Isotumma

Eronnut 1970 syntynyt mies pk-seudulta. 195 cm pitkä ja 110 kg leveä. Harrastuksena urheilu, musiikki, lukeminen ja parisuhdepalstojen lukeminen ja kommentoiminen.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia5 aloitusta · 164 kommenttia
- https://www.iltalehti.fi/tosielamaa/a/440ff72f-5180-4232-867a-fe18a3ddfa6f
Tuossahan se on palstatotuus vahvistettu:
"Nuorempana ihastuin aina kauniskasvoisiin renttuihin ja parisuhdehistoriani onkin sen mukainen. Neljääkymppiä lähestyessä tarkastelin kriittisesti miesmakuani"
"Tämä oivallus johti siihen, että kiinnostuinkin turvallisista ja "hyvistä" miehistä.
Nyt olen tasapainoisessa ja tasa-arvoisessa ihmissuhteessa ikäiseni, kunnollisen miehen kanssa ja onnellisempi kuin koskaan." - Kyllä olen. Sekä sovitusti että salaa.
Olen siis ollut kolmantena pyöränä ja niin, että nainen tulee minun luokseni ja aisuri odottaa kotona, jonne olen palauttanut naisen.
Sitten tietysti satunnaisia naimisissa olevia naisia baarista. - No nämä ovat nyt niitä yrityksiä saada mahdollisimman paljon älämölöä ja kauhistelua aikaiseksi, mutta olkoon menneeksi.
Onneksi olkoon miehelle, pääsit vielä nuoren ja kiinteän lihan kimppuun.
Miestä myös käy sääliksi. Vielä vajaa parikymmentä vuotta lapsiarkea . Ensin yöherätykset, sitten tukka putkella hoitoon viemiset ja haut, sitten harrastusrumba, murrosikä yms. Monilla ikäisilläsi se on ohi muutamassa vuodessa ja sitten on aikaa ja rahaa harrastaa ja matkustaa. No lapset ovat myös rikkaus. - Olet kyllä väärässä. Naiset ottavat mielummin ylipainoisen kuin alipainoisen, mutta jos ylipainoisella on pullohartiat alkaa olla aika vaikeeta.
- Itse olen ollut muutamalle parille bullina.. Varsinaisesti sellaista alistettavaa miestä ei ole tullut kohdalle, mutta sitäkin olisi kiva kokeilla joskus.
- Lähes viikottain joku sanoo Mikko Leppilammen näköiseksi.
- Jonkun+tutkimuksen+mukaan+25%+lapsista+on+muutenkin+eri+isän,+kuin+luullaan+Eli+siis+25%+isistä+kasvattaa+tietämättään+toisen+miehen+lasta.
- kyllä ex vaimoani sai manna ihan kunnolla peppuun, kun hän oli lähellä orgasmia.
- Kyllä me3itä aloittajan kaltaisia "turhamaisia" ihmisiä on maailmassa paljon.
Onhan se ihan tutkittu fakta, että kauniisiin ihmisiin liitetään positiivisia ominaisuuksia ja rumiin taas negatiivisia. Lihavia pidetään mm laiskoina, saamattomina, tyhminä jne.
Oma naisystäväni koki tämän asian juuri päin vastoin aikanaan. Itse muistutan erästä näyttelijää suuresti.
Hän sanoi, että kun astuimme vaikkapa ravintolaan yhdessä, ihmiset kääntyivät katsomaan minua ja miettivät, että voisiko tuo olla X.X ja seuraavaksi taas katseet kääntyivät häneen, että miksi se on tuollaisen pienen tyllerön kanssa. - Millaista yhteistä katselutilaa ajattelet. Siellähän on erilaisia tiloja. On myös sellainen tila, missä enemmän ihmisiä pystyy katselemaan.
- Sinun on varmaan parempi kunnioittaa hänen mielipidettään.
Toisaalta ei välttämättä kannata heittää kirvestä kaivoon vielä, vaan katsokaa yhdessä joskus kimppaseksivideoita ja käytätte sängyssä sauvaa itsesi lisäksi jne. - Eikös GH jutuissa ole ideana se, että et tiedä millainen tyyppi toisella puolella on? Näet vain aisan tai aisat.
En ole ollut muutamaan vuoteen Keltsussa, mutta ainakin aiemmin siellä oli pari videokoppia, joiden toisella puolella oli tyhjä lukittava tila jonne pääsi sitten toinen osapuoli. Reikä oli muistaakseni sellaisella reilulla polvenkorkeudella (195 cm mies).
Jos olisin te, menisin tuollaiseen videokoppiin katsomaan videoita ja odottamaan, että toiselta puolelta joku tulee tarjoamaan aisaa:
Laittakaa YV, jos haluatte enemmän tietoa. - Itse olen ollut pari kertaa kolmantena siten, että mies on vain katsellut tai nainen on tullut yksinään minun luokse.
Jälkimmäisessä tapauksessa olimme jo tavanneet pariin kertaan kolmestaan, mutta sitten nainen tuli minun luokseni ihan yksin.
Itsekin olisi mukava olla joskus se "aisuri", joka pääsisi liukkaille tai vaikkapa kuusysissä katselemaan kun kolmaspyörä työntelee naaman yläpuolella. - Eihän tässä ollut kyse rakastamisesta vaan seksistä.
- Muistakaa miehet (ja naiset), että lapsiakoskevat sopimukset eivät ole päteviä ilman, että lastenvalvoja on ne vahvistanut.
- Tuomitset siis irtosuhteet ,miksi?
Aika hauskaa, että määrittelet itsesi profiilissasi ainoastaan musiikin kautta, jonka lyriikoissa mm. raiskataan ja kidutetaan naisia. - Laitapa viestiä mailiini . Tuosta karavaanauksesta en niinkään pidä, mutta euroopan kiertämisestä kylläkin. Jos sulla on matkailuauto, niin en vastusta.
- Miksi sinusta lasten seksuaalikasvatus kuuluu Suomi24-palstan sinkut osastolle?
- En ole naiivi, mutta ainakin tiedän, että siitä munan koosta se homma ei jää kiinni. Vaikka naiset muuta väittävät, niin kyllä se iso kalu heitä kiihottaa muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Itse ilmeisesti olet sitä porukkaa, joka ajattelee, että raha ei tuo onnea, kun tuntee kateuden piston kuullessaan jonkun ansaitsevan paljon. Ei se raha tuo onnea, mutta ei se tuo epäonneakaan .
Luulet ilmeisesti, että isomunainen osaisi automaattisesti jotenkin huonommin tyydyttää naisen. Voin kertoa sinulle, ettei se pidä paikkansa. Ison munan ansiosta pääsee useammin pukille kuin muut. - Olen tavannut yhden miehen, joka ihan aidosti tykkäsi ylipainoisista naisista. Tosin hän itsekin oli ylipainoinen.
Jonkin verran on sitten näitä, joiden kumppanit ovat lihoneet parisuhteen aikana. Useimmiten vaan kumppanit ovat molemmat samantyyppisiä, koska syövät samoja ruokia. Lapsen tulo on kuitenkin uhka, koska nainen jää pois rutiineista ja on usein jääkaapin vierellä koko päivän. Raskausaikana lihominen on mys sallitumpaa kuin muulloin.