Haluaisin ottaa osaa runkku ja suihinottoon muiden miesten kanssa,myös olla mukana jos toiset panevat.Onhan se niin kiihottavaa kun kalut tanassa suihkivat spermaa ja purkautuvat,myös suuhun.Otan ja annan,myös liivihommat voivat olla mukana
Miesryhmää kouvolan seudulle
14
779
Vastaukset
- Anonyymi
Kuullostaa kivalta
- Anonyymi
Onko tällaista ryhmää olemassa?
Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.
Liiveissäseisoo kirjoitti:
Pitäisi saada pari kolme kaveria kohtaamaan samaan aikaan...ehkä neljäskin.Monillakin on varmasti ollut ajatuksia siitä mitä kaikkea voisi tehdä ja saada.Vaikka niin että yksi kerrallaan saisi toteuttaa haaveensa ja toiset avustaisivat siinä.Kyllä kaikki sitten kuitenkin saisivat tavalla tai toisella.
Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.
brafantv kirjoitti:
Olen joskus fantasioinut tyttöilyringistä. Neljä tyttöä olisi upea juttu. Voisi pareittain imeä tai ottaa kolmea kullia suuhun vuoronperään.
Hei ois ihanaa olen ollut kolmen ringissä sain peppuun suuhun mut neljä ois todella
kiimasta olen sinkku ja luonani vois kaikkea kokeilla imettäis kullejamme ja keikisteltäisiin
kuviakin vois ottaa qruiseris olen transmummona jos vaikka sitä kautta s.postia
suukkoja tytöille!brafantv kirjoitti:
Tuollaiseen ryhmään tai edes kaveriksi pukeutumaan ja tyydyttämään olisi ihanaa päästä.
Itse pukeudun aika kurvikkaaksi ja olen kyllä hyvinkin estoton tapaamisen suhteen.
Olisi mukavaa tyydyttää toista tyttöilijää.
[email protected]
- Anonyymi
hei oli kiva kommentti mutta haluaisin ensin olla kanssasi kahden opettaisit minua miten ollaan miesten kesken tule luokseni nuolen kyllä kulliasi mies kiimassa odotan sinua
- Anonyymi
Taas tämä vastenmielinen riksun kurppa yök 🤑
- Anonyymi
Olisi kyllä kiimasta olla useamman miehen käytettävissä siinä porukan keskellä. Olen Kouvolasta myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen? Ota yhteyttä
[email protected]Olen se yleinen jakorasia huora
- Anonyymi
Hyi hemmetti
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133191
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172951Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee4001760Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess351588- 961372
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531299- 991267
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1901203Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1911181Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe1461039