Vapaa kuvaus

Rakkaat . . .

ÄLKÄÄ RUOKKIKO TROLLEJA --- etteivät enää lisää LIHOAISI - TURPOAISI - ja - PAISUISI . . .

SILLÄ . . .

PENSEITÄ KRISTITTYJÄ - ON - JO IHAN RIITTÄVÄSTI . . . ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

204

  1. ""Maan+päällä+on+vielä+tuhansia+etnisiä+kansanryhmiä+ja+alueita+(+yli+6000),+joissa+ei+ole+julistettu+koskaan+Jeesuksen+pelastavaa+sanomaa.»+.+.+.+Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu+(tämän+aikakauden+loppu)+.+.+.+»Matt.+24:14"".+.+.Jeesus_valitsi_tekstin11.11.2016+15:33""Ei+mitään+tarkempaa+päivämäärää+enkelit+huudelleet?""-------------------------------------------------------------------»+.+.+.+Silloin+ne,+jotka+olivat+koolla,+kysyivät+häneltä:+"Herra,+onko+nyt+tullut+se+aika,+jolloin+sinä+rakennat+Israelin+valtakunnan+uudelleen?"+.+.+.+»-+Apostolien+teot+1:+6.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+Jeesus+Kristus+SANOO+.+.+.»+.+.+.+"Ei+teidän+kuulu+tietää+aikoja+eikä+hetkiä,+jotka+Isä+oman+valtansa+nojalla+on+asettanut+.+.+..+.+.+Mutta+te+saatte+voiman,+kun+Pyhä+Henki+tulee+teihin,+ja+te+olette+minun+todistajani+Jerusalemissa,+koko+Juudeassa+ja+Samariassa+ja+maan+ääriin+saakka."+.+.+.+»+-+Apostolien+teot+1:+7-8.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+..+.+..+.+.+.+.+UNOHDAMMEKO+TEHTÄVÄMME+?.+.+.+.+.+...............................................................»Jumala+on+valinnut+paikaksi+tämän+keskustelun,+koska+.+.+..+.+.+aloitusviesti+osuu+Herran+tahdon+ytimeen,+muistuttamalla+jokaisen+uudestisyntyneen+perustehtävästä+.+.+.+.+.+.+Jumalan+sanan+julistamisesta,+aina+ja+kaikkialla!+.+.+.+».+.+.+TÄSSÄ+-+SE+-+"...aloitusviesti+osuu+Herran+tahdon+ytimeen..."+-+VIESTI+.+.+..+.+.+...........................................................................................................................+.+.+.Unohdammeko+tehtävämme?+helluntailainen+12.8.2015+10:13Uudestisyntyneiden+kristittyjen+liiallinen+aikain+ja+merkkien+tarkkailu+ja+niiden+valossa+"päivämäärien+ja+aikataulujen"+tarkkaileminen+ei+ole+tehtävä,+johon+Jeesus+meidät+asetti.+Meille+on+annettu+lähetyskäsky+ja+tehtävä+julistaa+evankeliumi+joka+ikiseen+maapallon+kolkkaan,+jokaikiselle+etniselle+kieliryhmälle.+valtakunnan+uudelleen?"+Hän+vastasi:+"Ei+teidän+kuulu+tietää+aikoja+eikä+hetkiä,+jotka+Isä+oman+valtansa+nojalla+on+asettanut.+Mutta+te+saatte+voiman,+kun+Pyhä+Henki+tulee+teihin,+ja+te+olette+minun+todistajani+Jerusalemissa,+koko+Juudeassa+ja+Samariassa+ja+maan+ääriin+saakka."+Apt:+1:+7-8.Maan+päällä+on+vielä+tuhansia+etnisiä+kansanryhmiä+ja+alueita+(+yli+6000),+joissa+ei+ole+julistettu+koskaan+Jeesuksen+pelastavaa+sanomaa.Ja+tämä+valtakunnan+evankeliumi+pitää+saarnattaman+kaikessa+maailmassa,+todistukseksi+kaikille+kansoille;+ja+sitten+tulee+loppu+(tämän+aikakauden+loppu).+Matt.+24:14+Tuollaiset+höpötykset+jostain+syyskuun+tai+lokakuun+sinä+ja+tänä+päivänä+ovat+täysin+sielunvihollisen+juoni+saada+kristinusko+ajatuksemme+toisarvoiseen+ja+uskomme+naurunalaiseksi+maailman+silmissä.Keskitytään+jo+olennaiseen+lähetyskäskyn+suorittamiseen+loppuun+asti.+En+usko+ja+tuudittaudu+siihen+että+se+on+jätettävä+juutalaisten+kontalle+tuhatvuotisessa+valtakunnassa+niin+kuin+joskus+opetetaan.
  2. EI_TROLLI_vaan_TOTUUS++31.3.2019+14:44Nyt+kun+SEURAKUNTA+on+aloittamassa+toimintaansa+PROFETIAT+PALSTALLA+.+.+..+.+.+niin+---+KYSY+ITSELTÄSI+---+KUMPI+OLET+.+.+..+.+.+???+.+.+.+Diotrefes+-+VAI+-+Demetrios+.+.+.+???.+.+.3.+Johanneksen+kirje+1+--->+Diotrefes+ja+Demetrios9.+Minä+kirjoitin+seurakunnalle;+mutta+Diotrefes,+joka+haluaa+olla+ensimmäinen+heidän+joukossaan,+ei+ota+meitä+vastaan.+10.+Sentähden+minä,+jos+tulen,+muistutan+hänen+teoistansa,+mitä+hän+tekee,+kun+pahoilla+sanoilla+meistä+juoruaa;+ja+vielä+siihenkään+tyytymättä,+hän+ei+itse+ota+veljiä+vastaan,+vaan+estää+niitäkin,+jotka+tahtovat+sen+tehdä,+ja+ajaa+heidät+pois+seurakunnasta.+11.+Rakkaani,+älä+seuraa+pahaa,+vaan+hyvää.+Joka+hyvin+tekee,+se+on+Jumalasta;+joka+pahoin+tekee,+se+ei+ole+Jumalaa+nähnyt.+12.+Demetrius+on+kaikilta,+jopa+itse+totuudeltakin,+saanut+hyvän+todistuksen;+ja+mekin+todistamme+hänestä+samaa,+ja+sinä+tiedät,+että+meidän+todistuksemme+on+tosi.+.+.+.JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+25.2.2016+13:50Rakkaat+USKON+siskot+ja+veljet+!Nyt+-+HILJAISTA+ja+TYYNTÄ+-+ennen+-+MYRSKYÄ+.+.+.+.+.+.+HERÄTYS+TULEE+TAPAHTUMAAN+-+Suomessa+voimakkaana+!.Ensin+TAPAHTUU+KOULUTUS+.+.+.+sitä+VALMISTELLAAN+.+.+.+!.ALUSTAVA+-+valmisteleva+-+KOULUTUS+.+.+.+ON+KÄYNNISSÄ+.+.+.+.+.+.+TÄMÄN+KIRJAN+on+.+.+.+Jumala+valinnut+.+.+.+!Tapio+Nousiainen:+Yksi+ainoa+elämäKäytämme+siis+tätä+kirjaa+(ja+muutamaa+muutakin)+oppimateriaalina,+joka+laajentaa+käsitystämme+tulevasta+tehtävästämme+--->+HERÄTYKSESTÄ.KOULUTUS+ON+.+.+.+PARHAILLAAN+KÄYNNISSÄ+.+.+.+;)+http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)********************************************************************JOS+SINULLA+ON+ASENNE+ONGELMIA+.+.+.+niin+TEE+KORJAUS+siihen+.+.+.+:).esim.+SEURAAVAN+KESKUSTELUN+ASENNE+on+.+.+.+HUONO+.+.+.+:(TUO+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!SIINÄ+-+Jumalan+-+ILMOITUSTA+on+muokattu+ja+sitten+kysytään+samaa+ASIAA+-+mikä+on+ILMOITUKSESTA+POISTETTU+.+.+.+:)********+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+********2)+Kuka+on+se+Jumala+jota+palvelet?6.1.+Kuka+JUMALA+järjestää+ko.+KOULUTUKSEN?********TÄMÄ+KESKUSTELU+--->+Jumalan+PILKKAA+!!!2.+kysely+nikille+Jumalan_henkäyshttp://keskustelu.suomi24.fi/t/14089206/2--kysely-nikille-jumalan_henkays****************************************************************************+JUMALAN+ainoa+poika,+JEESUS+KRISTUS=JUMALA+****************************************************************************Evankeliumi+Johanneksen+mukaan,+Joh.+1:1,+14,+18+--->+Sana+tuli+ihmiseksiAlussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme.+Me+saimme+katsella+hänen+kirkkauttaan,+kirkkautta,+jonka+Isä+ainoalle+Pojalle+antaa.+Hän+oli+täynnä+armoa+ja+totuutta.Jumalaa+ei+kukaan+ole+koskaan+nähnyt.+Ainoa+Poika,+joka+itse+on+Jumala+ja+joka+aina+on+Isän+vierellä,+on+opettanut+meidät+tuntemaan+hänet.********************************************************************Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  3. UUDET+SÄÄNNÖT+-++ja+-+POISTOT+---+OVAT+TEHNEET+TEHTÄVÄNSÄ+.+.+.+;)JOTEN+.+.+.VAIN++---+TYHMÄT+-+ja+-+PENSEÄT+---++SOTIVAT++-+Jumalaa+VASTAAN+.+.+..+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS++13.5.2019+15:15EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:+TAISTELU+.+.+.—+++Näytä+lisää+""Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!""------------------------------------------------------------------------UUDET+SÄÄNNÖT+---+ovat+olleet+-+JO+-+pari+vuotta+TOTUTTELU+KÄYTÖSSÄ+---+ELI+PAHIMMAT+ENNUSTUKSET+-+ja+-+Raamatun+VÄÄRISTELYT+---+ON+POISTETTU+.+.+.POIKKEUKSENA+--->+VAROITTAVAT+ESIMERKKITAPAUKSET+-+eli+-+JEREMIA+23:30-32+---+RIKKOMUS+KÄSITTELYYN+JOUTUVAT+-+JOIDEN+-+KIRJOITTELU+ON+OLLUT+VAPAAMPAA+---+KUN+EIVÅT+muutenkaan+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+TOIMI+.+.+.+:(UUSIEN+SÄÄNTÖJEN+TOIMINTAA+KÄSITELLÄÄN+MYÖHEMMIN+.+.+.KESKUSTELUSSA+--->+Siivous+alkaahttps://keskustelu.suomi24.fi/t/15639210/siivous-alkaaSILLÄ+.+.+.""SELITYS+TÄHÄN+ON+TULOSSA+---+MYÖHEMMIN+---+KÄSITTELYN+YHTEYDESSÄ+!"".+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+18.1.2017+15:16""Voisiko+profetioille+kehitellä+jonkun+laatustandardin,+koska+on+hyviä+ja+huonoja+profetioita...""---------------------------------------------------------------------------------------------Jumalan+VASTAUS:Profetiat+PALSTAN+---+TULEVA+"laatustandardi"+.+.+.+;)Jeesus_valitsi_tekstin+11.1.2017+17:29Rakkaat+Jumalan+Lapset+!.+.+.+.+.+.+.+.KUN+---+Jumala+ALOITTAA+TYÖNSÄ+---+Profetiat+PALSTALLA+---+niin+.+.+..+.+.+Herra+HOITAA+.+.+.+aivan+---ITSE+----+PALSTAN+SENSUURIN+.+.+.+;).+.+.+..........................+.+.+.+.......................................................................+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+.+.+.LISÄÄ+---+SÄÄNNÖISTÄ+-+ja+-+NIIDEN+VAIKUTUKSISTA+.+.+.hieno+ajatushttps://keskustelu.suomi24.fi/t/14682120/hieno-ajatus
  4. ""Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+---+joudumme+sivusta+seuraamaan+---MITÄ+PITÄÄ+TAPAHTUA,+JOTTA+-+Jarmo+-+LOPETTAA+.+.+..+.+.+TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRÄ+ennustelunsa+-+ja+-+TEKEE+PARANNUKSEN+.+.+.+;)+""------------------------------------ASIAN+SELVENNYKSEKSI+-+ja+-+MUISTUTUKSEKSI+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+++29.4.2019+15:31Jarmo+Eklund+-+ja+-+PELASTUSSANOMA+-+sivustoja+lisäksi+vielä+sivuston+yhteydessä+oleva+---+KESKUSTELUPALSTA+.+.+.+;)+.+.+.Jarmolle+---+joka+on+SODASSA+---+Jumalaa+VASTAAN+.+.+..+.+.Väärän+profeetan+poistuminen+palstalta?+kumpikampi+22.10.2018+20:29Mitä+mieltä+olette+asiasta?+Onko+parempi+se+että+sellainen+väärä+ei+täällä+eksyttäisi,+vai+onko+parempi+että+sellainen+olisi+täällä,+jotta+asiansa+osaavat+voisivat+paljastaa+eksyttäjän+muille?---+Kommentoi+---+EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+23.10.2018+0:02Tämä+ei+ole+.+.+.+MIELIPIDE+ASIA+.+.+.+!ASIAN+KÄSITTELY+---+ETENEE+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+.+.+.+;)Jumalan+Tahdon+Mukainen+---+RATKAISU+ON+LOPULLINEN+---+eli+EKSYTYS+LOPPUU+PROFETIAT+PALSTALLA+-+ja+-+MYÖS+KAIKKIALLA+MUUALLAKIN+!PROFETIAT+PALSTA+on+-+Jumalan+-+KOULUTUS+KÄYTÖSSÄ,+joten+TÄÄLLÄ+asiat+etenevät+hitaasti,+mutta+KOSKA+Jumala+TOIMII+OIKEUDENMUKAISESTI+-+niin+-+KAIKELLA+ON+TARKOITUKSENSA.ENNAKKOILMOITUKSIA+---+TULEVASTA+---+ON+ANNETTU+!!!SIIS+jatkuu+.+.+.+.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+=+Jumalan+TOTUUSLINKKI+KESKUSTELUUN+---+JOSSA+KIRJOITAN+---+Jumalan+TOTUUDEN+.+.+.Ylösnoston+aika+ilmoitettu+sekunnilleen!+https://keskustelu.suomi24.fi/t/15630834/ylosnoston-aika-ilmoitettu-sekunnilleen!#comment-97365756
  5. PALATKAAMME+---+VUOTEEN+2015+---+JOLLOIN+ALKOI+.+.+..+.+.+TEMPAUSEKSYTYKSEN+JÄRJESTELMÄLLINEN+RAJOITTAMINEN+.+.+..+.+.+Jumalan+TAHDOSTA+-+ja+-+TOIMESTA+.+.+.+!.+.+.JumalanArmo40+15.5.2019+3:50uusitempaus+kirjoitti:+JumalanArmo4017.9.2015+23:39Rakas+uskonveljeni+!Tempaustyöpari+toteuttaa+tehtävää+Jumalan+tahdon+mukaisesti.+Jumalan+puolesta+voin+vain+sanoa:+ihmisen+pilkkakirves+ei+heitä+vahingoita,+eivätkä+luovuta,+vaan+he+toteuttavat+Herran+tahtoa+kuuliaisesti,+eli+ovat+parasta+A-ryhmää.+Kohta+tempaus+saa+uuden+toteutumis+päivämäärän,+jota+ei+ole!koska+Isä+muuttu+lihaksi,+vain+silloin+kun+itse+haluaa.+Kohta+siis+alkaa+se+lopun+ajan+odotus+ja+sitä+he+tulevat+julistamaan+maailmanlaajuisesti,+kuten+vihon+viimeistä+tempausta+pitääkin.+Minua+tuo+tieto+nauratti+kun+kuulin,+mutta+HEILLE+kaikki+kunnia+sitkeydestä+ja+pilkan+kuuntelun+sietämisestä,+ilman+suuttumista+ja+pienintäkään+motivaation+menetystä+tempauksen+odotuksen+suhteen.+Siis+jo+vuodesta+2006.+SYVÄ+KUMARRUS+ja+KUNNIOITUSTA+SINNE+SUUNTAAN+Amen+!!!+---+Kommentoi+---""Kohta+tempaus+saa+uuden+toteutumis+päivämäärän,+jota+ei+ole!""----------------------------------------------------------------------------------Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+---+joudumme+sivusta+seuraamaan+---MITÄ+PITÄÄ+TAPAHTUA,+JOTTA+-+Jarmo+-+LOPETTAA+.+.+..+.+.+TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRÄ+ennustelunsa+-+ja+-+TEKEE+PARANNUKSEN+.+.+.+;)+.+.+.HYVÄÄ+TEMPAUSPÄIVÄÄ!+https://keskustelu.suomi24.fi/t/13822044/hyvaa-tempauspaivaa!
  6. ""Samalla+tulevat+voimaan+-+SEURAKUNTAA+-+koskevat+säännöt+ja+ohjeistus,kuten+oli+myös+ALKUSEURAKUNNALLA+Raamatussa+!!!""------------------------------------------------------------------------UUDET+SÄÄNNÖT+---+ovat+olleet+-+JO+-+pari+vuotta+TOTUTTELU+KÄYTÖSSÄ+---+ELI+PAHIMMAT+ENNUSTUKSET+-+ja+-+Raamatun+VÄÄRISTELYT+---+ON+POISTETTU+.+.+.POIKKEUKSENA++--->+VAROITTAVAT+ESIMERKKITAPAUKSET++-+eli+-+JEREMIA+23:30-32+---+RIKKOMUS+KÄSITTELYYN+JOUTUVAT+-+JOIDEN+-+KIRJOITTELU+ON+OLLUT+VAPAAMPAA+---+KUN+EIVÅT+muutenkaan+---+Jumalan+TAHDON+MUKAISESTI+TOIMI+.+.+.+:(UUSIEN+SÄÄNTÖJEN+TOIMINTAA+KÄSITELLÄÄN+MYÖHEMMIN+.+.+.KESKUSTELUSSA+--->+Siivous+alkaahttps://keskustelu.suomi24.fi/t/15639210/siivous-alkaaSILLÄ+.+.+.""SELITYS+TÄHÄN+ON+TULOSSA+---+MYÖHEMMIN+---+KÄSITTELYN+YHTEYDESSÄ+!"".+.+.+.+.+.+.+.SILLÄ+.+.+..+.+.+JUMALA+ALOITTAA+TÄLLÄ+PALSTALLA+KOHTA+SEURAKUNTA+TYÖNSÄ+.+.+.+!.+.+.+.+.+.+.+.Jumala+SANOO+.+.+.+TOTUUDEN+.+.+..+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+18.1.2017+15:16""Voisiko+profetioille+kehitellä+jonkun+laatustandardin,+koska+on+hyviä+ja+huonoja+profetioita...""---------------------------------------------------------------------------------------------Jumalan+VASTAUS:Profetiat+PALSTAN+---+TULEVA+"laatustandardi"+.+.+.+;)Jeesus_valitsi_tekstin+11.1.2017+17:29Rakkaat+Jumalan+Lapset+!.+.+.+.+.+.+.+.KUN+---+Jumala+ALOITTAA+TYÖNSÄ+---+Profetiat+PALSTALLA+---+niin+.+.+..+.+.+Herra+HOITAA+.+.+.+aivan+---ITSE+----+PALSTAN+SENSUURIN+.+.+.+;).+.+.+..........................+.+.+.+.......................................................................+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.+.Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+.+.+.LISÄÄ+---+SÄÄNNÖISTÄ+-+ja+-+NIIDEN++VAIKUTUKSISTA+.+.+.hieno+ajatushttps://keskustelu.suomi24.fi/t/14682120/hieno-ajatus
  7. 7.10+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.Anonyymi+30.4.2019+21:49EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+kirjoitti:+""Aloita+ennemmin+oma+ketju,+jossa+julistat+nämä+asiat.""-----------------------------------------------------------------------ÄLÄ+anna+NEUVOJA+.+.+.+Jumalalle+.+.+.+!+.+.+.ALOITIT+---+suunnilleen+samaan+aikaan+KUIN+KIRJOITIT+--->+Anonyymi+28.4.2019+17:56Jumalan+PROFEETAN+VASTAISEN+---+Provosointi+KETJUN+ja+miten+kävi+.+.+.TIEDÄT+KYLLÄ+---+MITEN+KÄVI+.+.+.+""lapset+pomppivat+jaloissa+ja+huutavat.""Jumala+-+POISTI+SEN+HETI+---+KUN+OLIN+SEN+LUKENUT+.+.+.+:(.+.+.https://keskustelu.suomi24.fi/t/15639469/profeetan-ilmoitusPahus.+Sivua+ei+löytynyt.***************************JOS+YRITÄT+---+MÄÄRÄILLÄ+Jumalaa+---+NIIN+JOUDUT+ITSE+.+.+..+.+.+JATKOSSAKIN+POISTON+KOHTEEKSI+---+Jumalan+TAHDOSTA+-+ja+-+TOIMESTA+.+.+.+;).+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!+---+Kommentoi+---Ja+tässä+olisi+sinulle+hyvä+tehtävä.Olet+varmasti+kerännyt+paljon+tietoa+ja+asioita+tulevan+profeetan+tehtävästä,+enemmän+kuin+kukaan+muu.+Olettaisin+näin.Voisit+aloittaa+ketjun+missä+on+kattava+yhteenveto+ja+lainaukset+kaikista+tuota+profeettaa+koskevista+ennustuksista+unista+ym.+lähteineen.Se+auttaisi+jokaista+tunnistamaan+kyseisen+profeetan,+kuka+ikinä+hän+onkaan,kun+hän+tulee+julki+ja+kaikki+mahdollinen+ilmoitus+tieto+hänestä+löytyisi+yhdestä+paikasta.Ja+se+voi+auttaa+myös+kyseistä+profeettaakin+löytämään+kutsumuksensa.Kuinka+paljon+enemmän+ihmisiä+pelastuisi,+kun+he+voisivat+helpommin+varmistua+asiasta,kun+Jumala+hänet+ilmoittaa+ja+tehtäväänsä+nostaa.Edistäisit+näin+osaltasi+niin+paljon+pelastumisia+kun+pistät+kerätyt+aarteesipelastustyöhön+ja+voisit+tehdä+yhteistyötä+sovussa+monien+uskovaisten+kanssa.Leiviskät+jotka+on+jaettu,+kannattaa+pistää+taivaan+valtakunnan+hyväksi+töihin.:)
  8. 7.8+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.EI_TROLLI_vaan_TOTUUS+30.4.2019+1:00Anonyymi+kirjoitti:+Pyydän+sinua,+kaikessa+ystävällisyydessä.Lopettaisitko+postaamisen+tähän+ketjuun+ja+annat+siivous+rauhan.Aloita+ennemmin+oma+ketju,+jossa+julistat+nämä+asiat.Minua+hieman+häiritsee+tässä+siivotessa,+että+lapset+pomppivat+jaloissa+ja+huutavat.Menkää+siis+vaikka+pihalle+leikkimään+tai+liittykää+mukaan+siivoamaan.Ilmiannan+jatkossa+nämä+pitkät+postaukset.Ja+olen+sanani+mittainen+tässä+asiassa.+:)+---+Kommentoi+---""Aloita+ennemmin+oma+ketju,+jossa+julistat+nämä+asiat.""-----------------------------------------------------------------------ÄLÄ+anna+NEUVOJA+.+.+.+Jumalalle+.+.+.+!+.+.+.ALOITIT+---+suunnilleen+samaan+aikaan+KUIN+KIRJOITIT+--->+Anonyymi+28.4.2019+17:56Jumalan+PROFEETAN+VASTAISEN+---+Provosointi+KETJUN+ja+miten+kävi+.+.+.TIEDÄT+KYLLÄ+---+MITEN+KÄVI+.+.+.+""lapset+pomppivat+jaloissa+ja+huutavat.""Jumala+-+POISTI+SEN+HETI+---+KUN+OLIN+SEN+LUKENUT+.+.+.+:(.+.+.https://keskustelu.suomi24.fi/t/15639469/profeetan-ilmoitusPahus.+Sivua+ei+löytynyt.***************************JOS+YRITÄT+---+MÄÄRÄILLÄ+Jumalaa+---+NIIN+JOUDUT+ITSE+.+.+..+.+.+JATKOSSAKIN+POISTON+KOHTEEKSI+---+Jumalan+TAHDOSTA+-+ja+-+TOIMESTA+.+.+.+;).+.+.+Kirjoitin+nyt+Jumalan+tahdon,+niin+kuin+Hän+tahtoi.Mikä+on+ilmoitettu+.+.+.+se+on+Jumalan+nimissä+ilmoitettu+!"Älkää+luulko,+että+minä+olen+tullut+lakia+tai+profeettoja+kumoamaan;+en+minä+ole+tullut+kumoamaan,+vaan+täyttämään."+-+Matt.+5:17Mitä+et+tiedä+.+.+.+se+joskus+kerrotaan.Siunausta+ja+Herran+rauhaa+!
  9. 7.6+VIESTI+---+POISTETTU+-+3.5.2019.+.+.Jeesus_valitsi_tekstin+29.4.2019+16:01Anonyymi+kirjoitti:+Koska+nämä+postaukset+eivät+lähteneet+ilmoituksesta+huolimatta,niin+koen,+että+niihinkin+pitää+tarttua+kiinni+ja+tehdä+jotain.Mielenkiintoista+on,+että+tapaus+"todistettu"+käsittely+alkaa.+katsohan+ketjun+loppuun.Linkkejäsi+seuraamalla+sain+tilanne+kuvan+asioista+ja+ne+selvittivät+aika+paljon+asioita.Melkeinpä+uskon+tietäväni+mikä+Jarmonkin+hymyn+hyydytti,+olen+tietysti+erehtyväinen,+joten+toivon+Jarmon+itse+kertovan.Ulkokullattu+ja+diotrefes+sopivat+varmasti+monen+toimintaan+tällä+palstalla.Peiliin+katsominen+on+aina+hyvä+keino+nähdä+olemmeko+itse+näistä+se+toinen+tai+molemmat.Voisin+kertoa+sinulle,+että+Jumalan+nimissä+julistamisessa+on+oltava+varovainen,hyvin+varovainen,+senhän+sinä+jo+tiesitkin.Eihän+kukaan+voi+toimia+Jumalan+neuvonantajana+tai+muutenkaan+antaa+neuvoja+Jumalalle.Mitä+meidän+ohjeemme+tai+neuvomme+hänelle+olisi,+turhaa+helinää,+sillä+olemme+hyvin+paljon+enemmän+pimennossa+asioista+ja+tapahtumista+ja+niiden+kulusta,+kuin+Hän.Jumala+tosiaan+voi+aloittaa+seurakuntatyönsä+kohta,+jopa+niin+pian,+ettemme+edes+huomaa+kun+se+on+jo+alkanut.Jos+olet+profeetta,+sinä+kestät+koetuksen,+koska+Jumala+on+silloin+puolellasi.Jos+et+ole+profeetta,+sinä+et+koetusta+kestä,+ja+minä+revin+yltäsi+sen+viitan,+jonka+olet+itsellesi+ottanut+ja+paljastan+sinut.+---+Kommentoi+---""Jos+olet+profeetta,+sinä+kestät+koetuksen,+koska+Jumala+on+silloin+puolellasi.Jos+et+ole+profeetta,+sinä+et+koetusta+kestä,+jaminä+revin+yltäsi+sen+viitan,+jonka+olet+itsellesi+ottanut+ja+paljastan+sinut.+""--------------------------------------------------------------------------------------------VARO+-+ja+-+HARKITSE+---+TARKKAAN+---+ettet+JOUDU+SOTAAN+-+Jumalaa+VASTAAN+.+.+.+:(Jumala+---+TODELLA+RAKASTAA+---+kun+Hänen+-+ENKELIÄÄN+.+.+.+KOETELLAAN+.+.+.+;)Kaksi+nimimerkkiä+eksyttäjiähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/14612295/kaksi-nimimerkkia-eksyttajia