Kaksoisolennot

Olen kuullut hyvin useasti, että muistutan Mikko Kivistä.

Onko teillä muilla kuuluisaa kaksoiskappaletta?
40263
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

Oletko ylpeä tuosta vai loukkaako se sinua?

Äänestä
  • Olen hyvin ylpeä, koska Mikko Kivinen on hyvä näyttelijä.

Äänestä

• iso.karvainen.mies kirjoitti:

Olen hyvin ylpeä, koska Mikko Kivinen on hyvä näyttelijä.

Vonkaavatko naiset nimmareita komistukselta..?

Äänestä

• merdéé kirjoitti:

Vonkaavatko naiset nimmareita komistukselta..?

Eivät ainakaan minulta, mutta Mikko Kiviseltä sitäkin enemmän.

Äänestä

Mua on sanottu Mari Rantasilan näköiseksi ehkä useimmin.

Lisäksi muistutan kuulemma paljon sitä entistä muusikkonaista, joka nykyään tekee A-studiota / A-talkia. En muista kyllä nimeä.

Äänestä
  • Mari Rantasila on ruma.

Äänestä

• iso.karvainen.mies kirjoitti:

Mari Rantasila on ruma.

No on se ainakin nätimpi kuin minä.

se toinen on muuten vissiin salla paajanen

Äänestä

Nuorena Lea Laven ja nyt Sinikka Sokka, hiusten väri on muuttunut.

Äänestä

Kuka se nyt viimeeks olikaan...?

Hmmm... En muista, mutta toiseks viimeinen tais olla Jorma Kääriäinen...Hehe...

Äänestä
  • Toi on muuten totta. Samanlainen tukka ja kasvon piirteet, vähän.

Äänestä

Mun mielestä aloittaja muistuttaa ihan sitä South Parkin koulubussinkuljettajaa.

Äänestä

Tajusin juuri, että ihastukseni muistuttaa äidinisääni. Hän ei tosin ole (ollut) kuuluisa.

Äänestä

No, pari kuukautta sitten kuulin jälleen kerran tuntemattomalta, että näytän samalta, kuin Geena Davis silloin kun hän oli blondi ja seurusteli Rennyn kanssa. Nuorena kun olin punatukkainen, sain kuulla tätä enemmänkin.

Geenalla on pyöreämpi naama, ruskeat silmät ja isompi suu, joten en ole ihan samaa mieltä. Lisäksi hän on muistaakseni yli 180cm pitkä..

Äänestä

Esa-Pekka Salonen ja Leena Lehtolainen. Omasta mielestäni en muistuta kumpaakaan muuta kuin hiusten väristä kenties.

Äänestä

väittävät et muistutin harry belafontea vaik omasta mielestä tanssin paremmin banaanin lastaajien laulun ku se laulo sen

Äänestä
  • Muistutat keski-ikäistä Kunta Kinteä.

Äänestä

Kerran sanottu että olen vähän Catherine Zeta Jonesin näköinen (huom vähän) ja kerran että olen ihan Renée Zellwegerin näköinen. Itsekin ihan täs ihmettelen miltä voin näyttää!

Äänestä
  • Ne on kauniita kumpikin. Zellweger silleen persoonallisella tavalla. Tältä osin sulla menee ainakin oikein hyvin :)

Äänestä

• Sivupuskala kirjoitti:

Ne on kauniita kumpikin. Zellweger silleen persoonallisella tavalla. Tältä osin sulla menee ainakin oikein hyvin :)

:)

Juu. Niinhän sitä luulisi :(

Äänestä

• UPDATE_8320201 kirjoitti:

:)

Juu. Niinhän sitä luulisi :(

Noo, mitä kaikkea sitä onkaan murheita ja kryynejä ihmisen lapsella, mutta tomumajan osalta ei varmaan katastrooffaa kuitenkaan :)

Äänestä

• spurguja on siis kolme???

Äänestä

Mä muistutan päivä päivältä enemmän koiraani.

Äänestä
  • Pöh, sinä hölmö :) Nuori ja rakastunut...

Äänestä

• KatariinaX. kirjoitti:

Pöh, sinä hölmö :) Nuori ja rakastunut...

Niin on koirakin :D

Äänestä

• -mm- kirjoitti:

Niin on koirakin :D

Ei herranjumala. Mä en pysy enää perässä ;)

Äänestä

• ed. kirjoitti:

Ei herranjumala. Mä en pysy enää perässä ;)

En minäkään, joten parempi olla askeleen edellä.. Kaksoisolentoni kiepahti nukkumaan. Seuraan esimerkkiä.

Äänestä

• -mm- kirjoitti:

En minäkään, joten parempi olla askeleen edellä.. Kaksoisolentoni kiepahti nukkumaan. Seuraan esimerkkiä.

Sama mielessä :) kaksoisolennolle rapsutukset, kunhan herää :)

Äänestä

Kivinen on liian hoikka, William Conradia eli Frank Cannonia sinä muistutat

Äänestä

https://youtu.be/AWFDdtBrXYo?t=51 Huhhuh, Tsiisös... löysin enoni kaksoisolennon tuommosesta ihme kreikkalaisukosta. Tovin ku seurasin tota niin aika paljon heillä samanlaisia liikkeitä ja nonverpaliikkaa yleensäkin ;););;)

Äänestä

Lähes viikottain joku sanoo Mikko Leppilammen näköiseksi.

Äänestä

Klonkun näköiseksi on sanottu, vaikka yleensä kyllä poidän vaatteita päälläni. Tykkään raa´asta kalsta kylläkin.

1Äänestä

Ennenkuin kasvatin parran muistutin ulkonäöltäni nuorta Sakari Kuosmasta.

Itseasiassa meillä on vähän samanlainen äänikin.

Äänestä

sain kuulla et näytän juha tapiolta sillon ku on sänki, toinen on tää apulannan toni. mut hei näähän on näillä leveyksillä ihan tusinapärstiä,kuten itsekin.. :D

Äänestä

Ei oo kukaan verrannu mua kehnkään mutta jos olisit Antti Kaikkonen niin voisin sanoa että muistutat Peter Nymania

Äänestä

Kommentoi aloitusta

iso.karvainen.mies kirjoitti:

Olen kuullut hyvin useasti, että muistutan Mikko Kivistä.

Onko teillä muilla kuuluisaa kaksoiskappaletta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu