Pahuus on saanut sellaiset mittasuhteet maailmassa että sen uhka on todellista massojen pyrkimystä kukistaa Jumalan sana ja uskovaiset. Sitä vastaan toimii nyt nk. koronavirus joka sairastuttaa, tappaa ihmisiä että he lopettaisivat lakien muuttamisen ihmisten tahdoksi.. Ottaisivat vaarin nyt vallitsevasta pandemiasta jonka vuoro on ottaa ne ihmiset pois ja hiljentää sairastuneet etteivät huuda ja pidä melua synnillisten vapauksien tähden. Taivas kostaa se ei armahda pahoja ihmisiä, eikä mikään voitelu paranna vaikka lutrattaisi öljyä päästä varpaisiin asti. Taivaan vuoro puhua nyt ja syntiset kuulkaa Herran sanaa..
Salamahyökkäys taivaasta.
103
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pääasia on, ettei tule salamia taivaalta. Salami on epäterveellistä, koska se on hyvin suolaista ja prosessoitua punaista lihaa, jonka nauttiminen on yhteydessä moniin terveysongelmiin.
- Anonyymi
Antikristus muuten tulee kuin "salama taivaalta". 😈⚡
Luukas 10: 18-20
18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
Barack Obaman nimi muuten hepreaksi tarkoittaa "Salama Taivaalta".
Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18 Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.
19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."
Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)"Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)"
Obamahan oli eräänlainen "harjoitusmessias" jumalattomalle maailmalle vuonna 2008 ja sai tyhjästä vielä Nobel-palkinnonkin. Voi olla että Obama nostetaan vielä maailman kuninkaaksi taikka paremminkin sanoen huudetaan "messiaaksi". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)"(Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)"
Syntymätodistus on esitetty ja sen autenttisuus vahvistettu, joten lopeta valehtelu. - Anonyymi
Jos ruumiita on niin paljon ettei kaikkia keretä haudata niin jos jäät makkoomaan jossain paikassa odottamassa koska raato sinun ruumiisi poltetaan uunissa. Jos ei keretä viedä polttolaitokseen minä Luulen että nyt kelpaat metsän eläimille jotka eivät pidä suolasta ja ne järsivät ruumiisi lihat ja ruumiin kerääjän on näin ollen helpompi heittää luusi vaikka koirille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)Onko kyseessä Jeesus Kristuksen pahamaineinen velipoika, Antti Kristus. Jo jobin kirja kertoo, miten Jumalan pojat olivat kokoontuneet ja myös Saatana heidän joukossaan. Eikö se Saatana ole juurikin se Antti Kristus?
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan Donkku on kaadettu / kuollut, en hämmästyisi, jos Obama nousisi uudelleen valtaan. (Laittomasti, sillä hän ei ole syntyperäinen usa:lainen.)Barak ei hepreassa tarkoita muuta kuin salamaa, sama arabiassa. Myös mm Raamatussa on henkilö nimeltä Barak. Jopa Trump itse on myöntänyt että Obama on syntynperäinen jenkki vaikka jatkoikin rasitista valehteluaan pitkään.
Mitä Raamattu sanoo valehtelajasta ei kai mitään näköjään joidenkin nykykristittyjen mielestä. Monista muista Trump jatkaa valehteluaan, moraaliton presidenttiys ei voi loputtomiin jatkua, kansa kyllästyy todennäköisesti jo ensi vaaleissa. Voittihan Hillary Clinton edelliset vaalit kolmella miljoonalla äänellä, enemmistö oli tuolloinkn Trumpia vastaan.
Joka toivoo hyvä Yhdysvalloille ja koko demokraattiselle maailmalle toivoo Trumpin häviötä, käytännössä Trumpin voiton viimeksi takasi Venäjän trolliarmeija. Putin näki että olisi mahdollista valita narsistinen idiootti Yhdysvaltain presidentiksi ja toimi.
- Anonyymi
"Pahuus on saanut sellaiset mittasuhteet maailmassa että sen uhka on todellista massojen pyrkimystä kukistaa Jumalan sana ja uskovaiset. "
Nyt on kuitenkin Jumalan hillintäoperaatio meneillään myös Suomessa, mutta silti ihmisten pahuus tulee lisääntymään, koska koko "orkesteria" johtaa nyt itse paholainen ja liberaalit ja ateistit ovat pikku apureita.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei nykyään ole niin pahoja ihmisiä kuin ennen.
Älä höpötä, nykyään on paljon pahempiakin ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpötä, nykyään on paljon pahempiakin ihmisiä.
Osa on. Raamatussa Mooses ja hänen kaverinsa tappoivat miekoin 3000 ihmistä. Aika pahoja olivat.
Nykyään tuollaista harvoin näkee.- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Osa on. Raamatussa Mooses ja hänen kaverinsa tappoivat miekoin 3000 ihmistä. Aika pahoja olivat.
Nykyään tuollaista harvoin näkee.MieIipiteitä riittää.
Nyt voit kävellä kämppääsi ympäriinsä. - Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Ei nykyään ole niin pahoja ihmisiä kuin ennen.
MieIipide kirjattu.
Anonyymi kirjoitti:
MieIipide kirjattu.
Mitä mieltä olet itse siitä, että tapetaan 3000 ihmistä tuosta vaan?
Tuli vähän hoppu. Toinen oli vielä kassalla, kun naapurin mies esitti, että voi viedä meidän kassit autollaan.
Sitten äkkiä pakkasimme tavarat. Ei mennyt tasan. Minä ne kuvasin, ja kun meni niin hienosti.
Kysymys ei ole mielipide. Etkö pääse eroon tolloudesta.Kysymys ei todellakaan ole mielipide. Kun et vastaa, vaan alat puhua aivan muusta.
Mitä mieltä olet itse siitä, että tapetaan 3000 tuosta vaan? Raamatun mukaan, kun tapettavat olivat vain tyytymättömiä.- Anonyymi
Missä näitä videoita voi katsella? Kiinnostaa tuo torren elämäntapa ja korona ja muu...
- Anonyymi
Jumalalla on tosiaan keinot saada maailma, varsinkin länsimainen liberaali, oikealle tolalleen mikä operatsuiiini on nyt meneillään. Putsataan vähän pöytää kunnolla ...
No ilmankos juuri USA ja Trump ovat saaneet pahiten siipeensä tästä taivaan hyökkäyksestä.
- Anonyymi
Ne on varmaan niitä liberaaleja hussein obaman kätyreitä. Niitäjän riittää niitäkin nillittäjiä.
Ja nyt on Boris Johnsonkin saanut Jumalan rangaistuksen Brexitistä.
- Anonyymi
Mistä Suomea ja Martti Ahtisaarta rangaistaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä Suomea ja Martti Ahtisaarta rangaistaan?
Sosialidemokratia. 👺
Tässä on synti, josta enkelitkin järkyttyvät. - Anonyymi
Kunhan Putin ja Lavrov eivät sairastu, kaikki hyvin. 🙂
Israelin tilanne lähestyy myös katastrofia. 3400 tartuntaa, 12 kuollutta. Tel Avivin hotellit muutettu sairashuoneiksi.
Palestiinan alueella 90 tartuntaa, 1 kuollut. Desinfiointi jatkuu.Gazassa ei saada oikeaa tietoa eikä heidän alkeellinen terveydenhoitonsa kykene edes testaamaan tartuntoja.
Israelissa muslimit levittävät virusta koska eivät ole suostuneet edes lopettamaan perjantairukouksiaan Temppelivuodella 😒- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Gazassa ei saada oikeaa tietoa eikä heidän alkeellinen terveydenhoitonsa kykene edes testaamaan tartuntoja.
Israelissa muslimit levittävät virusta koska eivät ole suostuneet edes lopettamaan perjantairukouksiaan Temppelivuodella 😒Kirjasin mieIipiteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjasin mieIipiteesi.
Kirjasitko erityisesti sen, kun uskis kutsui Temppelivuorta Temppelivuoteeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjasitko erityisesti sen, kun uskis kutsui Temppelivuorta Temppelivuoteeksi?
Korjaus: taisi kutsua sitä Temppelivuodeksi.
- Anonyymi
Missä näitä Turren kuvia voi nähdä?
usko_vainen kirjoitti:
Gazassa ei saada oikeaa tietoa eikä heidän alkeellinen terveydenhoitonsa kykene edes testaamaan tartuntoja.
Israelissa muslimit levittävät virusta koska eivät ole suostuneet edes lopettamaan perjantairukouksiaan Temppelivuodella 😒Kyllähän nuo luvut kertovat siitä, että taudin paine on Israelin puolella ja Palestiina eristettynä pyrkii telkeämään sen tuloa!
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Kyllähän nuo luvut kertovat siitä, että taudin paine on Israelin puolella ja Palestiina eristettynä pyrkii telkeämään sen tuloa!
Gazasta ei saada lukuja kuten jo sanoin. Ja muslimit levittävät virusta Israelin puolella koska eivät noudata sääntöjä 😒
Anonyymi kirjoitti:
Gazasta ei saada lukuja kuten jo sanoin. Ja muslimit levittävät virusta Israelin puolella koska eivät noudata sääntöjä 😒
Paskapuhetta.
KTS kirjoitti:
Kyllähän nuo luvut kertovat siitä, että taudin paine on Israelin puolella ja Palestiina eristettynä pyrkii telkeämään sen tuloa!
Mitä mieltä olet siitä kun eivät noudata edes kokoontumiskieltoja❓usko_vainen kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä kun eivät noudata edes kokoontumiskieltoja❓Länsirannasta on lähinnä ollut puhe. Palestinassa sairaus puhkesi kreikkalaisten turistien toimesta Betlehemissä, joka eristettiin ensimmäisenä. Tämä eristys pelasti jo monen paikallisen ihmisen hengen.
KTS kirjoitti:
Länsirannasta on lähinnä ollut puhe. Palestinassa sairaus puhkesi kreikkalaisten turistien toimesta Betlehemissä, joka eristettiin ensimmäisenä. Tämä eristys pelasti jo monen paikallisen ihmisen hengen.
Samaria ja Juudea ovat täysin Israelin terveydenhoidon varassa🇮🇱🇮🇱🇮🇱
Ei siellä ole arabeilla ole mitään mahdollisuutta hoitaa koronapotilaita.KTS kirjoitti:
Länsirannasta on lähinnä ollut puhe. Palestinassa sairaus puhkesi kreikkalaisten turistien toimesta Betlehemissä, joka eristettiin ensimmäisenä. Tämä eristys pelasti jo monen paikallisen ihmisen hengen.
Gazan puolella oli eilen 9 sairastunutta. Tänään saattaa mennä 10 rikki.
KTS kirjoitti:
Gazan puolella oli eilen 9 sairastunutta. Tänään saattaa mennä 10 rikki.
Uskotko sinä sieltä tuleviin tietoihin 😂❓
usko_vainen kirjoitti:
Uskotko sinä sieltä tuleviin tietoihin 😂❓
Israelin terveysviranomaiset uskovat niiden olevan lähellä oikeaa.
KTS kirjoitti:
Israelin terveysviranomaiset uskovat niiden olevan lähellä oikeaa.
Laita linkki 🤓
usko_vainen kirjoitti:
Laita linkki 🤓
Gazaa seurataan sekä Israelista että Palestiinasta käsin. Alueen haaste on tiheä asutus mutta etuna eristyneisyys joka suojelee myös Länsirantaa. Kuvassa paikallinen hääpäri asianmukaisesti varustettuna:
https://foreignpolicy.com/2020/03/26/paleastinians-brace-coronavirus-outbreak-gaza-strip-covid/KTS kirjoitti:
Gazaa seurataan sekä Israelista että Palestiinasta käsin. Alueen haaste on tiheä asutus mutta etuna eristyneisyys joka suojelee myös Länsirantaa. Kuvassa paikallinen hääpäri asianmukaisesti varustettuna:
https://foreignpolicy.com/2020/03/26/paleastinians-brace-coronavirus-outbreak-gaza-strip-covid/Jos ei tehdä testejä ei ole sairaitakaan 🤓
Jopa taas melko sairasta settiä. Tuon perusteella siis virus ei tepsi "tosi uskoviin" No en kehoita ketään mennä kokeilemaan mutta jos väittää tuollaista pitäisi se tavallaan todistaa.
Tosin tuolla perusteella ei siis olisi muutenkaan huolta taudeista, alkaen lapsuuden nuhakuumeista , kurataudeista ja aina sitten syöpään asti.usko_vainen kirjoitti:
Mitä tarkoitat tepsimisellä 🤓❓
Tepsiminen = tehoaa, toimii..
Varmasti ymmärsitkin kuhan vaan halusit sieltä tehdä välihuomautuksen eli "raakkua" :dTolkun.Ihminen kirjoitti:
Tepsiminen = tehoaa, toimii..
Varmasti ymmärsitkin kuhan vaan halusit sieltä tehdä välihuomautuksen eli "raakkua" :dEn todellakaan ymmärrä miten voit sanoa koronasta, että se tehoaa tai tepsii 😒
usko_vainen kirjoitti:
En todellakaan ymmärrä miten voit sanoa koronasta, että se tehoaa tai tepsii 😒
Helposti. Kyseessä on virus joka vaatii tietyn altistumisen jotta taudin saa.
Tehoaa tai tepsii, no kukaanhan ei ole tuolta turvassa. Aivan turha joidenkin uskovaisten kuvitella, että usko jotenkin heitä suojelisi. Kyseessä on virus joka ei valikoi, viruksen ainoa päämäärä on elää niin kauan, että pääsee uuteen isäntään.
Tuossa mielessä virus on siis hyvin demokraattinen ja tasa-arvoa kannattava.
Alunperin ehkä kuvasin hiukan koruttomasti mutta kun totuus on kuitenkin, että noin 60% pitää tuo sairastaa jotta saavutetaan joukkosuoja. Osa tuosta ihmismäärästä kuolee ja osa ei, mutta tuo on todellisuutta.
Itse siihen voi kuitenkin vaikuttaa minimoimalla liikkumisensa ja pesemällä niitä käsiä.
Missään nimessä en halua lietsoa mitään paniikkia mutta kirjoittamani on tosi. En myöskään toivo kenellekkään tämän osalta mitään huonoa. Muistakaa siis noudattaa ohjeita, ne turvavälit jos on ihan pakko liikkua ja se käsien peseminen.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Helposti. Kyseessä on virus joka vaatii tietyn altistumisen jotta taudin saa.
Tehoaa tai tepsii, no kukaanhan ei ole tuolta turvassa. Aivan turha joidenkin uskovaisten kuvitella, että usko jotenkin heitä suojelisi. Kyseessä on virus joka ei valikoi, viruksen ainoa päämäärä on elää niin kauan, että pääsee uuteen isäntään.
Tuossa mielessä virus on siis hyvin demokraattinen ja tasa-arvoa kannattava.
Alunperin ehkä kuvasin hiukan koruttomasti mutta kun totuus on kuitenkin, että noin 60% pitää tuo sairastaa jotta saavutetaan joukkosuoja. Osa tuosta ihmismäärästä kuolee ja osa ei, mutta tuo on todellisuutta.
Itse siihen voi kuitenkin vaikuttaa minimoimalla liikkumisensa ja pesemällä niitä käsiä.
Missään nimessä en halua lietsoa mitään paniikkia mutta kirjoittamani on tosi. En myöskään toivo kenellekkään tämän osalta mitään huonoa. Muistakaa siis noudattaa ohjeita, ne turvavälit jos on ihan pakko liikkua ja se käsien peseminen.Tehoaminen ja tepsiminen ovat todella väärät sanat kuvaamaan sairastumista 😕
Lääke tehoaa ja tepsii.- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Tehoaminen ja tepsiminen ovat todella väärät sanat kuvaamaan sairastumista 😕
Lääke tehoaa ja tepsii.Kerro ihmeessä paremmat sanat?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä paremmat sanat?
Korona tarttuu, siihen sairastuu jne mutta mitään tepsimistä siinä ei ole 🤓
- Anonyymi
usko_vainen kirjoitti:
Korona tarttuu, siihen sairastuu jne mutta mitään tepsimistä siinä ei ole 🤓
Niin, mitkä ne paremmat sanat olivat?
- Anonyymi
Se korona on kyllä evoluution luomus, kun kaikenlaiset vanhukset ja sokeritautiset elää ikuisesti teidän jeesustelun tuloksena.
- Anonyymi
Luteriaanisuus perustuu pelkoon ja vihaan.
Se on nyt todistettu. - Anonyymi
Kirkon papitkin ovat alkaneet puhua rukoilemisesta. Vielä viikolla kun Tanus ehdotti rukousta, niin liberaalit nauroivat. Nyt alkaa jo rukouskin maittaa.
Kyllä papit on aina rukouksen puolesta puhuneet jopa siellä kamalassa kirkossa missä sinä et tietenkään käy, kun ovat jopa niin liberaaleja , että naiset pääsivät papeiksi....
Tavallaan huvittuneena mutta myös järkyttyneenä seuraan sitä, että nykysuomalaisista ei tunnu löytyvän sellaista yhteistä säveltä. Kovasti kun joku veteraanijuhla on niin hehkutetaan kuinka he tekivät arvokkaan työn, niinkuin tekivätkin mutta miten ?
Juurikin niin, että ne miehet kuskattiin sinne rajalle "lihamyllyyn" eikä siellä ollut vissiin aikaa nillitellä jostain ns. uskonriidoista tai muistakaan tulkinnoista. Vai onko joku piispa nyt sanonut sitä tai tätä?
Toisaalta tavallaan nykytilanne ei yllätä. Näin sen jo työ aikana. Seuraavaan aamunkin herää moni perhe, eikä ole ruokaa, eikä sitä ole ollut kolmeen päivään mutta jonkun "some-vaikuttajan" mielestä pahin juttu on se kun oli tilannut pihvin ilman sieniä mutta sitten se tulikin sienien kanssa.
- Anonyymi
>> Salamahyökkäys taivaasta. <<
Eikö se Jumala ollut ylhäällä taivaassa ja Perkele alapuolella Helvetissä?
ps on tavallisen munaton ja saamaton (sekä ilmeisen olematon) tuo ap:n Jumala, kun se ei kykene estämään edes pientä virusta Trump aikoo tehdä emämunauksen ja kiihdyttää entisestään tartunnan leviämistä avaamalla paikat bisneksille.
usko_vainen kirjoitti:
Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa 🤓❓
Eihän Suomeakaan ole vielä edes suljettu.Uusimaa suljetaan kohta. Jäljellä olevat juottolat samoin.
Kasoittain yrityksiä lopettaa toimintansa ja työttömyys lisääntyy mutta tämä on välttämätöntä taudin patoamiseksiKTS kirjoitti:
Uusimaa suljetaan kohta. Jäljellä olevat juottolat samoin.
Kasoittain yrityksiä lopettaa toimintansa ja työttömyys lisääntyy mutta tämä on välttämätöntä taudin patoamiseksiEi ole vielä. Eikä Uusimaa ole Suomi eikä sitäkään suljeta koska bisnes saa edelleen liikkua😃
usko_vainen kirjoitti:
Ei ole vielä. Eikä Uusimaa ole Suomi eikä sitäkään suljeta koska bisnes saa edelleen liikkua😃
Eli meinaat että yrityselämä sen kuin kukoistaa eikä työttömiä tule.
Oliko kovakin rukousponnistus?KTS kirjoitti:
Eli meinaat että yrityselämä sen kuin kukoistaa eikä työttömiä tule.
Oliko kovakin rukousponnistus?Missä minä niin sanoin 🙄❓
usko_vainen kirjoitti:
Missä minä niin sanoin 🙄❓
Ainakin Trump on huolissaan bisneksien pysähtymisestä ja haluaa pian rajoitukset pois.
Neuvonantajat varmaankin yrittävät saada TÄSSÄKIN asiassa hänet järkiinsäKTS kirjoitti:
Ainakin Trump on huolissaan bisneksien pysähtymisestä ja haluaa pian rajoitukset pois.
Neuvonantajat varmaankin yrittävät saada TÄSSÄKIN asiassa hänet järkiinsäNiinhän kaikki ovat 🤓 jokainen yrittää kaikkensa, että jotain bisnestä voidaan tehdä.
usko_vainen kirjoitti:
Niinhän kaikki ovat 🤓 jokainen yrittää kaikkensa, että jotain bisnestä voidaan tehdä.
Näin myös Palestiinassa vaikka kreikkalaiset turistit tahattomasti turistibisnestä vahingoittivat
KTS kirjoitti:
Näin myös Palestiinassa vaikka kreikkalaiset turistit tahattomasti turistibisnestä vahingoittivat
Ei kai kukaan tahallisesti koronaa levitäkään 🤓
usko_vainen kirjoitti:
Missä niin väitin. Ellei nyt sitten puhuta bakteriologisesta sodankäynnistä jota epäilee myös mm. Iranin entinen presidentti Ahmadinejad.
KTS kirjoitti:
Missä niin väitin. Ellei nyt sitten puhuta bakteriologisesta sodankäynnistä jota epäilee myös mm. Iranin entinen presidentti Ahmadinejad.
Puhuit tahattomasta levittämisestä. Eikö se ole oletus, että pidät totena myös tahallista levittämistä 🙄❓
usko_vainen kirjoitti:
Tuskinpa mutta jos tuollaisia on niin ovatkin varmaan jonkinsortin uskovaisia ja kuvittelevat itse siitä pelastuvan, tietyllä herran sanalla.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Tuskinpa mutta jos tuollaisia on niin ovatkin varmaan jonkinsortin uskovaisia ja kuvittelevat itse siitä pelastuvan, tietyllä herran sanalla.
Olipa lapsellinen yritys taas solvata uskovia 😂
- Anonyymi
KTS kirjoitti:
Uusimaa suljetaan kohta. Jäljellä olevat juottolat samoin.
Kasoittain yrityksiä lopettaa toimintansa ja työttömyys lisääntyy mutta tämä on välttämätöntä taudin patoamiseksiLupaat vaan.
Eduskunta ja hallitus vielä keskustelee. Pitää sopia kellon ajoista. Sitäpaitsi huomenna vaihtuu kesäaika. Nyt on päätettävä suljetaanko Uusimaa talvi- vai kesäajan mukaan.
Demarit ovat periaatteessa erimieltä kaikesta mitä persut sanoo ja tämä kaikki täytyy laillisesti kirjata pöytäkirjoihin, käyttäen oikeaa sanamuotoa..
Ja Tie Tampereelle lienee jo aivan tukossa.
Siis näin huonosti Suomi on hoitanut hätätilasuunnitelmat. Tämä kaikki olisi pitänyt olla valmiina jo ennenkuin koronaa olikaan. Mutta ei ollut aikaa, on ollut kiirempää hoitaa laittomien matujen oikeudet kuntoon.
Kuinkahan presidentti Ahtisaari jakselee? Onko vielä elossa?
Jos Putin vaikka vain kokeellisesti ampuisi mainilat, kuluisi taatusti kolme viikkoa ennenkuin viherpunikkihipit pääsisivät hahmotelmissaan sille tasolle, että Marin hyvin äkäisen ja määrätietoisen näköisenä ilmoittaisi Suomen vastaavan laukaukseen.
Tämä alatyylinen touhu koronan ympärillä on ollut mieletön viesti kaikille Suomen edes teoreettisille vihollisille, että Tuntemattoman sotilaan henki on kuollut ja Suomi vapaata riistaa. Koko lähi- ja kaukoitä on tajunnut tämän jo vuosia sitten. Anonyymi kirjoitti:
Lupaat vaan.
Eduskunta ja hallitus vielä keskustelee. Pitää sopia kellon ajoista. Sitäpaitsi huomenna vaihtuu kesäaika. Nyt on päätettävä suljetaanko Uusimaa talvi- vai kesäajan mukaan.
Demarit ovat periaatteessa erimieltä kaikesta mitä persut sanoo ja tämä kaikki täytyy laillisesti kirjata pöytäkirjoihin, käyttäen oikeaa sanamuotoa..
Ja Tie Tampereelle lienee jo aivan tukossa.
Siis näin huonosti Suomi on hoitanut hätätilasuunnitelmat. Tämä kaikki olisi pitänyt olla valmiina jo ennenkuin koronaa olikaan. Mutta ei ollut aikaa, on ollut kiirempää hoitaa laittomien matujen oikeudet kuntoon.
Kuinkahan presidentti Ahtisaari jakselee? Onko vielä elossa?
Jos Putin vaikka vain kokeellisesti ampuisi mainilat, kuluisi taatusti kolme viikkoa ennenkuin viherpunikkihipit pääsisivät hahmotelmissaan sille tasolle, että Marin hyvin äkäisen ja määrätietoisen näköisenä ilmoittaisi Suomen vastaavan laukaukseen.
Tämä alatyylinen touhu koronan ympärillä on ollut mieletön viesti kaikille Suomen edes teoreettisille vihollisille, että Tuntemattoman sotilaan henki on kuollut ja Suomi vapaata riistaa. Koko lähi- ja kaukoitä on tajunnut tämän jo vuosia sitten.Etkö sinä pässinpää tajua Suomen lainsäädäntöä. Se vaatii tiettyä protokollaa jossa osa päätöksistä tarvitsee Eduskunnan hyväksynnän ja valiokuntakierrokset kestävät oman aikansa. Hallituksella ei ole diktaattorin valtuuksia.
Tämä harmitti aikoinaan myös Stalinia joka sanoi että auttaisiko hänen äänensä viemään Suomen päätöksiä eteenpäin.KTS kirjoitti:
Etkö sinä pässinpää tajua Suomen lainsäädäntöä. Se vaatii tiettyä protokollaa jossa osa päätöksistä tarvitsee Eduskunnan hyväksynnän ja valiokuntakierrokset kestävät oman aikansa. Hallituksella ei ole diktaattorin valtuuksia.
Tämä harmitti aikoinaan myös Stalinia joka sanoi että auttaisiko hänen äänensä viemään Suomen päätöksiä eteenpäin.Etkö osaa keskustella ilman nimittelyitä 🙄❓
usko_vainen kirjoitti:
Puhuit tahattomasta levittämisestä. Eikö se ole oletus, että pidät totena myös tahallista levittämistä 🙄❓
En ota kantaa siihen onko virus keinotekoinen. Tälläkin foorumilla on ollut niitä jotka uskovat sen olevan karannut ase.
KTS kirjoitti:
En ota kantaa siihen onko virus keinotekoinen. Tälläkin foorumilla on ollut niitä jotka uskovat sen olevan karannut ase.
En minäkään. Mutta ihmisten mukana se leviää eikä Gazassa tietääkseni ole turismia ollenkaan 🤔
usko_vainen kirjoitti:
En minäkään. Mutta ihmisten mukana se leviää eikä Gazassa tietääkseni ole turismia ollenkaan 🤔
Kuten sanoin, Gazan eristyneisyys ja saarto suojellut heitä Coronalta. Joka toiselle kuoppaa kaivaa vai miten se nyt menikään...
KTS kirjoitti:
Kuten sanoin, Gazan eristyneisyys ja saarto suojellut heitä Coronalta. Joka toiselle kuoppaa kaivaa vai miten se nyt menikään...
Eivät ne ole suojanneet koska siellä on jo koronaa joka leviää vaikkakin hitaammin 🤓
usko_vainen kirjoitti:
Eivät ne ole suojanneet koska siellä on jo koronaa joka leviää vaikkakin hitaammin 🤓
Missäs sitä pirulaista ei olisi?
Antarktiksella.
Mutta Gazan lukemat kelpaisivat maalle kuin maalle nyt.KTS kirjoitti:
Sama Ahmadinejad on valistanut meitä muita kertomalla ettei holokaustikaan ole ollut. Koronasta ovat tutkijat jo aikaa sitten kertoneet ettei ole kyse ihmisen tekemästä viruksesta, sen näkee koronan DNA:sta. Sitä en tiedä ymmärtääkö Ahmadinejad mitä DNA on, tuskin .
- Anonyymi
Uskonto ,mitä se on? Mielestäni se on maailman katsomus.
Kun sitä laajemmin tarkastellaan eri uskontokuntien myötä ,voimme havaita että monissa niissä uskomuksien haarossa puhumme samaiseta asiasta,käsitteellä Jumala.
Tuskin on uskottavaa että tuo samainen Jumala pyrkisi haastamaan ihmiset keskeisiin uskon riitoihin .
Koska uskomus on perutuva henkilökohtaiseen näkemykseen ei sen kautta pidä kiistämän toisen etuoikeutusta toisen näkemykseen saati sen uskon olemukseen jonka toinen katsoo olevan ns. totuus,vaan antaman jokaiselle vapautus omaan uskoonsa.
Pahuus on aina vastavoma hyvyydelle jota pitämän vastuulliseti vastustaa jokaisen uskontokunnan kesken. Ja ihmisen aika on rjallinen jolloin hyvät ja pahat teot punitaan.
Maailmassa on myös ateismia ,mutta sekin on oikeutus ihmiselle sillä meidän tehtävä ei ole tuomita vain ohjata oikeaan . USAn vauhti kiihtyy. Jumankekka!
97 000 tartuntaa. Ensi yönä menee 100 000 rikki.
Exponentiaalinen kasvu vaarantaa jopa 300 miljoonaisen populan ellei Kiinan mallia oteta käyttöön.- Anonyymi
Jep.
Toi USA:n koronakartta on ihan täynnä punaisia pyörylöitä. Muistan kuinka 80-luvun kylmän sodan aikana oli samanlaisia skenaariokarttoja joissa kuvattiin USA:ta ydinsodan iskujen kohteena. Samanlainen reikäjuusto.
DejaVu
- Anonyymi
Jumala käänsi selkänsä ja salli paholaisen hyökätä paatunutta ihmiskuntaa vastaan, jotta se näkisi mitä he ovat tehneet näille pienemmille veljilleen/sisarilleen. Aivan äsken he veivät leivän köyhän,sairaan,työttömän,vanhuksen ,lapsen suusta ja julistivat heidät loiseläjiksi. Vain oma raha merkitsi jotain. Nyt pienin Jumalan luoma eliö tappaa myös heitä. Valtiot eivät enää olekkaan velkaisia, vaan miljardeja jaellaan avokätisesti, mutta vanhuksille ei edelleenkään löydy rahaa.Onneksi Suomessa on aktiivi rukousarmeija,joten kristityt ovat turvassa,tuli mitä tuli. Valitettavasti huomaa näissäkin keskusteluissa saatanan saastaisen löyhkän erittäin vahvana.
- Anonyymi
Jumalattomat ihmiset ovat saatanan löyhkä ja kuinka he luulevat pääsevänsä pakoon Jumalan rangaistuksista.
Torrekin se tuossa pulputtaa että löyhkä haisee, vaikka kristitty uskovainen kuolee hän pääsee taivaaseen ylistämään Herraa.
Homot tanssivan helvetissä perkeleen kanssa tulitanssia suuren tuskan kanssa. Anonyymi kirjoitti:
Jumalattomat ihmiset ovat saatanan löyhkä ja kuinka he luulevat pääsevänsä pakoon Jumalan rangaistuksista.
Torrekin se tuossa pulputtaa että löyhkä haisee, vaikka kristitty uskovainen kuolee hän pääsee taivaaseen ylistämään Herraa.
Homot tanssivan helvetissä perkeleen kanssa tulitanssia suuren tuskan kanssa.Kaikkea sinäkin luulet.
- Anonyymi
torre12 kirjoitti:
Kaikkea sinäkin luulet.
MieIipiteesi rekisteröity.
- Anonyymi
Thor lyö vasaralla niin, että salamat vain sinkoilee.
Kuinka retardi tarvitsee olla jos ei tajua, että hengissä selvinneillä on jokin etu kuolleisiin verrattuna. Nämä hengissä selvinneet lisäävät perinnöllistä ominaisuuttaan yhteiskunnassa. - Anonyymi
Omaisuuttaan.
- Anonyymi
Jatkuukohan kärssiminen puolestaan vielä pitkään sitten, kuka tietää.
Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184