Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pistäs suus jo soukemmalle.. Haaveilija ole mikään palstamies.. ihan ehta ja aito ihana nainen. Todistetusti. Mene hommaamaan harhoihisi toimiva apu..
13.02.2024 17:52
Vähemmistössä joka on enemmistöstä poikkeavaa.. niin.. mä paskat nakkaan enemmistöstä. Suksikoon jonnekkin minne aurinko ei paista.
Olen aina tykännyt ihmisistä jotka ovat omia itsejään.
13.02.2024 11:19
Juu.. mullakin tässä kuukausi eteenpäin buukattuna, mutta ehkäpä maaliskuun loppupuolella..?
Sellainen hetki aikuisuutta tekee välillä ihan hyvää. Itse kullekin.
13.02.2024 11:15
Kysymys.. ääh ei jaksa..
Ehkäpä lähetän kysymyksen sijasta kutsun..
Seuraavalla kerralla kun tulet, voitaisiin käydä vaikka leffassa.. pään totaalista tuulettamista..
Oli viimeksi oikein mukavaa. Kiitos siitä.
12.02.2024 17:50
No Jasu hyvä.. mä tykkään sun törpöstä sinästä. Olet niin ihanan aito.
12.02.2024 17:41
Olekko vielä hereillä? Laitoin viestiä.
11.02.2024 01:09
Kyllä vain.. olet hurmaava persoonallisuus.
11.02.2024 00:55
Minun mielestäni ihmiset ..
( varsinkin miehet ) .. sekoittavat läheisyyden seksiin.
Kosketuksella on hyvin paljon merkitystä ihmisen hyvinvointiin ja se sekoitetaan seksiin. Sillä seksi on koskettamista.
Naiset halailevat ja koskettelevat kanssaihmisiä, mutta miehisessä maailmassa se on harvinaisempaa. Kosketuksen ja läheisyyden puute voi esiintyä jopa fyysisenä kipuna. Se mielletään seksin puutteeksi, mutta tosiasiallisesti sillä ei oikeasti ole mitään tekemistä sen (seksin) kanssa.
Toki seksittömyyskin voi olla vaikeaa, mutta pitäisi osata erottaa seksi ja läheisyys toisistaan, jotta ymmärtää sitä puutetta mitä tuntee.
10.02.2024 23:41
Mut hei.. olet varsin hurmaava jästipää.. sinussa on sitä jotakin. Veikeää ja vetoavaa.
Kyll sää tiedät sen itekin.
Mutta jästipää olet ja mitä suuremmassa määrin. Osaan se minäkin olla jästipää, kun sille päälle satun. Mut meidän eronamme on se, että minä olen myös pölkkypää. Kumipäinen luupää.. kuten mentorini aikanaan minusta mainitsi...
10.02.2024 23:31
Noh.. mielestäni et ole kiero.. huumorintajussasi on twistiä ja omintakeisuutta joka vaatii lukijaltaan hieman laajempaa katsantokantaa.
Minun mielestäni olet oikein hyvä juuri noin. Kettuilusi on hyväntahtoista.
10.02.2024 23:07
Saat höpöillä. Se on yksi sinun valloittavista piirteistäsi.
Kaikki ei tajua, kuvittelevat sinun veetuilevan kun vaan oikeasti höpöilet.
10.02.2024 23:02
Ei ollut kyse voittamisesta.. mä tykkään sinusta kuin hullu puurosta, nii kunhan kiusoittelen.
10.02.2024 22:59
No sisaruksiani en kyseenalaista.. edes sinunkaltaista jästipäätä.. 🤣
10.02.2024 22:53
Niin arvelinkin.. :D
Ite käskit kysyä sellaista mitä et tavallisesti paljastaisi.. löysin kysymyksen johon et vastaa edes tuhannen päissäsi..
Heh..
10.02.2024 22:51
No.. olet kyllä oukeassa. Pseudonyymilläkin on anonyymiteettinsä.
Aikanaan oalstalla oli näitä kysymitä vain -ketjuja enempikin.
Minä kysäisenkin missäpäin valtakuntaa vaikutat? Noin niinkuin likimain.
Kiinnostaa siksi kun väität että perähikiällä.. heh.. jos vaikka palstamiittiä järjestettäisiin sielläpäin...
10.02.2024 21:59
Jahas.. vai että oikein sopimus.. saanko kyseenalaistaa..?
Alluttele sinä ihan keskenäsi. Mulle hän on viehkeä ja naisellinen Alette.
10.02.2024 21:50
Näimpä.. en saa henkilöihin kohdistvaa hakua.. tulee että vastaavuuksia ei löydy tai esineitä. Niin Bingillä kuin Googgelillakin. Luovutan. Suosiolla.
En rikastu sillä tiedolla, ketä julkkista muistutan. Olisihan tuo voinut olla kiva knoppi, mutta selviän ilmankin.
Mutta ehkä tulen leikkimään AI kuvilla jatkossakin..
10.02.2024 21:47
Kysymykseni:
Olisikos aika juoda vettä ja mennä nukkumaan?
Palstapervoilu kännispäin saattaa kaduttaa seuraavana päivänä.
10.02.2024 21:17
Ja kissan kontin Aletheias ole mikään Allu. Käypä lempinimi on Alette. Naisellinen ja sievä lempinimi naiselliselle ja sievälle ihmiselle.
Tapoja bro. Pikkuisen edes. Allu on miehen lemppari .. ei noin kivan kuin Aletheias on.
10.02.2024 21:10
Hauska..
En tosiaan saa haettua kuin esineitä. Kuvahaulla tulee huivia ja kaulakoruja.. yms.
On varmaan jossakin asetuksissa vikaa.. kai..
10.02.2024 21:05
281 / 806