Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mielenkiintoinen ajatus. Palstalle vain pitäisi saada vielä lisääntymiskykyisiä naisia, sillä alamme kakki olemaan jo liian vanhoja tuottamaan palstasekasikiöitä. :)
Minä ainakin olen jo liian vanha moiseen hommaan.
06.04.2026 07:37
Hmm.. kohtalo puuttui peliin. Se saaga oli Funismaista ilottelua jumalatteruudellesi.. :)
05.04.2026 15:52
Heh! Mä rätkähdin nauramaan. Toi on just niin sinua, että voin kuvitella sen.
05.04.2026 15:49
Juu, arvatenkin noin voisi asia toimia. Ja sit se tulis salilta aamukahdeksalta takaisin ja sättisi sinua. "Juoppo!"
05.04.2026 15:32
Minä en katso uutisia, olen siis tyhmä pirttiläinen. Ja se olen ihan omasta vapaasta tahdostani.
05.04.2026 15:28
Nooh.. neljä koronarokotetta, neljä hepatiittirokotusta, pneumokokkirokote, influenssarokotteet vuosittan, jäykkäkouristusrokote, keltakuumerokote .. siinä kaikki mitä muistan ottaneeni.
Joten nanoja piisaa vaikka muille jaettavaksi. :)
Itse perussairaana en saa ottaa eläviä tai heikennettyjä rokotteita, mihin tuo keltakuumerokotuskin kuuluu. Sen kun otin, niin olin muutaman viikon heikossa kunnossa. Mut se meni ohi suhteellisen lievillä komplikaatioilla. Mutta sen kestin siksi, kun halusin matkustaa. Pahimmillaan olisin voinut invalidisoitua pysyvästi, mutta selvisin kuitenkin suht helpolla ja ohimenevillä oireilla. Et on niissä joissakin rokotuksissa minulle vaarojakin. Poliorokotusta en voi ottaa, enkä kurkkumätää , muutoin olenkin ottanut lähes kaikki mahdolliset.
05.04.2026 15:25
Huh, huh. Viiskytä dollaria humpuukista. Ja joka raajaan. Kyllä ne osaa vedättää.
05.04.2026 15:13
En minä ryyppää. Jotkut lääkkeet mitä syön, nostavat maksa-arvojani. Siksi olen seurannassa jatkuvasti.
05.04.2026 15:11
Luulija olkoon omissaan, mutta voisi olla sinun potentiaalinen vastaparisi. Se vaan, että mieheksiluulijan tulisi vissiin olla si nainen. Itse epäilen häntä mieheksi joka saanut kokea catfish -kokemuksen.
Toki voi olla päästään vikainen nainenkin, mutta sellaisiin ei piä mennä sekaantumaan. Se meinaan on vaarallista hommaa.
Pitäsi sullekin paritus kyllä saada aikaiseksi, miten olisi TT, vakaa naisimmeinen joka laittaisi sinut ojennukseen..?
05.04.2026 15:02
Hee.. tämähän olikin sellaista karikatyyrimäistä hassuttelua ja siinä mielessä näin fiktiivisesti ajateltuna, sinä ja linukka ootte kuin luodut toisillenne. Tosin krapula-aamuina sulla ei olisi yhtään kivaa.. :)
05.04.2026 14:53
Etkö huomannut Funiksen laittamaa oodiketjua sinulle? Meni valitettavasti poistoon.
05.04.2026 14:48
Kerrohan sitten jälkikäteen keikkakuulumiset.
Ite edelleenkin vain möhnötän.. lupasin laittaa tänään ruokaa ja siinä kaik mitä aion tänään tehdä.
Taidan kaivaa sipsipussin esiin ja katsoa töllötintä kohtapuoleen.
05.04.2026 14:45
No lieko tuo jumalatar käynyt lainkaan palstalla vähään aikaan.
05.04.2026 08:30
Ai, siis reptiliaanit on niin pikkuruisia, että mahtuvat villakoirieni sekaan sängyn alle.. hjuuva.
Minulla nääs on jenkkisänky, jossa on tavaratilaa patjan alla. Saattaapi reptiliaanit makoilla siellä pehmoisella tyynyllä nauttimassa maasäteilystä ja villakoirien keräämisestä.
Tuolla tiedolla en nuku koskaan enää sängyssäni. Sänky menee vaihtoon ja se hopealangoitettu lakana tilaukseen viipymättä. :)
05.04.2026 08:25
No ihan maan tasossa elelen ekaa kerrosta ja meitin kellarikomerot ovat tuossa parin seinän takana. Kyllä tämä on kellariton kerrostalo. Ei oo vinttiäkään.
Löytyy toki pyöräkellarikin, mutta sekin on maantasalla. Eli eip ole allani tyhjää tilaa, jota kellariksi voisi sanoa.
05.04.2026 08:20
Jaiks! Mullekin on pistetty ihan kaikki mahdolliset rokotteet. Ny ne nanorobotit sitten pitää valtakuntaa mun kropassa. Toivottavasti elävät sovussa keskenään, eivätkä ala taistelemaan. Mietippä, nanorobottien sotaa vaikka maksan herruudesta.. hmm .. ilmankos minulla on maksa-arvot koholla. :)
05.04.2026 08:16
Yksi noista on tosiaankin jo toteutunut rakkaustarina.. :)
05.04.2026 08:09
Nosto.
04.04.2026 23:06
Hui! Ei mulla kellaria ole kun asun kerrostalossa. Tosin ensimmäisessä kerroksessa ja tuo maasäteily saattaapi olla juurikin minun vaivani.
Reptiliaanit sänkyni alla, uskallanko koskaan enää nukkua sängyssäni ja varsinkaan alasti, kuten tapanani on...
Mistähän voisin saada hommattua tuollaisen hopealankaisen lakanan?
04.04.2026 22:59
No niih.. sieltähän se totuus tuleepi. Kiitos!
04.04.2026 22:41
18 / 806