Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Snowman
profiilit
Mr.Snowman
Mr.Snowman
Vapaa kuvaus
Kaikenlaista kirjoittelua pohjan perukoilta, 65°N.
Aloituksia
4
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+olla,+että+viihdyn+siinä+liiaksi.+Se+on+totta.
Suakin+naurattaa+samanlaisessa+tilanteessa,+eli+tiedät+mitä+tuossa+kuvailin.+Kuulostaa+luettuna+hölmöltä,+ja+siltä+se+joskus+tuntuukin.+Mutta+minkäs+sille+teet.
09.07.2020 21:48
R-+sanaa+kannattaa+säästää,+se+kuluu+väärässä+paikassa+käytettynä.+Minusta+se+on+molemminpuolista+tunnetta,+ei+yksipuolinen+tila.
Yksipuolisena+ollaan+puhtaasti+vain+eriasteisen+ihastuksen+vietävinä.+On+kevyttä,+lyhytkestoista+ja+syvempää+pitkäkestoista,+yhteistä+ja+yksipuoleista+ihastumista.+Tämä+omana+mielipiteenä.
09.07.2020 21:19
Näille+aloituksille+käy+aina+näin:+alkuun+tulee+asiallisia+ja+pari+asiatonta+kommenttia.+Sitten+lähdetään+ihan+väärille+urille+jonkun+sivullisen+toimesta.+
En+tiedä+onko+hän+(koodinimellä+mainittu)+edes+kommentoinut+tähän+mitään,+vai+onko+paikalla+vain+satunnaisia+palstalijoita+ja+joku+pakollinen+trolli?++Ja+kenelle+tämä+atuntui+niin+henkilökohtaiselta,+että+piti+pahaa+oloa+purkaa+asiattomalla+viestillä?🤔+Sisällössä+oli+jotain,+joka+pisti+miettimään...
09.07.2020 19:29
Viime+viikon+alussa.+Näin+lomalla+ollessa+ei+näe+kaikkia+kovin+tiheään.
09.07.2020 14:17
Kätevä+kun+ilmoituksista+pystyy+copy-+pastella+nappaamaan+koko+tekstin,+vaikka+ikkunassa+näkyy+vain+puoli+riviä.+Kommentti+alkoi+railakkaasti+heti+h-+sanalla+ym.+Nuo+nimitykset+on+tuttuja+kyllä,+mutta+eivät+fiksun+aikuisen+kielenkäyttöä.+Anonyyminä+on+helppo+räksyttää+ja+huudella+puskista.+Laitas+joku+tunniste+vaikka+perään,+niin+katsotaan+tunnetaanko?
09.07.2020 13:08
Ei+kaukana+totuudesta.+Tämä+alkaa+olla+viimeinen+kokeilu+tätä+kautta.+Silti+pidän+pientä+toivoa+yllä,+että+tästä+palstalta+siirrytään+naamatusten+keskusteluun.+Tapahtuu+jos+tapahtuu,+ei+voi+tietää.
09.07.2020 00:44
Totuuden+torvena+on+hauska+olla?+Joo,+ei+ole+oikein+hyvin+toiminut,+mutta+onpa+tullut+tehtyä+edes+jotain.+Tekemättä+jättäminen+ei+varmasti+johda+yhtään+mihinkään.+Enemmin+otan+tätä+palstasontaa+niskaani+kuin+pelkästään+mietin+"mitähän+tästä+muut+ajattelevat",+ja+jään+sen+vuoksi+kokonaan+oman+pääni+vangiksi.
09.07.2020 00:26
Viimeiset+puoli+vuotta+olen+kirjoittanut+vain+järjestääkseni+päätäni+ja+ajatuksiani+siellä+pyörineen+myrskyn+jäljiltä.+En+ole+tarkoituksella+antanut+"täkyjä"+kenellekään,+vaikka+teksteissä+onkin+ollut+tunnetta+mukana.+Kaikessa+on+ollut+pyrkimys+vain+kertoa+mitä+oikeasti+tunnen,++ja+yrittää+avata+keskusteluyhteys+täältä+sopivasti+etäännytettynä+tulematta+liiaksi+iholle.+
En+kommentoi+tätä+aihetta+enempää,+siirrytäänkö+jo+tähän+päivään?
09.07.2020 00:01
Täytyy+varoa+ja+yrittää+pitää+pää+kaikesta+huolimatta+kylmänä.
Suosittelen+sitä+itse+kullekin...
08.07.2020 23:15
Tästäkin+ketjusta+on+poistettu+yksi+kommentti+asiattomana.+Se+näkyi+minulle+rekkautuneen+aloituksen+kautta+tulleissa+ilmoituksissa,+jäi+sinne+vaikka+kommentti+oli+heti+poistettu.
Erikoista,+että+joku+purkaa+pahaa+oloaan+aamupäivällä+klo+10:14.+Menikö+tämä+jotenkin+iholle?+Jos+niin+miksi?
08.07.2020 22:59
Jälkikommenttina+tuohon+"+unohtaa+ja+mennä+eteenpäin"-+kohtaan:+Olen+sitä+kokeillut+parikin+kertaa.+Ihan+vaan+päästäkseni+tästä+kiirastulesta.+Ei+onnistu+kuin+hetkeksi,+kunnes+joku+päivä+hän+puhaltaa+mieleni+läpi+kuin+kesäinen+tuuli.+Se+syntyy+jostakin+kohtaamisesta,+tai+sitten+ihan+yksin+hiljaisuudessa+ollessa,+vaikkapa+työpisteeni+takana.+Kesähelteen+kuumaan+tuulenpuuskaan+verrattava+fiilis,+kokonaisvaltaisesti+kuumottava+tunne.+Hymyilyttää+minua+aina+kuin+Naantalin+aurinkoa.+Ja+jää+sisään+hehkumaan+pitkäksi+aikaa.
Joko+päässäni+tuulee+liiaksi,+tai+sitten+olen+ihan+vaan+sekaisin+hänestä?+Oliko+riittävä+kuvaus+tästä+intensiteetistä?
08.07.2020 22:26
Sateisena+iltana,++loimussa+takkatulen,
Mietin+mitä+sanoisin+hänelle,
Kertoisinko+sanoja+aitoja,
Vai+kuvitelmia+mietoja,
Ajatuksia+miehen+päähänsä+kadonneen.
Löytääkö+hän+minut,
Ymmärtäisikö+mieleni+mutkia,
Etten+kiusottele,
Vaan+vuoksi+epätietoisuuden,
Päätäni+tuulettelen.
Kertooko+minulle+mihin+mennä,
Vai+salliiko+sydäntäni+avata,
Onko+väliä+sen,
Mitä+ajattelen,
Turhaako+häntä+kaipailen.
Mies+helppo+ole+en,
Saati+yksinkertainen,
Aika+auttanut+ei,
Tunteita+unohtanut+en,
Välillä+niitä+vain+koetellen.
Tilanne+jälleen+elää,
Aika+ratkaisuja+penää,
Siksi+tahdon+vielä+kohdata,
Ajatuksesi+punnita,
Etten+pimeässä+hapuilisi,
Kajossa+tieni+ulos+löytäisi.
Näitä+pähkäilen,
Tulta+katsellen,
Hiillosta+hiljaa+kohentelen,
Annanko+sammua+kokonaan+sen,
Sinulle+rauhan+jo+antaen?
04.07.2020 23:40
Aika+samalta+kuulostaa+tuo+tilanteesi+kuin+omanikin+on+ollut.+Ei+oli,+vaan+on+ollut,+koska+ihan+kokonaan+en+ole+vieläkään+siitä+kuivilla.+
Sen+möykyn+sulattelu+vaatii+sitä+aikaa+ja+malttia.+Ei+ole+viikon-+kahden+juttu+se.
14.06.2020 10:31
Jotain+apua+voi+olla+ajatusten+purkamisessa+kirjoittamalla,+joko+nyyminä+tänne+tai+omalle+läppärille+tms.
Niiden+omien+tunteiden+läpikäynti+syy-+seuraussuhdetta+hakemalla+saattaa+valaista+itseäsi+paljon.+Mulla+se+vaati+paljon+aikaa+ja+tuhottomasti+kirjoittelua+myös+tänne+palstalle,+eri+nicceillä+tosin,+ettei+sivulliset+pääsee+liian+lähelle+henkilöitä.+
Nyt+olen+siitä+ihastumisesta+päässyt+jo+hyvin+yli.+Pidän+hänestä+(naisesta)+toki+vieläkin+paljon,+mutta+järki+löytyi+päähän+lopulta.+Siitä+ihastuneesta+teinipojasta+tuli+taas+ihan+aikuinen+mies.++En+helppoa+tietä+lupaa+sinullekaan,+mutta+analysoi,+kirjoita,+mieti,+analysoi...+Toimi+mulla,+mutta+meistä+jokainen+on+erilainen+ja+syyt+ihastumiseen+myös.
14.06.2020 09:38
Omassa+parisuhteessa+on+moni+asia+solmussa.+Välillä+mietin+vakavasti+eroa,+siksi+en+lähtisi+kertomaan+ihastuksesta+toiseen,+ettei+tule+väärinkäsityksiä.+Niitä+on+vaikea+oikaista+jälkikäteen,+parempi+olla+sotkematta+ollenkaan.+
Vakavasta+suhteesta+kertoisin+kyllä,+se+on+reilua+ja+oikeudenmukaista+toista+kohtaan.+
Ei+puolisoni+tyhjäpää+ole,+mutta+vaikea+tapaus+puhua+vakavia+asioita.++Uhriutuu+helposti+ja+sulkeutuu+sisäänsä.+Ja+väsynyt+myös+hänkin,+työnsä+ja+perhe-+elämän+kuormittavuuden+vuoksi.+Siksi+avaudun+tännekin+palstalĺe,+kun+sellaista+hyvää+aktiivista+kuuntelijaa+ei+ole+elämässäni.
28.04.2020 15:40
"On+aikoja+jolloin+en+enää+tunne+häntä+kohtaan+mitään+ja+sit+yks+hymy+tai+katse+tai+jokin+pieni+normaali+huomionosoitus+roihauttaa+rakkauttani+häneen.+Joten+luovutin+vastaan+taistelemisen+ja+annoin+olla."+
Kirjoitit+aika+hyvin+sen+mitä+koen+itsekin.+Nimesin+hänet+mielessäni+"Arkeni+valoksi",+vain+koska+se+kuvaa+parhaiten+miten+hän+vaikuttaa+minuun.+Synkkyyteen+välillä+taipuvan+mieleni+valo,+eräänlainen+voima,+joka+saa+unohtamaan+kurjat+asiat+hetkeksi+ja+hymyilemään+vaikka+rotkon+äärellä.+
Mutta+syy+jumittamiseen+on+päässäni.+Olen+kehittänyt+hänestä+jonkinlaisen+pakotien+oman+elämän+murheista,+olipa+kyse+parisuhteen+huonosta+tilasta,+tekemättömien+asioiden+paineesta+tai+muusta.+Siellä+se+syy+on,+omassa+päässäni.+En+silti+epäile+tunteitani+keksityiksi+tau+vetovoimaa+kuvitelluksi.+Ne+ovat+ihan+aitoja.+Tunnemaalarin+taulussa+vain+raamit+on+vain+välillä+liian+leveät+ja+kirjaillut.
27.04.2020 22:20
Vastasin+tähän+pitkästi,+mutta+se+katosi+binääriavaruuteen.+Tiivistelmäsi+on+aikatavalla+osuva,+ja+haluan+saada+näille+ajatuksilleni+jonkun+closarin,+ennen+pään+leveämistä.+
Tunteiden+syy-+seuraussuhteesta:+kaikki+on+lähtöisin+omien+tuntemusteni+analysoinnista.+Miksi+tunsin+aina+niin+hänen+lähellään+jne.+Kaikki+voi+olla,+ja+joudun+jo+itsekin+myöntämään,+vain+oman+pääni+tuotetta.+Siksi+sitä+selvää+vastakaikua+ei+ole+tullut.+Hän+ehkä+jollakin+tasolla+pitää+minusta,+mutta+siinäpä+se.+Hyväksyn+sen+kyllä,+mitäpä+muutakaan+voin.+Kun+hyväksyn,+saan+tilanteen+tasapainoon,+ja+voimme+jatkaa+normaalia+kanssakäymistä+arjessa.+
Hän+on+minua+jonkun+verran+nuorempi,+mutta+ei+se+mikään+myöhäisteini+enää,+lähempänä+kolmea+kymmentä+kuitenkin.
27.04.2020 19:39
Juupas+eipäs-+pähkäily+alkaa+jo+rasittaa.+Tämä+ketju+on+vain+pieni+osa+sitä.+Siksi+toivonkin,+että+jossakin+tilanteessa+saamme+puhuttua+nämä+selväksi.+On+aina+mahdollista,+että+hän+leikittelee+kanssani+tarkoituksella+tai+sitten+kyse+on+vain+omista+luuloistani.+Ja+niitä+on+kyllä+riittänyt,+hänen+kohdallaan+ja+muillekin.
Tunnen+häntä+sen+verran+etten+usko+hänen+olevan+tyhjäpää,++enemmänki+vain+kompleksinen+luonne.+Tyhjäpäät+tunnistaa+yleensä+äkkiä,+paitsi+humalainen+ja+kiimainen+nuorimies+baarissa.+Noh,+elämä+opettaa+siinäkin+asiassa.+Se+tosin+ei+liity+tähän+mitenkään.
27.04.2020 15:22
Jossakin+vaiheessa+koetin+pitää+tunteeni+matalammalla+tasolla,+mutta+pienikin+kohtaamistilanteen+intensiteetti+nosti+ne+uudelleen+pintaan.+Kahdenkeskinen+keskustelu,+pidempi+katse+silmiini,+lämmin+hymy...+Niistä+menin+aina+sekaisin+sanoistani+tai+unohdin+kokonaan+mitä+olin+sanomassa,+poskeni+kuumottivat+ja+sulin+hänen+silmissään+kuin+lumiukko+auringon+paisteessa.+
Hänen+tunteistaan+en+tiedä,+ja+välillä+luulenkin+että+hän+käyttää+vaikutusvoimaansa+minuun+ihan+vain+kiusallaan.+Kun+kerran+tietää+sen+toimivan+niin+tehokkaasti.+On+vain+kiva+leikitellä,+kun+on+saanut+jonkun+liekaansa?+Jonkun+jonka+taluttamisesta+voi+jopa+hyötyä?+
Tämän+vuoksi+aloin+nähdä+itseni+vain+hölmönä,+joka+omien+kuvitelmiensa+vuoksi+on+tehnyt+itsestään+pellen.+Kuin+aasi,+joka+seuraa+kepin+päässä+olevaa+porkkanaa+tajuamatta+ettei+tule+sitä+koskaan+saavuttamaan.+Ei+hyvä+juttu+minulle+itseni+kannalta+eikä+myöskään+toisten+suhtautumisen+vuoksi.+Joskus+ne+suojamuurit+on+vain+hyvä+pitää+ylhäällä,+ettei+mene+liiaksi+tuulten+mukana...
26.04.2020 22:20
On+yhtälailla+mukava+ja+ikävä+kuulla+tilanteestasi,+jossa+olet+vuosia+rakastanut+varattua+miestä,+joka+on+torjunut+sinut+ollen+edelleen+kuitenkin+mukava+ja+arvostava+sinua+kohtaan.+Mukava+siksi,+että+mies+on+noin+hienotunteinen+ja+ikävä+siksi,+koska+olet+jumittanut+hänessä+noin+kauan.+Teillä+on+selvästi+jokin+tunneside,+joka+sitoo+sinut+häneen.+Ja+jollakin+tavalla+myös+häntä+sinuun.+Tiedän+tunteen+kyllä,+olen+itsekin+varattu,+vaikka+täällä+olenkin+kaipaillut+toista.+Se+tunneside+vaan+on+niin+vahva.+Vetäviä+syitä+ja+myös+niitä+työntäviä+syitä+on+molempia+ihan+riittämiin.+Niistäkö+se+vahva+vetovoima+syntyy?
En+osaa+sanoa+onko+hän+oikeasti+ujo,+ehkä+hieman.+Enemmänkin+varautunut+ja+sisäisen+muurinsa+ympäröimä.+Vaikka+ulospäin+hehkuukin+tietty+lämmintä+avoimuutta,+sellaista+hillittyä+lämpöä,+johon+ihastuin+melkein+ensinäkemältä.+Mutta+oliko+se+vain+ulkokuorta,+jonka+taakse+en+osannut+nähdä?+Mitä+siellä+sisällä+on,+sitä+en+kunnolla+tiedä+vieläkään.+Liekö+koskaan+saan+tietää.
25.04.2020 23:54
2 / 3