Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

247

Kommenttia

6327

1. ###Tuo on jonkinlainen hullunkurinen välimuoto###

Valehtelusta sinulle täysi kymppi, paholainenkaan ei voittaisi snua siinä!

Mutta voit olla varma ,että Jeesukselle tulet häviämään!
  2. ######Jos evl-kirkko haluaisi erottaa vl:t, niin syy olisi takuuvarmasti muu kuin se, että vl:t kristittyinä uskovat syntinsä anteeksi, toisin kuin riivaajat.#####

Raamattu ei missään kohti KEHOTAUSKOMAAN syntejä anteeksi, mutta siitä te keuhkoahtaumataudin koko ajan.

Raamattu kehottaa uskomaan Jeesukseen ottamaan kasteen syntien anteeksisaamiseksi. Siitä vaikenee ja julistautui sen riivaajien uskoksi.

###Riivaajat ja Saalemin pastori opettavat ihmisille, että älkää uskoko syntejä anteeksi, siitä joutuu kadotukseen.###

Missä kohti Raamattua riivaajat KEHOTTAVAT ihmisiä uskomaan Jeesukseen? Logiikkasi mukaan Paavali oli riivaajista suurin.

Jos uskot vl-puhujan kautta syntisi anteeksi, etkä usko uskosi kohteeksi Jeesusta, joka on antanut syntisi anteeksi , kun uskot Häneen,-niin ei hyvä heilu. Minä en ole tuomari ja toki toivon että vellutkin pelastuisivat valheeseen uskomisestaan huolimatta!

#####Sinulla on kyllä kovia luita liittolaisina tässä ristinvastaisessa retkessäsi, mutta meillä on keinot havaita Totuuden Henki eksytyksen hengestä, vaikka näytät saaneen viekkaita neuvoja kristittyjen harhauttamiseksi.####

Ja vanha kunnon salaliittoteoria vielä päälle. Minä saan neuvoni Raamatusta-Ja Jeesukselta, eli on "kova luu" liittolaisena minulla.
    Minä en ota neuvoja keltään ihmiseltä-enkä organisaatiolta.
    Minulle on turha muistuttaa jostain "puhdasoppisesta helluntailaisiudesta". Jos havaitsen valheen, sanon sen valheeksi, -tuli se keneltä vain.
  3. ###noin vihamieliseksi kusipääksi en ole tuota arvannut.####
    Vihamielisyys on omassa päässäsi. Meitähän on nyt kaksi-päätä, perustetaanko kerho?

Kun kirjoittelette ilman minkäänlaista rekkausta, teitä on mahdotonta erottaa toisistanne, joten henk koht ette voi kirjoituksiani ottaa.
    Joku fiksu teistä on sen ymmärtänytkin.

Kirjoitan suorasukaisesti, mutta en raivon vallassa!