Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jascal
profiilit
Jascal
Jascal
Vapaa kuvaus
Veren lohikäärme, säälimätön kivun ruhtinas. 🧛
Aloituksia
1
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huulet,+huulet,+ennen+tykkäsinkin+suudella+"huulia"+😜😜😜
Kaulan+ymmärrän,+leukaa+välttämättä+en.+😂+Solisluu+menee,+kunhan+siinä+on+lihaa+ja+nahkaa+ympärillä,+en+nyt+sentään+ihan+luuta+kalvaava+koira+ole.+Ehkä+jos+laittaa+että+150cm+naisessa+on+150cm+rakastettavaa,+him+ottavaa+ja+kosketeltavaa,+170cm+naisessa+on+taas+170cm.+😉😏
20.04.2020 19:30
Ilmeisesti+siellä+pyörii+samat+ohjelmat+kuin+20-vuotta+sitten,+eipä+juuri+tule+televisiota+katsottua.+Samoja+mainoksia+siellä+tuskin+on,+mutta+eiköhän+niistä+pääsääntöisesti+koostu++koko+päivän+ohjelma.
20.04.2020 19:24
Itse+olen+aina+ollut+säärimies,+nilkat+ja+polvitaipeet.+🤤+Nuttura+ja+kaunis+niska.+Hyvin+hoidetut+sormet,+kynsilakka+ja+näppärä+näperrys.+😜+Nykyisin+varmaankin+olen+lähimpänä+aseksuaalia.+😂
20.04.2020 19:20
Assassins+creed+on+hyvä+pelisarja,+borderlandskin+on+ihan+ok.+Black+ops+menettelee+ainoastaan+moninpelinä.+Suosittelen+varaamaan+riittävästi+juotavaa+ja+naposteltavaa,+assassins+creed+saattaa+viedä+mennessään+ja+päivä+vaihtua+myöhään+yöhön.+Mikäli+ei+ole+tuttu,+niin+suosittelen+mass+effectiä.+😏+Onneksi+on+aikainen+herätys+huomenna+niin+jää+blackopsit+käynnistämättä.
20.04.2020 19:15
Niin+niin,+normaalina+miehenä+kurkit+tissikuvia+useita+kertoja+päivässä.+😜😂
Kannattaa+tuo+asia+puhua+läheisten+kanssa+ensin+läpi+ja+jos+eivät+ymmärrä+niin+eivät+ymmärrä+ja+teet+juuri+kuten+sinusta+parhaalta+tuntuu.+Yksi+elämä+ja+itselleen+tärkeimmät+ensin.
20.04.2020 19:02
Varmasti+saa+kuosiin+treenatessa,+itse+keskityn+istuma-+ja+leukalihasten+treenaamiseen.+=)
Kumminkin+vaarana+että+vain+lihakset+kasvaa+ja+rasva+ei+katoa+niin+sitten+on+vielä+isommat+meenboobsit+ja+ehkä+jostain+kohin+kiinteämmät,+lopulta+ne+kumminkin+sitten+roikkuu+jossain+polvissa+kun+on+spagetti+eikä+enää+pysty+treenaamaan.
En+ole+varmaan+Samanthan+rintoja+nähnyt+ikinä+tai+jos+olen+niin+ehkä+80-luvulla.+Enkä+kyllä+ajatellut+käyväni+googlen+kautta+kurkkaamassakaan+niitä.+
Lähete+vain+ja+ainoastaan+jos+siltä+tuntuu+tai+sitä+haluat.
20.04.2020 16:40
Entiset+baarikärpäset+käyvät+baareissa+kahta+kauheammin+kun+korona+on+ohi.+Ne+kerrat+mitkä+ovat+jääneet+baarikärpäsillä+välistä,+maksetaan+ns.+korkojen+kera.+Eli+kunhan+baarit+aukeavat,+ovat+baarikärpäset+yhden+illan+sijasta,+kaksi+peräkkäistä+iltaa.
20.04.2020 16:12
Lapsi+raukat.+Aikuinen+ihminen+on+kaikkea+järkyttävää+nähnyt+elämänsä+aikana,+mutta+pienet+lapsethan+saa+tuosta+vielä+traumoja.+=)
20.04.2020 16:05
Samalla+sivistyneesti+ajattelemme+muita+ihmisiä,+jotta+eivät+joudu+kärsimään+näkemästään.+
Tuon+videon+jälkeen+voit+lopettaa+Samanthan+ajattelun+ja+ajatella+kuinka+videon+mies+juoksee+kohti+uimarannalla.+=)+(Ei+varmasti+kykene+väistämään+tai+pysähtymään.+Kuuman+auringon+hikoiluttama+kostean+runsan+menboobs+lähestyy+uhkaavasti+kohti+kasvoja.+)
20.04.2020 15:55
Ei+pysty+kuvittelemaan+Samanthaa+tai+vastaavaa+rannalle+ilman+paitaa+juoksemaan.
Minä+jos+juoksisin+ilman+paitaa+rannalla,+niin+siitähän+se+sakko+ja+putkareissu+tulisi.+Sinä+jos+juoksisit+niin+varmasti+olisi+ensihoitoyksikkö+aurinkorasvan+kanssa+perässä+juoksemassa:+Rasvataan+ettei+pala.+=P
Asiat+on+itselläni+hyvin+ja+kaikilla+muillakin+kun+pidän+paidan+päällä.+=)+(Harmi+ettei+ne+joilla+on+huomattavan+isommat+manboobsit++ymmärrä+pitää+niitä+esteettisistä+syistä+piilossa.+https://www.youtube.com/watch?v=uGBlX5uXNYg+<-+itsellä+ei+sentään+noin+huonosti+asiat+ole,+mutta+ilman+muuta+tuollakin+pitäisi+olla+paita+päällä.)
20.04.2020 15:34
Minä+sinun+syistä+tiedä,+mutta+ei+ole+soveliasta+syyllistyä+julkiseen+sukupuolisiveellisyyden+loukkaamiseen.+=P+Ihan+noita+omia+terhakoita+menboobseja+mietin,+joissa+on+hiukan+näköä+ja+kokoa+eikä+ole+riittävän+kiinteät.+Samasta+syystä+myös+housut+ovat+hyvä+olla+jalassa.+=)
20.04.2020 15:20
Siitä+syystä+minullakin+on+esteettisistä+syistä+paita+päällä+ja+vältän+julkisia+rantoja.+=P
20.04.2020 15:12
En+usko+että+olet,+minä+reippailin+jo+klo+0400+jälkeen.+=)
20.04.2020 14:30
Tuollainen+aito+kohtaaminen+tulee+aina+kaupassa,+kun+minulla+on+yli+100€+ostokset+ja+takana+olevalla+muutama+tuote.+Aidosti+tunnen+ilman+sanoja+hänen+tuskansa+ja+siksi+päästän+hänet+ohitseni.+Hänkin+on+aidosti+helpottunut+ja+kiitollinen.+=)
20.04.2020 14:28
Kovin+moni+ei+julkaise+juuri+silloin+kun+sivuston+palvelimella+on+teknisiä+vaikeuksia+suorittaa+itseään.+=P+Tablettimella+harvemmin+on+samoja+ongelmia+kuin+koneella.+Konetta+käytän+ainoastaan+työaikana.+Tietenkin+kone+on+halpa+romu+jonka+tarkoitus+on+juuri+suoriutua+kevyistä+askareista.
20.04.2020 14:13
Halusta+en+tiedä,+kykyä+on.+Tällaisia+kykyjä+mm.+ovat+ovien+avaukset,+niiden+auki+pitämistä,+lastenvaunujen+nostamista+joukkoliikenne+välineeseen+vaikka+sitä+välinettä+ei+itse+käyttäisi.+Avustaminen/opastaminen+kun+henkilö+etsii+paikkaa+(josta+minulla+ei+ole+mitään+käsitystä,+mutta+google+ja+google+maps+kertoo+kyllä+riittävästi).+Tieliikenteessä+tarvittaessa+tilan+antaminen+kaistan+vaihdokselle+tms.
Mitä+nyt+äkkiseltään+luki,+niin+ainoastaan+Liner+osaa+huomioida+muita.+=P
20.04.2020 14:09
Vain+pokerissa+pienet+voitot.+Tällä+sivustolla+sivuston+palvelin+tuplaa+kun+ei+ota+lähetyskäskyä+vastaan+ja+sitten+kun+ottaa+niin+liian+monta+kertaa.+=)
20.04.2020 13:58
Varmasti+jokainen+yritys+huomioi+negatiiviset+palautteet+ja+tekevätkin+niille+jotain+jos+on+aihetta.+Valitettavan+usein+negatiivisen+palautteen+antaja+ns.+kostaa+omaa+huonoa+päivää+muille+tai+sitten+omaa+osaamattomuuttaan+ja+tietämättömyyttään+päättää+antaa+negatiivista+palautetta+koska+ihminen.+Monet+negatiiviset+palautteet+eivät+edes+kosketa+sitä+yritystä+tai+sen+henkilöstä+jolle+negatiivinen+palaute+on+annettu.+Parhaimmat+vain+räyhäävät+täysin+sivulliselle+asiakaspalvelijalle+koska+siihen+sopivasti+tuli+mahdollisuus.+Sellainen+rakentava+negatiivinen+palaute+on+aika+harvinainen,+harva+siihen+valitettavasti+kykenee.+
Parhaat+asiakaspalvelijat+saavat+negatiiviset+palautteen+antajat+pyytämään+anteeksi+tai+nauramaan.+=)
20.04.2020 13:31
Aina+kun+siihen+on+mahdollisuus+niin+annan.
20.04.2020 13:15
Eiköhän+tuossa+Suomi+ota+venäläisten+jätteet+seuraavat+20-vuotta+ja+maksa+10milj.+sovitteluna.
20.04.2020 11:53
46 / 66