veikkona
Olen 70v 184 85 bi mut nyt kyllä bottomina kotona tyttöilen haaveilen isosta kullista
myös ihanaa ois olla vanhemman naisen sissynä nuolemas vaikka miehen jälkeen asun sinkkuna
Vantaalla ja olla lutkana miehille tai s.orjana ja lesboilla toisten "siskojen kanssa"
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia14 aloitusta · 116 kommenttia
- Hei olin kaksi kertaa naimisissa ja ihan ok mutta kun erosin ja sain olla naisten asussa
vapaasti kotona ja sain olla miesten kanssa ja sain peppuun niin kyllä se minusta oli ihanaa sitä ei voi selittää kokeilkaa ja nauttikaa! - totta ja minusta kaunista ihanaa varsinkin peppuseksi ja myös ns lesboilu
olla toisen transun kanssa - Oisko tyttökullia imettäväksi illalla yöllä? tai seuraa pks levari tai parkkis
- Kyllä maistuisi asun myös Vantaalla ja vaki ois nam
- Se on ihanaa ja nyt tiedän exukm hetero olin ja kunpa oisin jo nuorena tiennyt
niin varmasti oisin antanut peppua mutta sanonta myöhään kun ei milloinkaan
eli nyt annan aina kun vaan saan ja ei siihen kyllästy ja ei ole iästä kiinne! - Eilen ei ollut mitään ehkä tänään kun tekee mieli spermaa??
- ois ollut kiva tavata jne jos käyt pks niin sit vois tavata?
- Mielellään imisin missä oisit illalla yöllä?
- Paras asento ja ilman kumia!
- Ei numerosi käytössä
- Ihana on imeä kulleja ja saada spermaa nieltäväksi olen huomannut et ukkomiehet
tykkää vaimot ei usein ime ja eivätkä niele ja me bottomit transut kyllä tykätään
en varmasti ole ainoa molenmin puolista nautintoa se on! - Varmasti tulet katsomaan sitten!
- kotona mekko puserp myös korsetti stayupit pikkareita jne ihan normaali naisten asuja
- Kiihottais kun oisin asuissa ja saisin antaa piiskaa ja olis 50v mies jolle voisin
ei kokemusta mutta halua oppia sekin ois kiimasta! - varmasti ei kuulu sinulle
- Pääkaupunkiseutu tai koko Suomessa
- Ukkomies ja pääkaupunki Helsinki Vantaa Espop
- varmaan tulet katsomaan ethä muuten laittaisi kommentia!!
- saisit kaverin minusta 71 v sinkku korsetissa jne
- Ois ihana tavata asun Vantaalla sinkkuna!