsekäs+tarve...
Mutta,+mutta,+propagandahöpötykset+pois+minusta,+koska+siihen+en+pyri.+En+tiedä,+miten+noin+päättelit+kirjoittamastani.+Muista+uhreista+en+tiedä,+mutta+itselleni+on+helpottavampaa+ajatella,+että+minut+raiskannut+mies+on+jonkin+inhimillisen+tragedian+kokenut+kuin+että+hän+olisi+psykopatiasta+kärsivä+mielipuoli.+En+voi+kertoa+yksityiskohtaisesti,+että+millaisiin+puitteisiin+tuen+tuon+"inhimillisen+tragedian",+jotta+minua+ei+tunnisteta.
07.05.2017 12:05
"mitä.mielessä.liikkuu",+kirjoitit+ihan+hyvin,+mutta+esimerkkisi,+jotka+listasi+asiaasi,+ei+ole+silti+niinkään+yksiselitteisiä.+Esimerkiksi+pedofiili+ei+välttämättä+rakasta+lapsia+vaan+hän+voi+mielessään+haluta+vaikka+kaapata+lapselta+viattomuuden,+minkä+hän+on+itse+mahdollisesti+menettänyt+lapsena.+Seksi+lapsen+kanssa+ikään+kuin+korjaisi+jotakin+rikki+mennyttä.+
Nämä+on+ihan+arvailua+omasta+päästäni,+mutta+siis+yritän+kertoa+sitä,+että+esimerkkejä+on+vielä+enemmän+kuin+tähän+keskusteluketjuun+mahtuisi.+
Ja+itse+henkilökohtaisesti+en+usko+siihen,+että+raiskaukseen+liittyy+koskaan+tekijältä+seksuaalisen+nautinnon+hakemista,+vaan+kyse+on+aina+jonkun+itsekkään+tarpeen+tyydyttämistä.
02.04.2017 17:46
Älkää+laittako+nimiä+tänne.+Jos+joku+kostonhaluinen+hurupää+erehtyy+henkilöstä,+niin+kenen+vastuu?!+Antakaa+virkavallan+hoitaa+homma+ja+rauha+uhrin+omaisille.+Tuskin+autatte+ketään+arvailemalla,+että+kuka+on+tappaja.
27.03.2017 16:38
En+ole+potkaissut,+mutta+olisin+valmis+potkaisemaan,+jos+yritettäisi+käydä+käsiksi+ja+mahdollisesti+raiskata.+Olen+vannonut+itselleni,+että+minut+joutuu+tappamaan,+mikäli+mielii+vielä+raiskata.+Kerran+on+raiskattu,+joten+tiedän,+mistä+puhun.
27.03.2017 16:32
10+vuotta+on+se+aika,+jonka+jälkeen+raiskaus+juridisesti+vanhenee.+Kyllä+todisteita+aina+löytyy...Aloittajan+alapäävamma+on+tällainen+todiste.
27.03.2017 16:25
Hyvin+jaksoin+lukea!+Ilmaisit+itseäsi+taitavasti+ja+hyvin.+Olen+pahoillani+siitä+kaikesta,+mitä+olet+joutunut+kokemaan!+Elämässä+voi+tapahtua+pahoja+asioita,+joihin+on+itse+täysin+syytön.+Elämäsi+ja+sinä+itse+olet+selvästi+kärsinyt+raiskauksen+jälkeen+sillä+kukaan+ei+valitettavasti+selviä+traumoitta+seksuaalisesta+väkivallasta.+Raiskaus+on+äärettömän+julma+rikos+juuri+siksi,+että+se+koskettaa+perimmäisiä+tarpeita+(mm.+tarvetta+tuntea+olevansa+turvassa),+ihmisen+tunteita,+arvomaailmaa+ja+oikeuksia.
On+hieno+asia,+että+sinulla+on+poikaystävä.+Mielestäni+hän+näkee+sisimpäsi+"ulkokuoren"+lisäksi.+Hän+näkee+verbaalisesti+lahjakkaan,+sielukkaan+ja+vahvan+naisen.+Sinussa+ei+ole+mitään+vikana!+Haleja+sinulle+ja+onnea+elämään!
Voit+katsoa,+että+olisiko+näillä+tahoilla+jotakin+sinulle+tarjottavana.+Et+ole+yksin!++
https://www.tukinainen.fi/
https://www.tukinet.net/
07.11.2016 22:59
Aihe on mielenkiintoinen sikäli, että olen joutunut joskus raiskatuksi. Aikoihin, raiskauksen jälkeen, vakikumppanini ei vielä harrastanut hiuksiin tarttumista, mutta oli jo silloin ihanan kiihkeä ja "dominoiva". Nautin, kun minua viedään kuin metrin halkoa seksissä. Todellakin siis saa ottaa hiuksistani kiinni ja vähän vetääkin, kunhan ei satuttamiseen asti. Jokainen järjellinen tietää kyllä, että mikä on liikaa, mistä syntyy joko näkyviä vammoja tai sieluun. :)
12.02.2016 20:53
Edelliseen ei paljon lisättävää.
Miksi on niin huonot mahdollisuudet saada tekijä kiinni?
24.07.2014 19:57
Kiitos, kun kerroit tarinasi! Itse jouduin raiskatuksi 7 vuotta sitten ja ei ne arvet todellakaan parane koskaan täysin. Mutta asia voi sulautua osaksi elämänhistoriaa ja sen kanssa pystyy elämään.seksuaalisena naisena ja yhteiskunnan jäsenenä.
27.02.2014 23:58
Olen pahoillani kokemuksestasi. Valtionkonttrori ottaa pienen osan korvaussummasta, mutta lähes kokonaan sen saat kuitenkin. Oletko käynyt katsomassa Tukinaisten sivustoa? Tukinainen tarjoaa mm. viikonlopputapaamisia, jotka on tarkoitettu seksuaalista väkivaltaa ja hyväksikäyttöä kokeneille. Näihin tapaamisiin tosin vaaditaan (tai ainakin ennen on vaadittu käynnissä oleva terapiasuhde), koska käsiteltävät asiat voivat palauttaa tunteita ja muistoja pintaan.
Minkä ikäinen olet? Voit laittaa henk.kohtaista viestiä mulle, niin katsotaan.... Muistathan, että vaikka puhuminen on tärkeää, niin valikoi hieman, että kenelle ja missä paikassa puhua. Valitettavasti maailma on raadollinen joskus.
- mimmiliini1
26.02.2014 19:22
"Miksi pitää olla holtittomassa humalassa?
Miksi joku "tuntematon vanhempi äijä" tulee kämpille mukaan?
Miksi kaverista ei pidetä huolta? "
Miehet osaavat humalassa olon yhtälailla. Miksi siis olla holtittomassa humalassa ja käydä sammuneen naisen kimppuun tai käyttää häntä seksuaalisesti hyväksi? Ettekö voisi ajatella, että miltä itsestä moinen tuntuisi?...
Taitaapi olla niin, että tässä ollaan samoissa, eli miehet tulee naisen kämpille yhtä usein kuin naiset menevät miehen kämpille. Älkää olko sukupuolisokeita!
Humalassa kaverin huolehtiminen herpaantuu ymmärrettävistä syistä, näin käy myös miesten kesken.
09.12.2013 16:28
Sä kohtasit vain traumatisoituneen naisen, että kyllä hänellä muuten oli kaikki kotona. Et voi syyttää naista mistään ja varmaan tiedätkin sen.
Sillä hetkellä, kun nainen alkoi kirkua, niin olisit pyytänyt anteeksi ja pahoitellut aiheuttamaasi tuskaa. Vihastuminen oli väärä reaktio, joskin kyllä ymmärrettävä.
Syytteen nostamatta jättäminen oli oikein, joskin siinä rajoilla, juuri sanomallasi harmaalla alueella.
Kiitä onneasi, ettet joutunut syytteeseen, sillä raiskaukseksi katsotaan se, ettei lopeta kumppanin sitä vaatiessa. Ehkä sinulla voisi olla peiliin katsomisen aihetta, kun mietit omaa seksuaalisuuttasi ja seksuaalisia mieltymyksiäsi. "Yömyssyllä" ei parane olla dominoiva vaan hellä, mukaileva lipertelijä. Niin, ja kattaisi lopettaa asian miettiminen näin 15-vuoden jälkeen. Kaikkea hyvää!
09.12.2013 16:11
Onko netissä yhtäkään asiallista ja kenties myös suljettua keskustelupaikkaa seksuaalirikosten uhreille? Mielenkiinnosta kyselen.
Mullakin meni suhde poikki raiskauksen jälkeen. Kuvittelin, että mieheni nauraa minulle selän takana. ym. kamalaa.
07.11.2013 18:58
Anteeksi nyt vain esimerkkini, mutta jollakin sellaisella "Peppuseksi" palstallakin on moderaattori, mutta tällä palstalla ei, vaikka täällä keskustellaan "vähän" vakavammista asioista.
Ja minun mielestäni moderaattorin puuttuminen kertoo siitä yleisesti vallitsevasta asenteesta seksuaalirikoksia ja niiden uhreja kohtaan.
19.10.2013 22:07
Siis olet suomeksi sanottuna joutunut joskus raiskatuksi? Pidempi terapia jonkun sellaisen terapeutin kanssa, johon tudella luotat tai sitten tuo silmänliikkeiden hypnoosi tai yhdistäen kummatkin voisivat auttaa sinua.
Miesasioiden kohdalla olisi hyvä, että olet sisäistänyt jo sen, ettei väkisin ottaminen ollut syysi ja, että kaikki miehet eivät ole pahoja. Kertomisen suhteen olisin aikainen lintu. Mitä aiemmin mies tietää ikävästä kokemuksestasi, niin sen parempi. Jos mies haluaa olla muistakin syistä kuin seksin takia kanssasi, niin hän kuuntelee. Sinun pitäisi vain kertoa, että mitä saa tehdä ja mitä ei saa tehdä. Terveeseen itsekkyyteen kuuluu omien rajojen vetäminen ja niistä kiinni pitäminen.
02.10.2013 18:33
Kiva lukea, että on näin monta, jotka sallii salilla iskemisen. ;)
22.09.2013 13:15
No, eiköhän jokaisella kuvaimallasi kurssilla voida opetus muovata sinun mittoihisi sopivaksi?
Itselleni tuli toiveistasi ensimmäisenä mieleen jostakin syystä potkunyrkkeily, se ei vaadi kauheasti voimaa, mutta nopeutta ja strategista suunnittelua, jotta vastustaja saadaan pois pelistä. En sanonutkaan missään kohdassa, etteikö mieskin voisi joutua seksuaalisen väkivallan uhriksi, mutta samaan aikaan itsepuolustuskurssin kanssa puhuttaessa se kuulostaisi hieman mielestäni falskilta.
22.09.2013 12:58
Exä oli 160 ja rapiat ja ennen minua vientiä oli ollut melko paljon. Luonne ratkaisee.
21.09.2013 15:40
2 / 3