Numball
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 345 kommenttia
- Luulen ettei sinun kannata vastata enää mitään, kyllä nuo kuvat on samoja kuin aikaisemminkin...
- Eihän tuo minun vaimoni ja liittoni ole mitään uskonasia Jeesus sitä on, tottakai olemme olleet liki neljännesvuosisata aviossa, kiitos kuvasta, se on riittävä, en pidä sinua enää ihan paskahousuna...
Mutta sinun kannattaa yrittää kehittää itseäsi tuon hermojen osalta, säästyt paljolta kun harkitset etukäteen mitä teet, silloin jää suurimmat virheet tekemättä, jos ei muuta niin nukkuu aina yhden yön, ennenkuin vastaa mitään... silloin on yleensä vitutus on jo laskenut, enhän minä sinun juttuja ole tosissani ottanut, huomasin että sinulla on lyhyt pinna ja käytin sitä hyödykseni. Nyt voimme aloittaa puhtaalta pöydältä, pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua.
By NumBall HHN 61v.
ps. En ole Senssu... - Näin olen asunutkin tosin en yhtämittaisesti.
- Se kyllä on granpa, olen kertonut sen että muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014... en ole seurannut mitä kirjoittavat heidän asiansa, minua kutsutaa thaiksi farang buddha, kun tapasin vaimoni hän otti nimen käyttöön välittömästi.
- Enpä tainnut, muutimme pysyvästi thaimaahan vuonna 2014, alkuvuodesta, jolloin myimme rivarimme palokasta.
- Muuten "läskisilmä" on kyllä "grandpapa", jos et ole tietoinen thaikut kutsuvat puolisoaan useasti isäksi.
- Ei niistä ole mikään valeprofiili, ne on kaikki ollut tai on vaimoni käytössä, minä olen tosin ne kaikki perustanut, en minä niihin ole mitään kirjoittanut, olen ne vain luonut.
- Onpas taas vainoharhaista lätinää, sekopää... vaimo poika täyttää kohta 30, on suomen kansalainen ja suorittanut armeija, hienoa että tunnet hänen isänsä, olet ihme mies hän kuoli useita vuosia sitten, lopeta jo hullu sinä vain olet, totaali sekopää...
- Niinkuin sanoin olen ollut aviossa 22 vuotta melko tarkkaan, ja olen edelleen, olen itse perustanut vaimolleni tuo tunnuksen vaimolleni vuosia vuosia sitten, siksi se ei ole käytössä kun hän hukkasi siihen salasanan, enkä minäkään muistanut sitä kävimme vuonna 2014 suomessa, vaimoni oli siellä pidemmän aikaa, kuin minä...
olen kulkenut vuodesta 2000 aviomiehenä ja kuljen edelleen... nämä sinun väitteesi on vain harhaisia kuvitelmia, lisäksi tuo yhdyssana tarkoittaa vapaasti käännettynä grandpapa, senkin tietäisit jos tajuaisit edes jotain thaimaan kielestä..
Kun olet kiinnostunut tuossa on vaimoni oikea face osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132 tämä on hänellä käytössä päivittäin, tosin minäkin olen sen luonut, hänelle. - Enkä ole sinua nimitellyt, mutta huutelua jatkan niin kauan kun tietosi on julkista tietoa, siitä voit olla spede aivan varma.
- Sanoin sinulle jo nätisti että lopeta tuo valehtelu nyt HETI.
- Kattaa olla luottamatta noihin konekäännökseen, thaimaan kielenrakenne on niin erillainen kuin englannin ja eurooppalaisten kielien, Thaimaan valtio kielti aikaisemmin thaikielen googlekäännökset, koska eräs kuningashuonetta koskeva konekäännös luokkasi kovasti kuningashuonetta, käännöspalvelu oli kuukausia suljettu.
- Näinhän se on, Suomeen tullaan aina viisumilla, ja maassa oleskellaan oleskeluluvalla, tämä on pattaya rakkaille vaikea käsittää, pattayan savossa.
- Kun noin kauniisti kysyt, kyllä aion jatkaa niin kauan kun näiden pattayarakkaiden nimet on julkisessa tiedossa mukaan lukien 2010 ja tt sekä muutama muu, senkun selvittelet rauhassa, ei se muutakuin vahingoittaa asemaasi.
¨ - Ei mennyt hermo, mitenkään, kauanko aiot jatkaa noiden valheiden levittämistä, pyysin jo kerran että jätä vaimoni pois palstalta, nyt olet tuonut palstalle hänen poikansa, tämä alkaa menemään osaltasi aika vaaralliseksi, onko sinun elämäsi noin vaikeaa, me olemme olleet aviossa 22 vuotta ja olemme edelleen, mikään ei ole muuttunut, esität aika vakavia syytöksiä vaimostani, samoin minusta vailla mitään totuuspohjaa... miten meinaat korjata tilanteen, et sinä valehtelemalla mitään voita. lisäksi olet syyttänyt että olen pahoinpidellyt vaimoani, en ole koskaan ikinä.
Voisit lähteä selvittämään mitä sinulle on tapahtunut, ennen vuotta 2017 jolloin joulukuussa kerroit että olet elellyt liki 10 vuotta osakaslainalla, teitkö konkurssin ja pakenit suomesta, onko sinulla pitkäkin mittarilista, jos on paikoilussa ei ole järjeä joudut vain enemmän kuseen, teikäläisissä on se vika että että huomaa paljonko aiheutatte tuskaa, sivullisille.
En uhkaile sinua, mutta huomio että nimesi ja yhteystietosi paljastuvat ennemmin tai myöhemmin, ja kun vaimoni sukulaiset saavat ne, et ole turvassa missään täällä, joten lopeta palsta kirjoittelu hyvä mies, et sinä mitään valhetelusta hyödy että keksit juttuja minusta tai perheestäni, muutakuin joudut kuseen, enkä haluaisi suuttuttaa vaimoni neljää varsin hyvä kuntoista alle 40v. veljeä, nämä ovat erittäin sukurakkaita.
By NumBall HHN 61c. - Myrkyn määrä on sama tai jopa kovenpi kun isoilla, täällä oli vuosia sitten pihalla splitting kobra, jonka kävi keräämässä pois David niminen käärme asiantuntija, tarjosin kupposellisen kahvia muutama sana vaihdettiin, hän kertoi paljon käärmeistä, mpv on yksi vaarallisimmista mutta ei vaarallisin, tosin taitaa tappaa eniten ihmisiä täällä thaimaassa, mutta ei siihenkään montaa vuodessa kuole.
- Koirat on kunnossa, ja voivat hyvin... ovat ruokansa ansainneet. Pihalla on kaksi thai ridgeback narttua, äiti ja pentu, sekarotuisia kuitenkin, postipoika ei uskalla tulla postilaatikolle vaan jättää postit auton lavalle kun portti on raollaan, tai puun oksalle, kuten pattayaan rakastunut passinsa.
- Hienoa kun kerrot, jatkavaan saat elämääsi sisältöä voit jopa oppia jotain.
- Kyllä olen ostanut vuosien aikana useita vaatteita jotka tiedän kopioiksi, osa on hyvä laatuista osa ei, mulla on vielä tommyn kopio paita 25 vuoden takaa, kaapissa, jos vaimo ei ole siitä tehnyt jo rättiä, se on ollut hyvin kestävä, tommy painatuskin on vielä kirkas tai ainakin oli, eikä se mitään maksanut olisiko ollut alle 100 bahtia, olen kuitenkin niin iso kokoinen että tarjontaa on niukasti, muualla kuin pattayalla, eikä pattayallakaan on kokojani mielinmäärin.
- Tuota voi soveltaa mille tahansa huonosti hoidetulle ammattialalle, mielestäni tukia pitää maksaa mutta hyvin rajoitetusti, eihän tässä eletä markkinataloudessa, vaan taloudessa jossa yhteiskunta siis me veronmaksajat korvaamme tappiot, ja rahanreikiä on nyt jo liikaa...
Toimivassa markkinataloudessa itse ideologia huolehtii siitä että hinnat pysyvät kilpailukykyisinä kuluttajille, tuet vain vääristävät kilpailutilannetta, jos vaikkapa elekroniikkaa-alalla tuotanto kustannukset on suuremmat kuin siitä saatava korvaus, jotain on silloin pielessä.. ja se johtaa joka tapauksessa pidemmän päälle konkurssiin, ellei valtio tule veronmaksajien rahoilla avuksi, ei tule eikä pidäkään tulla, kilpailu karsii epäterveet yritykset ja tuottajat pois markkinoilta, pattayan savo rulez.
Jos maatalous ei ole tuottavaa se vaatii tuotannon keskittämistä isompiin tuotantoyksiköihin sekä uusien viljelymenetelmien kehittämistä, että tuotantoon saadaan loppukäyttäjälle edullisempia tuotteita, nyt ei ole väliä vaikka takkiin tulee, me veronmaksajat varmasti katamme kulut, maatalous ei kehity mihinkään.