Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Numball
profiilit
Numball
Numball
Vapaa kuvaus
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
Aloituksia
10
Kommenttia
345
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luulen+ettei+sinun+kannata+vastata+enää+mitään,+kyllä+nuo+kuvat+on+samoja+kuin+aikaisemminkin...
04.07.2022 09:26
Eihän+tuo+minun+vaimoni+ja+liittoni+ole+mitään+uskonasia+Jeesus+sitä+on,+tottakai+olemme+olleet+liki+neljännesvuosisata+aviossa,+kiitos+kuvasta,+se+on+riittävä,+en+pidä+sinua+enää+ihan+paskahousuna...+
Mutta+sinun+kannattaa+yrittää+kehittää+itseäsi+tuon+hermojen+osalta,+säästyt+paljolta+kun+harkitset+etukäteen+mitä+teet,+silloin+jää+suurimmat+virheet+tekemättä,+jos+ei+muuta+niin+nukkuu+aina+yhden+yön,+ennenkuin+vastaa+mitään...+silloin+on+yleensä+vitutus+on+jo+laskenut,+enhän+minä+sinun+juttuja+ole+tosissani+ottanut,+huomasin+että+sinulla+on+lyhyt+pinna+ja+käytin+sitä+hyödykseni.+Nyt+voimme+aloittaa+puhtaalta+pöydältä,+pyydän+anteeksi+jos+olen+loukannut+sinua.
By+NumBall+HHN+61v.
ps.+En+ole+Senssu...
04.07.2022 09:15
Näin+olen+asunutkin+tosin+en+yhtämittaisesti.
18.06.2022 17:31
Se+kyllä+on+granpa,+olen+kertonut+sen+että+muutimme+pysyvästi+thaimaahan+vuonna+2014...+en+ole+seurannut+mitä+kirjoittavat+heidän+asiansa,+minua+kutsutaa+thaiksi+farang+buddha,+kun+tapasin+vaimoni+hän+otti+nimen+käyttöön+välittömästi.
18.06.2022 17:29
Enpä+tainnut,+muutimme+pysyvästi+thaimaahan+vuonna+2014,+alkuvuodesta,+jolloin+myimme+rivarimme+palokasta.
18.06.2022 16:55
Muuten+"läskisilmä"+on+kyllä+"grandpapa",+jos+et+ole+tietoinen+thaikut+kutsuvat+puolisoaan+useasti+isäksi.
18.06.2022 16:44
Ei+niistä+ole+mikään+valeprofiili,+ne+on+kaikki+ollut+tai+on+vaimoni+käytössä,+minä+olen+tosin+ne+kaikki+perustanut,+en+minä+niihin+ole+mitään+kirjoittanut,+olen+ne+vain+luonut.
18.06.2022 16:42
Onpas+taas+vainoharhaista+lätinää,+sekopää...+vaimo+poika+täyttää+kohta+30,+on+suomen+kansalainen+ja+suorittanut+armeija,+hienoa+että+tunnet+hänen+isänsä,+olet+ihme+mies+hän+kuoli+useita+vuosia+sitten,+lopeta+jo+hullu+sinä+vain+olet,+totaali+sekopää...
18.06.2022 15:51
Niinkuin+sanoin+olen+ollut+aviossa+22+vuotta+melko+tarkkaan,+ja+olen+edelleen,+olen+itse+perustanut+vaimolleni+tuo+tunnuksen+vaimolleni+vuosia+vuosia+sitten,+siksi+se+ei+ole+käytössä+kun+hän+hukkasi+siihen+salasanan,+enkä+minäkään+muistanut+sitä+kävimme+vuonna+2014+suomessa,+vaimoni+oli+siellä+pidemmän+aikaa,+kuin+minä...+
olen+kulkenut+vuodesta+2000++aviomiehenä+ja+kuljen+edelleen...+nämä+sinun+väitteesi+on+vain+harhaisia+kuvitelmia,+lisäksi+tuo+yhdyssana+tarkoittaa+vapaasti+käännettynä+grandpapa,+senkin+tietäisit+jos+tajuaisit+edes+jotain+thaimaan+kielestä..+
+Kun+olet+kiinnostunut+tuossa+on+vaimoni+oikea+face+osoitehttps://www.facebook.com/profile.php?id=100010541746132+tämä+on+hänellä+käytössä+päivittäin,+tosin+minäkin+olen+sen+luonut,+hänelle.
18.06.2022 14:30
Enkä+ole+sinua+nimitellyt,+mutta+huutelua+jatkan+niin+kauan+kun+tietosi+on+julkista+tietoa,+siitä+voit+olla+spede+aivan+varma.
18.06.2022 14:07
Sanoin+sinulle+jo+nätisti+että+lopeta+tuo+valehtelu+nyt+HETI.
18.06.2022 14:06
Kattaa+olla+luottamatta+noihin+konekäännökseen,+thaimaan+kielenrakenne+on+niin+erillainen+kuin+englannin+ja+eurooppalaisten+kielien,+Thaimaan+valtio+kielti+aikaisemmin+thaikielen+googlekäännökset,+koska+eräs+kuningashuonetta+koskeva+konekäännös+luokkasi+kovasti+kuningashuonetta,+käännöspalvelu+oli+kuukausia+suljettu.
18.06.2022 13:31
Näinhän+se+on,+Suomeen+tullaan+aina+viisumilla,+ja+maassa+oleskellaan+oleskeluluvalla,+tämä+on+pattaya+rakkaille+vaikea+käsittää,+pattayan+savossa.
18.06.2022 13:23
Kun+noin+kauniisti+kysyt,+kyllä+aion+jatkaa+niin+kauan+kun+näiden+pattayarakkaiden+nimet+on+julkisessa+tiedossa+mukaan+lukien+2010+ja+tt+sekä+muutama+muu,+senkun+selvittelet+rauhassa,+ei+se+muutakuin+vahingoittaa+asemaasi.
¨
18.06.2022 12:03
Ei+mennyt+hermo,+mitenkään,+kauanko+aiot++jatkaa+noiden+valheiden+levittämistä,+pyysin+jo+kerran+että+jätä+vaimoni+pois+palstalta,+nyt+olet+tuonut+palstalle+hänen+poikansa,+tämä+alkaa+menemään+osaltasi+aika+vaaralliseksi,+onko+sinun+elämäsi+noin+vaikeaa,+me+olemme+olleet+aviossa+22+vuotta+ja+olemme+edelleen,+mikään+ei+ole+muuttunut,+esität+aika+vakavia+syytöksiä+vaimostani,+samoin+minusta+vailla+mitään+totuuspohjaa...+miten+meinaat+korjata+tilanteen,+et+sinä+valehtelemalla+mitään+voita.+lisäksi+olet+syyttänyt+että+olen+pahoinpidellyt+vaimoani,+en+ole+koskaan+ikinä.
Voisit+lähteä+selvittämään+mitä+sinulle+on+tapahtunut,+ennen+vuotta+2017+jolloin+joulukuussa+kerroit+että+olet+elellyt+liki+10+vuotta+osakaslainalla,+teitkö+konkurssin+ja+pakenit+suomesta,+onko+sinulla+pitkäkin+mittarilista,+jos+on+paikoilussa+ei+ole+järjeä+joudut+vain+enemmän+kuseen,+teikäläisissä+on+se+vika+että+että+huomaa+paljonko+aiheutatte+tuskaa,+sivullisille.
En+uhkaile+sinua,+mutta+huomio+että+nimesi+ja+yhteystietosi+paljastuvat+ennemmin+tai+myöhemmin,+ja+kun+vaimoni+sukulaiset+saavat+ne,+et+ole+turvassa+missään+täällä,+joten+lopeta+palsta+kirjoittelu+hyvä+mies,+et+sinä+mitään+valhetelusta+hyödy+että+keksit+juttuja+minusta+tai+perheestäni,+muutakuin+joudut+kuseen,+enkä+haluaisi+suuttuttaa+vaimoni+neljää+varsin+hyvä+kuntoista+alle+40v.++veljeä,+nämä+ovat+erittäin+sukurakkaita.
By+NumBall+HHN+61c.
18.06.2022 10:15
Myrkyn+määrä+on+sama+tai+jopa+kovenpi+kun+isoilla,+täällä+oli+vuosia+sitten+pihalla+splitting+kobra,+jonka+kävi+keräämässä+pois+David+niminen+käärme+asiantuntija,+tarjosin+kupposellisen+kahvia+muutama+sana+vaihdettiin,+hän+kertoi+paljon+käärmeistä,+mpv+on+yksi+vaarallisimmista+mutta+ei+vaarallisin,+tosin+taitaa+tappaa+eniten+ihmisiä+täällä+thaimaassa,+mutta+ei+siihenkään+montaa+vuodessa+kuole.
10.06.2022 05:23
Koirat+on+kunnossa,+ja+voivat+hyvin...+ovat+ruokansa+ansainneet.+Pihalla+on+kaksi+thai+ridgeback+narttua,+äiti+ja+pentu,+sekarotuisia+kuitenkin,+postipoika+ei+uskalla+tulla+postilaatikolle+vaan+jättää+postit+auton+lavalle+kun+portti+on+raollaan,+tai+puun+oksalle,+kuten+pattayaan+rakastunut+passinsa.
10.06.2022 03:33
Hienoa+kun+kerrot,+jatkavaan+saat+elämääsi+sisältöä+voit+jopa+oppia+jotain.
10.06.2022 02:51
Kyllä+olen+ostanut+vuosien+aikana+useita+vaatteita+jotka+tiedän+kopioiksi,+osa+on+hyvä+laatuista+osa+ei,+mulla+on+vielä+tommyn+kopio+paita+25+vuoden+takaa,+kaapissa,+jos+vaimo+ei+ole+siitä+tehnyt+jo+rättiä,+se+on+ollut+hyvin+kestävä,+tommy+painatuskin+on+vielä+kirkas+tai+ainakin+oli,+eikä+se+mitään+maksanut+olisiko+ollut+alle+100+bahtia,+olen+kuitenkin+niin+iso+kokoinen+että+tarjontaa+on+niukasti,+muualla+kuin+pattayalla,+eikä+pattayallakaan+on+kokojani+mielinmäärin.
10.06.2022 02:49
Tuota+voi+soveltaa+mille+tahansa+huonosti+hoidetulle+ammattialalle,+mielestäni+tukia+pitää+maksaa+mutta+hyvin+rajoitetusti,+eihän+tässä+eletä+markkinataloudessa,+vaan+taloudessa+jossa+yhteiskunta+siis+me+veronmaksajat+korvaamme+tappiot,+ja+rahanreikiä+on+nyt+jo+liikaa...+
Toimivassa+markkinataloudessa+itse+ideologia+huolehtii+siitä+että+hinnat+pysyvät+kilpailukykyisinä+kuluttajille,+tuet+vain+vääristävät+kilpailutilannetta,+jos+vaikkapa+elekroniikkaa-alalla+tuotanto+kustannukset+on+suuremmat+kuin+siitä+saatava+korvaus,+jotain+on+silloin+pielessä..+ja+se+johtaa+joka+tapauksessa+pidemmän+päälle+konkurssiin,+ellei+valtio+tule+veronmaksajien+rahoilla+avuksi,+ei+tule+eikä+pidäkään+tulla,+kilpailu+karsii+epäterveet+yritykset+ja+tuottajat+pois+markkinoilta,+pattayan+savo+rulez.
Jos+maatalous+ei+ole+tuottavaa+se+vaatii+tuotannon+keskittämistä+isompiin+tuotantoyksiköihin+sekä+uusien+viljelymenetelmien+kehittämistä,+että+tuotantoon+saadaan+loppukäyttäjälle+edullisempia+tuotteita,+nyt+ei+ole+väliä+vaikka+takkiin+tulee,+me+veronmaksajat+varmasti+katamme+kulut,+maatalous+ei+kehity+mihinkään.
09.06.2022 16:50
4 / 18