Kenelle palstalaiselle

Anonyymi-ap

Haluaisit ehdottaa nesteiden vaihtoa?

-flowersreally-

99

853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huitaleelle ilman muuta.

• Anonyymi

Sama <3

T. Topi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama <3

T. Topi

Samoin lillis 2020

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­­­N­­y­m­f­­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181049224

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kaikille niille joilla on yli 5 vuotta vanhat nesteet, ruosteiset nesteet tai muita ongelmia jäähdytysjärjestelmässä.

-keinovaginamies-

• Pirppikselle voisi ajatellakin moista ehdotusta. Sillä on aika hyvä baarikaappi ja toisaalta mulla on kohtalainen kokemus alkoholeista, niin voitaisiin tehdä vaihtokauppoja. Minä tuon kaappiinsa jotain uutta ja saan vastineeksi nautiskella joistain kaapissa jo olevista jaloliemistä.

• Jalolienten vaihto kuulostaa .. hmm.. kovin mielekkäältä.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Jalolienten vaihto kuulostaa .. hmm.. kovin mielekkäältä.

Katsotaan siskoseni, katsotaan. Tulee sitä paitsi olemaan haastavaa kiikuttaa sulle vaihtoehtoliemiä, sen verran olet kartalla kaikesta ja toisaalta etsiä Alkosta soppaa sun makuusi on myös oma liemensä.

• randombypasser kirjoitti:

Katsotaan siskoseni, katsotaan. Tulee sitä paitsi olemaan haastavaa kiikuttaa sulle vaihtoehtoliemiä, sen verran olet kartalla kaikesta ja toisaalta etsiä Alkosta soppaa sun makuusi on myös oma liemensä.

Mutta hei.. sä olet tuonut mulle läjäpäin jo marjoja. Mä en saa niitä mistään muualta kuin kaupan pakastealtaasta.

Ja olet pitänyt minut kahveissakin. On minun aikani tarjota.. tulilientä. Jos vaan kelpaa...

Mutta hei.. sä olet tuonut mulle läjäpäin jo marjoja. Mä en saa niitä mistään muualta kuin kaupan pakastealtaasta.

Ja olet pitänyt minut kahveissakin. On minun aikani tarjota.. tulilientä. Jos vaan kelpaa...

No siis mähän olen sulle (lähi)kaupa-auton pakasteallas 😂

Juupelis, kyllä me varmasti ehditään tän vuoden puolella tekemään tuhoja baarikaapissasi. Kattien kanssa on vähän hankalaa, kun toi naarastiikeri ei tykkää kun pitää olla sisällä ja yksin sitä ei valjaissa uskalla pihalle jättää, se kyllä irtoaa niistä halutessaan. Mutta katotaan.

No siis mähän olen sulle (lähi)kaupa-auton pakasteallas 😂

Juupelis, kyllä me varmasti ehditään tän vuoden puolella tekemään tuhoja baarikaapissasi. Kattien kanssa on vähän hankalaa, kun toi naarastiikeri ei tykkää kun pitää olla sisällä ja yksin sitä ei valjaissa uskalla pihalle jättää, se kyllä irtoaa niistä halutessaan. Mutta katotaan.

Juu ..pikkujoulusesonki.. sisarusten pikkujoulut.. heh.
        Kahtellaan. Ja mä saan tehdä sulle drinksun vaikka sä oletkin parempi baarimikkona.

Kahtellaan. Ja mä saan tehdä sulle drinksun vaikka sä oletkin parempi baarimikkona.

Joo, kattellaan miten aikataulut menee. Todellakin saat tehdä drinksu(t), niin ei lähde mopo keulimaan niin kuin viimeksi. Ei kirkkaita vanhalle pojalle, ei ainakaan paria enempää 😂

Mä oon suoraan sanoen kateellinen teille. Mulle sopisi sisaruspikkujoulut. Olisi mukava irrotella hyvässä seurassa.

Saatte luvan tehdä tyynystä ketun ja juottaa sille skottiviskiä. Päästäkää se välillä touhuamaan jotain, tikkaa heittämään tai jotain, ei jaksa paikoillaan olla kuitenkaan. Kylille ei saa laskea, eksyy kuitenkin hölmöparka. Ja jos se sammuu teidän nurkkiin, kuorsaa taatusti kovaa ja korkealta iltapäivään asti.

• elisakettu kirjoitti:

Mä oon suoraan sanoen kateellinen teille. Mulle sopisi sisaruspikkujoulut. Olisi mukava irrotella hyvässä seurassa.

Saatte luvan tehdä tyynystä ketun ja juottaa sille skottiviskiä. Päästäkää se välillä touhuamaan jotain, tikkaa heittämään tai jotain, ei jaksa paikoillaan olla kuitenkaan. Kylille ei saa laskea, eksyy kuitenkin hölmöparka. Ja jos se sammuu teidän nurkkiin, kuorsaa taatusti kovaa ja korkealta iltapäivään asti.

No tiiä kannattaako olla kovinkaan kateellinen. Juodaan alkoholia ja koitetaan parantaa parantumattomasti sairasta maailmaa 😂

Ehkä tehdään niin päin, että minä viskin ystävänä voin napostella kettu-karkkeja ja liottaa niitä suussani viskissä. Silleen ne ei pääse karkuunkaan kovin herkästi, eivät lähde kylille riekkumaan 😂

No tiiä kannattaako olla kovinkaan kateellinen. Juodaan alkoholia ja koitetaan parantaa parantumattomasti sairasta maailmaa 😂

Ehkä tehdään niin päin, että minä viskin ystävänä voin napostella kettu-karkkeja ja liottaa niitä suussani viskissä. Silleen ne ei pääse karkuunkaan kovin herkästi, eivät lähde kylille riekkumaan 😂

Maailman parantaminenhan on just parasta, hyvässä seurassa. Tosin se menee helposti puheliaassa seurassa huutokilpailuksi.

Vai suussasi liottelet) :-D Ketut ei tykkää olla ansassa. Ne alkaa vikuroimaan...

• elisakettu kirjoitti:

Maailman parantaminenhan on just parasta, hyvässä seurassa. Tosin se menee helposti puheliaassa seurassa huutokilpailuksi.

Vai suussasi liottelet) :-D Ketut ei tykkää olla ansassa. Ne alkaa vikuroimaan...

No siskolla on keinonsa. Jos äidyn höpöttämään päälle, voi kaataa mulle lisää viskiä ja lopulta höpötän itsekseni, sitten minut voi jättää sohvan nurkkaan ja tehdä jotain mielekkäämpää 😂

Vaikea sanoa millainen (maku)kokemus olisi ketukarkit ja viski... Pikkasen jo alkaa ajatuksen tasolla maha vikuroimaan... Ehkä vaan vetelen viski ja karkit ihan erikseen 😁

Joo, kattellaan miten aikataulut menee. Todellakin saat tehdä drinksu(t), niin ei lähde mopo keulimaan niin kuin viimeksi. Ei kirkkaita vanhalle pojalle, ei ainakaan paria enempää 😂

Juu.. parit tiukat enintään sinulle ja muut drinksut laimennetaan reippaasti ..
        Mausteena, ei täytteenä.

Juu kahtellaan.. nou hätä.

• elisakettu kirjoitti:

Lady E.. OLET tervetullut tietysti mukaan sisaruspikkujouluihin.

Mutta käytämme sijaista toki jos on tarpeen.
        Skottiviskiä ei löydy. Pari irkkua, jotka tuo veli minulle osoitti löytyy.

Itse en juo viskiä ollenkaan. On vähän tujua minun makuuni.
        Mutta tietysti voin laittaa ostoslistalle skottiviskin seuraavalle reissullle ihan varuiksi sinua varten..

Jos vaikka se odottelisi sinua.

-sivusta totean, että oli muuten hyvää rommikolaa mitä pirppis tarjosi miitissä.
        Tosiaan tiedät hyvät mikstuurit.. mitä rommia suosittelet?

Juu.. parit tiukat enintään sinulle ja muut drinksut laimennetaan reippaasti ..
        Mausteena, ei täytteenä.

Juu kahtellaan.. nou hätä.

Ääääh... Eikö kuitenkin täytteenä, joohan, pliis 😂

Lady E.. OLET tervetullut tietysti mukaan sisaruspikkujouluihin.

Mutta käytämme sijaista toki jos on tarpeen.
        Skottiviskiä ei löydy. Pari irkkua, jotka tuo veli minulle osoitti löytyy.

Itse en juo viskiä ollenkaan. On vähän tujua minun makuuni.
        Mutta tietysti voin laittaa ostoslistalle skottiviskin seuraavalle reissullle ihan varuiksi sinua varten..

Jos vaikka se odottelisi sinua.

Hetkinen. Kyllä listalla oli se yksi skottikin aikaisemmin, minkä hankitkin. Joko minä imuroin sen? 😂

• Haaveilija39 kirjoitti:

-sivusta totean, että oli muuten hyvää rommikolaa mitä pirppis tarjosi miitissä.
        Tosiaan tiedät hyvät mikstuurit.. mitä rommia suosittelet?

Mä olen kyllä huono rommien kanssa, Pirppis on niitä kurlannut paljon enemmän kuin minä. Toki jos rommikolaa tekee, Bacardi Carta Blanca rum (myös nimellä Bacardi White) on se hyvä ja aromikas klassikko. Sitten vaan sekaan kolaa oman maun (viinapään) mukaan ja perään siivu-pari limeä (sitruunakin käy), muutamat jääpalat, klassinen Cuba Libre on valmis. Niitä sitten voi tehdä siinä sivussa kun katsoo elokuvaa Uuno Epsanjassa, jossa Nasse-setä on hotellin lastenvahtina tms. ja juo suunnilleen ämpärillisen kuubalibreläisiä siinä sivussa 😂

• Kuule, mä tiedän sen kyllä, mutta sitä on paljon tehty pitkin maailmaa myös sitruunalla kun limeä ei ole ollut saatavilla. Niin ei kannata sen takia kiristää nutturaa ylettömästi.

Mä olen kyllä huono rommien kanssa, Pirppis on niitä kurlannut paljon enemmän kuin minä. Toki jos rommikolaa tekee, Bacardi Carta Blanca rum (myös nimellä Bacardi White) on se hyvä ja aromikas klassikko. Sitten vaan sekaan kolaa oman maun (viinapään) mukaan ja perään siivu-pari limeä (sitruunakin käy), muutamat jääpalat, klassinen Cuba Libre on valmis. Niitä sitten voi tehdä siinä sivussa kun katsoo elokuvaa Uuno Epsanjassa, jossa Nasse-setä on hotellin lastenvahtina tms. ja juo suunnilleen ämpärillisen kuubalibreläisiä siinä sivussa 😂

Mielestäni jos muistan oikein niin tuo mitä maistoin oli sinun ehdottama mix.🤔 se oli TOSI hyvää. Täytyypä ottaa ylös nuo nimet ja täytellä omia kaappeja😊

Uunot👍🏼 nasse setä😂

Mä jo meinasin että ehdotatko mulle ämpärillisen rommikolaa🤔 olis siinä tällä tapilla aikamoinen haastavuus pysyä pystyssä. Toki on mun viinapää tässä ”parantunut” viime kuukausien ansiosta.. ettei enää tuu niin helposti rapelia. Mutta viina sekoittaa mun pään..

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Cuba Libreen tulee lime.

Ääääh... Eikö kuitenkin täytteenä, joohan, pliis 😂

Noh.. katsellaan. Aluksi täytteenä ja sit illan mittaan loiventaen.. käykö noin?

Ääh.. en mä rupea sua höösäämään. Sä otat sen minkä otat ja sillä hyvä. Ite olen sellainen tissuttelija laimeilla paukuilla. Mä nautin siitä.. sä et.
        Joten miksi hitossa mä rupeisin valvomaan sun nautiskeluasi?

Elämä on lyhyt ja siitä pitää nauttia. Eiks je?

Hetkinen. Kyllä listalla oli se yksi skottikin aikaisemmin, minkä hankitkin. Joko minä imuroin sen? 😂

Juu.. olet oikeassa.. on yksi scotti.. ja et ole vielä imuroinut sitä. Se odottaa kiltisti tuolla hyllyssä. Minä en siihen koske...

• Anonyymi kirjoitti:

Cuba Libreen tulee lime.

Vastaan kuten vastasin sinulle jo eilen:

Kuule, mä tiedän sen kyllä, mutta sitä on paljon tehty pitkin maailmaa myös sitruunalla kun limeä ei ole ollut saatavilla. Niin ei kannata sen takia kiristää nutturaa ylettömästi.

Mielestäni jos muistan oikein niin tuo mitä maistoin oli sinun ehdottama mix.🤔 se oli TOSI hyvää. Täytyypä ottaa ylös nuo nimet ja täytellä omia kaappeja😊

Uunot👍🏼 nasse setä😂

Mä jo meinasin että ehdotatko mulle ämpärillisen rommikolaa🤔 olis siinä tällä tapilla aikamoinen haastavuus pysyä pystyssä. Toki on mun viinapää tässä ”parantunut” viime kuukausien ansiosta.. ettei enää tuu niin helposti rapelia. Mutta viina sekoittaa mun pään..

Mitähän ihmettä olen siskolle mennyt taas ehdottelemaan... No onneksi kyse on ollut kuitenkin vain juomasta 😂

Viina on vähän semmosta hätästä päänupille ainakin nykysin, kun ei enää olekaan "ihan" 20v. Ei oikein meinaa sopia enää kuin yksi tai kaksi drinksua, niiden jälkeen on parempi pysyä jossain keppanassa/lonkerossa/siiderissä 😂

Noh.. katsellaan. Aluksi täytteenä ja sit illan mittaan loiventaen.. käykö noin?

Ääh.. en mä rupea sua höösäämään. Sä otat sen minkä otat ja sillä hyvä. Ite olen sellainen tissuttelija laimeilla paukuilla. Mä nautin siitä.. sä et.
        Joten miksi hitossa mä rupeisin valvomaan sun nautiskeluasi?

Elämä on lyhyt ja siitä pitää nauttia. Eiks je?

No kattellaan, miten asiat menee. Viimeksi lähti kyllä ihan lapasesta, niin tällä kertaa voisi koittaa toisinpäin, jos lähtisi vain lapanen.

Mitähän ihmettä olen siskolle mennyt taas ehdottelemaan... No onneksi kyse on ollut kuitenkin vain juomasta 😂

Viina on vähän semmosta hätästä päänupille ainakin nykysin, kun ei enää olekaan "ihan" 20v. Ei oikein meinaa sopia enää kuin yksi tai kaksi drinksua, niiden jälkeen on parempi pysyä jossain keppanassa/lonkerossa/siiderissä 😂

Joo juomasta😉 niin, niin kuulin myös, että todellakin olit ehdotellut, et sentään selkään kiipeämistä.. mutta jotain pientä elukkaa kylläkin🤣

Joskus olen teguilaa vetänyt parit kulaukset ja olo oli aika töttöröö… juu että tähän kroppaan myös noita puolivahvoja😅

Juu.. olet oikeassa.. on yksi scotti.. ja et ole vielä imuroinut sitä. Se odottaa kiltisti tuolla hyllyssä. Minä en siihen koske...

No katos, en mä sitten ihan seniili vielä ollutkaan. Koske pois, se on erittäin hyvää, liiankin hyvää 😁

Joo juomasta😉 niin, niin kuulin myös, että todellakin olit ehdotellut, et sentään selkään kiipeämistä.. mutta jotain pientä elukkaa kylläkin🤣

Joskus olen teguilaa vetänyt parit kulaukset ja olo oli aika töttöröö… juu että tähän kroppaan myös noita puolivahvoja😅

Nooo, sitä voi nokkelampi kaikenlaista suustaan päästellä pikku(🙄)hutikassa 😂

Sanooko lepakko mitään?😂🤣

No kattellaan, miten asiat menee. Viimeksi lähti kyllä ihan lapasesta, niin tällä kertaa voisi koittaa toisinpäin, jos lähtisi vain lapanen.

Noh.. ite päätät. Minä en ala sinua paapomaan. Päätät itse tumpuistasi.

Vähän niin kuin fiiliksen mukaan.

Sanooko lepakko mitään?😂🤣

Juu, joku etäinen mielikuva asiaan liittyen kyllä on 😂

Kerroin Haaveilijalle siitä lepakkoepisodista ja hänen kanssaan muuten juotiin Oakhearttia.

Sinähän sitä minulle mainostit. Ja rakastuin siihen niin kovasti. Ihan ehdoton suosikkini.

Kerroin Haaveilijalle siitä lepakkoepisodista ja hänen kanssaan muuten juotiin Oakhearttia.

Sinähän sitä minulle mainostit. Ja rakastuin siihen niin kovasti. Ihan ehdoton suosikkini.

Mä en oikeasti muista sitä lepakkoepisodia kuin nimellisesti, mutta senkin takia se on hyvä herja 😂

Arvelinkin, että Oakheart oli ainakin osana sinun retkijuomaasi, se on aika ilmeistä. Ja loistava juoma se onkin, namppis 🤗

Mä en oikeasti muista sitä lepakkoepisodia kuin nimellisesti, mutta senkin takia se on hyvä herja 😂

Arvelinkin, että Oakheart oli ainakin osana sinun retkijuomaasi, se on aika ilmeistä. Ja loistava juoma se onkin, namppis 🤗

En kuule yhtään ihmettele, vaikka et muistakaan. Olit niin tuhannen päissäsi.

Mutta joskus sitä pitää ollakin vähän kuutamolla. Mutta siitäkään huolimatta .. mä en hommaa lemmikkiä, edes sitä lepakkoa.. heh.

Taidan itekin tarvita jonkinasteista nollausta. Vedän viikonloppuna pään täyteen ja sammun.. eli kaksi paukkua ja sit kiltisti nukkumaan..

No niih.. siitä tulikin mieleeni, että mun tuutuaika alkoi vartti sitten.. eli hyvää yötä.

Juu, joku etäinen mielikuva asiaan liittyen kyllä on 😂

No hyvä ettei koko muisti ole mennyt. 😅 Voin sanoa, että oli aika hauskaa puhua sinusta. 😂 Tuo oli just sitä mitä sinulta osaakin odottaa🤩

En kuule yhtään ihmettele, vaikka et muistakaan. Olit niin tuhannen päissäsi.

Mutta joskus sitä pitää ollakin vähän kuutamolla. Mutta siitäkään huolimatta .. mä en hommaa lemmikkiä, edes sitä lepakkoa.. heh.

Taidan itekin tarvita jonkinasteista nollausta. Vedän viikonloppuna pään täyteen ja sammun.. eli kaksi paukkua ja sit kiltisti nukkumaan..

No niih.. siitä tulikin mieleeni, että mun tuutuaika alkoi vartti sitten.. eli hyvää yötä.

No enkä ollut!!!! Vähän maistelin vain, lemmikkilepakko olallani 😂
        Tai no ehkä vähän...🤔😌

Jos sitten ensi kerralla vähän vähemmän maistellut... Joo.

No hyvä ettei koko muisti ole mennyt. 😅 Voin sanoa, että oli aika hauskaa puhua sinusta. 😂 Tuo oli just sitä mitä sinulta osaakin odottaa🤩

Aaaaa, niinhän se on, aina on hauskaa hihitellä toisen kommelluksille 🤣
        No voi olla, että jotain otin silloin tai sitten en, so not, 50/60 😁

Aaaaa, niinhän se on, aina on hauskaa hihitellä toisen kommelluksille 🤣
        No voi olla, että jotain otin silloin tai sitten en, so not, 50/60 😁

No ihan hitusen nauroin.🤭 olihan se ”eläin” niin hauska.

Täytyykin muuten lähetellä sulle kuvaa köyhän-naisen rommikolasta😂

No ihan hitusen nauroin.🤭 olihan se ”eläin” niin hauska.

Täytyykin muuten lähetellä sulle kuvaa köyhän-naisen rommikolasta😂

No siis lepakothan on mitä loistavimpia otuksia. Lemmikkeinä... No en tiedä, mutta muuten aika luttanoita lentäviä hiiriä, semmosia pikkumussukoita 🤗

Ääääh, ei niitä drinksuja kannata kuvata, vaan KUMOTA 😂

No siis lepakothan on mitä loistavimpia otuksia. Lemmikkeinä... No en tiedä, mutta muuten aika luttanoita lentäviä hiiriä, semmosia pikkumussukoita 🤗

Ääääh, ei niitä drinksuja kannata kuvata, vaan KUMOTA 😂

Joo on.. päiväsaikaan todella rauhallisia.. mökillä ollessa on kyllä halot lennellyt ja kuulunut vaan iiik, kun lepakko on levännyt halkopinon päällä..

Ai perhana sinähän sen sanoit🤪🤣 saadaan palstalle vähän vauhtia.. jos ei näin selvinpäin mukamas saada😂🤭

Joo on.. päiväsaikaan todella rauhallisia.. mökillä ollessa on kyllä halot lennellyt ja kuulunut vaan iiik, kun lepakko on levännyt halkopinon päällä..

Ai perhana sinähän sen sanoit🤪🤣 saadaan palstalle vähän vauhtia.. jos ei näin selvinpäin mukamas saada😂🤭

No on ne muutenkin aika luttanoita, semmosia pikkasen pöljiä läpsyttimiä. Niitä pitää vähän autella, niin pysyvät ilmassa ja kauempana ihmisestä.

Juuri näin! Drinksua kitusiin ja sitten palstalle vauhtia 😁

No on ne muutenkin aika luttanoita, semmosia pikkasen pöljiä läpsyttimiä. Niitä pitää vähän autella, niin pysyvät ilmassa ja kauempana ihmisestä.

Juuri näin! Drinksua kitusiin ja sitten palstalle vauhtia 😁

No nyt kun ajattelee niin onhan ne aika luttanoita, mutta sillä hetkellä kun näkee niin ei 😱 niitä siis pelästyy… yleensä olen auttanut johonkin pimeyteen. Ei tuo päivänvalo oikein sovi..

No nyt kun ajattelee niin onhan ne aika luttanoita, mutta sillä hetkellä kun näkee niin ei 😱 niitä siis pelästyy… yleensä olen auttanut johonkin pimeyteen. Ei tuo päivänvalo oikein sovi..

On ne aika mussukoitalussukoita, pikkasen reppanoita, etenkin kun eivät ole ilmassa. Ja vähän iljakkeita, jos vaikkapa törmäävät ihmisen päänuppiin pihalla ja takertuvat hiuksiin. Mitä riskiä minulla tosin ei ole 😂

On ne aika mussukoitalussukoita, pikkasen reppanoita, etenkin kun eivät ole ilmassa. Ja vähän iljakkeita, jos vaikkapa törmäävät ihmisen päänuppiin pihalla ja takertuvat hiuksiin. Mitä riskiä minulla tosin ei ole 😂

Joo onhan ne, kyllä ne yleensä aika taitavia lentäjiä on.

Sulla ei siis tosiaan ole pelkoa että juuri siihen päähän lentävät.👍🏼 harrastatko kenties nakukävelyä?🤔

Joo onhan ne, kyllä ne yleensä aika taitavia lentäjiä on.

Sulla ei siis tosiaan ole pelkoa että juuri siihen päähän lentävät.👍🏼 harrastatko kenties nakukävelyä?🤔

On ne taitavia, mutta jos liikkuukin vikkelästi, ei ne aina ehdi väistää. On koettu kun vielä harrastin hiuksia 😂

No siis mökillä, kesällä, voi matka mökin portailta saunalle ja myöhemmin takaisin tapahtuakin Aatamin asussa 😁

On ne taitavia, mutta jos liikkuukin vikkelästi, ei ne aina ehdi väistää. On koettu kun vielä harrastin hiuksia 😂

No siis mökillä, kesällä, voi matka mökin portailta saunalle ja myöhemmin takaisin tapahtuakin Aatamin asussa 😁

En voi sanoa kuin vaan että toivottavasti ei tähän päähän pesiydy.😅

Joo no mökillä ollessa se on ihan suotavaa.. kaupungissa ei ehkä ihan niin.. 😂 täällä pojat ja sukulaiset käy puisto pisulla pihalla.. eli näyttävät perkele munaa naapureille🤣

En voi sanoa kuin vaan että toivottavasti ei tähän päähän pesiydy.😅

Joo no mökillä ollessa se on ihan suotavaa.. kaupungissa ei ehkä ihan niin.. 😂 täällä pojat ja sukulaiset käy puisto pisulla pihalla.. eli näyttävät perkele munaa naapureille🤣

Tokko pesiytyy, mutta saattaisi kyllä tehdä välilaskun 😁

No siis... Tota... Mä voisin kyllä myös vetästä puskakuset ihan surutta, jos vaan pensasaitaa riittää. Voihan sitä sen aidan yli aina toisella kädellä vilkuttaa myös naapureille, että moro moro, mitä kuuluu, grillaatteko, eikö? 😂

Tokko pesiytyy, mutta saattaisi kyllä tehdä välilaskun 😁

No siis... Tota... Mä voisin kyllä myös vetästä puskakuset ihan surutta, jos vaan pensasaitaa riittää. Voihan sitä sen aidan yli aina toisella kädellä vilkuttaa myös naapureille, että moro moro, mitä kuuluu, grillaatteko, eikö? 😂

Se olis ihan kamalaa….😬

Niin no kyllähän mä oon tiennyt että sulta löytyy munaa vaikka mihin. Joo ainakin meidän naapurit (lääkäri immeisiä) ovat olleet varmasti ihmeissään., tosiaan esikoinen tulee koulusta ja eikun pisulle pihalle🤭 toki isänsä opettama niin mun täytyy olla varmaan hiljaa…😊 ei se oikeesti mua haittaa. Voisin itsekin välillä näyttää per**ä.

Se olis ihan kamalaa….😬

Niin no kyllähän mä oon tiennyt että sulta löytyy munaa vaikka mihin. Joo ainakin meidän naapurit (lääkäri immeisiä) ovat olleet varmasti ihmeissään., tosiaan esikoinen tulee koulusta ja eikun pisulle pihalle🤭 toki isänsä opettama niin mun täytyy olla varmaan hiljaa…😊 ei se oikeesti mua haittaa. Voisin itsekin välillä näyttää per**ä.

No enpä tiedä. Ehkä multa löytyisi munaa juuri ja juuri tuohon, pensasaidan läpi kuseksimiseen ja samalla kun naapuri ihmettelee pihalleen ilmestyvää suihkua, voisin vilkutella että moro moro, mitäs naapurin perjantaihin kuuluu, tuutteko kaljalle 😂

No enpä tiedä. Ehkä multa löytyisi munaa juuri ja juuri tuohon, pensasaidan läpi kuseksimiseen ja samalla kun naapuri ihmettelee pihalleen ilmestyvää suihkua, voisin vilkutella että moro moro, mitäs naapurin perjantaihin kuuluu, tuutteko kaljalle 😂

Odotankin innolla talvea..🥶 no juu tuon voin kyllä uskoa, mutta jos naapurit on vaan vissyn perään niin ei niistä oikein kaveria saa liemen vaihtoon…

Mutta mä voin kyllä juoda seurassa…

Odotankin innolla talvea..🥶 no juu tuon voin kyllä uskoa, mutta jos naapurit on vaan vissyn perään niin ei niistä oikein kaveria saa liemen vaihtoon…

Mutta mä voin kyllä juoda seurassa…

Mikään ei ole parempaa, kuin lorotella talvella naapurin puolelle, jolloin hankeen jää kiva keltainen läiskä. Naapurin puolelle 🤣

Naapurin voi olla, toisinaan, nihkeitä juomaseuraksi...

Mikään ei ole parempaa, kuin lorotella talvella naapurin puolelle, jolloin hankeen jää kiva keltainen läiskä. Naapurin puolelle 🤣

Naapurin voi olla, toisinaan, nihkeitä juomaseuraksi...

Hyvä teidän miesten on perkele lorotella… en mä kehtaa takapuolta näyttää johan naapurit pelästyy ja tulee kodeistaan vasta keväällä ulos 😂🤭

Vaikka olen noin muuten aika suopea..

• Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

Itku pitkästä ilosta! Alkoholi dementia komkuttaa ovella! 😰

• Anonyymi kirjoitti:

Itku pitkästä ilosta! Alkoholi dementia komkuttaa ovella! 😰

Sitäkö pelkäät🤔

• Anonyymi

Onnea valitsemallesi uralle mä olen tuota kuttunu aina itse valituksi ammatiksi siskon tyttö mua jo ammattilaiseksi kutsu kun häntä hieman neuvoin ja varoittelin alkoholin vaaroista ja kuinka niistä nopeiten saa parhaimman hyödyn

No enkä ollut!!!! Vähän maistelin vain, lemmikkilepakko olallani 😂
        Tai no ehkä vähän...🤔😌

Jos sitten ensi kerralla vähän vähemmän maistellut... Joo.

Nyt on enemmän maisteltavaa kuin viime ketrralla.
        Ja ensi vuoden puolella pitänee tehdä hakureissu taas.

Ja onhan se minustakin kovin mukavaa, kun joku osaa arvostaa baarikaappiani. Itse olen enemmälti keskittynyt juomaan noita jo avattuja pulloja pois. Niitäkin kun on toistakymmentä..

Hyvä teidän miesten on perkele lorotella… en mä kehtaa takapuolta näyttää johan naapurit pelästyy ja tulee kodeistaan vasta keväällä ulos 😂🤭

Vaikka olen noin muuten aika suopea..

No onhan se totta, tolla pienellä letkun pätkällä on varsin helppo piilolorotella 😂

Nyt on enemmän maisteltavaa kuin viime ketrralla.
        Ja ensi vuoden puolella pitänee tehdä hakureissu taas.

Ja onhan se minustakin kovin mukavaa, kun joku osaa arvostaa baarikaappiani. Itse olen enemmälti keskittynyt juomaan noita jo avattuja pulloja pois. Niitäkin kun on toistakymmentä..

No täytyy sitten olla pirukseen tarkkana, muuten lähtee taas aivan pulkka alta...

Osaan kyllä arvostaa, se on kiva kun on hyvin varusteltu baarikaappi (seinusta...), niin voi tehdä drinksujakin ristiin rastiin 🤗

No onhan se totta, tolla pienellä letkun pätkällä on varsin helppo piilolorotella 😂

No niin on. Olen kyllä ihan kateellinen. Saatte pidellä sitä jopa kädessä🤭

No niin on. Olen kyllä ihan kateellinen. Saatte pidellä sitä jopa kädessä🤭

No ei se nyt niin ihmeellistä ole, mutta tämä keskustelu selittää sen miksi naiset haluavat pidellä sitä letkupätkää kädessään 😂

No ei se nyt niin ihmeellistä ole, mutta tämä keskustelu selittää sen miksi naiset haluavat pidellä sitä letkupätkää kädessään 😂

Pitäisi siis hommata pilli 🤔ja kokeilla pissata sillä😂 Onhan se nyt niin kivan tuntuinen, että kaikki koskettelu pitää hyödyntää jos on vaan sopivalla etäisyydellä.🤭😉

Pitäisi siis hommata pilli 🤔ja kokeilla pissata sillä😂 Onhan se nyt niin kivan tuntuinen, että kaikki koskettelu pitää hyödyntää jos on vaan sopivalla etäisyydellä.🤭😉

Siis nainenhan voi pissiä kuin mies, kun sormilla hiukan puristaa sopivasta kohtaa. Olen nähnyt sen livenä muutamankin kerran ja kusikaari oli sellainen, että jäin joka kerralla toiseksi 😂

Siis nainenhan voi pissiä kuin mies, kun sormilla hiukan puristaa sopivasta kohtaa. Olen nähnyt sen livenä muutamankin kerran ja kusikaari oli sellainen, että jäin joka kerralla toiseksi 😂

No se on varmasti ollut upea näky😂 vai jäit toiseksi.. miten se on mahdollista.?

No se on varmasti ollut upea näky😂 vai jäit toiseksi.. miten se on mahdollista.?

Upea... Noh, kaikki on suhteellista. Minulle toistaiseksi tuntemattomista syistä nainen saa miestä tykimmän kusikaaren kun puristaa huulia sopivasta kohtaa, ilmeisesti sopivalla tavalla. Mutta näin on käynyt, muutaman kerran elämäni mittaan 😂

Upea... Noh, kaikki on suhteellista. Minulle toistaiseksi tuntemattomista syistä nainen saa miestä tykimmän kusikaaren kun puristaa huulia sopivasta kohtaa, ilmeisesti sopivalla tavalla. Mutta näin on käynyt, muutaman kerran elämäni mittaan 😂

Toivottavasti se kusikaari on ollut ihan eteenpäin menevä. Ainakin pojat tuppaa ruikkimaan sinne sun tänne😂 puristaa jotenkin liikaa siitä vehkeestä.

Toivottavasti se kusikaari on ollut ihan eteenpäin menevä. Ainakin pojat tuppaa ruikkimaan sinne sun tänne😂 puristaa jotenkin liikaa siitä vehkeestä.

Paloletkummehan on on äärettömän helppo. Siis käsiteltävä Ei sillä voi tökkiä... Siis kuseksia harhaan 😂

No siskolla on keinonsa. Jos äidyn höpöttämään päälle, voi kaataa mulle lisää viskiä ja lopulta höpötän itsekseni, sitten minut voi jättää sohvan nurkkaan ja tehdä jotain mielekkäämpää 😂

Vaikea sanoa millainen (maku)kokemus olisi ketukarkit ja viski... Pikkasen jo alkaa ajatuksen tasolla maha vikuroimaan... Ehkä vaan vetelen viski ja karkit ihan erikseen 😁

Ite en muista millon oon ottanu jotain terävää viimeks. Yleensä vaan otan joskus siideriä tai olutta tai longdirinnkiä ja joskus silloin tällöin vähän viiniä saatan. Mulle terävä pitää olla vaan terävää, ei mitään lantrinkia sekaan, esim. rommiin ei mitään kokista tai muuta sekaan ja vaan pieni paukku tai kaks snapsilasista. Mutta terävien kanssa on oltava varovainen, ettei lähe lapasesta ja ettei maha ja/tai pää tule kipeeksi ja paha olo.

Paloletkummehan on on äärettömän helppo. Siis käsiteltävä Ei sillä voi tökkiä... Siis kuseksia harhaan 😂

Niin no kyllähän sillä saa sammutettua aivan varmasti monen monta🔥 niin ja mitä helppoon tulee niin ei ne kaikki vaan oo.🕵🏻 😹 Tökkiä? Niinkö…kyllä kiitos tikkua koloon..🤭😂

• Anonyymi

Kurppia ainakin kiinnostaa.

• Anonyymi

En ainakaan sulle Genio. Teit taas aloituksen johon vastasit itse ( Huitale ja Topi- jutut) Tuleeko mieleen ettei täällä muut edes koko Topia tiedä?

• Anonyymi

Kumpuloinen kyseessä.

• Anonyymi

Genio onnistui ajamaan flowerin pois, harmi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpuloinen kyseessä.

Se on Sepi Kumpulainen.

• Anonyymi

Slurps. slurps, slurpsista slurps.....
      Mömmöm mömmöm möömm

• Anonyymi

Mun viskeihin et koske.

• Anonyymi

Aika hyvin päättelin asioita vaikken tunne edes.
      Ja tosiaan parin kuukauden palstailulla.

Ja kyllä nesteitä, tai no eritteitä vaihtelemaan, sinkkuna voin tehä mitä haluan.
      Kenen kanssa haluan.

• Anonyymi

haluan siis kuvailla erästä juttua: eli siis olet saanut oppeja, mutta tiedät asioita, utta se tieto ei tavallaan vaikuta omaan tunne-elämään kovinkaan paljoa, siis... tunteella ja tiedolla ei ole mitään yhteyttä kuten kuin jos tieto on kokemusta ei silläkään ole mitään merkitystä tunne-elämän kanssa.

siis itselläni jos on koulutus joku dragon-tyyppinen, niin pystyn sanomaan erittäinkin törkeitä asioita... mutta vaikeaa selittää jut...

• Anonyymi

yritän joskus painaa tietokoneella nappia haaveilijaa ikinä pysty oikein pääsemään kiinni häneen onko haaveilija siis oikeasti haamuilija?

• Onko rakkaalla lapsella siis monta nimeä?😅

• Anonyymi

niin ei huvita aina katsella missä joku haaveilija menee vaikka pidänkin hänestä.... ei ole niin tärkeää tuollainen, vaikka sinänsä: haaveilija antoi hyvän idean että jos laittaa paloja omia kuvia... kun niin...niin ohjelmoija.

Jaoin tuon idean toisillekin että tallentakaa niitä pieniä kuvia omille tietoneille, ei pilviin vaan fyysisesti mitä laitate.

• Anonyymi

Helsingin kauttakulkijat.

• Anonyymi

Ajattelin että voisi olla mukavaa nukkuakin yötä ja sitten paahtoleipiä aamiaisena ja kahvia tai minttuteetä, ongelma on että: montako sataa euroa tuon haaveilijan lasten isä maksaa minulle riihikuivana käteisenä jos elätän haaveilijaa vuorokauden
      ?

• Anonyymi

niin miksi joku ex-kkk-lohikäärme haluaisi tietää jonkin haaveilijan ex-miehen nimen, obgvious reasons: so they can destroy everythis man owns haha welll

• Anonyymi

No kellä se kehnoin auto on? Sille.

• Anonyymi

Flowersreallyn kannattaisi hankkia ystäviä ihan oikeasta elämästä palstan ulkopuolelta. Ei ole ihan normisettiä haaveilla tuntemattomien palstalaisten kanssa paneskelusta; kuulostaa suorastaan sairaalta.

• Anonyymi

nesteiden vaihto eli toinen antaa omenamehu-kupposin vaihdossa jotain hiton korketa viinaa, nesteiden vaihto.

• Anonyymi

Hullulla hauskaa, ku ratas pyärii!

• Anonyymi

niin mitenkäs sanonta menikään oikein että sitä viisaampi mitä enemmän laittaa huveihin, sitä viisaampi on.

hullu jos ei laita koko omaisuuttaan huveihin.

• Anonyymi

Palstalaiselle en kenellekään yksi on kyl mielessä mu siihen on taas ehkenni useampikin kui vai yksi syy miksi ei rohkeus riitä sitä hänelle ehdottaa oikeasti

• Anonyymi

Kyllä viinamiestä harmittaisi kun sen kaikki viinat olisi juotu ja tilalla olisi pelkkää vettä.

• Anonyymi

haaveilijalle... mitähän kukkia... valkoisia ruusuja.

• Anonyymi

Jäähdytysnesteet tulisi vaihtaa 3-4 vuoden välein, eli haluaisin ehdottaa nesteiden vaihtoa sille jolla tämä aikaraja on umpeutumassa tai jo umpeutunut.

• Anonyymi

voin käyttää joskus jyrkkää sarkasmiakin... olen iloin jos haaveilija tuli iloiseksi jostain ..

• Anonyymi

Nesteitä tarvitsee ainoastaan lisätä, öljyt kannattaa vaihtaa aika-ajoin.

-harmiseikirj-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3886
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1577
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1057
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe