Takaapäin persereikään?

Anonyymi

Onko takaapäin persereikään ilman kumia paras asento?

59

5954

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On, naida kunnolla ja sykkiä peppuun sisään.

    • Anonyymi

      On yksi parhaista. Toinen on tyyny lantion alla pylly vähän pystyssä. Kunnon rynkytystä ja ilman kumia tietty.

      • Anonyymi

        Olet vissiinkin saanut kokea tuon ihanuuden.olet täällä innoissasi kertomassa.Kielipitkällä odotat saavasi lisää sulle ominaista herkkua.Kyllä sä pääset vielä joskus nauttii.


      • Anonyymi

        Vau! Oletko tosiaan onnistunut löytämään kumppanin tuon toteutukseen?


      • Anonyymi

        Tiedätkö edes mitä ummetus tarkoittaa? Täällä heitellään jostakin kuultuja sanoja, joista itsellä ei ole mitään käsitystä.


    • Anonyymi

      ON AINAKIN HEINOLASSA

      • Anonyymi

        Sottasta touhua ja nyt koronassa ei suklaasilmää .


    • Anonyymi

      SE ON JUURIKIN NÄIN - ANAL

    • Mitä naiset tykkää pyllypanosta

      • Anonyymi

        Tämä naine tykkää. Teki gutaa seisoa sohvaa vasten kun herra lykki takaa molempiin reikiin vaihellen, kyllä vikisin ja roikuin sohvan selkänojalla kädet istuintyynyllä ja tää pisteli menemään, ai nautintoa.


    • Anonyymi

      olen nelinkontin tai mahallani perse pystyssä ja pippelini heiluu panemiseni tahdissa.
      olen huomannut miehen nauttivan kun mies nussii takaapäin persereikääni ilman kumia. hieno tunne kun mies roiskii sperman perseeseeni.

      • Anonyymi

        Niimpä... halua olisi kokeilla mutta mistäs sitä sellaisen sopivan kaverin löytäisi joka tämän kokemuksen antaisi ja ehkäpä sopivan vakituiseen astuisi edessään nelinkontin olevaa miestä...?
        t: M46-utelias-Tre


    • Anonyymi

      Ei ole paras.

      Paras asento ottaa takavittuun on joko ruokapöydän päällä, tai slingissä. Selällään.
      Jalat joko panomiehen olkapäillä, tai slingin nilkkalenkeissä.

      Tässä asennossa pystyy ottamaan kaikkein isointakin lerssiä kivutta sisään.
      Ja näkee panomiehen ilmeet. Ja on helppo runkata omaa kalua samalla.

    • Anonyymi

      ASS TO MOUTH on paras ja lopuksi mällit naisen nieluun

    • Anonyymi

      On siis aivan mahtavaa. Vielä jos on kunnolla liukas reikä.

    • Anonyymi

      Itse pidän siitä et makaan selällä jalkani sivuilla.. Mies työntyy hitaasti pebaani.. Pikku hiljaa kiihdyttää vauhtia ja samalla hieron klitoristani.. Kondomi päällä tietenkin.. Saan todella rajun orgasmin jos mies vaan kestää... Tj74vm

      • Anonyymi

        Sama täällä seljällään pini tyyny lantion alla, mies hiroo samalla ritojani orgasmi aina raju😊


    • Anonyymi

      ei

    • ihana paras asento ja spermat sit peppuun!!!

    • Anonyymi

      Mite tiukkaa terskal

    • Paras asento ja ilman kumia!

      • Anonyymi

        Olis kiva kokeilla.. M55


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva kokeilla.. M55

        Tule ja koe se ihanuus kun nait takaa!!


    • En osaa sanoa onko se paras, mutta ainakin mua pantaessa mies saa minusta enemmän ääntä, varskinkin jos miehen kulli on kamalan paksu ja hän panee mua kaikkea muuta kuin rauhallisesti. Saan kyllä itsekin jos mä saan samalla kertaa hiplata klittaani. Aina mies ei sitä halua vaan hän haluaa mun keskittyvän saamiseen, ei itseni hiplaamiseen.

      • Harvemmin löytyy naisia jotka antaa oikein rajusti panna perseeseen. Mut välillä näköjään niitäkin. Mua kiihottaa nähä se jos nainen samalla klittaa hieroo ja nauttii samalla musta ja itsestään


      • Anonyymi
        Ruubertti kirjoitti:

        Harvemmin löytyy naisia jotka antaa oikein rajusti panna perseeseen. Mut välillä näköjään niitäkin. Mua kiihottaa nähä se jos nainen samalla klittaa hieroo ja nauttii samalla musta ja itsestään

        Lotto voitto kun pääsin mökillä kokee perse panon.


      • Anonyymi
        Ruubertti kirjoitti:

        Harvemmin löytyy naisia jotka antaa oikein rajusti panna perseeseen. Mut välillä näköjään niitäkin. Mua kiihottaa nähä se jos nainen samalla klittaa hieroo ja nauttii samalla musta ja itsestään

        Siistiä kun nainen valjaissa roikkui pehva oikees asennossa sain naida kunnolla nainen ulvoi orgasmista kun pillu ruiski nesteet lattialle. Ukko 64😎


      • Ruubertti kirjoitti:

        Harvemmin löytyy naisia jotka antaa oikein rajusti panna perseeseen. Mut välillä näköjään niitäkin. Mua kiihottaa nähä se jos nainen samalla klittaa hieroo ja nauttii samalla musta ja itsestään

        Oon huomannut sen, että kun mä aina välillä suostun miesten halujen tyydyttämiseen, niin mä saan sitten toisinaan jotain sellaista itsellenikin mitä mä satun haluamaan.


      • Aika usein menee kyllä rauhallisesti lusikassa, mutta välillä on ihanan eläimellistä ottaa nainen takaapäin joko ihan doggy stylellä, tai kaataa mahalleen perse pystyssä ja painaa kädet sänkyä vasten, rynkyttää kunnolla perseeseen ja purra välillä niskasta. Kun perse on oikein kunnolla nuoltu, lämmitetty ja liukastettu, sinne on mukava työnnellä.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Aika usein menee kyllä rauhallisesti lusikassa, mutta välillä on ihanan eläimellistä ottaa nainen takaapäin joko ihan doggy stylellä, tai kaataa mahalleen perse pystyssä ja painaa kädet sänkyä vasten, rynkyttää kunnolla perseeseen ja purra välillä niskasta. Kun perse on oikein kunnolla nuoltu, lämmitetty ja liukastettu, sinne on mukava työnnellä.

        Viime yönä vaimo antoi upeesti useassa asennossa peffaa. Takaapäin oli paras koska se tarjonta. Paras joululahja, kuten joka joulu!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime yönä vaimo antoi upeesti useassa asennossa peffaa. Takaapäin oli paras koska se tarjonta. Paras joululahja, kuten joka joulu!

        Sellainen nainen, jolle peppuseksi on vain yksi asento ja tapa muiden joukossa on ihana. Peppu ei ole kynnyskysymys, tai kysymys ollenkaan. Sinne voi ja saa alkaa työntämään, kun fiilis on sellainen. Kun nainen on kontillaan edessä ja peppu kohoilee ja supistelee siinä tarjolla, tummana reikänä, voi siirtää pillusta suoraan perseeseen... hän vaan lusikassa ohjaa pillun sijasta munan perseeseensä ja käskee panna sinne. Työntää pyllyä nuoltavaksi ja pyytää sormettamaan sitä.. Antaa panna pyllyyn suoraan ilman sen kummempaa ohjelmanumeroa ja nauttii siitä.

        Sellaiset naiset on ihania... Yleensä hieman kokeneempia, mutta niin kiihittavia.


      • SannaSR kirjoitti:

        Oon huomannut sen, että kun mä aina välillä suostun miesten halujen tyydyttämiseen, niin mä saan sitten toisinaan jotain sellaista itsellenikin mitä mä satun haluamaan.

        Totta. Mut sit kun tullut näitä itselle vastaan mitkä juoksee karkuun kun sanoo sanan peppu


      • Ruubertti kirjoitti:

        Totta. Mut sit kun tullut näitä itselle vastaan mitkä juoksee karkuun kun sanoo sanan peppu

        Sitten ne saa juosta karkuun, kun niitäkin löytyy jotka peppuun panemisesta tykkää, tsi haluavat oppia tykkäämään. Kannattaa keskittyä vain niihin.


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Sitten ne saa juosta karkuun, kun niitäkin löytyy jotka peppuun panemisesta tykkää, tsi haluavat oppia tykkäämään. Kannattaa keskittyä vain niihin.

        Ne naiset jotka peppuseksistä tykkää ovat hyvän itsetunnon omaavia seksuaalisia naisia, niitä on harvassa. Oma vaimo onneksi oppinut tykkäämään ja saa joka kerta ison itkun. On kuulemma voimakkaampi kuin pillun orgasmi.


    • Anonyymi

      Kokeiltiin kerran ex-miehen kanssa. Näin naisena ei se tuntunut juuri miltään. Ei sattunut, kun oli hyvä asento ja liukastetta, mutta ei siitä nyt erityisemmin nautintoakaan saanut. Kun kalu työntyi sisään, tuntui vähän hassulta, kun se oli ikään kuin väärässä paikassa. Kun kalu vedettiin ulos, tuntui kuin olisi ollut kakalla.

      Eipä mieskään siitä ilmeisesti perustanut, kun ei enää hinkunut uudestaan. Sitä ennen pohti, että haluaisi vaan tietää, millaista se on. Joskus kysyin, haluaako kokeilla uudestaan, että se kyllä käy, mutta ei halunnut. Ehkä se ei sitten kiinnostanut niin, kun olin asian suhteen, että käyhän se enkä alkanut estellä?

    • Anonyymi

      Meillä tämä on ns. loppuhuipennus. Aluksi ihan normiseksiä, yritän hoitaa vaimolle orgasmin joko koskettelemalla samalla tai sitten antamalla suuseksiä. Tämän jälkeen siirrytään peppuseksiin, joka harjoittelun myötä alkanut sujua. Edetään hitaasti, aluksi vatsallaan siten, että vaimon toinen jalka koukussa sivulla. Tästä vaihdetaan mahdollisesti lusikka-asentoon tai sitten vaimo tulee päälle ja ottaa kalun peppuunsa. Lopuksi vaimo käy kontalleen, jolloin nopeutan työntöjen tahtia, pidän pakaroista kiinni ja katson, miten kalu liikkuu peppuun. Kun olen lähellä laukeamista, pidän vaimon lanteista kiinni ja panen "täysillä" viimeiset työnnöt.

      Vaimo ei saa itse nautintoa peppuseksistä, mutta antaa sitä, koska itse tykkään ja saan näin tyydyttää itseäni.

    • Anonyymi

      omasta mielestä paras asento on kyljellä maaten lusikassa, voi silleen hitaasti ja pitkään panna perseeseen.

    • Anonyymi

      Yksi parhaista. Siinä kun kyrpä sykkii naisen perseessä ruisikien spermaa niin taju lähtee...

    • Anonyymi

      Pääasia että saa persettä

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      parasta on kumin kanssa ja loraus ruoka öljyä ens persereikään ja sit aaaaaah sitä nautintoa .

    • Anonyymi

      On, mutta harrastan sitä vain Heinolassa. 😁

    • Tykkään olla selälläni. Jalkani sitten nussijan olkapäille niin saan munan syvälle persereikääni.

    • Anonyymi

      Paras asento ihanin ja vanhakin transmummo nauttii ja tietysti spermat sinne

    • On se ollut yks parhaita juttuja kyllä! Puoliso on tykännyt myös, mutta ei hän ole antanut sinne panna pitkään aikaan. Mä kyllä tykkään katsella sitä takapuolta vaikka panis ihan sinne pimpsan puolellekin. On tosi mahtavaa antautumista naiselta kun hän uskaltaa rennosti pyllistää eikä häpeile peräreijän näyttämistä.
      Mutta tuota perspanoa kaipaan kyllä niin että olisin valmis tekemään sen jo jonkun muun kanssa, ku oma puoliso ei enää siihen lähde.

    • Anonyymi

      ilman muuta menee syvälle ja toinen on ratsastus

    • Anonyymi

      Meillä tuo on nykyään loppuhuipennus minulle. Seksi harrastetaan eri asennoissa ja siinä samalla pyrin tuottamaan vaimolle orgasmin. Koska vaimo ei syö pillereitä, niin käytetään kondomia. Mutta lopuksi haluan aina panna peppuun, ilman kumia ja laueta sinne. Vaimo kontallaan sängyn kulmalla ja itse seison sängyn päädyssä ja panen takaapäin peppuun. Joskus vaimo pyytänyt, että panisin kondomin kanssa, mutta ilman tuntuu paremmalta ja peppuun laukeaminen tuo oman kliimaksinsa.

    • Anonyymi

      Viimeksi aamulla tarkastin. Kyllä on. Vaimolla on iso muhkea perse ja tiukka peppu, jonne on niin paras työnnellä ja tulla. Öljysin ensin hänen maatessa mahallaan oikein huolellisesti koko takaliston ja selän, sormeilin peppuun ja tunsin kun se alkoi rentoutumaan. Sitten vaimo nousi kontalleen ja sanoi, että tule sisään. Ruskea reikä kutsui kiihottavasti.... suoraan pyllyyn, luiskahti sisälle heittämällä, kun lämmitely oli kohdallaan. Ja tietenkin mällit sinne perseen perukoille. Silmissä säkenöi, kun tubtui niin hyvältä.

    • Anonyymi

      Upeaa

    • Mikä siinä miehii nii kiihottaa et pääsee naimaan naista pyllyyn?

      • Anonyymi

        Tämän palstan miehet ovat homoja. Mukaan lukien Heinolan setä Rane.


    • Anonyymi

      Ei oo.

    • Anonyymi

      kyllä suurta hitaasti liuuttaen pohjaan asti niin tuntee kaikki poimut ja sitten vauhtia ja lopuksi kuumat liemet sisään

    • Anonyymi

      Mä haluaisin aloittaa ratsastamalla,samalla kun mun kalua runkataan.
      Sitten kääntyisin kontilleen ottamaan kovaa kullia takaa päin, odottaen spermaa suoleen, paljaasta kalusta.

    • Anonyymi

      syvällekkin vai

      • Anonyymi

        Koko mitalla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuo parhaus saattaa riippua siitä että onko se oma persereikäsi mitä jyystetäään vai jonkun muun.

    • Anonyymi

      Perse vaan on niin kutaa 👌

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe