Vapaa kuvaus

Yksin armosta, yksin Kristuksen tähden, tässä ja nyt 🙏

Aloituksia

7

Kommenttia

1623

1. Korona+tarttuu,+siihen+sairastuu+jne+mutta+mitään+tepsimistä+siinä+ei+ole+🤓
  2. Jeesus+puhuu+Jumalalle+Joh+1717:8 Sillä+ne+sanat,+jotka+sinä+minulle+annoit,+minä+olen+antanut+heille;+ja+he+ovat+ottaneet+ne+vastaan+ja+tietävät+totisesti+minun+lähteneen+sinun+tyköäsi+ja+uskovat,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt.+17:9 Minä+rukoilen+heidän+edestänsä;+en+minä+maailman+edestä+rukoile,+vaan+niiden+edestä,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut,+koska+he+ovat+sinun+-+17:10 ja+kaikki+minun+omani+ovat+sinun,+ja+sinun+omasi+ovat+minun+-+ja+minä+olen+kirkastettu+heissä.+17:11 Ja+minä+en+enää+ole+maailmassa,+mutta+he+ovat+maailmassa,+ja+minä+tulen+sinun+tykösi.+Pyhä+Isä,+varjele+heidät+nimessäsi,+jonka+sinä+olet+minulle+antanut,+että+he+olisivat+yhtä+niinkuin+mekin.+17:12 Kun+minä+olin+heidän+kanssansa,+varjelin+minä+heidät+sinun+nimessäsi,+jonka+sinä+olet+minulle+antanut,+ja+suojelin+heitä,+eikä+heistä+joutunut+kadotetuksi+yksikään+muu+kuin+se+kadotuksen+lapsi,+että+kirjoitus+kävisi+toteen.+17:13 Mutta+nyt+minä+tulen+sinun+tykösi+ja+puhun+tätä+maailmassa,+että+heillä+olisi+minun+iloni+täydellisenä+heissä+itsessään.+17:14 Minä+olen+antanut+heille+sinun+sanasi,+ja+maailma+vihaa+heitä,+koska+he+eivät+ole+maailmasta,+niinkuin+en+minäkään+maailmasta+ole.+17:15 En+minä+rukoile,+että+ottaisit+heidät+pois+maailmasta,+vaan+että+sinä+varjelisit+heidät+pahasta.+17:16 He+eivät+ole+maailmasta,+niinkuin+en+minäkään+maailmasta+ole.+17:17 Pyhitä+heidät+totuudessa;+sinun+sanasi+on+totuus.+17:18 Niinkuin+sinä+olet+lähettänyt+minut+maailmaan,+niin+olen+minäkin+lähettänyt+heidät+maailmaan;+17:19 ja+minä+pyhitän+itseni+heidän+tähtensä,+että+myös+he+olisivat+pyhitetyt+totuudessa.+17:20 Mutta+en+minä+rukoile+ainoastaan+näiden+edestä,+vaan+myös+niiden+edestä,+jotka+heidän+sanansa+kautta+uskovat+minuun,+17:21 että+he+kaikki+olisivat+yhtä,+niinkuin+sinä,+Isä,+olet+minussa+ja+minä+sinussa,+että+hekin+meissä+olisivat,+niin+että+maailma+uskoisi,+että+sinä+olet+minut+lähettänyt.
  3. Toki+😂
  4. Hyvä+😂