Vapaa kuvaus

Vanhemmiten on minusta tullut entistäkin sietämättömämpi älykkö.
Kiitos vanhempieni.
Harrastan ilmailua ja ralli-autoilua.
Enimmäkseen tieto-koneellani.
Harrastan niitä ihan livessäkin.
Lisenssittömän rajoissa siellä.
Valokuvaus on harrastuksistani alkanut hiipumaan.
Olen addiktoitunut uutisiin.
Olen myös siedettävän näköinen nörtti.
Ikäisekseni.

Aloituksia

84

Kommenttia

5500

1. Pahasti+näyttää+Nahka-Vammainen+"tyttö",+myös+Seksuaali-Vammaiselta.Noh,+nyky-aikastahan+se+on.Nobel+on+palkintojensa+kanssa+nykyään+hukassa.Nobel+painuu+yhä+kauemmaksi+lähtö-kohdistaan.Se+muuttuu+Poliittiseksi.Alfredin+Hauta+taitaa+sisältä+näyttää+Putkilolta.H.
  2. Nykyinen+Kansallis-mielisyys+ja+muinainen+Natsismi+ovat+täysin+eri+asioita.On+todellakin+outoa+että+ihmisiä+on+alettu+merkitsemään.Sen+mukaisesti+miten+heistä+ajatellaan.Miten+kukin+ihminen+haluaa+olla+ja+toimia.-Ajo-kortti+ei+enää+Pankeissa+riitä.Pitää+hankkia+joku+"Henkilöllisyys-kortti"-mRNA-DNA+rokotteesta+yritetään+pakollistaa.Koska+se+pyrkii+muuttamaan+ihmisen+DNA:ta-Koulujen+todistuksien+arvoa+ja+merkitystä+pyritään+tuhoamaan.-Kaiken-laista+koodia+on+alkanut+puskea.Niin+tuutista,+kuin+toisestakin.-Vero-Televisiomme+henkilö-kunta+on+muuttunut+huonoksi.Epäillyttävästi+naiselliseksi.Vero-Televisiostamme+on+tullut+Vero-mainos-televisio.Aikuisuus+on+alkanut+kadota.Lapsellisuus+muuttua+mustemmaksi.H.Mielikuvitus-maailma,+jännitys-Elokuvan+Synopsis.Ja+niin+syntyi+ajatus.Ajatus+laajeni,+jakaen+sisintään+laajalti+samoille+piireille.Ihmisiä+on+liikaa.Aivan+liian+paljon.Fiksut+joutuvat+ruokkimaan+ja+elättämään+liian+suurta+laumaa+vätyksiä.Minulla+on+ajatus,+sanoi+eräs+piirissä.Antakaahan+minulle+hetki+aikaa+miettiä.-Jostain+jotain+alkoi+kuumeisesti+levitä.Se+jokin+alkoi+levitä+idästä+länteen.Ihmisiä+lakosi+sen+jonkin+tieltä.Mädän+haju+kuvotti+yhä+enemmän.Hallitukset+alkoivat+huolestua.Pelätä+omasta+puolestaan.-Ihmeen+kaupalla+Hallituksille+alkoi+tulvia+tarjouksia+rokotteista.Tulvan+keskellä+piilotteli+mRNA.-Jostain+alkoi+maailmaan+levitä+ahdistus.Rokottakaa+itsenne+ihmiset.Yhä+enemmän+ihmisten+lajittelu+keskittyi+rokotuksiin.Ja+niistä+annettuihin+todistuksiin.Ihmiset+miettivät,+onko+tämä+vain+rumaa,+vai+onko+jossain+vielä+hyvät+ja+pahat.-Lapsia+alkoi+kuolla+Kohtuihinkin.Afrikkalainen+Nahka+alkoi+palaa+Auringon-paahteessa.Valkoinen+Nahka+alkoi+mustua+Kuoliossa.DNA?Onkohan+tämä+tapa+pelastaa+maailma?Kuka/Mikä+on+kaiken+takana?Tulen+vai+Valon+Herra?H.
  3. "Anonyymi"Enhän+minä+tajua.Minä+ainoastaan+tiedän+olevani+parempi.Antakaamme+ajan+kulua.Vaalien+tulla.H.