Tein suomi24 profiilin taas.

Anonyymi

Tein huvikseen taas Suomi24 treffi ilmotuksen. Kuvan laitoin ja kirjotin itsestäni. Ei ole kuin 4 vierailua ja kukaan ei ole ottanut yhteyttä, taitaa olla aika turha paikka, menee vuosia et joku ottaa yhteyttä, ja naiset ei vastaa tuola. En tiedä miks tein, ei vissiin ollut järkeä.

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monessako profiilissa itse vierailit ja montako viestiä laitoit?

      • Anonyymi

        "moi mitäkuuluu"

        Äh, anna ton olla 😄

        xL


      • Anonyymi

        Olen katsellut sopivia naisia ja 2-3 laittanut viestiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen katsellut sopivia naisia ja 2-3 laittanut viestiä.

        Samoin tekevät varmasti myös naiset. Katselevat sopivia ja laittavat viestin, tai vain katselevat.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Samoin tekevät varmasti myös naiset. Katselevat sopivia ja laittavat viestin, tai vain katselevat.

        Tai vain katselevat? Onko tuo anteeksipyyntö???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai vain katselevat? Onko tuo anteeksipyyntö???

        En ymmärtänyt kommenttiasi.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En ymmärtänyt kommenttiasi.

        En kyllä odottanutkaan, että ymmärtäisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä odottanutkaan, että ymmärtäisit.

        Kannattaa käyttää riittävästi sanoja, jos haluaa toisen ymmärtävän.
        Se ei tainnut olla kommenttisi tarkoitus?


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Samoin tekevät varmasti myös naiset. Katselevat sopivia ja laittavat viestin, tai vain katselevat.

        Ei naiset laita viestejä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset laita viestejä.

        Laittavat kyllä.
        Ja jos eivät laita, minkäs teet?
        Kun sitäkin on nyt jauhettu varmaan vuosia, että naiset ( miehet) eivät vastaa viesteihin, kannattaisiko sitten miettiä jotain toista tapaa löytää seurustelukumppani?


    • Anonyymi

      onko samat naiset siellä vieläkin kun olit edellisen kerran siellä ja mahtaako samat naiset olla joka deitti palveluissa eli tinderissä yms palveluissa eli samat siellä pyörii eikö ihmetytä samat vuodesta toiseen eikä suhdetta löydä tai kumppania löydä niin jätä palvelu ja etsi kunnon nainen itsellesi livestä

      • Anonyymi

        Näyttää olevan ku naisille ei kelpaa, tai ei tunnu kelpaavan mikään mies, kun ovat vuodesta toiseen sielä, ja sellasta. Joo pitäisi livenä etsiä toinen nainen.


    • Anonyymi

      Miehen pitää tehdä aloite. Suomi treffit on ihan turha ei naiset vastaa. Itse vastasin joskus 600 naiselle saamatta vastausta takas. Ei naiset halua samantasoisia miehiä.

      • Anonyymi

        Olen huomannut saman, naiset ei vastaa takaisin. Olen sielä kirjotellu vaikka kuinka monelle naiselle, mutta eivät vastaa, kai pitäisi olle todella komea jännämies.


    • Mä oon leikitellyt ajatuksella, että tekis joskus jonnekin sekä mies- että naisdeitti-ilmoituksen ja katsois kuinka hyvin nää jutut täällä pitää paikkansa..

      • Minä olen tänne jo julkaissut tutkimustulokseni koskien tuota asiaa...
        -Jutut pitävät paikkansa...


      • No mä oon laittanut miesprofiileja ja mun naispuoleiset ystävät on kertoneet minkälaista on olla laittanut naisprofiilin tuollaseen. Kyllä se pitää kutinsa, että naiset saa yhteydenottoja ihan huikeasti enemmän.

        Tinderissä varmasti myös.

        Naisien on varmasti vaikea siitä massasta löytää jonkun viestin perusteella sellainen mies mihin keskittyä...Tai kiinnostua.
        Ja taas yksittäisen miehenkin, mikä olis oikeasti kiinnostunut jostain tietystä naisesta, on vaikea nousta esiin siitä mullilauman seasta.

        Just nämä epätoivoiset miehet aiheuttaa molemmille sukupuolille hallaa noissa palveluissa. Hermoilevat ja riehuvat naiset säikyiks ja sit mättävät viestejä ja tykkäyksiä sinnetänne...

        Siis mun teoria...

        Sitten on siellä pieni osa naisia, jotka hakevat vain itselleen huomiota. Saattaavat olla suhteissakin. Senkin mä oon kuullut naisien kertomana. Mutta en usko, että sen olevan merkittävää.


      • Disse kirjoitti:

        No mä oon laittanut miesprofiileja ja mun naispuoleiset ystävät on kertoneet minkälaista on olla laittanut naisprofiilin tuollaseen. Kyllä se pitää kutinsa, että naiset saa yhteydenottoja ihan huikeasti enemmän.

        Tinderissä varmasti myös.

        Naisien on varmasti vaikea siitä massasta löytää jonkun viestin perusteella sellainen mies mihin keskittyä...Tai kiinnostua.
        Ja taas yksittäisen miehenkin, mikä olis oikeasti kiinnostunut jostain tietystä naisesta, on vaikea nousta esiin siitä mullilauman seasta.

        Just nämä epätoivoiset miehet aiheuttaa molemmille sukupuolille hallaa noissa palveluissa. Hermoilevat ja riehuvat naiset säikyiks ja sit mättävät viestejä ja tykkäyksiä sinnetänne...

        Siis mun teoria...

        Sitten on siellä pieni osa naisia, jotka hakevat vain itselleen huomiota. Saattaavat olla suhteissakin. Senkin mä oon kuullut naisien kertomana. Mutta en usko, että sen olevan merkittävää.

        Jotkut taas sitten väittävät ettei 50v nainen kiinnosta, mutta samanikäisellä miehellä olis vientiä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Jotkut taas sitten väittävät ettei 50v nainen kiinnosta, mutta samanikäisellä miehellä olis vientiä?

        No se niin riippuu. Mulla on parikin siinä 50 vuoden hilkuilla olevia naisia, jotka ovat ihan nuorekkaan oloisia. Kummallekin tulee ihan reippaasti ilmoituksia, mutta tarjonta kuulemma rasittavaa. Joko allekolmekymppisiä, tai sitten 60 tyyppejä.... omaikäiset tavalliset itsestään huoltapitävät ovat harvassa... alkoholilla tuntuu olevan aikamoinen veto viiskymppisiin ukkoihin.
        Ja voin uskoa, kyllähän mäkin sinne oisin äkkiä mennyt, jos en ois vähän ruvennut katselemaan tilannetta..


      • Disse kirjoitti:

        No se niin riippuu. Mulla on parikin siinä 50 vuoden hilkuilla olevia naisia, jotka ovat ihan nuorekkaan oloisia. Kummallekin tulee ihan reippaasti ilmoituksia, mutta tarjonta kuulemma rasittavaa. Joko allekolmekymppisiä, tai sitten 60 tyyppejä.... omaikäiset tavalliset itsestään huoltapitävät ovat harvassa... alkoholilla tuntuu olevan aikamoinen veto viiskymppisiin ukkoihin.
        Ja voin uskoa, kyllähän mäkin sinne oisin äkkiä mennyt, jos en ois vähän ruvennut katselemaan tilannetta..

        Niin se olis kanssa mielenkiintoista minkä ikäisiltä sitä tarjontaa tulis.. jos laittais iäksi vaikka 55v kummallekin..No ehkä joku vkl innostun..


      • Disse kirjoitti:

        No se niin riippuu. Mulla on parikin siinä 50 vuoden hilkuilla olevia naisia, jotka ovat ihan nuorekkaan oloisia. Kummallekin tulee ihan reippaasti ilmoituksia, mutta tarjonta kuulemma rasittavaa. Joko allekolmekymppisiä, tai sitten 60 tyyppejä.... omaikäiset tavalliset itsestään huoltapitävät ovat harvassa... alkoholilla tuntuu olevan aikamoinen veto viiskymppisiin ukkoihin.
        Ja voin uskoa, kyllähän mäkin sinne oisin äkkiä mennyt, jos en ois vähän ruvennut katselemaan tilannetta..

        Luulis siis että 50v miehellä olis kysyntää, jos ei ihan juoppo ole?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin se olis kanssa mielenkiintoista minkä ikäisiltä sitä tarjontaa tulis.. jos laittais iäksi vaikka 55v kummallekin..No ehkä joku vkl innostun..

        No toi treffimaailma netissä on ihan oma lukunsa. Osa ottaa sen turhan vakavasti. Rakentaa oman ajatuksensa mukaan toistenkin käytöksen... sit hermostuvat.

        Toiset taas yleistävät ja tekevät vaikka mitä. Ja välillä huomaa, että sahaavat itse oksa altansa. Joku nainen ilmoitti, että miesten on tehtävä aloite... no kyllä hänen on itsekin tykättävä jostakin tyypistä, että pääsis edes jutuille. 😂


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin se olis kanssa mielenkiintoista minkä ikäisiltä sitä tarjontaa tulis.. jos laittais iäksi vaikka 55v kummallekin..No ehkä joku vkl innostun..

        Mitä useampi tekee näitä "kokeita", sen paskemmaksi deittipalvelut muuttuvat. Olen siinä käsityksessä, että aika moni haluaa näitä "tutkimuksia" tehdä ja feikkiprofiili on sanonko mä mistä?


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Mitä useampi tekee näitä "kokeita", sen paskemmaksi deittipalvelut muuttuvat. Olen siinä käsityksessä, että aika moni haluaa näitä "tutkimuksia" tehdä ja feikkiprofiili on sanonko mä mistä?

        Kävi tuokin kyllä mielessä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Luulis siis että 50v miehellä olis kysyntää, jos ei ihan juoppo ole?

        Niinhän sitä luulisi... Mutta ei se niin yksinkertaista ole...

        Jos miettii, että moni eroaa juuri siinä 40-45 vuoden iässä... No siinä monesti käy niin, että se eron ottaja on se nainen... Se mies taas on ihan, että mikäs nyt kävi... Sitten se on usein myös aika hampaaton pitämään itsestään huolta... Pyykinpesu, ruuanlaitto yms. on vaikeita... Siihen lähdetään hakemaan sitä korvausta.... Ei siis oikeasti ihmistä...

        No sen naiset huomaa nopeasti ja pakkeja tulee...miehen itsetunto laskee ja ryyppääminen voi olla se seuraava tie. Baariissa terassilla mölistään pillujuttuja kuin parempikin don juan, mutta oikeasti ei sellaisesta ole oikeaan parisuhteeseen...

        Sen ikäiset naiset ovat taas itse miettineet, että haluavat suhteesta muutakin kuin vaan sohvalla makaavan miehen... Lapset on ehkä isoja ja ei mitään muuta yhteistä kuin mahdollinen yhteinen kämppä... On eri lähtökohdat lähteä etsimään ihmistä elämään...

        Mun mielipide. :o)


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi... Mutta ei se niin yksinkertaista ole...

        Jos miettii, että moni eroaa juuri siinä 40-45 vuoden iässä... No siinä monesti käy niin, että se eron ottaja on se nainen... Se mies taas on ihan, että mikäs nyt kävi... Sitten se on usein myös aika hampaaton pitämään itsestään huolta... Pyykinpesu, ruuanlaitto yms. on vaikeita... Siihen lähdetään hakemaan sitä korvausta.... Ei siis oikeasti ihmistä...

        No sen naiset huomaa nopeasti ja pakkeja tulee...miehen itsetunto laskee ja ryyppääminen voi olla se seuraava tie. Baariissa terassilla mölistään pillujuttuja kuin parempikin don juan, mutta oikeasti ei sellaisesta ole oikeaan parisuhteeseen...

        Sen ikäiset naiset ovat taas itse miettineet, että haluavat suhteesta muutakin kuin vaan sohvalla makaavan miehen... Lapset on ehkä isoja ja ei mitään muuta yhteistä kuin mahdollinen yhteinen kämppä... On eri lähtökohdat lähteä etsimään ihmistä elämään...

        Mun mielipide. :o)

        Kylmä totuus. Sääliksi käy.

        Hirveä ajatus, että hylkäisin elämänkumppanin noin. Millä perusteilla on yleensä menty yhteen? Kännipano ja raskaaksi?

        Miten ihminen voi olla yli kymmenen vuotta naimisissa, hankkis lapset ja sitten erota? Luulisi tajuavan vähän aikaisemmin.

        Ehkä se, kun kumpikin välittää vaan käytännön asioista, eikä yhtään siitä, millainen toinen ihminen on sisimmiltään...

        Sitten persoonallisuus paljastuu aiheuttaen totaalisen yhteensopimattomuuden.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylmä totuus. Sääliksi käy.

        Hirveä ajatus, että hylkäisin elämänkumppanin noin. Millä perusteilla on yleensä menty yhteen? Kännipano ja raskaaksi?

        Miten ihminen voi olla yli kymmenen vuotta naimisissa, hankkis lapset ja sitten erota? Luulisi tajuavan vähän aikaisemmin.

        Ehkä se, kun kumpikin välittää vaan käytännön asioista, eikä yhtään siitä, millainen toinen ihminen on sisimmiltään...

        Sitten persoonallisuus paljastuu aiheuttaen totaalisen yhteensopimattomuuden.

        No tuossa vaan kerroin, miten kuvittelen asioitten menevän...

        Ensinnäkin monet naiset tuntuvat kyllä puhuneen miehelle paljon ja koittaneet selvitellä tuntojaan, mutta usein ne on mitätöity miehen puolelta. Joko defenssit lyö vastaan tai aina löytyy muita selityksiä, muttei oikeasti aikaa sen toisen kuulemiseen...nainen vaan jossain vaiheessa kyllästyy ja lyö hanskat tiskiin... Parisuhde on muutakin kuin lasten tekoa ja yhteisen kodin siivoamista...

        Sitten kun miettii, niin moni on mennyt yhteen parikymppisinä. On hommattu työt, koti, lapset, sitten menee helposti 10-15 vuotta niin vauhdikkaasti, ettei siinä mitään kerkeä miettiä... Sitä vaan kasvaa niin erilleen, eikä edes tunne toista...

        Parempi erotakin kuin pettää.

        Mutta se puhe.... kun ihmiset ymmärtäis, ettei se ole aina syytöstä ja syyttämistä, vaikka se itsestä niin ehkä tuntuis...senkin voi sanoa ääneen....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi... Mutta ei se niin yksinkertaista ole...

        Jos miettii, että moni eroaa juuri siinä 40-45 vuoden iässä... No siinä monesti käy niin, että se eron ottaja on se nainen... Se mies taas on ihan, että mikäs nyt kävi... Sitten se on usein myös aika hampaaton pitämään itsestään huolta... Pyykinpesu, ruuanlaitto yms. on vaikeita... Siihen lähdetään hakemaan sitä korvausta.... Ei siis oikeasti ihmistä...

        No sen naiset huomaa nopeasti ja pakkeja tulee...miehen itsetunto laskee ja ryyppääminen voi olla se seuraava tie. Baariissa terassilla mölistään pillujuttuja kuin parempikin don juan, mutta oikeasti ei sellaisesta ole oikeaan parisuhteeseen...

        Sen ikäiset naiset ovat taas itse miettineet, että haluavat suhteesta muutakin kuin vaan sohvalla makaavan miehen... Lapset on ehkä isoja ja ei mitään muuta yhteistä kuin mahdollinen yhteinen kämppä... On eri lähtökohdat lähteä etsimään ihmistä elämään...

        Mun mielipide. :o)

        Juuri kun mun entinen kaveri jauhaa pillujuttuja ja juo vaan ja hygienia asiat aivan sekasi. Käyttää rikkinäisiä vaatteita. Omaa samanvertaisen kaveripiirin, ollut ikisinkku. Tuskin naista saa koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kun mun entinen kaveri jauhaa pillujuttuja ja juo vaan ja hygienia asiat aivan sekasi. Käyttää rikkinäisiä vaatteita. Omaa samanvertaisen kaveripiirin, ollut ikisinkku. Tuskin naista saa koskaan.

        No monesti se saattaa mennä jopa toiseen ääripäähän.... Kaikki on tiptop ja puuttuu sellainen rentous.
        Pa.kajäykkänä ollaan tiukka puku päällä kuin kirkossa kun mennään treffeille.
        Ollaan siellä kuin tuomiolla... Oon kuullut juttuja naisilta kyllä...

        Lisäksi on vielä nämä pullistelijat, jotka ensimmäisenä ilmoittavat miten käyvät salilla, mikä auto on ja paljonko on bruttotulot. :oD

        Yhtä näissä kaikissa on se, että ei olla itse tyytyväisiä itseensä....


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi... Mutta ei se niin yksinkertaista ole...

        Jos miettii, että moni eroaa juuri siinä 40-45 vuoden iässä... No siinä monesti käy niin, että se eron ottaja on se nainen... Se mies taas on ihan, että mikäs nyt kävi... Sitten se on usein myös aika hampaaton pitämään itsestään huolta... Pyykinpesu, ruuanlaitto yms. on vaikeita... Siihen lähdetään hakemaan sitä korvausta.... Ei siis oikeasti ihmistä...

        No sen naiset huomaa nopeasti ja pakkeja tulee...miehen itsetunto laskee ja ryyppääminen voi olla se seuraava tie. Baariissa terassilla mölistään pillujuttuja kuin parempikin don juan, mutta oikeasti ei sellaisesta ole oikeaan parisuhteeseen...

        Sen ikäiset naiset ovat taas itse miettineet, että haluavat suhteesta muutakin kuin vaan sohvalla makaavan miehen... Lapset on ehkä isoja ja ei mitään muuta yhteistä kuin mahdollinen yhteinen kämppä... On eri lähtökohdat lähteä etsimään ihmistä elämään...

        Mun mielipide. :o)

        Tai sitten se, että mainitsin hakevani tositarkoituksella, en hetken huviksi miestä karsi aimo annoksen ukkoja pois. Tai sitten oli muuten vaan kummallinen profiili, eikä ite tajua sen olevan kummallinen lukijoiden mielestä.

        Tänä päivänä pitäs olla tällätty ja joka suunnasta ns kisakireeks vedetty, että saisi miehen! :D

        Viime hetkillä loikkasin tähänkin kelkkaan...pian olis jäänyt kelkan alle. Ikääkin oli jo kurppa iän...34.. :/

        Abris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se, että mainitsin hakevani tositarkoituksella, en hetken huviksi miestä karsi aimo annoksen ukkoja pois. Tai sitten oli muuten vaan kummallinen profiili, eikä ite tajua sen olevan kummallinen lukijoiden mielestä.

        Tänä päivänä pitäs olla tällätty ja joka suunnasta ns kisakireeks vedetty, että saisi miehen! :D

        Viime hetkillä loikkasin tähänkin kelkkaan...pian olis jäänyt kelkan alle. Ikääkin oli jo kurppa iän...34.. :/

        Abris

        Jaaha, nielasi osan tekstistä poikkee..No kiva. On ainakin kummallinen kommentti mulla. :)

        Abris


      • Anonyymi

        Et siis usko? Jutteletko koskaan kellekään tai käytkö missään?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jotkut taas sitten väittävät ettei 50v nainen kiinnosta, mutta samanikäisellä miehellä olis vientiä?

        50v naiset laittelevat viestejä 10v ja yli nuoremmille miehille. Siitä se itku tulee ettei olisi vientiä..
        Treffipalstoilla ei ole hyvinsäilyneitä 50v naisia, miksi sellaiset olisivat siellä kun saavat seuraa muutenkin.


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No monesti se saattaa mennä jopa toiseen ääripäähän.... Kaikki on tiptop ja puuttuu sellainen rentous.
        Pa.kajäykkänä ollaan tiukka puku päällä kuin kirkossa kun mennään treffeille.
        Ollaan siellä kuin tuomiolla... Oon kuullut juttuja naisilta kyllä...

        Lisäksi on vielä nämä pullistelijat, jotka ensimmäisenä ilmoittavat miten käyvät salilla, mikä auto on ja paljonko on bruttotulot. :oD

        Yhtä näissä kaikissa on se, että ei olla itse tyytyväisiä itseensä....

        Mulla on ns. hienoja autoja, hyvät nettotulot, salilla en käy mutta muutama nainen on ollut satavarma että varmasti käyn. Töitä tekemälläkin saa lihaksia.
        Ainuttakaan naista lukuisasta naiskaartista en ole iskenyt auton tai tulojen avulla vaikka niistä olisi saattanut olla apua.
        En kuulu sitten näihin pullistelijoihin vaikka muuten yhtä reteesti saatan toimia, rohkeus ja itsevarmuus on tähän asti riittänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ns. hienoja autoja, hyvät nettotulot, salilla en käy mutta muutama nainen on ollut satavarma että varmasti käyn. Töitä tekemälläkin saa lihaksia.
        Ainuttakaan naista lukuisasta naiskaartista en ole iskenyt auton tai tulojen avulla vaikka niistä olisi saattanut olla apua.
        En kuulu sitten näihin pullistelijoihin vaikka muuten yhtä reteesti saatan toimia, rohkeus ja itsevarmuus on tähän asti riittänyt.

        Niitä resursseja ei tartte mainostaa jos niitä on. Sehän on vaan hyvä sitten.
        Pitää kelvata ihmisenä. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No se niin riippuu. Mulla on parikin siinä 50 vuoden hilkuilla olevia naisia, jotka ovat ihan nuorekkaan oloisia. Kummallekin tulee ihan reippaasti ilmoituksia, mutta tarjonta kuulemma rasittavaa. Joko allekolmekymppisiä, tai sitten 60 tyyppejä.... omaikäiset tavalliset itsestään huoltapitävät ovat harvassa... alkoholilla tuntuu olevan aikamoinen veto viiskymppisiin ukkoihin.
        Ja voin uskoa, kyllähän mäkin sinne oisin äkkiä mennyt, jos en ois vähän ruvennut katselemaan tilannetta..

        Tuollainen tuntuma minullekin on tullut.

        "Jotkut taas sitten väittävät ettei 50v nainen kiinnosta, mutta samanikäisellä miehellä olis vientiä?"

        Kyllähän tuollainenkin nainen kiinnostaa, mutta huomattavasti vanhempia ja nuorempia miehiä. Monet naisen markkina-arvon romahtamista täällä hehkuttavat miehet unohtavat, että romahtaneenakin naisen markkina-arvo on usein paljon parempi kuin keskivertomiehellä ainakin panosuhteeseen.

        Itse huomasin erottuani 43 vuotiaana, että nelikymppinen mies on aika hyvässä asemassa (jos on komea ja kunnollinen). Kaksikymppiset naiset saattavat vielä lähteä hänen kanssaan panolle. kolmekymppiset naiset panosuhteen lisäksi pitävät miestä vielä potentiaalisena isäehdokkaana. Viisikymppistkään eivät näe 4-kymppistä mietä minään poikasena.


    • Anonyymi

      Ei naisia kiinnosta normaali meininki eli se että tutustutaan omantyyliseen ja omantasoiseen mieheen. Naisia saattaa kiinnostaa jos tarjolla on jokin erikoistapaus, poikkeuksellisen hyvä diili tai todella persoonallinen mies jonka avulla pystyy hetkeksi unohtamaan arjen murheet. Järkevät ajat ovat olleet ja menneet.

      • Anonyymi

        Ja miehiä pelkkä ikä ja ulkonäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miehiä pelkkä ikä ja ulkonäkö.

        En tiedä mitä tarkalleen ottaen tarkoitat mutta jos reilusti vanhempi nainen kirjoittaa ja mies ei kiinnostu niin onhan se nyt jotenkin perusteltua. Tai jos nainen on todella ylipainoinen ja mies on ihan normaalivartaloinen niin senkin ymmärtää jos kiinnostus ei heti herää. Tällaisiahan ne naisten harvat aloitteet yleensä ovat. Siitä voi nainen saada sellaisen kuvan että miehet vaativat liikaa.


    • Anonyymi

      Sano naiselle että haluat naida niitä niin kyllä ne vastaa. Minäkin sanon ja nainen lupasi tulla kylään.

      • Anonyymi

        Ai kosiminen on yllättävän tehokasta sitten 👀️


    • Anonyymi

      Niin en tiedä miten sielä saisi naisen kiinnostuksen, kun eivät vastaa. Mullakin on suht hyvä kuva läheltä otettu, siisti kuva. Ei lippistä tai mitään pipoo päässä, ja on esittelyteksti ja millasta naista haen, mutta naiset eivät viitsi edes käydä kattomas, tulee fiilis aha mut on unohdettu, turha paikka, en tiedä miks taas laitoin profiilin, tää on ihan epätoivosta hommaa.

      • Anonyymi

        Älä ota kuvaa liian läheltä, naiset on kranttuja.


    • Anonyymi

      Oikeesti nainen saisi tehdä aloitteet, niin olisi helpompaa ja kiinnostua.

    • Anonyymi

      Ei suomi 24 treffeistä kannata etsiä kumppania. Kumppani löytyy baareista ja vain viinaa juomalla nainen löytyy. Saat etsiä naista netistä koko elämäsi jollet uskalla oikeesti lähtee ulos etsimään naista.

      T: Viinamies

      • Anonyymi

        Kyllä käyn välillä ulkona. Mutta naiset ei tykkää viinalla läträävistä miehistä.


    • Anonyymi

      Minusta tuolta nettideittisovelluksista vois poistaa ne profiilit, jotka vuosia siellä keikkuu eivätkä kontaktoidu itse tai vastaa kenenkään viesteihin. Sehän on ihan kiusaamista et ollaan siellä hengailemassa, kun jotkut sit tosissaan yrittää löytää seuraa.
      Itse kyllä löysin sieltä seuraa ja olen ollut tyytyväinen löytämääni :)

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, kun eivät vastaa. Muutenki koko deittailu on tullut vaikeemmaksi jotenkin kun naiset ei vastaa, ennen nuorempana kuitenki pääsi vielä treffeille.


      • Anonyymi

        Naisille ei kelpaa normi mies. Pitää olla jännämies.


    • Anonyymi

      Sitten ei jaksa joka vloppu tuola baareissa hypätä. Mieluite rauhallinen koti ilta kuitenkin.

    • Anonyymi

      FTC on juuri haastanut oikeuteen tahon joka omistaa muun muassa Match.com:in, Tinderin ja OKCupidin maksavien asiakkaiden hankinnasta väärennösprofiileilla vedättämällä.

      https://www.cbc.ca/news/business/match-com-ftc-1.5297956 "Lähes 500 000 ihmistä kesäkuusta 2016 toukokuuhun 2018 liittyi Match.com-verkkoon saatuaan viestejä väärennösprofiileista, FTC totesi. "

      Onkohan Tinderistä vaikeampi selvittää mikä on valeprofiili ja mikä aito.

    • Anonyymi

      Ei varmaan naiset tee aloitetta. Saa kirjoittaa naisille tuhat viestii niin yksi voi vastata jos tuuri käy.

      • Anonyymi

        Kyllä jotkin neidot avaavat keskustelun, neitokaiset sitä harvemmin. Yleensä ne neitokaiset ja neidot, joille minä olen avausviestin kirjoittaja, vastaavat ...ainakin lyhyesti. Lähetän avausvietin vasta kun olen kohtuudella varma siitä, että profiilin takana on ihminen ja etenkin naissukupuolinen sellainen.


      • Anonyymi

        Ei ne millään vastaa kun eivät ole kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne millään vastaa kun eivät ole kiinnostuneita.

        Sitä ei pääse naisen kanssa edes keskustelemaan, koska nainen ei kirjota mitää yleensä. Mutta kuitenki painaa sydäntä ja ei olekkaan mitenkää kiinnostunu


    • Anonyymi

      Naiselle laittaa ihan perus viestin, nainen ei halua vastata kuin lyhyesti ok jaa tai jne.

      • Anonyymi

        Ärsyttävää käytöstä tollanen kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3151
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      173
      2303
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2019
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1447
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1344
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1261
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1123
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      998
    Aihe