Vapaa kuvaus

Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"

Aloituksia

14

Kommenttia

116

1. toinen silmä sumentunut

lasiainen ensin nokipalloja sit sumentunut toinen silmä voiko mitenkään enää parantua? ikäni 60v
    Kysy terveydestä
    3
    143
  2. Kimpat miesten kesken

Hei ei taida olla vanhempia top miehiä pks yli 60v olen hakenut mutta ehkä suurin osa kaapissa myös tiittejä ei vaan lö
    Ikäryhmät
    3
    108
  3. homo/trans

Taidan olla ainoa vanhempi kun pukeutuu naisten asuihin ja homostelee ei ainakaan seuraa ole löytynyt vanhemmista miehis
    Ryhmät
    0
    47
  4. kivaa seuraa

ei taida olla top miehiä pks ollaanko kaikki bottomeita?
    70 plus
    1
    58
  5. transmummona

Olenkohan ainoa Suomessa joka pukeutuu ja on myös gay? tai sit suurin osa on kaapissa ukm jne itse sinkku pks
    70 plus
    15
    104
  6. kivaa seuraa

Hei olen 70v btm ja hakenut vanhempaa top seuraa pks mut taitaa olla niin ettei enää porukkalla seiso no itsellä sama ju
    70 plus
    6
    147
  7. Kimpat miesten kesken

Oisko pks Top seuraa 70v bottomille tai mistä löytäisin? kimpatkin ois ihania ?
    70 plus
    0
    61
  8. kivaa seuraa

Missä Vantaan gay trans liikkuvat iltaisin autopaikkoja? missä sais imeä?
    Lesbo
    0
    59
  9. ulkoilupaikkoja

Ois kiva ajella ja tavata muitakin"tyttöjä" ajelulla iltasin Hesas tai jossain motareilla ehkä jotain sit tyttöjen keske
    Lesbo
    0
    48
  10. transmummona

Otsikko jo kertoo kaiken kotona vaan käytän asuja ois vaan mukava tavata toisia samankaltaisia nyt tietysti koronaa on n
    Transihmiset
    33
    1746
  11. transmummona

Hei ei taida olla muita kuin minä vai ovatko kaikki kaapissa? mites oisko lesboja "ystävättäriksi" sais vähän vinkkejä j
    Lesbo
    0
    64
  12. vanhan ajan korsetteja?

Noita 50-60 luvun on vaikeeta löytää vinkkejä kiitos
    70 plus
    7
    55
  13. transmummona

Ei taida muita olla Suomessa tai ovatko kaikki kaapissa? ois ihana löytää "ystävättäriä" myös luomunaisia
    70 plus
    4
    56
  14. kivaa seuraa

Misså olette te pks:n ihanat vanhemmat ladyt ? ois kiva tavata
    80 plus
    0
    61