HYVÄÄ TEMPAUSPÄIVÄÄ!

SE_ON_KOITTANUT

Pelastussanoma:
"Kyllä tämä tilanne kuulostaa siltä, että ylösotto on nyt ajankohtainen, ja se osuu varmuudella ensi perjantaille."

Varmoja havaintoja ylösnostoista kaivataan todisteeksi asiaa epäileville!
Ilmoittakaa siis tälle palstalle paikka ja aika, mahdollisten todistajien nimet, oma nimenne, puhelinnumeronne ja sähköpostiosoitteenne.

91

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NäinOnKäynyt

      Kaikki hihhulit on tempaistu koska ilmoituksia ei näytä tulevan.

      • serafiiiina

        Taitaa oikeesti kuitenkin vähän jänskättää, josko se oikeasti tänään tuleekin. Myönnä pois vain. Täällä porukka jo aamusta lähtien päivystänyt, näkyykö enää tiettyjä tyyppejä palstalla. :)


      • KTSEiKirj
        serafiiiina kirjoitti:

        Taitaa oikeesti kuitenkin vähän jänskättää, josko se oikeasti tänään tuleekin. Myönnä pois vain. Täällä porukka jo aamusta lähtien päivystänyt, näkyykö enää tiettyjä tyyppejä palstalla. :)

        Toki päivystetään, koska kootut selitykset tulevat ennemmin tai myöhemmin ja niitä on lysti lukea.


      • serafiiiina
        KTSEiKirj kirjoitti:

        Toki päivystetään, koska kootut selitykset tulevat ennemmin tai myöhemmin ja niitä on lysti lukea.

        Niin, taitais kuitenkin vähän tulla ikäväkin Jarmoa ja Yurkia ja kumppaneita, palstalla ainakin olis vähän erilaista sitten. :)



    • KTSEiKirj

      Täs tärpit:

      VARMA YLÖSTEMPAUS!!!
      (18.9.2015)

      ASTEROIDI OSUU YHDYSVALTOIHIN!!!!!
      (24.9.2015 17:59:59)

      EHKÄ MAHDOLLINEN PIMENNYSPÄIVÄSKENAARIO! JA VARMNA YLÖSTEMPAUUS!!! JA GORBA TULEE JA PUDOTTAA PUTININ VALLASTA!!!
      (28.9.2015 23:59:59)

      http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.php

    • jhilgöj

      Miksi vääristelette ja valehtelette? Pelastussanoma ei kirjoita noin, vaan alla oikein:
      Kyllä tämä tilanne kuulostaa siltä, että jos ylösotto on nyt ajankohtainen, niin se kyllä osuu sitten melkoisella varmuudella ensi perjantaille. Tuo päivä on kuin suuri varjellus pahimmalta katastrofilta, koska massakatoaminen aiheuttaa sellaisen paniikin ettei siinä ole hyvä enää julkisen liikenteen olevan käytössä.

      • KTSEiKirj

        Aika jännää tuossa kirjoituksessa on se, että siinä nähdään SUOMI niin helevtin tärkeäksi maaksi, että tempaus ajoitetaan suomalaisen työnseisauksen aikaan ettei VAAN satu liikaa kolareita. Muilla mailla ja muilla matkustavaisilla ei niin väliä.
        :D


      • JarmoEiKirj
        KTSEiKirj kirjoitti:

        Aika jännää tuossa kirjoituksessa on se, että siinä nähdään SUOMI niin helevtin tärkeäksi maaksi, että tempaus ajoitetaan suomalaisen työnseisauksen aikaan ettei VAAN satu liikaa kolareita. Muilla mailla ja muilla matkustavaisilla ei niin väliä.
        :D

        Jumala kun tuppaa suojelemaan omiaan.


      • KTSEiKirj
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        Jumala kun tuppaa suojelemaan omiaan.

        Ai nyt ne taas omia.
        Yhteen aikaan ne oli ihan perkeleitä teijän lössille.


      • KUNsetapöahtuuu

        Muistitko lukea myös ihan pikkuisen eteenpäin. Siellä selvästi sanotaan, että KUN tempaus tulee, niin...

        "Lisäksi, kun tässä tilanteessa ylösotto tapahtuu, niin viesti on selvä."


    • Ennen vanhaa valehtelijat pantiin häpeäpaaluun kiinni ja kaikki halveksuivat yleisesti valehtelijoita ja sanojen vääristelijöitä, joiden suussa tarina aina muutti muotoaan joko liioitteluksi tai epämiellyttäväksi juoruksi, jonka joku uskoi ja jolla oli tarkoitus mustamaalata joku kolmas syyttäömästi. Ennen muinoin näitä sanojen vääristelijöitä pilkkalaulettiin jalkapuussa kirkon edessä jotteivät vastaisuudessa valheita suustaan päästelisi. Tänä päivänä vääristely on ihailtava taiteenlaji, jota tämäkin palsta on pullollan. Kyllä sille loppu tulee, kun on sen aika.
      Sitä mä en jaksa ymmärtää että miten ihminen joka jatkuvasti vääristelee asioita ja panettelee totuutta, miten hän tulee itsensä kanssa toimeen. Kylppärin, eteisen ja vessan peilit pitää ainakin heti poistaa, ettei tarvitsisi nähdä sitä selkärangatonta niljaketta livenä. Riittää siinäkin päänvaivaa että asuu selkärangattomassa ruumiissa, jonka perään jää aina kulkiessaan haiseva visvavana. Epämiellyttävää!
      Kyllä kuulkaas on helppoa mennä peilin eteen kun ei tarvitse valheita elämänsä tueksi.

      • Ole sitten kiitollinen, kun sinua ei panna jalkapuuhun, VALEHTELIJA.


      • JarmoEiKirj
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ole sitten kiitollinen, kun sinua ei panna jalkapuuhun, VALEHTELIJA.

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.


      • HerraArmahda

        Hyvä Jumala.
        Sinä näet, että muslimi ja uskomattomat solvaajat täyttävät sen, mikä on Sinulle varattu, profetaallinen palsta.
        Yksikään Herran oma ei osallistu tällaisiin pilkallisiin ja solvaaviin ketjuihin.
        Herra, sinä näet heidän sisimpänsä. Sen joka on saastaa täynnä.
        Armahda heitä.


      • 1234567---
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.

        Totuus on, että Jeesus tempaa omansa toisessa tulemisessaan 1000-vuodeksi taivaaseen. Kaikki jumalattomat saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään.


      • Tämä_on_nähty
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.

        ""Kyllä tämä tilanne kuulostaa siltä, että ylösotto on nyt ajankohtainen, ja se osuu varmuudella ensi perjantaille."

        Olet tämän palstan rottien ja valehtelijoiden kuningas. Totuutta et ole tullut tuntemaan ja rehellisyydestä et mitään tiedä.


      • Tämä_on_nähty kirjoitti:

        ""Kyllä tämä tilanne kuulostaa siltä, että ylösotto on nyt ajankohtainen, ja se osuu varmuudella ensi perjantaille."

        Olet tämän palstan rottien ja valehtelijoiden kuningas. Totuutta et ole tullut tuntemaan ja rehellisyydestä et mitään tiedä.

        Hyvä alku... nyt kun puristat sen tosiasian vielä et missä kohtaa valehtelen?


      • Tarkennuskysymys
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.

        Vissiin siis peruutat tämän päivän tempauksen? Tarkentuuko se taas päivään 28.9.?


      • Tarkennuskysymys kirjoitti:

        Vissiin siis peruutat tämän päivän tempauksen? Tarkentuuko se taas päivään 28.9.?

        Osaatko sä puoliapina edes lukea. Mene kirjastoon ja lainaa sieltä aapinen. Sano tiskillä ettet osaa lukea, niin kirjatotäti auttaa sinua alkuun.


      • Joskus_mietityttää
        HerraArmahda kirjoitti:

        Hyvä Jumala.
        Sinä näet, että muslimi ja uskomattomat solvaajat täyttävät sen, mikä on Sinulle varattu, profetaallinen palsta.
        Yksikään Herran oma ei osallistu tällaisiin pilkallisiin ja solvaaviin ketjuihin.
        Herra, sinä näet heidän sisimpänsä. Sen joka on saastaa täynnä.
        Armahda heitä.

        Kyllä noiden kanssa toimeen tullaan. Armahtaisipa Herra palstakeisaria sen verran, että vältyttäisiin hänen sekoilultaan. Menee pelastussanoman esittäminen vaikeaksi kun palsta täyttyy tuon anteeksi nyt vaan mutta sekopään häiriköinnistä.


      • Tarkennuskysymys
        JarmoEklund kirjoitti:

        Osaatko sä puoliapina edes lukea. Mene kirjastoon ja lainaa sieltä aapinen. Sano tiskillä ettet osaa lukea, niin kirjatotäti auttaa sinua alkuun.

        Oliko tuo kysymys liian vaikea? Huomasin, että et osannut vastata siihen.


      • Siinäpähkiä
        JarmoEiKirj kirjoitti:

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.

        Visainen kysymys, kumpiko valehtelee Jarmo vai Raamattu? Room.3:4. Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelia, niinkuin kirjoitettu on.... Siis Raamattu puhuu potaskaa, ja Jarmo "totuutta".


      • Hernenenä
        Tarkennuskysymys kirjoitti:

        Oliko tuo kysymys liian vaikea? Huomasin, että et osannut vastata siihen.

        Jorma vaan vetää herneet nenään kun sen profetiat osoittautuu huuhaaksi.


      • Siinäpähkiä kirjoitti:

        Visainen kysymys, kumpiko valehtelee Jarmo vai Raamattu? Room.3:4. Pois se! Olkoon Jumala totinen, mutta jokainen ihminen valhettelia, niinkuin kirjoitettu on.... Siis Raamattu puhuu potaskaa, ja Jarmo "totuutta".

        Siis edelleen kysyn että missä se valhe on mistä syyttelet? Katsos syyttäjä kyllä tunnetaan, hänethän heitettiin tänne alas, eikä hän voinut enää mennä Taivaaseen syyttämään meitä, sillä puolustaja oli tullut. Sinä vain syytät muttet edes tiedä mistä syytät.


      • Seliselisel
        JarmoEklund kirjoitti:

        Siis edelleen kysyn että missä se valhe on mistä syyttelet? Katsos syyttäjä kyllä tunnetaan, hänethän heitettiin tänne alas, eikä hän voinut enää mennä Taivaaseen syyttämään meitä, sillä puolustaja oli tullut. Sinä vain syytät muttet edes tiedä mistä syytät.

        Miksi meille selität, mikset selitä Jeesukselle näitä pieleen menneitä profeioitasi kun joudut tuomiolle?


      • JarmoEiKirj kirjoitti:

        nyt kun vielä valaiset, että missä kohtaa olen valehdellut. Nämä Paasivirtainbesillit kun eivät osaa lukea, niin sillehän minä en taas voi mitään, enkä kanna vastuuta lukutaidottomuudesta. Mutta muuuten, kerrohan missä olen valehdellut.

        Tempaus, tempaus, tempaus...


      • Kekek. Onneks voimme Luottaa muuttumattoman Jumalan muuttumattomaan sanaan. Ilman sitä kaikki olisi suhteellista, emmekä voisi luottaa mihinkään.

        Tapahtuu pian: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen rauha. Linkeistä löytyy kaikki tarvittava tieto. Tärkeää on omata kiinnostus pelastusta ja tulevaisuutta kohtaan.

        - Rapture
        1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        - Tribulation
        Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        - Peace
        Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

        https://www.google.fi/#q=god's kingdom


      • Odottajat11
        JarmoEklund kirjoitti:

        Siis edelleen kysyn että missä se valhe on mistä syyttelet? Katsos syyttäjä kyllä tunnetaan, hänethän heitettiin tänne alas, eikä hän voinut enää mennä Taivaaseen syyttämään meitä, sillä puolustaja oli tullut. Sinä vain syytät muttet edes tiedä mistä syytät.

        Ilmaisen tässä millä tavoin Jarmo ylistelee itseään. Ensinnäkin se että hänellä on käytössään iso liuta rekisteröityjä nimimerkkejä, joiden kautta esiintyy useana persoonana. Havainnollistan esimerkillä miten hän toimii. Hän ei nimittäin ole läheskään niin ovela kuin tahtoisi muiden uskovan, kovasta uskottelustaan huolimatta. Ilmiön voi havaita myös pelastussanoma sivustolta. Sellaista itsenuoleskelua ei kai muualta löydäkään! Popkornit mukaan jos menette sitä yksinpuhelu-sekoilua sinne lukemaan.

        24.4 olin ilmaisemassa Jarmon häiriköinnistä ja siitä että hän esiintyi riitaa haastamassa mm. tytönhupakko ketjussa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824319/olettekos-hupakot-koskaan-tulleet-miettineeksi
        tuollainen sensaatiohakuinen riitely on se mitä Jarmohenki ei voi vastustaa. Totuuden viha on sitä luokkaa, että keinot saavat olla mitä tahansa. Kun kaksi minuutttia aikaisemmin ilmaisin että hän häärää tuossa keskustelussa tulikin InhottavanRealistin vastaus sinne kuin tilauksesta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824319/olettekos-hupakot-koskaan-tulleet-miettineeksi#comment-89652683
        InhottavaRealisti
        24.4.2017 17:35
        "markku.lievonen kirjoitti:
        Tuossa olet kyllä oikeassa. Sinunlaiselle ihimselle on aivan turhaa kopioida Raamatun ilmoituksia mielipiteensä tueksi, koska ethän usko / huomioi niitä. Kopioiminen ilmentääkin enemmän kopioijan tilanteen ymmärtämättömyyttä.
        IR:n Vastaus:
        En ole kyllä missään vaiheessa Suomi24:lla kirjoitteluani kohdannut sellaista uskovaista, joka olisi kyennyt minut jutuillaan uskonsa faktapohjasta vakuuttamaan."

        Ketjussa hän pitää riitaa yllä kirjoittelemalla itsensä kanssa vastaväitteitä. markku.lievosen tekstithän ovat myös hänen käsialaansa, jos tahdotte ketjusta tutkia asiaa.

        Kun sitten tuo asia tulikin selkeästi ilmi niin Jarmo lähti puolustuskannalle tehden siitä aloituksen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14827003/kylla-on-typeraksi-mennyt---
        Siinä hän sitten lähti uikuttamaan asiaa tultuaan ilmi. Ilmiannot asiasta poistuivat hanakasti jonka voitte tällä hetkellä todeta. Jarmokin sitten ilmaisi olemassaolonsa kuinka ollakaan kiitellen/puolustellen itseään tyyliin: "En ole käytännössä mistään asiasta Jarmon kanssa samaa mieltä, mutta..." tai "Tunnen lähinnä epäuskoa nähdessäni, miten aikuinen ihminen (?) VIITSII toimia." -Vihjaten minuun. Ehkä tunnistatte henkilön ruikutuksen takana. Jarmo itse malttoi olla käyttämättä omaa nimimerkkiään aina iltaan asti, jonka jälkeen sitten tuli omaa tilaansa surkuttelemaan:
        "Jarmo__EiKirj
        24.4.2017 20:42
        Kiitos IR oikeudenmukaisesta tuesta! Kyl täs on aika kyllästyny alkaa olla mutta täytyy katsella tätä samalla asenteella niinku Niuvanniemen hoitajat katselee lasikaapista potilaittensa edesottamuksia. Ei se niin ylevää ole mutta jotenkin heidän pääkoppansa tilna huomioiden, täytyy ymmärtää."
        - Säälittävää

        Sitten toisella nikillä sama ruikutus jatkuu:
        " Toissapuolen_aitaa
        25.4.2017 21:43
        No niin justiinsa...

        En ole Jarmon kanssa uskonasioista samaa mieltä ollenkaan, kun ns. aivan päinvastaista "koulukuntaa" edustan. Mutta eiväthän ne uskonasiat edes ole mitään mielpideasioita, vaan ne ovat uskon asioita, eli se siitä. Sen voin tässä sanoa, että en voi ymmärtää mitä pahaa Jarmo on muka tehnyt, että ansaitsee tämän sekoiluhyökkäyksen osastolta "Odottajat". Siis toivoisin, että tuo odottajadelegaatio menisi edes vähän itseensä ja miettisi, että onko tämä nyt ihan se oikea keino käydä keskustelua vai eikö ole. Ei millään pahalla kellekään."

        Ihan sama ääni kellossa?! Kyseessä on itse jarmo.

        Jarmo teeskenteli poissaolevaa, vaikka olikin häiriköimässä palstalla, ihan vain että näyttäisi vakuuttavalta, kuitenkin vain vähän tuota ennen hän kirjoitti mm:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824921/epaterve-pelastusoppi-(2--tempausjakeen-purku-1)

        Jarmo__EiKirj
        24.4.2017 11:24
        "Uskokaa tai älkää mutta viimeisten päivien...."

        Sen jälkeen sitten piti nimimerkkinikin Odottajat ottaa omaan käyttöönsä. Kilahti siis toisinsanoen.. Tyypillinen jarmoliike niitä kohtaan jotka häntä arvioivat.

        Tuota skitsofreniaa voidaan seurata muutama päivä aikaisemmin ilmestyneestä ketjusta jossa Jarmo puhuu itsensä kanssa. Otti riskin ja käytti ihan omaa nimimerkkiäänkin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14821525/sinulleminulle-jarmo!#comment-89605219

        Ote:
        JarmoEklund
        21.4.2017 15:10
        Siis musta tuntuu siltä että me ollaan IR:n kanssa hiukan liian vahoja ymmärtään tätä shittiä, joka on lähteny jo niin lapasesta että on ku kattois jotain teinien itsensä ohjaamaa ja tuottamaa tosi-tv ohjelmaa juutuubista.
        IR:
        Liian vanhahan tässä on, mutta alkaa tuntua siltä, että nämä keskustelijat vastaavat tasoltaan lähinnä eskari-ikäisiä. Omat alakoulun oppilaanikin ovat paremmin käyttäytviä kuin nämä sählärit.

        Katsokaa. Hän puhuu itsensä kanssa :D
        Sama henki sama henkilö

        Pidätän itsellenä mahdollisuuden että voin olla erehtynyt, mutta todetkaa ja päätelkää itse!


      • 1234567---
        yurki1000js kirjoitti:

        Kekek. Onneks voimme Luottaa muuttumattoman Jumalan muuttumattomaan sanaan. Ilman sitä kaikki olisi suhteellista, emmekä voisi luottaa mihinkään.

        Tapahtuu pian: Tempaus, vaivanaika, 1000-vuotinen rauha. Linkeistä löytyy kaikki tarvittava tieto. Tärkeää on omata kiinnostus pelastusta ja tulevaisuutta kohtaan.

        - Rapture
        1 Thess 4:17 Then we which are alive and remain shall be caught up together with them in the clouds, to meet the Lord in the air: and so shall we ever be with the Lord.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        - Tribulation
        Mark 13:19 For there will be worse trouble at that time than there has ever been from the very beginning, when God created the universe, until now; and there will be nothing like it again.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        - Peace
        Revelation 20:1-3 And I saw an angel come down from heaven, having the key of the bottomless pit and a great chain in his hand. And he laid hold on the dragon, that old serpent, which is the Devil, and Satan, and bound him a thousand years, And cast him into the bottomless pit, and shut him up, and set a seal upon him, that he should deceive the nations no more, till the thousand years should be fulfilled: and after that he must be loosed a little season.

        https://www.google.fi/#q=god's kingdom

        Tapahtuu ensin, kaikki vihan ja vaivan ajat, myöskin viimeiset vitsaukset, sodat ja vainot, ja pedon kumartamiset. Ensin ilmestyy myöskin tuo laiton, jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä, siinä samassa tuhoutuvat kaikki jumalattomat, vuorten rotkotkaan ei anna heille suojaa.
        Omansa Jeesus vie 1000-vuodeksi taivaaseen.


      • Jumalan_henkäys_Eikirj

        "Pidätän itsellenä mahdollisuuden että voin olla erehtynyt, mutta todetkaa ja päätelkää itse!"

        ---------------

        Rakas uskonveljeni "odottaja" !

        Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle olet erehtynyt !!!

        sillä ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

        KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

        ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . .

        JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

        TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!


    • TyhjätLupaukset

      "Varmoja havaintoja ylösnostoista kaivataan todisteeksi asiaa epäileville"

      Eipä ole yhtään todistettua tai todistamatontakaan ylösottoilmoitusta palstalle tullut. Ainoastaan itseään uskovaisina pitävien sairaiden selityksiä valehtelunsa jälkeen. Vaan odotellaan, sillä Suomen ajassa on vielä noin noin 7 tuntia jäljellä tätä vuorokautta. Sen jälkeen jäämme nauramaan muille mielettömyyksille tempauspäivistä joita ei milloinkaan tule, mutta povaukset sen sijaan jatkuvat edelleenkin.

    • JomKippurr

      17.9.2015

      Aamun mietteitä Jom Kippurista - vastaus Marku mailiin

      Markku veli oli illalla nukahtanu kompuutterin ääreen ja sähkökatkos herätti kun kone käynnistyi piippaillen, kello näytti 0:23 ja Markku laittoi tapauksesta mailin todeten että sehän on Jom Kippur.

      Jarmo vastaa maililla:

      Se on yksi varteenotettavimmista päivistä. Suuri sovituspäivä!

      Tottapuhuen, tämä koko syksy on kylläkin häävieraiden symboliikkaa täynnä.

      Muistatko kun olen puhunut kahdestatoista vakoilijasta joista vain kaksi halusi luvattuun maahan ja 10 halusivat erämaahan. No nuo kymmenen lukuna on jo 5 5 neitsyttä ja ne kaksi lukuna 3. Mooses 23:17 "kaksi kakkua" eli morsian.
      No Jom Kippuriahan edeltää 40 päivän katumusjakso, joka kuvastaa erämaata, eli ahdistuksen aikaa ja suuri sovituspäivä sieltä pois pääsyä, kun taas kesän kynnyksellä oleva Omer taas selkeästi morsianta... joten saas nyt sitten nähdä.

      Verikuu on melkoinen mysteeri myös joka osuu nyt sellaiseen kohtaan että kyllä pitäisi morsiamen vaan lähteä.

      Mutta sitten taas tullaan siihen että voiko Israel tehdä rauhaa ensi tammikuussa, koska se osuu 1290 päivän päässä sapattiin, jonka juutalaiset ovat vain itse siirtäneet vietettäväksi Av kuun 10. päivä sunnuntaina, koska Matteus 24:15-20 ei salli Tisha be Av osuvan sapatille kun Israelin rauha rikotaan. Ensi talven rauhansopimus ei sikäli ole vielä ihan mahdollista.

      Tää on aika paha juttu meidän kannalta jotka haluamme heti pois. Kysymys kuuluukin että kestääkö maa vielä kevääseen saakka?

      Epätodennäköiseltähän se kuulostaa mutta mahdollista sekin.

      Ei tämä Tetrad ihan liian aikaisin tullu kun otetaan huomioon että Israelin itsenäisyyttäkin edellä se alkoi heti sodan päätyttyä vuoteen 1946-1947 eikä itsenäisyyteen 1948. YK:n lauselmahan maan perustamisesta tehtiin jo 1947 ja Kuollen meren kirjakääröt löydettiin samana vuonna joka ennakoi tulevaa, joten kyllä Tetrad kuutkin voi olla hieman ennen tempausta.

      Nää on aika vaikeita ennalta laskelmoida mutta joka hetkihän on vaan oltava valmis.

      • uusitempaus

        JumalanArmo40

        17.9.2015 23:39

        Rakas uskonveljeni !

        Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää.

        Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole!

        koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa.

        Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin.

        Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!


      • Jarmo punastuu! Nöyrä kiitos... SUURI KIITOS kuuluu Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Emme olisi mitään ilman häntä, vain kumisevia rumpuja tyjine katseinemme ja sanoinemme. Nyt me saamme olla osa hänen ruumistaan ja pelastusvarmuus on rikkoutumattomana sydämessämme. Se harmittaa monia ja siksi saamme kuulla sitä kaikkea.


      • uusitempaus

        "Selvennän nyt hieman tuota:

        --------------------------------------------------------

        "Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."

        Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:

        --------------------------------------------------------

        ""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"

        "Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.

        Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.

        Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."

        Nyt tarkennan vielä vähän lisää:

        --------------------------------------------------------

        Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.

        Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.

        Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.

        ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.

        Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti."

        "Muutan tänä syksynä Helsinkiin asumaan ja luovun tavallaan osittain vanhasta elämästäni, niin ilmoitti Jumala keväällä 2015. Koska olemme Jumalan palvelijoina tavallaan työpari, niin myös sinä muutat Helsinkiin, jossain vaiheessa.

        Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.

        KERRON:

        ********

        - kaikki annetut ennakkoilmoitukset.

        - Jyrkin ja Jarmon tempaus tehtävästä, tietoni.

        - minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.

        - minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.

        - yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.

        - miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta."

        "Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta."

        "Olen kuitenkin muutamasta asiasta kanssasi eri mieltä: Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan, olen sitäkin mieltä, että Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan, vielä olen sitä mieltä, että Mooses ei saanut laintaulujaan jumalalta käteensä, ja sitäkin mieltä, että minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut, sen kummemmin kuin baabelin tormiakaan."

        "Olen kuitenkin vähän sitä mieltä että Jumaluus voi hyvinkin olla olemassa Voima josta kaikki on lähtöisin, sekä hyvä, että paha, niin että hyvä tulee esille kun sitä kunnioitetaan, samalla paha paljastuu, se on oikeudenmukaisen ja hyvän Jumalan * tahto, jotta uskolliset, lojaalit sielut pelastuisivat......"

        Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu."


      • uusitempaus

        Kristuksen Tsaari

        2.2.2010 11:05

        Olen aavistanut jo vuosia kuka olen ja Jumala on lisännyt tietoisuuttani siitä oman aikataulunsa mukaisesti ja vieläpä niin, etten tiedä kaikkea itseeni liittyvää liian aikaisin, jotta en menisi pilaamaan jotakin sen tähden.

        Otan Jumalalta ja Kristukselta saamani tehtäväni todellakin vakavasti enkä muuta voi. Ja voi minua, jos pistän sen leikiksi. Silloinhan minulle käy kuten muillekin Jumalan ja Kristuksen vihollisille.

        Jos näiden viestien lukijat todellakin ymmärtäisivät, missä tilanteessa he ovat, he itkisivät aamusta iltaan ja/tai tulisivat hulluiksi. Te, jotka olette hyväksyneet Lissabonin sopimuksen alaisen Suomenmaan, olette juuri nyt ylittämässä tai jo ylittäneet sen rajan, jonka tuolla puolen te menetätte oikeutenne omistaa ja hallita maata sekä monet muutkin oikeutenne. Pelkästään uutisotsikoiden lukeminen kertoo mitä on tapahtumassa - jos on mitään Jumalan antamaa ymmärrystä.

        Te todellakin olette satimessa ettekä te siitä ulos pääse kuin tiettyjen varauloskäytävien kautta, joista tärkeä tietämys ja järjestely eli avain on minulla. Muun muassa tästä syystä minä olen portti ulos vapauteen. Pilkatkoon kuka haluaa, hänelle sitä porttia ei ainakaan avata. Minä voin suorastaan nauraa hänelle, niin naurettavaa ja halveksittavaa hänen vastustelunsa on. Tällaiset ressukat ovat jo hävinneet, vaan eivät sitä käsitä.

        Teistä juuri kukaan ei ymmärrä sitä, että teidän täytyy täyttää tietyt Jumalan Sanan ja lain vaatimukset päästäksenne ulos. Tiedättekö ne? Minun on annettu tietää eräät ratkaisevat sellaiset ja olen toiminut sen mukaisesti.

        Jos teillä on mitään ymmärrystä, käsityskykyä päässänne tai edes jossakin sisimmässänne, teidän tulisi kyllä vaistota, että minä en puhu pötyä, vaan tässä on jotakin vakavasti huomioitavaa. Ja minä seison sanojeni takana, sillä niiden takana seisoo Kristus ja Jumala.

        Minä voin aivan huoleti, omatunto puhtaana pyytää teitä laskemaan Jumalalle ja Kristukselle kuuluvan omaisuutenne jalkojeni juureen, jotta se jaettaisiin Kristuksen kuningaskuntaan kuuluvien kesken oikeudenmukaisesti niin kuin on säädetty. Liittymisenne minuun kaikkine Jumalan hyväksymine resursseinenne on ainoa mahdollisuutenne säilyttää edes se osa omaisuudestanne itsellänne, joka teille Jumalan lain mukaan kuuluu.

        Jos taas annatte sen vihollisen haltuun, syyllistytte varastamiseen Jumalalta ja Kristukselta, mistä vähin rangaistus on omaisuutenne menettäminen kaksinkertaisesti.

        Vihollinen tietää tämän ja toimii sen mukaisesti, sillä Jumala pakottaa vihollisenkin toimimaan tahtonsa mukaisesti eli tässä tapauksessa rankaisemaan teitä. Sitäpaitsi asiat on jo valmisteltu tämän mukaisesti valtaeliitin suunnitelmissa. Te vain ette näe sitä. Ei kukaan voi vastustaa Jumalan Sanaa ja lakia, ei edes saatana. Mutta monet teistä, jopa uskovan nimikettä kantavat yrittävät sitä. Katsotaanko, miten käy.

        Te olette nyt satimessa ja avain ulospääsyyn on minulla. Näin Jumala ja Kristus ovat sen suunnitelleet. Kaikki pilkkaajat toimivat itseänsä ja toisia pulassa olijoita vastaan, joten miksi ette käske heidän olla hiljaa. Hehän estävät teitä pääsemästä ulos. Kuinka tyhmiä te oikein olette?

        Minä olen erittäin vihainen pilkkaajille ja epäilijöille siitä, että heidän toimintansa estää minua auttamasta teidän hädässä olevia veljiänne ja sisarianne. Näinkö paljon te heitä vihaatte? Minä pystyn aloittamaan heidän ylösnostamisensa tietyin ehdoin. Vai annatteko heidän kuolla surkeuteensa?

        Jos joku muu tietää jonkin muun keinon kuin mikä minulla on vihollisen leiristä ulkona olemiseen, kertokoon sen muillekin. Se on hänen velvollisuutensa ja todistakoon myös, että se toimii suhteessa Lissabonin sopimuksen alaisen Euroopan Unionin viranomaisiin. No, miten on? Odotan mielenkiinnolla vastauksia.

        Enkä minä kerää itselleni omaisuutta ja kunniaa, vaan tavoittelen Jumalan Pyhän tahdon, Sanan, lain ja järjestyksen toteuttamista. Jos haluatte samaa ja päästä ulos saatanan yhteiskuntajärjestelmästä ja tulevasta orjuudestanne, miksi ette kokoa edustajia itsellenne hakemaan minua ja sitten minä ilmoitan itseni heille - sitten, kun olette tosissanne.

        Minä olen täällä auttamassa teitä ja todellakin pystyn siihen Jumalan ja Kristuksen opastamana. Jos tietäisitte, miten voin teitä auttaa, itkisitte lohdutuksesta ja ilosta.

        Hylätkää minut Jumalan ja Kristuksen lähettämän, niin edessänne on todellinen maanpäällinen helvetti. Varmasti.

        Kristuksen Tsaari


      • uusitempaus

        Jumalan hankala poika

        21.1.2009 0:19

        siionissa kirjoitti:

        Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.

        Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

        "Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

        Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

        “Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

        Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

        Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

        Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.

        Näytä lisää

        Viime kesänä isäni sanoi minulle mökillä, että teroitahan tämä viikate.

        Hän otti teroituskiven ja sipaisi sillä viikatteen terää ja sanoi, että jatka tästä.

        Minä jatkoin ja teroitin ison viikatteen terän.

        Ja sitten menin kokeilemaan sen terävyyttä heinikkoon ja terävä se oli.

        Mutta minähän olin jo niittänyt heinän ennen teroitusta.

        Sitten minä ymmärsin Jumalan viestin.

        Minä on se mies, jota viestisi ehkä koskee. Koen tämän viestisi eräänlaiseksi rukousvastaukseksi ja lisämerkiksi itselleni.

        Jumala on valmistellut minua jo vuosia tiettyjä asioita varten. Näin olen ymmärtänyt ja saanut siihen Häneltä lukuisia, lukuisia merkkejä vahvistukseksi. Tehtäväni on äärimmäisen raskas, tuskallinenkin ja samalla omalla tavallaan ainutlaatuinen tällä hetkellä.

        Jos Hän suo, se tullaan tavalla taikka toisella teille ilmoittamaan. Mutta tietyt asiat on hyvin vaikea ilmaista niin, että ne todellakin ymmärrettäisiin oikein, koska monen uskovankin ymmärrys Jumalan asioista on vahvasti itse rajoitettu.


      • uusitempaus

      • uusitempaus

      • uusitempaus

        15.1.2009

        pelastussanomasta

        Tämä on niille jotka uskovat Jumalan luoneen maailmankaikkeuden 7:ssä päivässä

        Monia on kaikkina aikoina askarruttanut luomistyö. Ihan aluksi täytyy muistaa, että luomistyön teologinen käsitys ei ole millään tavalla sidoksissa pelastusteologiaamme, eli evankeliumiin. Samoin ei ole ylösottojen erilaiset vivahteet missään tekemisissä pelastuksen kanssa. Nämä luomiseen liittyvät asiat ovat meille tutkiskelun kohde, jolla ei ole pelastumisen kanssa mitään tekemistä.

        Minä uskon näin: Maailma luotiin järjettömän pitkällä aikavälillä, siis miljardeja vuosia meidän ajanlaskussamme.

        MUTTA! Jumala loi ajan ja tähdet ja kuun, jotka kertovat ajasta. Tämä tapahtui vasta sen jälkeen, kun moni muu asia maalle oli jo tehty.

        Niinpä voin hyvin kuvitella, että Jumala loi eläimiä, jotka olivat ihmisen kaltaisia. (Kuvassa: homo erectus)

        Nyt kun ajattelen, että tällainen eläin, joka on evoluutiomaisesti kehittynyt ihmisen muotoon, näemme elävässä elämässä mahdollisuuden, jonka Jeesus toteutti vuonna 27 jälkeen. Jeesus herätti kuolleita!

        Jotta et putoaisi kärryiltä, mitä tarkoitan, palataan ajassa taaksepäin aivan Adamiin saakka. Tämä ihminen, Adam, on ensimmäinen ihminen, johon Jumala puhalsi ihmisen hengen. Adamin siemen siis alkoi tehdä ihmistä eläinten keskelle.
        Myöhemmin Raamattu paljastaa, kuinka enkelit (Jumalan pojat) siittivät naisia, kun he ihastuivat niiden kauneuteen.

        Minä siis väitän, että on ollut olemassa jo miljoonia vuosia, ennen Adamia, eläimiä. Ihmisen kaltaisiakin eläimiä. Saattaa tietysti kuulostaa kummalta, mutta näin voisi hyvin olla. Mutta tämä kaikki jota emme nähneet, tuhottiin vedenpaisumuksessa.

        Punnitse ja harkitse ajatusta, kun Kain lähti yhteen suuntaan itään... mistä ihmeestä hän löysi itselleen vaimon ja heidän lapset vaimot ja miehet jne.

        Jumala puhalsi hengen Adamiin ja siitä alkoi ihmisen taival, joka lankesi koko luomakunnan syntiin. Siitä alkoi kuuden päivän sota.


      • uusitempaus

        Johanneksen Ilmestyksestä Luku 3:9

        9. Minä annan sinulle SAATANAN syngogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia vaikka eivät ole VAAN VALEHTELEVAT.

        Minä panen heidät tulemaan ja kumartumaan sinun jalkojesi eteen tietäen että minä rakastan sinua.


      • uusitempaus

        Joh.Ilm 2:18-29

        18. Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Jumalan Poika, jonka silmät ovat kuin tulen liekit ja jalat kuin välkehtivä vaski:

        19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi, sinun uskosi, palvelutyösi ja kärsivällisyytesi ja että viimeiset tekosi ovat lukuisampia kuin ensimmäiset.

        20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota naista, Iisebeliä.

        SANOEN itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa.

        21. Olen antanut hänelle aikaa parannukseen, mutta hän ei halua nöyrtyä parannukseen eikä luopua haureudestaan.

        22. Minä heitän hänet tautivuoteeseen ja hänen kanssaan huorin tekevät suureen ahdstukseen, elleivät nöyrry parannukseen teoistaan.

        23. Hänen lapsensa minä totisesti surmaan.

        Kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä tutkin sisimmät ja sydämet.

        Minä anan teille kullekkin tekojenne mukaan.

        24. Teille Tyatirassa oleville, kaikille, JOILLA EI OLE TÄTÄ OPPIA, TEILLE JOTKA ETTE OLE TULLEET TUNTEMAAN SAATANAN SYVYYKSIÄ KUTEN HE SANOVAT,

        minä sanon: minä en pane teidän kannettavaksenne muuta taakkaa.

        25. Pitäkää vain, mitä teillä on kunnes tulen.

        26. Sille, joka voittaa ja loppuun asti suorittaa minun antamiani tehtäviä, minä annan vallan hallita kansoja.

        27. Hän kaitsee niitä rautaisella sauvalla, särkee niitä kuin saviastioita.

        28. Sen vallan minäkin olen saanut Isältäni ja minä annan hänelle kointähden.

        29. Jolla on korvat kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnalle.


      • uusitempaus kirjoitti:

        JumalanArmo40

        17.9.2015 23:39

        Rakas uskonveljeni !

        Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää.

        Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole!

        koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa.

        Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin.

        Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!

        ""Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole!""
        ----------------------------------------------------------------------------------

        Jumalan TAHDON MUKAISESTI --- joudumme sivusta seuraamaan ---MITÄ PITÄÄ TAPAHTUA, JOTTA - Jarmo - LOPETTAA . . .

        . . . TEMPAUSPÄIVÄMÄÄRÄ ennustelunsa - ja - TEKEE PARANNUKSEN . . . ;)


    • Kyllä meillä oli kaikilla niin hauskaa, kun me juostiin ja kustiin!

      Näitä hörhöjen sekoiluja on nautinnollista seurata.

      Josbte uskovaiset vain rohkaisisitte mielenne ja ilmoittautuisitte kaikille jumalille ja uskontokunnille avoimeen rukoustapahtumaani, jossa yksiselitteisesti ja dokumentoidusti todistetaan rukouksen voima ja jumalan mahti.

      Pikku juttu on oikeallle jumalalle kasvattaa takaisin nisäkkäältä amputoitu raaja pelkän rukouksen voimalla. Valitettavasti kaikki uskovaiset, umalastaan riippumatta pystyvät profetioimaan lopputuloksen ja siten kukaan ei vieläkään ole ilmoittautunut. Toisaalta tämä osoittaa, että kaikki jumalaan uskovat tietävät, ettei sitä raajaa saada jumalan voimilla takaisin, mutta eivät nämä reppanat silti ymmärrä epäjumalaa palvaavansa! Mikä mahtaa olla tällaisen uskovaisen kohtalo oikean ylimaagikon kohdatessaan - pahimmassa tapauksessa se ylimaagikko onkin se jumala, jota he elämänsä palvoivat, mutta eivät uskoneet tarpeeksi osallistuakseen rukoustapahtumaani!

      Otan yhä vastaan ilmoittautumisia ja kiitollisuudenosoituksia jumalharhastaan parantuneilta [email protected]

      • adam-and-eve

        Heman. Voidakses punnita henkiä, sun tarvii pyytää apua Jeesukselta.

        1.Korinttolaiskirje:
        14:1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
        14:2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
        14:3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
        14:4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
        14:5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
        14:6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
        14:7 Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
        14:8 Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
        14:9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
        14:10 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.
        14:11 Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
        14:12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
        14:13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.
        14:14 Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
        14:15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
        14:16 Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
        14:17 Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu.
        14:18 Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan;
        14:19 mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.
        14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
        14:21 Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra."
        14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville.
        14:23 Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
        14:24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,
        14:25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
        14:26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
        14:27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
        14:28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
        14:29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        14:30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        14:31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
        14:32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
        14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        14:35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
        14:36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        14:37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        14:38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.
        14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
        14:40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.


      • 1.Korinttolaiskirje:
        2:1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2:2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        2:3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        2:4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        2:6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        2:7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        2:8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut - sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet -
        2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."
        2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        2:15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        2:16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.


      • adam-and-eve kirjoitti:

        Heman. Voidakses punnita henkiä, sun tarvii pyytää apua Jeesukselta.

        1.Korinttolaiskirje:
        14:1 Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää saamaan hengellisiä lahjoja, mutta varsinkin profetoimisen lahjaa.
        14:2 Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle; ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
        14:3 Mutta profetoiva puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi.
        14:4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
        14:5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
        14:6 Jos minä nyt, veljet, tulisin luoksenne kielillä puhuen, mitä minä teitä sillä hyödyttäisin, ellen puhuisi teille ilmestyksen tai tiedon tai profetian tai opetuksen sanoja?
        14:7 Niinhän on elottomain soittimienkin laita, huilujen tai kitarain: kuinka tiedetään, mitä huilulla tai kitaralla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
        14:8 Niinikään, jos pasuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
        14:9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
        14:10 Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä.
        14:11 Mutta jos en tiedä sanojen merkitystä, olen minä puhujalle muukalainen, ja puhuja on minulle muukalainen.
        14:12 Samoin tekin, koska tavoittelette henkilahjoja, niin pyrkikää seurakunnan rakennukseksi saamaan niitä runsaasti.
        14:13 Sentähden rukoilkoon se, joka kielillä puhuu, että hän taitaisi selittää.
        14:14 Sillä jos minä rukoilen kielillä puhuen, niin minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
        14:15 Kuinka siis on? Minun on rukoiltava hengelläni, mutta minun on rukoiltava myöskin ymmärrykselläni; minun on veisattava kiitosta hengelläni, mutta minun on veisattava myöskin ymmärrykselläni.
        14:16 Sillä jos ylistät Jumalaa hengessä, kuinka oppimattoman paikalla istuva saattaa sanoa "amen" sinun kiitokseesi? Eihän hän ymmärrä, mitä sanot.
        14:17 Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu.
        14:18 Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin teistä kukaan;
        14:19 mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.
        14:20 Veljet, älkää olko lapsia ymmärrykseltänne, vaan pahuudessa olkaa lapsia; mutta ymmärrykseltä olkaa täysi-ikäisiä.
        14:21 Laissa on kirjoitettuna: "Vieraskielisten kautta ja muukalaisten huulilla minä olen puhuva tälle kansalle, eivätkä he sittenkään minua kuule, sanoo Herra."
        14:22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville.
        14:23 Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?
        14:24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,
        14:25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.
        14:26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.
        14:27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;
        14:28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.
        14:29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;
        14:30 mutta jos joku toinen siinä istuva saa ilmestyksen, vaietkoon ensimmäinen.
        14:31 Sillä te saatatte kaikki profetoida, toinen toisenne jälkeen, että kaikki saisivat opetusta ja kaikki kehoitusta.
        14:32 Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset;
        14:33 sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa,
        14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.
        14:35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.
        14:36 Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut?
        14:37 Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky.
        14:38 Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä.
        14:39 Sentähden, veljeni, harrastakaa profetoimista älkääkä estäkö kielillä puhumasta.
        14:40 Mutta kaikki tapahtukoon säädyllisesti ja järjestyksessä.

        Et ole vielä ilmoittautunut, joten olet osoittanut ymmärtäväsi jumalasi voimattomuuden tosiasioiden edessä. Uskosi ei riitä ja ymmärrät palvaavasi epäjumalaa.

        Ilmeisen aivovinksahduksen tuloksena et pysty laskemaan tätä yhtälöä, vaan jatkat uskomista epäjumalaasi. Nolot hetket ovat sitten taivaan porteilla odottamassa, jos siellä joku ylimaagikko jaottelee paskanjauhajia.


      • yurki1000js kirjoitti:

        1.Korinttolaiskirje:
        2:1 Niinpä, kun minä tulin teidän tykönne, veljet, en tullut puheen tai viisauden loistolla teille Jumalan todistusta julistamaan.
        2:2 Sillä minä olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen, ja hänet ristiinnaulittuna.
        2:3 Ja ollessani teidän tykönänne minä olin heikkouden vallassa ja pelossa ja suuressa vavistuksessa,
        2:4 ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista,
        2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.
        2:6 Kuitenkin me puhumme viisautta täydellisten seurassa, mutta emme tämän maailman viisautta emmekä tämän maailman valtiasten, jotka kukistuvat,
        2:7 vaan me puhumme salattua Jumalan viisautta, sitä kätkettyä, jonka Jumala on edeltämäärännyt ennen maailmanaikoja meidän kirkkaudeksemme,
        2:8 sitä, jota ei kukaan tämän maailman valtiaista ole tuntenut - sillä jos he olisivat sen tunteneet, eivät he olisi kirkkauden Herraa ristiinnaulinneet -
        2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."
        2:10 Mutta meille Jumala on sen ilmoittanut Henkensä kautta, sillä Henki tutkii kaikki, Jumalan syvyydetkin.
        2:11 Sillä kuka ihminen tietää, mitä ihmisessä on, paitsi ihmisen henki, joka hänessä on? Samoin ei myös kukaan tiedä, mitä Jumalassa on, paitsi Jumalan Henki.
        2:12 Mutta me emme ole saaneet maailman henkeä, vaan sen Hengen, joka on Jumalasta, että tietäisimme, mitä Jumala on meille lahjoittanut;
        2:13 ja siitä me myös puhumme, emme inhimillisen viisauden opettamilla sanoilla, vaan Hengen opettamilla, selittäen hengelliset hengellisesti.
        2:14 Mutta luonnollinen ihminen ei ota vastaan sitä, mikä Jumalan Hengen on; sillä se on hänelle hullutus, eikä hän voi sitä ymmärtää, koska se on tutkisteltava hengellisesti.
        2:15 Hengellinen ihminen sitä vastoin tutkistelee kaiken, mutta häntä itseään ei kukaan kykene tutkistelemaan.
        2:16 Sillä: "kuka on tullut tuntemaan Herran mielen, niin että voisi neuvoa häntä?" Mutta meillä on Kristuksen mieli.

        Ei ole jyrkikään ilmoittautunut rukoustapahtumaani.

        Tämä tietysti johtuu uskonpuutteesta ja jumalasi kyvyttömyydestä. Yhtälö ei oikeasti ole vaikea ratkaistavaksi, joko uskot tai et.


      • he-ma kirjoitti:

        Ei ole jyrkikään ilmoittautunut rukoustapahtumaani.

        Tämä tietysti johtuu uskonpuutteesta ja jumalasi kyvyttömyydestä. Yhtälö ei oikeasti ole vaikea ratkaistavaksi, joko uskot tai et.

        Heman. Ihminen tarvii kutsun. Ihminen ei usko, vaikka näkisi. Sinä et usko, vaikka Suomessakin on tuhansia todistajia.

        https://www.youtube.com/watch?v=pBi_fyosz0A


      • Luuk:
        16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!'
        16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
        16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
        16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
        16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
        16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
        16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
        16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"

        KUTSU

        > Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. <

        RAVINTO

        5Moos. 8:3 Hän nöyryytti sinua ja antoi sinun nähdä nälkää, ja hän antoi sinulle mannaa syödä, jota et ennen tuntenut ja jota eivät isäsikään tunteneet, opettaaksensa sinut ymmärtämään, että ihminen ei elä ainoastaan leivästä, vaan että hän elää jokaisesta sanasta, joka Herran suusta lähtee.


    • Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit?

      JH. Olitko täällä jo vuonna 2010?

      Jumalan henkäys
      33
      16.3.2010 13:10
      Luojan eli ikuisen energian henkäys vaikuttaa kaikkeen näkyvän maailmankaikkeuden energiaan edelleen eli näkyvän maailmankaikkeuden energiaa vastaan tulee koko ajan erittäin tasaisesti erittäin pieniksi ja v'hän tiheiksi hiukkasiksi hajaantunutta energiaa joka kontrolloi kaikkien kvarkkien energian hajaantunutmista jo olemassa olevaan ikuiseen tilaan!

      http://videot.suomi24.fi/movie/voiko_atomin_ytimen_energia_vaihtua_.action

      • KTSEiKirj

        Tämän kyseisen keppulan argumentteja:

        - heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan
        - Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan
        - Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan
        - minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut

        Jos joku liberaaliteologi päästelisi moisia suustaan olisi koko turhislössi kimpussa.
        Nyt kun teikäläisiin kuuluva hörhö latelee samanlaista, niin lössi sen kuin aamentaa.


      • adam-and-eve

      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Tämän kyseisen keppulan argumentteja:

        - heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan
        - Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan
        - Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan
        - minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut

        Jos joku liberaaliteologi päästelisi moisia suustaan olisi koko turhislössi kimpussa.
        Nyt kun teikäläisiin kuuluva hörhö latelee samanlaista, niin lössi sen kuin aamentaa.

        Rakkaat uskonveljet !

        VIRHEELLINEN LISÄYS !

        ******** EN OLE KOSKAAN KIRJOITTANUT NÄIN ********

        "Olen kuitenkin muutamasta asiasta kanssasi eri mieltä: Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan, olen sitäkin mieltä, että Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan, vielä olen sitä mieltä, että Mooses ei saanut laintaulujaan jumalalta käteensä, ja sitäkin mieltä, että minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut, sen kummemmin kuin baabelin tormiakaan."

        "Olen kuitenkin vähän sitä mieltä että Jumaluus voi hyvinkin olla olemassa Voima josta kaikki on lähtöisin, sekä hyvä, että paha, niin että hyvä tulee esille kun sitä kunnioitetaan, samalla paha paljastuu, se on oikeudenmukaisen ja hyvän Jumalan * tahto, jotta uskolliset, lojaalit sielut pelastuisivat......"

        ******** EN OLE KOSKAAN KIRJOITTANUT NOIN ********

        ---------------------------------------------------------------------

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakas uskonveljeni Jyrki !

        MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut.

        SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

        "Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit?

        JH. Olitko täällä jo vuonna 2010?"

        EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<
        -------------------------------------------------------------------------
        JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys (tämä enää käytössä)

        Jouni Ylönen

        Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

        -------------------------------------------------------------------------
        NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

        Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

        JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

        -------------------------------------------------------------------------
        Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

        ******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

        Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

        "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

        Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

        Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

        Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

        Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

        Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

        -------------------------------------------------------------------------

        TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

        MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.

        MESSIAS SAAPUU = VIHON VIIMEINEN TEMPAUS, sitä valmistelemme !!!

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

        ******** NÄIN TULEE TAPAHTUMAAN 2015-16********

        TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

        JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

        Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

        Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

        Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

        Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

        Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

        Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

        Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

        Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

        Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

        Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

        Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ************************************************************************
        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Kiitos JH. Nyt tiedämme. Silti joudun toteamaan, ettet vaikuta luotettavalta.


      • komppaan

        yurkia ja niin on moni muukin samaa mieltä täällä ei sinuun voi luottaa vaikka mitä puhuisit ja todistaisit! ;)

        "TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

        JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

        Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

        Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

        Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

        Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)"

        eikö tämä ole silloin sinulle itsellesi todistukseksi ei muille koska eihän kukaan muu nää sinunlle käyvää ihmetekoa kuin sinä itse sitten todistat siitä mutta kuka sitä uskoo kun se tapahtui vain sinulle vaikka kuinka sitä puhuisit? ;)

        mitä sitten kyllähän parantumis ihmeitä käy mutta yleensä ne on henkilökohtaisia eikä julkisia jotka on tarkotettu vahvistukseksi itselle eikä muille. :)

        mitä se hyödyttää muiden siitä keskustella?


      • korotatko

        nytten vaan itseäsi ja suosittelet itseäsi? ;)


      • toimitkonytten
        komppaan kirjoitti:

        yurkia ja niin on moni muukin samaa mieltä täällä ei sinuun voi luottaa vaikka mitä puhuisit ja todistaisit! ;)

        "TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

        JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

        Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

        Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

        Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

        Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)"

        eikö tämä ole silloin sinulle itsellesi todistukseksi ei muille koska eihän kukaan muu nää sinunlle käyvää ihmetekoa kuin sinä itse sitten todistat siitä mutta kuka sitä uskoo kun se tapahtui vain sinulle vaikka kuinka sitä puhuisit? ;)

        mitä sitten kyllähän parantumis ihmeitä käy mutta yleensä ne on henkilökohtaisia eikä julkisia jotka on tarkotettu vahvistukseksi itselle eikä muille. :)

        mitä se hyödyttää muiden siitä keskustella?

        Jumalan ja Jumalan Pojan edustajana maan päällä? ;)

        " JumalanArmo40

        15.9.2015 2:19

        Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.

        En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa."


      • riivaajaa

        "Jumalan_henkäys

        19.9.2015 2:59

        Rakas uskonveljeni Jyrki !

        MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut.

        SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

        -------------------------------------------------------------------------

        NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

        Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

        JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

        -------------------------------------------------------------------------

        Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

        ******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

        Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

        Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

        Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

        Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

        Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä."

        -------------------------------------

        hyvä pointi eka tarvitsee ajaa ne riivaajat itsestään ulos! ;)


      • riivaaja

        oletko kuin veijonen ja jarmo jotka koko ajan selittää pieleen menneitä tempauksiaan ja profetioitaan! ;)


      • riivaaja

        Matteuksen evankeliumista luku 23:12,13,15ja 24-28

        12. Sillä joka itsensä ylentää se alennetaan ja joka itsensä alentaa hänet ylennetään.

        13. Voi teitä, te ulkokullatut kirjanoppineet ja fariseukset! TE SULJETTE taivasten valtakunan ihmisiltä. TE ETTE itse mene sisälle, ettekä SALLI menevien mennä.

        15. voi teitä kirjanoppineet ja fariseukset!
        TE KIERRÄTTE meret ja mantereet tehdäksenne yhden KÄÄNYNNÄISEN!
        Kun joku on siksi tullut te TEETTE hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa PAHEMMAN kuin itse olette!

        24. Te sokeat oppaat siivilöitte hyttysen mutta nielette kamelin!

        25. Voi teitä te ulkokullatut kirjanoppineet ja fariseukset!
        TE PUHDISTATTE MALJAN JA VADIN ULKOPUOLEN, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä!

        26. Sinä sokea fariseus: PUHDISTA ENSIN MALJAN SISUS, ETTÄ SEN ULKOPUOLIKIN TULISI PUHTAAKSI!

        27. Voi teitä te TEESKENTELÄV kirjanoppineet ja fariseukset! Te olette valkeiksi kalkittujen hautien kaltaisia: ULKOPUOLELTA ne näyttävät kyllä kauniilta mutta ovat SISÄLTÄ täynnä kuolleiden luita ja kaikkea SAASTAA.

        TEHKÄÄ PARANNUS KAIKKI JOIDEN TARVITSEE!


      • riivaaja

        Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

        Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

        “Nimimerkin A.L. näky ."

        Eilen 30.12.2011 olin illalla myöhään rukouksessa vaimoni kanssa ja kiittelimme menneestä vuodesta ja kyselimme Herran sanaa tulevalle vuodelle. Herra näytti näyn, joka voi tapahtua joko alkavana vuonna tai aivan lähitulevaisuudessa.

        Seuraavaksi näin suunnilleen Lahden seudulla suuren pinsetin (Merkitys ?) Sitten näin jonnekin samoille seuduille iskevän suuren lekan.”

        Jukka Lappalaisen saama sanoma 4.10.2011

        Seurakunnat, Hel,Evl, Vapaa K. Adv, ja muut yleiset seurakunnat.

        Edellä mainituista seurakunnista ei herätys Suomeen ala.

        Näin se annettiin, en tiedä ketä siinä tarkoitetaan, mutta sinä joka koet sen että olet Armosta valittu ja Armoitettu julistamaan totuutta, koet kyllä sen että se on sinulle.

        Sinä et ole sidottu ihmisten oppeihin. Sinun tahtosi on kulkea totuudessa. Sinä olet ollut kuuliainen minulle Herrallesi Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle. Sinä olet oksa, jota minä vahvistan ja voitelen työhön. Työssäni sinä saat paljon vastustusta, mutta pysy lujana äläkä totuudesta poikkea, sillä monet väärät julistajat sinua sortavat ja sinua valheveljeksi sanovat. Älä pelkää, älä arkaile. Minä olen sinun kanssasi ja sinua vahvistan, siunaan ja suojelen voimassani.

        Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

        Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

        Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.


      • riivaaja

        Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

        Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

        “Nimimerkin A.L. näky ."

        Eilen 30.12.2011 olin illalla myöhään rukouksessa vaimoni kanssa ja kiittelimme menneestä vuodesta ja kyselimme Herran sanaa tulevalle vuodelle. Herra näytti näyn, joka voi tapahtua joko alkavana vuonna tai aivan lähitulevaisuudessa.

        Seuraavaksi näin suunnilleen Lahden seudulla suuren pinsetin (Merkitys ?) Sitten näin jonnekin samoille seuduille iskevän suuren lekan.”

        Jukka Lappalaisen saama sanoma 4.10.2011

        Seurakunnat, Hel,Evl, Vapaa K. Adv, ja muut yleiset seurakunnat.

        Edellä mainituista seurakunnista ei herätys Suomeen ala.

        Näin se annettiin, en tiedä ketä siinä tarkoitetaan, mutta sinä joka koet sen että olet Armosta valittu ja Armoitettu julistamaan totuutta, koet kyllä sen että se on sinulle.

        Sinä et ole sidottu ihmisten oppeihin. Sinun tahtosi on kulkea totuudessa. Sinä olet ollut kuuliainen minulle Herrallesi Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle. Sinä olet oksa, jota minä vahvistan ja voitelen työhön. Työssäni sinä saat paljon vastustusta, mutta pysy lujana äläkä totuudesta poikkea, sillä monet väärät julistajat sinua sortavat ja sinua valheveljeksi sanovat. Älä pelkää, älä arkaile. Minä olen sinun kanssasi ja sinua vahvistan, siunaan ja suojelen voimassani.

        Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

        Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

        Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.

        Sari Renlundin näkyjä 12.8.2015

        yksi kohta tästä näystä...

        Sitten näin kuvan paahtavasta autiomaasta, jossa näin ratsastajan ja ääni sanoi: "Budbäraren" (sanansaattaja). Pahat henget ja lauma pieniä kettuja yrittivät vuorotellen syödä häntä. Mutta hän on vahva Jumalan lähetti, näin vain ratsunsa ja jalkansa. Hän oli hyvin varustettu, väkevä ja pyhitetty. Kuulin ratsun äänen korskuvan ja se oli hikinen ja voimakas. Budbäraren puettiin kuin hengellisesti kultaan ja Herra otti hänet ylös.

        30.5.2015

        Kristina Simolan näky Suomen profeetasta

        Kirjoitin viestiä eräälle uskovalle, kun näin yhtäkkiä kannon päällä istuvan harmaatukkaisen miehen, joka hymyili minulle. Sama näky toistui seuraavana päivänä. Sain sanoman, että tämä mies on se Suomesta nouseva säkkipukuinen profeetta.

        Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

        Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

        Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

        Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

        Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."


      • riivaaja

        Heikki Seilosen ilmestys ja profetia keväällä 1978

        Heikki Seilosen keväällä 1978 saama ilmestys: Amerikan ja erityisesti USA:n yllä oli lampunjalka. Sitten Amerikan väri alkoi muuttua punaiseksi (väkivallan väri) ja lampunjalka kohosi hiljaa ja siirtyi hiljaa Pohjolan (erityisesti Suomen) ylle, ja Heikin kautta tuli profetia: Amerikan voima tulee Suomeen. Siis se Jumalan voima, joka on toiminut siellä, kun lampunjalka on ollut sen yllä.

        “Nimimerkin A.L. näky ."

        Eilen 30.12.2011 olin illalla myöhään rukouksessa vaimoni kanssa ja kiittelimme menneestä vuodesta ja kyselimme Herran sanaa tulevalle vuodelle. Herra näytti näyn, joka voi tapahtua joko alkavana vuonna tai aivan lähitulevaisuudessa.

        Seuraavaksi näin suunnilleen Lahden seudulla suuren pinsetin (Merkitys ?) Sitten näin jonnekin samoille seuduille iskevän suuren lekan.”

        Jukka Lappalaisen saama sanoma 4.10.2011

        Seurakunnat, Hel,Evl, Vapaa K. Adv, ja muut yleiset seurakunnat.

        Edellä mainituista seurakunnista ei herätys Suomeen ala.

        Näin se annettiin, en tiedä ketä siinä tarkoitetaan, mutta sinä joka koet sen että olet Armosta valittu ja Armoitettu julistamaan totuutta, koet kyllä sen että se on sinulle.

        Sinä et ole sidottu ihmisten oppeihin. Sinun tahtosi on kulkea totuudessa. Sinä olet ollut kuuliainen minulle Herrallesi Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle. Sinä olet oksa, jota minä vahvistan ja voitelen työhön. Työssäni sinä saat paljon vastustusta, mutta pysy lujana äläkä totuudesta poikkea, sillä monet väärät julistajat sinua sortavat ja sinua valheveljeksi sanovat. Älä pelkää, älä arkaile. Minä olen sinun kanssasi ja sinua vahvistan, siunaan ja suojelen voimassani.

        Nimimerkin "PowerWithGod" näky 9.7.2012

        Maanantaina 9.7.2012 solun (pienryhmän) loppurukouksessa, kun rukoiltiin Suomen puolesta, sain näyn: Mustaa joka puolella. Valkoinen ovi ja valkoiset karmit keskellä mustaa. Karmien välistä paistoi kirkkaus ja ovella oli selviä vaikeuksia pysyä kiinni. Oven takana paine kasvoi niin valtavaksi, että yhtäkkiä ovi lensi saranoiltaan 3-4 metriä ja kirkkaus oli valmis tulvimaan.

        Ymmärrys näystä: Kun herätys tulee, se tulee niin lujaa, ettei ole ovea, joka sitä pidättelisi.

        Sari Renlundin näkyjä 12.8.2015

        yksi kohta tästä näystä...

        Sitten näin kuvan paahtavasta autiomaasta, jossa näin ratsastajan ja ääni sanoi: "Budbäraren" (sanansaattaja). Pahat henget ja lauma pieniä kettuja yrittivät vuorotellen syödä häntä. Mutta hän on vahva Jumalan lähetti, näin vain ratsunsa ja jalkansa. Hän oli hyvin varustettu, väkevä ja pyhitetty. Kuulin ratsun äänen korskuvan ja se oli hikinen ja voimakas. Budbäraren puettiin kuin hengellisesti kultaan ja Herra otti hänet ylös.

        30.5.2015

        Kristina Simolan näky Suomen profeetasta

        Kirjoitin viestiä eräälle uskovalle, kun näin yhtäkkiä kannon päällä istuvan harmaatukkaisen miehen, joka hymyili minulle. Sama näky toistui seuraavana päivänä. Sain sanoman, että tämä mies on se Suomesta nouseva säkkipukuinen profeetta.

        Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

        Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

        Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

        Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

        Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."


      • riivaaja

        Sari Renlundin näkyjä 12.8.2015

        yksi kohta tästä näystä...

        Sitten näin kuvan paahtavasta autiomaasta, jossa näin ratsastajan ja ääni sanoi: "Budbäraren" (sanansaattaja). Pahat henget ja lauma pieniä kettuja yrittivät vuorotellen syödä häntä. Mutta hän on vahva Jumalan lähetti, näin vain ratsunsa ja jalkansa. Hän oli hyvin varustettu, väkevä ja pyhitetty. Kuulin ratsun äänen korskuvan ja se oli hikinen ja voimakas. Budbäraren puettiin kuin hengellisesti kultaan ja Herra otti hänet ylös.

        30.5.2015

        Kristina Simolan näky Suomen profeetasta

        Kirjoitin viestiä eräälle uskovalle, kun näin yhtäkkiä kannon päällä istuvan harmaatukkaisen miehen, joka hymyili minulle. Sama näky toistui seuraavana päivänä. Sain sanoman, että tämä mies on se Suomesta nouseva säkkipukuinen profeetta.

        Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

        Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

        Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

        Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

        Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."


      • riivaaja

        Uskovan naisen saamasta sanomasta 7.8.2008

        Sitä ei kuitenkaan tämä kansa tiedä eikä myöskään karhu tiedä, että tämän kansan keskellä asuu leijona, joka on kruunattu Juudan kuninkaan kruunulla, jonka suonissa virtaa Jumalan omaisuuskansan veri ja joka on pyhitetty Herra Sebaotille.

        Nimimerkki "Mahatman" 17.3.2010 saamasta profetiasta Herralta.

        Minun profeettani minä nostan tässä maassa. Hän kuulee minua, maan ja taivaan Jumalaa. Hänet olen valinnut aseenkantajakseni tälle Suomen köyhyyden ajalle. Hän julistaa ja tuo esille, mitä minun sydämelläni on, sanoo Herra.

        Tauno Wilhelm Rantala profetiasta Espoossa 2.4.2003.

        yksi kohta

        Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.

        14.4.2013

        Rik Hanskin sanoma tulevasta Suomen profeetasta

        Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

        Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.

        Luin jotain, että joku kutsuu jo itseään, että hän on se profeetta, mutta ei ole.

        Profetia helluntalaisuus palstalta

        armon öljyä

        27.2.2013 12:19

        Tämä profetia on tutkitusti luotettavasta lähteestä:

        "Näin kuin taivaalliset sotajoukot kerääntyivät pilvien ylle ja tumma valo kajasti kaikkialle Herran vapahtajan saapumista valmistellen. Demoniset henkivallat koettelivat ihmisiä kovalla ankaruudella päivin ja öin ja vain uudesti syntyneet elävän Jumalan virtaavan veden Herran rakkauden seuraajat vaelsivat vastatuulessa kohti Paimenen kutsuhuutoa!

        Maat ja taivaat olivat repeävän Herran vihastuksen edessä ja katso! Maan ytimestä nousi pahuus joka valtasi uskosta osattomien sydämmet ja kovetti heidät nostamaan kätensä heidän naapuriaan ja heidän veljeään vastaan. Totisesti minä sanon, siellä vallitsi suuri puutos ja hätä.

        Ja silloin näin kuinka Herra antoi kirkkautensa langeta profeettansa ylle. Tuo profeetta tulisi joutumaan kansansa ja seurakuntansa vainoamaksi. Tuo profeetta, saarnaaja ja henkivaltojen käskijä joutuisi julkisesti pilkatuksi, julkisesti tuomituksi ja hänen omat kääntäisivät hänelle selkänsä. Hänen ja hänen seuraajiensa puoleen Herra olisi lopussa kääntävä kanvonsa mutta kuin tulella korventaen olisi hän ensin erotteleva ne, jokta uskaltaisivat seurata Raamatun sanan ja voiman myötä Herran tekoja tekevää parantajaa."

        Aino Kassinen

        Menen nyt pääasiaani eli Suomen tulevaan kohtaloon, joka ei ole vielä toteutunut. Aino Kassinen sanoi em. kirjassa sivulla 144: “Aikanaan valo nousee kuitenkin pohjolasta kansoille ja kansakunnille. Silloin Suomella on tärkeä asema, koska se alkaa Suomesta: Suomi on valittu maa ja myöhemmin tulevat muut pohjoismaat mukaan.

        Tämä profetia koskee tuota miestä.

        Muuta merkkiä hänestä ei ole annettu kuin, viestit joidenkin ihmisten kautta.


      • riivaaja

        21.1.2009 0:19

        siionissa kirjoitti:

        Kuka olet sinä sotaurho,jota Herra etsii. Ole luja ja rohkea.

        Kerran naapuri seurakunnan saarnaaja piti raamattutuntia ja kertoili kuinka Herra oli puhunut hänelle eräässä pappien saunaillassa.

        "Kuulehan Aapo! minä niin mielelläni haluaisin ilmestyä teille uudella ennenkuulumattomalla tavalla. Mutta minulla ei ole ketään jonka voisin käyttää.”

        Ajatella Elon Herra sanoo saarnaajalle, joka mielellään saarnaa ja profetoi. Herra kuitenkin sanoi:

        “Minulla ei ole ketään jonka voisin lähettää.” Eikö tässä tilanteessa olisi syytä mennä itseensä ja voisipa vielä sanoa Herra Jeesus lähetä minut.

        Tai voisi kysyä miksi et minua valtuuttaa tuohon tehtävään. Oma tulkintani on, että Elon Herra haluaisi tehtävään sellaisen veljen joka ei jauhaisi herätystä, vaan kirkastaisi Jeesusta.

        Jumalalla ei tosiaan ole ketään, Jonka kautta voisi ilmestyä uudella ennen kuulumattomalla tavalla. Onko jälleen Herra etsimässä miestä , kuin muinoin Daavidia Iisain kodista. Kaikki Daavidin veljet esiteltiin ensin ja Samuel yksi toisensa jälkeen sanoi ei Herra ole tätäkään valinnut. Siinäkö oli kaikki poikasi? Vielä on yksi mutta sehän on tuo hankalin poika Daavid.

        Herra etsii ja tietää missä olet. Sinä sotaurho sanottiin Giideonille. Entä jos Elon herra On jo käynytkin läpt kaikki Suomen pispat, papit ja saarnaajat löytämättä sopivaa työmiestä elonkorjuuseen.


      • riivaaja

        esirukoilijan näky 30.6.2008

        näyssä oli iso viljapelto kypsää viljaa korjattavaksi.

        Mutta pellonreunalla oli iso kasa ruosteisia tylsiä sirppejä,

        joilla ei voinut viljasatoa korjata ja siihen tippui Jeesuksen kyyneleitä.

        Mirka Nurkan näky 14.7.2008

        Näin viljapellon, jota katsoin ikään kuin maan tasolta. Vilja oli niin sankkaa, ettei korsien läpi nähnyt eteenpäin.

        Vieressä näkyi terävä, teräksenkiiltävä ja tavallista leveämpi sirppi.

        Ainoastaan yhdet kädet tarttuivat tuohon sirppiin ja alkoivat leikata viljaa kiireellä. Leikkaaja nosti valtavan lyhteen syliinsä ja vei jonkinlaiseen kuljetuskärryyn, jota lähti sitäkin kiireellä eteenpäin työntämään vain yksi työmies.

        Näky on mielestäni selkeä; elonkorjuu alkaa, mutta leikkaajia on vähän. Herra kutsuu nyt seurakuntaansa tähän työhön.


      • riivaaja

        niin jarmo muuten kyllä se vaan menee niin että miä olen se "sika ja morsian" et sinä sinä et ole tehnyt tuplajuudaksia etkä rypenyt synnissä sinähän olet "puhdas ja synnitön" tässä pari omaa kirjoitustasi ja kyllä nämä sopii minuun eikä teihin... ;)

        15.3.2008

        Ms ugly Universum kilapilu

        Minä olen nainen, ruma nainen, korjaan, HYVIN ruma nainen. Minun niemeni on Filadelfia ja syntymästäni asti tiesin rumuuteni. Itse asiassa olen aina pyytänyt Jumalalta vain yhtä asiaa: kun hän avaa oven, niin saisin livahtaa saranan puolelta sisään, koska tiedän, etten kelpaa sisään tällaisena. Olen nimittäin ihan liian ruma. Laodikea on kaunis nainen ja ihailen häntä, koska hän on niin kaunis. Miksi minä olen oikeasti näin ruma ja miksi Laodikea niin kaunis? En tiedä.

        Mutta sen tiedän, että edelleenkin haluaisin, että Jeesus katsoisi muualle juuri sillä hetkellä kun minä livahdan ohi, jotta hän ei näkisi kuinka hirvittävän ruma minä oikeasti olen.

        Sisareni eli pitkään naimattomana rumuutensa takia ja sitten hän löysi Jeesuksen, tai oikeastaan Jeesus löysi hänet. Siihen asti häntä oltiin parjattu siitä että hän tosiaan on niin ruma, ettei hän tule koskaan saamaan aviomiestä. Lopulta hän ylpeänä tuli kertomaan kavereilleen, että oli löytänyt viimein sulhasen, jonka nimi on Jeesus.

        Kaikki naureskelivat kilvan että on se Jeesus varmaan tyhmä tai sokea, kun valitsi niin ruman kuin Filadelfia on. Niinpä Filadelfia sanoi pilkkaajille: ”itsehän tuo valitsi ja siksi vastuu on hänen”.

        Minä olen sika ja minut tunnistaa siitä että nenässäni on rengas.

        15.6.2008

        Missä miehet ratsastaa. Siellä lampaat ei voi laiduntaa.

        Hevonen

        - ylpeä
        - komea
        - nopea
        - voimakas
        - älykäs
        - arvostettu

        Aasi

        - vaatimaton, mutta...
        - pyyteetön, mutta...
        - hidas, mutta...
        - heikko, mutta...
        - tyhmä, mutta...
        - halveksuttu, mutta...

        Arvokkain, kaunein, nopein, vahvin, viisain ja se joka korotetaan vasta taivaassa.


      • riivaaja

        21.4.2009 Karjaeläimet, metsäneläimet ja pedot

        Raamatun symboliikkakieli on ihmiselle välttämättömyys ymmärtää, mikäli haluaa raapia Raamatun sanomaa pintaa syvemmältä. Kyllä meille jokaiselle evankeliumikin riittää ja lapsenomainen Usko, uskoa sellaiseen jota emme voi todistaa faktana. Sitähän se Kristinusko nimenomaan on, eikä Jeesus itsekään pyytänyt todistamaan itseään tieteellisesti, vaan hän teki kaiken todistettavaksi hengessä ja pyysi meitä todistamaan häntä hengessä. Tämä oli siis lähetyskäsky, joka annetaan kaikille ihmisille maailmassa, riippumatta siitä, keitä he ovat.

        Ihmiset Raamattu on symbolikielellä jakanut kolmeen toisistaan selvästi erilaiseen ryhmään, karjaeläimet, metsäneläimet ja pedot. Tällä vertaustavalla Jeesus itse saattoi asettaa ihmisen hänen itsensä asemaan paimeneksi ja näkemään hänen silmin, mitä tämä on.

        Karjaeläimet symboloivat paimenen osalta suojeltavaa ja paimenen omaa karjaa, jota paimen pyrkii ruokkimaan ja kaitsemaan. He ovat siis paimenen omia.

        Paimenen oma ei tarkoita että nämä eläimet olisivat kaikki kovin kuuliaisia paimenelle, koska nämä karjaeläimetkin ovat hyvin erilaisia. Sika on aina likainen ja tarvitsee puhdistusta, aasi on tyhmä ja vuohi syö mitä sattuu ja on jukuri. Hevonen on taas hieman ylpeä, mutta alistuu kumminkin ja lehmä on hellyttävän epämiellyttävä mutta hyvin rakas ja tärkeä eläin. Lammas on ehkä kaikkein riippuvaisin paimenesta, mutta sekin arka ja äärimmäisen tyhmä eläin.

        Eikä tässä ole kaikki karjaeläimet, vaan heitä voisi kuvailla monilla eri ominaisuuksilla ja puutteilla, joiden kanssa paimen joutuu päivittäin tekemisiin kun paimentaa ja ruokkii karjaansa. Siitä huolimatta tämä karja on paimenelle oma ja Rakas karja, jonka edestä paimen jopa antoi henkensä.

        Nämä karjaeläimet kuulevat paimenen äänen ja tulevat ruoka-aikana mielellään paimenen luo saamaan jokapäiväisen ravintoannoksensa.

        Karjaeläinten ja metsäneläinten välillä on vain hiuksen hieno ero, joka on vain eläimen luonteesta ja tahdosta kiinni, antaako eläin itsensä vaarallisesta vapaudesta turvalliseen vankeuteen. Moni karjaeläin syntyy karjatilalla, eikä edes tiedä vapaudesta mitään, eikä edes välitä tietää, koska maatilalla tällä karjaeläimellä on kaikki mitä se tarvitsee. Metsäneläimen ja karjaeläimen välillä on siis jonkinlainen vapaus- vankeus eroavaisuus.

        1. Korinttolaiskirje 7:20-23 Pysyköön kukin siinä asemassa, missä hänet on kutsuttu. Jos olet kutsuttu orjana, älä siitä murehdi; mutta vaikka voisitkin päästä vapaaksi, niin ole ennemmin siinä osassasi. Sillä joka orjana on kutsuttu Herrassa, on Herran vapaa; samoin vapaana kutsuttu on Kristuksen orja. Te olette kalliisti ostetut; älkää olko ihmisten orjia.


        Karjaeläinten ja metsäneläinten ero on siis vain siinä, että antavatko metsäneläimet vapautensa tehdä mitä tahansa pantiksi siitä, että nämä saavat suojan ja ruoan. Kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.

        Paavali kirjoitti korinttolaisille orjuudesta ja vapaudesta peilaten tätä lakiin ja Kristukseen. Orjana syntynyt lakiin kiinni vapautuu uudestisyntymisensä hetkellä vapaaksi Kristuksessa. Vapaana laista syntynyt tahtoo päästä Kristukseen orjaksi ja luovuttaa vapautensa uudestisyntymisensä hetkellä. Tätä Paavali tuossa tarkoitti ja se nimenomaan koskee symboliikkakielessä metsäneläintä ja karjaeläintä.

        Ihmisiä syntyy luterilaisuuteen ja kaikkiin muihinkin Kristillisiin uskonsuuntiin metsässä. Kirkot ovat täynnä pinnallisia uskovaisia, jotka eivät opeta lapsilleen edes kunnolla Raamatun lakia, puhumattakaan rukouksista ja sen merkityksestä elämään, koska jos rukousta ei tule, ei synny minkäänlaista keskusteluyhteyttä Jeesukseen Kristukseen, vaan Hän joutuu kolkuttamaan ovea, joka tarkoittaa että kyseessä on joko eksynyt karjaeläin, tai sitten ihan puhdas metsäneläin. Vasta kun rukousyhteys löytyy, löytyy pelastuksen avain.

        Metsäneläimet ovat petojen armoilla jatkuvasti ja vain hyvin harvoin pedot pääsevät karjaeläinten kimppuun, mutta silloin tällöin niinkin tapahtuu. Eli ei ollenkaan mahdotonta, että sudet tai karhut hyökkäävät karjaeläinten aitaukseen. Silloin paimen astuu puolustamaan karjaansa ajaen pedot pois. Joskus pedot saavat arvokkaan saaliin jopa aitauksesta.

        Metsäneläimet ovat petojen armoilla jatkuvasti ja vain hyvin harvoin pedot pääsevät karjaeläinten kimppuun, mutta silloin tällöin niinkin tapahtuu. Eli ei ollenkaan mahdotonta, että sudet tai karhut hyökkäävät karjaeläinten aitaukseen. Silloin paimen astuu puolustamaan karjaansa ajaen pedot pois. Joskus pedot saavat arvokkaan saaliin jopa aitauksesta.

        Kun mietit karaeläinten määrää verrattuna metsäneläimiin, niin sekin ero on symbolisesti sama mikä karjaeläinten ja metsäneläinten todellinen määrä on. Metsäneläimiä on määrällisesti valtavasti enemmän mitä karjaeläimiä on olemassa ja tähän tulee ns. vedenjakaja.

        jatkuu...


      • riivaaja

        Petoja sen sijaan on suurin piirtein sama määrä kuin on karjaeläimiäkin. Tästä löytyy symboliikkakielessä yhteneväisyys. Pedot ovat saatanan omia, joiden pääasiallinen tehtävä on ahmia suihinsa ja tappaa ihan omaksi huvikseen kaikkia muita eläimiä, paitsi muita petoja harvemmin.

        Pedot ovat ensinnäkin villejä ja metsäneläimet ovat näitä paljon rauhallisempia, mutta silti villieläimiä. Eli siinä suhteessa pedot ovat hyvin samankaltaisia kuin metsäneläimet mutta petoeläin ei ole kesyyntyvä, vaan sen luonteessa on tappaja ja pedon julma sydän.

        Nyt kun katsellaan kokonaisuutta, niin täytyy taas muistaa, että vertauksia ei saa nitoa sisäkkäin, eli villieläimestä ei tule vertauksessa enää kesyä, vaan vertaus on vertaus ja sen todellisuus pysyy vertauksen sisällä. Eli tahdon sanoa sitä, että mikään ei estä todellisuudessa villieläintä muuttumasta karjaeläimeksi ja päinvastoin, mutta tämä ei tapahdu vertauksessa, vaan todellisuudessa. Vertaus on tehty hetkellistä ajattelutapaa varten, jotta me kykenisimme paremmin hahmottamaan Jeesuksen Kristuksen näkökulman ja tavan huomata oma asemamme Hänen suuressa pelastussuunnitelmassaan. Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kanssamme.


      • riivaaja

        Johanneksen evankeliumista Luku 10:16

        16. Minulla on myös muita lampaita, jotka EIVÄT ole tästä lammastarhasta.
        Niitäkin minun tulee johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni. Niin on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

        eikös tämä tule hyvin esille täällä uskonnot ja uskomukset palstalla ja eritoten tällä profetiat palstalla? ;)


      • riivaaja

        Pitää sanoa että kiitoksia kehuista ja rohkaisusta... ;)

        "JumalanArmo40

        13.9.2015 22:01

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

        Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

        Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

        Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

        Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

        Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

        Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

        "Jumalan_nimissä

        5.9.2015 5:40

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

        "Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

        Kokemuksesi on siksi arvokas."

        Jumalan_nimissä

        7.9.2015 2:11

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

        Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

        Jumalan_nimissä

        6.9.2015 20:24

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        "Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

        "Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

        Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

        Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."


      • riivaaja

        tässä lisää morsiamesta kyllä tämä kaikki osuu meikäläiseen... :)

        te ette ole tehnyt tupla juudaksi, ette rypeneet synnissä ette ole myöskään palvellut saatanaa ja lukenut mustaa raamattua ni kukahan se "morsian" on...? ;)

        16.11.2008

        Jälleen profiloidaan morsianta

        ...vaikka moni ei voisi sitä uskoa.

        1. Morsian rakastaa, ei vihaa
        2. Morsian ei pidä itseään kauniina
        3. Morsian ei peittele itseään
        4. Morsian tietää syntisyytensä
        5. Morsian on nöyrä ja ylpeä sulhasesta
        6. Morsian antaa kaiken anteeksi
        7. Morsian osaa pyytää anteeksi

        Tässä on morsiamen raskas osa.

        Mikäli sinä epäilet että et ole morsian, niin silloin pelastusvarmuus puuttuu sydämestäsi. Etsi pelastusvarmuutta, koska sen ilmoittaja on Pyhä Henki.

        Sen voin suoraan sanoa, että luste on jo sidottu kimppuihin, joten katsele ympärillesi ja huomaa. Nyt on se aika tullut eteemme, jolloin morsian erottuu selvästi muista ja muut ovat todellakin liittoutuneet kimppuihin. Monet vanhat ystävät ovat nyt lähes vihamiehiä, jotka katselevat morsianta pitkin nenänvartta.

        Morsian on yksin, eikä muita morsiamia ole kuin siellä täällä, joten huomaat kyllä jos katsot tarkkaan ympärillesi.
        Ne neuvot minäkin voin suoraan antaa, että morsian ei tosiaan vihaa ketään, eikä katkeroidu, se antaa kaiken anteeksi, eikä siis liittoudu arvostelijaporukoihin, joita näkyy olevan vähän joka puolella. Morsian ei nimittele ihmisiä vääriksi profeetoiksi, koska se on yksin Jumalan näkökentässä. Varovainen saa, ja pitääkin olla, mutta aktiivinen mustamaalaaminen ei ole morsiamen työtä.

        Tuomioita on monenlaisia ja vain kadotustuomiota meidän on kartettava. Raamatun mukaisen tuomion sen sijaan voi ainakin profeetta julistaa sanan rikkojalle. Yleensä ne ovat kärsimystuomioita, ei missään nimessä kadotustuomioita ja perustelu kaikille tuomiolle on tultava vain Raamatun kautta, eikä profeetalta itseltään, sillä lopullisen kadotustuomion voi antaa vain Jumala. Älä siis tuomitse tuomareitakaan.

        Hylkääjät jäävät armotta maan päälle. Jos tiedät olevasi hylkääjä, et voi olla samalla morsian. Toisin sanoen, jos olet karsinoinut ihmisiä ympärilläsi niihin, joiden kanssa et halua olla missään tekemisissä. Vaikka tämä johtuisi mistä syystä tahansa, mikäli nämä hylkäämäsi ihmiset haluaisivat olla sinulle ystäviä. Jos tunnet inhoa heitä kohtaan ja hylkäät heidät, niin et kerta kaikkiaan voi olla silloin morsian, koska morsian ei hylkää ketään, vaan antaa kaiken katkeroitumatta anteeksi. Mikäli joku on hylännyt sinut, niin ei sinun tarvitse kerjätä ystävyyttä, koska ei tolkuton alistuminenkaan ole Jumalan tahto, vaan Rakkaus.

        Hyvät teot, omahyväisyys, pahat teot ja katkeruus ovat muutenkin monelle hyvin paradoksaalinen asia, koska sekä hyvä, että paha teko voi muodostua synniksi kummallekin osapuolelle. Morsian vain tunnistaa tämän vaaran, koska jos kehut jatkuvasti sinun hyvillä teoillasi, on morsiutesi jo vaarassa. Kiittämättömyys sen sijaan ei olekaan synti, vaan se on vain ihmisen vajavuutta. Kiittämättömyydestä taas voi tulla hyväntekijälle synti, koska jos tämä vaatii aina itsepintaisesti kiitoksen ja katkeroituu kun ei saa sitä. Hyvän tekeminen ei siis olekaan muuta kuin itsestään selvyys, jota Jumala meiltä kaikilta odottaa, ilman muuta. Ei hyvän tekemisestä saa erityistä kredittiä ja avaa Taivastietä, vaan silloin olet vain tehnyt velvollisuutesi tässä maailmassa.

        Paha teko taas muodostuu pahan tekijän uhrille synniksi, mikäli pahantekijä pyytää vilpittömästi anteeksi, eikä uhri taas annakaan anteeksi. Näin pahantekijä puhdistuu synnistä ja uhri saattaa katkeroitua ja aloittaa kantamaan sitä samaa syntiä.
        Vain morsian tämän kaiken ymmärtää ja siksi morsian tajuaa, että mikään asia maailmassa ei ole loppujen lopuksi tärkeää, vain yksin Jeesus Kristus ja hänen ristillä tekemänsä lunastustyö.


      • Kiitos: Runo on kaunis, mutta surumielinen. Katsokaamme hiukan edemmäs tulevaisuuteen:)

        Hoosea:

        2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
        2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
        2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
        2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
        2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
        2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
        2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
        2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"

        Jes. 65:25

        Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sanoo Herra.


      • Odottajat11
        riivaaja kirjoitti:

        Pitää sanoa että kiitoksia kehuista ja rohkaisusta... ;)

        "JumalanArmo40

        13.9.2015 22:01

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)

        Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.

        Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:

        Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D

        Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)

        Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.

        Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.

        "Jumalan_nimissä

        5.9.2015 5:40

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.

        "Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.

        Kokemuksesi on siksi arvokas."

        Jumalan_nimissä

        7.9.2015 2:11

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)

        Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."

        Jumalan_nimissä

        6.9.2015 20:24

        Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

        "Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."

        "Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

        Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13

        Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !

        Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki."

        Ilmaisen tässä millä tavoin Jarmo ylistelee itseään. Ensinnäkin se että hänellä on käytössään iso liuta rekisteröityjä nimimerkkejä, joiden kautta esiintyy useana persoonana. Havainnollistan esimerkillä miten hän toimii. Hän ei nimittäin ole läheskään niin ovela kuin tahtoisi muiden uskovan, kovasta uskottelustaan huolimatta. Ilmiön voi havaita myös pelastussanoma sivustolta. Sellaista itsenuoleskelua ei kai muualta löydäkään! Popkornit mukaan jos menette sitä yksinpuhelu-sekoilua sinne lukemaan.

        24.4 olin ilmaisemassa Jarmon häiriköinnistä ja siitä että hän esiintyi riitaa haastamassa mm. tytönhupakko ketjussa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824319/olettekos-hupakot-koskaan-tulleet-miettineeksi
        tuollainen sensaatiohakuinen riitely on se mitä Jarmohenki ei voi vastustaa. Totuuden viha on sitä luokkaa, että keinot saavat olla mitä tahansa. Kun kaksi minuutttia aikaisemmin ilmaisin että hän häärää tuossa keskustelussa tulikin InhottavanRealistin vastaus sinne kuin tilauksesta: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824319/olettekos-hupakot-koskaan-tulleet-miettineeksi#comment-89652683
        InhottavaRealisti
        24.4.2017 17:35
        "markku.lievonen kirjoitti:
        Tuossa olet kyllä oikeassa. Sinunlaiselle ihimselle on aivan turhaa kopioida Raamatun ilmoituksia mielipiteensä tueksi, koska ethän usko / huomioi niitä. Kopioiminen ilmentääkin enemmän kopioijan tilanteen ymmärtämättömyyttä.
        IR:n Vastaus:
        En ole kyllä missään vaiheessa Suomi24:lla kirjoitteluani kohdannut sellaista uskovaista, joka olisi kyennyt minut jutuillaan uskonsa faktapohjasta vakuuttamaan."

        Ketjussa hän pitää riitaa yllä kirjoittelemalla itsensä kanssa vastaväitteitä. markku.lievosen tekstithän ovat myös hänen käsialaansa, jos tahdotte ketjusta tutkia asiaa.

        Kun sitten tuo asia tulikin selkeästi ilmi niin Jarmo lähti puolustuskannalle tehden siitä aloituksen: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14827003/kylla-on-typeraksi-mennyt---
        Siinä hän sitten lähti uikuttamaan asiaa tultuaan ilmi. Ilmiannot asiasta poistuivat hanakasti jonka voitte tällä hetkellä todeta. Jarmokin sitten ilmaisi olemassaolonsa kuinka ollakaan kiitellen/puolustellen itseään tyyliin: "En ole käytännössä mistään asiasta Jarmon kanssa samaa mieltä, mutta..." tai "Tunnen lähinnä epäuskoa nähdessäni, miten aikuinen ihminen (?) VIITSII toimia." -Vihjaten minuun. Ehkä tunnistatte henkilön ruikutuksen takana. Jarmo itse malttoi olla käyttämättä omaa nimimerkkiään aina iltaan asti, jonka jälkeen sitten tuli omaa tilaansa surkuttelemaan:
        "Jarmo__EiKirj
        24.4.2017 20:42
        Kiitos IR oikeudenmukaisesta tuesta! Kyl täs on aika kyllästyny alkaa olla mutta täytyy katsella tätä samalla asenteella niinku Niuvanniemen hoitajat katselee lasikaapista potilaittensa edesottamuksia. Ei se niin ylevää ole mutta jotenkin heidän pääkoppansa tilna huomioiden, täytyy ymmärtää."
        - Säälittävää

        Sitten toisella nikillä sama ruikutus jatkuu:
        " Toissapuolen_aitaa
        25.4.2017 21:43
        No niin justiinsa...

        En ole Jarmon kanssa uskonasioista samaa mieltä ollenkaan, kun ns. aivan päinvastaista "koulukuntaa" edustan. Mutta eiväthän ne uskonasiat edes ole mitään mielpideasioita, vaan ne ovat uskon asioita, eli se siitä. Sen voin tässä sanoa, että en voi ymmärtää mitä pahaa Jarmo on muka tehnyt, että ansaitsee tämän sekoiluhyökkäyksen osastolta "Odottajat". Siis toivoisin, että tuo odottajadelegaatio menisi edes vähän itseensä ja miettisi, että onko tämä nyt ihan se oikea keino käydä keskustelua vai eikö ole. Ei millään pahalla kellekään."

        Ihan sama ääni kellossa?! Kyseessä on itse jarmo.

        Jarmo teeskenteli poissaolevaa, vaikka olikin häiriköimässä palstalla, ihan vain että näyttäisi vakuuttavalta, kuitenkin vain vähän tuota ennen hän kirjoitti mm:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14824921/epaterve-pelastusoppi-(2--tempausjakeen-purku-1)

        Jarmo__EiKirj
        24.4.2017 11:24
        "Uskokaa tai älkää mutta viimeisten päivien...."

        Sen jälkeen sitten piti nimimerkkinikin Odottajat ottaa omaan käyttöönsä. Kilahti siis toisinsanoen.. Tyypillinen jarmoliike niitä kohtaan jotka häntä arvioivat.

        Tuota skitsofreniaa voidaan seurata muutama päivä aikaisemmin ilmestyneestä ketjusta jossa Jarmo puhuu itsensä kanssa. Otti riskin ja käytti ihan omaa nimimerkkiäänkin:
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14821525/sinulleminulle-jarmo!#comment-89605219

        Ote:
        JarmoEklund
        21.4.2017 15:10
        Siis musta tuntuu siltä että me ollaan IR:n kanssa hiukan liian vahoja ymmärtään tätä shittiä, joka on lähteny jo niin lapasesta että on ku kattois jotain teinien itsensä ohjaamaa ja tuottamaa tosi-tv ohjelmaa juutuubista.
        IR:
        Liian vanhahan tässä on, mutta alkaa tuntua siltä, että nämä keskustelijat vastaavat tasoltaan lähinnä eskari-ikäisiä. Omat alakoulun oppilaanikin ovat paremmin käyttäytviä kuin nämä sählärit.

        Katsokaa. Hän puhuu itsensä kanssa :D
        Sama henki sama henkilö

        Pidätän itsellenä mahdollisuuden että voin olla erehtynyt, mutta todetkaa ja päätelkää itse!


      • Jumalan_henkäys_Eikirj

        "Pidätän itsellenä mahdollisuuden että voin olla erehtynyt, mutta todetkaa ja päätelkää itse!"

        ---------------

        Rakas uskonveljeni "odottaja" !

        Jumala ei ole antanut enää käskyä kirjoittaa sinulle olet erehtynyt !!!

        sillä ainakin tällä hetkellä, olet jonkin verran HARHALUULOINEN ja SEKAISIN !

        KOITA JO VIHDOINKIN TULLA TOIMEEN ITSESI KANSSA, MUUTA EI SINULTA VAADITA !

        ET OLE VIELÄKÄÄN YMMÄRTÄNYT . . . OLET NYT TEKEMISISSÄ JUMALAN KANSSA . . .

        JUMALA NÄKEE KAIKKI TEKOSI . . . ja näyttää ne minulle !

        TUOMITSET KAIKKI . . . MUTTA OMAT- sanasi ja viestisi - SINUT TUOMITSEE . . . en minä . . . !!!


    • Ei.sioille

      Turha heittää helmiä sikojen eteen. Sekin viisaus on Raamatussa. Jumala on pilkallinen niille jotka häntä pilkkaavat. Kunpa se aina muistettaisiin.

    • kannatusvähenee

      eroarahasta.fi

      • adam-and-eve

        - Keväällä 2009 Suomen valtion velka oli 53 miljardia euroa. Muutos on ollut dramaattinen. Ylivelkaantunut valtio menettää vähitellen itsenäisyytensä. Sen menoista päättävät muut ja sen tulot valuvat muille. Haluaako tai pystyykö Suomi katkaisemaan velkakierteensä? Ne poliitikot, jotka velkaantumisesta päättävät, eivät ole enää vastaamassa, kun velat on maksettava. Sillä aikaa kun luit tämän, noin minuutissa, Suomen velka kasvoi yli 10 000 eurolla.

        http://velkakello.fi/


    • Käsi ylös, keitä ei temmattu eilen o/

      • KTSEiKirj

        \o/


      • adam-and-eve

      • Virhe_tapahtunut
        KTSEiKirj kirjoitti:

        \o/

        Mitenkä väkevästi Herran voitelema KTM:kin jäi pärisemään meidän muiden kanssa jotka on tuomittu kärventämään pers`nahkoja helvetin ikuisella hiilloksella ilman tempaustoivoa.


    • draghaeg

      Poimin tuolta ylempää:
      30.5.2015

      Kristina Simolan näky Suomen profeetasta

      Kirjoitin viestiä eräälle uskovalle, kun näin yhtäkkiä kannon päällä istuvan harmaatukkaisen miehen, joka hymyili minulle. Sama näky toistui seuraavana päivänä. Sain sanoman, että tämä mies on se Suomesta nouseva säkkipukuinen profeetta.

      Nimimerkki Hipon esille tuoma sanoma Netmissionissa 11.10.2006

      Jumalan ase nousee kohta Suomesta. Hän tulee julistamaan Jumalan auktoriteetilla. Hän sanoo: "Kuulkaa taivaat, kuulkaa maa, sillä Herran suu on puhunut!"

      Hän ei ole ihmisten silmissä mitään. Hän on astioista halvin. Hän on ollut "erämaassa" jo aika kauan.

      Kohta hänelle tulee Herran, Jumalan, maan ja taivaan Luojan sana, jonka hän tulee julistamaan heikkona, mutta täynnä Jumalan Pyhää Henkeä. Hän tulee ilmoittamaan Suomelle sen synnit, ja Jumalan seurakunnalle sen synnit voimalla mitä ei ole nähty meidän sukupolvessamme.

      Jesaja 58:1: "Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niin kuin pasuuna, ILMOITA MINUN KANSALLENI HEIDÄN RIKOKSENSA JA JAAKOBIN HUONEELLE HEIDÄN SYNTINSÄ." Hän tulee julistamaan: "TEHKÄÄ PARANNUS JA USKOKAA EVANKELIUMI."

    • fjkglöä

      Joopa joo , miksi yhden keksityn uskonnon ilmoitukset olisivat yleispäteviä?

      • Fjkg... Tarkoitat varmaan, että uskonnot ovat lankeemuksen tuotteita. Ne ovatkin. Paratiisissa ei ollut uskontoja eikä uskonnollisuutta. Lankeemus tuotti mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Jumalan/totuuden karttaminen
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe