veikkona
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 116 kommenttia
- Aloin vasta 55v jälkeen homoilla onneksi erosin käytän naisten alusasuja jne
ja olen imenyt imettänyt peppuun saanut varmaan jo yli 30 kertaa ja lisää haluan
myös käyn välillä Porvoon motarilla naisten asuissa ja ihana antaa homojen
runkata jne ihanaa olla transhomo - Vanhempien 70v Top miesten huorana vaikka viikonloppuna jossain ja
he naisivat alistaisivat ja saisin olla sissynä korsetis jne välillä myös kultaisia suihkuja - En meikkaa ja olen miehekäs mutta ei väliä itse olen tyytyväinen ja on noita miehiäkin
ollut varmaan meiitä samanlaisia on paljon paljon! - Hei tää on ihanaa ja vaikka ois ikääkin no eihän sillä väliä jos itse tykkää ja nauttii
kotona minäkin mutta joskus autoilen asuissa pks levareilla myös ja tykkään miehistä
ja jos vaikka imeä saan olen kans antanut heidän kosketella klittaani tuntuu hyvälle
ois myös ihana tavata samanlaisia tiittejä?? - Tule Vantaalle imen mielellään
- Pitää ottaa passi pois miksi he tulevat takaisin ja kuka maksaa sinäkö?
- Olen exukm ja kun erosin olen voinut homostella imenyt kulleja homosaunassa
antanut peppua siellä ja kotona aina naisten alusasuissa en ole laskenut näitä
kertoja mutta kymmenittäin niitä on ja jatkuu koko ajan onhan tää ihanaa parasta
seksiä ei voi verrata kun olin naisten kanssa homostellaan nautitaan! - Haluaisin olla domina oppia piiskaamaan nähdä kun kulli alkaa seisoo jne
varsin yli 50v homomiehet kiinostaisi! - Ilmeisesti sulla ei enää seiso älä ole katkera muille olet vaan kade!
- Se on parasta seksiä kun saa peppuun olen exukm mutta en naisten kanssa
saanut koskaan niin ihania kokemuksia kun nyt kun saan peppuun - Totta iso on ihana ja jos on yli 20 cm ihana imeä ja myös saada peppuun oih
sitä tunnetta missä vaan ovat ne kellä on pks??? - aina mekko päällä yksin
- Eiköhän se ole asennekysymys ja vaatii pokkaa olla hameessa itsekkin vaan kotona
käytän joskus olen autoillut ja harvenpi nainen kai tykkäisi jos mies käyttäisi no
en tiedä sitä mites tykkäävätkö lesbot? - Tule ja koe se ihanuus kun nait takaa!!
- Paras asento ihana!
- Sukkikset ihanat mut palataan ja ehkä tavataan paikkoin näissä merkeissä?
öitä ja suukkoja - Kotona ja laitan naisten yökkärin ja haaveilen varmaan tiedät et mitä!
- Hei tuo Laakson parkki ois ok klo?
- Hei mites ois tänään lauantaina illalla yöllä?
- Muistan vappusatasen minkä Rinne lupasi totuus kai et se hänelle itselleen kai jäi
se nyt helppo puhua eduskunnassa häpeisi edes mut nykyään pyydetään anteeksi
ja taas jatketaan kyllä harmittaa! en viitsi muita sanoja käyttää