Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juu.. parit tiukat enintään sinulle ja muut drinksut laimennetaan reippaasti ..
Mausteena, ei täytteenä.
Juu kahtellaan.. nou hätä.
15.11.2023 07:10
Niin.. siinä on jotakin ritarillista ja se todellakkn läikähdyttää sydänalassa, kun mies on suojeleva. Itse en ole sitä juurikaan kokenut ja olinkin ihan äimänä kun tuo palstaveli oli minua kohtaan suojeleva kun oltiin rämpimässä Fiskarsin pähkinäpuurämeikössä.
En ole tottunut tulemaan huomioiduksi. Kyllähäb se sykähdyttää.
15.11.2023 07:07
Juu ..pikkujoulusesonki.. sisarusten pikkujoulut.. heh.
Kahtellaan. Ja mä saan tehdä sulle drinksun vaikka sä oletkin parempi baarimikkona.
14.11.2023 21:12
Varsinkin tasapainohäiriöiselle..
14.11.2023 20:56
Niin.. se tosiaan aiheuttaa turvattomuuden tunnetta. Siksipä se kai pelottaakin.
14.11.2023 20:54
Mutta hei.. sä olet tuonut mulle läjäpäin jo marjoja. Mä en saa niitä mistään muualta kuin kaupan pakastealtaasta.
Ja olet pitänyt minut kahveissakin. On minun aikani tarjota.. tulilientä. Jos vaan kelpaa...
14.11.2023 20:53
Ei kaikkia voi hallita. Elämää ja sen sattumuksia ei voi hallita.
14.11.2023 20:03
Olipa tylyttävä ja epäasiallinen kommentti. Jopa halventava. Niin.. että kiitti.
14.11.2023 20:02
Ihan samaa mieltä. Miesten tulisi näyttää tunteitaan enemmän. Se on suotavaa.
14.11.2023 19:59
No mä en ole koskaan tykännyt että kosketellaan ilman lupaa. Toki minua lääpitään jatkuvasti.. mikä ei ole kivaa.
Tykkään halia ja koskettelemisesta, mutta mielestäni on sopimatonta että esimerkiksi esihenkilö koskettaa minua.
Tai työkaveri. Tai joku satunnainen tuttu.
En lyö tai muuta, mutta en tykkää siitä.
Lapsille tuon sallii, ja läheisille. Ei muille.
14.11.2023 19:57
Mutta kun maalla ihmiset tulevat etuovesta tarjoavat lapastaan. Kieroimmat ihmiset tuntuvat pesiytyvän juurikin kaupunkeihin.
Ja sairaimmat.
14.11.2023 18:20
Kyllä minäkin pakenen kotiini turvaan. Joskus kun kävelen yöllä keskustan läpi on tyyppejä lähtenyt seuraamaan. Tai niin olen luullut ja kiiruhtanut kotiin. Taakseen ei uskalla vilkaista. Tulee vaan sellainen hysteerinen fiilis päästä tilanteesta pois. Kotiin. Turvaan.
On tosiasia, että tässä puistossa, jossa asun on murhattu, raiskattu ja ryöstetty ihmisiä. Poliisit partioivat alueella läpi yön. Siksi olen varuillani yksin liikkuessani pimeään aikaan.
14.11.2023 18:11
No.. miehet harvemmin myöntävät pelkäävänsä mitään.
Vaatii mieheltä luonnetta myöntää pelko. Perinteisestihän mies ei saa olla heikko, mikä on ihan potaskaa. Lehmänlantaa. Siksi miehet eivät "tunne" pelkoa.
Ja toisekseen miehet yleisesti ottaen (eli rankasti yleistäen) eivät ole mitään neropatteja, mitä tulee tunteisiin. Se, että aristelee pimeää.. nainen tunnistaa sen peloksi ja mies ehkä ajattelee sen järkeistäen ja laittaa humpuukkikoppaan.
On tervettä olla tuntemattoman edessä varuillaan.. oli se sit pimeä tai tuntematon ihminen..
14.11.2023 18:04
Rohkea olet. Mutta noinhan sitä pitääkin toimia.
Juu.. olen ihaillut aina miehiä, jotka viitsivät keskellä yötä ajaa hakemaan puolisoitaan.
Se on rakkautta parhaimmillaan.
14.11.2023 17:55
Juu. Nuorempana kun asuin stadissa, sai kuulla kaikenlaista tapahtuneen yö aikaan, mutta ei minulle mitään koskaan tapahtunut. Joitakin huuteluita sain, että tietyn summan saisin jos lähtisin jonkun matkaan, mutta ei sen kummallisempaa.
Ne oli helppo sivuuttaa .. kaikenlaiaet huutelut. Jatkoi vaan matkaa, ihan kuin ei olisi kuullutkaan mitään.
Ja minä olin tuolloinkin pieni ja lisäksi heiveröinen.
14.11.2023 17:52
No en kumpikaan.
14.11.2023 17:48
Ketut ny on ymmärtääkseni täysin harmittomia. Mitä nyt joskus risteytyvät koirien kanssa kuulemani mukaan. Mutta ilves tai muu isompi peto kyllä pistää lemmikkikoiran poskeensa alta aikayksikön.
No juu.. tuo pimeän pelko on niin yksilöllistä. Eihän siinä oikeasti ole mitään järkeä jos sitä vähänkään ajattelee. Mutta siitä huolimatta se pelko on ja pysyy.
En aina pelkää pimeää .. se riippunee kai aika paljon myös olosuhteista. Jos vaikka on väsynyt, niin se ottaa herkemmin vallan.
14.11.2023 17:47
Juu.. maalla tosiaan se pimeys on säkkipimeää.
Sysipimeä metsä. Hui kauhistus.
Tosin aikanaan kuljin öiseen aikaan paljonkin. Yleensä kyllä joko keinovalaistuksessa tai täydenkuun valossa. Säkkipimeää vältän. En tykkää. Ollenkaan.
14.11.2023 17:39
Niin.. ei pimeydessä tosiaankaan ole mitään pelättävää. Mutta aikanaan esihistoriassa pimeys oli vaarallista ja evolutiivisesti ihminen joka on pelännyt pimeää on selvinnyt ja tuo samainen peiko on meissä edelleen.
Kaikki me tiedetään, ettei pimeää tarvitse pelätä, mutta pelkäämme silti. Se on, kun ei voi tietää mitä siellä pimeässä lymyää ja mielikuvitus tekee rasahduksista ja heijastuksista mitä ihmeellisimpiä ajatuskuvioita.
Minulle on helpottavaa tietää, että se on ihan luonnollinen pelko. Ja se, etten ole ainoa joka pelkää pimeää.
14.11.2023 17:35
Niin.. lukemani artikkelin mukaan on hyvin tavallista pelätä pimeää. Itse ajattelin ennen että minä olen vain nöösi, kun pelkään pimeää. Mutta tämä ketju saa ajattelemaan asiaa toisella tavalla.
Tuntuu toi pimeän pelkääminen olevan hyvinkin yleistä ja kuten tuossa lukemassani artikkelissa oli, se on ihmiselle luontainen pelko.
14.11.2023 15:02
319 / 805