veikkona
Vapaa kuvaus
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Aloituksia
14
Kommenttia
116
toinen silmä sumentunut
lasiainen ensin nokipalloja sit sumentunut toinen silmä voiko mitenkään enää parantua? ikäni 60v3143Kimpat miesten kesken
Hei ei taida olla vanhempia top miehiä pks yli 60v olen hakenut mutta ehkä suurin osa kaapissa myös tiittejä ei vaan lö3108homo/trans
Taidan olla ainoa vanhempi kun pukeutuu naisten asuihin ja homostelee ei ainakaan seuraa ole löytynyt vanhemmista miehis046- 158
transmummona
Olenkohan ainoa Suomessa joka pukeutuu ja on myös gay? tai sit suurin osa on kaapissa ukm jne itse sinkku pks15103kivaa seuraa
Hei olen 70v btm ja hakenut vanhempaa top seuraa pks mut taitaa olla niin ettei enää porukkalla seiso no itsellä sama ju6146Kimpat miesten kesken
Oisko pks Top seuraa 70v bottomille tai mistä löytäisin? kimpatkin ois ihania ?060- 059
ulkoilupaikkoja
Ois kiva ajella ja tavata muitakin"tyttöjä" ajelulla iltasin Hesas tai jossain motareilla ehkä jotain sit tyttöjen keske047transmummona
Otsikko jo kertoo kaiken kotona vaan käytän asuja ois vaan mukava tavata toisia samankaltaisia nyt tietysti koronaa on n331746transmummona
Hei ei taida olla muita kuin minä vai ovatko kaikki kaapissa? mites oisko lesboja "ystävättäriksi" sais vähän vinkkejä j064- 755
transmummona
Ei taida muita olla Suomessa tai ovatko kaikki kaapissa? ois ihana löytää "ystävättäriä" myös luomunaisia455- 060