Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

125

Kommenttia

16099

1. Eikös ne ylimääräiset lomat ole kevään ja kesän korvilla ihan ok juttu..? Jos on pinkka kunnossa...

Meillä vaikutti noi trulli eiku trumpin tullisekoilut.. tilauskanta romahti. Tosin mulla on piisannut töitä jaettavaksi asti. Kiina ja eurooppa vetää, jonnin verran jenkitkin.

Jos mulla olisi rahaa, en pistäisi pahitteekisi pientä ylimääräistä lomaa. No, pistävät sitten mieron tielle varmaankin kunhan taas sellaista keksivät. Minuthan siis on irtisanottu kolmesti tästä nykyisestä työpaikastani.. ja juu ei ole kauheasti luottoa työantajaan joka puliveivaa työsuhteellani.

Minkäs merkkinen sun juniorisi on? Rotikka? Bullmastiffi?
  2. Epätavallinen. Kyllä, omasta mielestäni olen.

Koko lähipiirini myöntää tämän. Olen exsentrinen persoona. En kunnioita normikäytäntöjä, olen siis huonokäytöksinen ja jopa törkeä kun poikkean normaalista.

Kunnioitustani normaaliin kanssakäymiseen ei ole, vaan olen irroittautunut sosiaalisesta normistosta ja vähät veisaan mitä minusta ajatellaan. En kulje massan mukana vaan valitsen polkuni itse. Arjessa ja elämässä.

Sosiaalinen paine on asia jota en tunne, olen vapauttanut itseni siitä jo penskana. Eli olen outo. En myöskään pelkää asettua vastateloin yleisen mielipiteen kanssa jos niin tunnen oikeaksi. Uskallan olla eri mieltä ja tunnustaa myös virheeni sekä puutteellisuuteni.

Rakastan elämääni tälläisenään, kun saan olla ihan oma itseni. Se, pidetäänkö minusta, on täysin epärelevantti kysymys ja siksi olen outo.
    Mutta kaikessa epätavallisuudessani olen kuitenkin pohjimmiltani hyvin tavallinen minä itse. Eli kysymyksesi on kompa.