Vapaa kuvaus

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.

Aloituksia

5

Kommenttia

164

1. En+ole+omistanut,+enkä+edes+ajanut,+mutta+muutama+vuosi+sitten+kyydissä+olleena+jäi+mieleen+pari+asiaa.1.Hallinnan+helppous+johtuen+sivuovista.+Kun+venettä+käyttää+paljon+yksin,+kuten+minä,+niin+arvostaa+helppoa+pääsyä+kannelle.2.+Kovat+äänet.+Aallkokssa+mielestäni+vene+paukkuu+ja+natisee+luvattoman+paljon,+joka+vahvistaa+ennakkokäsitystäni,+että+Bella+ei+tee+veneitään+kovin+laadukkaasti.
  2. "pussin+kaatuessa+sain+kommentin,+että+ei+voi+olla+niin+vaikeeta+laittaa+sitä+kunnolla.+"Tuo+ei+mielestäni+ole+ollenkaan+paha."Jos+hän+suuttuu+minulle+tai+teen+vahingossa+jotain,+esim.+likaan+hänen+hienon+vaatteensa+tai+rikon+jotain+niin+saan+kommentin,+että+olen+vitun+idiootti.+"Tuollainen+kommentti+taas+kertoo+niin+suuresta+kunnioituksen+puutteesta,+että+asettaisin+tuollaisen+puheen+lopettamisen+parisuhteen+ehdoksi.+Sanoisiko+hän+omalle+äidilleen+tai+isälleen+tai+pomolleen+samoin?