Olenko palstan reippain ?

Anonyymi

Aamupalan ( 2 lohivoileipää, kahvi ja vaniljajugurtti ) jälkeen lähdin reippaalle kävelylenkille. Herää kysymys: Olenko minä palstan reippain ? -Likinäkörillitäti

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet

Lohivoileivät ovat maukkaita ja kävely reipasta.

Itse haluan nakkeja & ranskalaisia kaikilla mausteilla.

Kaikki mausteet tarkoittaa suurinpiirtein tätä: sinappi, ketsuppi, kurkkusalaatti ja raaka sipuli.

Majoneesit ei tipahda. Jos huomenna tipahtaa majoneesit, olen raskaana eikä raskaustestiä tarvitse tehdä.

(Hirn)

• En usko että olet, minä reippailin jo klo 0400 jälkeen. =)

• Olet kaikista reippain. :)
      Täällä oli simppeli aamiainen, hedelmäkulho: viipaloitua päärynää, banaania ja viinirypäleitä, 1 keitetty kananmuna. Hyötyliikuntaa, pölyjen pyyhkimistä, keittiön kaappien ylähyllyjen sekamelskan uudelleen järjestämistä ja imurointia.

• Anonyymi

Vahvistettu kaurapuuro n. 500 kcal, vihreää teetä, kuppi kahvia, banaani.

1,5 tuntia kohtalaista treeniä (sykealue 90-160), oikeita töitä, kotitöitä. Väliin tasapainoinen lounas ja välipala..

Ja laiskottelua! Joo, olet reippain 😄

xLiner

• Anonyymi

Epäilyttävän kuuloinen tuo "vahvistettu" kaurapuuro 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäilyttävän kuuloinen tuo "vahvistettu" kaurapuuro 🤔

Eihän sitä nyt pelkällä kaurapuurolla pärjää...

Epäily on ihan terveellistä, niin kuin mun puuronikin.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä nyt pelkällä kaurapuurolla pärjää...

Epäily on ihan terveellistä, niin kuin mun puuronikin.

xLiner

Kananmuna, rahka vai pähkinät, vahvisteena puurossa? Kaurapuuro ananasrahkalla on lempparini tai puolukka huupalla. Kananmunan sotkemisen siihen kaurapuuroon teen joskus, mutt itse sitä en kyllä syö, olen maistanut... mutt koiramme tykkää siitä!
        Toiset syö myös ylikypsän banaanin kanssa kaurapuuronsa, aamupalaverissa tuonkin olen nähnyt usein... parin mimmin kohdalla tapahtuvan.
        Ovat näitä sykemittarilla varustettuja vapaa-aikanaan, töissä sitä ei käytetä, olen kieltänyt!

• Voit ollakin.
      Tänään kun ei jaksanut tyhjää kävellä, niin aamupuuron jälkeen purin kuistin portaat ja kasasinkin ne jo. Jotain sitä on lomapäivänsä ratoksi puuhailtava.

• Anonyymi

Minkä vankilassa oppii, sen vanhana taitaa.

• Anonyymi

Likinäkö rillitäti jos et oo reippain niin ainakin oot likinäköisin ja paksulinssisin

• Anonyymi

Ei saa pilkata. Ja sitä paitsi et varmastikaan voi tietää kaikkien palstalaisten silmälasilinssien voimakkuuksia.

• Anonyymi

Rillitätin linssitten vahvuus kuulemma -9 pilkku jotakin. Ei se ole vielä maailman ennätys.
        Tunnen pari ihmistä, joilla linssitten vahvuus -11 pilkku jotakin.

• Minusta Trollikka on tämän palstan touhukkain tyyppi. Hän on tehnyt jo 5 juttua, kun muut vasta miettii yhtä tekevänsä. 😂

• Anonyymi

Ja höpön höpö, mä vaan kertoilen tekemisistäni normaalia enemmän täällä ja moni sanaisemmin mitä porukka yleensä porukka täällä itsetään kertoo.
        Mä esim. nukuin tänä aamuna pitkään ja käytin koiran sitt lenkillä. Jätin sen kotiin kun kävin kaupassa muona ostoksilla n. viikon eväät rahjasin autoon ja takaisin kotiin.

Syötiin Pojun kanssa keittokinkkua Maalahden limpun päällä, just äsken, meillä molemmilla oli jo kiljuva nälkä. Nyt on peuranliha kattilassa juuresten kanssa kiehumassa, teen päivällisen siitä meille, täks ja huomiseks päiväksi.
        Taidan ottaa tämän päivän ihan löysin rantein, ehtii niitä puutarhatöitä tehdä huomennakin, jos ei sada. Toin lisää sarviorvokin taimia, ovat monivuotisia, jollei rusakot niitä pistä poskeensa.

Viime yönä meillä oli kettu käymässä pihassa, ilmeiseti etsiskeli ruokaa itselleen... ehkä rusakkojen jälkiä maata haistellen seurannut pihaamme. Pojuhan kuuli sen liikkuvan ulkona ja nosti hirveän metelin, jota mä säikähdin. Aamuyötä kellon jo käydessä, mun ollessa umpi unessa, heräsin haukuntaan ja ulinaan... se pirulainen kehtas vielä ulvoakin sisätiloissa.
        Enemmän kuin epämielyttävä kokemus!
        trollikka

• Disse
        Anonyymi kirjoitti:

Ja höpön höpö, mä vaan kertoilen tekemisistäni normaalia enemmän täällä ja moni sanaisemmin mitä porukka yleensä porukka täällä itsetään kertoo.
        Mä esim. nukuin tänä aamuna pitkään ja käytin koiran sitt lenkillä. Jätin sen kotiin kun kävin kaupassa muona ostoksilla n. viikon eväät rahjasin autoon ja takaisin kotiin.

Syötiin Pojun kanssa keittokinkkua Maalahden limpun päällä, just äsken, meillä molemmilla oli jo kiljuva nälkä. Nyt on peuranliha kattilassa juuresten kanssa kiehumassa, teen päivällisen siitä meille, täks ja huomiseks päiväksi.
        Taidan ottaa tämän päivän ihan löysin rantein, ehtii niitä puutarhatöitä tehdä huomennakin, jos ei sada. Toin lisää sarviorvokin taimia, ovat monivuotisia, jollei rusakot niitä pistä poskeensa.

Viime yönä meillä oli kettu käymässä pihassa, ilmeiseti etsiskeli ruokaa itselleen... ehkä rusakkojen jälkiä maata haistellen seurannut pihaamme. Pojuhan kuuli sen liikkuvan ulkona ja nosti hirveän metelin, jota mä säikähdin. Aamuyötä kellon jo käydessä, mun ollessa umpi unessa, heräsin haukuntaan ja ulinaan... se pirulainen kehtas vielä ulvoakin sisätiloissa.
        Enemmän kuin epämielyttävä kokemus!
        trollikka

No kertomuksiinhsn täällä on vedottavakin. Ja kyllä sä viiletät kokoajan vaikka minne niissä. 😃

No välillä itsekin.... tänäänkin siivosin kämppää. Karsee sotku. Tulee kuraa ja roskaa ulkoa.

Nyt söin mutsin tuomaa pitsaa ja lähden katsomaan enon luota yhden sähköhomman, sekä käyn kaupassa. Selkeesti pystyn hoitamaan sen reissun moottoripyörällä. 😎

• Anonyymi

Olet. Toivottavasti sinun reippaus tarttuu myös muihin.

• Anonyymi

Et ole. Herään jo viideltä ja fillaroin 10 km lenkin ennen puoli seiskaa.

• Anonyymi

Heräät samaan aikaan kuin nunnat ja munkit luostarissa. Onpa ihailtavaa. Onko tuo työmatka, jonka pyöräilet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräät samaan aikaan kuin nunnat ja munkit luostarissa. Onpa ihailtavaa. Onko tuo työmatka, jonka pyöräilet?

On se työmatka ja harrastusmatkakin monesti.

• Anonyymi

Mä olen kyllä omasta mielestä reippain, koska lähdin aamulla puolentoista viikon loman jälkeen töihin. Niin ja söin 2 leipää juustolla kurkulla ja join mukillisen kahvia.

-pihis-

• Anonyymi

Taatusti. Ette edes tiedä, mitä olen aiheuttanut.

• Anonyymi

Aamulla söin lihakeittoa ja näkkileipää aamiaisena.

Minä ajattelin jo eilen käydä pyöräilemässä ja kaupoissa, mutta katsoin sitten säätiedoitteita, oli harmaa päivä, ajattelin että tänään käyn, ja niin tein, oli aurinkoisempi päivä.

Oli "Misty morning, clouds in the sky".... Black Sabbath - The Wizard: https://www.youtube.com/watch?v=GKY--qaHWSw

Joudun vielä uudestaan huoltamaan, tai pikkusäätöjä tekemään pyörään vaikka sunnuntaina säädin vähän, säädän vielä vähän paria juttua, en koeajanut sunnuntaina lainkaan, niin pieniä säätöjä tehtävänä.

• Anonyymi

Järkevämpi vaihtoehto on kävelylenkki eikä makkaralenkki.

• Anonyymi

Toivottavasti ihmiset ymmärtävät sen asian.

• Anonyymi

toivoryynänen on reippaampi. Topi heräsi omaan kuorsaukseensa jo aamulla kello neljä. Topi nukahti ja heräsi uudestaan herätyskellon aikaan kuudelta. Topi nukahti virkeänä ja heräsi ylösponnahtaen kello kahdeksan. Topi siirtyi asuntonsa pohjoissiipeen rakennettuun aamiaishuoneeseen nauttimaan tuoreista kahvipavuista valmistettua nestettä.

Topi siirtyi tämän jälkeen asuntonsa länsisiipeen keskustelemaan lounaan keralla tarjottavan punaviinin toimittajan kanssa viinin laadun heikentymisestä.

( huh )

Topia alkoi ramaisemaan ja Hän lähti reippailemaan ulkoilmaan solmio kaulassaan sekä pussihousut jalassa. Linnut ne visertelivät himokkaina auringon paisteessa rusokuusamoiden ja siireenipuskien työntäessä vihreitä oksanalkujaan kevään kunniaksi. Perhana kun Topi on herkässä tunteikkaassa olotilassa.

• Anonyymi

Pussihousut jalassa ja tuulitakki asusteeseen kuuluu solmion lisäksi, kuin kuuluisat hielle haisevat "tuulihousutohtorit".

• Juu - Jaakko Tepon mainiota huumoria noin vuodelta 1985.

• Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

Juu - Jaakko Tepon mainiota huumoria noin vuodelta 1985.

Jaakko Teppo on jostain Iisalmen seudulta.

• Anonyymi

Mä en tykkää herätä aamuvarhaisella, kun olen iltavirkku

• Anonyymi

Armeijassa ei kysytty, haluaako herätä aamulla kuudelta.

• Anonyymi

Aamuheräämiset on aika ristiriitainen juttu... Toisaalta on inhottavaa herätä kun väsyttäisi. Mutta toisaalta on kiva olla ajoissa jalkeilla, tulee ahkera olo ja voi saada enemmän aikaiseksi. Ja varhaisissa aamun tunneissa on joku viehätys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu on työelämässäkin jos tekee täsmätunteja milloin pitää olla paikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vääpeli kun tulee herättelemään niin peiton alta paljastuukin Sig-Sauer -ladattu järeä pistooli ja sanot vääpelille että ota ota housut pois ja lasta ja laske allesi :D

• Anonyymi

Hei lapioikaa 6 kuutiota soraa 14 tunnissa niin voitte sanoa että olette reippaita.

• Anonyymi

No se on jo todellakin reipasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se on jo todellakin reipasta.

Toimitusjohtajan aamupala on lapiuoida 2 tonnia sontaa ennen töihin lähtöä, ja ennen aamupuuroa, tottakai.

• Anonyymi

Oot luovutan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      26
      2466
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2096
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1759
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      45
      1577
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1507
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1075
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      124
      1059
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      985
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      967
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      959
    Aihe